Ψάχνοντας αυτοκίνητο για συγγενικό πρόσωπο, καταλήξαμε να χρησιμοποιήσουμε την carcheck γιατί ειχαν και ελεγχο εγκεφάλου. Δεν ξέρω πως είναι συγκριτικά με τους άλλους πάντως μείναμε πολύ ευχαριστημένοι από την προσοχή που μας έδειξαν και την ανάλυση του ελέγχου. Επίσης συγκριτικά με παλιότερες εμπειρίες από συνεργεία, αυτοί τουλάχιστον δίνουν και ένα χαρτί με αυτά που βρήκαν και έχεις μια πολύ καλή εικόνα. Αφιέρωσαν σίγουρα πολύ περισσότερο χρόνο από συνεργείο και φάνηκαν αμερόληπτοι ακόμα και μπροστά στον μαντρά. Πάντως το να βρεις αυτοκίνητο που να αξίζει θέλει αρκετό ψάξιμο και έχει κινδύνους (από εμπόρους ακόμα περισσότερο-τα περισσότερα εισαγωγής)
Latest posts made by redart
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένωνposted in Περί αυτοκίνησης
-
RE: Ανταλλαγή audi a3 με smartposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εχοντας οδηγησει πολλα smart, μαλλον θα απογοητευτεις αν κανεις την αλλαγη. Και αυτο παρα την καποια ευκολια στην πολη λογω διαστασεων(μικροτερη απο οσο φανταζει), και την αρκετα μικροτερη καταναλωση καυσιμου λογω βαρους-κυβισμου. Αν το Α3 ειναι σε καλη κατασταση και δεν θελει επισκευες, για μενα δεν υπαρχει καν διλημμα, οχι μονο απεναντι στο Α3 αλλα και σε οποιοδηποτε αλλο 'κανονικο' αυτοκινητο της κατηγοριας.
-
RE: Audi TT Mk1 Forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εαν ειναι το 225 (που εχει σφυρηλατα) λιγα μπορει να εχει παθει ακομα και με σκισιμο, αρκει να του αλλαζαν λαδια σωστα. Θα πρεπει να υπολογισεις ενα κοστος 500 ευρω περιπου για προληπτικη αλλαγη ιμαντα χρονισμου και αντλιας νερου. Ειναι συνηθες για το συγκεκριμενο κινητηρα και ειδικα αφου ειναι αυτης της ηλικιας. Η καταναλωση ειναι αρκετα τσιμπημενη μεσα στην πολη (15-20λτ/100χλμ αναλογα την οδηγηση), αλλα στον ανοιχτο δρομο πεφτει σε νορμαλ νουμερα 9λτ/100χλμ με ταχυτητες 150-170χμ/ω. Για τα λεφτα που ζηταει μην το σκεφτεσαι καν. Α επισης εχει τρομερο κρατημα στις στροφες αλλα το τιμονι στερειται αισθησης.
-
RE: Audi A1posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Άμα πήγες έτσι λίγα σου κοψε...
+1
-
RE: AUDI S3posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Αλλο ενα οφ τοπικ, οσο και αν ακουστει παραξενο, στην Αγγλια κυκλοφορουν πολλα R8(οπως και Gallardo, Bentley) και τα περισσοτερα τα εχουν πατριωτακια των 300 της νομικης... Περισσοτερο απ'ολα παντως προτιμουν τα R8 (εχουν φαινεται καλη αντιληψη του value for money!)
-
RE: SEAT IBIZA 1,2 TSI VS FORD FIESTA 1,4 κΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ LEONposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Σου φάνηκε απλά επαρκής ο 1.2 στο polo??
Μήπως ... Λέω εγω Τώρα.... Είσαι καραυπερβολικος ;;;Οταν επεμενες στο γκαζι το αυτοκινητο εφευγε γρηγορα, δε μπορω να πω.. Αλλα η χειροτερη αποκριση του σε συγκριση με τον 1.4, το εκανε να δειχνει νωχελικο καπως... Επισης ειχε αισθητο lag κατω απο τις 2000σαλ πραγμα που δεν συμβαινει με τον 1.4. Ολα αυτα μαζι με προβληματιζουν για το πως θα ειναι σε βαρυτερο αυτοκινητο.
-
RE: SEAT IBIZA 1,2 TSI VS FORD FIESTA 1,4 κΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ LEONposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Συμφωνω οτι το leon ειναι μια κατηγορια πανω (μεγαλη διαφορα στην οδηγικη αισθηση), αλλα θα προβληματοζομουν για τον 1.2 κινητηρα. Με τον 1.4 το leon αναλογικα πεταει, το εχω οδηγησει. Φοβαμαι ομως οτι ο 1.2 θα του πεφτει λιγος μια και τον εχω οδηγησει στο polo και εδειχνε απλα επαρκης σαν αποκριση. Σαν να ηταν σχεδιασμενος μονο να μετακινει σβελτα και οικονομικα. Δεν ειχε το νευρο και κυριως το μηδενικο lag του 1.4, παρολο που ο 1.4 που συγκρινω ηταν σε βαρυτερο αυτοκινητο. Ο 1.4 125 εχει πιο σπορ χαρακτηρα, ακομη και η χροια του οταν πιεζεται ειναι καλυτερη.
Οποσδηποτε τεστ ντραιβ και στα 2 πριν αποφασισεις.