-
Εντάξει το λύσαμε το θέμα της τιμής. Στο συνεργείο είχαν καταλάβει πετρέλαιο και ότι θα έβαζαν adblue.
155-160 ευρώ μαζί με καρτα καυσαερίων.
Όλα κομπλέ
-
Καλά αυτό το adblue χρειάζεται κάποιο προγραμματισμό αφού μπει ή το διαβάζει μόνο του μέσω αισθητήρα το αμάξι;
Επειδή φαντάζομαι το δεύτερο δεν βλέπω κάποιο λόγο να το πληρώσει κάποιος με καπέλο στην αντιπροσωπεία και να του χρεώσουν και τα ....περαστικά ( άνοιξε ταπα ρίξε μπουκάλι κλείσει τάπα! μιλάμε για εξειδίκευση!)
-
Ομολογώ ότι την πρώτη φορά για adblue πήγα αντιπροσωπεία -μαζί με ένα update που χρειάζονταν η οθόνη- και το χρυσοπλήρωσα βέβαια. Απλά ήθελα να δω που είναι η τάπα πλήρωσης που ήταν εξαιρετικά καλά κρυμένη κάτω από τη ρεζέρβα....σαν να έπαιζα 'κρυμένα αντικείμενα' ήταν...
Φυσικά μετά πάντα στο βενζινάδικο με σχεδόν το 1/3 του κόστους. Και δεν χρειάζεται κάποιον προγραμματισμό, το αντιλαμβάνεται μόνο του.
-
Στο εταιρικό opel combo την έχει δίπλα ακριβώς από το τάπα καυσίμου. Και όποτε θέλει μου βγάζει μήνυμα να του βάλω. Όχι προγραμματισμοι και άλλα τέτοια
-
Εντάξει το λύσαμε το θέμα της τιμής. Στο συνεργείο είχαν καταλάβει πετρέλαιο και ότι θα έβαζαν adblue.
155-160 ευρώ μαζί με καρτα καυσαερίων.
Όλα κομπλέ
Στο είχα γράψει για το AdBlue! Μου είχε κάνει εντύπωση επειδή ήξερα ότι μίλαγε για βενζίνη.
Εμάς κανονική τιμή μας το έβαλαν, κάτι € διαφορά ήταν από βενζινάδικο..
Η τάπα είναι ακριβώς δίπλα από πετρελαίου, βάζεις όποτε θέλεις ότι θέλεις, και το αυτοκίνητο σε ειδοποιεί περίπου στα 5 και στα 2.500μ πριν το τέλος του. Κάτι τέτοιο. Θυμάμαι είχε 2 ενδείξεις μετρήσεις που άλλαξαν στο ενδιάμεσο.
-
Η μέτρηση είναι από 2008 με τον 1.2 100 άλογα.Βλέπουμε τις μπλε γραμμές εμείς.
1)Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι με ποια ταχύτητα έγιναν αυτές οι μετρήσεις;
2)Ειναι κατι σαν μεσος όρος;
3)Αυτά που βλέπω ισχύουν σε κάθε ταχύτητα;
4)Ποιο ειναι το ιδανικό ευρος στροφών που πρέπει να οδηγώ το αμάξι ώστε να παίρνω το 'μέγιστο δυνατό' από τον κινητήρα;
-
Η μέτρηση είναι από 2008 με τον 1.2 100 άλογα.Βλέπουμε τις μπλε γραμμές εμείς.
1)Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι με ποια ταχύτητα έγιναν αυτές οι μετρήσεις;
2)Ειναι κατι σαν μεσος όρος;
3)Αυτά που βλέπω ισχύουν σε κάθε ταχύτητα;
4)Ποιο ειναι το ιδανικό ευρος στροφών που πρέπει να οδηγώ το αμάξι ώστε να παίρνω το 'μέγιστο δυνατό' από τον κινητήρα;
Hello
-
Δε παίζει ρόλο. Συνήθως μετράνε με 4η-5η
-
Όχι δεν είναι μέσος όρος. Είναι 'ακριβές' ας πούμε στις τόσες στροφές- τόσα άλογα και τόση ροπή εφόσον η μέτρηση γίνεται σωστά. Δε θα έδινα όμως ιδιαίτερη βάση σε απόλυτες τιμές μιάς και κάποια δυναμόμετρα είναι είτε αισιόδοξα είτε απαισιόδοξα
-
Λογικά ναί
-
από τις 2 μιση μέχρι τις 5μιση και κάτι ψιλά θα έλεγα βάση του συγκεκριμένου γραφήματος
-
-
Εγώ βλέπω ότι πας για πρόγραμμα άμεσα! Ως έχει είναι τάφος, ενώ με το πρόγραμμα ξυπνάει.
-
Τα 100 άλογα πως προέκυψαν;
110 άλογα δεν είχε αυτός ο κινητήρας;
-
100 και 130 το βγάζουνε στα πεζό. 110 είναι στη σιτροεν.Οτι πρέπει να μπει πρόγραμμα είναι σίγουρο αλλά θα περιμένουμε κάνα 2-3 χρόνια την εγγύηση.
Ήδη παίζει να αλλάξουμε μάλλον μπουζί.
-
Δοκίμασε μόνος σου αυτό εδώ
270 ευρώ μόνο το μεσαίο για 28 άλογα+ , και 15 να δίνει πραγματικά θα δεις μεγάλη διαφορά. Στην χειρότερη των χειρότερων να αλλάζει απλά την απόκριση στο γκάζι που αν δεν έχει το δικό σου επιλογές sport /normal κλπ και πάλι θα τα έχει βγάλει τα λεφτά του.
Αν δεν σε ικανοποιήσει στείλτο τους πίσω , φαντάζομαι θα γίνεται έστω και με κάποια απώλεια στην τιμή επιστροφής.
-
Εγω παντως σε έναν κινητήρα που σου κανει νερά, δεν θα πείραζα τα ηλεκτρονικά του,τουλαχιστον μέχρι να διαπιστώσεις ποιο είναι το πρόβλημα.
Πειρες 100 αλογα, πενταμορφο suv. Το κοιτάζουν όλοι όπου και αν πας, είναι πολύ ήσυχο στα ταξίδια, πατάει αρκετα καλά στον δρομο, έχει χωρους, θα πουληθεί σαν ζεστό ψωμί ως μεταχειρησμενο. Αποδέξου αυτά και άσε τα 100 αλογα στην ησυχία τους.
Στο ξαναλέω, δεν παίζεις εύκολα με τα ηλεκτρονικά των psa. Άκου που σου λέω.
-
Εννοείται πως μετά από την τριετία-τετραετία θα πειράξουμε και αν. Όντως το αμάξι όταν είναι φορτωμένο είναι ψόφιο αλλά στην καθημερινότητα που το οδηγώ μόνος είναι πολύ καλό, εκτός και αν όλος ο κόσμος οδηγάει ψόφια τα αμάξια του.
Στο ετήσιο σέρβις ρώτησα ποτέ αλλάζουμε τα λάστιχα μπρος πίσω και με ρωτησε αν οδηγώ σε στροφές γιατί για 9000 χλμ δε δικαιολογείται η φθορά τους στα πλαϊνά.Και του απάντησα ΜΟΝΟ στροφές έχει για τη δουλειά μου και το άτιμο για ψηλό στρίβει πολύ καλά. Μάλλον πρέπει να περιορίσω την ταχύτητα στις στροφές γιατί θα τα καταστρέψω πριν την ώρα τους τα primacy 4.
-
Βρε αϊντε από εκεί. Οδηγα να ευχαριστηθείς. Σιγά. Αντί για 4 ετια θα αλλάξεις σε 3,5 ετη. Κάποτε θα το βαρεθείς αλλά γενικώς οτνα ένα αυτοκίνητο είναι καλό πάντα το πιέζεις στις στροφες.
Ειναι τρικυλινδρο για αυτό με βάρος δυσκολεύεται σε χαμηλές σαλ. Τι να κάνουμε, και εγω εχω συμβιβαστεί με αυτήν την πραγματικότητα πως οταν πάμε ταξίδι φουλ φορτωμένοι απλά κινούμαστε. Δεν τρέχουμε. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
-
Ειναι τρικυλινδρο για αυτό με βάρος δυσκολεύεται σε χαμηλές σαλ. Τι να κάνουμε, και εγω εχω συμβιβαστεί με αυτήν την πραγματικότητα πως οταν πάμε ταξίδι φουλ φορτωμένοι απλά κινούμαστε. Δεν τρέχουμε. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Δεν είναι λίγοι οι κύλινδροι. Είναι τα κυβικά που είναι λίγα, ο λόγος της αδυναμίας στις χαμηλές στροφές.
-
Τρικυλινδρα συνολα. Αν ηταν πχ 1.3 και πανω τι θα ταν?
-
Υπάρχουν και 1.5 τρικύλινδροι και 1.2 τετρακύλινδροι. Τα κυβικά είναι που κάνουν τη διαφορά στις χαμηλές στροφές. Και κάποια άλλα πράγματα, όπως π. χ. το μέγεθος του turbo. Όχι οι κύλινδροι!
-
Την υπαρξη τους.
-
Lap wrote:
Ειναι τρικυλινδρο για αυτό με βάρος δυσκολεύεται σε χαμηλές σαλ. Τι να κάνουμε, και εγω εχω συμβιβαστεί με αυτήν την πραγματικότητα πως οταν πάμε ταξίδι φουλ φορτωμένοι απλά κινούμαστε. Δεν τρέχουμε. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.
Δεν είναι λίγοι οι κύλινδροι. Είναι τα κυβικά που είναι λίγα, ο λόγος της αδυναμίας στις χαμηλές στροφές.
Σωστό. Έτσι είναι.
Απλώς το πάω παρακάτω, επειδή στο ρελαντι και στις χαμηλές στροφες στους τρικυλινδρυς υπάρχει τρέμουλο λόγω της ανισόρροπης κατάστασης του στροφαλοφορου άξονα, και επειδή οι περισσότεροι τρικυλινδροι δεν εχουν μεγάλα ή και καθόλου αντίβαρα για μειωμένες τρίβεις λόγω co2, υποθέτω πως τους κάνουν επίτηδες, μέσω προγραμματισμού πιο αδύναμους σε χαμηλές στροφες.
Οποτε λόγω του γεγονότος της ίδιας της φύσης τους και των συνεπειών που φέρει αυτη, αρχίζω και πιστεύω, πως οδηγεί τους κατασκευαστες σε επιτεδευμενη μείωση της ροπης τους. Δηλαδή και να αυξηθουν τα κ.εκ ίσως και πάλι να είχαμε αδύναμους τρικυλινδρους σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής στις πολύ χαμηλές σ.α.λ.
Μετα ένα εύρος στροφών, όπου υπάρχει κεκτημένη ροπη στρέψης του στροφαλοφορου άξονα και λόγω συγκεκριμένου μεγέθους αυτού, δεν υπάρχουν πλέον δονήσεις και τρέμουλο οπότε τότε τους αφήνουν να ξεδιπλωσουν τα ταλέντα τους που όντως πάνω από κάποιες στροφες είναι πολλά.
-
Τραβώντας το βίντεο παρατήρησα μετά ότι έκανε 3 φορές μπιπ και μου θύμισε τους υπολογιστές.Παιζει να έχει σχέση με το πρόβλημα;
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)