Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 492
    • 493
    • 42 / 493
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    271
    9843
    713856
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Πιο όχι ποιο

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • cirus
        cirus @tutuyo last edited by

        Το προτερημα του αυτοκινητου ειναι η υβριδικοτητα. Ουτε το γκουπ της πορτας, ουτε η πχιοτητα κατασκευης, ουτε οι επιδοσεις

        Με 5lt εντος, αυτο ειναι το χαρακτηριστικο που το καθιστα ελκυστικο, σε σχεση με τα 7αρια-8αρια των ανταγωνιστων BSUV

        Σωστό η υβριδικότητα είναι. Κατι άλλο δεν βρίσκω και γω να ξεχωρίζει. Είναι όμως από τα οικονομικότερο λογω hybrid

        Υπαρχουν και mild hybrid BSUV ανταγωνιστικά που είναι στο 5,5 με 6,5 ή και diesel που είναι πιο κάτω ακόμα.

        Απλά το αναφέρω γιατι αναφέρες μόνο αυτά που είναι στο 7-8 που βεβαιως και υπάρχουν

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • cirus
          cirus @lap last edited by

          Πιο όχι ποιο

          παναθεμα σε δαιμονα του τυπογραφείου

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @cirus last edited by

              Υπαρχουν και mild hybrid BSUV ανταγωνιστικά που είναι στο 5,5 με 6,5 ή και diesel που είναι πιο κάτω ακόμα.

              Σωστά, αλλά όχι μέσα στην πόλη. Το 7-8 είναι εκεί που το υβρίδιο έχει 5. Όταν τα άλλα έχουν 5.5-6 το υβρίδιο έχει 4. Μόνο σε ταξίδι είναι μικρή η διαφορά. Ξεκάθαρα URBAN SUV, το έχουμε πει.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tutuyo last edited by

                Όπως μας τόνισαν τα στελέχη της Toyota Hellas, κατά τη διάρκεια γνωριμία μας με το Yaris Cross στις Βρυξέλλες, τα αυτοκίνητα που έχουν προγραμματιστεί να έλθουν στη χώρα μας για το 2021 έχουν ήδη προπωληθεί, με τις συνολικές παραγγελίες μέχρι τώρα να έχουν ήδη ξεπεράσει τις 1.600!

                εντυπωσιακο!

                υπαρχει αλλο μοντελο με τετοια προπωληση τα τελευταια χρονια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Ο κόσμος πλέον έχει καταλάβει ότι η Toyota είναι σοβαρή εταιρεία που δεν προσπαθεί να εντυπωσιάζει με 'ποιοτικό γκουπ' όταν κλείνουν οι πόρτες και άλλες βλακειουλες, αλλά σκοράρει 5 αστέρια  στο crash test έχει στάνταρ ηλεκτρονικές ευκολίες οδήγησης που τα άλλα ούτε εχτρα και είναι  από τα πιο ελαφρυα στην κατηγορία του .

                  Το απλό yaris μάλιστα είναι λίγο βαρύτερο από ένα mx-5 nd στην  fullhybrid έκδοση!!!

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @fanis75 last edited by

                    cirus wrote:

                    Υπαρχουν και mild hybrid BSUV ανταγωνιστικά που είναι στο 5,5 με 6,5 ή και diesel που είναι πιο κάτω ακόμα.

                    Σωστά, αλλά όχι μέσα στην πόλη. Το 7-8 είναι εκεί που το υβρίδιο έχει 5. Όταν τα άλλα έχουν 5.5-6 το υβρίδιο έχει 4. Μόνο σε ταξίδι είναι μικρή η διαφορά. Ξεκάθαρα URBAN SUV, το έχουμε πει.

                    Τα έχουμε πει σαν το υβριδικο μεσα στην πόλη δεν έχει σε καταναλωση. Δεν λέω κάτι αντίθετο

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Ε τώρα...... Προκαλείς...... Είναι δυνατόν να μη το γράψω

                      Χαχαχα

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus @monman2 last edited by

                        Ο κόσμος πλέον έχει καταλάβει ότι η Toyota είναι σοβαρή εταιρεία που δεν προσπαθεί να εντυπωσιάζει με 'ποιοτικό γκουπ' όταν κλείνουν οι πόρτες και άλλες βλακειουλες, αλλά σκοράρει 5 αστέρια  στο crash test έχει στάνταρ ηλεκτρονικές ευκολίες οδήγησης που τα άλλα ούτε εχτρα και είναι  από τα πιο ελαφρυα στην κατηγορία του .

                        Το απλό yaris μάλιστα είναι λίγο βαρύτερο από ένα mx-5 nd στην  fullhybrid έκδοση!!!

                        Κανενας ποτε δεν είπε οτι η Toyota δεν είναι σοβαρή εταιρεία, αλίμονο αν ήταν ένς από τους μεγαλύτερους κατασκευαστες στον κόσμο. Δεν νομίζω να το αμφισβήτησε ποτε κανενας αυτο.

                        Κατι που για σένα είναι βλακειούλα για καποιον άλλο μπορεί να είναι σοβαρό και τουμπαλιν.

                        5 αστερια έχουν και οι άλλοι οχι μονο η Toyota

                        Στανταρ ηλεκτρονικές ευκολίες δίνουν πολλοί ακόμα όχι μόνο η Toyota

                        Το ότι είναι τόσο ελαφρύ στον βωμό της χαμηλότερης κατανάλωσης με hybrid κινητήρα είναι στα θετικά του αλλά χάνει σε άλλα πράγματα.

                        Γενικά είναι τα πιο οικονομικα μετά τα ηλεκτρικα και έχουν σχεδιαστεί λεπτομερώς για να το κάνουν αυτό και πραγματικα ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ. Αυτο είναι το μεγαλο ατού τους. Αν κοιτάξεις για αλλα πράγματα και οχι για κατανάλωση όπως πολλοί αλλοι ανθρωποι κοιτανε υπάρχουν ανταγωνιστές που τα προσφέρουν σε πολύ μεγαλύτερους βαθμους από την toyota. Είναι ανάλογα τι θες.

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • piliourits
                          piliourits @dimitriscsd last edited by

                          Ευτυχώς ή δυστυχώς ναι τις δοκίμασα back to back με fiesta, c3 aircross και Vitara και καμία τους δεν έκανε έτσι. Για το απλό Yaris μιλάω πάντα. Αλλά απ' ότι βλέπω στα ίδια επίπεδα θα κινηθεί και το cross.

                          Πέρα από τις πόρτες και η ποιότητα των υλικών μέσα επίσης κάτω του μετρίου στο Yaris... Από την άλλη ήταν αρκετά ικανοποιητικό στο δρόμο και με μοναδικά στοιχεία οπότε σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είναι φθηνότερο, δεν ενοχλεί τόσο η ποιότητα.

                          Όταν το cross όμως παίζει σε τιμές corolla, δεν υπάρχει δικαιολογία. Η corolla απ' ότι διαβάζω (δε την έχω δει ακόμη από κοντά) είναι αρκετά ανώτερη ποιοτικά παντού.

                          H Κορόλα είναι αρκετά 'ποιοτική' σε αυτά τα πράγματα, άνω του μέσου όρου πλέον.

                          Δεν έχετε δει τελευταίο ή προτελευταίο Camry στις βασικές εκδόσεις, τα πλαστικά του, διακόπτες και λοιπά στο εσωτερικό, με 'χειρόφρενο' στο αριστερό πόδι... να γελάς κλαίγοντας η ΤΟΥΟΤΑ, ή του ύψους ή του βάθους...

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • dimitriscsd
                            dimitriscsd last edited by

                            Γι αυτό λοιπόν αναρωτιέμαι, αφού μιλάμε για αστικό περιβάλλον, ποιος ο λόγος να πάρει κάποιος yaris cross αντί για corolla εφόσον μιλάμε για ίδια πάνω κάτω χρήματα; Επειδή είναι λίγο πιο ψηλό; Ξαφνικά το ύψος κοστίζει; Για πόλη μιλάμε... Την 4κίνηση δεν την υπολογίζω γιατί αν μπει κι αυτή εκεί είναι που αρχίζει και γίνεται αστεία η τιμή...

                            Ο μοναδικός λόγος ίσως να είναι το μήκος, αλλά και πάλι: Πόσο αξίζουν τα 20 εκατοστά λιγότερα, οι μικρότεροι εσωτερικοί χώροι και η εμφανώς χαμηλότερη ποιότητα; Ο ημιάκαμπτος αντί για τα διπλά ψαλίδια;

                            Να τονίσω πως αντιπαραθέτω 2 μοντέλα της ΙΔΙΑΣ εταιρίας, δεν βάζω καν στην εξίσωση τον ανταγωνισμό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Πάντως στις ακριβότερες εκδόσεις καθόλου άσχημο δεν φαίνεται, το κλασικό ουδέτερο 'γερό' γιαπωνέζικο.

                              Κι αφού χωράνε τα κλιτσινάρια του φίλτατου γερμαναρά πίσω απ' τον εαυτό του, οι περισσότεροι θα βολευτούν.

                              Είναι το μοναδικό αμάξι που οικονομοτεχνικά με βάζει σε πειρασμό (εννοείται και το Βιτάρα_μόνο, αλλά εκεί οικονομοτεχνικά δεν έχει νόημα) και θα ήθελα να δω και οδηγήσω κάποια στιγμή, αν και πολύ φοβάμαι πως οι επιδόσεις του θα είναι μέρα με τη νύχτα με τον 1.5hdi & aisin, ενώ τα λεφτά για καύσιμα περίπου τα ίδια...

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits @dimitriscsd last edited by

                                Γι αυτό λοιπόν αναρωτιέμαι, αφού μιλάμε για αστικό περιβάλλον, ποιος ο λόγος να πάρει κάποιος yaris cross αντί για corolla εφόσον μιλάμε για ίδια πάνω κάτω χρήματα; Επειδή είναι λίγο πιο ψηλό; Ξαφνικά το ύψος κοστίζει; Για πόλη μιλάμε... Την 4κίνηση δεν την υπολογίζω γιατί αν μπει κι αυτή εκεί είναι που αρχίζει και γίνεται αστεία η τιμή...

                                Ο μοναδικός λόγος ίσως να είναι το μήκος, αλλά και πάλι: Πόσο αξίζουν τα 20 εκατοστά λιγότερα, οι μικρότεροι εσωτερικοί χώροι και η εμφανώς χαμηλότερη ποιότητα; Ο ημιάκαμπτος αντί για τα διπλά ψαλίδια;

                                Να τονίσω πως αντιπαραθέτω 2 μοντέλα της ΙΔΙΑΣ εταιρίας, δεν βάζω καν στην εξίσωση τον ανταγωνισμό.

                                Αν εγώ χωρούσα στην υβριδική Κορόλα των 22 χιλιάδων και δεν ήταν τόσο χαμηλή που να νομίζω τουλάχιστον, πως θα βρει σε οποιαδήποτε ανωμαλία ή σκαλοπάτι, δεν θα κοιτούσα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Στην πράξη όμως, οι χώροι που διαθέτει για τις ανάγκες μου (σωματικές διαστάσεις, συνεχώς μειούμενη ευλυγισία και εξοχικό απόμερο, που σημαίνει σε κάθε ταξίδι το αμάξι γεμίζει από προμήθειες μέχρι μικροέπιπλα) το κατέστησαν απλά ακατάλληλο για τη συνήθη χρήση. Το Κορόλα είναι το τέλειο αν είσαι σχετικά φιτ και μπαίνεις μέσα με τον χαρτοφύλακά σου, το λαπτοπ και μια χειραποσκευή, για ένα ή δύο άτομα. Για παραπάνω δεν κάνει, κι αυτό το κενό υποτίθεται πως θα καλύψει μέχρι ένα μέρος στην Ελληνική αγορά το Cross. Είναι σαν να αναβαθμίζεται κατά 50% ο ωφέλιμος χώρος, πρακτικότητα, και δυνατότητα πρόσβασης σε κακοτράχαλο σε σύγκριση με την Κορόλα, με παραχώρηση ως προς την οδηγική αίσθηση (μικρό το κακό καθώς και τα δύο δεν είναι αυτοκίνητα επιδόσεων και κανένας δεν αγοράζει τα καθημερινής χρήσης ΤΟΥΟΤΑ για τα γκάζια τους) και πιθανόν την οικονομία κατ' ελάχιστον.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                                  Γι αυτό λοιπόν αναρωτιέμαι, αφού μιλάμε για αστικό περιβάλλον, ποιος ο λόγος να πάρει κάποιος yaris cross αντί για corolla εφόσον μιλάμε για ίδια πάνω κάτω χρήματα;

                                  Επειδή ήμουν στο ίδο δίλλημα και επέλεξα Corolla (για τους λόγους που αναφέρεις, σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο σε ΟΛΑ με λιγότερα χρήματα!!), να σου πω γιατί κάποιος θα επιλέξει το Yaris Cross:

                                  1. Γιατί ειναι SUV (μόδα και κυρίως όταν στην επιλογή μπαίνει η σύζυγος, ΠΟΤΕ γυναίκα δεν θα προτιμήσει το χαμηλό από τα αψηλό).

                                  2. Γιατί είναι μόδα και κρατάει καλύτερα μεταπώληση.

                                  3. Γιατί καβαλάει πιο εύκολα πεζοδρόμια και λακούβες.

                                  4. Γιατί έτσι.

                                  5. Γιατί τα αψηλά βολεύουν με μικρά παιδιά.

                                  6. Ψυχολογικοί λόγοι ότι τα 15-20 εκ μικρότερο μήκος βοηθάνε στην πόλη (μέγα μύθος εκτός εαν μένεις στην Κυψέλη ή το Παγκράτι).

                                  Το Κορόλα είναι το τέλειο αν είσαι σχετικά φιτ και μπαίνεις μέσα με τον χαρτοφύλακά σου, το λαπτοπ και μια χειραποσκευή, για ένα ή δύο άτομα. Για παραπάνω δεν κάνει,

                                  Μόνο εδώ θα σταθώ, στα άλλα συμφωνώ! Σαφώς και κάνει για παραπάνω (εξάλλου έχει μεγαλύτερους χώρους από την 116 που είχα για 5 χρόνια ώς οικογενειακό). Άνετα πήγαμε 3 άτομα με αποσκευές διακοπές για 10 ημέρες. Μια χαρά χώρους έχει για ανθρώπους Μ.Ο (1.80 ύψος και 80-90 κιλά) και 3μελή οικογένεια. Είπαμε ΔΕΝ έχει χώρους για C Hatch αλλά όχι ότι χωράει μόνο μια βαλιτσα, μην το πάμε στο άλλο άκρο!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tutuyo last edited by

                                    εγω παντως (οταν ερθει στις αντιπροσωπειες το Cross) θα κανω το δικο μου patented καροτσακι τεστ δλδ θα παω με το καροτσακι του μωρου και θα δω σε ποιο απο τα 2 Corolla vs Cross θα το φορτωσω πιο ευκολα

                                    Φυσικα θα επιλεξω πρωινη ωρα (μην γινουμε και εντελως ρεζιλι)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @tutuyo last edited by

                                      εγω παντως (οταν ερθει στις αντιπροσωπειες το Cross) θα κανω το δικο μου patented καροτσακι τεστ δλδ θα παω με το καροτσακι του μωρου και θα δω σε ποιο απο τα 2 Corolla vs Cross θα το φορτωσω πιο ευκολα

                                      Φυσικα θα επιλεξω πρωινη ωρα (μην γινουμε και εντελως ρεζιλι)

                                      Σωστό, αλλά:

                                      1. Για πόσα χρόνια πιστεύεις ότι θα έχεις καροτσάκι? Εμείς 2 χρόνια το κρατήσαμε

                                      2. Και στο Κούγκα το Stokke (πεταμένα λεφτά!!) χώραγε με ζόρι και τελικά πήραμε και ένα μπαστούνι να κάνουμε την δουλειά μας.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • dimitriscsd
                                        dimitriscsd last edited by

                                        Τώρα άμα σου πω ότι η δικιά μου σκούζει οπότε της λέω για ψηλο;;; Λες να είναι ελαττωματική;

                                        Την παρακαλάω τόσες μέρες να πάμε να οδηγήσει το Vitara και όλο βρίσκει δικαιολογίες! Φοβάται τον όγκο για κάποιο ανεξήγητο λόγο.

                                        Για το fiesta και το Yaris αμέσως έτρεξε.

                                        Καλά το δε Yaris cross όταν της το έδειξε ο πωλητής στον υπολογιστή έβαλε τα γέλια... Της φάνηκε κακάσχημο. Ρόμπα γίναμε ένιωσα άσχημα χαχα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @dimitriscsd last edited by

                                          Καλά το δε Yaris cross όταν της το έδειξε ο πωλητής στον υπολογιστή έβαλε τα γέλια... Της φάνηκε κακάσχημο. Ρόμπα γίναμε ένιωσα άσχημα χαχα.

                                          Δίκιο έχει, δεν βλέπεται!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @dimitriscsd last edited by

                                            Τώρα άμα σου πω ότι η δικιά μου σκούζει οπότε της λέω για ψηλο;;; Λες να είναι ελαττωματική;

                                            Την παρακαλάω τόσες μέρες να πάμε να οδηγήσει το Vitara και όλο βρίσκει δικαιολογίες! Φοβάται τον όγκο για κάποιο ανεξήγητο λόγο.

                                            Για το fiesta και το Yaris αμέσως έτρεξε.

                                            Καλά το δε Yaris cross όταν της το έδειξε ο πωλητής στον υπολογιστή έβαλε τα γέλια... Της φάνηκε κακάσχημο. Ρόμπα γίναμε ένιωσα άσχημα χαχα.

                                            Και η δική μου δεν θελει πολύ τα ψηλά

                                            Δεν είναι η μοναδική που της φαίνεται κακασχημο. Για μένα είναι φυσιολογική αντιδραση, ειδικα με τόσα όμορφα BSUV στην κατηγορία. (2008, puma, moka κτλ) ποιο πολύ με κουασιμόδο μου φαίνεται τουτο. Αυτα βεβαια είναι γούστα σε άλλον το δείχνεις και λέει τι ομορφο που είναι. περι ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το θέμα δεν είναι πως φαίνεται σε μας αλλά σε αυτούς που θα το αγοράσουν. Αν αρέσει σε εκείνους δεν μας πέφτει λόγος. Συζητηση να γίνεται.

                                            Το απλό Yiaris δεν μου φαίνεται άσχημο, μια χαρα μου φαίνεται. Αλλά το cross ......

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 42 / 493
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr