Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 970
    • 971
    • 206 / 971
    Περί αυτοκίνησης
    166
    19420
    452771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bekiaris
      bekiaris @piliourits last edited by

      Κι αν συζητήσουμε την κεφαλαιοποίηση θα ανακυκλώσουμε πάλι τα ίδια και τα ίδια...

      σε μια παγκόσμια αγορά αρνητικών επιτοκίων, το να ψάξουν οι κερδοσκόποι τρόπο να φουσκώνουν τα φράγκα που έχουν και κάθονται, δεν είναι δύσκολο. Ειδικά όταν ο CEO της εταιρείας έχει αυτό ως βασικό χαρακτηριστικό, τα χρηματιστηριακά παιχνίδια... επειδή ρισκάρατε και κερδίσατε μερικά χρήματα, δεν είναι επιχείρημα αυτό για το αν σε 10-15 χρόνια θα οδηγούν περισσότεροι οχήματα με το σήμα και τεχνολογία της Tesla ή της ΤΟΥΟΤΑ, γιατί αυτό συζητάμε εδώ. Λεφτά στα χρηματιστηριακά έβγαζαν και τα Κλωστηρια Ναούσης.

      Σωστός ως προς την κεφαλαιοποίηση, όμως κάτι δείχνει... δεν έχει καμία σχέση το ελληνικό χειραγωγιμένο κ ρηχό ελληνικό χρηματιστήριο με το αμερικάνικο κ μία μετοχή, που έχει πάνω της τα μάτια όλου του κοσμου. Τα χρηματιστηριακά παιχνίδια είναι στο παιχνίδι, αλλά ποτε μα ποτέ, δεν μπορούν από μόνα τους να κρατήσουν πολύ, οταν πουλάς αέρα, αργά η γρήγορα αέρα θα πάρεις, ολα θα βγουν, δεν γίνετια να έχεις τέτοια κεφαλαιοποίηση μόνο με αέρα κοπανιστό, κάτι υπάρχει από πίσω. Προφανώς κ δεν ειναι επιχείρημα οτι επειδη πέφτει χρήμα στις μετοχές, τα τεσλα θα ειναι καλύτερα. ΑΥτό που είναι επιχείρημα όμως, ειναι οτι αυτοί που ρίχνουν, επειδή δεν αναλώνονται να γράφουν ιστοριούλες σε φορουμ οπως κάνουμε εμείς εδώ, ούτε εφυσηχάζονται πίσω από την ασφάλεια του πληκτρολογίου τους, βάζουν χρήματα σε μία μετοχή, επειδή την πιστεύουν, μήπως να τους δώσουμε ένα credit? κάτι παραπάνω απο εμάς δεν θα ξέρουν?

      1 Reply Last reply Reply Quote 10
      • D
        dublin last edited by

        Βρε συ Bekiaris μου, 1.7 δις είναι! Αν τα βαριέσαι μπορώ να σας ξαλαφρωσω από το βάρος σας!

        Όλα κάτι δείχνουν, και όλα καλά, απλά ρίχνουμε λίγο φως στο πράγμα, μάντεις δεν είμαστε, ανάλυση κάνουμε της πραγματικότητας.

        Εγώ λέω αυτό που διάβασα, ότι στα 70-80.000.000 πωλήσεων κάθε χρόνο, αν μείνει κάτω από το 1.000.000 (κανονικά θέλει πολλά μύρια), μελλοντικά, και όσο μειώνονται τα κέρδη από τους ρύπους, δεν θα έχει κερδοφορία, και το σημαντικότερο, καθόλου ρευστότητα. Ή θα πρέπει σύντομα να προσθέσει μοντέλα και κατηγορίες (Β και Β suv σίγουρα) ή να αλλάξει το μοντέλο της σε 'προσιτά' super cars μόνο, ή κάτι άλλο τέλος πάντων.

        Στην Ελλάδα ας πούμε έχει πουλήσει 317 αυτοκίνητα φέτος, δεν ξέρω πόσα χρειάζεται για να έχει εγκαταστάσεις, service και λοιπή αντιπροσώπευση σε μία χώρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 12
        • bekiaris
          bekiaris @dublin last edited by

          Όλα κάτι δείχνουν, και όλα καλά, απλά ρίχνουμε λίγο φως στο πράγμα, μάντεις δεν είμαστε, ανάλυση κάνουμε της πραγματικότητας.

          Εγώ λέω αυτό που διάβασα, ότι στα 70-80.000.000 πωλήσεων κάθε χρόνο, αν μείνει κάτω από το 1.000.000 (κανονικά θέλει πολλά μύρια), μελλοντικά, και όσο μειώνονται τα κέρδη από τους ρύπους, δεν θα έχει κερδοφορία, και το σημαντικότερο, καθόλου ρευστότητα. Ή θα πρέπει σύντομα να προσθέσει μοντέλα και κατηγορίες (Β και Β suv σίγουρα) ή να αλλάξει το μοντέλο της σε 'προσιτά' super cars μόνο, ή κάτι άλλο τέλος πάντων.

          Δεν διαφώνω, σωστά τα λες κ καλά κάνεις κ λες για την πραγματικότητα...γενικά εμπιστεύομαι το δαιμόνιο του Musk, κάτι θα βρει για να γυρίσει την κατάσταση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • D
            dublin last edited by

            Ναι, έχει πολλές ιδέες, μπορεί η επόμενη φάση να είναι εξόρυξη στη σελήνη ας πούμε. Απλά εδώ λίγο κολλάμε με τα αυτοκίνητα λόγω φόρουμ. Και εγώ φυσικά συμπαθώ τέτοιους ανθρώπους/πρωτοπόρους, σίγουρα τα νέα αφεντικά υπερπλουσιων μπορούν να δημιουργήσουν τουλάχιστον ένα ευχάριστο και περισσότερο ειρηνικό παραμύθι από τους μεγιστάνες των προηγούμενων αιώνων. Ίδια αρπακτικά ήταν οι παλιές οικογένειες της βιομηχανικής επανάστασης, το ίδιο οι Musk και Bezos;

            Τουλάχιστον έστειλαν και μερικά σκάφη στο διάστημα και έχουν και καλά social media, και το σημαντικότερο, ανέβηκαν δημιουργικά και αυτόνομα και με πολύ λιγότερα παρασκηνιακά παιχνίδια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 13
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Εγώ δεν λέω καθόλου πως θα διαλυθεί η Τέσλα. Εσείς λέτε πως 'έχασε το τραίνο η ΤΟΥΟΤΑ' και θέτετε ζήτημα ύπαρξής της στο μέλλον... το οποίο για μένα είναι άτοπο.

              Εγώ πιστεύω πως το μέλλον της Τέσλα, αν της κάτσει , είναι λαμπρό, κάτι σαν την επιτυχία του iPhone, αυτό ονειρεύονται κι εκεί ποντάρουν όσοι σπρώχνουν χρήμα κι όλα δείχνουν εκεί, μέχρι και η αισθητική της εταιρείας κι οι οθόνες που θα μετρούν όσες και οι ίντσες των τροχών. Όσο μάλιστα στην επενδυτική ανομβρία συμβαίνουν και ράλλυ μετοχής, 'λεφτά υπάρχουν'!

              το iPhone λοιπόν προσπαθεί να φτάσει το 15% της αγοράς παγκοσμίως και δεν το πιάνει. Άσχετα αν βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων και της υπερπροβολής, με αυτό το ποσοστό η εταιρεία έχει τρελή κεφαλαιοποιηση και κέρδη. Αν είναι τυχερή η Τεσλα θα χει την ίδια μοίρα. Και το 85% της αγοράς στους άλλους...

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • C
                clockwork82 last edited by

                Το iPhone έχει το 15% των πωλήσεων της αγοράς αλλά έχει και το 70% του κέρδους αυτής της αγοράς. Οι υπόλοιποι τρώνε τα αποφάγια.

                Δεν ξέρω αν θα γίνει το ίδιο με την Τεσλα φυσικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • D
                  dstou last edited by

                  Προς το παρόν φλερτάρει με το 70% της χασουρας, αλλά ο καιρός γαρ εγγύς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 15
                  • bekiaris
                    bekiaris @piliourits last edited by

                    το iPhone λοιπόν προσπαθεί να φτάσει το 15% της αγοράς παγκοσμίως και δεν το πιάνει. Άσχετα αν βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων και της υπερπροβολής, με αυτό το ποσοστό η εταιρεία έχει τρελή κεφαλαιοποιηση και κέρδη. Αν είναι τυχερή η Τεσλα θα χει την ίδια μοίρα. Και το 85% της αγοράς στους άλλους...

                    Η κεφαλαιοποίηση της apple δεν στηρίζεται όμως σε ένα προιόν, αλλο αν έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό λόγω του  iphone. Επίσης, ως κάτοχος iphone εδώ κ πολλά χρόνια, αναγνωρίζω πλέον οτι ο ανταγωνισμός είναι πιο μπροστά από αυτό, κ είναι κ πανάκριβο...συνεχίζω να το αγοράζω επειδή ειμαι ψώνιο κ μου αρέσει. Η τέσλα όμως την δεδομένη στιγμή δίνει ένα καλύτερο προιόν από τους άλλους, κ δεν το δίνει κ ακριβά. Αν στο μέλλον το γυρίσουν αυτό οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τι να σου πω, μάντης δεν είμαι πάντως, για το άμεσο (2-3 χρόνια) πολύ αμφιβάλλω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Τι 'αποφάγια' ρε παιδιά, μας έχει κάνει το μυαλό κουρκούτι το μάρκετινγκ... Η Apple πουλάει το αηφον 1000-1500-3000-5000€ κάποιοι θα το αγοράζουν. Το υπόλοιπο 85% που δεν έχει τόσο εύκολα λεφτά, ή λεφτά για πέταμα, ή καθόλου λεφτά, ή έχει λεφτά και θέλει ποιότητα, ή ανοιχτό λογισμικό κλπ. αγοράζει κάτι άλλο, βασικά Samsung κι άλλες δύο τρεις ποιοτικές Κινέζικες εταιρείες... εφόσον δεν συμβούν μεγάλες ανατροπές, ένα ανάλογο στάτους θα δημιουργηθεί και στην μπαταριοκίνηση. Γιατί αν σπάσει ο βεελζεβουλ ένα απ τα ποδάρια του κι απομακρυνθεί ή ηλεκτροκίνηση απ τις υπάρχουσες μπαταρίες, μπορεί η Τέσλα να χει θέμα.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • L
                        lap last edited by

                        Τα Apple με τον νέο m1 θα ξεσκισουν τον ανταγωνισμό, είναι σε άλλο επίπεδο. Για επαγγελματίες έβγαλαν το iPad pro με τον m1. Το καλύτερο μεγάλο tablet της αγοράς.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • D
                          dublin @lap last edited by

                          Τα Apple με τον νέο m1 θα ξεσκισουν τον ανταγωνισμό, είναι σε άλλο επίπεδο. Για επαγγελματίες έβγαλαν το iPad pro με τον m1. Το καλύτερο μεγάλο tablet της αγοράς.

                          Ποιους επαγγελματίες;! Ξέρει τι εξοπλισμό έχουν οι επαγγελματίες της εικόνας και του design; Νομίζεις ότι δουλεύουν σε ένα tablet;!

                          Επειδή έχουν κοτσαρει το 'Pro' δίπλα νομίζεις ότι είναι για επαγγελματίες;! Και το προηγούμενο Pro ήταν, και δεν ήταν για τίποτα.

                          Πάντως όντως οι M1 έχουν ενδιαφέρον και επιτέλους μπορείς να κάνεις κάτι, αλλά να κάνεις επαγγελματική δουλειά από ένα tablet θέλει πολύ δουλειά ακόμη, ειδικά σε εικόνα/βίντεο/3D graphics που χρειάζονται άπειρη υπολογιστική ισχύ και παράγεται απίστευτη θερμότητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • L
                            lap last edited by

                            Και ομως ψάξε να δεις...,

                            Δες τι κάνει στο editing... Θα σου πεσει το σαγόνι. Άμεση σύγκριση με αρκετα καλά laptops

                            Μιλαμε για επεξεργαστή ισχύ σαν έναν i7 4ετιας

                            Όλη η υπόθεση ειναι ο m1 με το software.

                            To μεγάλο 13 ίντσες ως εργαλείο με απαλλαγή is ΦΠΑ κοστίζει ένα χιλιάρικο. Μάι χαρά τιμή για εργαλείο δουλειάς.

                            Υ, γ ασχετο, πάτησα πολλές φορές το space και το t9 έγραψε.... 'τα λέμε αυριο'

                            Οποτε έχεις χαιρετίσματα από το τ9 μου

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • D
                              dublin @lap last edited by

                              Και ομως ψάξε να δεις...,

                              Δες τι κάνει στο editing... Θα σου πεσει το σαγόνι. Άμεση σύγκριση με αρκετα καλά laptops

                              Μιλαμε για επεξεργαστή ισχύ σαν έναν i7 4ετιας

                              Όλη η υπόθεση ειναι ο m1 με το software.

                              To μεγάλο 13 ίντσες ως εργαλείο με απαλλαγή is ΦΠΑ κοστίζει ένα χιλιάρικο. Μάι χαρά τιμή για εργαλείο δουλειάς.

                              Υ, γ ασχετο, πάτησα πολλές φορές το space και το t9 έγραψε.... 'τα λέμε αυριο'

                              Οποτε έχεις χαιρετίσματα από το τ9 μου

                              Ξέρω, τα παρακολουθώ, αφορούν την δουλειά μου αφού εκεί γύρω γύρω κινούμαι. ταυτόχρονα έχουν αλλάξει όμως και οι απαιτήσεις. Πριν 4 χρόνια 1080p (full HD) 8bit με αστεία bitrate ήταν το στάνταρ, τώρα ήδη πολλοί δουλεύουν σε 5 και 6Κ raw, ενώ ΚΑΙ 8 ΚΑΙ 12Κ! Άσε το σύστημα οθονών που χρειάζεσαι για επαγγελματικό μοντάζ.

                              Τώρα αν εννοείς 'επαγγελματικά' τους YouTubers, αυτοί και από το κινητό μπορούν να μονταρουν αν θέλουν, ακόμη και μέσα από τις κάμερες κάνεις ένα σχετικό, βασικό, editing.

                              Πάντως όντως είναι τρομερό βήμα, αλλά υπάρχουν πολλά θέματα π.χ εξωτερική αποθήκευση/software και πολλά άλλα, αλλά είναι για άλλα φόρουμ.

                              Τα λέμε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Με αφορμή τον παραλληλισμό Apple και Tesla, κι όσον αφορά το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, θα μπορεί ένα ηλεκτρικό που ο κόσμος 'θα το πάρει για να κάνει οικονομία,  φορτιζοντας με 3€' (Τέσλα κατά προτίμηση για το παράδειγμα μας) να φοράει λάστιχα 4ετιας+ με +60.000χλμ, όταν στην εποχή του 5G χρεώνονται $199 το μήνα υπηρεσίες λογισμικού όπως Full Self Driving?

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Youtube Video

                                  Τι να πω για αυτό το παλικάρι; Είναι χαμογελαστό, γράφει ωραία στον φακό, προωθεί την ηλεκτροκίνηση (υποτίθετα), βγάζει εντυπωσιακά πλάνα με το ντρόνι, σε όλα τα ταξίδια του έχει κι εκπροσώπους του ωραίου φύλου (και μάλιστα νεαρές) να χαχανίζουν, αλλά ρε αδερφάκι μου, δεν μπορεί να προγραμματίσει ένα ταξίδι τής προκοπής! Να, εδώ πάλι, τίγκα στα λάθη (δε λέμε πάλι καλά που έμαθε ότι πρέπει να ξεκινάμε ταξίδι με την μπαταρία γεμάτη) :

                                  1. λέει ότι θα χρειαστεί δύο φορτίσεις και δημιουργεί εντυπώσεις (θυμίζω ότι οδηγάει Μ3 LR)

                                  2. ενώ η αυτονομία επαρκεί για να πάει μονοκοπανιά στη Σκοτίνα, δεν κάνει το προφανές: να πάει να φορτίσει εκεί. Θα έφτανε με την μπαταρία χαμηλά (ας πούμε 10-15%) κι η φόρτιση θα ήταν πολύ γρήγορη γιατί

                                  Α: θα έπρεπε να βάλει ένα 20% για να φτάσει στη Σαλόνικα.

                                  Β: στο 15%, φορτίζει σα μουρλό.

                                  1. αντιθέτως, χάνει μία ολόκληρη ώρα για να φορτίσει στην Αταλάντη από το 76% στο 99%. Μα βρε ευλογημένε, είναι τελείως ασύμφορο (και χρονικά κι οικονομικά) να περιμένεις να φτάσει στο μέγιστο! Αυτό το κάνεις 5 φορές τον χρόνο, που έχεις μεγάλο ταξίδι μπροστά σου, το βράδυ ενώ κοιμάσαι. Όχι εκεί που σου χρεώνουν 25 σεντς κάθε λεπτό φόρτισης!

                                  2. δεν αναφέρει πουθενά ότι οι φορτιστές στην Αταλάντη είναι πενηντάρηδες κι ότι σε λίγους μήνες θα υπάρχουν 250άρηδες φορτιστές Tesla. Σίγουρα στην Λαμία (στον Ψαθόπυργο έχουν ήδη τοποθετηθεί) και σιγά-σιγά και σε άλλα σημεία. Θα σταματάς στη Λαμία, θα φορτίζεις 5 (πέντε, five) λεπτά και θα φεύγεις καρφί. Αν θες να πηγαίνεις και με 130, εντάξει, θα πρέπει να κάθεσαι δεκάλεπτο.

                                  3. ενώ είναι άνετος από θέμα αυτονομίας κι έχει το πολύ καλό λογισμικό στο τάμπλετ που υπολογίζει τα πάντα, κλείνει το αρκούδι και δημιουργεί πάλι εντυπώσεις.

                                  Ρε φιλαράκι, φορτιστές βάζεις. Σε συμφέρει να πωλούνται ηλεκτρικά. Αν θες να είσαι δίκαιος (και πολύ καλά κάνεις, μαζί σου), πες τα όπως είναι. Μην κάνεις τα λάθη τού αιώνα (συγγνώμη αλλά του τα έχω μαζεμένα από το παλιότερο Αθήνα-Γιάννενα) και δημιουργείς λανθασμένες εντυπώσεις.

                                  Εκτός αν σκέφτεσαι πονηρά: έχει κάποια αξιοσημείωτη δυσκολία το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ένα Tesla; Όχι, πέρα από το ότι θα χρειαστώ μια φόρτιση, εκεί που ένα θερμικό θα πήγαινε σερί (όχι το δικό μου που καίει υγραέριο). Πώς θα δημιουργήσω ντόρο για να γίνω γνωστός και να βλέπουν τα βιντεάκια μου, ώστε να κάνω διαφήμιση στο μαγαζί; Και βουαλά, έχετε την απάντηση!

                                  Επομένως, είναι λάθη λόγω απειρίας ή δόλος; Θέλω να πιστεύω το πρώτο! Και τώρα θα πουν κάποιοι ότι κι αυτό είναι (ένα ακόμα) πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης: ότι χρειάζεται μια στοιχειώδης εκπαίδευση. Ναι, χρειάζεται, αλλά αυτός το έχει παρακάνει, συνεχώς μεταξεταστέος.

                                  Καλά, περιττό να σας πω ότι όταν πετυχαίνω άνθρωπο να μου λέει ότι του έχει κλείσει το κινητό από μπαταρία ή περιφέρεται απεγνωσμένος με έναν φορτιστή στο χέρι, σκέφτομαι ότι αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ μπορεί να συμβιώσει στην παρούσα φάση με ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Στη Νορβηγία ναι, αλλά στην Ελλάδα τού 2021, με τίποτα. Πώς γίνεται να σου σβήνει το κινητό, ρε μεγάλε;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Άπειρες φορές μου σβήνει.

                                    Το έχω για εργαλείο. Τις προάλλες γυρνούσαμε βράδυ από διασκέδαση στα βουνά και στα λαγκάδια και έβαλα GPS με 1% μπαταρία, είχα αλλάξει αυτοκινητο και δεν είχα φορτιστή μεσα.... Μας πειγε το έτοιμο αρκετουτσικα, πιασαμε θάλασσα και από εκεί ήξερα τον δρομο.... Ευτυχώς.

                                    Αυτοκινηταρα το model 3...Φοβερο εσωτερικό.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Κάτι ράγισε μέσα μου, να το ξες Λάπη! Ξεκινάς κάθε πρωί στο 100%, έχεις φορτιστές όπου χρειάζεται (γραφείο, αμάξι) και σου σβήνει;

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • W
                                        wantone @lap last edited by

                                        Άπειρες φορές μου σβήνει.

                                        Το έχω για εργαλείο. Τις προάλλες γυρνούσαμε βράδυ από διασκέδαση στα βουνά και στα λαγκάδια και έβαλα GPS με 1% μπαταρία, είχα αλλάξει αυτοκινητο και δεν είχα φορτιστή μεσα.... Μας πειγε το έτοιμο αρκετουτσικα, πιασαμε θάλασσα και από εκεί ήξερα τον δρομο.... Ευτυχώς.

                                        Αυτοκινηταρα το model 3...Φοβερο εσωτερικό.

                                        Tι κινητο εχεις; Απο οταν πηρα το 11 δεν εχω θεμα με την διαρκεια της μπαταριας. Με το 5 μου ειχε τυχει να σβησει οταν το χρειαζομουν αλλα ειχε μικρη μπαταρια και ηταν και αρκετων χρονων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • W
                                          wantone @dimsabas last edited by

                                          Youtube Video

                                          Τι να πω για αυτό το παλικάρι; Είναι χαμογελαστό, γράφει ωραία στον φακό, προωθεί την ηλεκτροκίνηση (υποτίθετα), βγάζει εντυπωσιακά πλάνα με το ντρόνι, σε όλα τα ταξίδια του έχει κι εκπροσώπους του ωραίου φύλου (και μάλιστα νεαρές) να χαχανίζουν, αλλά ρε αδερφάκι μου, δεν μπορεί να προγραμματίσει ένα ταξίδι τής προκοπής! Να, εδώ πάλι, τίγκα στα λάθη (δε λέμε πάλι καλά που έμαθε ότι πρέπει να ξεκινάμε ταξίδι με την μπαταρία γεμάτη) :

                                          1. λέει ότι θα χρειαστεί δύο φορτίσεις και δημιουργεί εντυπώσεις (θυμίζω ότι οδηγάει Μ3 LR)

                                          1. ενώ η αυτονομία επαρκεί για να πάει μονοκοπανιά στη Σκοτίνα, δεν κάνει το προφανές: να πάει να φορτίσει εκεί. Θα έφτανε με την μπαταρία χαμηλά (ας πούμε 10-15%) κι η φόρτιση θα ήταν πολύ γρήγορη γιατί

                                          Α: θα έπρεπε να βάλει ένα 20% για να φτάσει στη Σαλόνικα.

                                          Β: στο 15%, φορτίζει σα μουρλό.

                                          1. αντιθέτως, χάνει μία ολόκληρη ώρα για να φορτίσει στην Αταλάντη από το 76% στο 99%. Μα βρε ευλογημένε, είναι τελείως ασύμφορο (και χρονικά κι οικονομικά) να περιμένεις να φτάσει στο μέγιστο! Αυτό το κάνεις 5 φορές τον χρόνο, που έχεις μεγάλο ταξίδι μπροστά σου, το βράδυ ενώ κοιμάσαι. Όχι εκεί που σου χρεώνουν 25 σεντς κάθε λεπτό φόρτισης!

                                          1. δεν αναφέρει πουθενά ότι οι φορτιστές στην Αταλάντη είναι πενηντάρηδες κι ότι σε λίγους μήνες θα υπάρχουν 250άρηδες φορτιστές Tesla. Σίγουρα στην Λαμία (στον Ψαθόπυργο έχουν ήδη τοποθετηθεί) και σιγά-σιγά και σε άλλα σημεία. Θα σταματάς στη Λαμία, θα φορτίζεις 5 (πέντε, five) λεπτά και θα φεύγεις καρφί. Αν θες να πηγαίνεις και με 130, εντάξει, θα πρέπει να κάθεσαι δεκάλεπτο.

                                          1. ενώ είναι άνετος από θέμα αυτονομίας κι έχει το πολύ καλό λογισμικό στο τάμπλετ που υπολογίζει τα πάντα, κλείνει το αρκούδι και δημιουργεί πάλι εντυπώσεις.

                                          Ρε φιλαράκι, φορτιστές βάζεις. Σε συμφέρει να πωλούνται ηλεκτρικά. Αν θες να είσαι δίκαιος (και πολύ καλά κάνεις, μαζί σου), πες τα όπως είναι. Μην κάνεις τα λάθη τού αιώνα (συγγνώμη αλλά του τα έχω μαζεμένα από το παλιότερο Αθήνα-Γιάννενα) και δημιουργείς λανθασμένες εντυπώσεις.

                                          Εκτός αν σκέφτεσαι πονηρά: έχει κάποια αξιοσημείωτη δυσκολία το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ένα Tesla; Όχι, πέρα από το ότι θα χρειαστώ μια φόρτιση, εκεί που ένα θερμικό θα πήγαινε σερί (όχι το δικό μου που καίει υγραέριο). Πώς θα δημιουργήσω ντόρο για να γίνω γνωστός και να βλέπουν τα βιντεάκια μου, ώστε να κάνω διαφήμιση στο μαγαζί; Και βουαλά, έχετε την απάντηση!

                                          Επομένως, είναι λάθη λόγω απειρίας ή δόλος; Θέλω να πιστεύω το πρώτο! Και τώρα θα πουν κάποιοι ότι κι αυτό είναι (ένα ακόμα) πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης: ότι χρειάζεται μια στοιχειώδης εκπαίδευση. Ναι, χρειάζεται, αλλά αυτός το έχει παρακάνει, συνεχώς μεταξεταστέος.

                                          Καλά, περιττό να σας πω ότι όταν πετυχαίνω άνθρωπο να μου λέει ότι του έχει κλείσει το κινητό από μπαταρία ή περιφέρεται απεγνωσμένος με έναν φορτιστή στο χέρι, σκέφτομαι ότι αυτός ο άνθρωπος ΔΕΝ μπορεί να συμβιώσει στην παρούσα φάση με ηλεκτρικό στην Ελλάδα. Στη Νορβηγία ναι, αλλά στην Ελλάδα τού 2021, με τίποτα. Πώς γίνεται να σου σβήνει το κινητό, ρε μεγάλε;

                                          Θεμα μορφωσης ειναι αυτα αλλα σιγουρα στο μυαλο του θα θελει να παρουσιασει τα πραγματα οπως πιστευει οτι εξυπερετουν τον εαυτο του (αυτο λεγεται και ναρκισσισμος).

                                          Αν αγορασε το Μοντελ 3 σιγουρα θα ειναι εταιρικο αφου βαζει τους φορτιστες οποτε δεν ξοδευτηκε. Εν τελη ηλεκτρολογικες εγκαταστεις κανει και ανεβαζει και βιντεο στο τιουμπ δεν ειναι και τιποτα το ιδιαιτερο, ο καθενας το κανει με καποιες βασικες γνωσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Ο μικρός ζει τη ζωή που θα ήθελε να ζει ο Dimsabas!

                                            Αν αυτός δεν μπορεί να τα κάνει όλα σωστά, φαντάσου ο μέσος πολίτης.., μην πω για τον παράμεσο..

                                            Δεν είναι μόνο αυτός, και τα βίντεο που βλέπουμε εξωτερικό, όλο προβλήματα και δυσκολίες έχουν (διαφορετικές κάρτες/εφαρμογές, χαλασμένοι φορτιστές, σε διαφορετικά σημεία από το δρόμο σου/φορτίζουν άλλοι). Δηλαδή αν δεν σου βγαίνει σε ένα ταξίδι Λονδίνο - West Midlands, για μένα δεν υπάρχει ακόμη για εκτός πόλης.

                                            Το ανησυχητικό είναι ότι ξεκινάτε τις θεωρίες συνωμοσίας για έναν πιτσιρίκο. Σιγά μην καταστρώνει σχέδια κατάκτησης του ίντερνετ μέσω παραπλανητικών βίντεο με Tesla, ενώ η δουλειά του, κυριολεκτικά, είναι να τα προωθεί!

                                            Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε, κάπου λίγη σοβαρότητα και λογική.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 970
                                            • 971
                                            • 206 / 971
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr