Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Leon Mk4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Leon Mk4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 83
    • 84
    • 44 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1673
    71692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Καμιά βάση μηχανής μήπως ? Στα ξένα φόρα το έψαξες ?

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsofras @mastoras78 last edited by

        Καμιά βάση μηχανής μήπως ? Στα ξένα φόρα το έψαξες ?

        Δεν το έψαξα είναι η αλήθεια , θα πάρω αύριο τηλέφωνο να πάω να το κοιτάξω και θα ενημερώσω.

        Έτσι  για την κουβέντα σήμερα πήγα απο περιέργεια και έκανα τεστ ντραιβ το Q3 1.5 150 DSG .

        Άπλά σε σχέση με το Leon ένιωσα ότι τα φρένα του Q3 θέλουν ακόμη περισσότερη δύναμη για να πιάσουν και με το DSG είναι λες και οδηγείς άλλο κινητήρα. Καμία σχέση με το χειροκίνητο , μου θύμισε αρκετά το 1.8 mk3 .

        Προφανώς είχε και περισσότερα χλμ και είχε ανοίξει περισσότερο απο τον δικό μου , βέβαια έχει αρκετό lag το Stronic που το καταλαβαίνεις σε σχέση με το DSG ( δεν ξέρω τι διαφορετικό έχουν κάνει στην υλοποίηση και είναι αισθητή η καθυστέρηση)

        Απλά έγραψα τα 2 παραπάνω σε σχέση με το σχόλίο που έκανα για το Leon

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • babisstinson
          babisstinson last edited by

          Έχουν και αυξημένο βάρος να σγταματήσουν τα φρένα του Q3, αν και φαντάζομαι θα έχει βάλει μεγαλύτερους δίσκους η Audi. Από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι με το DSG συνδυάζεται καλύτερα το μοτέρ και άπλωνε την δύναμή του καλύτερα.

          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 last edited by

            Aπλα στο Λεόν τουλάχιστον το dsg συνδυάζεται υποχρεωτικά με mhev στο q3 δεν ξέρω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tsofras @babisstinson last edited by

              Έχουν και αυξημένο βάρος να σγταματήσουν τα φρένα του Q3, αν και φαντάζομαι θα έχει βάλει μεγαλύτερους δίσκους η Audi. Από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι με το DSG συνδυάζεται καλύτερα το μοτέρ και άπλωνε την δύναμή του καλύτερα.

              Ακριβώς

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tsofras @tkin73 last edited by

                Aπλα στο Λεόν τουλάχιστον το dsg συνδυάζεται υποχρεωτικά με mhev στο q3 δεν ξέρω.

                Σωστά εκτός αν πας στο δίλιτρο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lapin last edited by

                  Τον 1,5tsi 150ps (με χειροκίνητο) τον έχω δοκιμάσει σε test drive του Skoda Karoq. Μου φάνηκαν μακριές οι σχέσεις και το αμάξι δεν τράβαγε όπως θα περίμενα με βάση τις προδιαγραφές...  Βέβαια ήταν καινούριο το αυτοκίνητο με κάτω από 1500km στο κοντέρ και ίσως αργότερα να βελτιωνόταν κάπως αλλά δεν περιμένω και πολλά πράγματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Είναι ανάλογα σε ποιο αμάξι το οδηγείς. Και εμένα στο καροκ μου φάνηκε ψοφιος , και στο νέο Λεόν φιμωμενος βέβαια πολύ γραμμικός και ίσως μπερδεύει.

                    Στο οκταβια όμως μου φάνηκε πιο επαρκης και πιο αερατος. Σε vw δεν τον έχω οδηγήσει ίσως εκεί τον ρυθμίζουν πιο άερατα για να έχει πλεονέκτημα έναντι του εσωτερικού ανταγωνισμού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • sargus
                      sargus last edited by

                      Άσχετο:

                      Τσοφρας, αφού έχεις αυχενικο, οδηγα με τα παράθυρα πάντα ανεβασμένα (όπως εγώ) και problem solved! 

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tsofras last edited by

                        Πάντως την ίδια εντύπωση είχα και με τον αντίστοιχο 1000αρη με τα 115 .

                        Είχα το Ibiza 1.0 115 για 6 μήνες χειροκίνητο κιβώτιο , ψόφιος κάτω απο τις 2000 στροφές , είχα κάνει test drive πριν κανα χρόνο το VW t-cross 1.0 115 manual ακριβώς την ίδια αίσθηση , πήγα πριν 2 εβδομάδες και έκανα test drive πάλι το VW t-cross 1.0 115 DSG , λες και οδηγούσες άλλο κινητήρα.

                        Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι στη χαρτογράφηση ή είναι ιδέα μου επειδή τα κατεβάσματα τα κάνει το DSG , αλλά δεν ένιωθες αυτό το κενό κάτω απο τις 2000 στροφές .

                        Το ίδιο και με το Q3 , μπορεί να ένιωθες το lag αλλά με το που άρπαζε τα έδινε όλα

                        Περιμένω να με καλέσουν να κλείσω ραντεβού για έλεγχο του θορύβου , εχθές με ανοιχτά παράθυρα που έσπασε τα νεύρα . Αν μου πούν κάτι του στυλ ' Αυτή είναι η φυσιολογική λειτουργία' θα ξενερώσω είναι η αλήθεια γιατί είναι πολύ ενοχλητικό

                        Edit : Εκλεισα στις 14/07 οπότε θα σας πώ τότε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsofras @sargus last edited by

                          Άσχετο:

                          Τσοφρας, αφού έχεις αυχενικο, οδηγα με τα παράθυρα πάντα ανεβασμένα (όπως εγώ) και problem solved! 

                          Χεχε σωστό και αυτό , ε αν το βράδυ έχει δροσούλα το προτιμώ απο το να έχω και τον κλιματισμό να με χτυπάει στη μούρη .

                          Προφανώς μόνο όταν είμαι σε πόλη με μικρές ταχύτητες , δεν μιλάω για εθνική ή δρόμους ταχείας κυκλοφορίας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Κύριοι υπέφερα χρόνια από αυχενικό. Μου έφερνε ημικρανίες που σκότωναν άνθρωπο. Η πρακτική οριστική λύση ήρθε μόνο όταν άρχισα σοβαρές προπονήσεις με βαρύ και ένας μάγκας προπονητής μου έδειξε 3/4 για τραπεζοειδείς. Όταν έδεσε μυϊκά η βάση λύθηκε οριστικά το πρόβλημα. Πάρτε βρακιά απλά στο σπίτι αν δεν πάτε γυμναστήριο και googlάρετε απλές ασκήσεις τραπεζοειδών θα αλλάξει η ζωής σας ..

                            Σε άλλα νέα στο ταξίδι που σήμερα ολοκληρώνω για διακοπές Θάσο άρχισα να έχω και εγώ πιθανό θέμα με το κούμπωμα της όπισθεν η οποία 3/5 φορές βγαζει ήπιο 'γδούπο'. Όχι σε Leon απλά το αναφέρω για να μην λέμε ότι αυτά τα βγάζουν μόνο τα VAG. Και του PSA δυστυχώς βγάζει μικρά χαζά θεματάκια 2/3 φορές τον χρόνο ενώ είναι ακόμα φρέσκο αγορασμενο Δεκέμβριο του 2019. Δυστυχώς επαναλαμβάνω ΔΕΝ είναι μόνο το VAG. Την άλλη εβδομάδα έκλεισα ραντεβού στην αντιπροσωπεία και θα αναφερθώ για το αποτέλεσμα στο αντίστοιχο νήμα (Peugeot).

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              6αρι έχεις.

                              Δηλαδη κάνει ένα βαθύ ήχο όταν βάζεις όπισθεν;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lapin last edited by

                                Εγώ έχω Arona 1.0 tsi 115 και το αμάξι πετάει. Μόνο κάτω από τις 1600rpm ο κινητήρας, αναμενόμενα, δεν τραβάει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sabas_thess @lap last edited by

                                  6αρι έχεις.

                                  Δηλαδη κάνει ένα βαθύ ήχο όταν βάζεις όπισθεν;

                                  Ναι 6αρι μηχανικό και 3/5 κουμπώματα βγάζουν ένα ελαφρύ 'γδούπο' πριν τερματίσει το κούμπωμα της όπισθεν. Για να γίνει αντιληπτός θέλει ησυχία και ανοικτά παράθυρα. Όταν έχω αποτέλεσμα θα γράψω. Καλά και σε χαμηλές ταχύτητες 1->2 και το αντίστροφο βγάζουν σχεδόν αντίστοιχο ήχο αλλά της όπισθεν είναι το 3/5 που με ανησυχεί. Κάτι αλλάζει μεταξύ των περιπτώσεων και πρέπει να το δω...

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Πολύ ενδιαφέρον αυτό για το peugeot κράτα μας ενήμερους.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tkin73 last edited by

                                      Αυτοί οι θόρυβοι γδαπ και γδούπ για τις αντιπροσωπείες δεν υπάρχουν!  Δεν ασχολούνται ! Μόνο αν βγάλει πρόβλημα. Τα υπόλοιπα τα φορτώνουν στα ...ψυχολογικά του κατόχου...

                                      Όταν είχα πάει στην Σουζούκι για το τζαμί στην αρχή που συντονιζοταν όταν ήταν μισάνοιχτο με πήγε ο ... ηλεκτρολόγος που .... ασχολήθηκε να ακούσει το πρόβλημα μου στο ....δικό του αμάξι ( ούτε που θυμάμαι μάρκα όχι Σουζούκι πάντως) και άρχισε να μου κουνάει μέσα έξω το παράθυρο του για να μου δείξει πόσο τζόγο είχε το δικό του και πόσο καλό ήταν το δικό μου ...και να πάω στο καλό και να μάθω να ζω με αυτό! ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • H
                                        harisma23 @tsofras last edited by

                                        Είχα το Ibiza 1.0 115 για 6 μήνες χειροκίνητο κιβώτιο , ψόφιος κάτω απο τις 2000 στροφές , είχα κάνει test drive πριν κανα χρόνο το VW t-cross 1.0 115 manual ακριβώς την ίδια αίσθηση , πήγα πριν 2 εβδομάδες και έκανα test drive πάλι το VW t-cross 1.0 115 DSG , λες και οδηγούσες άλλο κινητήρα.

                                        Δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι στη χαρτογράφηση ή είναι ιδέα μου επειδή τα κατεβάσματα τα κάνει το DSG , αλλά δεν ένιωθες αυτό το κενό κάτω απο τις 2000 στροφές .

                                        δεν είναι θέμα χαρτογράφησης η πολύ καλύτερη αίσθηση που είχες με το DSG, αλλά κιβωτίου. Το DSG αμπραγιάρει συνεχώς (χωρίς να είναι ιδιαίτερα αντιληπτό) εκεί στις πολύ χαμηλές στροφές για να καλύψει την αδυναμία του κινητήρα. Γι' αυτό λέμε ότι στους μικρούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες είναι τα αυτόματα κιβώτια το τέλειο ταίρι, καθώς καλύπτει την αδυναμία τους πολύ χαμηλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Επίσης, τι γραναζωμα έχει το dsg;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • babisstinson
                                            babisstinson @harisma23 last edited by

                                            δεν είναι θέμα χαρτογράφησης η πολύ καλύτερη αίσθηση που είχες με το DSG, αλλά κιβωτίου. Το DSG αμπραγιάρει συνεχώς (χωρίς να είναι ιδιαίτερα αντιληπτό) εκεί στις πολύ χαμηλές στροφές για να καλύψει την αδυναμία του κινητήρα. Γι' αυτό λέμε ότι στους μικρούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες είναι τα αυτόματα κιβώτια το τέλειο ταίρι, καθώς καλύπτει την αδυναμία τους πολύ χαμηλά.

                                            Κάτι μάθαμε και σήμερα, αυτό δεν το γνώριζα!

                                            Παιδιά μια ερώτηση αν γνωρίζει κανείς: Ποιο DSG Κιβώτιο έχουν τα:

                                            • Cupra Formentor 1.5T 150hp

                                            • Seat Leon 1.5T 150hp FR

                                            • Seat Leon FR 2.0 TSI DSG 190hp

                                            Είναι το ίδιο σε όλα, το υγρού τύπου 'DQ200' που έχω δει και αναφέρετε; Ή είναι διαφορετικά;

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 44 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr