Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
η καταναλωση του ειναι θαυμα.ηταν η μοναδικη μου επιφυλαξη. φαντασου
οτι σε σχεση με το μεγκαν 2 1,4 ειναι μισο με ενα λιτρο κατω παντου και σε ολες τις συνθηκες. το χω οδηγησει στα ορια ανοδο το κηφισσο με τριτη στις 6000 με πιεση για αρκετη ωρα και εγραψε 11,2 στη κηφισια. το μοτερ ομως ανεβαινε τσιτα. απο λαδια κανενα προβλημα. ποτε ομως δεν το ζοριζω πριν τα 15 με 20 λεπτα λειτουργιας του κινητηρα. γενικα καταναλωση ειμαι στα 8 με 8,5.
πόλύ σωστός συμφωνό σε όσα λες για την κατανάλωση του και το επιβεβαιώνω και εγώ ως κάτοχος λεον 1,2. Μάλιστα η δική μου έχει πέσει αρκούντος σε σχεση με το αρχικό στάδιο του στρωσίματος. εγώ τώρα με 12.800 χλμ κινούμενος σε επαρχιακό δρόμο(με ανάβαση/κατάβαση σε βουνό) με ταχύτες 110-120 κοντερίσια με 6ή στις 2500 περίπου στροφές κατανάλωση όταν πάρκαρα 7,6 λ/100. Σε αυτοκινητόδρομο από 120-140 κινούμενος και με μερικά δίλεπτα με 160 χλμ/ω έγραψα 7,8 λ/100.
Από τον 1,6 8V 102πσ(με Φ.Π.Ε. της seat force στα 115πσ) mont 2007 pro f/l λεον του αδερφού μου είμαι οριακά πιο γρήγορος. όχι ότι παίζει ρόλο απλά θέλω να πώ οτι κινείσαι σαν ένα καλό 1.600 με χαμηλή ροπή και δυνατή 17,8 έτσι και φορτωμνένος με 5 άτομα και πράγματα(το έχω κάνει) είσαι σαν ένα εξίσου δυνατό 1.400. Σύμπλήρωσε χαμηλά τέλη,κατανάλωση, ασφάλιστρα...
Το αυτοκίνητο δεν είναι για κόντρες και μην το πάρεις εάν θέλεις να κάνεις μαγκιά σε φανάρια, αλλα δεν σέρνεται κίολας.