Τι έχετε να προτείνετε σε 205/55/R16. Το όχημα είναι όπελ αστρα 1.6Τ
Ζητούμενο είναι μάλλον είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης και όχι τόσο οι επιδόσεις υπό πίεση.
Περιμένω τις προτάσεις σας... ευχαριστώ
Τι έχετε να προτείνετε σε 205/55/R16. Το όχημα είναι όπελ αστρα 1.6Τ
Ζητούμενο είναι μάλλον είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης και όχι τόσο οι επιδόσεις υπό πίεση.
Περιμένω τις προτάσεις σας... ευχαριστώ
Μια ερώτηση. Σε αστρα 1.6 turbo 180hp μπαίνει υγραέριο;
Δηλαδή αν κατάλαβα πάμε να κάνουμε διαχωρισμό του μεγάλου με τον μικρό κλέφτη, έτσι; Έτσι πάλι βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Δηλαδή θέλετε να μας πείσετε ότι αυτός που μπορεί να κλέβει 10-20.000€ το χρόνο από μη απόδοση ΦΠΑ, αδήλωτη εργασία κτλ είναι αθώος, σχεδόν άγιος-σωτήρας της ελληνικής οικονομίας, ενώ αυτός που κλέβει εκατομμύρια είναι για το εκτελεστικό , αλλά δεν βλέπετε ότι αυτός που κλέβει τα 10-20.000 κλέβει το ίδιο το σύνολο της κοινωνίας. Από την άλλη παραβλέπετε το γεγονός ότι αυτός που κλέβει αυτά τα 'λίγα' (κάποιοι βγάζουν ολόκληρο χρόνο με 10.000, αν δεν το ξέρετε) τώρα, όταν κάποια στιγμή του δοθεί η ευκαιρία θα κλέψει και αυτός εκατομμύρια (είναι θέμα ευκαιριών που του δίνονται). Μην πάτε να παρουσιάσετε το μαύρο-άσπρο λοιπόν.
Από την άλλη εγώ σαν μισθωτός γιατί είμαι υποχρεωμένος να ζω με ετήσιο εισόδημα 16-18.000, το οποίο διαρκώς μου το πετσοκόβουν, κι εσύ ο 'έξυπνος-μάγκας' ελεύθερος επαγγελματίας πρέπει να συνεχίσεις να ζεις με τις παράνομες 70.000 και δεν βολεύεσαι με τις 50-60.000€; Είναι δύσκολο φυσικά να ξεμάθεις. Εγώ όμως είμαι υποχρεωμένος ή καλύτερα εξαναγκασμένος να δεχθώ την λαίλαπα του μνημονίου κι εσύ να επιμένεις ότι είσαι όχι μόνο έξυπνος, αλλά πρέπει σχεδόν να σου πω και ευχαριστώ που συνεχίζεις να με κλέβεις, ειδικά σε αυτές τις τόσο δύσκολες εποχές, γιατί αν το καλοσκεφτούμε αυτό γίνεται. Δεν είναι προκλητικό; Αυτοί που μπορούν-τους επιτρέπει η χαλαρή εφαρμογή των νόμων- να παρανομούν, καταδικάζουν όλους τους άλλους σε χαμηλής ποιότητας δημόσιες υπηρεσίες και κοινωνικές παροχές, και συνήθως είναι και αυτοί που φωνάζουν και περισσότερο όταν εντοπίζουν τα κακώς κείμενα του κράτους . Καταλαβαίνω ότι είναι εύκολο και λυτρωτικό να βαράμε την καμπούρα του άλλου, ας δούμε όμως λίγο και την δική μας, γιατί σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτή που βαράμε. Είπαμε και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ
Γιατί τα μπερδεύετε; Από την εκπομπή προέκυψαν αρκετά χρήσιμα συμπεράσματα, σχετικά με την όλη κατάσταση: Διόδια - συμβάσεις κατασκευής των νέων οδών (5 τον αριθμό συνολικού κόστους περίπου 8δις €!!!)
1ον έγινε διαχωρισμός σχετικά με το ποιους επιβαρύνουν άδικα τα διόδια, που όπως είναι προφανές, αφορά τους κατοίκους των γύρο περιοχών, οι οποίοι δεν χρησιμοποιούν όλο το μήκος της εθνικής οδού και το χρησιμοποιούν καθημερινά. Το κακό είναι ότι η σύμβαση δεν έκανε κάποιου είδους πρόβλεψη σχετικά, αν και αναφέρθηκε ότι με πρωτοβουλία του παραχωρησιούχου δόθηκαν κάρτες διέλευσης σε κάποιους. Το πρόβλημα επιδεινώνεται επίσης λόγο του ότι δεν ολοκληρώθηκαν και έμειναν επικίνδυνα ημιτελείς, οι παράπλευροι-βοηθητικοί οδοί, που ήταν στις υποχρεώσεις του δημοσίου
2ον όσοι συνέταξαν τις συμβάσεις έπεσαν τραγικά έξω στους υπολογισμούς και τις προβλέψεις. Ενώ υπολόγιζαν ότι θα είχαν εισπράξεις 100εκ € ετησίως (το κακό σενάριο), έχουν μόνο 70κάτι εκ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν μπλοκάρει οι τράπεζες τις εκταμιεύσεις των δόσεων των δανείων, προς τις κατασκευάστριες. Έτσι είναι αμφίβολο αν θα ολοκληρωθούν οι καινούριοι δρόμοι (ανατολικός & δυτικός άξονας Πελοποννήσου, Ιόνια οδός, Κεντρικός άξονας και νέα οδός). Στα προβλήματα κατασκευής των νέων δρόμων, συμπεριλαμβάνονται καθυστερήσεις με απαλλοτριώσεις και αποζημιώσεις του κράτους προς του πολίτες, αρχαιολογικές ανασκαφές κ.α.
3ον το μεγαλύτερο μέρος των κομίστρων των διοδίων πάει στο κράτος, και αν κατάλαβα καλά είναι και η συμμετοχή του κράτους για την κατασκευή των νέων οδών. Δηλαδή τα χρήματα που μαζεύει από τα διόδια πάνε για τους νέους δρόμους. Γι' αυτό και τα διόδια είναι πυκνά. Αν έχω λάθος να με συγχωρέσετε.
4ον φάνηκε ότι μερίδιο ευθύνης έχουν και οι εταιρίες και το δημόσιο. Έπεσαν όπως είπα νωρίτερα έξω σε όλες τους τις προβλέψεις.
5ον δεν γίνεται να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Θέλουμε ή δεν θέλουμε να έχουμε καινούριους, γρήγορους, ασφαλείς δρόμους; Θέλουμε ή δεν θέλουμε οι δρόμοι αυτοί να συντηρούνται και να μην είναι χάρβαλο σε μια 10ετία; Αν πούμε ναι, από κάπου πρέπει να βρεθούν τα λεφτά. Οι προηγούμενοι αποφάσισαν ότι θα τα βρουν από τα διόδια. Δεν μας αρέσει; Οκ! Πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις μια σύμβαση; Από την άλλη σε καμιά εταιρία δεν αρέσει να συμφωνεί άλλα και να βρίσκει άλλα μπροστά της, και λογικό μου ακούγεται να διεκδικήσει ότι θεωρεί προς το συμφέρον της. Μας κοστίζουν ακριβότερα οι αυτοκινητόδρομοι σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες; Έτσι φαίνεται. Υπάρχουν ευθύνες; Σαφέστατα και ναι. Και είναι όπως πάντα πολιτικές. Θα πληρώσει κανείς; Μάλλον όχι βάσει των έως τώρα δεδομένων. Τι γίνεται από δω και πέρα; Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει! Άλλωστε πάντα έτσι δεν ήμασταν;
Ηθικό δίδαγμα; Ένας ωραιότατος τέλειος φαύλος κύκλος ή όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός τι 'χες Γιάννη μ'; τι 'χα πάντα...
ΥΓ Σταματήστε να τα βλέπετε όλα άσπρα ή μαύρα, υπάρχει και το γκρι, γιατί ως συνήθως η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση και με συγχωρείτε αν σας κούρασα
στα νησια πιστευω οτι δικαιολογημενα ειναι τσιμπιμενη η τιμη λογο μεγαλου κοστους μεταφορας
κάπου είχα διαβάσει ότι η επιβάρυνση λόγω αυξημένου κόστους μεταφοράς για τα νησιά, είναι 3-4 λεπτά στο λίτρο. Οπότε κάνε την πράξη και αν είναι όντως έτσι τότε κάτι δεν κολλάει
Leon και από μένα και χωρίς πολλά πολλά, αφού παίρνεις με μία ελάχιστη (σχεδόν μηδαμινή) επιβάρυνση, πολύ περισσότερο αυτοκίνητο.
Σπουδαία υπόθεση το 6άρι σασμάν (έχω και γω στο δικό μου) και σαφώς πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω και οδική συμπεριφορά που είναι πολύ μπροστά σε σχέση με όλα τ' άλλα που αναφέρεις.
Και μην ξεχνάς: ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, είναι μια κατηγορία πάνω σε ΟΛΑ
Τι να σου πω... ξέρεις σ' αυτές τις περιπτώσεις, περί ορέξεως , άλλωστε δεν την βλέπω για μικρομεσαίο. Όσο για το πρόβλημα με το σβήσιμο το είχα διαβάσει στο άλλο νήμα γι' αυτό και το ανέφερα.
Για ακόμα μια φορά σας ευχαριστώ όλους και θα σας κρατώ ενήμερους
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις-προτάσεις σας. Η παρατήρηση για τον μπαμπά ήταν απόλυτα πετυχημένη , αυτός είναι γιαπονεζόφιλος (έχει τουοτα) και για ιταλικά ούτε που θέλει να ακούσει
Για τα αυτοκίνητα τώρα, εγώ της είπα ότι οικονομοτεχνικά μάλλον την συμφέρει περισσότερο το clio, λόγο και των καλύτερων προσφορών που κάνει η αντιπροσωπία, αλλά και το αυτοκίνητο καθαυτό είναι από μόνο του μια εξαιρετική επιλογή. Φοβάμαι όμως ότι δεν της αρέσει και τόσο εμφανισιακά.
Το fabia καλό χρυσό και άγιο αλλά όπως λέει και ο φίλος παραπάνω έχει μικρή διαφορά τιμής σε σχέση με το polo. και στην τελική ότι θα κερδίσει στην αγορά θα το χάσει κάποια στιγμή στην πώληση
Το polo βλέπω να είναι το επικρατέστερο και για να πω την αλήθεια γιατί όχι; Μόνη μου ένσταση, που της την είπα, το πρόβλημα που έχει αναφερθεί σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα, το οποίο πιστεύω όμως ότι δεν είναι κάτι σοβαρό και θα λυθεί σύντομα από την εταιρία. Για dsg από μένα με τα 1000, αλλά δεν νομίζω να το αντέχει οικονομικά η τσέπη της, απ' ότι μου είπε μέχρι 16000 max, οπότε... Της είπα βέβαια και τα αρνητικά όπως, έλλειψη προσφορών, υψηλό επιτόκιο, ακριβά σέρβις, γελοία δώρα - ντεμέκ δώρα , αλλά τι να κάνεις άμα πουλάς ο κόσμος να χαλάσει.
Τέλος για το leon το ανάφερα σαν εναλλακτική, μιας και η κοπέλα σκοπεύει να το κρατήσει για πολλά-πολλά χρόνια, ζούμε σε επαρχιακή μικρή πόλη, χωρίς πρόβλημα παρκινγκ και κίνηση, οπότε θεώρησα ότι είναι μια καλύτερη λύση σε βάθος χρόνου, μιας και θα πάρει με σχεδόν τα ίδια λ7 πιο αυτοκίνητο από όλες τις απόψεις. Γι' αυτό και της είπα να περιμένει για να δει και σε τι τιμή θα κυμανθεί. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να ξεφεύγει αν λάβουμε υπόψη μας την τιμολόγηση του golf 1.2tsi
Σε κάθε περίπτωση εννοείται ότι τη συμβούλεψα να τα οδηγήσει όλα και μετά να αποφασίσει. Αν και πάλι σας λέω ότι μάλλον τη βλέπω για polo.
Όσο για το noble που αναφέρατε, ούτε συζήτηση. Εδώ ο μπαμπάς δεν θέλει να ακούσει για ιταλούς
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και φυσικά αν έχετε να προσθέσετε και κάτι με χαρά να σας διαβάσω
ΥΓ. πήγε είδε και κάποια και μου είπε μάλιστα ότι στη renault της έκαναν προσφορά για το megan -3000 για ένα μοντέλο που έχει αρχική τιμή 19000, αλλά δεν ήξερε να μου πει για πιο μοντέλο. Ξέρει κανείς κάτι; Μιλάμε για 1,4 tce; Αν ναι πολύ καλή προσφορά, αλλά στην φίλη μου δεν αρέσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Μια φίλη θέλει να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι και το πρώτο της. Είναι ανάμεσα στα polo 1.2tsi, fabia 1.2tsi, ενώ εγώ της πρότεινα, βάσει όσων έχω διαβάσει εδώ το clio 1.2tce και σαν εναλλακτική, πηγαίνοντας βέβαια μία κατηγορία πάνω το leon 1.2tsi το οποίο αν δεν κάνω λάθος αναμένεται μέσα στον Αύγουστο. Αυτή είναι πιο κοντά στο polo.
Τι λέτε για όλα αυτά και αν έχετε φυσικά να προτείνετε και κάτι άλλο.