Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 484
    • Best 0
    • Groups 0

    apav

    @apav

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    484
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    apav Unfollow Follow

    Latest posts made by apav

    • RE: CITROËN FORUM

      Ευχαριστώ πολύ. Δυστυχώς θα πρέπει να δεχτώ ότι το 1.6 είναι για τα C4/308. 308 προσεγμένο δεν έχω βρει. Τα Megane παρομοίως. Τα C4 είναι είδος προς εξαφάνιση.

      Δεν θέλω να αγοράσω πάλι C segment γιατί το Xsara με κούρασε. Αυτός που τρέχει στους αγώνες με το 205, έχει leasing E87 και μου λέει τα ίδια. Δυστυχώς/ευτυχώς το Xsara το έχω συγκρίνει back-to-back στις ίδιες διαδρομές με το Legacy (με αεράναρτηση) και είναι η μέρα με την νύχτα. Χρειαζόμαστε κάτι με μακρύ μεταξόνιο λόγω των δρόμων. Συν οι πολυθρόνες και η ηχομόνωση που θα έχει το μεγαλύτερο σκάφος. Οι χώροι δεν μας χρειάζονται. Το κόστος για να τρέξεις ένα τετρακίνητο είναι τεράστιο γιατί το αυτοκίνητο είναι πειρασμός αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Υπάρχουν τέτοια πάνω από το τεχνητό όριο των 10Κ που έχω θέσει αλλιώς θα πρέπει να πάω στην @γγλ1@ και τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα γιατί με βλέπω να πηγαίνω εκεί και να το ψειρίζω πάλι.

      Το 407 που δοκίμασα είναι αυτό:

      http://www.arnoldclark.com/used-cars/pe ... r/2009-(09)/ref/arnfd-u-3253/

      Το έδινε 6Κ, του ζήτησα να τα βρούμε στην μέση γιατί το Glass το δίνει 4.5Κ και μου έλεγε δεν γίνεται. Του ζήτησα να δω τι του άλλαξαν και μόνο άρχισε να μου διαβάζει από τον υπολογιστή για service, drop links, ... μετά το σταμάτησε και τα έλεγε από μέσα του, μου λέει έχουν αλλάξει τα πάντα. Το αυτοκίνητο έχει γκάζι, τιμόνι και κάθισμα αλλά θέλει να το πάω στον μάστορα από την 1η μέρα όπως θα πήγαινα της δημοπρασίας. Του έχουν περάσει όλη την δεξιά πλευρά με την βούρτσα και στο πορτμπαγάζ κάτι έχει ξεβιδώσει από τον μηχανισμό και παίζει στο καπό. Όταν επικοινώνησε πάλι μαζί μου, δεν ανέφερε κάτι για το 407 αλλά μου λέει ότι μπορεί να μου βρει άλλο πετρέλαιο με όριο τις 10Κ και άρχισε να μου λέει για το Logan.

      Το 308 ήταν παρόμοιο με το 407, πολύ καλό στον δρόμο. Και εδώ δεν με άφησε να το βγάλουμε έξω από κατοικημένη περιοχή, συν ότι του είχαν αλλάξει ένα σωρό βάσεις, φρένα, κλπ, και πήγαινε αεροπορία για 92άρι. Αυτό μου το είπε ότι το έχουν ξαναβάψει γιατί κάποιος το βανδάλισε με κλειδί αλλά έδειχνε για κάτι παραπάνω. Το Megane με τον 106άρι είναι τέλειο αλλά είναι αυτοκίνητα leasing, και τα ελάχιστα Laguna 150άρια που έχουν ξεμείνει, διαφέρουν μόνο στο γκάζι. Value for money είναι τα D και γι’ αυτό το σπρώχνω προς τα εκεί. Για μια στιγμή μου πέρασε η σκέψη για τα 180άρια Auris και τις 200άρες 159 αλλά μετά συνήλθα. Κατά μία περίεργη σύμπτωση τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει και έχουν χάσει σε ποιότητα (μηχανική κατάσταση στην οποία βρίσκονται).

      Ο πωλητής με το C5 έχει ένα σωστό σημείο. Ο γεράκος με το C5, τα αλλάζει κάθε 3 χρόνια μόλις λήξει η εγγύηση. Είναι το τέταρτο ίδιο C5 που αγοράζει, λευκό, πετρέλαιο, το πιο φτηνό. Πάρε αυτό μου λέει και μετά το ξαναλλάζεις. Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτή την δουλειά συνέχεια. Από την άλλη μου λένε να υπολογίζω 2Κ/έτος μείωση της αξίας του, οπότε η 3έτια έχει νόημα. Το κλείνω εδώ. Ίσως περάσω από τον μάστορα σήμερα και μετά θα ξαναπάω από εκεί. Κάτι μου λέει ότι θα πρέπει να δοκιμάσω μερικά ακόμη 308/C4/Megane. Από τα τρία τους, το 308 μου φαίνεται το πιο ζμπορ, το Megane το πιο αεράτο στην κίνηση του, C4 δεν έχω πετύχει ακόμη παρά μόνο το παλιό που ήταν μεταφορέας. Ίσως θα πρέπει να κάνω πίσω και να πάρω κάτι από αυτά και με τα ρέστα να το μαζέψω και να περιμένω την επόμενη προσφορά. Έχω κολλήσει όμως εκεί στο τέλος της ημέρας να μην σε ξεζουμίζει.

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.autotrader.co.uk/search/used ... rt/mileage

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Έφαγα ήττα. Μεγάλη ήττα.

      Κάθισμα: Με χτυπάει στην μέση. Στο ίδιο σημείο με το C4. Εκεί τα παραπάνω εξοπλισμένα έχουν τα massage που για μένα είναι λίγο κουραστικά. Το σκέτο κάθισμα με ενοχλεί. Οδηγώ με όρθιο το κάθισμα αλλά το δοκίμασα και με λίγη κλίση χωρίς βελτίωση όμως. Στις ίδιες απλές εκδόσεις των 308/407 τα καθίσματα είναι μια χαρά.

      Κινητήρας: Δεν τσουλάει. Εδώ και εάν έφαγα ήττα. Τέτοιο σκάφος θέλει τον δίλιτρο. Η δοκιμή έγινε με έναν πωλητή από τα καινούργια, ο οποίος βαριόταν που ζούσε αλλά μου είχε πάει και δύο φορές στην Ρόδο. Ομορφάντρα μου! Ήθελε να το βγάλει αυτός έξω από την αντιπροσωπεία. Τον παρατήρησα που το έκαιγε για να ξεκινήσει, κατέβασμα σε 1η στην ανηφόρα, έψαχνε να βρει και τις κόρνες, εντάξει είμαστε. Το κιβώτιο είναι αδούλευτο πλην της 2ας που την έχει ακούσει. Εάν το δουλέψεις κανονικά χωρίς να το κάψεις στην 1η, το νιώθεις να κόβει τόσο πολύ πριν κουμπώσει η 2α, που την καρφώνεις και έρχεται στα ίσια του. Αυτό που έχουν γράψει ότι μόλις πιάσει ταχύτητα είναι μια χαρά, δεν το βλέπω να ισχύει γιατί το ανοίξαμε μέχρι τα 80 χλμ στην εθνική και το cruise control δυσκολεύοταν να τα κρατήσει σε «ανηφόρες» της πλάκας. Εκεί που το υπολόγιζα χιλιομετροφάγο, το 1.6 κάνει μόνο για την εθνική για τους πωλητές. Μ’ αρέσει πάντως που δίνουν και το S80 με το ίδιο μοτέρ.

      Μπροστινό: Έχει χτυπήσει μπροστά αριστερά και κάτι δουλίτσα θέλει εκεί μέσα. Στο 407 που είχαμε δοκιμάσει, ξέχασα να αναφέρω αυτόν τον χάρο, χτύπαγε το ίδιο αλλά πολύ χάλια. Εκεί μας είχαν πει ότι είχαν αλλάξει drop links αλλά δεν το βλέπω να είχαν κάνει σοβαρή δουλειά. Στο C5 χτυπάει στις ανωμαλίες και το τιμόνι την ακούει κανονικά. Είναι που είναι στο περίπου, εάν πατήσεις και κάτι δίπλωνε αμέσως αριστερά. Είχα διαβάσει ότι του είχαν βάλει 3 διαφορετικές κρεμαργίερες, ηλεκτρική, ηλεκτρουδραυλική και υδραυλική, και υπέθεσα ότι αφού λένε ότι στα μικρά βάζουν την ηλεκτρική, το τιμόνι είναι τέτοιο και η συμπεριφορά του είναι όπως τα έχουν γράψει στα reviews μείον την επίδραση από το χτύπημα και φεύγει αριστερά για πλάκα.

