-
Η Peugeot Ελλάς είχε συμφωνία με τους ταξιτζήδες για τα αυτόματα 406 και τους τα άλλαζε με μικρή διαφορά με χειροκίνητα 407 γιατί οι βλάβες που έβγαζε το αυτόματο ήταν συνεχείς. Πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις και σε άλλα αυτοκίνητα-ταξί.
-
Αυτό δεν το ηξερα...
-
Alekan wrote:
Fanis75 wrote:
Alekan wrote:
Ειναι θέμα μετάδοσης και όχι προτίμησης/αξιοπιστίας.
Σωστά τα λές όλα, μια μια σημείωση: και τα προσθιοκίνητα στις πιο δυνατές/ακριβες εκδόσεις φοράνε το 8αρι με μετατροπέα της Aisin. Είναι καθαρά θέμα κόστους και ρύπων, τιποτε αλλο. Το 8αρι με μετατροπεα (και το Αιζιν, αλλα ακομα περισσοτερο το ZF) ειναι ανώτερα απο το διπλοσύμπλεκτο.
Δεν το γνωρίζω αυτό, οπότε θα συμφωνήσω με αυτό που γράφεις, καθώς φαίνεται ότι το έχεις ψάξει.
Αν πάντως έχεις κατά νου κάποιο μοντέλο μπροστινό που φοράει 8αρι με μετατροπέα ροπής, ανάφερε το, για να το έχω κ εγώ σαν πληροφορία - θενκς
Απλά ο Φάνης μας έχει κόλλημα κατά των διπλοσύμπλεκτων, μην δίνεις σημασία.
Οι δοκιμές πάντως αναφέρουνως μειονέκτημα στην γρήγορη οδήγηση το 8άρι με μετατροπέα στις νέες Μ, σε σχέση με το διπλοσύμπλεκτο που αντικατέστησε.
Οχι κανένα πρόβλημα - ο καθένας μας έχει τις (καλές η κακές) εμπειρίες του, και είναι καλό να ανταλλάσσουμε απόψεις.
Προσωπικά ήμουν πολέμιος του αυτόματου κιβωτίου. Κορόιδευα όσους οδηγούσαν αυτόματο.
Το 2007, ήρθε από σπόντα στην κατοχή μου, ένα Mercedes clk 200 w209 με αυτόματο. Κ λέω από σπόντα, καθώς ένας φίλος που δούλευε τότε σε αντιπροσωπεία, το έπαιρνε ανταλλαγή από μια κυρία. Το αμάξι ήταν 15 μηνών με τύπου 20.000 χλμ. Βρήκα 'από το πλάι' την κυρία, της έδωσα 750 ευρώ παραπάνω, (το αμάξι άξιζε 47.000 κ η τιμή ήταν στα 28.000) και πήρα το αμάξι, με σκοπό να το πουλήσω και να μοιραστούμε με το φίλο το κέρδος. Ερωτεύτηκα το αμάξι κ το αυτόματο και το έδωσα μετά από 5 χρόνια!
Κατόπιν αυτού μέχρι κ σήμερα, ήρθαν στην κατοχή μου αυτοκίνητα, μόνο αυτόματα.
Μετά από Smart, Corsa, Golf, Renegade, Countryman R60, Countryman F60, C4 c-cross, μπορώ με ασφάλεια να πω ότι το καλύτερο οδηγικα ήταν το διπλοσύμπλεκτο του F60.
Δεύτερο το υπερβολικά ευαίσθητο και ζημιάρικο dsg του Golf, και τρίτο το ΕΑΤ8 του C4.
Οδηγικα (και μόνο οδηγικα) δεν μπορώ να βρω μειονέκτημα στα διπλοσύμπλεκτα, ειδικά αν υπάρχει το feature των driving modes.
To C4 είναι ένα αυτοκίνητο που σε αποτρέπει να το οδηγήσεις σπορ και για αυτό θεωρώ (σαν κάτοχος πια) ότι το αυτόματο είναι παραπάνω από must στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο
-
Ναι ρε συ αναφέρομαι για όταν ήταν 5-10 ετών. Όχι για σήμερα. Σήμερα είναι παμπαλεα.
Μην παίζεται με τις λέξεις.
Λάθος το παίρνεις - δεν παίζω με τις λέξεις.
Απλά συγκρίνεις τεχνολογία και τεχνογνωσία 15-20 ετών με το σήμερα.
Προφανώς και πριν από τόσα χρόνια, η κτήση αυτόματου ήταν κάπως.... 'επικίνδυνη'
-
Αυτό μάλιστα έχει λογική. Ταιριάζει το αυτοματο σε αυτό το αυτοκινητο.
Αλλο αυτό και άλλο το 'πάρτε το αυτοματο διοτι ειναι πιο αξιόπιστο από τα χειροκίνητα. '
Τεσπα, οντως ειναι η φετινή έκπληξη αυτό το αυτοκινητο. Θα κάνει καλές πωλήσεις. Να το θυμηθείτε..
-
Fanis75 wrote:
Alekan wrote:
Ειναι θέμα μετάδοσης και όχι προτίμησης/αξιοπιστίας.
Σωστά τα λές όλα, μια μια σημείωση: και τα προσθιοκίνητα στις πιο δυνατές/ακριβες εκδόσεις φοράνε το 8αρι με μετατροπέα της Aisin. Είναι καθαρά θέμα κόστους και ρύπων, τιποτε αλλο. Το 8αρι με μετατροπεα (και το Αιζιν, αλλα ακομα περισσοτερο το ZF) ειναι ανώτερα απο το διπλοσύμπλεκτο.
Δεν το γνωρίζω αυτό, οπότε θα συμφωνήσω με αυτό που γράφεις, καθώς φαίνεται ότι το έχεις ψάξει.
Αν πάντως έχεις κατά νου κάποιο μοντέλο μπροστινό που φοράει 8αρι με μετατροπέα ροπής, ανάφερε το, για να το έχω κ εγώ σαν πληροφορία - θενκς
Απλά ο Φάνης μας έχει κόλλημα κατά των διπλοσύμπλεκτων, μην δίνεις σημασία.
Οι δοκιμές πάντως αναφέρουν ως μειονέκτημα στην γρήγορη οδήγηση το 8άρι με μετατροπέα στις νέες Μ, σε σχέση με το διπλοσύμπλεκτο που αντικατέστησε.
-
Αναρωτιεμαι γιατι οι ταξιτζιδες δεν εχουν ταξι με αυτοματα κιβωτια; Αφου ειναι καλυτερα σε αξιοπιστια απο τα χειροκινητα. (ετσι κυκλοφορει στην πιατσα..)
-
Οχι δεν ειναι ασχημο το αυτοματο. Ουτε με χαλα το μανιουαλ. Βεβαια αν δεν ειχε το αυτοματο τα παντλ στο τιμονι ισως να ενιωθα σε παιδικη χαρα. Με αυτα ομως το αυτοματο ειναι απολαυση. Θα ηθελα να ειχα 2 σχεσεις ακομη.
-
Μην βάζετε αντεπιχειρήματα στον Λαπ, δεν έχει νόημα.
Θα τον ρωτήσω μόνο εγώ, πόσους μήνες-χρόνια έχει οδηγήσει αυτόματο, τι τεχνολογίες και ποιες είναι οι εντυπώσεις του.
Επίσης εδώ δεν κάνουμε φιλοσοφική συζήτηση ή αντιπαράθεση εγκυκλοπαιδικων γνώσεων ή σύγκριση των φημών που έχουμε ακούσει. Είναι σχεδόν irrelevant που λέμε στο χωριό.
Συμβουλεύουμε ένα δύο ενδιαφερόμενους αγοραστες, που έχουν να συγκρίνουν μεταξύ του C4 του 2021 με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ιαπωνικό Aisin 8ταχυτο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και ενός τυπικού 6ταχυτου χειροκίνητου γαλλικού κιβωτίου της Citroën, του οποίου στοιχεία δεν γνωρίζω και δεν έχω ακούσει πότε κανέναν να το εκθειάζει, το αντίθετο...
Κανένας εμπειρογνώμονας του θέματος δεν θα έλεγε πως το δεύτερο είναι πιο αξιόπιστο απ το πρώτο, είναι σαφές πως υπολείπεται παντού σε απόδοση και πως αυτοκίνητα σαν αυτο το C4 αξίζουν το ΕΑΤ8, θα είναι η μέρα με τη νύχτα προς το καλύτερο σε όλους τους τομείς η εμπειρία χρήσης, δεν είναι η διαφορά απλά πως θα είναι λίγο πιο άνετο μέσα στη πόλη.
-
Lap wrote:
Ναι ρε συ αναφέρομαι για όταν ήταν 5-10 ετών. Όχι για σήμερα. Σήμερα είναι παμπαλεα.
Μην παίζεται με τις λέξεις.
Λάθος το παίρνεις - δεν παίζω με τις λέξεις.
Απλά συγκρίνεις τεχνολογία και τεχνογνωσία 15-20 ετών με το σήμερα.
Προφανώς και πριν από τόσα χρόνια, η κτήση αυτόματου ήταν κάπως.... 'επικίνδυνη'
Το κλασικό αυτοματο με μετατροπεα ροπης είναι ΠΑΡΑ πολυ παλια τεχνολογία. Δεν ήταν ούτε τότε καινούργια ούτε φυσικά και σήμερα. Η εφαρμογή της psa ήταν κακή όπως κακή μπορεί να είναι και στα χειροκίνητα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως ένα αυτόματο είναι εξ ορισμού πιο αξιόπιστο.
Το αντίθετο μάλιστα μπορεί να ισχύει, τουλάχιστον θεωρητικά, σύμφωνα με την λογική που ανέπτυξα πιο πανω
-
Ρε Πηλίου... Διαβάζεις τι γράφεις;
Όρισε μου σε παρακαλώ τον όρο 'αξιόπιστο'
Εχω την αισθηση πως δίνεις λάθος ερμηνεία.
Υ γ Εχω οδηγησει παρα πολλά αυτοκίνητα. Πραγματικά πάρα πολλά. Δεν χρειάζεται να πω αριθμό. Δεν θυμαμαι και με ακρίβεια για να είμαι ειλικρινης. Ξέρω τι είναι το αυτοματο κιβωτιο μη σε απασχολει η εμπειρία μου.
-
Μην βάζετε αντεπιχειρήματα στον Λαπ, δεν έχει νόημα.
Θα τον ρωτήσω μόνο εγώ, πόσους μήνες-χρόνια έχει οδηγήσει αυτόματο, τι τεχνολογίες και ποιες είναι οι εντυπώσεις του.
Επίσης εδώ δεν κάνουμε φιλοσοφική συζήτηση ή αντιπαράθεση εγκυκλοπαιδικων γνώσεων ή σύγκριση των φημών που έχουμε ακούσει. Είναι σχεδόν irrelevant που λέμε στο χωριό.
Συμβουλεύουμε ένα δύο ενδιαφερόμενους αγοραστες, που έχουν να συγκρίνουν μεταξύ του C4 του 2021 με το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ιαπωνικό Aisin 8ταχυτο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής και ενός τυπικού 6ταχυτου χειροκίνητου γαλλικού κιβωτίου της Citroën, του οποίου στοιχεία δεν γνωρίζω και δεν έχω ακούσει πότε κανέναν να το εκθειάζει, το αντίθετο...
Κανένας εμπειρογνώμονας του θέματος δεν θα έλεγε πως το δεύτερο είναι πιο αξιόπιστο απ το πρώτο, είναι σαφές πως υπολείπεται παντού σε απόδοση και πως αυτοκίνητα σαν αυτο το C4 αξίζουν το ΕΑΤ8, θα είναι η μέρα με τη νύχτα προς το καλύτερο σε όλους τους τομείς η εμπειρία χρήσης, δεν είναι η διαφορά απλά πως θα είναι λίγο πιο άνετο μέσα στη πόλη.
Κάπου σε κάποιο παλαιότερο post, είχα αναφέρει ότι συνεδελφος που πήρε μαζί με μένα C4 σε βενζίνη manual αυτός, πήρε μια μέρα το δικό μου και έκανε κάποια χλμ εντός κ εκτός αστικού ιστού. Όταν μου το γύρισε, παραδέχτηκε ότι έκανε 'κια' με την επιλογή του και ότι τώρα πρέπει να περιμένει σχεδόν 4 χρόνια μέχρι το επόμενο...
Όσο για τα ταξί που ανέφερε ένας φίλος από πάνω, ναι στα χιλιάδες χλμ που κάνουν, σίγουρα θα πληρώσουν παραπάνω τη συντήρηση του αυτόματου, αλλά ρε παιδιά.... τι τιμωρία πρέπει να είναι να γυρνάς μέσα στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, γύρω - γύρω... όλη μέρα... 1η-2-νεκρά....
-
Αμπελοφιλοσοφουμε αγαπητέ.
Πιστεύεις πως το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ κιβώτιο της Aisin, ΕΑΤ8 είναι ρίσκο σε σύγκριση με το 6ταχυτο χειροκίνητο που φοράει το C4; Ποιο απ τα δύο είναι προτιμότερο να έχει;
Πες τη γνώμη σου, τεκμηριωσε τη, κι ας αποφασίσουν οι υποψήφιοι αγοραστές.
Εγώ με το ΕΑΤ6 πιστεύω ακράδαντα πως έχω πολύ καλύτερο αυτοκίνητο, και πιο αξιόπιστο, απ το ίδιο αμαξι χειροκίνητο. Μάλλον δεν θα το αγόραζα καθόλου το δικό μου χειροκίνητο...
Κάποιος κάπου όμως, προτίμησε να δώσει τα ίδια και παραπάνω χρήματα, για να το πάρει π.χ. χειροκίνητο με ηλιοροφη και διχρωμία...
Εγώ που αγόρασα το C3 Aircross, δεν είχε βγει ακόμη το C4 τότε, αν ήταν να πάρω χειροκίνητο ντηζελ θα είχα πάρει το ΚΙΑ ή κάποιο άλλο. Κι εδώ που τα λέμε, άλλη τιμωρία το χειροκίνητο ντηζελ στη πόλη, από μόνο του...
-
Alekan, επειδή έχω χάσει κάποια επεισόδια, μου θυμίζεις σε παρακαλώ ποια έκδοση έχεις πάρει και αν έγραψες κάπου την εμπειρία σου από το C4;
-
Έχουν περάσει πολλά psa από τα χέρια μου. Ξέρω πολυ καλα τα κιβωτια τους.
Αυτο που θα έλεγα είναι πως η προτροπή για αγορά ενός αυτοματου κιβωτιου για λόγους αξιοπιστίας, είναι λάθος. Για όλους τους άλλους λογους συμφωνώ και σε κάποιους σχεδόν συμφωνώ, διοτι αν δεν εχει χειροκίνητη λειτουργία το αυτοματο κιβώτιο τότε το θεωρώ έως και επικίνδυνο, σε σπάνιες όμως περιπτώσεις. Για παράδειγμα τα αυτόματα με μετατροπεα ροπης στα picanto και swift mk3.
Οπως σου είπα υπάρχουν ακόμα και για τα aisin περιπτώσεις αστοχίας, βλάβης κτλ.
Τι θα έλεγες σε όλους αυτούς που είχαν βλάβη σε αυτοματο aisin. Οχι, ζείτε σε πλάνη; Πως μπορείς να βγάζεις δείκτη αξιοπιστίας;
Οποτε μένουμε στο λογικό και απλο. Ναι είναι ανετο, εύκολο, ξεκούραστο κτλ.Ασε απ εξω τις συγκρίσεις περί αξιοπιστιας χειροκινητου vs αυτόματο. Ποσο μάλλον να βγάζεις νικητή, χωρίς τεκμηρίωση το αυτοματο.
Υ γ Αν θες να συγκρίνεις σε επίπεδο αξιοπιστίας να το κάνεις μεταξύ των αυτόματων κιβωτίων. Για παράδειγμα: Ναι το aisin eat6 και eat8 φαίνεται και μάλλον έτσι είναι, πιο αξιόπιστο από τα dsg. Σε αυτό φυσικά και συμφωνώ.
Να πω και άλλο. Το ecvt της Toyota μοιάζει ακόμα πιο αξιόπιστο από τα υπόλοιπα με μετατροπεα ροπης.
-
Alekan, επειδή έχω χάσει κάποια επεισόδια, μου θυμίζεις σε παρακαλώ ποια έκδοση έχεις πάρει και αν έγραψες κάπου την εμπειρία σου από το C4;
Ανδρέα έχω από τις αρχές Απριλίου το 130αρι αυτόματο πετρέλαιο στην έκδοση shine.
Έχω γράψει κάμποσα πράγματα από τότε για το αυτοκίνητο - αν ανατρέξεις πιο πίσω, ίσως δεις κάτι που να σε βοηθήσει
-
Την πιθανότητα κάποιος να μην γουστάρει αυτόματα μπορούμε να την λάβουμε υπόψιν μας ή μπα;...
Είχαμε πολέμιους diesel, που 'απαγόρευαν' την σκέψη σε νέους αγοραστές, τώρα έχουμε και μουτζαχεντίν των auto.. έρχονται και τα ηλεκτρικά, κάποιοι είπαν και - σχεδόν - βλάκες όσους αγοράζουν τώρα αυτοκίνητα, αποκτήσαμε ξαφνικά και τάγματα ασφαλείας Toyota στο φόρουμ, καλά πάμε!
Diesel manual και Γαλλικό μέχρι τέλους.
Viva la resistance!
-
Αν πάντως έχεις κατά νου κάποιο μοντέλο μπροστινό που φοράει 8αρι με μετατροπέα ροπής, ανάφερε το, για να το έχω κ εγώ σαν πληροφορία - θενκς
Όλα τα 2λιτρα Χ1, Χ2 και σεντάν άσσος (προ ΦΛ τα Χ) φόραγαν το 8αρι της Aisin και το Mini Cooper F56 το αντίστοιχο 6αρι. Μετά τα άλλαξαν (λόγω κόστους και κυρίως CO2).
Πάντως με το αυτόματο που συζήτησα με κάνα 2 μαστρομητσους οι απόψεις του ήταν οι εξής. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από αυτόματο αμαξι αλλά αν είσαι άνθρωπος που κρατάς αμάξι για χρόνια εκτός εγγύησης πάρε χειροκίνητο, γιατί αν πάθει κάτι δεν ξέρει κανένας να το φτιάξει, όχι εμείς που έτσι και αλλιώς δεν ξέρουμε αλλά και στις αντιπροσωπείες ακόμα.
Κλασσικός μάστορας που δεν έχει ιδέα. Ναι καμία αντιπροσωπεία ΔΕΝ τα επισκευάζει (απαγορεύεται), απλά σου πουλάει επισκευασμένο (refurbished). Υπάρχουν όμως αρκετά συνεργεία ειδικευμένα στην επισκευή αυτόματων κιβωτίων (η ZF πχ. δίνει κιτ επισκευής, αλλά η BMW για το ίδιο κιβώτιο όχι!). Και ναι προφανώς ο μάστορας της γειτονιάς δεν έχει ιδέα όχι να το επισκευάσει, ούτε λάδια να του αλλάξει.
Απλά ο Φάνης μας έχει κόλλημα κατά των διπλοσύμπλεκτων, μην δίνεις σημασία.
Οι δοκιμές πάντως αναφέρουν ως μειονέκτημα στην γρήγορη οδήγηση το 8άρι με μετατροπέα στις νέες Μ, σε σχέση με το διπλοσύμπλεκτο που αντικατέστησε.
Ναι τα σιχαίνομαι, αλήθεια είναι! Κυρίως γιατί τα επέβαλε το κατάπυστο γκρούπ.
Οι δοκιμές λένε μπούρδες, μια χαρά είναι απλά η δοκιμαστές δεν ξέρουν να οδηγούν!! . Και στο υπόλοιπο 95% της χρήσης (γιατί πόσο συχνά πας πίστα?) είναι ανώτερα. Τέλος το //Μ divison ξέρει!
-
Ναι αλλά πρέπει να τους το αναγνωρίσεις πως είπαν ότι εμείς έτσι και αλλιώς δεν έχουμε ιδέα από αυτόματο αλλά δεν έχουν ούτε στην αντιπροσωπεία και πως οδήγηση με αυτοματο δεν υπάρχει καλυτερη
Υ. Γ Στο Φανή πάει το ποστ
-
Ελεγα ποιο παλιά οδήγηση με χειροκίνητο μεχρι να σβήσει ο ήλιος
Εσβησε τελικά ο πράσινος ήλιος (lol) αλλά ακόμη υπερ του χειροκίνητου ειμαι
κάτι μου λέει ότι είμαι κοντα στο να αλλάξει αυτό (αναγκαστικά) καθώς σε λίγα χρόνια δεν θα υπάρχει η επίλογη και μαλλον και γω θα πάρω αυτοματο σαν τον ακατανόμαστο πεφωτισμένο με την παπουδιέρα. ως τότε έχουμε θα το παίζω τζόβενο και θα οδηγώ μανουαλι
CITROEN C4 III mod 2021