Latest posts made by nilafzr
-
RE: YAMAHA TDM 900
TDM 900 μοντέλο 8/03, 55,000Km, Ελληνικής αντιπροσωπείας, με Book Service, σε άριστη κατάσταση.
Extra : Συναγερμός Meta system, Μπαγκαζιέρα Givi 52Lt μπλε χρώματος με σχάρα Givi και σίδερα υποπλαισίου, Tank-Cover Bagster, Καγκελα Givi, 2η Ζελατίνα ταξιδιού Givi.
Καινούργια γρανάζια - αλυσίδα.Τιμή 4,200€. Δεκτός κάθε έλεγχος.
Νίκος
6979-722952 -
YAMAHA TDM 900
TDM 900 μοντέλο 8/03, 55,000Km, Ελληνικής αντιπροσωπείας, με Book Service, σε άριστη κατάσταση.
Extra : Συναγερμός Meta system, Μπαγκαζιέρα Givi 52Lt μπλε χρώματος με σχάρα Givi και σίδερα υποπλαισίου, Tank-Cover Bagster, Καγκελα Givi, 2η Ζελατίνα ταξιδιού Givi.
Καινούργια γρανάζια - αλυσίδα.Τιμή 4,200€. Δεκτός κάθε έλεγχος.
Νίκος
6979-722952 -
RE: ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ
Φαίνεται τώρα ότι μάλλον ο κ. Βγενόπουλος χάλασε την σούπα μεταξύ Aegean ~ Χατζηδάκη....
Όλα πήγαιναν 'κατευχήν', ο διαγωνισμός κατέληξε άγονος με κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον από τους μεγάλους παίχτες του χώρου. Όλα έδειχναν ότι η ΟΑ θα κατέληγε σε κάποια εταιρεία μικρού βεληνεκούς (ή θα έκλεινε ) χωρίς καμία ελπίδα ανάπτυξης με απότερο σκοπό την συρίκνωση της και τελικά το κλείσιμο προς όφελος της ανταγωνίστριας εταιρείας.
Βγήκε όμως από το πουθενά η MIG και χάλασε τη μαγιά. Και ξαφνικά ενώ η Aegean έτριβε τα χέρια της από ικανοποίηση και διαλαλούσε ότι δεν την ενδιαφέρει η ΟΑ τώρα κάνει αντι-προσφορά με προφανή σκοπό να χαλάσει το ενδεχόμενο deal με την MIG.
Συγχαρητήρια κ. Βασιλάκη..!!!! Τουλάχιστον τώρα έπεσαν οι μάσκες. Όσο για τους ισχυρισμούς του ενλόγω κυρίου ότι δεν υπάρχει θέμα περί ανταγωνισμού~μονοπωλίου κλπ αυτοί είναι τουλάχιστον αστείοι. -
RE: Καλύβια XXVIII :: Regrouping 5/3/09 19:30
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για πάμε!Πέμπτη, 5/3 στις 19:30, στο Τρίγωνο στα Καλύβια...
Δηλώστε για να κλείσω τραπέζι!!!
SEYYO ρεεεεεεεεε...
PS.Μην χαίρεσαι βέβαια γιατι αν κάτσει θα φροντίσω να σε έχω παρέα όλο το βράδυ!!!!
-
RE: ΟΣΕ
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Το πρόβλημα είναι η ολοκλήρωση της ηλεκτροδότησης των γραμμών. Πέραν των οργανωτικών προβλημάτων.Ο Προαστιακός είναι μια εξαιρετική λύση για την αποκέντρωση της Αθήνας. Τόσο προς Κιάτο, όσο και προς Χαλκίδα. Απλά αν δεν εχει συχνά δρομολόγια και υψηλές ταχύτητες θα φθίνει σιγά σιγά. Μακάρι κάποιος να πάρει την απόφαση για αναδιοργάνωση του ΟΣΕ.
Συμφωνώ. Η ηλεκτροδότηση έπρεπε να έιναι έτοιμη από το 2007. Τώρα μας λένε για το καλοκαίρι του 2009. Αν δει όμως κάποιος το ρυθμό που προχωρούν οι εργασίες ούτε το 2011 δεν θα είναι έτοιμη.
Το πρόβλημα είναι μεγάλο και οι υπεύθηνοι του ΟΣΕ δεν έχουν καταλάβει ότι απαξιώνουν με τις επιλογές τους το ίδιο το μέσο. Πολλοί σαν και εμένα επέλεξαν κυρίως λόγω του προαστιακού να αποκεντρωθούμε για μια καλύτερη ποιότητα ζωής κλπ. Το μέσο έφερε την αλλαγή σε πολλά πράγματα αλλά δυστυχώς εδώ και 3 περίπου χρόνια τα πράγματα αντί να γίνονται καλύτερα γίνονται ολοένα και χειρότερα. Όταν ξεκίνησε πριν από τρια χρόνια η διαδρομή Κόρινθος - Νερατζίωτισσα γινόταν σε 50 λεπτά και σήμερα θέλεις 1 ώρα και 10 λεπτά. Από τα Desiro Diesel περάσαμε στα ΜΑΝ 2000 και στα Stadler/Bombardier τα οποία είναι η μέρα με την νύκτα. Και να μην αναφέρω τις εως πρόσφατα 2 μετεπιβιβάσεις (τώρα μια στα Λίοσια) για να φτάσει κανείς στους σταθμούς μετά την Νερατζίωτισσα.
Θυμάμαι όταν αρχές του 2008 το σκεφτόμουνα να φύγω για μόνιμη κατοικία στο Ξυλόκαστρο η διαδρομή για την εργασία μου ήταν 1 ώρα και 10 λεπτά. Σήμερα είναι 1 ώρα και 40 λεπτά (door to door). Και πάλι καλά..... -
RE: ΟΣΕ
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Τι να πούμε που ο ηλεκτρικός Προαστιακός περνάει όλα τα ΙΧ λίγο πρίν το Κορωπί με 170 + . Επειδή ταξιδεύω συχνά Γερμανία , ο Προαστιακός είναι κλάσεις ανώτερος από τα S-BAHN . Τέλος πάντων χρειάζονται πολλά ακόμα , αλλά τα τελευταία χρόνια γίνονται βήματα προόδου , παρ΄'οτι ωρισμένοι βάζουν εμπόδια με κορυφαίο το διάδρομο Στ, Λαρίσης - ΣΚΑ όπου αυτοί που έχουν κτίσει τα κολόσπιτα τους δίπλα στίς γραμμές 90-100 χρόνια μετά το στρώσιμο τους κάνουν το παν γιά να τις εμποδίσουν , ενάντια στο κοινό καλό , συνεπικουρούμενοι από ανεύθυνους πολιτικάντιδες και άλλους 'θεσμικούς' παράγοντες . Οσο αφορά την Πελοπόννησο και τις άλλες γραμμές θα πρέπει οι τοπικές κοινωνίες να ενεργοποιηθούν , αυτό θα γίνει σιγά - σιγά , αφού ξεκαβαλικέψουμε από το ΙΧ , πράγμα που θέλει το χρόνο του μιά και είμαστε στερημένοι ως λαός .Χρησιμοποιώ καθημερινά τον προαστιακό για την μετακίνηση μου Κιάτο -Κηφισίας και τα πράγματα κάθε άλλο παρά ρόδινα είναι. Αν κρίνει κάποιος τον προαστιακό μόνο στο κομμάτι Αεροδρόμιο - Άνω Λιόσια τότε ναι όλα δείχνουν φανταστικά. Καινούργια, γρήγορα, καθαρά τραίνα (Desiro Electric) με ακρίβεια δρομολογίων και συχνότητα ανά 15 λεπτά.
Στην γραμμή όμως Κιάτο -Πειραιάς ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ. Βρώμικα τραίνα, αργά (έως 110Km/h) και με πολλά προβλήματα. Χρησιμοποιούνται τα Stadler/Bombardier GTW 2/6 και ΜΑΝ 2000 με 4 τραίνα πάνω στη γραμμή για να βγούν όλα τα δρομολόγια. Τα τραίνα είναι λίγα (δρομολόγια ανά μία ώρα) αλλά και μικρά σε χωρητικότητα για να καλύψουν τις ανάγκες. Ειδικά στις ώρες αιχμής από 6:30 το πρωί έως και τις 8:30 αλλά και το απόγευμα από τις 4:30 έως και τις 8:30 γίνεται το αδιαχώρητο. Το πρωί οι συρμοί γεμίζουν απο την Κόρινθο και συχνά μένουν αρκετοί όρθοι ενώ το απόγευμα και ειδικά από τα Λιόσια όσοι μπαίνουν μένουν όρθιοι πολλές φορές μέχρι την Κόρινθο. Οι καθυστερήσεις είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο ενώ συχνές έχουν γίνει και οι ακυρώσεις δρομολογίων κυρίως λόγο βλάβης....