      Εργονομία: Έχω την εντύπωση ότι το cruise control ήταν λίγο πιο δύσκολο από το C4.

      Από κάτω το αυτοκίνητο είναι καινούργιο και έχουν κάνει απίστευτη δουλειά σε σχέση με το Xsara. Πίσω το χτύπημα στον προφυλακτήρα είναι κάτω από το φανάρι. Αύριο θα γυρίσει ο πωλητής που το πήρε αυτό και ίσως μάθουμε παραπάνω. Πάντως θα το βάψουν/φτιάξουν σε ότι μπορούν. Τώρα είναι επισκευασμένο με πινελάκι. Πίσω δεξιά που τα εξοπλισμένα έχουν την Cdίερα, δεν παίρνει ράφι για να κλείνει το χώρο όπως στα αριστερά που τα 3λίτρα έχουν την μπαταρία. Snow mode, αισθητήρες παρκαρίσματος, Check, κλπ, τα παράτησα γιατί με απογοήτευσε. Όταν πήγα το κοίταξα για τον προθερμαντήρα και όντως δεν ανάβει η λυχνία. Τα λάδια με 20Κ χλμ στην πλάτη τους, είχαν γίνει πίσσα. Στην εγγύηση έχουν περάσει αερόσακους και καθαριστήρες. Οι καθαριστήρες είναι το γνωστό πρόβλημα στο μοτέρ τους, για τους αερόσακους δεν είχα βρει κάτι. Φαντάζομαι κάποιος αισθητήρας ήταν με 90, ακόμη και εάν αυτό είναι χωρίς ΦΠΑ. Αλλαγή φίλτρο πετρελαίου θέλει κάθε 40Κ χλμ, EOLYS θέλει κάθε 80Κ, και DPF έλεγχο στις 160Κ χλμ. Οι αισθητήρες LWDS που θέλουν καθάρισμα σε κάθε service, είναι αυτοί για την απομάκρυνση από την λωρίδα σου. Η τιμή ίσως πέσει, τα πατάκια ίσως τα βρουν. Αύριο θα ξαναπάω να το πάμε κανονική βόλτα να δω πως πάει σε κανονικές ταχύτητες, αλλά με αυτό το κάθισμα δεν το βλέπω να τα πηγαίνουμε καλά. Συν ότι θέλουν να το κλείσω για να το ετοιμάσουν που λογικό μοιάζει αλλά όχι για μένα.

      Ήττα πάντως. Το έβαλα στο Citroen service και μου έβγαλε και άλλα μπουμπούκια. Έχει ηλεκτρουδραυλική κρεμαργίερα που θα την περίμενα να είναι καλύτερη στο δρόμο. Ο κινητήρας είναι ο DV6C euro 5 το οποίο είναι καλό. Η χρήση του λέει είναι για good ground. Άλλο πάλι και αυτό. Πάλι καλά που δεν σου απαγορεύουν να το κυκλοφορήσεις.

      Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά; Το 1.6 είναι τελικά λίγο; Με το Xsara ξέχασα πως είναι να πρέπει να στίβεις το κάρο για να τσουλήσει και να κάνεις ολόκληρη στρατηγική πότε θα κατεβάσεις για κερδίσεις 2.3 παραπάνω χλμ, και δεν θέλω να ξαναγυρίσω εκεί. Τα 200-300 κιλά διαφορά με τα C4-308 φαίνονται πάρα πολύ στο C5. Στα ίδια πάνω κάτω χρήματα βρίσκεις αυτά τα αυτοκίνητα, αξίζει να ξαναγοράσουμε την ίδια κατηγορία με το Xsara; Τα 1.6 207 είναι πιο χαμηλά αλλά δεν ξέρω εάν εκεί το μετανιώσω εντελώς. Έχουν δίπλα το 508 full extra σε station με +3Κ και τον 140άρι κινητήρα. Επειδή το ίδιο μοτέρ σε 407 πέταγε, φαντάζομαι ότι τέτοια μεγάλα σκάφη θέλουν τουλάχιστον 30+ άλογα παραπάνω από τις βασικές εκδόσεις. Δεν μπορώ να φανταστώ το C5 φορτωμένο σε επαρχιακό, θα μας περάσουν και τα ποδήλατα. Στο τέλος θα πέσει παντόφλα αλα DS3 και μας βλέπω για κανά Panda. Από τα 7Κ στα 10Κ η διαφορά είναι αρκετή αλλά από την στιγμή που έφτασα στα 7Κ και βλέπω και την διαφορά στα αυτοκίνητα που δοκιμάζω, σκέφτομαι να κάνω την υπέρβαση λόγω του κινητήρα. Συν ότι καίει λιγότερο γιατί δεν ζορίζεται να τσουλήσει, συν ότι είναι το πανέμορφο station.

      http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p

      http://www.used-cars.peugeot.co.uk/vehi ... -KChGMtqZQ

      Αγώνες ότι γίνονται στην Σκωτία. Ράλλυ, ασφάλτου, sprint, αναβάσεις, κλασσικά, δεξιοτεχνίες με την τοπική λέσχη αυτοκινήτου. Κάνουμε κυρίως χρονομέτρηση, flying finish + stop line, αλλά επειδή δεν έχουν κόσμο μας χώνουν και σε ότι άλλο περισσεύει, deputy stage commander, arrival, start line, και όποτε έχουμε ομάδα χωριζόμαστε και σε spectator marshalling. Μας έχουν κάνει και κάτι σεμινάρια από την MSA και είμαστε επίσημοι πλέον. Το κορυφαίο είναι ότι εγώ περίμενα οι άνθρωποι να είναι 4.37 αιώνες μπροστά και εμείς κάνουμε χρονομέτρηση με το χέρι ενώ ο άλλος τα έχει σπρώξει για R5. Το καλό είναι ότι συναντάς ανθρώπους που εγώ δεν περίμενα ποτέ να βρεθώ μαζί, βλέπε Jimmy McRae, το κακό είναι ότι ο καιρός μας κάνει κάτι παιχνίδια απίστευτα και με το ξενύχτι που τραβάμε για να πάμε πρωί πρωί με την αυγούλα, γίνεσαι κομμάτια αλλά έχεις και τα τυχερά σου. Μετά βγαίνεις για hiking από το πρωί μέχρι το βράδυ και σου φαίνεται περίπατος. Τον Μάρτη πέτυχα και κάποιον Έλληνα στο Borders Counties που τον είχε φέρει media φωτογραφός, αλλά δεν τα καταφέραμε να μιλήσουμε. Εγώ έκανα τον τροχονόνο και εκείνος έβγαζε φωτογραφίες. Στο flying Scotsman πέτυχα μέχρι και Έλληνα συμμετέχοντα με Ισπανικό διαβατήριο. Ωραίο καιρό έχετε εδώ πάνω! Μείον κάτι τόσο συν αέρας συν προπολεμική Rolls, race they said, it will be fun they said.

      Αυτό είναι το καινούργιο station

      Ιστορικά

      Τα τυχερά των αγώνων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Crekti ναι τα έχω δει με τους κινητήρες. Θα μάθω σήμερα τι έχει πάνω.

      KiloMeater δεν υπάρχουν τέτοια ως μεταχειρισμένα. Ένα-δύο το πολύ C5 έχουν κάθε φορά και είναι με ελατήρια, ζήτημα εάν δίνουν 10-12 μεταχειρισμένα C5 τον χρόνο γιατί τα περισσότερα είναι λιωμένα. Όταν πριν δύο χρόνια κοιτάγαμε το Ds5 μας είχαν πει ότι όσα δεν πουλήσουν στην δημοπρασία, τα εξάγουν στην Κύπρο και κάποια ελάχιστα στην Ιρλανδία.

      Mirage τι προτείνεις; Γιατί ο βιασμός; Το ίδιο μου είχε πει και ο πωλητής από το Ds5, δεν πρέπει να κάνεις τόσα χλμ γιατί δεν θα μπορείς να το πουλήσεις. Ποιο το νόημα να αγοράσεις αυτοκίνητο τότε; Η χρήση που κάνουμε δεν διαφέρει από άλλους μη-καφετεριάκηδες απλώς εμείς έχουμε ένα αυτοκίνητο και δεν το αλλάζουμε κάθε χρόνο οπότε και φθείρεται πιο γρήγορα. Δεν μπορώ να το μεταφέρω στην οθόνη, αλλά ο καιρός εδώ είναι σίγουρο ότι θα διαλύσει και το πιο καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο που κινείται πιο μακριά από την καφετέρια. Ακόμη και το Xsara μια χαρά την έβγαλε στις συνθήκες αυτές. Επιπλέον, η δική μας χρήση στις ίδιες συνθήκες με τους υπόλοιπους ήταν πολύ πιο ήπια γιατί ήξερα ότι δεν πρόκειται να το αλλάξω ενώ οι υπόλοιποι γνωρίζουν ότι τα δικά τους θα αλλαχτούν.

      Corsair τι είναι το μουλάρι; Δεν το φορτώνουμε και τα χλμ που γράφει στο χώμα είναι με μικρότερες ταχύτητες από τα αγωνιστικά. Όπως από πάνω, την ίδια χρήση κάνουν και άλλοι μη-καφετεριάκηδες. Να πάμε με τα πόδια; Η κακή συντήρηση από που προβλέπεται; Επειδή δεν το πηγαίναμε στην αντιπροσωπεία; Citroenάκιας είναι ο μάστορας. Στο Xsara είχαμε αλλάξει ότι είχε χαλάσει και σταδιακά ανανεώναμε και το υπόλοιπο. Δεν κάναμε πουθενά οικονομία, παρά μόνο στα creative features γιατί θα χαλούσε ο ιστορικός χαρακτήρας του σκάφους. Θες να σου αριθμήσω πόσα κουβαδάκια δοκίμασα και ήταν χειρότερα από το Xsara; Το Xsara όλα τα κουσούρια που είχε, ήταν creative technologie, χαρακτήρα που λένε και οι Ιταλοί. Όσα κουβαδάκια δοκιμάσαμε ήταν απλά κακοσυντηρημένα. 6άρι Mazda 2008 με κουνιστό κάθισμα, Scenic 2010 με 13Κ χλμ με πόρτα οδηγού να μην κλείνει, 6άρι Mazda 2006 χωρίς φρένα, 9-3 2008 με δύο χρόνια ληγμένο ιμάντα χρονισμού και κιβώτιο που όσο ανέβαζε θερμοκρασία τόσο κόλλαγε, το C4 της αντιπροσωπείας με ραγισμένο παμπρίζ και 125Κ χλμ με τα ίδια αμορτισέρ που στο δρόμο «έγερνε» το αμάξωμα δεξιά αλλά να πηγαίνει καρφί ευθεία, Laguna 2007 στα ίδια χλμ με το δικό μας αλλά με τιμόνι που σε τάραζε στον κραδασμό, Megane 2008 με τελειωμένα αμορτισέρ και κατεστραμμένο αυτόματο κιβώτιο στα 16Κ χλμ, Leon 2009 με 135Κ χλμ και διαλυμένες όλες τις βάσεις που ο TDi συντόνιζε όλο το αυτοκίνητο. Όλα αυτά τα αυτοκίνητα είχαν περάσει από επίσημα service της αντιπροσωπείας. Το δικό μας Xsara ήταν πάνω από τον μέσο όρο των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν εδώ γιατί το είχαμε πληρώσει. Εντάξει λάδια και φίλτρα αλλάζαμε μόνοι μας. Επειδή κάνουμε δύο αγώνες κατά μέσο όρο τον μήνα και τα άτομα που είμαστε μαζί έχουν κάποια εμπειρία και μερικοί τρέχουν ακόμη με διάφορα κουβαδάκια συμπεριλαμβανομένων των PSA, κάποιος θα είχε αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά είτε στον δρόμο, είτε στο χώμα, είτε στην πίστα. Αυτά που τραβήξαμε με τα μεταχειρισμένα τώρα, τα είχαμε πάθει και πριν πάρουμε το Xsara και καταλήξαμε στην δημοπρασία. Από την στιγμή που τα μεταχειρισμένα δεν διαφέρουν από αυτά της δημοπρασίας, τι να το κάνω το test drive εάν πρόκειται να του κάνω την ίδια συντήρηση από την αρχή; Απλώς τώρα θέλουμε να το αποφύγουμε αυτό γιατί έχουν αλλάξει τα δεδομένα. Δυστυχώς αυτό ήταν πολύ απλοϊκό ως σκέψη και ίσως θα έπρεπε να είχαμε αγοράσει πάλι από την δημοπρασία και να αποφύγουμε όλη αυτή την ταλαιπωρία και να το χτίσουμε από την αρχή όπως το θέλαμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Κατέβασα το owners manual από εδώ:

      http://info.citroen.co.uk/assets/micros ... ndbook.pdf

      Είναι μάλλον για το αρχικό C5 της παρουσίασης αλλά βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον βλέπω ότι αυτό που λείπει από πίσω από το δεξί φανάρι είναι το δοχείο των υγρών της ανάρτησης.

      Θα δω αυτό με το VIN αύριο εκεί. Δεν το σκέφτηκα αυτό να μπω στο service όπως με το Xsara.

      Ο προθερμαντήρας ήταν λάθος δικό μου. Απλώς αυτή η λυχνία δεν άναβε στο Xsara παρά μόνο στο χιόνι που έφραζε/πλημμύριζε το φίλτρο αέρος και πνιγόταν. Όσο το κοίταγα δεν άναψε ο προθερμαντήρας των πετρελαίων παρόλο που είχε παγώσει και θεώρησα ότι έχουν μία λυχνία λιγότερη. Θα το δω αύριο που θα είναι εντελώς κρύο που είναι η λυχνία των προθερμαντήρων. Πάντως στο βιβλίο γράφει ότι έχει πορτάκι στο φίλτρο για να το κλείνεις στο χιόνι.

      Για τα φώτα, φοράει κάτι περίεργες λάμπες με μεταλλικό κάλυμμα. Googlάρα τις xenon και δεν έχει τέτοιες. Στο βιβλίο γράφει για Η7.

      Για την φανοποιεία, το αυτοκίνητο δεν δείχνει ότι έχει κάνει 75Κ χλμ. Το ξύσιμο στον μπροστά προφυλακτήρα είναι για το γούρι και ελπίζω να μην τον ξηλώσουμε στον δρόμο. Για τον πίσω προφυλακτήρα θα μάθω αύριο εάν έχει αλλαχτεί. Το χρώμα του είναι πιο κρεμ από το λευκό του αυτοκινήτου. Η φωτογραφική το μόνο που δείχνει είναι ένα μαύρο σημαδάκι αριστερά από το πίσω σήμα που γράφει Citroen. Είναι ακριβώς στην γωνία και μου θυμίζει επισκευή τύπου πολυεστέρα σε ηλιοκαμένες βάρκες. Εάν δείτε την τελευταία φωτογραφία, ο προφυλακτήρας δείχνει διαφορετικό χρώμα και το ημικύκλιο του φτερού δεν συνεχίζει σωστά στο πέρασμα από την λαμαρίνα στον προφυλακτήρα. Πρέπει να βάλω τον Scott να σταματήσει να το δει και αυτός, και μετά θα με τρέχει ο πωλητής.

      Για τους κινητήρες θα βγάλουμε άκρη με το VIN. Πάντως με ότι είχα καταλάβει, το C4 πρώτης γενιάς που παραλίγο να πάρουμε, ήταν 92άρι με 5άρι κιβώτιο. Ίδιο ήταν και το 308 αλλά πήγαινε πιο γρήγορα και από 106άρι Megane με το 6άρι. Το C4 νομίζω ότι ήταν 8V αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά. Το 92 με το 110 είχαν διαφορετικό turbo αλλά ήταν το ίδιο 1560 μοτέρ PSA-Ford. Το 115 είναι το 1598 PSA-BMW. Η λογική λέει ότι τα πρώτα τα έφεραν με το 1560 8V και στο facelift του 2011 του έβαλαν τον 1560 16V. Αυτά που πουλάνε τώρα πρέπει να είναι ίδια με τα facelift του 2012 αλλά το εάν μπήκε από τότε αυτό το μοτέρ, μάλλον εξαρτάται από την παρτίδα. Για παράδειγμα, εμάς το Xsara που ήταν 9/2003 είχε όλες τις αναβαθμίσεις του phase 2.5 αλλά έδειχνε για phase 2 εξωτερικά. Πάντως 92άρι C5 δεν νομίζω να έφεραν ποτέ εδώ.

      Το ασημένιο δεν είναι για εμάς. Είναι pre-reg station στα 20Κ. Δεν ξέρω τι εξοπλισμό έχει, αλλά από την στιγμή που το βασικό έχει τα πάντα, κάτι ζάντες, νίκελα, δέρματα, κλπ, δεν μας ενδιαφέρουν. Pre-reg μπορείς να βρεις στις 16Κ αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Του έχουν φάει και τον πίσω προφυλακτήρα στον τοίχο, μιλάμε για επιφάνεια Α4, για το γούρι. Για τον κινητήρα δεν ξέρω, αλλά με αυτή την τιμή, μάλλον ο 1598 115 θα είναι. Καλή περίπτωση θα ήταν να βρίσκαμε ένα station για να κερδίσουμε σε εσωτερικό ύψος για τους πίσω, αλλά είναι συλλεκτικά ως μεταχειρισμένα.

      Η εγγύηση είναι standard σε οτιδήποτε αγοράσεις, απλώς αυτοί δίνουν την ίδια εγγύηση που δίνουν και στα καινούργια αλλά για ένα χρόνο μόνο. Καλύτερα να μην βγάλει τίποτα γιατί θα τρέχουμε.

      Για το EOLYS δεν έγραφε τίποτα στο βιβλίο ενώ αυτό της C4 έγραφε. Βασικά η C4 είχε περισσότερα βιβλία μέσα και υποψιάζομαι ότι μερικά από αυτό έχουν φύγει για το καινούργιο που αγόρασε ο παππούς. Το EOLYS μια χαρά το βάζεις και μόνος σου, αλλά το ζήτημα είναι εάν θέλει Lexia σε κάθε γέμισμα, ή οι αισθητήρες κάνουν reset μόνοι τους. Πάντως για το DPF γράφει τα ίδια με το 92άρι C4 ότι πρέπει να το οδηγείς με τουλάχιστον 60χλμ για να κάνει αναζωογόνηση. Δεν διευκρινίζει εάν είναι από εκεί και πάνω κάνει passive χωρίς το EOLYS και το αντίθετο για τις μικρές ταχύτητες. Τέλος στο βιβλίο γράφει ότι σε κάθε service θέλει έλεγχο κάποιους αισθητήρες τους οποίους πρώτη φορά τους άκουγε ο πωλητής. Θα μάθω αύριο γιατί κάτι υποψιάζομαι ότι ο έλεγχος αυτός δεν είναι οπτικός αλλά Lexia.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Γεια σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Είναι 2011 C5 με μηχανικό 5άρι, led μπροστά και άγνωστο κινητήρα. Εκτιμώ ότι είναι το facelift και θα δω τι γράφει στην άδεια για το μοτέρ. Πρέπει να είναι το 1560 και όχι το 1598. Το snow mode από που ενεργοποιείται; Έχει κουμπί για το ESP.

      Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε.

      Στα σκοτάδια, δεν φαίνεται αλλά κάτι του είχαν στριμώξει σε αυτή την χειρολαβή και όλο αυτό το ψεύτικο «αλουμίνιο» έχει γρατζουνιστεί.

      Λείπει κάτι εδώ; Η μαύρη βάση στο πλαίσιο για τι είναι;

      Εδώ στο Γ του προφυλακτήρα που κλείνει η πόρτα έχουν κάνει την διόρθωση.

      Είναι ο προθερμαντήρας αυτός; Το είχα αφήσει με γυρισμένο τον διακόπτη αλλά δεν έσβηνε.

      Το economy ανάβει αμέσως μόλις γυρίσεις το κλειδί.

      Δείτε τον προφυλακτήρα που διπλώνει στο φτερό.

      Τα πιτσιλιστήρια σημαίνουν και xenon; Δεν έχω ξαναδεί τέτοιες λάμπες. Έχουν ένα μεταλλικό περιτύλιγμα.

      Πεζοδρόμιο – Προφυλακτήρας : 3-0

      Το ίδιο και εδώ με τον προφυλακτήρα.

      Εκεί που τελειώνει η λαμαρίνα, ο προφυλακτήρας είναι πιο μέσα.

      Αυτό φαντάζομαι είναι ότι πιο καινούργιο έχουν.

      Εάν δεν το «φτιάξουν» να μου το δείξουν όπως θα το παραδώσουν, δεν πρόκειται να συμφωνήσω για αγορά. Το θέμα είναι εάν κολλάω σε λεπτομέρειες, αλλά είναι λεπτομέρειες; Ότι ελαττώματα και να έχει, είναι στην μισή τιμή από ότι έχει καινούργιο. Στην ανταλλαγή χτες έπιανε 6Κ και το δίνουν +30% για να του κάνουν service και να το παραδώσουν με ένα χρόνο εγγύηση και οδική. Αυτοκίνητα άλλα δεν υπάρχουν αλλά δεν θέλω να το πάρω υπό πίεση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Γεια σας,

      Μπορείτε να βοηθήσετε λιγάκι; Έχω κάνει άπειρα test drives και δεν μπορώ να βρω αυτοκίνητο. Δεν θέλω να αγοράσω καινούργιο και με τους πωλητές μιλάμε διαφορετική γλώσσα. Πιστεύω ότι με οτιδήποτε μικρότερο σκάφος από το Xsara θα το μετανιώσουμε αμέσως, οπότε έχω εστιάσει σε αυτήν και την μεγαλύτερη κατηγορία. Όταν είχαμε το Xsara, ήξερα ότι έπρεπε να αγοράσουμε πιο μεγάλο γιατί σε κούραζε για τα χλμ που κάναμε. Όμως μερικά μικρομεσαία που δοκιμάσαμε ήταν μια χαρά αλλά και πάλι μου μένει η απορία για τις φυσιολογικές συνθήκες που θα το λιώσουμε. Γι’ αυτό τα συγκρίνουμε με τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα τα οποία όμως τελικά δεν είναι και τόσο μεγαλύτερα. Για να κάνουμε την επιλογή πιο δύσκολη, η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έρχεται με full service history που περιλαμβάνει μόνο τις αλλαγές λαδιών και το υπόλοιπο σκάφος είναι χειρότερο από το δικό μας. Δεν μιλάμε για εξωτερικό/εσωτερικό που είναι ταλαιπωρημένα, αλλά για απλά μηχανικά μέρη που το νιωθεις ότι θα διαλύσει πριν το βάλουμε σε χωμάτινη ειδική. Πόσο θα πρέπει να συμβιβαστώ;

      Το κύριο παράπονο από το Xsara ήταν ότι ήταν creative technologie και το κουνιστό κάθισμα του οδηγού που στράβωσε μου άφησε δύο μήνες psychedelic πονοκεφάλους και τώρα έχει μείνει να δούμε πότε θα φύγει ο χρόνιος πόνος στην πλάτη, αυχένα, κλπ. Τα υπόλοιπα με τα ηλεκτρικά τα αφήνω στην άκρη. Δοκίμασα αυτοκίνητα με λίγα και πολλά χλμ, βενζίνη και πετρέλαια, αλλά δεν βγαίνει άκρη. Είπαμε να ανεβάσουμε το budget και να πάρουμε κάποιο πετρέλαιο με λίγα χλμ αλλά τα περισσότερα είναι πολυμορφικά ή κλούβες με καθίσματα (Berlingo κλπ) τα οποία δεν μου γεμίζουν το μάτι ότι θα βγάλουν αξιοπρεπείς ρυθμούς στον δρόμο. Επιπλέον, όταν τα βλέπεις 2-3 χρονών με λιγότερο από 20Κ χλμ και χωρίς κανένα service, το ξανασκέφτεσαι. Θέλουμε κάτι που να μπορεί να κινηθεί με σβέλτους ρυθμούς σε επαρχιακό με βροχή, χιόνη και πάγο, να μπορεί να γράψει κάποια χλμ στο χώμα/λάσπη και να μην σκορπίσει. Το Xsara μια χαρά ήταν γι’ αυτά τα χλμ αλλά πλέον ότι πάρουμε ούτε πίστα θα μπει, ούτε σε χωμάτινη ειδική θα γράφει χρόνους. Θέλουμε κάτι να κάνει 500+ ημερήσια χλμ επαρχιακού με οτιδήποτε καιρό (θα είναι τουλάχιστον νωπός) με all weather λάστιχα και στο τέλος της ημέρας να μην βγαίνεις από μέσα με το κεφάλι να βουίζει. Οτιδήποτε υπερυψωμένο δεν κάνει για τους ρυθμούς που ακολουθούμε και λεφτά για τετρακίνητο δεν δίνουμε. Οπότε ξεμείναμε με τα μπροστοκίνητα. Τα μικρομεσαία μου έχουν δημιουργήσει την απορία κατά πόσον θα μπορούν να γράφουν σχεδόν 50Κ ετησίως γιατί είδα την ταλαιπωρία να το κάνεις αυτό με το Xsara. Τα μεγαλύτερα κατά ένα περίεργο λόγο δεν έχουν την διαφορά σε χώρους που περίμενα ή σύγκρινα με παλαιότερες μαούνες. Με βάση αυτά, θα είμαστε καλύτερα με ένα segment D από το C;

      Από τις αντιπροσωπείες που μπορέσαμε να περπατήσουμε, τελικά μόνο με την Citroen βγάζουμε άκρη που είναι επίσημη αντιπροσωπεία και όχι supermarket. Καμία πίεση να αγοράσουμε, πλήρες service με κάθε λεπτομέρεια, συν το επόμενο service κανονικό και όχι μόνο στο βιβλίο. Είχαμε δει το πρώτο C4 εκεί, αλλά ήταν λίγο πολύ ταλαιπωρημένο και το αφήσαμε. Τελικά μόνο τα χλμ που περπατήσαμε να δούμε τους υπόλοιπους χάρους, ήταν αρκετά για να μας πείσουν ότι δεν βγαίνει άκρη έτσι. Τώρα έχουν φέρει ένα C5. Κάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο για το λιώσιμο που θέλουμε να του κάνουμε εμείς;

      Το αυτοκίνητο είναι αυτό:

      http://www.usedcars.citroen.co.uk/C5/1. ... =se_na_re_

      Τι στο καλό έκδοση είναι αυτή; Είναι το 8βάλβιδο ή το 16βάλβιδο; Εδώ το διαφημίζουν ως 8V και στο auto trader το έχουν ως 16V. Ο πωλητής δεν μπορούσε να βγάλει άκρη. Πάντως βγάζει 129γρ CO2 και ο ιμάντας θέλει αλλαγή στις 230Κ χλμ. Στο glass σου βγάζει και τις δύο εκδόσεις. Αυτό το κάνει συνήθως μόνο στα παραεισαγωγής αλλά αυτό είναι της αντιπροσωπείας. Έχει τα led μπροστά οπότε το βλέπω να είναι το facelift του 2011. Πρώτη άδεια είναι τον 6/2011, και πούλαγαν και τα δύο παράλληλα με τα 8V να σταματούν τον 2/2011 αλλά ποτέ δεν ξέρεις πόσο καιρό το σκόνιζαν. Τι βλέπετε εσείς; Έχω απορρίψει τόσα αυτοκίνητα που έβγαζαν διπλές εγγραφές στο glass και τώρα έπεσα σε παγίδα. Πώς κυκλοφορήσε το C5; 8V στις αρχές και 16V από το πρώτο facelift του 2011; Τα 115άρια μπήκαν στο facelift του 2012; Τα λέω αυτά γιατί όσα HDI οδήγησα ήταν διαφορετικά μεταξύ τους ακόμη και με τα ίδιους κινητήρες. Από το C4 το 92άρι της αντιπροσωπείας το οποίο ήταν μουδιασμένο, κάπως σαν να βάραγε πειράκια, στο 92άρι 308 του supermarket υπήρχε το χάος στον δρόμο. Βέβαια δεν ξέρεις τι σκάλισμα είχε φάει το 308 ενώ το άλλο ήταν stock και ο πωλήτης μου το είχε ετοιμάσει να το δω εντελώς κρύο για να δω τις διαφορές με τις βενζίνες.

      Με το C5, είχα προβληματιστεί με την διπλοεγγραφή του glass αλλά ήθελα να το δω από το κοντά τώρα που τελείωσαν οι αγώνες και μας άνοιξαν τους δρόμους. Πήγα σήμερα στην αντιπροσωπεία και το ετοίμαζαν για test drive. Κοίτα γκαντεμιά λέω. Το διώχνουν, μιλάω λίγο με έναν καινούργιο πωλητή και του εξηγώ τι θέλω, αλλά μου λέει περίμενε να μιλήσεις με τον άλλο που βγάζεις άκρη, πάντως το αυτοκίνητο μάλλον δεν θα πουληθεί γιατί ο τύπος το είδε την προηγούμενη εβδομάδα και του άρεσε, οπότε έστειλε την γυναίκα του να το εγκρίνει και τώρα μάλλον θα αγοράσουν το DS3. Παντόφλα rules! Εξήγησα στον άλλο πωλητή τι γίνεται και μου λέει εάν σου αρέσει πάρτο και ας είναι εδώ ο άλλος. Σε 5-10 λεπτά ήρθε ο άλλος πωλητής και μας λέει το C5 είναι διαθέσιμο.

      Μου έδωσαν τα κλειδιά, κάνε ότι θες μου λέει, και πες τι θες να κάνουμε. Το έψαξα στο υπόστεγο και το αυτοκίνητο είναι πεντακάθαρο. Δεν έχει ίχνος μούχλας πάνω του. Σίγουρα κλεισμένο σε γκαράζ. Συν το χρώμα του ήταν βιτρίνας. Στον υπολογιστή που είδαμε τα service όλα τα χλμ τα έχει κάνει από Μάρτιο μέχρι Οκτώβρη, οπότε ίσως γι’ αυτό έχει γλιτώσει το χρώμα από το αλάτι. Μέσα μόνο τα πλαστικά έχουν ξεθωριάσει, πταίσματα για Citroen, και οι χειρολαβές στις μπροστινές πόρτες που τρίζουν, το αυτό. Τα κουμπιά στο τιμόνι είναι με ζελατίνα/μεμβράνη από πάνω, ενώ το C4 τους είχε με ακαλύπτους και ναι μεν έδειχνε φτηνό, αλλά αυτοί του C5 σου δίνουν την εντύπωση ότι η μεμβράνη θα τρυπήσει και υπάρχει κενό ανάμεσα στα κουμπιά. Όλα τα υπόλοιπα έδειχναν μια χαρά. Ο λεβιές των ταχυτήτων ήταν αγρατζούνιστος. Κάτι γρατζουνιές είχε στην χειρολαβή της πίσω πόρτας από τον οδηγό από φόρτωμα ή κάτι παρόμοιο, και ο ουρανός την είχε ακούσει και έβγαζε χνούδια. Χώρους δεν έχει αλλά έχουν κάνει την τρύπα με το roll bar και κάπως το γλιτώνει. Το κάθισμα τέρμα κάτω για να αφήσει χώρο για όρθια θέση οδήγησης αλλά νομίζω ότι δεν βλέπεις έτσι έξω. Το τιμόνη κρύβει κάτι από τα όργανα, παρόμοια με το C4. Είχε κάψει την πίσω πλαφονιέρα και έλειπε το δεξί ντουλαπάκι στον χώρο αποσκεύων. Ρεζέρβα και εργαλεία ήταν αχρησιμοποίητα. Στην μηχανή είχαν ψειρίσει τα καλύματα και έμοιαζε τελείως άδειο. Το καπό κλείνει μόνο με άφημα. Το αυτοκίνητο το είχε ένας παππούς μεν, 25Κ χλμ τον χρόνο δε. Του έχει κάνει όλα τα service με βάση τα χλμ, κοινώς το έλιωσε. Είναι ρυθμισμένο για 20Κ χλμ service και τώρα θέλει το επόμενο το οποίο θα κάνουν μαζί με ότι χρειαστεί για τα επόμενα χλμ και δεν καλύπτεται σε αυτό το service, πχ φίλτρο πετρελαίου, EOLYS, κλπ. Του έχει κάνει 2 μικρά και 1 μεγάλο service με ότι γράφει το βιβλίο για αλλαγή. ΚΤΕΟ που το πέρασε τον Μάιο, το έβγαλε χωρίς το παραμικρό. Λάστιχα του έχει ξαναβάλει τα ίδια Michelin που είχε από το εργοστάσιο ή τουλάχιστον τέτοια δείχνουν. Για κάποιον περίεργο λόγο, θεωρίες συνομωσίας, μόλις έληξε η εγγύηση, το έδωσε και αγόρασε ακριβώς το ίδιο μέχρι και στο χρώμα. Αυτό βέβαια είχε ορισμένες παρενέργειες στο παλιό, μιας και το καινούργιο δεν είχε το πλαστικό κάλυμμα της τάπας του μπροστά γάντζου, οπότε σφάχτηκε το παλιό και τώρα του έβαλαν πάνω καινούργιο ανταλλακτικό, βαμμένο, κλπ, το οποίο δεν κουμπώνει σφιχτά και είναι εντελώς χαλαρό. Επίσης εξαφανίστηκαν οι μοκέτες από μέσα, οι οποίες όμως όπως και στα Peugeot είναι standard οπότε δεν ξέρω τι στο καλό του έκαναν. Από ηλεκτρικά του έχει βγάλει μόνο το μοτέρ των καθαριστήρων και κάτι ακόμη που δεν μπορώ να θυμηθώ αλλά έχω την εντύπωση ότι είχε να κάνει με τα φρένα. Το υπόλοιπο ιστορικό ήταν προβλεπόμενο service πλην τα λάστιχα τα οποία τα άλλαξε 1 + 3 με κάποια διαφορά στα χλμ, φαντάζομαι από κάποιο σχίσιμο. Τώρα δείχνουν όλα παρόμοια. Στον πίσω προφυλακτήρα κάτω αριστερά στο άνοιγμα της πόρτας το έχουν χτυπήσει και κολλήσει με βενζινόκολλα ή κάτι παρόμοιο και δείχνει λίγο περίεργο συν ότι ο πίσω προφυλακτήρας δείχνει διαφορετικό χρώμα και μπαίνει λίγο μέσα στα φτερά και στις δύο πλευρές. Για την μετατροπή του τιμονιού, μόνο το χειρόφρενο και τον μηχανισμό του καπό δεν έχουν αλλάξει, αλλά το υπόλοιπο είναι εντάξει.

      Τα ξαναείπαμε με τον πωλητή και θα ετοιμάσουν αναλυτική κατάσταση του service, KTEO και τι θέλει να γίνει στο επόμενο διάστημα και την Τετάρτη μόλις γυρίσει ο πωλητής από το νοσοκομείο θα γίνει η δοκιμή. Τι έχετε να πείτε για όλα αυτά; Κουράστηκα αυτούς τους 3.5+ μήνες γιατί τελικά το Xsara πήγε να με σκοτώσει από δολιοφθορά (this is Sparta) και τώρα θα βγάλουμε άκρη με την αστυνομία. Δεν μπορώ να πηγαίνω πλέον στα supermarket γιατί πουλάνε αυτοκίνητα με το κιλό για 2 χρόνια το πολύ και μετά πάλι αλλαγή. Εγώ θέλω να αγοράσω χιλιομετροφάγο για να τον κρατήσω. Το C5 μου δημιουργεί κάποιους σοβαρούς προβληματισμούς κυρίως για το πως θα στέκεται στον δρόμο και για την συντήρηση του. Εάν ισχύουν όσα γράφτηκαν νωρίτερα ότι το αυτοκίνητο είναι μόνο για την ευθεία, πόση νόημα βγάζει μια τέτοια αγορά; Πόσο κουραστικό θα καταντήσει στον επαρχιακό και πόσο ρυθμό θα πρέπει να κόψεις σε σχέση με το Xsara; Το άλλο σχετίζεται με την συντήρηση του, δείχνει πολύ πιο πολύπλοκο από το C4. Θέλει συνέχεια σύνδεση στο LEXIA για το παραμικρό; Μπορείς να αλλάξεις λάδια, να βάλεις EOLYS, κλπ, και να μην πας σε διαγνωστικό; Δεν το πρόσεξα εάν έχει δείκτη αλλά φαίνεται να έχει στις φωτογραφίες. Το EOLYS θέλει LEXIA σε κάθε γέμισμα ή μόνο εάν το αφήσεις να στεγνώσει; Στον πίνακα οργανών και στην κεντρική κονσόλα έγραφε economic mode on, τι στο καλό είναι αυτό; Που τα βρήκε τα προγράμματα σε χειρωκίνητο; Άσε που γράφει και snow mode στο νίκελο γύρω από την βάση του λεβιέ, πράγμα που υπάρχει μόνο στα αυτόματα. Όπως είπε και ο πωλητής για την μηχανή και το 5άρι κιβώτιο, βάζουν όλους τους συνδυασμούς χωρίς κάποια λογική σειρά.

      Από όλα τα αυτοκίνητα που είδα, έκατσα μέσα ή οδήγησα, κανένα δεν μου έκανε κλικ πλην από ένα 407 coupe το οποίο τελικά ούτε οι πωλητές δεν έβγαζαν άκρη τι αυτοκίνητο είναι, πόσα χλμ έχει, δεν είχε service book, κλπ. Ότι αγοράσουμε, θα μείνει μαζί μας μέχρι το επόμενο χαντάκι, οπότε όσο πιο γλυκιά γεύση μας αφήσει, τόσο το καλύτερο. Το επόμενο αυτοκίνητο θα είναι κανονικό, αλλά γι’ αυτό δεν μπορούμε να δώσουμε χρήματα. Εάν έχετε κάποιο σχόλιο, πυροβολήστε ελεύθερα. Για την τιμή, το τιμολόγιο αγοράς τον 6/2011 ήταν 18.5Κ και το δίνουν 7.7Κ. Καινούργιο το C5 μπορείς να το βρεις στις 16Κ και μεταχεισμένο με λιγότερο από 5Κ χλμ κάνει 13.5Κ. Αυτά είναι 115άρια βέβαια που αλλάζει τα δεδομένα. Η τιμή δεν πρόκειται να αλλάξει, οπότε τα 7.7Κ θα φύγουν εάν καταλήξουμε σε αυτό και θα το μειώνουμε 1% για κάθε μήνα κτήσης που και αυτό μάλλον είναι μικρό με βάση τα δεδομένα της αγοράς. Γενικά μου φαίνεται προσεγμένη κατασκεύη με σύγχρονες λεπτομέρειες αλλά μόλις έληξε η εγγύηση και το πάρτυ τώρα θα αρχίσει. Η πώληση θα γίνει με ένα χρόνο εγγύηση ίδια με του καινούργιου αυτοκινήτου, οπότε ότι είναι να βγάλει, θα μπορέσουμε να τα φτιάξουμε. Βάζω και τις φωτογραφίες μαζί με μία από ένα καινούργιο που έδιναν με 500 έκπτωση, οπότε φαντάζομαι 115άρι είναι:

      https://www.flickr.com/photos/78361462@ ... 770384108/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Καταρχήν, από την στιγμή που άλλα αυτοκίνητα κατάφεραν να περάσουν την στροφή, κάτι έκανα λάθος.

      Η ρεζέρβα είναι το ίδιο Mud&Snow που έχει και στην άλλη πλευρά, αλλά κάτι έχει και χάνει τον αέρα στο τέλος κάθε μήνα. Πριν το πάρουμε, είχαν σχίσει ένα λάστιχο και το άλλαξαν με καλοκαιρινό. Μετά αυτό άρχισε να χάνει αέρα και το άλλαξαν με την ρεζέρβα την κανονική που είναι σε διαφορετικό σχήμα ζάντας και την έχουν βάλει πίσω. Το είχε ελέγξει ο μάστορας όταν το είχαμε πάρει και δεν έβγαλε άκρη γιατί χάνει αέρα, οπότε το κυκλοφορούσαμε όπως ήταν. Με την αλλαγή αυτή, μπήκε αυτό το λάστιχο μπροστά για να τα αλλάξω ως σετ και τα όπως είναι. Τα λάστιχα έχουν TWI 400 και δεν λιώνουν με τίποτα όπως το πάω εγώ. Μόνο με την ζέστη εάν ζοριστούν θα αρχίσουν τα παράπονα.

      Για την 5η, κάτω από 50χλμ/ώρα δεν πέφτει, είχε περίπου 1500 στροφές μέσα. Το Xsara είναι το πρώτο σύγχρονο αυτοκίνητο που οδηγώ και οι αρχαιολογίες με τις πλατίνες και τα καρμπυρατέρ, ήθελαν συνέχεια αλλαγές ταχυτήτων γιατί ούτε τσούλαγαν, ούτε σταμάταγαν, ούτε έστριβαν αλλιώς. Το Xsara είναι σκύλος μπροστά τους, θυμάμαι στην αρχή όταν το πήραμε, έβαζες 3η στο ρελαντύ και το αυτοκίνητο δεν σταμάταγε. Το συνήθισα έτσι και το πήγαινα σιγά σιγά γιατί το πίσω μέρος είναι στον αέρα.

      Φρεναριστό πάνω στην στροφή κρατάει αλλά εάν το πας χαλαρά, θέλει συνήθεια. Τα φρένα που είχα αλλάξει πέρσυ, είχαν κολλήσει λόγω αχρησίας. Ο μάστορας λέει ότι το αυτοκίνητο θέλει ζόρισμα αλλά εμένα δεν μου δίνει την αυτοπεποίθηση να το σπρώξω και άλλο γιατί χάνει την ουρά ακόμη και στην πίστα. Επιπλέον, δεν μπορώ να το δουλεύω με πολλές στροφές γιατί το νιώθω ότι ζορίζεται, ενώ στην πραγματικότητα έτσι πρέπει να το δουλεύεις ως σύγχρονο μοτεράκι. Μου καίει σχεδόν μισό λίτρο κάτω από τα επίσημα 5.5λ/100χλμ του φυλλαδίου, οπότε καταλαβαίνεται τι εννοώ ότι δεν το ζορίζω πουθενά.

      Επειδή όταν το πήραμε ο μάστορας δεν ήξερε από που να αρχίσει, αλλάζαμε ότι έκοβε ο ΚΤΕΟ και τα υπόλοιπα σιγά σιγά λύσε δέσε κάθε τρεις και λίγο. Στον πάγο, είναι εφιάλτης, αλλά σε όλα τα υπόλοιπα πάει μια χαρά όταν δεν το ζορίζεις. Όλες οι βάσεις που έχει γύρω γύρω, σίγουρα θα ήθελαν αλλαγή σιγά. Τα αμορτισέρ με σχεδόν 115Κ χλμ στο κοντέρ αποκλείεται να είχαν αλλαχθεί ποτέ και το όλο σύνολο βασικά είναι βλακεία δική μου για λόγους οικονομικούς και παραλίγο να την πληρώσω πολύ ακριβά.

      Επειδή τον τελευταίο χρόνο ακολουθούμε το Σκωτζέζικο πρωτάθλημα κάνοντας τους κριτές, δεν το έχω βάλει σε τίποτα περίεργες δοκιμασίες για να έχει γίνει τόσο ερείπιο. Ο άνθρωπος που μας έβαλε στους αγώνες, έχει ένα αρχαίο station Legacy με πνευματική ανάρτηση. Εκεί που νομίζεις ότι το Xsara με trail braking στο στεγνό γράφει χλμ, πρέπει να δεις το Legacy φορτωμένο να κάνει φλικ στο βρεγμένο. Το κυριότερο πρόβλημα με το Xsara ήταν η όλη χαλαρώτητα που έχει στα πάντα. Μόνο το μπροστινό είναι δεμένο και όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο στρίβει στον άερα. Για ποιότητα κατασκεύης και αίσθηση δεσίματος δεν το συζητώ. Αλλάξαμε σπίτι στην εξοχή και έπιανε πάγο μέσα από τα παράθυρα. Από τις συστολές/διαστολές, στράβρωσε το κομμάτι μπροστά στο ταμπλό που ξεθαμπώνει το παράθυρο χωρίς καν να χρησιμοποιηούμε το καλοριφέρ γιατί δεν έχει!

      Εμένα έχει κολλήσει τώρα στο μυαλό, τι στο διάβολο έγινε! Για να το στρίψω παραπάνω από ότι πρέπει, το αποκλείω γιατί το έχω λιώσει και ξέρω πως κάνει όταν το πας πάνω από όριο. Η αστυνομία λέει ότι όσα έχει δει, έχει φύγει το πίσω μέρος και μετά τους πετάει στην γράνα, 1+ μέτρο βάθος και πλάτος. Εμένα το αυτοκίνητο δεν έφυγε αλλά πέταξε. Ελάφρωσε ελάχιστα και δεν άκουσε σε τίποτα. Ο μάστορας λέει ότι πάτησα πετρέλαια. Στον δρόμο δεν έχει αφήσει σημάδια από γλίστρημα, απλώς πέταξε. Μου έχει κολλήσει εφιάλτης. Είναι ευθεία, ανηφορική δεξιά και κλείνει σε κατηφορική αριστερή.

      Εδώ είναι το σημείο:

      https://www.google.co.uk/maps/@56.19580 ... JGtJDg!2e0

      Θα ανεβάσω τις υπόλοιπες φωτογραφίες μόλις τελειώσει η υπόθεση.

      Με τους αέροσακους, δεν ξέρω τι έγινε. Ο μάστορας έχει δει Yaris κατεστραμμένο με τους αερόσακους άθικτους. Το κάθισμα λίγο που το πρόσεξα, το έχω στραβώσει στο σκάσιμο που έκανε στον δρόμο μάλλον. Δεν ξέρω πόσο ανοίγει ο αερόσακος του καθίσματος αλλά ρε γαμώτο σήμερα που το χέρι έχει καεί στο εξωτερικό της παλάμης, το νιώθεις ότι είχα γραπώσει το τιμόνι και πήγαινα με το σπασμένο τζάμι γρατζουνώντας στον δρόμο όπως με το μηχανάκι.

      Η οροφή έχει κάτσει αρκετά, αλλά είμαι 1.83 και με την ζώνη δεν ακούμπαγα στον ουρανό, τι να πω, ίσως επειδή στράβωσε κάθισμα. Δεν έχει πέσει η επένδυση, αλλά έχει ζαρώσει. Έχουν σπάσει οι A pilars και έφυγαν τα πλαστικά εκεί γύρω.

      Δεν νομίζω να βγάλω άκρη με τα ανταλλακτικά για να τα πουλήσω, οπότε πάνε όλα χαμένα. Είχε 4 καινούργια δισκόφρενα, ολόκληρη την εξάτμιση, ρουλεμάν, λύσε δέσε το μπροστινό, ιμάντες, κλπ. Οικονομικά, η όλη συντήρηση είχε στοιχίσει £1/ημέρα. Τις τελευταίες £200 που έδωσα για αυτό το ΚΤΕΟ θα τις έβγαζα μέσα στο έτος για να φέρω την ισορροπία. Συνολικά, τέλη, ασφάλεια, αγορά και συντήρηση βγήκαν λιγότερο από £3/ημέρα. Ο μάστορας λέει ότι το αυτοκίνητο βγήκε τζάμπα, το τελευταίο ΚΤΕΟ και 54 λίτρα βενζίνη που είχε μέσα, τα αφήνω στην άκρη.

      Μόλις είδε τις φωτογραφίες ο μάστορας τράβαγε τα μαλλιά του. Αυτό με την ασφάλεια το κατάλαβε, οπότε μου λέει ότι καλύτερα θα είναι να το κανονίσω μόνος μου. Ήρθε και μια οδική που συνεργάζονται και ο μάγκας θέλει £100 πάνελα Stirling για να το φέρει στην Γλασκώβη! Θα σου δώσω £50 μου λέει και μου δίνεις και εσύ £50 και είμαστε γάτοι.

      Πάω σπίτι, τηλεφωνώ στην οδική που το πήρε, μούμπλε μούμπλε, £349! Κοπελία, τι είπε ο στόμας σου; Έχει μέσα £250 χρεώση για να αναποδογυρίσει το πράμα! Μου δίνει το τηλέφωνο από το ανακυκλωτήριο, πάρε και θα σου δώσω πίσω ότι σου πει αυτός μου λέει. Τον πήρα και μου λέει κανά £90 θα μου δώσει και ίσως παραπάνω αναλόγως τι θα βγάλει από μέσα. Θα πάει αύριο να το δει και θα αρχίσει το μιλητό. Είμαι και μάγκας εγώ και το κυκλοφορώ χωρίς οδική!

      Οπότε αύριο μόλις έχω νεώτερα, θα δω τι θα κάνω με την ασφαλιστική, ακόμη δεν τους έχω πάρει τηλέφωνο. Έχω σκάσει ε, αλλά δεν το λέω! Το Σάββατο θα πηγαίναμε για το Granite

      http://www.scottishrallychampionship.co ... ity-rally/

      Και εγώ κάνω κωλοτούμπες στα αυλάκια!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Να 'σαι καλά Ευθύμη!

      Θα το ξεχάσω, που θα πάει. Για να δούμε πως θα πάει το πρωί, ελπίζω η νοσοκόμα να βγει λάθος γιατί έχει τρέξιμο αύριο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      Το ξέρω αλλά πλέον τώρα που νιώθεις μόνο τον πόνο, λες γιατί και γιατί. Κακιές συνήθειες, ποτήρι μισοάδειο.

      Λάστιχα έχει από αυτά τα μαύρα. Στο ΚΤΕΟ μας έβγαλε το μπροστά αριστερά να είναι στο όριο και βάλαμε την ρεζέρβα για να έρθουν όλα στα ίδια 4-5mm. Τα χλμ που έκανε αυτόν τον χειμώνα στο χιόνι, ήταν να μείνεις με ανοικτό το στόμα. Ούτε γλίστρημα, ούτε ψάρεμα, τίποτα. Μόνο στα παγωμένα ήταν πολύ απότομο αλλά στην βροχή δεν έχει γλιστρήσει ποτέ μα ποτέ σε διαδρομή παρά μόνο σε πατημένα roundabout με Ελληνική άσφαλτο.

      Ουσιαστικά δεν γλίστρησε, χάθηκε από τον δρόμο. Στον πάγο το νιώθεις να φεύγει και να αυξάνει ταχύτητα λόγω μηδενικής πρόσφυσης. Τώρα αυτό έφυγε απλώς. Ούτε καν μειώσε χλμ, παρά μόνο όταν κόλλησε στην λάσπη.

      Με κούφια 5η ήμουν, είναι τόσο κοντό και το πάμε τόσο χαλλλαρά που ποτέ μα ποτές δεν το στρίβω με κατέβασμα, άντε κανά trail braking εάν υπάρχουν κέφια στο στεγνό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • RE: CITROËN FORUM

      x 666


      Hit the apex they said, it will be fun they said... by apavinpatras, on Flickr

      x 666

      Ανακατασκεύη τέλος. Την προηγούμενη Πέμπτη την πήραμε μετά από 3 μέρες στο συνεργείο. Χτες τηλεφώνησε ο μάστορας να μαζέψουμε το χαρτί του ΚΤΕΟ και αύριο θα την πηγαίναμε μέσα για να βρει τι έχει και δεν δίνει σήμα το κλειδί να πάρει μπροστά. Σήμερα φουλάρισμα βενζίνη, 50κάτι χλμ αργότερα...

      Ρολάρισμα με 50-60χλμ/ώρα στο δάσος, αριστερή κατηφορική νωπή, είχα αφήσει νωρίτερα και είχε πέσει στα 30-35χλμ/ώρα, έκλεισε πολύ νωρίς, ακουμπάει στο γρασίδι, το τραβάει μέσα στου χαντάκ', κοίτα γκαντεμιά λέω, πως θα βγει από εδώ, κολλάει στην λάσπη και τα υπόλοιπα ήταν Tarantino Death Proof.

      Κάνει άλμα, βγαίνει από το χαντάκι, τσουλάει στον δρόμο με εμένα να βλέπω την άσφαλτο στα 2 εκ. και συνεχίζει με την οροφή. Σταμάτησε ελάχιστα πριν σκάσει πάνω στο τσιμεντένιο γεφυράκι που ερχόταν στο κεφάλι μου.

      Ερμ, μάλλον ήταν σοβαρό. Λύνω την ζώνη, πέφτω μες στα γυαλιά, λίγο πανικός πως να βγω, αντιγράφω λίγο Dukes, το κοιτάω, λέω δεν πάμε καλά. Είχε πάρει φωτιά κάτι μπροστά όπως φαίνεται στην φωτογραφία, συνειδητοποιώ ότι ο διάβολος δουλεύει ακόμη, το σβήνω, σταματάει το πρώτο αυτοκίνητο, πανικός.

      Σβήνουμε την φωτιά με νερό, έρχεται ο δασοφύλακας, κάνουμε λίγο τον τροχονομό, έρχεται και η αστυνομία, δεξί ποδάρ' στου χαντάκ'.

      Έρχεται ο γιατρός, μισό με λέει, κοιτάει το αυτοκίνητο, γυρίζει, είσαι σίγουρος ότι βγήκες από μέσα; Δεν έχει μείνει χώρος. Έρχεται και ο ασθενοφόρος, κάνουμε τις εξετάσεις, μηδέν πέρα από τα κοψίματα και τα στουμπήγματα. Αερόσακοι, 4 τρομάρα τους, να μην νιώσουν τίποτα, θα τους χαρεί ο επόμενος.

      Το μάζεψε η αστυνομία με τις αλυσίδες να σε πιάνει η καρδιά σου, έκοψε κάτι φρένα, έσπασε κάτι γόνατα πίσω, το γυρίζει, το βάζει πάνω, δίνω κλειδιά, ανοίξαμε πίσω, βγάζουμε τα πράγματα, βουτάω και τα τέλη κυκλοφορίας και τέλος. Οι περαστικοί είχαν μείνει με ανοικτό το στόμα, η creative technologie άντεξε!

      Με πήγε το περιπολικό πιο κάτω στο χωρίο στον άνθρωπο που σταμάτησε πρώτος πρώτος και τελειώσαμε. Με γύρισε με κτήνος 1.2 supersport Polo S 60 καθαρόαιμα με ταχύτητες που το Xsara ούτε στο όνειρο του δεν τις βλέπει.

      Μπλέξαμε πάντως. Πώς στο καλό έφυγε το Xsara χωρίς καν να το πιέσεις; Μιλάω με την αστυνομία, άστο μου λέει, μην μιλάς γιατί εσύ δεν έτρεχες, δεν μπορείς να φανταστείς τι έχουμε μαζέψει από αυτή την στροφή.

      Η ερώτηση είναι τι κάνουμε τώρα; Η ασφάλεια έχει excess £550, με αξία αυτοκινήτου £575. Ο αστυνομικός λέει ότι συμφέρει να τους τηλεφωνήσεις για να μην πληρώσεις την οδική, κλπ. Έγω νομίζω ότι εάν τους τηλεφωνήσεις θα χάσεις μεγάλο μέρος από τις £550 που έτσι και αλλιώς τις πληρώνεις, συν χάσιμο του NCB. Ισχύει;

      Με το δικό μου μυαλό, θα πάω αύριο στο μάστορα να δω τι θα μου πει, περνάω από την αστυνομία και μετά σπίτι για αποφάσεις. Δεν βλέπω να βγάζω άκρη με την ασφαλιστική και φοβάμαι για το NCB. Ο αστυνομικός λέει ότι με την ασφαλιστική με το που θα τους τηλεφωνήσεις, δεν έχεις ερωτήσεις, θα στο καταγράψει ως ατύχημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      apav
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr