-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Αρκετά επιδερμική η εκπομπή, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Το να παίρνεις συνεντεύξεις από 4-5 ανθρώπους δεν είναι έρευνα.
μια χαρα ηταν η εκπομπη.** μαθαμε (αυτοι που δεν ηξεραν) ποιος ξεπουλησε τους δρομους και τωρα γυριζει το σηριαλ ο κουφος κι ο χοντρος (και καποιοι υπερασπιζονται τον κουφο ακομα)
**Σωστα (και να συμπληρωσω αυτους που τωρα λενε διαφορα, αλλα μια χαρα το ψηφισαν τοτε ,
επίσης αναφέρθηκε το περίφημο '0.04€/χιλιομετρο' που τελικα ολοι το εκαναν γαργάρα
απαραδεκτος σε ,μερικά θεματα ο εκπρόσωπος της εταιριας που εμφανίστηκε στην εκπομπή.
Οταν το δυσκόλευε η ερώτηση απαντούσε οτι να'ναι εκτος απο τα ερωτηθεντα.
Μου θυμισε λίγο το ανεκδοτο με τον Τοτο και το σκουλίκι -
Κατι σημαντικό που είπε ο εκπρόσωπος είναι οτι το κράτος υποχρεούται να παράσχει οποιαδήποτε βοήθεια για να επιτελέσουν σωστά το έργο τους και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η είσπραξη διοδίων.
Επίσης με λίγα λόγια έχουν σκοπό να διεκδικήσουν οτιδήποτε προβλέπεται απο τη σύμβαση.
-
Ο χρήστης COOL ALEXIS έγραψε:
Πόσο σίγουρος είσαι ότι ξέρεις τι ακριβώς βγάζουνε οι φορτηγατζήδες για να τους θεωρείς και βολεμένους;
Γιατί επειδή προσωπικά συνεργάζομαι με μερικούς και μιας και τους πληρώνω τις φορτωτικές, ξέρω πόσα βγάζουν και τι τους μένει στην τσέπη!
Καλύτερα θα είναι αν δεν γνωρίζουμε ούτε να γενικεύουμε αλλά ούτε και να κατακρίνουμε. Αυτό ισχύει και για τις δύο πλευρές.
Αφού γνωρίζεις, γιατί δε μιλάς με ποσά;
Γιατί εγώ συνεχίζω να υποστηρίζω οτι είναι βολεμένοι.
Στις φορτωτικές τους πληρώνεις και τα διόδια; -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Αρκετά επιδερμική η εκπομπή, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Το να παίρνεις συνεντεύξεις από 4-5 ανθρώπους δεν είναι έρευνα.
μια χαρα ηταν η εκπομπη.** μαθαμε (αυτοι που δεν ηξεραν) ποιος ξεπουλησε τους δρομους και τωρα γυριζει το σηριαλ ο κουφος κι ο χοντρος (και καποιοι υπερασπιζονται τον κουφο ακομα)
**Σωστα (και να συμπληρωσω αυτους που τωρα λενε διαφορα, αλλα μια χαρα το ψηφισαν τοτε ,
επίσης αναφέρθηκε το περίφημο '0.04€/χιλιομετρο' που τελικα ολοι το εκαναν γαργάρα
απαραδεκτος σε ,μερικά θεματα ο εκπρόσωπος της εταιριας που εμφανίστηκε στην εκπομπή.
Οταν το δυσκόλευε η ερώτηση απαντούσε οτι να'ναι εκτος απο τα ερωτηθεντα.
Μου θυμισε λίγο το ανεκδοτο με τον Τοτο και το σκουλίκιτο είπε καθαρα..
ειναι 0,04 αν βάλεις όλα τα χιλιόμετρα... ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ>
Για μένα που πάω Αθήνα-Λαρισα θα ειναι 0,04Χ350 περίπου (ασχετα αν η άπάντηση δε μου αρέσει... έτσι... Δεν το υποστηρίζω) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
επίσης αναφέρθηκε το περίφημο '0.04€/χιλιομετρο' που τελικα ολοι το εκαναν γαργάρα
το είπε καθαρα..
