Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 91
    • 422
    • 423
    • 89 / 423
    Περί αυτοκίνησης
    146
    8460
    285659
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      https://www.autoblog.gr/2021/07/13/gallia-kai-germania-antistekontai-sthn-ee-kai-thn-apagoreush-twn-pwlhsewn-autokinhtwn-me-kinhthres-eswterikhs-kayshs-to-2035/

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 8
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Το όλο νήμα έχει εξελιχθεί σε: δύο τρία άτομα, ίσως και ακόμα τόσοι, προφητευουν ή αναρτούν τις προφητείες των πληρωμένων άρθρων και τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις.

        Όλοι οι υπόλοιποι αναδεικνύουν τις προφητείες ως απλά 'προφητείες' κι εμπορική προώθηση μπας κι από δεκαδικό ψηφίο, πιάσουν έστω μονοψήφιο ποσοστό οι πωλήσεις μπαταριοκίνητων που δεν ανήκουν στη κατηγορία 'exotic cars'. Κι αντιμετωπίζουν κατηγορίες και ζητούνται ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ που να καταρρίπτουν την Προφητεία... λες κι η τρέχουσα πραγματικότητα δεν αρκεί. Κανένας πρωιμος 'θέλω ηλεκτρικό' δεν σηκώνει το βάρος απόδειξης της Προφητείας.

        Λες και μεις δεν θέλουμε φθηνό καλό ηλεκτρικό... ας πραγματωθει η προφητεία και το βάζω στην άκρη για μουσειακο εγώ το περσινό ντίζελ.

        Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι 'ανακατεύουν ακόμη τη βενζίνα', δεν αγοράζουν καν Αυτόματο, αλλά το πρόβλημα 'απαξίωσης' θα είναι τα ντίζελ Euro6+...

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 9
        • M
          manast @piliourits last edited by

          Το όλο νήμα έχει εξελιχθεί σε: δύο τρία άτομα, ίσως και ακόμα τόσοι, προφητευουν ή αναρτούν τις προφητείες των πληρωμένων άρθρων και τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις.

          Όλοι οι υπόλοιποι αναδεικνύουν τις προφητείες ως απλά 'προφητείες' κι εμπορική προώθηση μπας κι από δεκαδικό ψηφίο, πιάσουν έστω μονοψήφιο ποσοστό οι πωλήσεις μπαταριοκίνητων που δεν ανήκουν στη κατηγορία 'exotic cars'. Κι αντιμετωπίζουν κατηγορίες και ζητούνται ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ που να καταρρίπτουν την Προφητεία... λες κι η τρέχουσα πραγματικότητα δεν αρκεί. Κανένας πρωιμος 'θέλω ηλεκτρικό' δεν σηκώνει το βάρος απόδειξης της Προφητείας.

          Λες και μεις δεν θέλουμε φθηνό καλό ηλεκτρικό... ας πραγματωθει η προφητεία και το βάζω στην άκρη για μουσειακο εγώ το περσινό ντίζελ.

          Εν τω μεταξύ οι περισσότεροι 'ανακατεύουν ακόμη τη βενζίνα', δεν αγοράζουν καν Αυτόματο, αλλά το πρόβλημα 'απαξίωσης' θα είναι τα ντίζελ Euro6+...

          Και τι που τα γράφεις άραγε; Μόλις αλλάξει σελίδα το νήμα, πάλι θα υπάρχουν πανηγυρισμοί και ανακοινώσεις ότι πουλήθηκε άλλο ...ένα ηλεκτρικό κάπου... Και ξανά οδηγίες εξοικονόμησης χρημάτων της τάξης 500 ευρώ το χρόνο αφού πρώτα δώσεις 500.000 ευρώ για μονοκατοικία με γκαράζ και ηλεκτρικό αυτοκίνητο (για δεύτερο βέβαια)...

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • D
            dublin last edited by

            Συνεχίζω εδώ για να μην μολύνω περαιτέρω το θέμα του Mokka!

            58.566 πωλήσεις το 1ο εξάμηνο και από αυτές 1.082 ηλεκτρικά.

            Δηλαδή οι 57.000 που πήραν αυτοκίνητο, μέσα σε 3.5 χρόνια θα αντικαταστήσουν σε ηλεκτρικό το αυτοκίνητό τους;

            Όσοι έχουν θέσει το 2025 ως το τέλος του κόσμου για τις Μ.Ε.Κ, συνειδητοποιούν ότι μέχρι τότε μάλλον η πλειοψηφία θα αγοράζει ακόμη θερμικά, τα οποία προστίθενται στον υπάρχοντα στόλο;

            Βάζω και κάποια επιχειρήματα που έθεσα εκεί.

            '..κατ' αρχάς δεν παίζει μόνο η οικονομία καυσίμου ρόλο, αλλά και ο χρόνος φόρτισης (π.χ σε 3 λεπτά έχεις αυτονομία περίπου 800-900 χλμ σε εταιρικά μικρά αυτοκίνητα, φίλοι που γυρνούν την Ελλάδα για πωλήσεις το εκτιμούν δεόντως αυτό, ειδικά όταν δεν δικαιολογεί η εταιρεία διανυκτέρευση), η πλειοψηφία των Ελλήνων που ζει σε αστικά κέντρα ΔΕΝ έχει πρόσβαση σε ιδιωτική θέση φόρτισης (εκεί δηλαδή που κάνει μεγαλύτερο νόημα να έχεις ηλεκτρικό), να μην μιλήσω για τις τιμές, θα τα δούμε όταν με 12.000 αγοράζεις ένα i10 ηλεκτρικό αυτά, γιατί και τότε δεν είναι δεδομένο ότι θα βολεύει τους πάντες, να δούμε πόσο θα έχει η κιλοβατώρα τότε γιατί τώρα έχω κάτι λογαριασμούς ΔΕΗ που δεν θέλεις να δεις, να δούμε και τις διακοπές ρεύματος, όσοι μένετε Αθήνα σίγουρα θα έχετε πάρει χαμπάρι ότι έχουν πληθύνει τελευταία. Να δούμε αν αυξηθεί το ποσοστό επί του συνολικού στόλου (π.χ όταν φτάσει 10% επί του συνόλου) τι θα πρέπει να δίνουμε στο κράτος, γιατί τώρα μας πληρώνει να πάρουμε, και δεν παίρνουμε, όταν θα πάρουμε όλοι (και εγώ θα πάρω όταν πρέπει βεβαίως) δεν γίνεται να μην βγάζει τίποτα το κράτος για δρόμους και δημόσια έργα. Να δούμε και τι θα χρεώνουν οι εταιρείες για O.T.A και updates, καθώς και για ετήσια service.'

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • D
              dimsabas last edited by

              Σε άλλα νέα και πάντα μιλώντας με σαφή επιχειρήματα κι όχι άναρθρες κραυγές, το Μ3 είναι με διαφορά πρώτο στην κατηγορία του. Αυτό θα ήταν επίτευγμα ακόμα κι αν ήταν θερμικό, ακριβώς επειδή κοστίζει πολύ παραπάνω από τον δεύτερο, το χιλιοτραγουδισμένο Skoda Octavia. Τώρα που είναι ΚΙ ηλεκτρικό, χάνεται η μπάλα τελείως.

              [http://](http://)

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Άαααργκ ουγκ κρρρρ ντααα χρβμ!

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • D
                  dublin @piliourits last edited by

                  Άαααργκ ουγκ κρρρρ ντααα χρβμ!

                  Αάαααααααργκ....τσιτ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    vagnar last edited by

                    Αυτοί που βγάζουν πάντως

                    άναρθρες κραυγές

                    μπορούν να δουν επίσης από τα ίδια pdf που επιμελώς δεν παρουσιάζουν αυτοί που

                    πάντα μιλώντας με σαφή επιχειρήματα

                    ότι για το 2021 έχουν πουληθεί μέχρι τον Ιούνιο 58362 καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Τα Rechargeable Vehicles είναι 3202 ή 5,49 % του συνόλου ενώ τα BEV είναι 1033 ή 1,77 % του συνόλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      H επιτυχία του Model 3 οφείλεται σε δύο λόγους:

                      α) Τα φορολογικά κίνητρα που δίνονται στους εταιρικές πωλήσεις, στις οποίες πιστεύω ότι ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των πωλήσεων του Model 3 και

                      β) Στο ότι έχει εξαιρετικό VFM για όσους ιδιώτες ψάχνονται για αγορά στην κατηγορία 50-60 χιλιάδων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Για να λέμε πάντως και της πλήρως τεκμηριωμένης και πολιτισμένης φωνής το δίκιο, όποιος σήμερα πληρώνει πάνω από 50-60 χιλιάδες ευρώ και δεν αγοράζει κάποιο ηλεκτρικό εξωτικό τερατάκι, πετάει τα λεφτά του, κι ας τα χει άφθονα και δεν τον νοιάζει...

                        Καλά θα ήταν επίσης να αναλυθεί πόσα απ αυτά τα 1.7% ηλεκτρικών, δεν είναι ενδοεταιρικές πωλήσεις, δεν είναι ταξινομήσεις λίζινγκ, αλλά αφορούν χρήση αυτού που λέμε 'μέσος Έλληνας' όπως η συντριπτική πλειοψηφία του υπολοίπου 98.3% των πωλήσεων.

                        Ουγκαγκα μπουμ μπουμ χι

                        γκαπα γκουμ μπιρλι γκαγκα

                        αουγκιγκι αουγκιγκι

                        μπαγκαλα γκαουγκα γκα .-

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Συμφωνώ ότι το Μ3 κάνει τον θερμικό ανταγωνισμό να μοιάζει τελείως παρωχημένος κι εκτός χρόνου. Μια δεκαετία πίσω και βάλε.

                          Διαφωνώ ότι οι περισσότερες πωλήσεις του είναι leasing. Αν κι είμαι και στην ομάδα τους στο ΦουΜπού, δεν ξέρω ούτε έναν που το έχει εταιρικό.

                          Αντιθέτως, δεν γνωρίζω ούτε έναν που να ΜΗΝ έχει εταιρικό το Φευ του. Και συμφωνώ, ποιος τα έδινε 50+ χιλιάρικα για κάτι που θα είναι τελείως ξεπερασμένο σε 5 χρόνια;

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dimsabas @vagnar last edited by

                            Αυτοί που βγάζουν πάντως

                            άναρθρες κραυγές

                            μπορούν να δουν επίσης από τα ίδια pdf που επιμελώς δεν παρουσιάζουν αυτοί που

                            πάντα μιλώντας με σαφή επιχειρήματα

                            ότι για το 2021 έχουν πουληθεί μέχρι τον Ιούνιο 58362 καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Τα Rechargeable Vehicles είναι 3202 ή 5,49 % του συνόλου ενώ τα BEV είναι 1033 ή 1,77 % του συνόλου.

                            Τα νούμερα έχουν αναφερθεί πολλάκις και κουβεντιαστεί εις βάθος, συγγνώμη αν σας χαλάω το αφήγημα. Και βέβαια, συνιστούν τρελό θρίαμβο, μιλάμε για αλματώδη αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Κι αν κανείς συνυπολογίσει σε πόσο λίγους απευθύνονται τα ηλεκτρικά, είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό το ποσοστό τους. Το οποίο θα αυξάνει συνεχώς τα επόμενα χρόνια.

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Αρφ, πως το ποσοστό των ηλεκτρικών, γκνιεχ, θα αυξάνει συνεχώς τα επόμενα χρόνια, ουργκ, είναι μια προφητεία αυτοεκπληρούμενη που την πιστεύω κι εγώ ακράδαντα, άαααργκ.

                              Άλλωστε απ τα 500 στα 1000 αυξήθηκαν κατά 100% τα 1.7% BEV μέσα σε έναν μόλις χρόνο, μπεεεβ, ενώ τα υπόλοιπα 98.3% θερμικά ίσως έχουν κι αρνητικά ποσοστά, ίσως και δεκάδες χιλιάδες λιγότερα φέτος, γκρρρ.

                              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Χοντρικά, η βενζίνη είναι ψιλοσταθερή, το πετρέλαιο πέφτει κι αναπληρώνεται κυρίως από τα υβριδικά και δευτερευόντως από τα μπριζάτα.

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Τα ηλεκτρικά διαφορετικά μοντέλα είναι ελάχιστα αν όχι ανύπαρκτα στη κατηγορία,οπότε λογικό να μαζεύει πωλήσεις το Tesla αφού όποιος θέλει ηλεκτρικό στη κατηγορία έχει ελάχιστες άλλες επιλογές.Επίσης παίρνει επιδότηση που του ρίχνει τη τιμή,ενώ προφανώς παραδόθηκαν μέσα στο 2021  και αρκετές παραγγελιές που εκκρεμούσαν καιρό .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Το tesla πουλάει γιατί είναι αυτό που είναι.. Μερικά χρόνια μπροστά τεχνολογικά από τους ανταγωνιστές του σε απόδοση και αυτονομία και τηρουμένων των αναλογιών λογική τιμή.

                                    Υπάρχουν εμπορικότερα σήματα από της tesla και πιο επιθυμητά σχήματα (suv) αλλά κανένα με τις καινοτομίες της

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      ΑΚΡΙΒΩΣ! Το Tesla πουλάει επειδή είναι διαστημόπλοιο σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σήμερα, πόσο μάλλον σε αυτά τα χρήματα. Το επιχείρημα ότι δεν υπάρχουν άλλα ηλεκτρικά σεντάν είναι αστείο, τη στιγμή που έχει κατατροπώσει ό,τι βρέθηκε μπροστά του, ακόμα και την Octavia, το αποκούμπι τού μεροκαματιάρη και του ταρίφα! Την Octavia! Αν έγραφε κάποιος πέρυσι (ΠΕΡΥΣΙ, όχι πριν 5 χρόνια) ότι το Μ3 θα πουλάει περισσότερο από την Octavia κι όλα τα άλλα μεσαία, θα τον παίρναμε με τις πέτρες. Κι εγώ μαζί, δεν μπορούσα να διανοηθώ τέτοια επιτυχία.

                                      Εν τω μεταξύ, ούτε στέκει ότι έγιναν μαζικές πωλήσεις, γιατί κι η Octavia άλλαξε μοντέλο κι είχε σταματήσει να πουλάει το παλιό, άρα μία η άλλη.

                                      Κανείς δε λέει ότι το μοντέλο είναι τόσο καλό, που κλέβει πωλήσεις από τα Σουβ. Ήδη στο άλλο φόρουμ έγινε μία παραγγελία και ψήνεται και δεύτερη από ανθρώπους που είχαν ξεκινήσει για ψηλό. Δεν μπορώ να φανταστώ άλλο μοντέλο που θα μπορούσε να ξελογιάσει αγοραστές που είχαν θέσει ως απαράβατο όρο το ψηλό όχημα.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                      • alex-mix
                                        alex-mix @piliourits last edited by

                                        Άαααργκ ουγκ κρρρρ ντααα χρβμ!

                                        Χαχα Πήλιο μου θύμισες λοχαγο Μαρκ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Καταναλωση του yaris και στο τέλος πινακακι και με άλλα υβριδικα στις ίδιες διαδρομές.

                                          Πολυ καλο τεστ.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            https://www.whatcar.com/news/car-of-the-year-awards-2021-true-mpg-award/n22442

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 89 / 423
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr