-
Ανοιγομαι πολυ το ξέρω. Εντάξει μη φανταστείτε και καμια fancy μπυραρια. Κουτάκια απο την καντίνα στα Λιμανάκια Βουλιαγμένης για να βλέπουμε και τους τελευταίους καγκουρες-δεινοσαυρους του πλανήτη να μαρσάρουν με ελευθερες εξατμισεις.
-
Να είμαστε καλά στην υγεία μας πρωτα, και το 25 οταν θα βλέπουμε αυτό το θρέντ, κάποιοι απο εσας που ορκιζεστε αιώνια αγάπη στους θερμικούς, η μοναδική σας αμφιβολία θα είναι οχι αν θα πάρετε ηλεκτρικό, αλλά ποιό. Αν χάσω σας κερνάω όλους μπυρες
Για να προλάβω τους άλλους , εγώ δεν θέλω μπύρες αλλά μια εξυπηρέτηση. Θα με βοηθήσεις στην μετακόμιση σε αριστοκρατική συνοικία με σωστο κλειστό πάρκινγκ για να φορτίζω χωρίς άγχος;
Όλα τα άλλα τα έχω σχεδόν λύσει! Να φανταστείς μου λειπουν μόνο 495.000 από τα 500.000 που μου ζητούν για σπίτι με κλειστό πάρκινγκ σε καλή περιοχή ( όχι δλδ να πάρουμε ηλεκτρικό και να ρίξουμε το βιοτικό μας επίπεδο!) Όπου θα φορτίζω με τον ταχυφορτιστη των 10.000 μέχρι να μάθω από τον μπατζανακη μου ότι δεν θα κάνει να φορτίζω έτσι γιατί θα χάνω σε διάρκεια ζωής των μπαταριών....
Ελπίζω μέχρι το 2025 η αυτονομία να έχει ξεφύγει από τα ξεφτυλισμενα 200 χλμ που είναι τώρα γιατί όσο σκέφτομαι ότι αν το τριήμερο στην Χαλκιδική με το δίωρο μποτιλιάρισμα ήμουν με ηλεκτρικό θα κάναμε όλοι τον σταυρό μας να φτάσουμε στον προορισμό μας δεν θέλω να σκεφτώ τα γέλια των υπολοίπων όταν θα με έβλεπαν στην λεα και θα τους απαντούσα ότι άδειασε η μπαταρία....
-
Το επόμενο Q8 θα είναι το τελευταίο Audi με θερμικό μοτέρ
Η μετάβαση της Audi στην ηλεκτρική εποχή θα ολοκληρωθεί το 2032.
Πριν από λίγες μέρες μάθαμε πως η Audi θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από το 2026 και μετά, και τώρα έρχονται στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που θα γίνει η μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2032.
Γερμανικά μέσα αναφέρουν πως τα υφιστάμενα A3, A4, Α5 και Α6 θα αντικατασταθούν από τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με το πρόθεμα e-tron. Ορισμένα από αυτά θα συνυπάρχουν με τις θερμικές εκδόσεις για ένα διάστημα, όπως το σημερινό A6 με το αντίστοιχου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικό A6 e-tron που θα παρουσιαστεί το 2023 ως η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου που είδαμε στη Σαγκάη.
Το τελευταίο μοντέλο της Audi με θερμικό μοτέρ μάλλον θα είναι η επόμενη γενιά του Q8 που θα παρουσιαστεί το 2026 παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτρικό Q8 e-tron. Η παραγωγής της τελευταίας έκδοσης του Q8 με βενζινοκινητήρα, θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2032 όπως αποκαλύπτουν ανώνυμες πηγές από την Audi.
Να θυμίσουμε πως τον περασμένο Μάρτιο, ο Markus Duesmann είχε δηλώσει σε συνέντευξή του πως η Audi σταματά την εξέλιξη νέων θερμικών μοτέρ, αφιερώνοντας όλες τις δυνάμεις της σε εναλλακτικά συστήματα κίνησης.
https://www.drive.gr/news/kosmos/epomeno-q8-tha-einai-teleytaio-audi-me-thermiko-moter
-
Kάτι που δεν έχει αναφερθεί εδώ μέσα, είναι το γιατί πιέζουν τόσο οι ίδιες οι εταιρείες και θέτουν ως στόχο την πολύ γρήγορη μετάβαση.
Πόσοι γνωρίζετε την Ionity και σε ποιους ανήκει; Δείτε πόσο μεγάλο δίκτυο έχει στην Ευρώπη...
''IONITY is a joint venture of BMW Group, Ford Motor Company, Hyundai Motor Group, Mercedes Benz AG and Volkswagen Group with Audi and Porsche. ''
Στόχος είναι τα κέρδη από την πώληση ρεύματος και την φόρτιση.
Θα φύγει το παιχνίδι από τους παραδοσιακούς παίκτες της ενέργειας(bp, total κτλπ) και θα μπουν και άλλοι.
Για αυτό εξαπλώνεται με τεράστια ταχύτητα και μεθοδικότητα το δίκτυο φόρτισης από τους ίδιους τους κατασκευαστές οχημάτων.
-
Λογικο ειναι οι κατασκευαστες να ενδιαφερονται για την φορτιση, αλλιως δεν θα μπορουν να πουλησουν τα αυτοκινητα τους. Προφανως αυτο αυξανει την ταχυτητα εξαπλωσης του δυκτυου & ο ανταγωνισμος θα οδηγησει σε καλυτερες τιμες στον τελικο χρηστη.
-
Ρε Tkin73, πες μου ότι τρολάρεις. Γιατί αλλιώς δεν έχεις ΙΔΕΑ από την ηλεκτροκίνηση που κατηγορείς.
-
Εντάξει, λογικό είναι το πρόβλημα της φόρτισης που λέει. Δεν εχουν ολοι την ανεση εσωτερικου παρκινγκ, ουτε περιμένω το 25 να υπάρχει υπερεπάρκεια θεσεων παρκινκ με φορτιστή. Σιγουρα θα υπαρχει ενα βασικό δικτυο παντως. Στα υπόλοιπα με τις αυτονομίες και τα μποτιλιαρισματα εντάξει, το εχασε τελειως. Μαλλον νομιζει οτι σε στάση καίνε οπως τα θερμικά με τον κινητηρα στο ρελαντί. Θα μάθει το παιδι, μην εισαι αυστηρός
-
Νεόκοπα taxfree antipleba ηλεκτρικά βλέπω και εγώ αρκετά στην περιοχή μου αλλά και σε αυτές που λέει ο dimsabas. Που και πάλι μειοψηφία είναι μπροστά στα άπειρα Range Rover που παίζει να είναι περισσότερα και από τα smart.. Να δούμε αν θα συνεχίσουν τις πωλήσεις ή αν ψώνισαν όσοι ήταν να πάρουν.
Όταν όμως κινούμαι σε όλες τις υπόλοιπες λαικές συνοικίες δεν έχει αλλάξει η εικόνα στους δρόμους.
Είδαμε και καμερούλα στην παραλιακή σήμερα φρέσκια με το όριο ταχύτητας να σου το κοτσάρει στην μάπα ΠΡΟΥΣΧΗ ΠΑΤΕ ΜΕ ΧΧΧ ΕΛΑΤΤΩΣΑΤΕ και όριο 60 .. στο κομμάτι που βάλανε νέα άσφαλτο μετά το λαγονήσι. Πόσο τραγικοι, κάλα που δε βάλανε ταμπέλα κατέβα και σπρώχτο..
Κάπως έτσι με κόβω μελλοντικά να χτυπάω δεινόσαυρο πισωκίνητο χωρίς εξάτμιση για αντικοινωνικές εξορμήσεις
-
Ρε Tkin73, πες μου ότι τρολάρεις. Γιατί αλλιώς δεν έχεις ΙΔΕΑ από την ηλεκτροκίνηση που κατηγορείς.
Αλλαξε δλδ κατι στους σταθμους φορτισεις και ξεκινησε δωρεαν πρόγραμμα ο κουλης εγκατάστασης φορτιστων σε καθε οικοδομη για όλα τα διαμερίσματα ακομα και στα κατω πετραλωνα και στον Δενδροπόταμο και δεν το πήρα χαμπάρι?
τα 200 χλμ αυτονομιας δλδ με τα σταμάτα ξεκινα γίνονται 500 στα ηλεκτρικά ? αν είναι ετσι να κυνηγάμε τα μποτιλιαρισματα!
-
τα 200 χλμ αυτονομιας δλδ με τα σταμάτα ξεκινα γίνονται 500 στα ηλεκτρικά ? αν είναι ετσι να κυνηγάμε τα μποτιλιαρισματα!
500 όχι, αλλά σε τέτοιες συνθήκες αυξάνεται η αυτονομία (λόγω ανάκτησης ενέργειας)! Όταν είχα την i3 (το είχα γράψει και πιο παλιά) κατάφερα να κάνω την διαδρομή Βριλήσσια-BMW Spanos (Ν. Σμύρνη) πατώντας μόνο 1 φορά φρένο, όλες τις άλλες οδηγούσα one-pedal, οπότε σε κάθε φρενάρισμα έκανα ανάκτηση. Ξεκίνησα με 83χλμ αυτονομία και έφτασα με 87χλμ, έχοντας διανύσει και 20χλμ περίπου, δηλαδή θα έπρεπε να έχω φτάσει με 63χλμ αυτονομία.
-
Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης....όταν θα σκέφτεσαι που θα φορτίσεις φτάνοντας στον προορισμό σου , θα αρχίζεις τις πράξεις , αν κλείσω το κλίμα πόσα χλμ κερδίζω; Αν κλείσω και το ράδιο τι παίζει; ....
Όσο τα ηλεκτρικά δεν βγάζουν 500-600 ανέμελα χλμ θα είναι δεύτερη επιλογή.
Έβλεπα την παρουσίαση του Στέφου για το ηλεκτρικό αουντι με τιμή εκκίνησης ...75000. 4.9μ αμάξι που βάζεις 5 ζωντανούς και δύο πτώματα στις αποσκευές και έχει αυτονομία 220 χλμ!
Τι να το κάνεις τέτοιο αμάξι , έστω ότι έχει τα φράγκα, που έχει ένα σκασμό χώρο για να ταξιδέψεις όλη την Ευρώπη πρώτη θέση και δεν σε πάει ούτε μέχρι την Λαμία χωρίς να σταματήσει?
Αν είναι να το έχω για το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα για να κάνω ανάκτηση ποιος ο λόγος να πάρω 5μ αμάξι;
-
Άρα ΔΕΝ τρολάρεις. Δε γνωρίζεις το θέμα αλλά τους μύδρους τούς έχεις στο τσεπάκι.
-
Το επόμενο Q8 θα είναι το τελευταίο Audi με θερμικό μοτέρ
Η μετάβαση της Audi στην ηλεκτρική εποχή θα ολοκληρωθεί το 2032.
Πριν από λίγες μέρες μάθαμε πως η Audi θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από το 2026 και μετά, και τώρα έρχονται στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που θα γίνει η μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2032.
Γερμανικά μέσα αναφέρουν πως τα υφιστάμενα A3, A4, Α5 και Α6 θα αντικατασταθούν από τα αντίστοιχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με το πρόθεμα e-tron. Ορισμένα από αυτά θα συνυπάρχουν με τις θερμικές εκδόσεις για ένα διάστημα, όπως το σημερινό A6 με το αντίστοιχου μεγέθους αμιγώς ηλεκτρικό A6 e-tron που θα παρουσιαστεί το 2023 ως η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου που είδαμε στη Σαγκάη.
Το τελευταίο μοντέλο της Audi με θερμικό μοτέρ μάλλον θα είναι η επόμενη γενιά του Q8 που θα παρουσιαστεί το 2026 παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτρικό Q8 e-tron. Η παραγωγής της τελευταίας έκδοσης του Q8 με βενζινοκινητήρα, θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2032 όπως αποκαλύπτουν ανώνυμες πηγές από την Audi.
Να θυμίσουμε πως τον περασμένο Μάρτιο, ο Markus Duesmann είχε δηλώσει σε συνέντευξή του πως η Audi σταματά την εξέλιξη νέων θερμικών μοτέρ, αφιερώνοντας όλες τις δυνάμεις της σε εναλλακτικά συστήματα κίνησης.
https://www.drive.gr/news/kosmos/epomeno-q8-tha-einai-teleytaio-audi-me-thermiko-moter
Στη χώρα μας, η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων κατά 51% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά! Με συνολικά 4.020 ταξινομήσεις σε μία αγορά που το 2019 κινήθηκε αυξητικά σε ποσοστό 10,3%, κλείνοντας στις 114.109 μονάδες, η επίδοση της Audi αντιπροσωπεύει με διαφορά τη μεγαλύτερη αύξηση που σημειώθηκε ανάμεσα στις πρώτες 20 μάρκες στην Ελλάδα.
Δηλαδή 110.000 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν δεν ήταν Audi. 4020 ήταν τα Audi, στην Ελλάδα, αύξηση 50% απ τη προηγούμενη χρονιά. Τα 600 ήταν Α1. Όταν σταματήσει τα θερμικά, πόσα θα πουλάει;
Όσον αφορά στον Tkin, είναι αδαής ο άνθρωπος, δεν ξέρει πως στα ηλεκτρικά στο μποτιλιάρισμα στα χιόνια το χειμώνα, σκεπάζονται με κουβέρτες ενώ φοράνε και ισοθερμικά, αφού μάλλον για Σκι θα πήγαιναν. Και το καλοκαίρι, ανοιχτά παράθυρα βεντάλια και καρπουζάκι και αυτονομία στα ύψη. Σιγά σιγά θα μάθει, που να τα ξέρει αυτά ο ντηζελοκίνητος...
-
Είδαμε και καμερούλα στην παραλιακή σήμερα φρέσκια με το όριο ταχύτητας να σου το κοτσάρει στην μάπα ΠΡΟΥΣΧΗ ΠΑΤΕ ΜΕ ΧΧΧ ΕΛΑΤΤΩΣΑΤΕ και όριο 60 .. στο κομμάτι που βάλανε νέα άσφαλτο μετά το λαγονήσι. Πόσο τραγικοι, κάλα που δε βάλανε ταμπέλα κατέβα και σπρώχτο..
Κάπως έτσι με κόβω μελλοντικά να χτυπάω δεινόσαυρο πισωκίνητο χωρίς εξάτμιση για αντικοινωνικές εξορμήσεις
δεν χρειάζεται πισωκούνα , στραβωχέρης και άμπαλος να είσαι και τίποτα άλλο
υ.γ: Καλά να είναι οι άνθρωποι ..
-
Αν είναι να το έχω για το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα για να κάνω ανάκτηση ποιος ο λόγος να πάρω 5μ αμάξι;
Μα συμφωνούμε, αυτά τα αυτοκίνητα όπως το Audi που περιγράφεις είναι τελείως αχρηστα!! Σήμερα που μιλάμε τα ηλεκτρικά είναι είτε Tesla/Mach E/Kona/.iD κλπ, με αυτονομία 400+ χλμ ή αλλιώς ένα μικρό πόλης για κίνηση μόνο στην πόλη. Να πάρεις 5μ αμάξι για την πόλη είναι ηλίθιο. Απλά είναι δοκιμές των εταρειών και τις πληρώνουμε εμείς. Τα ηλεκτρικά σήμερα είναι πολύ συγκεκριμένα, ανάλογα με την χρήση.
-
Μερικές εξηγήσεις για τον λόγω που επιστρέφουν τα ταμπούρα, κυρίως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
https://www.autoblog.gr/2021/06/19/ta-tampoura-epistrefoun-sta-hlektrika-montela/
-
Τώρα που έγραψε ο Φάνης για το Kona, το παρακάτω δεν ήταν ενός μέλους μου έγραφε πριν κανένα χρόνο; Πως και το πουλάει,ξέρει κανείς; Και τι είναι επιπλέον η αντλία θερμότητας που περιγράφει;
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/313325815-hyundai-kona
-
Τώρα που έγραψε ο Φάνης για το Kona, το παρακάτω δεν ήταν ενός μέλους μου έγραφε πριν κανένα χρόνο; Πως και το πουλάει,ξέρει κανείς; Και τι είναι επιπλέον η αντλία θερμότητας που περιγράφει;
-
Μάλλον κατάλαβε πόσο φανταστική είναι η ηλεκτροκίνηση....αχαχα!!
-
Αντλία θερμότητας είναι για να ζεσταίνει τον εσωτερικό χώρο (μάλλον πιο γρήγορα ή αποδωτικά από το στάνταρ σύστημα).
-
-
δεν χρειάζεται πισωκούνα , στραβωχέρης και άμπαλος να είσαι και τίποτα άλλο
υ.γ: Καλά να είναι οι άνθρωποι ..
![](a href=)' />
Από το πρωί το χαζεύω στο fb και σχολιάζεται στην επίτιμη ομάδα μας, δικοί μου άνθρωποι με καταλαβαίνουν
Νομίζω το κατάφερε κοπέλα. Την αναζητούμε να τη βάλουμε στην διαχείριση της ομάδας, έβαλε σε πολύ κόσμο τα γυαλία, congrats !
-
Στο μποτιλιάρισμα για Χαλκιδική το ηλεκτρικό δεν καίει για να προχωράει, αδειάζει όμως τη μπαταρία το αρκουδίσιον. Δεν πιστεύω να ιδροκοπάς για να μην καις ρεύμα;
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης