-
#ouch
-
Κουλα;;;;
Εσυ είσαι;
-
#ouch
Ωραίο!
Το μωρό, όχι το αυτοκίνητο
-
Παιρνει κορολλα, μαλλον σαν πιτσιρικας ηθελε να γινει μπασκεντμπολιστας για να παιζει εντος εδρας στον ταφο του Ινδου.
-
#ouch
WTF?
Πες μας τώρα, τι έψαχνες και βρήκες αυτή την φωτογραφία;
-
-
Επίσκεψη στην Toyota χθες για να δούμε Corolla hatchback και CH-R. Καταρχήν σε σχέση με την Seat και την Ford οι άνθρωποι ήταν λες και έκαναν αγγαρεία ή χάρη κάνουμε που σας πουλάμε. Πραγματικά δεν μας έδωσαν ούτε καν ένα φυλλάδιο να δούμε εκδόσεις, αξεσουάρ, τιμές και αν δεν ζητούσα να μας δώσουν μια προσφορά που να έχει τιμή, και το χρηματοδοτικό θα φεύγαμε με άδεια χέρια. Μέχρι και η γυναίκα μου είπε 'καλά αυτοί δεν θέλουν να πουλήσουν;' και της ειπα 'πουλάνε μόνα τους τα Yaris και τα CH-R, δεν έχουν ανάγκη'. Παράδοση σε Corolla και CHR Νοέμβριο, Yaris Φλεβάρη 2022.. Πραγματικά χείριστη εντύπωση, δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση. Πάμε στα του αυτοκινήτου:
-
Σχέδιο ωραίο, αιχμηρό, ειδικά το μπροστινό μέρος από κοντά μου άρεσε ακόμα περισσότερο. Έχουν κάνει καλή δουλειά οι Ιάπωνες. No more boring cars που λέει και ο Τσέο τους, εξωτερικά τουλάχιστον.
-
Εντός καμπίνας: Βρήκα θέση οδήγησης καλή, μου φαίνεται πολύ περίεργη η έλλειψη συμπλέκτη. Εργονομικά σωστό σε όλα, ποιοτικοί διακόπτες, δερματίνη στο ταμπλώ, όχι πλαστικά. Καλύτερο του Focus (ποιότητα) και του Leon (ποιότητα + εργονομία). Λάικ..!
-
Πίσω χώροι τίμιοι. Μπήκα πίσω από την θέση μου και χωρούσα ίσα ίσα, όχι άνετα, αλλά οκ. Η γυναίκα άνετα. Focus/Leon εδώ κερδίζουν. Το Formentor καλύτερο απ' όλα.
-
Αποθηκευτικός χώρος: Είχα πάει προκατειλημμένος αρνητικά, ότι δεν θα έχει επαρκείς χώρους (όπως και του CH-R), αλλά διαψεύσθηκα. Μια χαρά είναι το πορτμπαγκάζ, οκ δεν είναι το μεγαλύτερο, αλλά επαρκές σίγουρα. Μάλλον έχουμε γίνει υπερβολικοί και περίμενουμε με τους χώρους ενός hatchback να κάνεις μετακόμιση. Θα συμφωνήσω με τον φίλο δηλαδή που έγραψε πιο πάνω ότι έβαλε ένα σωρό πράγματα για διακοπές. Ικανό. Focus καλύτερο. Formentor πολύ καλύτερο αναμενόμενα.
-
Ορατότητα πίσω μια χαρά.
-
Ζήτησα τα εξής πράγματα μιας και ηλιοροφή δεν προσφέρεται ούτε σαν έξτρα: Full LED, Active Cruise Control, Navigation και την σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, active lane assist κλπ. Ο πωλητής με παρέπεμψε στην έκδοση GR Sport, όπου 26560 για το 1.8 Hybrid , +3K για το 2λιτρο. Δεν μου είπε τίποτε για δώρα/προσφορές κλπ. Δεν ρώτησα κιόλας, είχα ξενερώσει ήδη από την αντιμετώπιση.
Τα ίδια με παραπάνω γενικά ισχύουν και για το CH-R. Οι δύο διαφορές:
-
Στο CH-R κάθεσαι πάνω στο αμάξι, όχι μέσα. Έβαλα τέρμα κάτω την θέση αλλά και πάλι δεν ήμουν 'μέσα'. Καταλαβαίνω ότι είναι ψηλό κλπ αλλά στο Formentor καθόμουν 'μέσα'.
-
Στους πίσω χώρους είναι κλειστοφοβοβικά λόγων των μεγάλων πάνελ στις πόρτες και τα μικρά παράθυρα.
Αντίστοιχα GR Sport πρότειναν κι εδώ, 28510 για το 1.8, +3Κ για το δίλιτρο.
Και στα δύο κλασσικά χρηματοδοτικό 'ληστεία', επιτόκιο 8.9%. Ενδεικτικά στην Κορόλα με 15Κ προκαταβολή, δηλαδή 11600 δάνειο, με 48 δόσεις πληρώνεις 2.5Κ σε τόκους. Τραγικό κατά την γνώμη μου.
Είπαμε για test drive την επόμενη εβδομάδα, δεν ξέρω καν αν θα πάω γιατί για το 2λιτρο που έχει και επιδόσεις θελει 30Κ και αν βάλεις το επιτόκιο καληνύχτα.. Είναι και αυτόματα..
Σειρά σήμερα έχουν άλλα ιαπωνικά..
-
-
Γιατί για Full Led και ACC σε παρέπεμψε σε GR Sport; Aπ'οτι εχω δει στον διαμορφωτή τα έχει από την Style.
Όντως,στην Toyota έχουν πάρει λίγο ψηλά τον αμανέ.Πήγε και μια γνωστή μου για το Yaris cross κι είδε κι αυτή πως είχαν υφάκι.Έχουν γράψει πάντως κάποια παιδιά εδώ,πως υπάρχουν και κάποιοι πωλητές κι αντιπροσωπείες πιο εξυπηρετικοί.Δες και προηγ. σελίδες αν θες Toyota.
-
Επίσκεψη στην Toyota χθες για να δούμε Corolla hatchback και CH-R. Καταρχήν σε σχέση με την Seat και την Ford οι άνθρωποι ήταν λες και έκαναν αγγαρεία ή χάρη κάνουμε που σας πουλάμε. Πραγματικά δεν μας έδωσαν ούτε καν ένα φυλλάδιο να δούμε εκδόσεις, αξεσουάρ, τιμές και αν δεν ζητούσα να μας δώσουν μια προσφορά που να έχει τιμή, και το χρηματοδοτικό θα φεύγαμε με άδεια χέρια. Μέχρι και η γυναίκα μου είπε 'καλά αυτοί δεν θέλουν να πουλήσουν;' και της ειπα 'πουλάνε μόνα τους τα Yaris και τα CH-R, δεν έχουν ανάγκη'. Παράδοση σε Corolla και CHR Νοέμβριο, Yaris Φλεβάρη 2022.. Πραγματικά χείριστη εντύπωση, δεν ξέρω αν έπεσα στην περίπτωση. Πάμε στα του αυτοκινήτου:
- Σχέδιο ωραίο, αιχμηρό, ειδικά το μπροστινό μέρος από κοντά μου άρεσε ακόμα περισσότερο. Έχουν κάνει καλή δουλειά οι Ιάπωνες. No more boring cars που λέει και ο Τσέο τους, εξωτερικά τουλάχιστον.
- Εντός καμπίνας: Βρήκα θέση οδήγησης καλή, μου φαίνεται πολύ περίεργη η έλλειψη συμπλέκτη. Εργονομικά σωστό σε όλα, ποιοτικοί διακόπτες, δερματίνη στο ταμπλώ, όχι πλαστικά. Καλύτερο του Focus (ποιότητα) και του Leon (ποιότητα + εργονομία). Λάικ..!
- Πίσω χώροι τίμιοι. Μπήκα πίσω από την θέση μου και χωρούσα ίσα ίσα, όχι άνετα, αλλά οκ. Η γυναίκα άνετα. Focus/Leon εδώ κερδίζουν. Το Formentor καλύτερο απ' όλα.
- Αποθηκευτικός χώρος: Είχα πάει προκατειλημμένος αρνητικά, ότι δεν θα έχει επαρκείς χώρους (όπως και του CH-R), αλλά διαψεύσθηκα. Μια χαρά είναι το πορτμπαγκάζ, οκ δεν είναι το μεγαλύτερο, αλλά επαρκές σίγουρα. Μάλλον έχουμε γίνει υπερβολικοί και περίμενουμε με τους χώρους ενός hatchback να κάνεις μετακόμιση. Θα συμφωνήσω με τον φίλο δηλαδή που έγραψε πιο πάνω ότι έβαλε ένα σωρό πράγματα για διακοπές. Ικανό. Focus καλύτερο. Formentor πολύ καλύτερο αναμενόμενα.
- Ορατότητα πίσω μια χαρά.
- Ζήτησα τα εξής πράγματα μιας και ηλιοροφή δεν προσφέρεται ούτε σαν έξτρα: Full LED, Active Cruise Control, Navigation και την σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, active lane assist κλπ. Ο πωλητής με παρέπεμψε στην έκδοση GR Sport, όπου 26560 για το 1.8 Hybrid , +3K για το 2λιτρο. Δεν μου είπε τίποτε για δώρα/προσφορές κλπ. Δεν ρώτησα κιόλας, είχα ξενερώσει ήδη από την αντιμετώπιση.
Τα ίδια με παραπάνω γενικά ισχύουν και για το CH-R. Οι δύο διαφορές:
- Στο CH-R κάθεσαι πάνω στο αμάξι, όχι μέσα. Έβαλα τέρμα κάτω την θέση αλλά και πάλι δεν ήμουν 'μέσα'. Καταλαβαίνω ότι είναι ψηλό κλπ αλλά στο Formentor καθόμουν 'μέσα'.
- Στους πίσω χώρους είναι κλειστοφοβοβικά λόγων των μεγάλων πάνελ στις πόρτες και τα μικρά παράθυρα.
Αντίστοιχα GR Sport πρότειναν κι εδώ, 28510 για το 1.8, +3Κ για το δίλιτρο.
Και στα δύο κλασσικά χρηματοδοτικό 'ληστεία', επιτόκιο 8.9%. Ενδεικτικά στην Κορόλα με 15Κ προκαταβολή, δηλαδή 11600 δάνειο, με 48 δόσεις πληρώνεις 2.5Κ σε τόκους. Τραγικό κατά την γνώμη μου.
Είπαμε για test drive την επόμενη εβδομάδα, δεν ξέρω καν αν θα πάω γιατί για το 2λιτρο που έχει και επιδόσεις θελει 30Κ και αν βάλεις το επιτόκιο καληνύχτα.. Είναι και αυτόματα..
Σειρά σήμερα έχουν άλλα ιαπωνικά..
Μπορεί να είμαι υπερβολικός, αλλά μάλλον δεν θα αγόραζα από αντιπροσωπεία που τυχόν με αντιμετώπιζε έτσι. Θα δοκίμαζα και σε άλλες αντιπροσωπείες ή θα προτιμούσα άλλο αυτοκίνητο.
-
Επιπλέον, όταν κάνεις το test drive, δοκίμασε τα διαφορετικά προφίλ. Στις υψηλές ταχύτητες δεν έχουν μεγάλη διαφορά, αλλά στους ταχύτητες πόλης η διαφορά είναι σημαντική. Επίσης, όταν πιάσεις την επιθυμητή ταχύτητα σε το γκάζι και ξαναπάτα το απαλά. Είτε θα λειτουργεί μόνο με τον ηλεκτροκινητηήρα είτε θα ρίξει τις στροφές όσο γίνεται (εξαρτάται από τον κλίση του εδάφους και την φόρτιση).
-
καλα δεν ειναι ανάγκη να κάνει hypermiling στο test drive, αποψη μου ειναι οτι στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο στη δοκιμή δεν καταλαβαίνεις περι τινος προκειται, οταν ομως το δουλέψεις μια βδομαδούλα σε συνθήκες αθηναϊκής κίνησης τότε μπαίνεις στο νόημα, ό,τι καλύτερο για κάποιον που δεν μπορεί να έχει ev
-
πρεπει σιγουρα να δοκιμασεις σε μια αλλη αντιπροσωπία. καπου θα πετυχεις εναν καλο πωλητη, δεν μπορεί.
το corolla black edition παει 25.3 με αυτά που θες και είναι πολύ πιο ωραίο από το gr
το αυτοματο αν δεν εχεις ξαναοδηγησει θα σου φανει περιεργο, θελει συνηθεια, αλλά η συγκεκριμένη μετάδοση αποδίδει εξαιρετικά σε συνθήκες κίνησης μέσα στην πόλη, δεν ξαναγυρνάς σε stick για αυτή τη δουλειά, είναι απλά μαζοχισμός. επιδοσεις δεν θα βρεις, αλλού ειναι τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου.
οδηγώ καθημερινά αυτόματα και χειροκίνητα και τελικά είναι όλα θέμα συνήθειας.
-
Μα δεν το λέω για την οικονομία, το λέω για τις στροφές του κινητήρα και τον θόρυβο. Προσωπικά, είχα εμπειρία από αυτόματο και περίοδος προσαρμογής ήταν ελάχιστη σε ό,τι αφορά την κίνηση. Ωστόσο μέχρι να μπορέσω να κινούμαι με αυτοπεποίθηση και ταχύτητα, όπως με το focus, μου πήρε αρκετά παραπάνω. Για τα υπόλοιπα συμφωνώ απολύτως.
-
Το GR Sport έχει αισθητήρες μπρος πίσω;
-
Σε ανεβάζουν έκδοση μόνο για τα full led. Τα συστήματα ασφαλείας και το acc είναι ίδια από τη βασική έκδοση αν δεν κάνω λάθος. Το navigation το βάζεις έξτρα όπου θες αν και έχουμε ήδη αναλύσει ότι μάλλον δεν αξίζει τα λεφτά του εφόσον έχεις Android auto/CarPlay.
Επίσης από ότι έχω καταλάβει, το bi-led των ψηλών εκδόσεων είναι απλά θέμα αισθητικής, τα φώτα ημέρας έχουν σχήμα ενώ αλλιώς είναι απλά μικρά προβολακια. Σε καμία έκδοση δεν υπάρχουν λαμπτήρες κανονικοί πουθενά εκτός από τις πινακίδες! Διορθώστε με αν κάνω λάθος γιατί το bi-led δεν έχω βρει καλή εξήγηση τι ακριβώς είναι.
-
Εγω δεν θα έδινα τόσα για full led. Με καλές aftermarket led πλησιάζεις αρκετά. Νομίζω έχει εργοστασιακό προτζέκτορα το αυτοκινητο στις χαμηλότερες εκδόσεις. Σωστα;
-
Για τα full led ό,τι είπε ο Ορέστης με την άνευ σημασίας προσθήκη πως δεν έχει led στις πλαφονιέρες και στο πορτ μπαγκάζ.
-
Βρε όχι πως δεν σας πιστεύω αλλά εγώ όσες φορές έχω πάει toyota Γιάννενα ήταν πολύ φιλικοί και εξυπηρετικοι. Σε διαφορετικούς πωλητές.
Offtopic Το έγραψα και στο συγκεκριμένο τοπικ αλλά το γράφω και εδώ για την εξυπηρέτηση προχθές με πήραν τηλ για civic 1.0 ετοιμοπαραδοτο σε 4 χρώματα, ευγενεστατοι μου είπαν ακόμα αν αποφασίσω θα δούμε και για δώρα και πως το επιτόκιο από 9.5 (8.9+0.6) μου το υπολόγισαν με 8 τελικό Τους είπα πως περιμένω κάτι εξετάσεις την Τρίτη και από εκεί θα δω τι θα κάνω και μου απάντησαν πως θα κρατήσουν το αυτοκίνητο μέχρι τοτε Όπως στην toyota με 7 τελικο(εδώ δεν έχει δώρα εκτός από ανεμοθραυστεσ ή 1η αλλαγή λαδιων ή η προστατευτικο χώρου αποσκευών. Τα γράφω όλα αυτά γιατί και για honda και για toyota έχουμε ακούσει τα χειρότερα από θέμα εξυπηρέτησης και εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάτι τέτοιο, οπότε ας κοιτάξει και σε άλλες αντιπροσωπείες το παλικάρι παραπάνω.
Υ. Γ2 Το αντίθετο που έχω βιώσει σε peugeot αφού είχα βάλει παραγγελια
-
Λέω να ρωτήσω και σε άλλη αντιπροσωπεία και μάλιστα για το Black Edition που απ' ότι βλέπω στον διαμορφωτή με καλύπτει. 100% Δεν θα αγόραζα από την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία λόγω εξυπηρέτησης, αν κατέληγα στο Corolla.
Θέλω τα Bi-LED, δεν θέλω πατέντες με λάμπες κλπ...
Για το navi όντως δεν καίγομαι από την στιγμή που έχει Android Auto.
-
Για ποιο λόγο να αλλάξεις τα εργοστασιακά led με aftermarket?
Toyota Corolla 2019