-
Δεν βρέχεις λίγο το κεφάλι στην βρύση μπας και χαλαρώσεις λίγο;....
Για να μην μιλάς όμως για παραπληροφόρηση και ότι πιάνει το στόμα σου εγώ αυτή την διαμόρφωση έκανα 118i αυτόματο χωρίς κάποιο πακέτο.
https://configure.bmw.gr/el_GR/configid/47d4mtym
Αν ο διαμορφωτής προσθέτεις πακέτο και βγαίνει καλύτερη τιμή δεν μπορώ να το ξέρω.
Απλά καλό είναι να μην προκαλείς γράφοντας για ασχετοσυνη ή ηθελημένη παραπληροφόρηση.
-
Ήρεμα ρε παιδιά, συζήτηση κάνουμε..!
Άρα με +1000 ευρώ απ' ότι πέρυσι έχεις και το Live Cockpit με το Android Auto. Αυτό αν θυμάμαι καλά αν το έβαζες πήγαινε περίπου 30.5-31Κ, γιατί ξεπερνούσε το όριο της ΛΤΠΦ, άρα κάπως κατάφεραν και το 'στρίμωξαν'.
Πραγματικά είναι έκδοση που δεν σου λείπει τίποτε και έχεις και το Steptronic. Κοίτα που με τις αυξήσεις που έγιναν στο Focus και την τιμολογιακή πολιτική της Seat για το Leon η Σειρά 1 στην Ελλάδα φαίνεται και ευκαιρία.
-
Ήρεμα ρε παιδιά, συζήτηση κάνουμε..!
Άρα με +1000 ευρώ απ' ότι πέρυσι έχεις και το Live Cockpit με το Android Auto. Αυτό αν θυμάμαι καλά αν το έβαζες πήγαινε περίπου 30.5-31Κ, γιατί ξεπερνούσε το όριο της ΛΤΠΦ, άρα κάπως κατάφεραν και το 'στρίμωξαν'.
Πραγματικά είναι έκδοση που δεν σου λείπει τίποτε και έχεις και το Steptronic. Κοίτα που με τις αυξήσεις που έγιναν στο Focus και την τιμολογιακή πολιτική της Seat για το Leon η Σειρά 1 στην Ελλάδα φαίνεται και ευκαιρία.
Ποιο φθηνο ειναι τωρα γιατι σου δινει Car Play/Android Auto full digital οθονη και μεγαλη οθονη στην μεση. Αφου αυτοι που ψωνισαν λιγο πριν βγει το τελευταιο πακετο εχουν νευριασει. Απο οτι ξερω 28.5κ το αγοραζουν τωρα με το κλειδι στο χερι. Οποιος ενδιαφερεται παει στους 2 ντηλερ και του δινουν γραπτες προσφορες.
Δεν θα το χαραχτηριζα ευκαιρια αλλα καλο πακετο εξοπλισμου, αυτοματο, ισως λιγος αδυνατος κινητηρας. Σαφως φθηνοτερο και με μεγαλη διαφορα απο το Α180 και καλυτερο αμαξι. Πολυ καλυτερο απο Γκολφ, Λεον κλπ.
-
Δεν βρέχεις λίγο το κεφάλι στην βρύση μπας και χαλαρώσεις λίγο;....
Για να μην μιλάς όμως για παραπληροφόρηση και ότι πιάνει το στόμα σου εγώ αυτή την διαμόρφωση έκανα 118i αυτόματο χωρίς κάποιο πακέτο.
https://configure.bmw.gr/el_GR/configid/47d4mtym
Αν ο διαμορφωτής προσθέτεις πακέτο και βγαίνει καλύτερη τιμή δεν μπορώ να το ξέρω.
Απλά καλό είναι να μην προκαλείς γράφοντας για ασχετοσυνη ή ηθελημένη παραπληροφόρηση.
Οταν δεν ξέρεις πως λειτουργεί το σύστημα με τα πακέτα, παρότι το έχουμε γράψει τόσες και τόσες φορές στα θέματα BMW (και δεν είσαι χθεσινός στο φορουμ) ούτε κρατάς καποια πισινή αλλά αντίθετα επιμένεις κιόλας σε 2-3 ποστς βγάζοντας επιχείρημα από μια λάθος ενέργεια, ε με συγχωρείς θα αντιδράσω... και θα αντιδράσω για τη λάθος πληροφόρηση και οχι για τα κίνητρά σου... Λες οτι δεν το ήξερες, σεβαστο, το κρατάω και συνεχίζουμε.. Αλλη φορά ως παλιός εδω μέσα ας κρατάς καλυτερα μια πισινή ....
-
Ομοίως και εσύ ως παλιός θα πρέπει να μην προχωράς σε τέτοιους χαρακτηρισμούς λες και σου πατήθηκε ο κάλος για ασχετοσυνη και τα λοιπά.
Για αμάξια μιλάμε δεν υπάρχει λόγος για τόσο πάθος.
-
BabisStinson wrote:
Ήρεμα ρε παιδιά, συζήτηση κάνουμε..!
Άρα με +1000 ευρώ απ' ότι πέρυσι έχεις και το Live Cockpit με το Android Auto. Αυτό αν θυμάμαι καλά αν το έβαζες πήγαινε περίπου 30.5-31Κ, γιατί ξεπερνούσε το όριο της ΛΤΠΦ, άρα κάπως κατάφεραν και το 'στρίμωξαν'.
Πραγματικά είναι έκδοση που δεν σου λείπει τίποτε και έχεις και το Steptronic. Κοίτα που με τις αυξήσεις που έγιναν στο Focus και την τιμολογιακή πολιτική της Seat για το Leon η Σειρά 1 στην Ελλάδα φαίνεται και ευκαιρία.
Ποιο φθηνο ειναι τωρα γιατι σου δινει Car Play/Android Auto full digital οθονη και μεγαλη οθονη στην μεση. Αφου αυτοι που ψωνισαν λιγο πριν βγει το τελευταιο πακετο εχουν νευριασει. Απο οτι ξερω 28.5κ το αγοραζουν τωρα με το κλειδι στο χερι. Οποιος ενδιαφερεται παει στους 2 ντηλερ και του δινουν γραπτες προσφορες.
Δεν θα το χαραχτηριζα ευκαιρια αλλα καλο πακετο εξοπλισμου, αυτοματο, ισως λιγος αδυνατος κινητηρας. Σαφως φθηνοτερο και με μεγαλη διαφορα απο το Α180 και καλυτερο αμαξι. Πολυ καλυτερο απο Γκολφ, Λεον κλπ.
Επειδή το έχω οδηγήσει την 118i δεν θα έλεγα ότι είναι αδύναμος ο κινητήρας , φυσικά εξαρτάται με τι το συγκρίνουμε , εμένα μου φάνηκε αρκετά σβέλτο και μου είχε κάνει εντύπωση ότι ήταν και σχετικά οικονομικό.
Το αυτόματο βοηθά στις επιδόσεις. Είναι πιο γρήγορο από το 1.2 εατ8 130 c4 λιγο πιο γρο από το 1.5 130 γκολφ ακόμα και από τον 1.5 ecoboost at8 focus αλλά πιο αργό από το 1.5 150 dsg golf.
Βρήκα και την φωτογραφία με την κατανάλωση στο τεστ! 7.2 με 87.5 μο χλμ! Πολύ καλό νούμερο!
Με ίδια χλμ σε ίδια διαδρομή με τον 1.2 αυτόματο c4 είχα κάψει 8.8!
Βρήκα βέβαια και την φωτογραφία που Ειχα κάνει πριν την Α180d 5.3lt με 82 χλμ ....είπαμε το ντίζελ δεν παίζεται!
Φυσικά σαν οδήγηση ο άσος ήταν καλύτερος από την μερκ.
-
Αυτον τον κινητηρα τον εχω σχεδον 6 χρονια οποτε κατι ξερω. Το 118 δεν κανει αν το θελεις για πολυ χρηση μεσα στην Αθηνα, σε αυτες τις συνθηκες θα καιει αρκετα. Αν το θελεις για γενικη χρηση (δηλ αρκετα ταξιδια) εκει ειναι καλο. Κατα τα αλλα οσο και να το σκεφτεις αλλο αμαξι αυτοματο με σπορ μπακετ καθισματα, ολο δισκοφρενα, ανεξαρτητη πισω αναρτηση και ψηφιακες οθονες δεν θα βρεις σε αυτα τα χρηματα. Η μονη υποχωρηση που κανεις ειναι οτι ειναι 3κυλινδρος κινητηρας αντι για 4κυλινδρο στα Γκολφ/Λεον και Α180.
-
Εγώ έγραψα ως προς το αδύνατο του κινητήρα. Αδύναμο δεν τον λες με8.8 0-100.
Στο ταξίδι φαίνεται ότι μπορεί να γίνει οικονομικός από την βόλτα που του έκανα. Διαβάζω για 5.4λτ με 140 εθνική δεν ξέρω αν πέφτει όντως τόσο.
Τώρα για βαρειά κίνηση δεν έχω άποψη αλλά αν καίει 10αρια και με την προοπτική των 2 ευρώ στην τιμή θα πονάει όποιον κινείται πολύ σε πόλη.
-
Ο μόνος λόγος που ασχολήθηκα με προπέλες και αστέρια και τετμημενους κύκλους είναι για να ενημερώσω κάποιον που οριακά φτάνει τα 22-23000 ότι οι παραπάνω προεκτάσεις βγάζουν ακριβές βλάβες έχουν αστεία εγγύηση και έχουν ακριβά σέρβις. Οπότε ίσως δεν μπορούν οικονομικά να τα αντέξουν όλα αυτά.
Τώρα ότι δίνεις 30-40-50000 και μετά 2 χρόνια ψάχνεις τον κυρ Μήτσο να στο συντηρεί θα ήταν τραγικό αν δεν είναι απλά γελοίο
-
Κατα τα αλλα οσο και να το σκεφτεις αλλο αμαξι αυτοματο με σπορ μπακετ καθισματα, ολο δισκοφρενα, ανεξαρτητη πισω αναρτηση και ψηφιακες οθονες δεν θα βρεις σε αυτα τα χρηματα.
Focus ST Line X. Και 182 άλογα και 8αρι σωστό και οχι διπλοσύμπλεκτο (με κοστος βλάβης bmw).
-
Στο ταξίδι φαίνεται ότι μπορεί να γίνει οικονομικός από την βόλτα που του έκανα. Διαβάζω για 5.4λτ με 140 εθνική δεν ξέρω αν πέφτει όντως τόσο.
Όποιος το έγραψε αυτό, είτε εννοούσε ότι πήγαινε με 90 και για μια στιγμή πάτησε 140, είτε είδε για κάποια στιγμή σε κατηφόρα τη στιγμιαία κατανάλωση και μας τη σέρβιρε για μέση, είτε μέτρησε λάθος στον ανεφοδιασμό, είτε είπε ψέματα. Μέση κατανάλωση 5,4lt/100Km με 140 Km/h στην εθνική δεν μπορεί να πετύχει κανένα μικρομεσαίο βενζίνης με 130-150 άλογα.
-
Εγώ έγραψα ως προς το αδύνατο του κινητήρα. Αδύναμο δεν τον λες με8.8 0-100.
Στο ταξίδι φαίνεται ότι μπορεί να γίνει οικονομικός από την βόλτα που του έκανα. Διαβάζω για 5.4λτ με 140 εθνική δεν ξέρω αν πέφτει όντως τόσο.
Τώρα για βαρειά κίνηση δεν έχω άποψη αλλά αν καίει 10αρια και με την προοπτική των 2 ευρώ στην τιμή θα πονάει όποιον κινείται πολύ σε πόλη.
Oπως ειπα το εχω 6 χρονια, το 8.8 (8.6 νομιζω δινει στο δικο μου) δεν εναι δυνατον να το πιασεις ευκολα με χειροκινητο κιβωτιο εκτος και ρισκαρεις να διαλυσεις τον συμπλεκτη.. Στο αυτοματο για να πεσει κατω απο το 9 πρεπει να ξεκινησεις με 5000 στροφες. Ο κινητηρας αυτος χρειαζεται παραπανω ροπη απο τα 220 που δινει, οταν πεσεις ακομα και σε μικρη ανηφορα κοβει σαν να ριχνεις αγκυρα. Σε επιπεδο δρομο ειναι αρκετα σβελτο αλλα οχι γρηγορο.
Στο ταξιδι ισχυει εχει πολυ χαμηλες καταναλωσεις.
-
wantone wrote:
Κατα τα αλλα οσο και να το σκεφτεις αλλο αμαξι αυτοματο με σπορ μπακετ καθισματα, ολο δισκοφρενα, ανεξαρτητη πισω αναρτηση και ψηφιακες οθονες δεν θα βρεις σε αυτα τα χρηματα.
Focus ST Line X. Και 182 άλογα και 8αρι σωστό και οχι διπλοσύμπλεκτο (με κοστος βλάβης bmw).
Εχει ανεξαρτητη αναρτηση; Καθισματα μπακετ με ηλεκτρικη ρυθμιση πλατους και επεκταση για να υποστηριζει καλυτερα τα ποδια? Ψηφιακες οθονες;
-
Tkin73 wrote:
Στο ταξίδι φαίνεται ότι μπορεί να γίνει οικονομικός από την βόλτα που του έκανα. Διαβάζω για 5.4λτ με 140 εθνική δεν ξέρω αν πέφτει όντως τόσο.
Όποιος το έγραψε αυτό, είτε εννοούσε ότι πήγαινε με 90 και για μια στιγμή πάτησε 140, είτε είδε για κάποια στιγμή σε κατηφόρα τη στιγμιαία κατανάλωση και μας τη σέρβιρε για μέση, είτε μέτρησε λάθος στον ανεφοδιασμό, είτε είπε ψέματα. Μέση κατανάλωση 5,4lt/100Km με 140 Km/h στην εθνική δεν μπορεί να πετύχει κανένα μικρομεσαίο βενζίνης με 130-150 άλογα.
Στιγμιαια καταναλωση 5.4 στα 140 μονο αν εχει ελαφρα κλιση ο δρομος. Αλλα δεν παυει ο κινητηρας αυτος να γραφει και 4.8 καταναλωση με 100-110. Δεν ξερω τι αμαξια οδηγας αλλα αυτος ο κινητηρας εχει διαφορους χαρτες. Στο εκο προ χαρτη δεν βγαζει την αποδοση που δεινει μαξ. Απο 240 ροπη την ριχνει στο 180 δηλ ουσιαστικα οδηγας εναν κινητηρα με 109 ιππους αποδοση, γιαυτο γραφει τις χαμηλες καταναλωσεις. Το κανει μειωνοντας την μαξ πιεση στο τουρμπο.
-
Στα χρηματα που ζητα, με πολυ καλο εξοπλισμο. Οπωσδηποτε ομως ειναι σωστος και ο Κριου για το θεμα της εγγυησης. 2 χρονια και με τιμες bmw που λεει και ο Φανης ειναι σοβαροτατοι ανασταλτικοι παραγοντες για την αγορα του.
-
Το θέμα όμως αν αυτές οι σειρές 118i 116d που κυκλοφορούν πολυ μιλάω για την τελευταία γενιά και την προηγούμενη δλδ από το 2013-14 και μετά βγάζει θέματα .
Φίλος που έχει το 116d 7 χρόνια δεν του έχει βγάλει τίποτα.
Φίλος που έχει το παλιό 118i μοντέλο του 2008 το πήρε και μεταχειρισμένο μέχρι να το φέρει στα ίσα δεινοπαθησε και σιχτυριζε πηγαίνοντας από συνεργείο σε συνεργείο.
-
Εχει ανεξαρτητη αναρτηση; Καθισματα μπακετ με ηλεκτρικη ρυθμιση πλατους και επεκταση για να υποστηριζει καλυτερα τα ποδια? Ψηφιακες οθονες;
-
Ναι ανεξάρτητη ανάτηση (πολλαπλών), δεν έχει τον ημιάκαμπτο των φτηνών εκδόσεων.
-
Ναι έχει καθίσματα μπακετ (για εμένα καλύτερα από την bmw)
-
Ναι έχει οθόνες (όχι οτι χρειάζονται...δεν αγοράζεις το καλύτερα στημένο χατσ με 182 άλογα τις τις οθόνες του)....εαν θες οθόνες παίρνεις α κλαςς που έχει 2 τεράστια τάμπλετ.
-
-
Ο μόνος λόγος που ασχολήθηκα με προπέλες και αστέρια και τετμημενους κύκλους είναι για να ενημερώσω κάποιον που οριακά φτάνει τα 22-23000 ότι οι παραπάνω προεκτάσεις βγάζουν ακριβές βλάβες έχουν αστεία εγγύηση και έχουν ακριβά σέρβις. Οπότε ίσως δεν μπορούν οικονομικά να τα αντέξουν όλα αυτά.
Τώρα ότι δίνεις 30-40-50000 και μετά 2 χρόνια ψάχνεις τον κυρ Μήτσο να στο συντηρεί θα ήταν τραγικό αν δεν είναι απλά γελοίο
Γιατι ρε συ δυναμιτίζεις τη συζήτηση με τα απωθημένα σου ;
Ποιος Μαστρομητσος;
Αριστα εξειδικευμένα που θα τα ζήλευαν τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών.
Άνθρωποι με εμπειρία που απλά μπορούν να χρεώνουν λιγότερα την εργασία γιατί δεν πληρώνουν τα υπέρογκα royalties στη BMW.
Εδώ υπάρχουν πολλοί που φωνάζουν για τις μεγαλες εγγύησεις γιατί σε αναγκάζουν να πηγαίνεις συνέχεια στο επίσημο δίκτυο.
Το μόνο θέμα για εμένα με τα bmw είναι η 2ετης εγγγηση.
Απαραδεκτα χαμηλή και άνετα θα μπορούσε να τη δίνει 3 ή 4 χρονια δεδομένου ότι στα 4-5 συνηθως δεν βγαίνουν σοβαρές ζημιές. -
Επέκταση εγγύησης πόσο δίνει και πόσο την χρεώνει;
-
Εγώ δυναμιτιζω την συζήτηση; Ο άνθρωπος έψαξε αμάξι με 22-23000 και παραπάνω ΔΕΝ έχει. Και του λέτε για 30αρια και μάστρο Μήτσους.
Το ξαναλέω για τελευταία φορά. Για πάνω από 10 χρόνια είχα με ληζινγκ αμάξια των 70-80-90000, Από αυτά που σου αρέσουν. Βλάβες στον χρόνο και σέρβις που απλά περίμεναν να βγει εκτός εγγύησης για να το πούνε.
Όταν ο άλλος πληρώνει το 15 μπαταρία στο μίνι 450 ευρώ ξέρεις αν έχει να τα πληρώσει;.
Και είχα πραγματικά κλειδιά όχι τα μικρά μοντέλα και έχω πληρώσει και έχω κάθε δικαίωμα να τους κράζω όταν οι βλάβες ήταν 3-5-7000 ευρώ. Με τον παρά μου που λένε όχι τζάμπα μάγκας που νομίζεις
Νέα BMW 1 Series 2019