-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα φυσικά το Leon. Πολύ πιο ολοκληρωμένο από τα κουβαδάκια.Σαφώς, απλά δε ξέρω ο 1,2 μήπως θα είναι 'λίγος' όταν θα είναι φορτωμένος γι αυτό είπα για τον 1,4 σε προηγούμενο πόστ. Βέβαια υποθέσεις κάνω, δε το έχω οδηγήσει το 1,2, αλλά θα το οδηγήσω σύντομα
-
Ο χρήστης chrris1983 έγραψε:
...
Σκοπός: 80χλμ ημερισίως για να πάω δουλειά μου...Αρκετά τα χιλιόμετρα. Δουλειά, πέρα-δώθε κούραση.
Μάλλον θα θέλεις αμάξωμα που θα είναι άνετο και οδηγικά περισσότερο ξεκούραστο.LEON...
Τα άλλα δύο ίσως σε κουράσουν με την καθημερινή μετακίνηση τόσων χιλιομέτρων.
-
Leon και από μένα και χωρίς πολλά πολλά, αφού παίρνεις με μία ελάχιστη (σχεδόν μηδαμινή) επιβάρυνση, πολύ περισσότερο αυτοκίνητο.
Σπουδαία υπόθεση το 6άρι σασμάν (έχω και γω στο δικό μου) και σαφώς πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω και οδική συμπεριφορά που είναι πολύ μπροστά σε σχέση με όλα τ' άλλα που αναφέρεις.
Και μην ξεχνάς: ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, είναι μια κατηγορία πάνω σε ΟΛΑ -
Συμφωνω οτι το leon ειναι μια κατηγορια πανω (μεγαλη διαφορα στην οδηγικη αισθηση), αλλα θα προβληματοζομουν για τον 1.2 κινητηρα. Με τον 1.4 το leon αναλογικα πεταει, το εχω οδηγησει. Φοβαμαι ομως οτι ο 1.2 θα του πεφτει λιγος μια και τον εχω οδηγησει στο polo και εδειχνε απλα επαρκης σαν αποκριση. Σαν να ηταν σχεδιασμενος μονο να μετακινει σβελτα και οικονομικα. Δεν ειχε το νευρο και κυριως το μηδενικο lag του 1.4, παρολο που ο 1.4 που συγκρινω ηταν σε βαρυτερο αυτοκινητο. Ο 1.4 125 εχει πιο σπορ χαρακτηρα, ακομη και η χροια του οταν πιεζεται ειναι καλυτερη.
Οποσδηποτε τεστ ντραιβ και στα 2 πριν αποφασισεις. -
Σου φάνηκε απλά επαρκής ο 1.2 στο polo??
Μήπως ... Λέω εγω Τώρα.... Είσαι καραυπερβολικος ;;; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μα φυσικά το Leon. Πολύ πιο ολοκληρωμένο από τα κουβαδάκια. Εκτός αν είσαι γκαζιάρης οπότε πας σε Ibiza FR ή σε Fiesta 1.6 Sport.Αν μπορείς να υπερβείς το ποσό που έχεις θέσει κατά ενάμισι χιλιάρικο τότε το Ibiza FR μάλλον είναι η απάντηση σε ό,τι ψάχνεις: σπορτίφ οδική συμπεριφορά, δοκιμασμένος κινητήρας με πολύ καλές επιδόσεις και πλήρης εξοπλισμός +DSG κιβώτιο.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μα φυσικά το Leon. Πολύ πιο ολοκληρωμένο από τα κουβαδάκια. Εκτός αν είσαι γκαζιάρης οπότε πας σε Ibiza FR ή σε Fiesta 1.6 Sport.
Αν μπορείς να υπερβείς το ποσό που έχεις θέσει κατά ενάμισι χιλιάρικο τότε το Ibiza FR μάλλον είναι η απάντηση σε ό,τι ψάχνεις: σπορτίφ οδική συμπεριφορά, δοκιμασμένος κινητήρας με πολύ καλές επιδόσεις και πλήρης εξοπλισμός +DSG κιβώτιο.
O άνθρωπος είπε για αραβώνα και παιδιά αργότερα.....
Λεόν και από μένα.Η τιμή του και ο εξοπλισμός του απλά δεν παίζονται -
Μεταξύ Ibiza 1,2 και Leon 1,2 χαλαρά Leon!
Θα έχει πιο πολύ νεύρο το Ibiza, αλλά σε όλα τα άλλα το Leon υπερτερεί! -
Με τα χιλιόμετρα που θα κάνει καθημερινά το diesel είναι μονόδρομος.Το πρόβλημα είναι ότι με 16000 ευρώ μπάτζετ τελική τιμή δύσκολα παίρνεις diesel ,ίσως punto και corsa 1.3.για μεγαλύτερο αποκλείεται
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Με τα χιλιόμετρα που θα κάνει καθημερινά το diesel είναι μονόδρομος.Το πρόβλημα είναι ότι με 16000 ευρώ μπάτζετ τελική τιμή δύσκολα παίρνεις diesel ,ίσως punto και corsa 1.3.για μεγαλύτερο αποκλείεταιΓιατί μονόδρομος; Υπάρχει κόσμος που κάνει τα ίδια και παραπάνω χιλιόμετρα τη μέρα και δεν αποχωρίζεται τη βενζίνη για πολλούς και διάφορους λόγους...
-
λεον, χωρις δευτερη σκεψη
για ολα οσα αναφεραν και οι προηγουμενοι, αλλα και σαν κατοχος (18αρι βεβαια,αλλα το πατημα και η αισθηση δεν νομιζω να διαφερουν και πολυ) -
Leon, όσο για το νευρο του, θα είναι στα επίπεδα ενός ατμοσφαιρικού 1,6
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με τα χιλιόμετρα που θα κάνει καθημερινά το diesel είναι μονόδρομος.Το πρόβλημα είναι ότι με 16000 ευρώ μπάτζετ τελική τιμή δύσκολα παίρνεις diesel ,ίσως punto και corsa 1.3.για μεγαλύτερο αποκλείεται
Γιατί μονόδρομος; Υπάρχει κόσμος που κάνει τα ίδια και παραπάνω χιλιόμετρα τη μέρα και δεν αποχωρίζεται τη βενζίνη για πολλούς και διάφορους λόγους...
Γιατί με το diesel θα έχει οικονομία από τη διαφορά της τιμής των καυσίμων και από τη μικρότερη κατανάλωση ,πιο αραια service άρα και πάλι οικονομία και μεγαλύτερη αντοχή κινητήρα που θα κρατήσει για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα.ΕΚΤΟΣ αν όλα αυτά είναι αδιάφορα οποτε....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σου φάνηκε απλά επαρκής ο 1.2 στο polo??
Μήπως ... Λέω εγω Τώρα.... Είσαι καραυπερβολικος ;;;Οταν επεμενες στο γκαζι το αυτοκινητο εφευγε γρηγορα, δε μπορω να πω.. Αλλα η χειροτερη αποκριση του σε συγκριση με τον 1.4, το εκανε να δειχνει νωχελικο καπως... Επισης ειχε αισθητο lag κατω απο τις 2000σαλ πραγμα που δεν συμβαινει με τον 1.4. Ολα αυτα μαζι με προβληματιζουν για το πως θα ειναι σε βαρυτερο αυτοκινητο.
-
Δεδομένης της κατάστασης στην αγορά αυτοκινήτων θα σου έλεγα να περάσεις μια βόλτα και από άλλα μαγαζιά να δεις τι εκπτώσεις κάνουν.
Εγώ στη θέση σου θα έψαχνα κάτι προς Lancia Delta Blackline που με την έκπτωση πέφτει αρκετά κάτω από 17.000. Ή εναλλακτικά ένα από τα 1,33 της Toyota, Auris ή Corolla που είναι καλύτερες επιλογές για οικογένεια από ένα μίνι. -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Με τα χιλιόμετρα που θα κάνει καθημερινά το diesel είναι μονόδρομος.Το πρόβλημα είναι ότι με 16000 ευρώ μπάτζετ τελική τιμή δύσκολα παίρνεις diesel ,ίσως punto και corsa 1.3.για μεγαλύτερο αποκλείεται
Γιατί μονόδρομος; Υπάρχει κόσμος που κάνει τα ίδια και παραπάνω χιλιόμετρα τη μέρα και δεν αποχωρίζεται τη βενζίνη για πολλούς και διάφορους λόγους...
Γιατί με το diesel θα έχει οικονομία από τη διαφορά της τιμής των καυσίμων και από τη μικρότερη κατανάλωση ,πιο αραια service άρα και πάλι οικονομία και μεγαλύτερη αντοχή κινητήρα που θα κρατήσει για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα.ΕΚΤΟΣ αν όλα αυτά είναι αδιάφορα οποτε....
Πολλοί προτιμούν τα βενζινοκίνητα επειδή είναι ταχύτερα, πολύ πιο εύστροφα, με καλύτερη αποκριση, μεγαλύτερο εύρος στροφών, πολύ καλύτερο ήχο και ραφιναρισμένη λειτουργία. ΕΚΤΟΣ αν δεν ενδιαφέρουν αυτά οπότε...
Είδες που δεν είναι μονόδρομος; Είναι καθαρά θέμα προτεραιοτήτων. Εγώ κάνω 100 χιλιόμετρα τη μέρα αλλά δεν μπαίνω ούτε με το ζόρι σε ντίζελ... Ή μάλλον ίσως να αγόραζα ένα αλλά μόνο ως το καθημερινό μου μουλάρι αρκεί να είχα και ένα καλό, γρήγορο βενζινοκίνητο για βόλτες, ταξίδια κλπ. Για μοναδικό μου αυτοκίνητο, ντίζελ ούτε με σφαίρες.
-
Εγω αναφέρομαι ότι οι diesel υπερτερούν σε θέμα οικονομίας και αντοχης εσύ αναφέρεσαι ότι είναι καλύτεροι οι βενζίνης σε χαρακτηριστικά λειτουργίας το οποίο είναι σωστό.Εγω διαλέγω το πρώτο.Τα θεωρώ μεγαλύτερης σημασίας.Αν θέλεις δεν είναι μονόδρομος για να σου φτιάξω το κέφι αλλά η προτιμότερη λύση για τη συγκεκριμένη περίπτωση.Επίσης το δεν ήταν ειρωνικό αν το πήρες έτσι,μια φράση ήταν
-
Ο χρήστης RedarT έγραψε:
Σου φάνηκε απλά επαρκής ο 1.2 στο polo??
Μήπως ... Λέω εγω Τώρα.... Είσαι καραυπερβολικος ;;;Οταν επεμενες στο γκαζι το αυτοκινητο εφευγε γρηγορα, δε μπορω να πω.. Αλλα η χειροτερη αποκριση του σε συγκριση με τον 1.4, το εκανε να δειχνει νωχελικο καπως... Επισης ειχε αισθητο lag κατω απο τις 2000σαλ πραγμα που δεν συμβαινει με τον 1.4. Ολα αυτα μαζι με προβληματιζουν για το πως θα ειναι σε βαρυτερο αυτοκινητο.
Πολύ πιο καλορυθμισμενο μοτέρ το 1.2...
Το λαγκ που λες δεν υφίσταται ( Τουλάχιστον σε βαθμό που να είναι ενοχλητικό)
Μάλλον εννοείς το άθλιο σε όλα τα βαγκ ηλεκτρογκαζο ... -
εχω δεί κ οδηγήσει τα εξής εκτος από τα αναφερόμενα:
- fiat punto evo multiair 1,4 105 k 135. ωραιο εσωτερικό καλός κινητηρας οικονομικος αλλα κακο κιβώτιο, αναρτηση απευθυνόμενη προς την άνεση δικία μου αποψη σε σχεση με λεόν κ ιβιζα κ φιεστα.
- κλιο 1,2 τσε καλο τιμόνι στήσιμο φοβερο αλλά κακη θεση οδηγησης κ εσωτερικο άστα.
- φαβια συγγνωμη αλλα δεν μου άρεσε μέσα κ έξω.
- κορσα αππέριψα λόγω κιβωτίου κ προβληματων εταιρείασ.
5 citroen ds3 πολυ ακριβη βασική 15940 με τάσια 15'
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Σε diesel θα βρείς το κόρσα και το grande punto σε αυτές τις τιμές (για το g.punto μόνο αν υπάρχει στοκ νομίζω). Το grande punto evo θα έπαιρνα σε diesel αλλά μάλλον πάει πάνω απο 16000ευρώ φαντάζομαισε dieselaki ειχα βρει ένα grande punto γυρω στα 11000 γυμνο με τάσια κ αιρκοντισιον. Λίγη χώροι πολύ μικρο μεταξόνιο σε σχέση με τα άλλα τα νεότερα κακό στο δρόμο! Αποψή μου έτσι!
SEAT IBIZA 1,2 TSI VS FORD FIESTA 1,4 κΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ LEON