ειναι 0,04 αν βάλεις όλα τα χιλιόμετρα... ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ>
Για μένα που πάω Αθήνα-Λαρισα θα ειναι 0,04Χ350 περίπου (ασχετα αν η άπάντηση δε μου αρέσει... έτσι... Δεν το υποστηρίζω)δηλαδη 14€
ποσο ειναι τωρα;αντιστοιχα ομως απο Λαρισα θεσσαλονικη είναι:
Η απόσταση Λάρισα -Θεσσαλονικη ειναι περιπου 150 χιλιομετρα.
150 Χ 0,04= 6,00€
αυτοι (θα) ζητάνε: 1,3 + 3,05 + 4,1+ 2,80 =** 11,25€**σου φαινεται σωστό;
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Κατι σημαντικό που είπε ο εκπρόσωπος είναι οτι το κράτος υποχρεούται να παράσχει οποιαδήποτε βοήθεια για να επιτελέσουν σωστά το έργο τους και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η είσπραξη διοδίων.Επίσης με λίγα λόγια έχουν σκοπό να διεκδικήσουν οτιδήποτε προβλέπεται απο τη σύμβαση.
φυσικα το αλλο που γραφει η συμβαση οτι το κρατος δεν εχει καμια αναμοιξη με την εισπραξη των διοδιων δεν το αναφερεις πουθενα γιατι δεν σε βολευει ε?
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Κατι σημαντικό που είπε ο εκπρόσωπος είναι οτι το κράτος υποχρεούται να παράσχει οποιαδήποτε βοήθεια για να επιτελέσουν σωστά το έργο τους και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η είσπραξη διοδίων.
Επίσης με λίγα λόγια έχουν σκοπό να διεκδικήσουν οτιδήποτε προβλέπεται απο τη σύμβαση.
φυσικα το αλλο που γραφει η συμβαση οτι το κρατος δεν εχει καμια αναμοιξη με την εισπραξη των διοδιων δεν το αναφερεις πουθενα γιατι δεν σε βολευει ε?
Εννοείται, αφού τα αρπάζει απ' τους εργολάβους...
-
Πάντως για τον χαμό που έγινε χθες,και την ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες οδηγοί με τα ατέλειωτα μποτιλιαρίσματα ωρων επι ωρων,επειδή οι δρόμοι έκλεισαν απ' το χιόνι δεν ειδα να γραφτεί κάτι..
Λοιπόν επειδή η τήρηση των ανοιχτών δρόμων είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη των εργολάβων,οι οποίοι αν και ήξεραν τα μετεωρολογικά δελτία μέρες πριν,ΔΕΝ έκαναν απολύτως τίποτα για να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι,παρά μόνο οταν η κατάσταση ειχε ηδη ξεφύγει με τα γνωστά αποτελέσματα,το ξανασκέφτηκα και όπως το βλέπω θα γίνω φαν των diodistas..
Aθήνα-Θεσσαλονίκη 9 ωρες.. -
Γιατί τα μπερδεύετε; Από την εκπομπή προέκυψαν αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα, σχετικά με την όλη κατάσταση: Διόδια - συμβάσεις κατασκευής των νέων οδών (5 τον αριθμό συνολικού κόστους περίπου 8δις €!!!)
1ον έγινε διαχωρισμός σχετικά με το ποιους επιβαρύνουν άδικα τα διόδια, που όπως είναι προφανές, αφορά τους κατοίκους των γύρο περιοχών, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν όλο το μήκος της εθνικής οδού και το χρησιμοποιούν καθημερινά. Το κακό είναι ότι η σύμβαση δεν έκανε κάποιου είδους πρόβλεψη σχετικά, αν και αναφέρθηκε ότι με πρωτοβουλία του παραχωρησιούχου δόθηκαν κάρτες διέλευσης σε κάποιους. Το πρόβλημα επιδεινώνεται επίσης λόγο του ότι δεν ολοκληρώθηκαν και έμειναν επικίνδυνα ημιτελείς, οι παράπλευροι-βοηθητικοί οδοί, που ήταν στις υποχρεώσεις του δημοσίου
2ον όσοι συνέταξαν τις συμβάσεις έπεσαν τραγικά έξω στους υπολογισμούς και τις προβλέψεις. Ενώ υπολόγιζαν ότι θα είχαν εισπράξεις 100εκ € ετησίως (το κακό σενάριο), έχουν μόνο 70κάτι εκ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν μπλοκάρει οι τράπεζες τις εκταμιεύσεις των δόσεων των δανείων, προς τις κατασκευάστριες. Έτσι είναι αμφίβολο αν θα ολοκληρωθούν οι καινούριοι δρόμοι (ανατολικός & δυτικός άξονας Πελοποννήσου, Ιόνια οδός, Κεντρικός άξονας και νέα οδός). Στα προβλήματα κατασκευής των νέων δρόμων, συμπεριλαμβάνονται καθυστερήσεις με απαλλοτριώσεις και αποζημιώσεις του κράτους προς του πολίτες, αρχαιολογικές ανασκαφές κ.α.
3ον το μεγαλύτερο μέρος των κομίστρων των διοδίων πάει στο κράτος, και αν κατάλαβα καλά είναι και η συμμετοχή του κράτους για την κατασκευή των νέων οδών. Δηλαδή τα χρήματα που μαζεύει από τα διόδια πάνε για τους νέους δρόμους. Γι' αυτό και τα διόδια είναι πυκνά. Αν έχω λάθος να με συγχωρέσετε.
4ον φάνηκε ότι μερίδιο ευθύνης έχουν και οι εταιρίες και το δημόσιο. Έπεσαν όπως είπα νωρίτερα έξω σε όλες τους τις προβλέψεις.
5ον δεν γίνεται να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Θέλουμε ή δεν θέλουμε να έχουμε καινούριους, γρήγορους, ασφαλείς δρόμους; Θέλουμε ή δεν θέλουμε οι δρόμοι αυτοί να συντηρούνται και να μην είναι χάρβαλο σε μια 10ετία; Αν πούμε ναι, από κάπου πρέπει να βρεθούν τα λεφτά. Οι προηγούμενοι αποφάσισαν ότι θα τα βρουν από τα διόδια. Δεν μας αρέσει; Οκ! Πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις μια σύμβαση; Από την άλλη σε καμιά εταιρία δεν αρέσει να συμφωνεί άλλα και να βρίσκει άλλα μπροστά της, και λογικό μου ακούγεται να διεκδικήσει ότι θεωρεί προς το συμφέρον της. Μας κοστίζουν ακριβότερα οι αυτοκινητόδρομοι σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες; Έτσι φαίνεται. Υπάρχουν ευθύνες; Σαφέστατα και ναι. Και είναι όπως πάντα πολιτικές. Θα πληρώσει κανείς; Μάλλον όχι βάσει των έως τώρα δεδομένων. Τι γίνεται από δω και πέρα; Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει! Άλλωστε πάντα έτσι δεν ήμασταν;
Ηθικό δίδαγμα; Ένας ωραιότατος τέλειος φαύλος κύκλος ή όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός τι 'χες Γιάννη μ'; τι 'χα πάντα...
ΥΓ Σταματήστε να τα βλέπετε όλα άσπρα ή μαύρα, υπάρχει και το γκρι, γιατί ως συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση και με συγχωρείτε αν σας κούρασα
-
Την ευθύνη των οδηγών που αγνόησαν τις επί ημερών προειδοποιήσεις για κακοκαιρία και βγήκαν παγανιά χωρίς αλυσίδες/χιονολάστιχα την ξεχνάμε; Από ένα επίπεδο χιονόπτωσης και πάνω τα εκχιονιστικά δεν μπορούν να διατηρούν εντελώς καθαρό το δρόμο διαρκώς*. Οπότε, αν τα αυτοκίνητα δεν είναι εξοπλισμένα για την περίπτωση ύπαρξης λίγου χιονιού στο δρόμο, δεν φταίει κανείς άλλος πέρα από τους οδηγούς (και την τροχαία που δε μοιράζει κλήσεις για μη χρήση αλυσίδων).
*: Δεν είμαστε Κεντρική/Βόρεια Ευρώπη με χιόνι τρεις μήνες τον χρόνο, οπότε είναι απόλυτα λογικό για τις 2 ημέρες τον χρόνο που θα απαιτηθούν να μην υπάρχει αντίστοιχος (ανά km) αριθμός εκχιονιστικών.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
*: Δεν είμαστε Κεντρική/Βόρεια Ευρώπη με χιόνι τρεις μήνες τον χρόνο, οπότε είναι απόλυτα λογικό για τις 2 ημέρες τον χρόνο που θα απαιτηθούν να μην υπάρχει αντίστοιχος (ανά km) αριθμός εκχιονιστικών.
λιγο πιο πανω απο τα διοδια αφιδνων εχει ενα οικοπεδο η εταιρια με γυρω στα 20 με 30 εκχιονιστικα μηχανηματα.
-
Και; Μπορεί και τα 20 να ήταν στους δρόμους και να μην ήταν αρκετά. Γνωρίζεις εκ των έσω ότι 'καθόντουσαν'; Μπορεί στην Βόρεια Ευρώπη να έχουν 40-50 για αντίστοιχο μήκος αυτοκινητοδρόμων. Είναι εύκολο να λέμε ότι δεν έκαναν τη δουλειά τους, αλλά είναι έτσι;
Προσοχή, δεν ισχυρίζομαι ότι έκαναν καλά τη δουλειά τους. Λέω ότι ενδέχεται να την έκαναν καλά και το χάος να προκλήθηκε αποκλειστικά από την ανευθυνοτητα των οδηγών. Δε θα ήταν η πρώτη φορά.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Την ευθύνη των οδηγών που αγνόησαν τις επί ημερών προειδοποιήσεις για κακοκαιρία και βγήκαν παγανιά χωρίς αλυσίδες/χιονολάστιχα την ξεχνάμε; Από ένα επίπεδο χιονόπτωσης και πάνω τα εκχιονιστικά δεν μπορούν να διατηρούν εντελώς καθαρό το δρόμο διαρκώς*. Οπότε, αν τα αυτοκίνητα δεν είναι εξοπλισμένα για την περίπτωση ύπαρξης λίγου χιονιού στο δρόμο, δεν φταίει κανείς άλλος πέρα από τους οδηγούς (και την τροχαία που δε μοιράζει κλήσεις για μη χρήση αλυσίδων).Έστω υπάρχουν και οι απροετοίμαστοι, οι αδιάφοροι, οι απερίσκεπτοι κτλ οδηγοί.
Η τροχαία πως μπορεί να μοιράσει κλήσεις; Εσύ θα καθόσουν στη μέση του πουθενά με σφοδρή χιονόπτωση (σε συνδυασμό και με ισχυρό άνεμο πολλές φορές) να συμπληρώσεις κλήση; 'Η θα προσπαθούσες να ρυθμίσεις την κυκλοφορία και να διευκολύνεις την κίνηση/κατάσταση;
Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι σε κάποια σημεία να απαγορεύουν τη διέλευση χωρίς αλυσίδες (όπως και συνήθως κάνουν).
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Αρκετά επιδερμική η εκπομπή, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Το να παίρνεις συνεντεύξεις από 4-5 ανθρώπους δεν είναι έρευνα.
μια χαρα ηταν η εκπομπη.** μαθαμε (αυτοι που δεν ηξεραν) ποιος ξεπουλησε τους δρομους και τωρα γυριζει το σηριαλ ο κουφος κι ο χοντρος (και καποιοι υπερασπιζονται τον κουφο ακομα)
**Σωστα (και να συμπληρωσω αυτους που τωρα λενε διαφορα, αλλα μια χαρα το ψηφισαν τοτε ,
επίσης αναφέρθηκε το περίφημο '0.04€/χιλιομετρο' που τελικα ολοι το εκαναν γαργάρα
απαραδεκτος σε ,μερικά θεματα ο εκπρόσωπος της εταιριας που εμφανίστηκε στην εκπομπή.
Οταν το δυσκόλευε η ερώτηση απαντούσε οτι να'ναι εκτος απο τα ερωτηθεντα.
Μου θυμισε λίγο το ανεκδοτο με τον Τοτο και το σκουλίκισωστα βρε, ετσι κι οταν κατασκευαζεται ενας δρομος, δεν βγαινει συνολικο κοστολογιο ανα χιλιομετρο, αλλα κατα περιπτωση.
τμημα Α -> 500 χιλιαρικα το χιλιομετρο, εκει θα πληρωνεις λιγα
τμημα Β -> (συνεχεια ομως του Α) 1 μυριο το χιλιομετρο, εκει πληρωνεις πολλα
μεσοι οροι απαγορευονται
καλα ποιον δουλευουν;;;;
ειπε και το αλλο κορυφαιο... δεν ειναι για μικρες αποστασεις ο αυτοκινητοδρομος εκει στοιχιζει πολυ, να πηγαινουν απο παραδρομους. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ;;;;;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Αρκετά επιδερμική η εκπομπή, δεν μου άρεσε ιδιαίτερα. Το να παίρνεις συνεντεύξεις από 4-5 ανθρώπους δεν είναι έρευνα.
μια χαρα ηταν η εκπομπη.** μαθαμε (αυτοι που δεν ηξεραν) ποιος ξεπουλησε τους δρομους και τωρα γυριζει το σηριαλ ο κουφος κι ο χοντρος (και καποιοι υπερασπιζονται τον κουφο ακομα)
**Σωστα (και να συμπληρωσω αυτους που τωρα λενε διαφορα, αλλα μια χαρα το ψηφισαν τοτε ,
επίσης αναφέρθηκε το περίφημο '0.04€/χιλιομετρο' που τελικα ολοι το εκαναν γαργάρα
απαραδεκτος σε ,μερικά θεματα ο εκπρόσωπος της εταιριας που εμφανίστηκε στην εκπομπή.
Οταν το δυσκόλευε η ερώτηση απαντούσε οτι να'ναι εκτος απο τα ερωτηθεντα.
Μου θυμισε λίγο το ανεκδοτο με τον Τοτο και το σκουλίκισωστα βρε, ετσι κι οταν κατασκευαζεται ενας δρομος, δεν βγαινει συνολικο κοστολογιο ανα χιλιομετρο, αλλα κατα περιπτωση.
τμημα Α -> 500 χιλιαρικα το χιλιομετρο, εκει θα πληρωνεις λιγα
τμημα Β -> (συνεχεια ομως του Α) 1 μυριο το χιλιομετρο, εκει πληρωνεις πολλα
μεσοι οροι απαγορευονται
καλα ποιον δουλευουν;;;;
ειπε και το αλλο κορυφαιο... δεν ειναι για μικρες αποστασεις ο αυτοκινητοδρομος εκει στοιχιζει πολυ, να πηγαινουν απο παραδρομους. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ;;;;;
Αν και στο 'χουν ξαναπει να στο θυμήσω...
Είσαι μύωπας.
Παράδρομοι (και λεφτά αν δεν θες να πας από αυτούς) υπάρχουν.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
[...]
ειπε και το αλλο κορυφαιο... δεν ειναι για μικρες αποστασεις ο αυτοκινητοδρομος εκει στοιχιζει πολυ, να πηγαινουν απο παραδρομους. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ;;;;;Δεν έχει άδικο. Αυτή είναι νομίζω η θεωρία στις περισσότερες χώρες. Απλά, η διαφορά στην Ελλάδα είναι ότι το κράτος ΔΕ συντηρεί τους παραδρόμους ως όφειλε!
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Κατι σημαντικό που είπε ο εκπρόσωπος είναι οτι το κράτος υποχρεούται να παράσχει οποιαδήποτε βοήθεια για να επιτελέσουν σωστά το έργο τους και σε αυτό συμπεριλαμβάνεται και η είσπραξη διοδίων.
Επίσης με λίγα λόγια έχουν σκοπό να διεκδικήσουν οτιδήποτε προβλέπεται απο τη σύμβαση.
φυσικα το αλλο που γραφει η συμβαση οτι το κρατος δεν εχει καμια αναμοιξη με την εισπραξη των διοδιων δεν το αναφερεις πουθενα γιατι δεν σε βολευει ε?
Πράγματι δεν έχει ανάμιξη με την είσπραξη των διοδίων. Είδες κανέναν δημόσιο υπάλληλο στα ταμεία;
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
[...]
ειπε και το αλλο κορυφαιο... δεν ειναι για μικρες αποστασεις ο αυτοκινητοδρομος εκει στοιχιζει πολυ, να πηγαινουν απο παραδρομους. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ;;;;;Δεν έχει άδικο. Αυτή είναι νομίζω η θεωρία στις περισσότερες χώρες. Απλά, η διαφορά στην Ελλάδα είναι ότι το κράτος ΔΕ συντηρεί τους παραδρόμους ως όφειλε!
καμια σχεση, στην ιταλια την οποια επικαλουνται οι υπερμαχοι των διοδιων (ξεχνουν εντεχνως τη γερμανια πχ) παιρνεις χαρτι οταν μπαινεις και πληρωνεις οταν βγαινεις ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Και; Μπορεί και τα 20 να ήταν στους δρόμους και να μην ήταν αρκετά. Γνωρίζεις εκ των έσω ότι 'καθόντουσαν'; Μπορεί στην Βόρεια Ευρώπη να έχουν 40-50 για αντίστοιχο μήκος αυτοκινητοδρόμων. Είναι εύκολο να λέμε ότι δεν έκαναν τη δουλειά τους, αλλά είναι έτσι;Προσοχή, δεν ισχυρίζομαι ότι έκαναν καλά τη δουλειά τους. Λέω ότι ενδέχεται να την έκαναν καλά και το χάος να προκλήθηκε αποκλειστικά από την ανευθυνοτητα των οδηγών. Δε θα ήταν η πρώτη φορά.
Αν έκαναν καλά τη δουλειά τους χθες,δεν θα έβγαινε σήμερα ο Ρέππας να ανακοινώσει οτι θα ληφθούν μέτρα κατά των εταιρειών επειδή δεν κράτησαν ανοιχτούς τους δρόμους
Τώρα για τα μέτρα που θα ληφθούν... -
Τελικά μάλλον έχετε δίκιο
Το σχέδιο για ανοικτή εθνική οδό που δεν εφαρμόστηκε ποτέ - Δεν λειτουργούσε ούτε ο αριθμός έκτακτης ανάγκης!Τελευταία ενημέρωση: 08.03.2011 | 13:32
Πρώτη δημοσίευση: 08.03.2011 | 13:05Τώρα το υπουργείο ζητάει έρευνα από εισαγγελέα για το αλαλούμ στην εθνική οδό
Το άνευ προηγουμένου αλαλούμ που επικράτησε το απόγευμα της Κ.Δευτέρας στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.Κι αυτ'ο, εάν στοιχειωδώς είχαν εφαρμοσθεί όλα όσα προβλέπονται στο σχετικό σχεδιασμό που εκπονήθηκε από την Πολιτική Προστασία 'για την αντιμετώπιση κινδύνων από χιονοπτώσεις και παγετό'.
Κατ’ αρχήν, όπως αποδεικνύεται, παρόντα ήταν μόνο οχήματα με το ανάλογο προσωπικό της Πυροσβεστικής που είχαν στελεχώσει τους σταθμούς βάσης σε Βαρυμπόμπη, Μαλακάσα, Υλίκη και Μαρτίνο.
'Ολες αυτές οι περιοχές υποτίθεται οτι είναι στην αρμοδιότητα της εταιρείας παραχώρησης 'Νέα Οδός'. Κι όμως, άφαντα ήταν τα αποχιονιστικά μηχανήματα με λεπίδα και αλατοδιανομέα, αποχιονιστικά μηχανήματα με φρέζες, φορτωτές για την φόρτωση του αλατιού, γερανοί για την περισυλλογή οχημάτων, όπως επίσης και ένα κινητό συνεργείο για άμεση επέμβαση.
Είναι επίσης ενδεικτικό, ότι παράγοντες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που επιχείρησαν να επικοινωνήσουν με στελέχη της 'Νέας Οδού' λίγο μετά τις 6 και ενώ είχε ξεσπάσει το φαινόμενο, δεν μπόρεσαν να … πιάσουν τον αριθμό (υποτιθέμενης για την περίσταση) έκτακτης ανάγκης 1075 που ήταν διαρκώς μπλοκαρισμένο, ενώ όταν επικοινώνησαν με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας στο κινητό, η ώρα πλησίαζε πλέον στις 10 το βράδυ.
Και πάλι όμως η απάντηση που πήραν ήταν αποστομωτική, δεδομένου ότι τους κοινοποιήθηκε πως η 'Νέα Οδός' είχε βγάλει στο δρόμο … 60 μηχανήματα αποχιονισμού και επέμβασης, τα οποία ωστόσο ποτέ δεν είδε κανείς.
Έγκυρες πληροφορίες εξάλλου σημείωναν ότι αρκετά μηχανήματα έμειναν ακινητοποιημένα, επειδή δεν πρόλαβαν ν’ αλλάξουν οι άδειες κυκλοφορίας από τις νομαρχίες που ανήκαν πριν, στους Καλλικρατικούς Δήμους που πέρασαν τώρα!
Σε κάποιες δε περιπτώσεις ανέκυψε ζήτημα ανεπάρκειας χειριστών, με το δεδομένο ότι πολλοί απ’ αυτούς επέλεξαν την πρόωρη συνταξιοδότηση από την προοπτική μιας μετάταξης σε άλλη υπηρεσία.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό της Πολιτικής Προστασίας, 'τα έργα και οι δράσεις που προγραμματίζονται και υλοποιούνται στη χώρα μας για την αντιμετώπιση των χιονοπτώσεων και του παγετού στο οδικό δίκτυο, προσδιορίζονται σε τρίασυγκεκριμένα στάδια'.
-
Στην προ-χειμερινή περίοδο, στην οποία γίνεται αποτίμηση του έργου του αποχιονισμού κατά την προηγούμενη χειμερινή περίοδο με συστηματική καταγραφή των προβλημάτων που προέκυψαν, προγραμματισμός πόρων και ανθρωπίνου δυναμικού για την επόμενη χειμερινή περίοδο, βάσει της εμπειρίας και της αποτίμησης προηγουμένων ετών, με στόχο την βελτίωση του σχεδιασμού, διατύπωση προτάσεων για την εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων, προμήθεια και αποθήκευση υλικών (πχ αλάτι, ψηφίδα, κτλ) βάσει των προβλεπόμενων αναγκών, συντήρηση εξοπλισμού και μηχανημάτων.
-
Στην περίοδο προετοιμασίας, που γίνεται αναθεώρηση του σχεδιασμού αποχιονισμού και αντιμετώπισης παγετού βάσει των πιστώσεων που εγκρίθηκαν ή προβλέπεται να εγκριθούν, ολοκλήρωση διαδικασιών προγραμματισμένης μίσθωσης ιδιωτικών μέσων, όταν αυτό απαιτείται βάσει του αναθεωρημένου σχεδιασμού, ολοκλήρωση διαδικασιών πρόσληψης εποχιακού εργατοτεχνικού προσωπικού, όταν αυτό απαιτείται, για κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών, κατανομή προσωπικού και ορισμός υπευθύνων για την οργάνωση και λειτουργία των προβλεπόμενων από το σχεδιασμό εγκαταστάσεων (εργοτάξια, αποθήκες άλατος, κλπ). Έλεγχος καλής λειτουργίας των μηχανημάτων και του εξοπλισμού και άμεση συντήρησή τους, αν αυτό απαιτείται και δεν έχει ήδη πραγματοποιηθεί, καθορισμός υπευθύνων ανά οδικό άξονα για τον αποχιονισμό και την αντιμετώπιση παγετού βάσει του αντίστοιχου σχεδιασμού. Ορισμός επικεφαλής συντονιστή και της έδρας του, προγραμματισμός βαρδιών και επιφυλακών του προσωπικού βάσει του αντίστοιχου σχεδιασμού, έκδοση οδηγιών από τον επικεφαλής συντονιστή για την υλοποίηση των δράσεων και την ασφάλεια του προσωπικού επέμβασης και μέσων, έτσι ώστε να μην δημιουργείται κίνδυνος ή ζημία, με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες που έχουν εκδοθεί από τη κεντρική διοίκηση, προτεραιοποίηση των οδικών αξόνων ως προς την επέμβαση σε περιπτώσεις αδυναμίας συνολικής αντιμετώπισης προβλημάτων λόγω εκτεταμένων χιονοπτώσεων και παγετού, διασφάλιση λειτουργίας του φορέα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, συσκέψεις με άλλους επιχειρησιακά εμπλεκόμενους φορείς για την καλύτερη επικοινωνία και συντονισμό των επιχειρήσεων στην από κοινού αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από χιονοπτώσεις και παγετό, σύγκληση Συντονιστικών Νομαρχιακών Οργάνων (ΣΝΟ) και Συντονιστικών Τοπικών Οργάνων (ΣΤΟ) με θέμα τη λήψη μέτρων πρόληψης και ετοιμότητας για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών από χιονοπτώσεις και παγετό.
-
Στην χειμερινή περίοδο, στην οποία γίνεται διασφάλιση ροής πληροφοριών προς την έδρα του επικεφαλής συντονιστή σχετικών με μετεωρολογικές προβλέψεις και προειδοποιήσεις καθώς και πληροφοριών από την επιτήρηση του οδικού δικτύου για λόγους ετοιμότητας, εφαρμογή του αντίστοιχου σχεδιασμού όπου αυτό επιβάλλεται, ανακατανομή πόρων, όταν τούτο κρίνεται απαραίτητο, βάσει της εξέλιξης των καιρικών φαινόμενων, προμήθεια επιπλέον υλικών (άλατος, ψηφίδας, κτλ) όταν οι επικρατούσες ή οι προβλεπόμενες συνθήκες το απαιτούν. Άμεση επιδιόρθωση βλαβών εξοπλισμού και μέσων, αποκλιμάκωση εργασιών και δράσεων βάσει του αντίστοιχου σχεδιασμού.
Στο ίδιο σχέδιο περιλαμβάνονται οι διαδικασίες απομάκρυνσης ακινητοποιημένων οχημάτων, την ευθύνη για τις οποίες έχει .
Κατά συνέπεια η αρμοδιότητα διάθεσης ή μίσθωσης γερανοφόρων ρυμουλκών οχημάτων με στόχο την άμεση απομάκρυνση τυχόν ακινητοποιημένων οχημάτων, εξ αιτίας χιονόπτωσης ή παγετού, υπάγεται στις υποχρεώσεις του φορέα που έχει την αρμοδιότητα συντήρησης του. Δηλαδή στη .
-
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!