Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 146
    • 147
    • 60 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    127
    2937
    172045
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • yem
      yem last edited by

      +1 στον Φάνη, άκουσα ότι το μπροστινό φανάρι LED από το Clio (σχεδόν ίδιο με του Captur) πάει κοντά στα 750€...

      Με τις υγείες μας.

      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @yem last edited by

        +1 στον Φάνη, άκουσα ότι το μπροστινό φανάρι LED από το Clio (σχεδόν ίδιο με του Captur) πάει κοντά στα 750€...

        Με τις υγείες μας.

        Εαν όντως έχει τόσο είναι πολύ φτηνό...να λές πάλι καλά! Συνήθως είναι πολύ πάνω από €1.000 και εαν πας σε πρίμιο, ακουμπάς €2.000 για πλάκα. Εδώ στην Z4 το κάθε φανάρι xenon είχε €1.200 (!!!).

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Ε τοτε μ αρεσει που ψάχνετε και full led. Βάλτε εκεί έναν προτζέκτορα και βάλτε καλές λάμπες Led

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @lap last edited by

            Ε τοτε μ αρεσει που ψάχνετε και full led. Βάλτε εκεί έναν προτζέκτορα και βάλτε καλές λάμπες Led

            1. Δεν είναι το ίδιο.

            2. Το κόστος το πληρώνει η ασφάλεια, απλά πράγματα. Οπότε δεν μας απασχολεί, απλά το αναφέρουμε.

            Οι εταιρείες να βγάλουν αλλά τα περιθώρια κέρδους τους, αγγίζουν ή μάλλον ξεπερνάνε τα όρια της αισχροκερδειας.

            Επίσης η εργασία του φαναρτζη του δημοτικού μάλλον πληρώνεται καλύτερα και από χειρουργού στο Ωνασιο.

            Δεν υπάρχει η έννοια 'αισχροκέρδεια' σε μη απαραίτητα αγαθά στον καπιταλισμό. Θα μπορούσαν να έχουν τα ανταλλακτικά δωρεάν και το αυτοκίνητο να κοστίζει €200.000 για παράδειγμα.

            Η εργασία είναι στάνταρ και ανάλογα με την εταιρεία (μάρκα) είναι από €40 έως και €110 η ώρα στις συνηθισμένες μάρκες (δεν μιλάμε για Lambo). Εαν τώρα θέλει 20 ώρες εργασία, το κόστος είναι ανάλογο. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό, ειδικά στα εξουσιοδοτημένα...το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • A
              asteris @yem last edited by

              +1 στον Φάνη, άκουσα ότι το μπροστινό φανάρι LED από το Clio (σχεδόν ίδιο με του Captur) πάει κοντά στα 750€...

              Με τις υγείες μας.

              Έχω βάλει διαφανείς ζελατίνες στα φανάρια, από το πρώτο δεκαήμερα, πριν καν μπουν τα φυμέ στα τζάμια. Και για να γλυτώσω το θόλωμα όταν έρθει η ώρα και για να αντέξει λίγο παραπάνω αν φάει κάνα χαλίκι σε καμιά εθνική...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • storm
                storm @fanis75 last edited by

                1. Το κόστος το πληρώνει η ασφάλεια, απλά πράγματα. Οπότε δεν μας απασχολεί, απλά το αναφέρουμε.

                Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου ή όχι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @storm last edited by

                  Fanis75 wrote:

                  1. Το κόστος το πληρώνει η ασφάλεια, απλά πράγματα. Οπότε δεν μας απασχολεί, απλά το αναφέρουμε.

                  Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου ή όχι;

                  Όχι υποχρεωτικά, και σε κανονική εφόσον δεν είναι υπαίτιος ο ιδιοκτήτης του οχήματος. Εαν τώρα κάνει βλακεία ο ιδιοκτήτης, ναι μιλάω για μικτή. Προσωπικά έχω σταματήσει την μικτή ασφάλεια χρόνια τώρα, γιατί και όταν την είχα δεν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ, οπότε παίρνω το ρίσκο (και εντωμεταξύ έχω γλυτώσει πάνω από €10.000). Επίσης για να αξίζει η μικτή θέλει πολύ μικρή (ή μηδενική) απαλλαγή, άρα είναι πανάκριβη. Γιατί μικτή με απαλλαγή €1.500 -για εμένα- δεν έχει νόημα.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @georgemit last edited by

                    Ισα ίσα η έννοια αισχροκερδεια χαρακτηρίζει τα μη απαραίτητα αγαθά στον καπιταλισμό. Το ότι σε κλέβουν κανονικά και με το νόμο δε αναιρεί το ότι σε κλέβουν.

                    Aν και εκτός θέματος, όχι δεν υπάρχει αισχροκέρδεια στον καπιταλισμό ούτε έννοια 'κλοπής', μόνο προσφορά και ζήτηση. Ο καθένας πουάει όσο θέλει και ο αγοραστής επιλέγει. Εφόσον τα λεφτά τα δίνουμε οικειοθελώς, δεν υπάρχει έννοια κλοπής. Μιλάω πάντα για μη βασικά αγαθά (δλδ. σε τροφή, νερό, στέγη και υγεία ναι υπάρχει έννοιεα ασχροκέρδειας).

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • georgemit
                      georgemit @fanis75 last edited by

                      Georgemit wrote:

                      Ισα ίσα η έννοια αισχροκερδεια χαρακτηρίζει τα μη απαραίτητα αγαθά στον καπιταλισμό. Το ότι σε κλέβουν κανονικά και με το νόμο δε αναιρεί το ότι σε κλέβουν.

                      Aν και εκτός θέματος, όχι δεν υπάρχει αισχροκέρδεια στον καπιταλισμό ούτε έννοια 'κλοπής', μόνο προσφορά και ζήτηση. Ο καθένας πουάει όσο θέλει και ο αγοραστής επιλέγει. Εφόσον τα λεφτά τα δίνουμε οικειοθελώς, δεν υπάρχει έννοια κλοπής. Μιλάω πάντα για μη βασικά αγαθά (δλδ. σε τροφή, νερό, στέγη και υγεία ναι υπάρχει έννοιεα ασχροκέρδειας).

                      Νομίζω πως είσαι αρκετά έξυπνος για να καταλάβεις πως χρησιμοποίησα την έννοια της κλοπής.

                      Στον μονοπωλιακό ανταγωνισμό που μπορεί ο πωλητής να πουλήσει όσο θέλει γιατί σε βρίσκει στην ανάγκη και σε έχει στο χέρι είναι σαν να σε κλέβει από την άποψη ότι ούτε τα ανταλλακτικά ούτε οι υπηρεσίες που μας προσφέρουν κοστίζουν τόσο.

                      Δεν είπα ότι μας έβαλαν και κανα πιστόλι στον κρόταφο.

                      i30 1.5 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • georgemit
                        georgemit @fanis75 last edited by

                        Από κάπου πρέπει να βγάλουν οι εταιρείες...το κέρδος από την πώληση αυτοκινήτου είναι ελάχιστο (για όλους τους εμπλεκόμενους, και το εργοστάσιο). Τα ανταλλακτικά έχουν το μεγάλο κέρδος (εδώ στον έμπορο είναι 30-40%), γνωστό χρόνια αυτό. Και μετά είναι και η εργασία.

                        Οι εταιρείες να βγάλουν αλλά τα περιθώρια κέρδους τους, αγγίζουν ή μάλλον ξεπερνάνε τα όρια της αισχροκερδειας.

                        Επίσης η εργασία του φαναρτζη του δημοτικού μάλλον πληρώνεται καλύτερα και από χειρουργού στο Ωνασειο.

                        i30 1.5 160 N line!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • georgemit
                          georgemit @fanis75 last edited by

                          Lap wrote:

                          Ε τοτε μ αρεσει που ψάχνετε και full led. Βάλτε εκεί έναν προτζέκτορα και βάλτε καλές λάμπες Led

                          1. Δεν είναι το ίδιο.

                          2. Το κόστος το πληρώνει η ασφάλεια, απλά πράγματα. Οπότε δεν μας απασχολεί, απλά το αναφέρουμε.

                          Georgemit wrote:

                          Οι εταιρείες να βγάλουν αλλά τα περιθώρια κέρδους τους, αγγίζουν ή μάλλον ξεπερνάνε τα όρια της αισχροκερδειας.

                          Επίσης η εργασία του φαναρτζη του δημοτικού μάλλον πληρώνεται καλύτερα και από χειρουργού στο Ωνασειο.

                          Δεν υπάρχει η έννοια 'αισχροκέρδεια' σε μη απαραίτητα αγαθά στον καπιταλισμό. Θα μπορούσαν να έχουν τα ανταλλακτικά δωρεάν και το αυτοκίνητο να κοστίζει €200.000 για παράδειγμα.

                          Η εργασία είναι στάνταρ και ανάλογα με την εταιρεία (μάρκα) είναι από €40 έως και €110 η ώρα στις συνηθισμένες μάρκες (δεν μιλάμε για Lambo). Εαν τώρα θέλει 20 ώρες εργασία, το κόστος είναι ανάλογο. Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό, ειδικά στα εξουσιοδοτημένα...το έχουμε συζητήσει πολλές φορές.

                          Ισα ίσα η έννοια αισχροκερδεια χαρακτηρίζει τα μη απαραίτητα αγαθά στον καπιταλισμό. Το ότι σε κλέβουν κανονικά και με το νόμο δε αναιρεί το ότι σε κλέβουν.

                          Και όχι ένα αυτοκίνητο δεν αξίζει 200.000. Μια χαρά είναι τα 20.000 που τα πουλάνε δε νομίζω ότι μπαίνουν και μέσα.

                          Με τα ανταλλακτικά εκμεταλλευονται την επιλογή σου και την ανάγκη σου και σε γδέρνουν κανονικά. Τι να κάνει ο άλλος που τράκαρε να μη το φτιάξει; και αφού πληρώνει και η ασφάλεια είναι το τέλειο θύμα όχι πως αν το πλήρωνε ο ίδιος θα στοίχιζε πολύ λιγότερο.

                          Όλα αυτά το γνωρίζω πως δεν είναι καινούρια, μια διαπίστωση έκανα, δε διεκδίκησα δάφνες πρωτοτυπίας, κουβέντα καφενείου κάνουμε άλλωστε.

                          i30 1.5 160 N line!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            petermeter @fanis75 last edited by

                            Georgemit wrote:

                            Ισα ίσα η έννοια αισχροκερδεια χαρακτηρίζει τα μη απαραίτητα αγαθά στον καπιταλισμό. Το ότι σε κλέβουν κανονικά και με το νόμο δε αναιρεί το ότι σε κλέβουν.

                            Aν και εκτός θέματος, όχι δεν υπάρχει αισχροκέρδεια στον καπιταλισμό ούτε έννοια 'κλοπής', μόνο προσφορά και ζήτηση. Ο καθένας πουάει όσο θέλει και ο αγοραστής επιλέγει. Εφόσον τα λεφτά τα δίνουμε οικειοθελώς, δεν υπάρχει έννοια κλοπής. Μιλάω πάντα για μη βασικά αγαθά (δλδ. σε τροφή, νερό, στέγη και υγεία ναι υπάρχει έννοιεα ασχροκέρδειας).

                            Αν και οφτόπικ αλλά εφόσον το πιάσαμε κουβέντα, ας το λέμε σωστά:

                            το ορθό είναι ότι ο καπιταλισμός δε γνωρίζει από βασικά και μη βασικά αγαθά.

                            Στον «κανονικό κανονικό» καπιταλισμό ,
                            ο καθένας πουλάει ό,τι θέλει όσο θέλει και ο καθένας αγοράζει ο,τι θέλει σε όποια τιμή θέλει,
                            είτε είναι τροφή είτε νερό είτε υγεία είτε στέγη είτε ο,τιδήποτε.

                            Η έννοιες «απαραίτητα αγαθά», «βασικές ανάγκες» κλπ υπάρχουν στο σοσιαλισμό και στις σοσιαλίζουσες ιδεολογίες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • I
                              infidel last edited by

                              Στην Αμερική η εργατοώρα πάει 150$ στην Τέσλα. Βλέπω ένα κανάλι με video από Tesla και οποιοδήποτε τρακάρισμα, ακόμα και απλά προφυλακτήρα δεν πέφτει κάτω απο 5000$. Βλέπεις κάτι τιμολόγια - ανταλλακτικα 3000$, εργασία 7000$

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • storm
                                storm @fanis75 last edited by

                                Storm wrote:

                                Fanis75 wrote:

                                1. Το κόστος το πληρώνει η ασφάλεια, απλά πράγματα. Οπότε δεν μας απασχολεί, απλά το αναφέρουμε.

                                Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου ή όχι;

                                Όχι υποχρεωτικά, και σε κανονική εφόσον δεν είναι υπαίτιος ο ιδιοκτήτης του οχήματος. Εαν τώρα κάνει βλακεία ο ιδιοκτήτης, ναι μιλάω για μικτή. Προσωπικά έχω σταματήσει την μικτή ασφάλεια χρόνια τώρα, γιατί και όταν την είχα δεν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ, οπότε παίρνω το ρίσκο (και εντωμεταξύ έχω γλυτώσει πάνω από €10.000). Επίσης για να αξίζει η μικτή θέλει πολύ μικρή (ή μηδενική) απαλλαγή, άρα είναι πανάκριβη. Γιατί μικτή με απαλλαγή €1.500 -για εμένα- δεν έχει νόημα.

                                Εγώ πάντως με κανονική ασφάλιση (όχι μικτή) και σε σοβαρό τρακάρισμα που δεν ήμουν υπαίτιος ποτέ δεν πήρα τα χρήματα από την ασφαλιστική.

                                Το αυτοκίνητο ήταν παρατημένο στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο 2 μήνες και τελικά αναγκάστηκα να πληρώσω από την τσέπη μου αφού δεν έβγαλα άκρη με την ασφαλιστική. Το αυτοκίνητο το πήρα μετά από 3 μήνες, το κυκλοφόρησα περίπου για 6 μήνες και μετά το 'πέταξα' γιατί ποτέ δεν επανήλθε στην κατάσταση που ήταν. Τσαπατσοδουλειές στο συνεργείο, φτιάξιμο στο πόδι, φαναρτζοδουλειά για πολλές σφαλιάρες.

                                Δύο χρόνων αυτοκίνητο με 9500χλμ, ούτε η εγγύηση δεν είχε λήξει.

                                Φυσικά έχουν περάσει χρόνια από τότε, αλλά η εμπειρία αυτή με έχει επηρεάσει ιδιαίτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Μάλλον ήσουν άτυχος Στορμ και έπεσες στην περίπτωση. Προσωπικά πάντα έχω αποζημιωθεί από ασφαλιστική με τελευταίο στην Μιτο που μου έσπασαν την κλειδαριά και το κόστος πάνω από €500. Δεν πλήρωσα ούτε €1, κατευθείαν πλήρωσε η anytime τον Σφακιανάκη. Ταλαιπωρία μηδέν δικιά μου.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dublin @fanis75 last edited by

                                    Storm wrote:

                                    Fanis75 wrote:

                                    2 Το κόστος το πληρώνει η ασφάλεια, απλά πράγματα. Οπότε δεν μας απασχολεί, απλά το αναφέρουμε.

                                    Να υποθέσω ότι αναφέρεσαι σε μικτή ασφάλεια αυτοκινήτου ή όχι

                                    Όχι υποχρεωτικά, και σε κανονική εφόσον δεν είναι υπαίτιος ο ιδιοκτήτης του οχήματος. Εαν τώρα κάνει βλακεία ο ιδιοκτήτης, ναι μιλάω για μικτή. Προσωπικά έχω σταματήσει την μικτή ασφάλεια χρόνια τώρα, γιατί και όταν την είχα δεν την είχα χρησιμοποιήσει ποτέ, οπότε παίρνω το ρίσκο (και εντωμεταξύ έχω γλυτώσει πάνω από €10.000). Επίσης για να αξίζει η μικτή θέλει πολύ μικρή (ή μηδενική) απαλλαγή, άρα είναι πανάκριβη. Γιατί μικτή με απαλλαγή €1.500 -για εμένα- δεν έχει νόημα.

                                    Κάπως έτσι είναι..

                                    Εν το μεταξύ σε 25 χρόνια οδήγησης δεν έχω χρειαστεί ποτέ ασφάλεια, σε πολλαπλά οχήματα (και μηχανές) αλλά πάντα πληρώνω καλά, αλλά όχι μεικτές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Φανη εκτός από δική σου υπαίτιοτητα υπάρχει το ενδεχόμενο να χαλάσει και το ιδιο το led. Και πριν πεις οτιδήποτε έχω δύο περιπτώσεις στο κοντινό μου περιβάλλον. Σε αυτοκίνητα  3 και 5 ετών. Το ένα μάλιστα είχε και αυτα τα led που παίζει η δέσμη κάθε φορά που βάζεις μπροστά. Θυμαμαι νομίζω γύρω στα 1500 ευρω το ενα.

                                      Μπορει να μην είναι 100% το ιδιο η πολυ καλη led λάμπα με προτζέκτορα αλλά πλησιάζει παραπολυ..και στην ζυγαριά πιθανού κόστους σε ατύχημα ή βλάβη στα 15 ετη που το κράτα ένας μέσος οδηγός τότε δεν ξέρω αν συμφέρει.

                                      Εντωμεταξύ δεν πέφτουν οι τιμές τους ακόμα. Ίσως στο μέλλον.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @lap last edited by

                                        Φανη εκτός από δική σου υπαίτιοτητα υπάρχει το ενδεχόμενο να χαλάσει και το ιδιο το led. Και πριν πεις οτιδήποτε έχω δύο περιπτώσεις στο κοντινό μου περιβάλλον. Σε αυτοκίνητα  3 και 5 ετών.

                                        1. Αυτό δεν το καλύπτει καμία ασφάλεια.

                                        2. Για αυτό παίρνουμε αυτοκίνητα με μεγάλη διάρκεια εγγύησης (ή επέκταση).

                                        3. Για αυτό αλλάζουμε αυτοκίνητο όταν λήξει η εγγύηση.

                                        4. Μήπως ήταν Γαλλικά αυτές οι περιπτώσεις!?!?! 

                                        5. Τέλος, ναι ΟΚ δεν γίνεται να έχουμε όλα τα καλά και τις ευκολίες χωρίς να πληρώσουμε...νόμος! Αλλιώς θα μέναμε με πλατίνες, χειροκίνητο αβάνς και φώτα ασετιλίνης, όλα πάμφθηνα πλέον.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ναι γαλλικά και οπελ, άρα γαλλικό. 

                                          Το ποιντ μου είναι πως εμ τέλη αν πιασεις το 95 % με νέας γενιάς led λάμπα και προτζεκτορα καλό είναι να το αποφυγεις το led. Βλέπε active plus Yaris cross

                                          Μη ξεχνάς ο μέσος όρος των αυτοκινήτων είναι 16 ετων. Όποτε ποια εγγυηση και ποια νέα τεχνολογία.

                                          Ευελπιστώ σε μειωση τιμών στα led φανάρια. Τρομάζεις όταν ακους το κόστος τους.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Lapη μου, σόρι για την αφελή ερώτηση: πώς αλλάζεις προτζέκτορα; Γίνεται σε όλα τα φανάρια; Για Verso τού 2005, γνωρίζεις;

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 60 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr