Ευχαριστώ πολύ. Δυστυχώς θα πρέπει να δεχτώ ότι το 1.6 είναι για τα C4/308. 308 προσεγμένο δεν έχω βρει. Τα Megane παρομοίως. Τα C4 είναι είδος προς εξαφάνιση.
Δεν θέλω να αγοράσω πάλι C segment γιατί το Xsara με κούρασε. Αυτός που τρέχει στους αγώνες με το 205, έχει leasing E87 και μου λέει τα ίδια. Δυστυχώς/ευτυχώς το Xsara το έχω συγκρίνει back-to-back στις ίδιες διαδρομές με το Legacy (με αεράναρτηση) και είναι η μέρα με την νύχτα. Χρειαζόμαστε κάτι με μακρύ μεταξόνιο λόγω των δρόμων. Συν οι πολυθρόνες και η ηχομόνωση που θα έχει το μεγαλύτερο σκάφος. Οι χώροι δεν μας χρειάζονται. Το κόστος για να τρέξεις ένα τετρακίνητο είναι τεράστιο γιατί το αυτοκίνητο είναι πειρασμός αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις. Υπάρχουν τέτοια πάνω από το τεχνητό όριο των 10Κ που έχω θέσει αλλιώς θα πρέπει να πάω στην @γγλ1@ και τα πράγματα γίνονται πιο πολύπλοκα γιατί με βλέπω να πηγαίνω εκεί και να το ψειρίζω πάλι.
Το 407 που δοκίμασα είναι αυτό:
http://www.arnoldclark.com/used-cars/pe ... r/2009-(09)/ref/arnfd-u-3253/
Το έδινε 6Κ, του ζήτησα να τα βρούμε στην μέση γιατί το Glass το δίνει 4.5Κ και μου έλεγε δεν γίνεται. Του ζήτησα να δω τι του άλλαξαν και μόνο άρχισε να μου διαβάζει από τον υπολογιστή για service, drop links, ... μετά το σταμάτησε και τα έλεγε από μέσα του, μου λέει έχουν αλλάξει τα πάντα. Το αυτοκίνητο έχει γκάζι, τιμόνι και κάθισμα αλλά θέλει να το πάω στον μάστορα από την 1η μέρα όπως θα πήγαινα της δημοπρασίας. Του έχουν περάσει όλη την δεξιά πλευρά με την βούρτσα και στο πορτμπαγάζ κάτι έχει ξεβιδώσει από τον μηχανισμό και παίζει στο καπό. Όταν επικοινώνησε πάλι μαζί μου, δεν ανέφερε κάτι για το 407 αλλά μου λέει ότι μπορεί να μου βρει άλλο πετρέλαιο με όριο τις 10Κ και άρχισε να μου λέει για το Logan.
Το 308 ήταν παρόμοιο με το 407, πολύ καλό στον δρόμο. Και εδώ δεν με άφησε να το βγάλουμε έξω από κατοικημένη περιοχή, συν ότι του είχαν αλλάξει ένα σωρό βάσεις, φρένα, κλπ, και πήγαινε αεροπορία για 92άρι. Αυτό μου το είπε ότι το έχουν ξαναβάψει γιατί κάποιος το βανδάλισε με κλειδί αλλά έδειχνε για κάτι παραπάνω. Το Megane με τον 106άρι είναι τέλειο αλλά είναι αυτοκίνητα leasing, και τα ελάχιστα Laguna 150άρια που έχουν ξεμείνει, διαφέρουν μόνο στο γκάζι. Value for money είναι τα D και γι’ αυτό το σπρώχνω προς τα εκεί. Για μια στιγμή μου πέρασε η σκέψη για τα 180άρια Auris και τις 200άρες 159 αλλά μετά συνήλθα. Κατά μία περίεργη σύμπτωση τα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει και έχουν χάσει σε ποιότητα (μηχανική κατάσταση στην οποία βρίσκονται).
Ο πωλητής με το C5 έχει ένα σωστό σημείο. Ο γεράκος με το C5, τα αλλάζει κάθε 3 χρόνια μόλις λήξει η εγγύηση. Είναι το τέταρτο ίδιο C5 που αγοράζει, λευκό, πετρέλαιο, το πιο φτηνό. Πάρε αυτό μου λέει και μετά το ξαναλλάζεις. Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτή την δουλειά συνέχεια. Από την άλλη μου λένε να υπολογίζω 2Κ/έτος μείωση της αξίας του, οπότε η 3έτια έχει νόημα. Το κλείνω εδώ. Ίσως περάσω από τον μάστορα σήμερα και μετά θα ξαναπάω από εκεί. Κάτι μου λέει ότι θα πρέπει να δοκιμάσω μερικά ακόμη 308/C4/Megane. Από τα τρία τους, το 308 μου φαίνεται το πιο ζμπορ, το Megane το πιο αεράτο στην κίνηση του, C4 δεν έχω πετύχει ακόμη παρά μόνο το παλιό που ήταν μεταφορέας. Ίσως θα πρέπει να κάνω πίσω και να πάρω κάτι από αυτά και με τα ρέστα να το μαζέψω και να περιμένω την επόμενη προσφορά. Έχω κολλήσει όμως εκεί στο τέλος της ημέρας να μην σε ξεζουμίζει.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=p
http://www.autotrader.co.uk/search/used ... rt/mileage