-
Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???
-
Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???
-
Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???
-
Μέσα στη πόλη τα τουρμπο καίνε περισσότερο απο τα ατμοσφαιρικά, εκτος πόλης λιγότερο.
-
Εγω παλι για εντος πολης ειμαι σιγουρος οτι ισχυει το αντιθετο, ενω για εκτος πολης συμφωνω οτι καινε λιγοτερο, αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Εγω παλι για εντος πολης ειμαι σιγουρος οτι ισχυει το αντιθετο, ενω για εκτος πολης συμφωνω οτι καινε λιγοτερο, αλλα οχι σε μεγαλο βαθμο.Γιατι αυτο περιπου ισχυει
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ρε παιδια το seat ibiza ειναι δυναμη κ μου αρεσει πολυ αλλα το θεμα ειναι οτι ειναι τουρμπο και δεν λεει να ξεπουληθω σε βενζινες....οτι γνωμη εχετε για το θεμα ή για το αμαξι σας παρακαλω πειτε την...βοη8αει...
-
Μια χαρα οικονομικο ειναι το τουρμπο,αρκει να μην οδηγεις σαν ηλιθιος οταν δε χρειαζεται..
Με λιγα λογια ειναι πιο οικονομικο κατα κανονα απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικαΓια αυτο αλλωστε πλεον εχουν τουρμπο οι περισσοτεροι κατασκευαστες
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μια χαρα οικονομικο ειναι το τουρμπο,αρκει να μην οδηγεις σαν ηλιθιος οταν δε χρειαζεται..
Με λιγα λογια ειναι πιο οικονομικο κατα κανονα απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικαΓια αυτο αλλωστε πλεον εχουν τουρμπο οι περισσοτεροι κατασκευαστες
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Οικονομικότερο είναι. Αλλά μόνο όταν οδηγείς σαν να έχεις το Ibiza δεύτερης γενειάς με 60 άλογα. Όταν το πατήσεις (κάτι που είναι σχετικά εύκολο, και άλλωστε γι αυτό θα πάρεις τούρμπο και 105 άλογα και όχι 60...) τότε καίει αναλογικά για την κατηγορία του. Δεν καίει πχ, όσο το Bravo ή το Leon 1.8, αλλά σίγουρα περισσότερο απο αρκετά ατμοσφαιρικά της κατηγορίας του.
-
Κάτι λιγότερο απο 1600αρι ατμόσφαιρα θα καίει. Σε καμιά περίπτωση σα 1200 ατμοσφαιρα.
-
@velisarios
Εχεις ροπη χαμηλα που η ατμοσφαιρα δεν εχει ουτε στο κοφτη ποιος ο λογος να το σκισεις???
Επιμενω οτι γενικα ειναι πιο οικονομικο..
Το χουμε χιλιοαναλυσει και τα ξερεις κι εσυ αλλωστε σαν κατοχοςΕπισης εχει σημασια με τι τελικα συγκρινουμε το καθε τουρμπατο...εγω θερω σωστο και λογικο τα παραπανω κυβικα σε ατμοσφαιρα
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Κάτι λιγότερο απο 1600αρι ατμόσφαιρα θα καίει. Σε καμιά περίπτωση σα 1200 ατμοσφαιρα.Ξερω περιπτωσεις με 1400αρια oπου το τουρμπο καιει λιγοτερο..
Αυτο που λες για το 1600αρι απλα δεν παιζει
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης MonteChristos έγραψε:
Ρε παιδια επειδη ακουω ΤΡΕΛΑ πραγματα βοηθηστε σας παρακαλω....Το seat ibiza 1.2 105 hp τι καταναλωση εχει??? Και εππισης για πρωτο αμαξι να παρω τουρμπο ή ατμοσφαιρα???Το 1.2 105 hp καίει λιγότερο και απ΄τον 1.4 86 hp και απ΄τους 1.2 60/69 hp. Aν μπορείς πάρε την έκδοση με start/stop για ακόμα μικρότερη κατανάλωση...
105 hp : 5,3 l / 100 km
105 hp start/stop : 5,1 l / 100 km
86 hp : 5,9 l / 100 km
60/69 hp : 5,4 l / 100 kmΚαι γω θα σου πρόσθετα 1.6 tdi 105 hp : 4,2 l / 100 km! Not bad at all...
Συμπέρασμα : turbo βενζίνη start/stop η' ακόμα καλύτερα tdi...
-
Η απάντηση είναι εξαρτάται πως το οδηγείς (στυλ οδήγησής σου, στροφές που αλλάζεις ταχύτητες κτλ).
-
Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικό
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικόΔεν ισχύει απόλυτα αυτό που λες. Το τουρμπο έχει καλύτερη ροπή. Αν το οδηγείς σε χαμηλές στροφές χρειάζεται λιγότερο γκάζι να επιταχύνει, λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων άρα και χαμηλότερη κατανάλωση. Αν το οδηγείς στρωτά μπορείς να δεις πολύ χαμηλά νούμερα χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικόΕγω παντως με ατμοσφαιρα εκαιγα αναλογικα περισσοτερο
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ατμόσφαιρα γιατί ΤΟ ΤΟΎΡΜΠΟ θα το πατήσεις σίγουρα και τότε καίει καλά. Όχι πως με την ατμόσφαιρα θα κάνεις τρελλή οικνομία. Αν μπορείς πετρελαιοκίνητο φίλε πήγαινε αμέσως άλλιως ατμοσφαιρικό
Εγω παντως με ατμοσφαιρα εκαιγα αναλογικα περισσοτερο
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
Είναι και ανάλογα το αμάξι...
-
Πραγματική κατανάλωση σε Polo 1.2 tsi στην Αθήνα υπολόγιζε γύρω στα 8λ/100 ενώ στην Εθνική με ταχύτητες στα 120-130 γύρω στα 5,5-6λ/100. Αυτά είναι τα νούμερα στο Polάκι του ανηψιού μου, νέος οδηγός, συντηρητική οδήγηση. Αν το οδηγήσεις πιο σβέλτα υπολόγισε μικρή αύξηση στην πολή και μεγάλη στην Εθνική. Δυστυχώς στην πόλη καίει...
Νίκος.
-
Και γω απ το leon 1.2 είμαι πολυ ευχαριστημένος. Επειδή έχω και το megane ΙΙ 1,4, συγκρινοντας τα, το leon είναι 1-1,5 Lt πιο κάτω κατα μέσο όρο παντού. Ειδικά στη πόλη το 1,2 tsi το γαργαλάς και πάει συντηρητικά χωρίς να ρουφάει. Απο επιδόσεις άστο.
-
να έρθω και εγώ με την σειρά μου και να πώ ως κάτοχος λεον 1,2 tsi σε διαδρομή 40 χλμ εθνικής με ταχύτητα 140 σταθερά έγραψα 7,6 λ/100 και ο κολλητός μου με το άουρις 1,6 132 ps έγραψε 8,4 λ/100. Εγώ στις ταχύτητες 120-140 με 6η έχω 2500-3000 στροφές περίπου και αυτός κινείται με πάνω από τις 3000 στροφές.
Καταναλωση