-
Ολα τα θερμομονωτικα παρεχουν εκτος της θερμομονωσης και ηχομονωση. Παμ παρακατω? Θεωρω αντρικιες ολων τις κουβεντες στα τελευταια ποστ. Τελειωνετε. Ηρθε Παρασκευη.
-
προφανως καποιου γάλλου ή ιαπωνα ! σωστά?
...
Ναι. Από το manual του τελευταίου Toyota Yaris (2020).
-
Όλοι τα κάνουν απλά οι Γερμανοί είναι πιο μπροστά σε αυτα είναι επιστήμονες. Πχ στον Ευρωκώδικα που είναι διαφορά πρότυπα για τον σχεδιασμό των κατασκευών στην Ευρώπη από το 2007 είναι γερμανικός ουσιαστικά που αντικατέστησε τους εθνικούς κανονισμούς και προχώρησαν σε αυστηριοποιηση των δεικτών υπολογισμού ώστε να υπερδιαστασιολογουνται οι μεταλλικές κατασκευές για τον απλούστατο λόγο ότι είναι παραγωγοί χάλυβα ώστε να αυξηθεί η ζήτηση!
-
-
Φίλε Sabas_Thess νομίζω ότι το ψειρίζεις πολύ το ζήτημα και ταλαιπωρείς το μυαλό σου χωρίς λόγο. Αν πραγματικά το σκέφτεσαι για το Formentor και σκοπεύεις να δώσεις 30.000+ για ένα αυτοκίνητο τότε πήγαινε κάνε ένα test drive και αποφάσισε αν το θέλεις ή όχι. Αν απλώς κουβέντα να γίνεται τότε ΟΚ hobby είναι αυτό και είμαστε όλοι τρελαμένοι, έτσι για τον αθλητισμό και τα νιάτα που έλεγε ο ΟΠΑΠ...
Το ζήτημα για το αν το αυτοκίνητο έχει ηχομονωτικό κάτω από το καπό είναι πραγματικά γελοίο. Λες και είναι ένα τέλειο αυτοκίνητο και ψάχνουμε να βρούμε κάπου κάποιο μειονέκτημα για να του προσάψουμε κάτι. Αν διαβάσεις το review του Drive, που ανέβασα, ο τύπος λέει:
'Η ποιότητα κύλισης είναι από τις καλύτερες που θα συναντήσει κανείς σε C-SUV και στην όλη πλούσια εμπειρία έρχεται να προστεθεί και η σοβαρή δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης. Οι εξωτερικοί ήχοι, απλά, παραμένουν έξω, ενώ για να εμφανιστούν κάποιοι λίγοι αεροδυναμικοί θόρυβοι θα πρέπει κανείς να ξεπεράσει αισθητά τα όρια ταχύτητας.'
Τώρα αν αρχίσεις και ψάχνεις στο youtube για κάποιον που το οδήγησε και το βρήκε θορυβώδες νομίζω ότι πας γυρεύοντας.
Προφανώς ένα Golf 8 θα είναι πιο αθόρυβο αφού πρόκειται για χαμηλότερο αυτοκίνητο με χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση (οπισθέλκουσα αλλά και συνολικά) και πιθανόν (αλλά όχι σίγουρα) περισσότερη ηχομόνωση. Άλλος ο χαρακτήρας του ενός και άλλος του άλλου. Αν ψάχνεις για αθόρυβο αυτοκίνητο τότε, συγγνώμη, ψάχνεις σε λάθος κατηγορία γιατί τα crossover/SUV πάντα θα υστερούν στις υψηλές ταχύτητες. Τα καλύτερα σε αυτόν τον τομέα είναι τα Sedan. Για να καταλάβεις τι εννοώ εμένα στο Arona στα 140km/h ακούς τόσους πολλούς αεροδυναμικούς θορύβους που σχεδόν τρομάζεις... Το έχω μετανιώσει; Σε καμία περίπτωση.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό το λέω για να σε βοηθήσω να ξεκολλήσεις, βγάλε από τη σκέψη σου το αν έχει ή δεν έχει υαλοβάμβακα στο καπό ή αν κάνει θόρυβο στα 150km/h και δες το αμάξι συνολικά.
-
-
-
-
-
-
-
-
Τσάμπα το έγραψες. Μου γύρισε το μυαλό και έσβησα όλα τα post. Έχει πολλαπλούς και είναι όμορφο. Ας μείνει εκεί το θέμα. Τουλάχιστον απο εμένα.
-
Δε θα έλεγα ότι έγραψε κάτι τσάμπα ο φίλος Lapin.. διαβάζοντας την ανάρτηση του ένα μικρό αλληλούια βγήκε από τα σωθικά μου. Εύγε του και πάντα τέτοια, ωραία προσέγγιση.
-
Έτσι είναι, πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι διατεθειμένοι να δώσουν απλά 30κ+ για ένα όχημα το οποίο ο κατασκευαστής του το πλασάρει ως premium ενώ τους αρκεί να είναι όμορφο και φυσικά να έχει (optional) 12' info. Τι σημασία έχει αν ταξιδεύει και ακούγεται σαν όχημα των 22.000€;
Γι'αυτό και εγώ που είμαι περίεργος και ψάχνω την λεπτομέρεια πρίν τους δώσω τα 30κ+ έσβησα και κράτησα τις απόψεις για πάρτη μου. Ηχομόνωση τώρα και τρίχες κατσαρές άμα δεν κάνει κλικ στο μάτι...
-
Ξεκάθαρα το αυτοκίνητο είναι crossover και ουχί SUV.
Το αντίπαλο δέος είναι προφανώς το DS4 και όχι το 3008.
Σχεδιαστικά: εξωτερικά είναι το πιο ενδιαφέρον VAG νομίζω που υπάρχει, εσωτερικά κανένα VAG δεν κάνει κλικ, αλλά αυτά είναι και προσωπικά ζητήματα.
-
'Η ποιότητα κύλισης είναι από τις καλύτερες που θα συναντήσει κανείς σε C-SUV'
-
(Ισπανικά χωρίς υπότιτλους)
Κάποιος που ξέρει Ισπανικά να μας πει πάνω κάτω τι λέει το συγκριτικό;
-
παντως αν ειχε φεβ με τετρα και κανενα κιλοβατ - τα αλογατα πανε, μας τελειωσανε - παραπανω, το χτυπαγα ανετα και ας ειναι φαου.
-
Χαιρετώ τα παιδιά του φόρουμ. Σας διαβάζω καιρό τώρα, και κυρίως τους τελευταίους μήνες όπου έψαχνα να βρω το επόμενο αυτοκίνητο, όπου θα μεγαλώσει μία τετραμελή οικογένεια (δύο κορίτσια 4 ετών). Ξεκίνησα κοιτώντας τα απλά hatchbacks, με απαραίτητη προϋπόθεση την άνετη μεταφορά των παιδιών πάνω σε παιδικά καθίσματα. Παράλληλα έβλεπα και τις κατηγορίες Crossover/SUV, αλλά με λιγότερη θέρμη καθώς δεν είμαι fan του υπερυψωμένου ογκώδους 3rd pillar στα αυτοκίνητα (Tiguan ή 3008 οι βασικοί υποψήφιοι).
Πρώτη μου επιλογή λοιπόν ήταν το honda civic και δεύτερη τα focus/leon, με τους πολύ καλούς χώρους για τους πίσω. Τα Golf/A3/1 series/A class ήταν μία σκάλα κάτω σε χώρους.
Όπως καταλαβαίνετε υπήρχε ένα σχετικά μεγάλο εύρος τιμών και κατηγορίας αυτοκινήτων που εξέταζα. Το μόνο που μου έκανε κλικ ήταν το Civic. Το μεγάλο του μειονέκτημα όμως ήταν η ισχαιμική παρουσία της αντιπροσωπίας στην ελληνική αγορά, και η πολύ κακή φήμη που τη συνοδεύει. Επίσης, έχει ήδη βγει αντικαταστάτης ο οποίος όμως θα αργήσει να έρθει Ελλάδα και με πολλές άγνωστες παραμέτρους.
Όλα τα διλήμματα όμως λύθηκαν με τη μία όταν είδα live to νέο Formentor. Το υποσυνείδητο είχε πάρει την απόφαση του σε κλάσματα δευτερολέπτου, οπότε το συνειδητό ξεκίνησε τη διαδικασία της εκλογίκευσης:
-
σχετικά ακριβό, αλλά φουλ εξοπλισμένο και με μεγάλη προκαταβολή καταλήγω να πληρώνω συνολικούς τόκους 3200 σε 5 χρόνια - όχι καταστροφικό
-
dsg, αλλά ρώτησα τον αρχιμηχανικό της αντιπροσωπίας καθώς και τους ειδικούς του internet και επιβεβαίωσα ότι είναι υγρού τύπου με πολύ μεγάλα περιθώρια ροπής σε σχέση με τη ροπή του 1.5.
-
VAG group, αλλά χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη που έχουν δοκιμαστεί εκτεταμένα.
-
σχετικά υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα υβριδικά, αλλά χωρίς το επιπλέον κόστος αγοράς, πολυπλοκότητα των (mild) hybrids και το ερωτηματικό της μακροβιότητας της μπαταρίας. Τα υβριδικά κατά τη γνώμη μου είναι προσωρινή τεχνολογία, όπως ακριβώς και τα αμιγώς εσωτερικής καύσης.
-SUV-like, αλλά με δυναμικά χαρακτηριστικά ενός καλού hatchback
-
Crossover/Coupe σχεδίαση, αλλά με πολύ καλούς χώρους
-
Εσωτερικό από leon, αλλά με αναβαθμίσεις σε σημαντικά σημεία όπως επενδύσεις πόρτας, καθίσματα, πορτπαγκαζ.
Τέλος πάντων, όλα έχουν τα + και τα - τους, αλλά είμαι αρκετά μεγάλος για να το παραδεχτώ: δεν ήταν απόφαση μόνο (κυρίως; ) με βάση τη λογική. Η λογική δε σου δίνει χαρά, σου δίνει ασφάλεια. Ειδική παραγγελία γιατί πρόσθεσα αισθητήρες μπροστά (μέσα σε πακέτο park assist) και το led φωτισμό εσωτερικά (για να μαλώνουν τα κορίτσια τι χρώμα να βάζω χεχε...)
Παραλαμβάνω σε 3,5/4 μήνες με βάση τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. Ό,τι θέλετε να ρωτήσετε με χαρά να σας απαντήσω!
-
Cupra Formentor