Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 276
    • 277
    • 110 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    189715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      καλοριζικο και ευχαριστα χιλιομετρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • S
        spiros last edited by

        αμα ψαχτεις με καμια after market λυση για το υποβραχιονιο πες μας, ειναι κατι που και εμενα με εκνευρισε πολυ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • D
          dublin last edited by

          Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!

          Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • cirus
            cirus @dublin last edited by

            Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!

            Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.

            Δεν ξέρουν να βάζουν μάλλον υποβραχιόνια χαχαχαχαχ

            το τιμόνι σε μένα στο PUMA είναι υπερβολίκα ευαίσθητο ούτε βαρύ ούτε ελαφρυ. Νομίζω ότι το βάρος του είναι το απολύτως ιδανικο για μένα και ειναι σε αυτα που μου αρέσουν πάρα πολύ

            Θα ήθελα όμως να μην είναι τοσο ευαίσθητο για να μην γίνεται κουράστικο ειδικα μεσα στην πόλη. γενικά πολύ θετικη εντυπωση έχω για το τιμόνι.

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • cirus
              cirus @lap last edited by

              Για πες μας πως ειναι το octavia σε αίσθηση;

              Είσαι ευχαριστημένος;

              Πόσο σου βγήκε;

              To octavia diesel το πήρα μεταχειρισμένο και είναι το καλύτερο αμαξι και ποιο τίμιο που είχα ποτε, οικονομικο, μεγαλους χώρους , ανετο αξιόπιστο αλλά .......... βαρετο. Ειναι ο ορισμός του Value for money και προσωπικά πιστεύω ότι καλύτερο μπορεί να πάρει ενας οικογενειάρχης καλύτερο από καθε SUV αν δεν τον ενδιαφέρει η μόδα και η εμφανιση.

              εχμμμμ είναι και ότι όλοι φίλοι σου θα σε φωναζουν ταξιτζη........

              κοστος με πινακιδες, εκτελονισμό και όλα 39700. ολο τον καταλογο των εξτρα εκτος πανοραμικής.

              το αλλο απλα περιμένει να οδηγηθει..... Πάντως μέχρι 3000 στροφές στην εθνική πήγε 136χλμ/ωρα με 6η

              νταξει δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός ακόμα απλά με τρελαινει ευχαριστα.

              Κάποια πρώτα σχολια. Ευκολη οθόνη και infortainment κριμα που δεν έχει εληνικά αλλα δεν με πειραξε, με πειραξε που δεν είναι εστω και λίγο στραμενο προς τον οδηγό. Το υποβραχιόνιο είναι πολύ πίσω και δεν βολεύει καθόλου να ξεκουράζεις το χέρι σου, επισης εκτος που ειναι πολύ πίσω, είναι και σε λάθος ύψος για να βολεύει. Ο δοκίμαστης στην ford ήταν μάλλον μέχρι 1,80 για να βολευτεί στα recaro, με πολυ μακρια χέρια χιμπατζη που ήταν και με εκ γενετής στραβο δεξί χέρι ώστε να το ακουμπάει πίσω ενω ταυτόχρονα τον βολευει να φτανει μπροστα και να αλλάζει ταχύτητες στο σωστο ύψος. Δεν εξηγήται αλλιώς πως το έκαναν έτσι.

              Τα recaro υπέροχα στο 1,79 που είμαι με αγκαλιασαν πολυ καλά. Ο κινητήρας τραβαει κάργα, πολύ ευχαριστο και καλό κιβωτιο. στις στροφες όσο πήγαινα εμπαινε τρένο και χωρίς καθόλου κλίσεις αλλά αναμενόμενο δεν το εχω πάει σε στροφιλίκια ακόμα για να έχω άποψη ούτε μπορω να το πιέσω ακόμα. Το τιμονι υπερβολικά ακριβές, που είναι φανταστικο γενικα αλλά πρέπει να γίνεται κουραστικό με το παραμικρο αγγιγμα στριβει. Σκληρές αναρτήσεις αλλα όχι υπερβολικα για μεσα στην πόλη, κάποιους θα τους κούραζε, για τα δικά μου στανταρτ είναι οκ. Οσο ανεβαίνει η ταχύτητα είναι φοβερες. Ο ήχος της εξάτμισης στο sport και του κινητήρα πολύ ωραίος. Εχω ακούσει και καλύτερα αλλά είναι πολύ καλός παρόλα αυτά. Στο normal δεν ακούγεται που είναι ωραίο δεν θες πάντα δυνατό ήχο όσο ωραιος και να είναι.

              Οι ζάντες μου φαίνονται οι ποιο όμορφες που έχω δει πραγματικά κοσμηματα δεν ξέρω πως αλλιώς να τις περιγράψω. Σχεδιαστικα το αμάξι μου φαίνεται πολύ καλό. έδωσαν χρήματα σε σχεδιαστές και δεν τους έμειναν μάλλον για δοκιμαστες εξου και ο χιμπατζανθρωπος. Βαλε μωρε μέσα ότι έχει και το fiesta πανω κάτω να γλιτωσουμε κόστος.

              περισσότερα εν καιρώ, μια βόλτα το εκανα

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • D
                dublin @cirus last edited by

                Dublin wrote

                Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!

                Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.

                Δεν ξέρουν να βάζουν μάλλον υποβραχιόνια χαχαχαχαχ

                το τιμόνι σε μένα στο PUMA είναι υπερβολίκα ευαίσθητο ούτε βαρύ ούτε ελαφρυ. Νομίζω ότι το βάρος του είναι το απολύτως ιδανικο για μένα και ειναι σε αυτα που μου αρέσουν πάρα πολύ

                Θα ήθελα όμως να μην είναι τοσο ευαίσθητο για να μην γίνεται κουράστικο ειδικα μεσα στην πόλη. γενικά πολύ θετικη εντυπωση έχω για το τιμόνι.

                Μάλλον έχουν τον ίδιο χιμπατζή ακόμη! Εμένα που είμαι κανονικός τύπος της Μεσογείου καθόλου δεν με βολεύει!

                Εννοείται πως το Puma θα είναι τρελά εξελιγμένο από το B Max που είναι 95% το προηγούμενο Fiesta. Αυτό με το τιμόνι πάντως θέμα, ειδικά πολλές φορές μετά από πολύ C3, όταν παίρνω το B τρομάζω σε κάτι στροφουλες!

                Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, και δεν έχω οδηγήσει Puma, αλλά το 2008 με είχε εντυπωσιάσει τότε με το τιμόνι του σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είχα οδηγήσει (και το Sportage ήταν πολύ καλό, γι' αυτό έχω τρελές ελπίδες για το καινούργιο), στα 150 τσιμέντο, μέσα στην πόλη με το δαχτυλακι!

                Επίσης γι' αυτό κάνει καλές πωλήσεις και το C3 παραδοσιακά, εύκολο αυτοκινητάκι, ελαφρύ τιμόνι για πόλη, λίγο ευχάριστο, λίγο ομορφούλι, λίγο ανετουλι, λίγο οικονομικουλι, βολεύει για 2ο και πόλη, δώσε το Oktavia και πάρε C3!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • cirus
                  cirus @dublin last edited by

                  cirus wrote:

                  Dublin wrote

                  Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!

                  Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.

                  Δεν ξέρουν να βάζουν μάλλον υποβραχιόνια χαχαχαχαχ

                  το τιμόνι σε μένα στο PUMA είναι υπερβολίκα ευαίσθητο ούτε βαρύ ούτε ελαφρυ. Νομίζω ότι το βάρος του είναι το απολύτως ιδανικο για μένα και ειναι σε αυτα που μου αρέσουν πάρα πολύ

                  Θα ήθελα όμως να μην είναι τοσο ευαίσθητο για να μην γίνεται κουράστικο ειδικα μεσα στην πόλη. γενικά πολύ θετικη εντυπωση έχω για το τιμόνι.

                  Μάλλον έχουν τον ίδιο χιμπατζή ακόμη! Εμένα που είμαι κανονικός τύπος της Μεσογείου καθόλου δεν με βολεύει!

                  Εννοείται πως το Puma θα είναι τρελά εξελιγμένο από το B Max που είναι 95% το προηγούμενο Fiesta. Αυτό με το τιμόνι πάντως θέμα, ειδικά πολλές φορές μετά από πολύ C3, όταν παίρνω το B τρομάζω σε κάτι στροφουλες!

                  Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, και δεν έχω οδηγήσει Puma, αλλά το 2008 με είχε εντυπωσιάσει τότε με το τιμόνι του σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είχα οδηγήσει (και το Sportage ήταν πολύ καλό, γι' αυτό έχω τρελές ελπίδες για το καινούργιο), στα 150 τσιμέντο, μέσα στην πόλη με το δαχτυλακι!

                  Επίσης γι' αυτό κάνει καλές πωλήσεις και το C3 παραδοσιακά, εύκολο αυτοκινητάκι, ελαφρύ τιμόνι για πόλη, λίγο ευχάριστο, λίγο ομορφούλι, λίγο ανετουλι, λίγο οικονομικουλι, βολεύει για 2ο και πόλη, δώσε το Oktavia και πάρε C3!

                  το octavia εχει δωθεί ήδη, περιμένει τον νεο του κατοχο που μενει Τρικαλα να έρθει να το παραλάβει. Συντομα θα με αφησει αλλά θα το βλέπω μιας και είναι γνωστος.

                  Εμεινε να φύγει και ενα πολύ παλιο fiesta που έχουμε και το αλλο μισο να αποφασίσει επιτέλους τι θέλει για νεο τουτου μιας και το δικό της το έδωσε στον πατέρα της που είχε το εν λογω fiesta ως τώρα

                  Το C3 εμενα δεν με αρεσει πολυ το τιμονι, παρα είναι ελαφρυ για τα γούστα μου το τιμόνι αν και μεσα στην πόλη καλό ειναι αυτο. Καλό αμαξάκι, τίμιο και ομορφούλι. Εχω κόλλημα ομως στο κεφαλι με τους γάλλους όμως δεν παίρνω ποτέ τα φοβαμαι πάρα πολύ. Στην οικογένεια 2 Renault (Laguna & Megane) και ενα Citroen C4 εβγαλαν πάρα πολλά προβλήματα (εγκεφάλους και χιλια δυο και ταλαιπώρησαν αφανταστα τους κατόχους) και φοβήθηκε το μάτι μου. Εχασαν πάρα πολλά χρήματα. Τυχαιο θα μου πείς και θα έχεις και δίκιο πιθανοτατα αλλά η πίστη μου κλωνίστηκε. Μαρέσουν πάρα πολύ (ειδικα όλη η νέα γκάμα της PEUGEOT) αλλά δεν θα έπαιρνα.

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Cirus νομίζω στο είχα πει ότι το τιμόνι είναι έτσι. Πιστεύω θα το συνηθίσεις και θα το εκτιμήσεις όταν το οδηγήσεις όπως του αρμόζει..

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • cirus
                      cirus @mastoras78 last edited by

                      Cirus νομίζω στο είχα πει ότι το τιμόνι είναι έτσι. Πιστεύω θα το συνηθίσεις και θα το εκτιμήσεις όταν το οδηγήσεις όπως του αρμόζει..

                      και βεβαια το ειχες πει, απλά το γράφω και εγω τώρα που το διαπιστώνω ώστε όπως εσυ με βοήθησες να καταλάβω να κάνω και γω το ίδιο σε κάποιον που ενδιαφέρεται. Το τιμόνι εμενα μαρεσει πολύ εστω και με αυτο το μικρό μείον. Εχει περισσοτερα θετικα απο αρνητικά αλλα τα λέμε όλα γιατι ολοι εχουν διαφορετικά γούστα και μπορει αυτο το για μενα μικρο μειον να είναι για αλλον ενας πολυ μεγάλος αποτρεπτικός παραγοντας.

                      Βλέπεις θέλω να πιστεύω ότι και οι αλλοι 2 πιθανοι αγοραστες στο μελλον στην Ελλάδα μπορει και να διαβάζουν (μπορεί να εβαλα τους διπλασιους αλλά καταλαβαίνεις, να μην φαινονται και πολυ λίγοι)

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • L
                        lap last edited by

                        Μπραβο ρε κατάπτυστε. Εύχομαι να το χαρείς όσο δεν πάει.

                        Απο τα καθισματα μέχρι το τιμονι αυτό το αυτοκινητο σχεδιάστηκε για χιμπατζήδες σαν εσένα, εάν έχει χώρο ειδικά σχεδιασμένο για μπανάνες ή ότι σ αρέσει για κολατσιό, τελείωσε, είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για εσένα.

                        Να το χαρείς, να το στύψεις, να το χαρούν οι γύρω σου, να το ζηλέψουν οι γείτονες, να σου μείνει καλή ανάμνηση όταν θα το αναπολείς.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • W
                          wantone last edited by

                          Eχει εξατμιση με βαλβιδα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • cirus
                            cirus @wantone last edited by

                            Eχει εξατμιση με βαλβιδα?

                            ναι έχει, οταν το βάζεις σε sport ή track mode ενεργοποιείται

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              ωωωω

                              σιρε ειναι  cialis των 20 σε μαυρο. 3 δοσεις puma το πρωι πριν το πρωινο, 7 το μεσημερι μετα το φαγητο, 2 πριν το βραδυνο πηδημα και 9 μετα. το πηδημα μπορεις να το παραβλεψεις, τις δοσεις οχι.

                              #kalotrehton

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • M
                                manast last edited by

                                Καλοτάξιδο! Γεροί να είστε όλοι σας να το χαρείτε. Εξαιρερικό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Κι απο εμενα.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dgrgtc last edited by

                                    Σιδερένιος και καλοταξιδο...το πιο επιθετικό Puma που έχω δεί...του πάει πολύ το μαύρο!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • I
                                      infidel last edited by

                                      Καλοταξιδο και καλά χιλιόμετρα, πάντα με προσοχή παιδιά. Σήμερα στην Λαυρίου είδα puma μαύρο φορτωμένο σε οδική, έλειπε η πίσω αριστερή ρόδα και είχαν ανοίξει οι κουρτίνες αερόσακοι, την είχε φάει πολύ καλά....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus last edited by

                                        Παντα μου άρεσαν οι κόκκινες πινελιες εσωτερικα μονο. Δευτερα πάει για PPF μεμβράνες και κεραμική και την Παρασκευή θα είναι ολοκληρωμένο.

                                        https://ibb.co/48ZrkqJ
                                        https://ibb.co/hFW67TG
                                        https://ibb.co/HYmbr0k
                                        https://ibb.co/H4MNQj2
                                        https://ibb.co/XyJpJSW
                                        https://ibb.co/G5d3ZDB
                                        https://ibb.co/M53K3mP
                                        https://ibb.co/1JqmNf9
                                        https://ibb.co/W2bG1Nn
                                        https://ibb.co/1r2yysN

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 last edited by

                                          Ωραίος! Δεν ήξερα ότι αντί το κλασσικό οβάλ της Ford βάζουν ένα puma..

                                          Ποιά λάστιχα φοράει ? Pilot Sport 4S ?

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kkostask last edited by

                                            Σε σκεφτόμουν σήμερα....στην διαδρομή Καστορία-Πρέσπες που είναι όλο στροφές και απαλές καμπές μέσα στο πράσινο με καλή άσφαλτο σχεδόν σε όλη τη διαδρομή, τι ωραία θα ήταν να βρυχόνταν το ST.....

                                            Καλοτάξιδο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 110 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr