Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Cupra Formentor
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Cupra Formentor
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 77
    • 78
    • 5 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    120
    1543
    122620
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      31130 βγαίνει με μεταλλικό , safe driving L και full link , με το 7.9% υπολογιστε πέρα από τους πολλούς τόκους και ένα επιπλέον χιλιάρικο για την ασφάλεια δανείου ( τοκισμενο το ποσό που αναφέρω). Πρακτικά πληρώνεις +26% ακόμα της αξίας του αμαξιου! Τέτοιους τόκους έτρωγες την περίοδο της βαθείας κρίσης 2013-2016 (όχι ότι έχει αλλάξει κάτι ουσιαστικό δλδ τώρα αλλά λέμε).

      Δλδ στον όμιλο ή πας με το κασέρι στο χέρι ή μην ασχολείσαι καθόλου είναι κοροϊδία.

      Σε τιμή μετρητοίς όμως είναι ανταγωνιστικό το αμάξι τοποθετείται μαζί με το 1.5 st line με το drive assist , όντας όμως σαφώς πιο γρήγορο από το Κούγκα αφού είναι ελαφρύτερο κατά 130 κιλά.

      Εκεί πρέπει να βγαίνει και το tucson distinctive 1.6 180 manual το οποίο είναι μεν 180 αλλά είναι λίγο πιο σβέλτο από το Κούγκα και αργότερο από το κουπρα , αν του βάλεις το χρώμα και το πακέτο με το acc.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lapin last edited by

        Οι σύγχρονοι ατμοσφαιρικοί κινητήρες της Mazda είναι το μεγαλύτερο ανέκδοτο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι αστείο να το συζητάμε. Flashback στη δεκαετία του 1990 με περιβαλλοντικό περιτύλιγμα τους χαμηλούς ρύπους.

        2000 κ.εκ. 122 άλογα και κάτι τέτοια αστεία. Στη θεωρία κάνουν, υποτίθεται, θαύματα. Στην πράξη, σε όσα συγκριτικά έχω δει, τρώνε σκόνη από όλους τους τουρμπάτους του πλανήτη με αντίστοιχη ιπποδύναμη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • babisstinson
          babisstinson @tkin73 last edited by

          31130 βγαίνει με μεταλλικό , safe driving L και full link , με το 7.9% υπολογιστε πέρα από τους πολλούς τόκους και ένα επιπλέον χιλιάρικο για την ασφάλεια δανείου ( τοκισμενο το ποσό που αναφέρω). Πρακτικά πληρώνεις +26% ακόμα της αξίας του αμαξιου! Τέτοιους τόκους έτρωγες την περίοδο της βαθείας κρίσης 2013-2016 (όχι ότι έχει αλλάξει κάτι ουσιαστικό δλδ τώρα αλλά λέμε).

          Δλδ στον όμιλο ή πας με το κασέρι στο χέρι ή μην ασχολείσαι καθόλου είναι κοροϊδία.

          Σε τιμή μετρητοίς όμως είναι ανταγωνιστικό το αμάξι τοποθετείται μαζί με το 1.5 st line με το drive assist , όντας όμως σαφώς πιο γρήγορο από το Κούγκα αφού είναι ελαφρύτερο κατά 130 κιλά.

          Εκεί πρέπει να βγαίνει και το tucson distinctive 1.6 180 manual το οποίο είναι μεν 180 αλλά είναι λίγο πιο σβέλτο από το Κούγκα και αργότερο από το κουπρα , αν του βάλεις το χρώμα και το πακέτο με το acc.

          Καλή τιμή τα 31130. Εγώ όπως το ξανασκέφτομαι θα έβαζα και τις μπακετιές πάντως..

          Να ρωτήσω μόνο, το +26% της αξίας του αμαξιού πώς προκύπτει από το δάνειο μόνο;

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Για την ιστορία. Αυτά έχουν και ηχομονωτικες ιδιότητες. Για να ξέρουμε και τι λέμε. Όποιος λίγο ψαχτεί θα δει ότι όντως έχουν και ιδιότητες ηχομονωσης. Και αυτό κυριως διοτι το καπό ελεύθερο παίζει τον ρόλο του ηχείου λόγω των μικρό δονήσεων από τον ήχο του κινητηρα. Σε άλλες εταιρίες είναι πολύ παχύ σε άλλες ψεύτικο κτλ... Αλλα οντως παίζουν διπλό ρόλο.

            Εδω ενα aftermarket για πολύ καλά αποτελέσματα.

            https://www.amazon.com/FatMat-Hood-Liner-Self-Adhesive-Automotive-Deadening/dp/B00H6X4V7C

            Εδω ηχομονωτικη ιδιότητα έχει η ειδική τσόχα πάνω από το πλαστικό καπάκι στον κινητήρα, το ξέρατε;

            Το οτι το αναφέρει ένας κατάλογος δεν σημαίνει πως πάντοτε μια έξτρα πληροφόρηση δεν είναι σωστή. Ειδάλλως διαβάστε τους καταλόγους και αφηστε σε ησυχία τους υπόλοιπους. Εδώ είμαστε forum και αναλύουμε και λέμε την αποψη μας και η εμπειρία μας με δεκαετίες ενασχόλησης πάνω σε αυτοκίνητα. Αν σε αντιπαράθεση βάζει κάποιος τον κατάλογο τότε δεν γινεται σωστή ανταλλαγή εμπειριών. Ανταλλαγή καταλόγων γίνεται.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              petermeter @lap last edited by

              Βρε γύρω γύρω
              δεν επιδέχονται απάντησης αυτά που γράφεις, μόνο να ξαναδιαβάσεις αυτά που σου γράφουν.

              Ας μη χαλάσουμε το θέμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                tkin73 @babisstinson last edited by

                Tkin73 wrote:

                31130 βγαίνει με μεταλλικό , safe driving L και full link , με το 7.9% υπολογιστε πέρα από τους πολλούς τόκους και ένα επιπλέον χιλιάρικο για την ασφάλεια δανείου ( τοκισμενο το ποσό που αναφέρω). Πρακτικά πληρώνεις +26% ακόμα της αξίας του αμαξιου! Τέτοιους τόκους έτρωγες την περίοδο της βαθείας κρίσης 2013-2016 (όχι ότι έχει αλλάξει κάτι ουσιαστικό δλδ τώρα αλλά λέμε).

                Δλδ στον όμιλο ή πας με το κασέρι στο χέρι ή μην ασχολείσαι καθόλου είναι κοροϊδία.

                Σε τιμή μετρητοίς όμως είναι ανταγωνιστικό το αμάξι τοποθετείται μαζί με το 1.5 st line με το drive assist , όντας όμως σαφώς πιο γρήγορο από το Κούγκα αφού είναι ελαφρύτερο κατά 130 κιλά.

                Εκεί πρέπει να βγαίνει και το tucson distinctive 1.6 180 manual το οποίο είναι μεν 180 αλλά είναι λίγο πιο σβέλτο από το Κούγκα και αργότερο από το κουπρα , αν του βάλεις το χρώμα και το πακέτο με το acc.

                Καλή τιμή τα 31130. Εγώ όπως το ξανασκέφτομαι θα έβαζα και τις μπακετιές πάντως..

                Να ρωτήσω μόνο, το +26% της αξίας του αμαξιού πώς προκύπτει από το δάνειο μόνο;

                το 26% της αξιας του αμαξιου προκύπτει από το πρόγραμμα με το επιτόκιο '7.9%' σε 84 μηνες με 9000 προκαταβολή πληρώνεις σχεδόν 8.500 τόκους!!!

                Τελικά για να μην αδικω το τουσον το 180 ειναι λιγο γρηγορότερο από το 1.5 dsg cupra που σημαίνει ακομα λιγο γρηγορότερο απο το χειρκινητο που συγκρίνουμε. Συνεπώς δεν ειναι πιο vfm απο το τουσον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Βρε συ γύρε, προφανώς και ο κετσές στο καπό έχει και ηχομονωτικές ιδιότητες. Αλλά η θέση που είναι τοποθετημένο είναι τέτοια που δεν μπορεί να συνεισφέρει ουσιαστικά στην βελτίωση της ηχομόνωσης της καμπίνας.

                  Κάνε μια προσπάθεια να καταλάβεις τι γράφει ο άλλος και μην είσαι τόσο επικεντρωμένος στο εγώ σου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Εγω άλλο έχω καταλάβει.

                    Αρχίσαμε τις απαξιωτικές αφ υψηλού απαντήσεις... Μεγάλη ταύτιση βλέπω. Παρά πολύ μεγάλη.

                    Τεσπα, φυσικά και δεν επιδέχονται απάντησης διοτι ειναι το σωστό αυτό που γραφω. Ξαναλέω λίγο επαφή με τα τεκταινόμενα των αυτοκινήτων να έχει κανείς τα γνωρίζει. Η μόνωση αυτή παίζει διπλό ρόλο. Τέλεια και παύλα. Όλα τα άλλα είναι αλλά λόγια να αγαπιομαστε

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • babisstinson
                      babisstinson @sabas_thess last edited by

                      Μόλις είδα το night POV του Ricov (το 310ps) και λέει ότι στα 150χαω ο θόρυβος του αέρα είναι τόσος που δεν έχει νόημα να οδηγείς σε αυτά τα χιλιόμετρα. Και 310ps έχει κάλυμμα στο καπό.

                      https://youtu.be/aDbZ-THHQRk (16:10')

                      ΥΓ: Ως συγκεκριμένος είναι τέρμα VAGήτης btw.

                      Παρεμπιπτόντως, δεν ξέρω πόσο επηρεάζει αλλά αναφέρει ότι με χειμερινά ελαστικά το αυτοκίνητο.

                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        harisma23 @lap last edited by

                        Εγω άλλο έχω καταλάβει.

                        Αρχίσαμε τις απαξιωτικές αφ υψηλού απαντήσεις... Μεγάλη ταύτιση βλέπω. Παρά πολύ μεγάλη.

                        Θα στο αποκαλύψω: Υπάρχει σχέδιο εξόντωσης σου!

                        Ξεκινάω εκστρατεία: Save gyros !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          petermeter @harisma23 last edited by

                          Lap wrote:

                          Εγω άλλο έχω καταλάβει.

                          Αρχίσαμε τις απαξιωτικές αφ υψηλού απαντήσεις... Μεγάλη ταύτιση βλέπω. Παρά πολύ μεγάλη.

                          Θα στο αποκαλύψω: Υπάρχει σχέδιο εξόντωσης σου!

                          Ξεκινάω εκστρατεία: Save gyros !

                          LOOOOOOOOOOOOOOOL !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Βρε Χάρη,μιας και φτάσαμε στο 'προφανως', οντως παίζει ρόλο ηχομονωσης και μαλιστα μετρημένη σε db, οχι βεβαίως πολύ αλλά μια καλή υλοποίηση δίνει έως και 3 db λιγότερο θόρυβο μπροστά από το παρμπριζ κάτι που βοηθά στην συνολική αισθηση ησυχίας.

                            Εκεί που εμφανίζεται δηλαδή η διαφορά και ειναι αισθητή είναι σε χαμηλές ταχύτητες και στο ρελαντι. Αυτό λέω αν διαβάσεις πιο πάνω. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες, αλλα σημεία παίζουν ρόλο όπως ο καθρέφτης και στο οποίο ξαναλέω πως συμφωνώ.

                            Άσε το 'εγώ' μου στην θέση του. Καλά είναι. Όταν κάτι δεν το ξέρω, το λεω.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              ntou last edited by

                              Τα μπροστινά καθίσματα είναι αποκλειστικά αυτά τα ογκώδη που βλέπω σε διάφορες φωτος/βιντεος; Είναι τραγικά για τους πίσω, σε ταξίδι θα είναι ενοχλητικό/κουραστικό. Επίσης αυτό το προσκέφαλο δεν παίρνει και ρύθμιση ύψους όπως το βλέπω, πόσο κακό είναι αυτό;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Κατ' αρχάς ο θόρυβος στην ουσία μας απασχολεί μόνο με κλειστά παράθυρα, γιατί με ανοιχτά έχεις χίλιους δύο άλλους θορύβους. Με κλειστά λοιπόν παράθυρα, όσο κι αν κόψει ο κετσές από το θόρυβο μηχανής προς το εξωτερικό του αυτοκινήτου, δεν θα κάνει καμία ουσιαστικά διαφορά στο θόρυβο που περνάει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

                                Και η εμπειρία και η επιστήμη αυτό λένε. Εσύ συνέχισε να πιστεύεις ότι θες. Εγώ σταματάω εδώ την κουβέντα, νικημένος...

                                Υ.Γ.: Γι' αυτό και οι εταιρίες περιγράφουν τον κετσέ ως θερμομονωτικό και όχι ως ηχομονωτικο ή ηχοθερμομονωτικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • mastoras78
                                  mastoras78 last edited by

                                  Για πολύ pop corn το topic, παρακαλώ συνεχίστε ! 

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Όταν κάποιοι αρεκσονται στην ειρωνεία και στο bulling έχει ποπ κορν η υπόθεση.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Παραδίνομαι και υποκλίνομαι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 @lap last edited by

                                        Όταν κάποιοι αρεκσονται στην ειρωνεία και στο bulling έχει ποπ κορν η υπόθεση.

                                        Ποιό bulling βρέ Lap. Το bulling που τρώνε τα ματάκια μας και ο παρά φύση βιασμός της κοινής μας λογικής δεν πιάνονται? Χαλάρωσε όλα καλά θα πάνε

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • babisstinson
                                          babisstinson @ntou last edited by

                                          Τα μπροστινά καθίσματα είναι αποκλειστικά αυτά τα ογκώδη που βλέπω σε διάφορες φωτος/βιντεος; Είναι τραγικά για τους πίσω, σε ταξίδι θα είναι ενοχλητικό/κουραστικό. Επίσης αυτό το προσκέφαλο δεν παίρνει και ρύθμιση ύψους όπως το βλέπω, πόσο κακό είναι αυτό;

                                          Αυτά που βλέπεις στα περισσότερα βίντεο είναι τα εξτρα για το 1.5 TSI, standard για το διλιτρο με τα 310. Τα βασικά του 1.5 TSI είναι αυτά που δείχνει εδώ: https://youtu.be/neGVlZqCZBQ?t=433 και αγκαλιάζουν πολύ καλά το σώμα.

                                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Ρε συ μάστορα, αφού είσαι σωστός γιατί αρχίζεις και εσύ;

                                            Μιας και σ αρέσουν οι ντομπρες κουβέντες και το έχω παρατηρήσει και για αυτο σε συμπαθώ πολυ, αν εγώ έκανα αστεία με τα πσοτ σου, και σου έγραφα απαξιωτικά και περιπαικτικά σχόλια με κακεντρεχη όμως σκοπό και οχι της παρέας τον χαβαλέ, δεν θα αντιδρούσες με αναφορά στους mods;

                                            Τι όχι; (που ειναι κα τη μοδως;)

                                            Μια απλη λεξούλα σου ανέφερα, ούτε καν υβρης, σε ανταλλαγή ποστς με αντίθετες αποψεις (Δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε αυτό τα είπαμε και τα λύσαμε) και έκανες αναφορά το ποστ μου και ο φίλος σου ο Φάνης με απέβαλε.

                                            Ντομπρα και αντρίκια. Να τα λέμε όλα.

                                            Οποτε δεν υπερβάλλω όταν λέω για ιντερνετικο bulling. Τεσπα. Ας το αφήσουμε

                                            Ας καθαρίσουν ότι θέλουν οι mods να μη χαλάσουμε το νημα.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 5 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr