-
-
Ο χρήστης Nikolaras έγραψε:
Δεν κοιταζεις εκει που το ονειρο των υποψηφιων αγοραστων, ειναι μια bmw Μ3 ,κανεις και το κοροιδο απο πανω.Αγαπώ Μ3 αλλά μόλις την αποκτήσεις, τα όνειρα γίνονται πάλι ιταλικά
-
Ο χρήστης Nikolaras έγραψε:
Δεν κοιταζεις εκει που το ονειρο των υποψηφιων αγοραστων, ειναι μια bmw Μ3 ,κανεις και το κοροιδο απο πανω.
Ονειρο μια Μ3 ?
Ακριβως φιλε μου,ονειρο αλλα ονειρο που μπορει να γινει πραγματικοτητα (ενταξει οχι για τους πολλους) .
Οπως και ονειρο ,πραγματοποιησιμο ηταν παλια μια lancia delta EVO ,μιας και ειμαστε στο τοπικ μιας ιστορικης μαρκας.(παλι ομως οχι για τους πολλους)εμενα το ονειρο μου ειναι ενα M suv
να πηγαινω γρηγορα απο ψηλα , αυτο ειναι οραμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Δεν κοιταζεις εκει που το ονειρο των υποψηφιων αγοραστων, ειναι μια bmw Μ3 ,κανεις και το κοροιδο απο πανω.
Ονειρο μια Μ3 ?
Ακριβως φιλε μου,ονειρο αλλα ονειρο που μπορει να γινει πραγματικοτητα (ενταξει οχι για τους πολλους) .
Οπως και ονειρο ,πραγματοποιησιμο ηταν παλια μια lancia delta EVO ,μιας και ειμαστε στο τοπικ μιας ιστορικης μαρκας.(παλι ομως οχι για τους πολλους)εμενα το ονειρο μου ειναι ενα M suv
να πηγαινω γρηγορα απο ψηλα , αυτο ειναι οραμα
**** ψηλά κι αγνάντευε...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
**** ψηλά κι αγνάντευε...
+1
-
Θεωρώ την Λάντσια μια ιστορικότατη εταιρία.
Μάλιστα νομίζω ότι τα ωραία πολυτελή και γενικά φινετσάτα αυτοκίνητα πάντα η Λάντσια τα κατασκεύαζε και γενικά θεωρούσα την εταιριά ως την πραγματική premium μάρκα στην Ιταλία, αντίστοιχη της Σιτροέν στην Γαλλία, και όχι την Άλφα που την είχα για πιο σπορτίβ εταιρία ενώ την Φίατ για την λαική εταιρία της γειτονικής μας χώρας.
Απλά μια παρατήρηση:
Πιστεύει κανένας ειλικρινά ότι εγχειρηματα όπως αυτό με τα αμερικάνικα αυτοκίνητα που τα καμουφλάρουν με τα σήματα της εταιρίας έχει λογική;
Διάβασα για την καινούργια 'Θέμα' και βλέποντας ένα θηρίο 5+ μέτρων με τόσο μεγάλους κινητήρες αναρωτιέμαι ποιός θα επιλέξει αυτό το αυτοκίνητο; Θυμαμαι κάποτε προσπάθειες της Φόρντ να πουλήσει μοντέλα, που είχε στην αμερικάνικη αγορά, στην Ευρωπή με μεγάλη αποτυχία. Όλα αυτά τα ουσιαστικά αμερικάνικα οχήματα και μόνο απο αισθητικής άποψης θα πάει ο μέσος ευρωπαίους οδηγός να τα προτιμήσει; Εύχομαι να κάνω λάθος αλλά έχω την εντύπωση ότι στο τέλος θα την θάψουν την Λάντσια με αυτή την ιστορία .
-
Έχεις υπόψη σου πόσο πουλάει στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) η Mercedes E-class?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχεις υπόψη σου πόσο πουλάει στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) η Mercedes E-class?Δεν ξέρω αλλά αν υποθέσω ότι η E-class έχει εξαιρετικές πωλήσεις πιστεύουμε ότι τις ίδιες πιθανότητες θα έχει το 300C; Απλά θεωρώ το όλο πρότζεκτ αρκετά ριψοκίνδυνο , ακόμα και αν τα αυτοκίνητα τα καμουφλάρανε με τα σήματα της Λάντσια. Αλλά και πάλι είναι η προσωπική μου θέση. Τίποτα παραπάνω.
-
Σίγουρα δεν θα κάνει τις ίδιες πωλήσεις με την E-class στην Ευρώπη αλλά το πρόβλημα δεν είναι προφανώς οι διαστάσεις. Αλλιώς δεν θα έκανε πωλήσεις ούτε η E-class (που έχει κοινή καταγωγή) ούτε BMW 5 κλπ
-
Εδώ και πάνω από μια δεκαετία Lancia φυτοζωεί. Πολλές φορές μάλιστα έχει ευνοηθεί εις βάρος της η αγαπημένη μου εταιρία, η Alfa Romeo. Η γκάμα της Lancia είναι εδώ και πολλά χρόνια 2 αυτοκίνητα στην ουσία και οι πωλήσεις της στηρίζονται κυρίως στην Ιταλική αγορά. Επομένως, λοιπόν, δεν βρίσκω τίποτα το μεμπτό στο να γίνουν οι Lancia rebadged Chryslers ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ. Ξαφνικά και από το πουθενά η μάρκα θα βρεθεί με γκάμα 5-6 αυτοκινήτων και με ποικιλία εκδόσεων και παρουσία σε κατηγορίες που καμιά άλλη μάρκα του ομίλου δεν έχει. Αυτό μάλλον είναι εξέλιξη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν της Lancia. Σύμφωνοι μπορεί να μη δούμε νέες Deltona, Fulvia, Beta κτλ αλλά είναι ο μόνος τρόπος να ορθοποδήσει γρήγορα και ανέξοδα η Lancia. Επίσης μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή βλέπουμε την πρώτη γενιά αυτοκινήτων του γάμου Fiat-Chrysler και σίγουρα τα πράγματα θα αλλάξουν στο μέλλον, ειδικά αν όλα πάνε καλά και αποκτήσει τον πλειοψηφικό έλεγχο η Fiat. Άποψή μου είναι να μην προδικάζουμε τίποτα και να δώσουμε πίστωση χρόνου στους Ιταλούς. Εξάλλου πιο πιθανό είναι να Ιταλοποιηθούν τα Αμερικάνικα απ' το να Αμερικανοποιηθούν τα Ιταλικά.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Έχεις υπόψη σου πόσο πουλάει στην Ευρώπη (και στην Ελλάδα) η Mercedes E-class?
Δεν ξέρω αλλά αν υποθέσω ότι η E-class έχει εξαιρετικές πωλήσεις πιστεύουμε ότι τις ίδιες πιθανότητες θα έχει το 300C; Απλά θεωρώ το όλο πρότζεκτ αρκετά ριψοκίνδυνο , ακόμα και αν τα αυτοκίνητα τα καμουφλάρανε με τα σήματα της Λάντσια. Αλλά και πάλι είναι η προσωπική μου θέση. Τίποτα παραπάνω.
Ριψοκινδυνο γιατι; Το 300 υπαρχει ηδη στην αμερικανικη αγορα και πουλαει μερικες χιλιαδες κομματια το μηνα. Ο σχεδιασμος ειναι ολοκληρομενος και το αυτοκινητο κατασκευαζεται ηδη. Το rebadging εχει σχεδον μηδενικο κοστος και η Λαντσια αποκτα ενα αυτοκινητο σε μια κατηγορια που δεν ειχε μοντελο πριν. Το κλειδι βεβαια ειναι η τιμη. Στις ΗΠΑ ενα 300 ξεκιναει απο 30 χιλιαδες $. Ποσο θα στοιχιζει στην Ευρωπη; Ισως λογω ογκου πωλησεων παγκοσμιως να μπορουν να το προσφερουν σε χαμηλοτερη τιμη χωρις να μπαινουν μεσα. Απο κριτικες που εχω διαβασει παντως, το καινουργιο 300 ανταγωνιζεται κατι BMW 5 series ανετα. Σαν αυτοκινητο φαινεται εξαιρετικο, απλα δεν ξερω αν σχεδιαστικα ταιριαζει με την Λαντσια. Παντως απο το να μεινει η Λαντσια να πουλαει δυο αρχαια μοντελα, καλυτερα να εχει κατι καινουργιο, εστω ριμπατζαρισμενο (καινουργια λεξη ).
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Εξάλλου πιο πιθανό είναι να Ιταλοποιηθούν τα Αμερικάνικα απ' το να Αμερικανοποιηθούν τα Ιταλικά.Από τη σειρά των κακόγουστων αστείων περί στυλιστικών παραπομπών της 300/thema.... στη Flaminia της Pininfarina και του Ypsilon 846 στην Ardea;
Εδώ και πάνω από μια δεκαετία Lancia φυτοζωεί. Πολλές φορές μάλιστα έχει ευνοηθεί εις βάρος της η αγαπημένη μου εταιρία, η Alfa Romeo. Η γκάμα της Lancia είναι εδώ και πολλά χρόνια 2 αυτοκίνητα στην ουσία και οι πωλήσεις της στηρίζονται κυρίως στην Ιταλική αγορά. Επομένως, λοιπόν, δεν βρίσκω τίποτα το μεμπτό στο να γίνουν οι Lancia rebadged Chryslers ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ. Ξαφνικά και από το πουθενά η μάρκα θα βρεθεί με γκάμα 5-6 αυτοκινήτων και με ποικιλία εκδόσεων και παρουσία σε κατηγορίες που καμιά άλλη μάρκα του ομίλου δεν έχει. Αυτό μάλλον είναι εξέλιξη σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν της Lancia. Σύμφωνοι μπορεί να μη δούμε νέες Deltona, Fulvia, Beta κτλ αλλά είναι ο μόνος τρόπος να ορθοποδήσει γρήγορα και ανέξοδα η Lancia. Επίσης μην ξεχνάμε ότι αυτή τη στιγμή βλέπουμε την πρώτη γενιά αυτοκινήτων του γάμου Fiat-Chrysler και σίγουρα τα πράγματα θα αλλάξουν στο μέλλον, ειδικά αν όλα πάνε καλά και αποκτήσει τον πλειοψηφικό έλεγχο η Fiat.
Το κακό είναι ότι το μυωπικό diktat που 'κατέστρεψε' τη Lancia, στάθηκε ικανό να ευνοήσει μόνο φαινομενικά και όχι πραγματικά την Alfa Romeo (η οποία τα τελευταία χρόνια εξακολουθεί να κάνει παραπλήσιες ή χειρότερες πωλήσεις από τα rebadged Αutobianchi).
Η γκάμα της Lancia μέχρι σήμερα αποτελείτο κατά κύριο λόγο από Autobianchi με στυλ μπαρόκ,καμία αντίρρηση, αλλά τουλάχιστον ήταν αυτοκινητάκια με εσωτερικό που σε επίπεδο design και επιλογής υλικών (η συναρμολόγηση και το επίπεδο φινιρίσματος είναι άλλη πονεμένη ιστορία)ήταν αξιόλογα και 'χαρακτηριστικά'.Η γκάμα της Lancia σε ένα χρόνο από σήμερα (θα) είναι ήδη ένα βήμα πίσω σε επίπεδο εσωτερικού σχεδιασμού,ενώ ο εξωτερικός θα είναι ένα κολάζ μοντέλων με εντελώς ετερόκλητο στυλ μεταξύ τους: Ypsilon 843 και Musa μπαρόκ και με καλό φινίρισμα υλικών, Delta μπαρόκ και με 'περίεργες' αναλογίες,Ypsilon 846 μπαρόκ σαν στυλ....αλλά με ένα μπροστινό μέρος χειρότερο της MiTo (και αυτό παρά το γεγονός ότι με την διετή αναβολή,το μόνο που κατάφεραν ήταν..... ούτε το μπαρόκ να αποφύγουν, ούτε να ανταποκριθούν καλύτερα στην προοπτική της συγχώνευσης των δύο brands,επανασχεδιάζοντας το καπώ μέσω αυτού που οι ίδιοι ονόμασαν cross design), Thema ένα θωρακισμένο μεταφοράς προσωπικού (ακόμα και αν τεχνικά δεν είναι καθόλου για πέταμα), Voyager ένα άσχημο φορτηγάκι με αστείους κινητήρες (που επιπλέον σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι το πιο αποτυχημένο εμπορικά της σειράς Voyager), Flavia (ευτυχώς μάλλον σε επίπεδο concept)σαν ασχημούλα 50αρα......που απευθύνθηκε σε πλαστικό χειρουργό δεύτερης σειράς.
Ωραία απόπειρα 'επαναλανσαρίσματος' του brand.....και με μεγάλες πιθανότητες τις 100Κ ετήσιες πωλήσεις να τις κάνει 120Κ.
Η μόνη δικαιολογία της όλης επιχείρησης είναι η απόπειρα συγκράτησης των αντιπροσώπων του δικτύου,προκειμένου αυτοί να μην αποδράσουν μαζικά (και η Fiat βρεθεί το 2013 στην ανάγκη να στήσει από την αρχή το ευρωπαϊκό της δίκτυο),με την ελπίδα ότι θα πεισθούν να παραμείνουν στο δίκτυο,ελπίζοντας ότι στο μέλλον θα γίνει κάποια σοβαρή επένδυση στο προϊόν από την μητρική εταιρεία.
Οι πωλήσεις δεν τους ενδιαφέρουν πραγματικά και ούτε περιμένουν δραματική βελτίωση τους(τόσο ανόητοι δεν είναι).Η τιμολόγηση,η οποία δεν θα είναι ποτέ τόσο ελκυστική όσο μπορεί κανείς να φαντάζεται (το 300αρι ξεκινά από τα 27Κ $ στις ΗΠΑ, την ώρα που το βασικό Α6 ξεκινά από τα 45Κ$,αλλά στην Ιταλία η Thema είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεκινά κάτω από τα 45Κ ευρώ), έχει μηδαμινό ρόλο και αυτόν μόνο σε επίπεδο εταιρικών στόλων.Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει το γεγονός ότι αυτός που κατεβαίνει από E segm. της γερμανικής τριάδας ή της Jag, δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει στα σοβαρά την αντίστοιχη ιταλική πρόταση....ιδιαίτερα όταν αυτή προέρχεται από το brand που πουλάει το Ypsilon elle ή τη MiTo,συνωστισμένη δίπλα στα panda και punto.Kαι επειδή βλέπω μεγάλη προσπάθεια 'αποκατάστασης' των αυτοκινήτων που αποτελούν τη βάση του rebadging,ας πάρουμε για παράδειγμα την thema/300 (ένα αυτοκίνητο που ήρθε για να μείνει στο εμπόριο τα επόμενα έξι χρόνια).Πέραν των όποιων τεχνικών της αρετών, το αυτοκίνητο παραμένει στη σύλληψή του και στην υλοποίηση του η κλασσική berlina του αμερικανικού E segm.,ανοικονόμητο δηλ. σε διαστάσεις τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά,συγκριτικά τεχνολογικά υπολειπόμενο σε σχέση με τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του,με φινίρισμα ευρωπαϊκού αυτοκινήτου του D segm. και αντικειμενικό στόχο να κοστίζει φθηνά.
Γιατί; Γιατί στις ΗΠΑ η αγορά είναι διαφορετική από την ευρωπαϊκή.Εκεί το E segm. αντιστοιχεί σε αυτό που στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το D segm. των γενικών κατασκευαστών.Στις ΗΠΑ όποιος ψάχνει berlina του E segm. πραγματικά premium ή αμερικανιστί full luxury sedan, αγοράζει γερμανικό ή γιαπωνέζικο E segm.....και όχι αμερικάνικο full size sedan.Το αστείο (ή θλιβερό) της υπόθεσης είναι ότι ενώ η κατάσταση είναι τέτοια γιατί το rebadging έγινε γρήγορα,ανέξοδα και στη βάση αυτού που υπήρχε έτοιμο εδώ και χρόνια,το marketing της Fiat (και τα θλιβερά παπαγαλάκια του) αμολάνε κοτσάνες.....που βγάζουν μάτι (Abito italiano, base americana, progresso)
Εκεί που τα πράγματα αποκτούν σουρεαλιστική διάσταση, είναι η αντιπαραβολή του χθεσινού διαφημιστικού 'the most italian car' με τη σημερινή πραγματικότητα του 'the most rebadged car' :
http://img405.imageshack.us/img405/1248/immagine2eq.png
Thema: Imported from Ontario
Voyager: Imported from Ontario
Ypsilon: Imported from Poland
Flavia: Imported from Detroit -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
... Flavia...Κάποιοι στριφογυρνάνε στον τάφο τους!
Πέρα από την πλάκα, η κίνηση όσο και να φαίνεται μαγειρεμένη και μελετημένη αποκλειστικά από τα μανατζέρια (που είτε αμάξια πουλούσανε είτε σερβιέτες ένα και το αυτό), προσωπικά δε βρίσκω κανένα λόγο γιατί να σας πάρουν και τα ζουμιά (τους συνεσταλμένους/ρομαντικούς εννοώ). Αν η κίνηση αυτή καταφέρει να σώσει το δίκτυο για κανα δυο χρονάκια και με την ευκαιρία πουλήσει και κανένα σηματάκι επιπλέον έχει καλώς. Οι ωραίες εποχές έχουν περάσει ανεπιστρεπτί ακόμα και για αυτούς που κατάφεραν και διατήρησαν τα μαγαζιά τους. Έχετε δει κανένα νορμάλ καινούργιο αυτοκίνητο που να είναι ξεχωριστό τώρα τελευταία ;
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει το γεγονός ότι αυτός που κατεβαίνει από E segm. της γερμανικής τριάδας ή της Jag, δεν πρόκειται ποτέ να κοιτάξει στα σοβαρά την αντίστοιχη ιταλική πρόταση....ιδιαίτερα όταν αυτή προέρχεται από το brand που πουλάει το Ypsilon elle ή τη MiTo,συνωστισμένη δίπλα στα panda και punto.Στο μόνο που έχω αντίρρηση από όσα έγραψες είναι το παραπάνω. Σίγουρα, μια ιταλική λίμο της κατηγορίας Ε δεν έχει την δυναμική στην αγορά της αγίας τριάδας και του βρετανικού ιαγουάρου, ίσως ακόμα και των ιαπώνων, όμως υπάρχει κοινό που θα ήθελε ένα άκρως ιταλικό αυτοκίνητο σε σχεδιασμό, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και αίσθηση. Μια νέα 166 αν προτιμάς, με ανάλογο ταμπεραμέντο, στυλ και διάκοσμο/υλικά. Οι σημερινοί Ευρωπαίοι 60άρηδες που μεγάλωσαν με αυτοκίνητα ιταλικής σχολής και δεν θέλουν να ακούνε καν για παππουδίστικες Merc, θα αγόραζαν ευχαρίστως ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Είναι πολλοί; Σίγουρα όχι, αλλά μάλλον είναι αρκετοί για να δικαιολογήσουν μια τέτοια επένδυση.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν κοιταζεις εκει που το ονειρο των υποψηφιων αγοραστων, ειναι μια bmw Μ3 ,κανεις και το κοροιδο απο πανω.
Αγαπώ Μ3 αλλά μόλις την αποκτήσεις, τα όνειρα γίνονται πάλι ιταλικά
Πριν λίγο καιρό υπήρχε αγγελία στο φόρουμ για άψογη m3 e46 που την ανταλλαζε με μιτο ...
-
@Alba
καλά όλα αυτά που λες αλλά το να κρίνουμε είναι το πιο εύκολο πράγμα. Δεν μας λες όμως ποιες είναι οι τόσο προφανείς ενέργειες που μπορούσαν να κάνουν στην παρούσα φάση και δεν τις έκαναν ώστε να αναδείξουν πραγματικά τη Lancia. Από μαλακίες του gruppo δόξα το θεό έχουμε χορτάσει τόσα χρόνια, στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έγω το βλέπω ως μονόδρομο αυτό που γίνεται. Και είναι φάση be quick or be dead...
Για μένα με τα λίγα οικονομικά που έχω σπουδάσει, εφόσον δεν υπάρχει διάθεση για επένδυση, η Lancia γίνεται για κάποιο καιρό rebadged Chrysler ή βαράει λουκέτο.- Από κει και πέρα και ανάλογα με τα αποτελέσματα του rebadging και του όλου εγχειρήματος Fiat-Chrysler Group μπορούμε να περιμένουμε ή όχι κατασκευές ανάλογες του παρελθόντος. Γιατί αν δω ότι μοσχοπουλάνε στις νέες αγορές και βγαίνει χρήμα με το τσουβάλι και παράλληλα δε μου βγάλουν ΜΙΑ (1) πισωκίνητη Duetto ή MIA (1) Flavia τότε θα είμαι ο πρώτος που θα τους κράξω και θα πάω να πάρω την πρώτη Ζ4 που θα βρω μπροστά μου!
-
Στην παρουσα φαση καλως ή κακως τα chrysler ειναι η μονη επιλογη της Lancia , το κακο ξεκιναει εδω και πολλααααααα χρονια που δεν της δινανε τιποτα
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από κει και πέρα και ανάλογα με τα αποτελέσματα του rebadging και του όλου εγχειρήματος Fiat-Chrysler Group μπορούμε να περιμένουμε ή όχι κατασκευές ανάλογες του παρελθόντος. Γιατί αν δω ότι μοσχοπουλάνε στις νέες αγορές και βγαίνει χρήμα με το τσουβάλι και παράλληλα δε μου βγάλουν ΜΙΑ (1) πισωκίνητη Duetto ή MIA (1) Flavia τότε θα είμαι ο πρώτος που θα τους κράξω και θα πάω να πάρω την πρώτη Ζ4 που θα βρω μπροστά μου!Προς το παρόν, έχουμε την πισωκίνητη Lancia Thema, και ένα πισωκίνητο concept, το οποίο υπάρχει κάποια περίπτωση να βγει στην παραγωγή, την Alfa Romeo 4C.
Γενικά, stay cool. Ο Alba κάθε τρεις και λίγο προβλέπει την καταστροφή του κόσμου.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
@Albaκαλά όλα αυτά που λες αλλά το να κρίνουμε είναι το πιο εύκολο πράγμα. Δεν μας λες όμως ποιες είναι οι τόσο προφανείς ενέργειες που μπορούσαν να κάνουν στην παρούσα φάση και δεν τις έκαναν ώστε να αναδείξουν πραγματικά τη Lancia. Από μαλακίες του gruppo δόξα το θεό έχουμε χορτάσει τόσα χρόνια, στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έγω το βλέπω ως μονόδρομο αυτό που γίνεται. Και είναι φάση be quick or be dead...
Για μένα με τα λίγα οικονομικά που έχω σπουδάσει, εφόσον δεν υπάρχει διάθεση για επένδυση, η Lancia γίνεται για κάποιο καιρό rebadged Chrysler ή βαράει λουκέτο.-
Όταν επί 25 και πλέον συναπτά έτη αντί να αναπτύσσεις,συρρικνώνεις καταστρέφοντας,επειδή σου λείπουν τα χρήματα,η διάθεση ή η γνώση για επένδυση/διαχείριση,είναι η κοινή λογική και όχι οι γνώσεις οικονομικών, που σου επιτάσσουν να πουλήσεις το brand (αν υπάρχει ακόμα καιρός)ή να κατεβάσεις ρολά....αντί να συνεχίζεις να κοροϊδεύεις (και να κοροϊδεύεσαι).
Η προσωπική μου γνώμη (η οποία δεν έχει καμία αξία)είναι ότι η απόπειρα συγχώνευσης δύο brands,που προέρχονται από διαφορετικές αυτοκινητιστικές κουλτούρες και απευθύνονται τόσα χρόνια σε διαφορετικούς κόσμους,μέσω της διημιουργίας ενός 'νέου',ενέχει σοβαρότατους κινδύνους να καταστρέψεις και τα δύο,χωρίς να κερδίσεις από το υβρίδιο που θα δημιουργήσεις (με την προϋπόθεση ότι η συγχώνευση γίνεται με υποχωρήσεις επί ίσοις όροις και όχι με σκοπό να καταστήσεις το ένα brand κλώνο του άλλου...γιατί τότε η συζήτηση αλλάζει).
Αν θες καλά και σώνει να παίξουμε το παιχνίδι τoυ μαθητευόμενου CEO,τότε ούτε το άμεσο κόψιμο της Chrysler από την ευρωπαϊκή αγορά έχει νόημα,ούτε του rebadging το κάγκελο βοηθά τη Lancia.
Στην πρώτη περίπτωση κινδυνεύεις να χάσεις και εκείνους τους λίγους που αγοράζαν στην Eυρώπη τα διάφορα 300/Sebring/Voyager,επειδή αγαπούν αυτά που εκφράζουν σαν αισθητική και αυτοκινητιστική υλοποίηση,προτείνοντάς τους τα αυτοκίνητα αυτά με σήμα που υποτίθεται ότι τα κάνει διαφορετικά από αυτό που είναι.
Στην δεύτερη περίπτωση τον αγοραστή Lancia ή τέλος πάντων αυτόν που παρακολουθεί από κοντά το brand,ελάχιστα έως καθόλου ενδιαφέρουν τα rebadged μοντέλα (γιατί τον πρόσφατο αγοραστή σου θα προσπαθήσεις να διατηρήσεις στο μαντρί σε αυτή τη φάση και όχι αυτόν που σου έχει φύγει εδώ και 20 χρόνια ή δεν έχει ψωνίσει ποτέ από εσένα),ενώ ο τρόπος που πραγματοποιείται το rebadging υποψιάζει ότι για μια ακόμα φορά κοροϊδεύεις και οι εξαγγελίες σου έχουν την ίδια βαρύτητα με αυτές του παρελθόντος .....περί 300Κ πωλήσεων το 2010 και περί κομβικών μοντέλων για την αναγέννηση,ων ουκ έστιν αριθμός (stilo,159,Delta,GPunto,Giulietta και πάει λέγοντας).Θεωρώ ότι θα ήταν αποδοτικότερο σε βάθος χρόνου (και ιδίως σε ψυχολογικό επίπεδο τόσο για το δίκτυο όσο και για τον εν δυνάμει αγοραστή,οι οποίοι ίσως έτσι έδιναν μια επιπλέον πίστωση χρόνου, αναγνώριζοντας μια διάθεση για πραγματική επένδυση),η Lancia να παρέμενε το 2011 με τα Ypsilon 843 και 846,Musa και Delta,στα οποία,με ένα minimum επενδύσεων, το 2012 θα προστίθεντο τα L0/1 ως new Musa και ένα C segm. SUV δίπλα στα new Compass/Giulietta xover και από το 2013 και μετά να αρχίσουν να εμφανίζονται σταδιακά τα c segment (Delta ΙV/Caliber/Bravo III) και το πραγματικά νέο 200/D segment Lancia,έστω και ενταγμένα στη λογική της κοινής γκαμάς.Τα δε κασόνια 300/Grand Voyager/Sebring κλπ.,που δεν θα μπορούσαν να είναι οτιδήποτε άλλο από Chrysler/Dodge ή Ducato Daily/Mercedes Sprinter να εξακολουθούν να διατίθενται ως Chrysler.....κοσμώντας τις βιτρίνες του δικτύου Lancia - Jeep,μέχρι να εγκαταλείψουν το μάταιο τούτο κόσμο.
Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι σε ενδιαφέρει η ευρωπαϊκή αγορά και πραγματικά έχεις τη διάθεση να φτάσεις να πουλάς ως Lancia 250Κ μονάδες το χρόνο.Στο μόνο που έχω αντίρρηση από όσα έγραψες είναι το παραπάνω. Σίγουρα, μια ιταλική λίμο της κατηγορίας Ε δεν έχει την δυναμική στην αγορά της αγίας τριάδας και του βρετανικού ιαγουάρου, ίσως ακόμα και των ιαπώνων, όμως υπάρχει κοινό που θα ήθελε ένα άκρως ιταλικό αυτοκίνητο σε σχεδιασμό, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και αίσθηση. Μια νέα 166 αν προτιμάς, με ανάλογο ταμπεραμέντο, στυλ και διάκοσμο/υλικά. Οι σημερινοί Ευρωπαίοι 60άρηδες που μεγάλωσαν με αυτοκίνητα ιταλικής σχολής και δεν θέλουν να ακούνε καν για παππουδίστικες Merc, θα αγόραζαν ευχαρίστως ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Είναι πολλοί; Σίγουρα όχι, αλλά μάλλον είναι αρκετοί για να δικαιολογήσουν μια τέτοια επένδυση.
Όντως υπάρχει αλλά είναι πλέον εξαιρετικά μικρή,διαρκώς συρρικνούμενη (γιατί όταν δημιουργείς χρονικά κενά στην αλληλουχία των αντικαταστάσεων -κλασσική περίπτωση της AR στο E segm.- και τον αγοραστή τον χάνεις και το segm. σταδιακά εγκαταλείπεις)και εντελώς ανύπαρκτη σε αγορές (ΗΠΑ-Κίνα)που η συγκεκριμένη κατηγορία τραβάει ακόμα,χωρίς να έχει υποστεί το πλήγμα στις πωλήσεις από τη λαίλαπα των μεγάλων SUV.
Και θα προσθέσω, λόγω προσωπικών εμπειριών με τη συγκεριμένη κατηγορία οχημάτων (που την έχω φάει με το κουτάλι),ότι ο τρόπος που οι ιταλοί διαχειρίζονται το προϊόν και τον πελάτη (σε ζητήματα τεχνικής υποστήριξης και κάλυψης,επιλογών,εξέλιξης του μοντέλου κλπ),κάνουν τον εν δυνάμει αγοραστή αυτής της κατηγορίας (και όχι τον κατά φαντασίαν αγοραστή fanboy ),διπλά και τριπλά σκεπτικιστή.... όταν έρχεται η ώρα της αντικατάστασης. -
Πάντως το μόνο rebadged κατά την γνώμη μου που μπορεί με τα χίλια ζόρια βέβαια να σταθεί είναι το 200/Flavia.
Δεν ξέρω για πιο λόγο αλλά μου δίνει την αίσθηση πως αν του τοποθετήσουν 2-3 ενδιαφέροντα για την ευρωπαική αγορά μοτέρ κι όχι τίποτα Hemi πολλών κυβικών μπορεί να σταθεί άνετα δίπλα σε πολλά πρωτοκλασάτα ευρωπαικά και γιαπωνέζικα D-segment καθώς είναι αρκετά συμπαθές σχεδιαστικά (απ' όσο έχω δει βέβαια)
Βέβαια δεν αναιρείτε το γεγονός πως αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι Lancia αλλά κάτι ξένο
LANCIA FORUM