-
καλοριζικο και ευχαριστα χιλιομετρα!
-
αμα ψαχτεις με καμια after market λυση για το υποβραχιονιο πες μας, ειναι κατι που και εμενα με εκνευρισε πολυ!
-
Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!
Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.
-
Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!
Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.
Δεν ξέρουν να βάζουν μάλλον υποβραχιόνια χαχαχαχαχ
το τιμόνι σε μένα στο PUMA είναι υπερβολίκα ευαίσθητο ούτε βαρύ ούτε ελαφρυ. Νομίζω ότι το βάρος του είναι το απολύτως ιδανικο για μένα και ειναι σε αυτα που μου αρέσουν πάρα πολύ
Θα ήθελα όμως να μην είναι τοσο ευαίσθητο για να μην γίνεται κουράστικο ειδικα μεσα στην πόλη. γενικά πολύ θετικη εντυπωση έχω για το τιμόνι.
-
Για πες μας πως ειναι το octavia σε αίσθηση;
Είσαι ευχαριστημένος;
Πόσο σου βγήκε;
To octavia diesel το πήρα μεταχειρισμένο και είναι το καλύτερο αμαξι και ποιο τίμιο που είχα ποτε, οικονομικο, μεγαλους χώρους , ανετο αξιόπιστο αλλά .......... βαρετο. Ειναι ο ορισμός του Value for money και προσωπικά πιστεύω ότι καλύτερο μπορεί να πάρει ενας οικογενειάρχης καλύτερο από καθε SUV αν δεν τον ενδιαφέρει η μόδα και η εμφανιση.
εχμμμμ είναι και ότι όλοι φίλοι σου θα σε φωναζουν ταξιτζη........
κοστος με πινακιδες, εκτελονισμό και όλα 39700. ολο τον καταλογο των εξτρα εκτος πανοραμικής.
το αλλο απλα περιμένει να οδηγηθει..... Πάντως μέχρι 3000 στροφές στην εθνική πήγε 136χλμ/ωρα με 6η
νταξει δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός ακόμα απλά με τρελαινει ευχαριστα.
Κάποια πρώτα σχολια. Ευκολη οθόνη και infortainment κριμα που δεν έχει εληνικά αλλα δεν με πειραξε, με πειραξε που δεν είναι εστω και λίγο στραμενο προς τον οδηγό. Το υποβραχιόνιο είναι πολύ πίσω και δεν βολεύει καθόλου να ξεκουράζεις το χέρι σου, επισης εκτος που ειναι πολύ πίσω, είναι και σε λάθος ύψος για να βολεύει. Ο δοκίμαστης στην ford ήταν μάλλον μέχρι 1,80 για να βολευτεί στα recaro, με πολυ μακρια χέρια χιμπατζη που ήταν και με εκ γενετής στραβο δεξί χέρι ώστε να το ακουμπάει πίσω ενω ταυτόχρονα τον βολευει να φτανει μπροστα και να αλλάζει ταχύτητες στο σωστο ύψος. Δεν εξηγήται αλλιώς πως το έκαναν έτσι.
Τα recaro υπέροχα στο 1,79 που είμαι με αγκαλιασαν πολυ καλά. Ο κινητήρας τραβαει κάργα, πολύ ευχαριστο και καλό κιβωτιο. στις στροφες όσο πήγαινα εμπαινε τρένο και χωρίς καθόλου κλίσεις αλλά αναμενόμενο δεν το εχω πάει σε στροφιλίκια ακόμα για να έχω άποψη ούτε μπορω να το πιέσω ακόμα. Το τιμονι υπερβολικά ακριβές, που είναι φανταστικο γενικα αλλά πρέπει να γίνεται κουραστικό με το παραμικρο αγγιγμα στριβει. Σκληρές αναρτήσεις αλλα όχι υπερβολικα για μεσα στην πόλη, κάποιους θα τους κούραζε, για τα δικά μου στανταρτ είναι οκ. Οσο ανεβαίνει η ταχύτητα είναι φοβερες. Ο ήχος της εξάτμισης στο sport και του κινητήρα πολύ ωραίος. Εχω ακούσει και καλύτερα αλλά είναι πολύ καλός παρόλα αυτά. Στο normal δεν ακούγεται που είναι ωραίο δεν θες πάντα δυνατό ήχο όσο ωραιος και να είναι.
Οι ζάντες μου φαίνονται οι ποιο όμορφες που έχω δει πραγματικά κοσμηματα δεν ξέρω πως αλλιώς να τις περιγράψω. Σχεδιαστικα το αμάξι μου φαίνεται πολύ καλό. έδωσαν χρήματα σε σχεδιαστές και δεν τους έμειναν μάλλον για δοκιμαστες εξου και ο χιμπατζανθρωπος. Βαλε μωρε μέσα ότι έχει και το fiesta πανω κάτω να γλιτωσουμε κόστος.
περισσότερα εν καιρώ, μια βόλτα το εκανα
-
Dublin wrote
Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!
Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.
Δεν ξέρουν να βάζουν μάλλον υποβραχιόνια χαχαχαχαχ
το τιμόνι σε μένα στο PUMA είναι υπερβολίκα ευαίσθητο ούτε βαρύ ούτε ελαφρυ. Νομίζω ότι το βάρος του είναι το απολύτως ιδανικο για μένα και ειναι σε αυτα που μου αρέσουν πάρα πολύ
Θα ήθελα όμως να μην είναι τοσο ευαίσθητο για να μην γίνεται κουράστικο ειδικα μεσα στην πόλη. γενικά πολύ θετικη εντυπωση έχω για το τιμόνι.
Μάλλον έχουν τον ίδιο χιμπατζή ακόμη! Εμένα που είμαι κανονικός τύπος της Μεσογείου καθόλου δεν με βολεύει!
Εννοείται πως το Puma θα είναι τρελά εξελιγμένο από το B Max που είναι 95% το προηγούμενο Fiesta. Αυτό με το τιμόνι πάντως θέμα, ειδικά πολλές φορές μετά από πολύ C3, όταν παίρνω το B τρομάζω σε κάτι στροφουλες!
Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, και δεν έχω οδηγήσει Puma, αλλά το 2008 με είχε εντυπωσιάσει τότε με το τιμόνι του σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είχα οδηγήσει (και το Sportage ήταν πολύ καλό, γι' αυτό έχω τρελές ελπίδες για το καινούργιο), στα 150 τσιμέντο, μέσα στην πόλη με το δαχτυλακι!
Επίσης γι' αυτό κάνει καλές πωλήσεις και το C3 παραδοσιακά, εύκολο αυτοκινητάκι, ελαφρύ τιμόνι για πόλη, λίγο ευχάριστο, λίγο ομορφούλι, λίγο ανετουλι, λίγο οικονομικουλι, βολεύει για 2ο και πόλη, δώσε το Oktavia και πάρε C3!
-
cirus wrote:
Dublin wrote
Παρατήρηση: με το B Max επίσης έχει έναν αστείο τεμπέλη (από το κάθισμα ψηλά ξεκινάει) που δεν βολεύει κυριολεκτικά σε τίποτα. Μου σοαειτ τα νεύρα!
Επίσης αυτό που λες με το τιμόνι το έχω αναφέρει σαν 'αρνητικό' σε άλλα νήματα. το τιμόνι του B Max με κουράζει πολύ σε ταξίδια και αποφεύγω να το παίρνω. Επίσης μου φαίνεται πολύ βαρύ για πόλη, και αρκετά ελαφρύ για εθνική όταν ανεβάζω πολλά χιλιόμετρα, αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με το Puma.
Δεν ξέρουν να βάζουν μάλλον υποβραχιόνια χαχαχαχαχ
το τιμόνι σε μένα στο PUMA είναι υπερβολίκα ευαίσθητο ούτε βαρύ ούτε ελαφρυ. Νομίζω ότι το βάρος του είναι το απολύτως ιδανικο για μένα και ειναι σε αυτα που μου αρέσουν πάρα πολύ
Θα ήθελα όμως να μην είναι τοσο ευαίσθητο για να μην γίνεται κουράστικο ειδικα μεσα στην πόλη. γενικά πολύ θετικη εντυπωση έχω για το τιμόνι.
Μάλλον έχουν τον ίδιο χιμπατζή ακόμη! Εμένα που είμαι κανονικός τύπος της Μεσογείου καθόλου δεν με βολεύει!
Εννοείται πως το Puma θα είναι τρελά εξελιγμένο από το B Max που είναι 95% το προηγούμενο Fiesta. Αυτό με το τιμόνι πάντως θέμα, ειδικά πολλές φορές μετά από πολύ C3, όταν παίρνω το B τρομάζω σε κάτι στροφουλες!
Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, και δεν έχω οδηγήσει Puma, αλλά το 2008 με είχε εντυπωσιάσει τότε με το τιμόνι του σε σχέση με οτιδήποτε άλλο είχα οδηγήσει (και το Sportage ήταν πολύ καλό, γι' αυτό έχω τρελές ελπίδες για το καινούργιο), στα 150 τσιμέντο, μέσα στην πόλη με το δαχτυλακι!
Επίσης γι' αυτό κάνει καλές πωλήσεις και το C3 παραδοσιακά, εύκολο αυτοκινητάκι, ελαφρύ τιμόνι για πόλη, λίγο ευχάριστο, λίγο ομορφούλι, λίγο ανετουλι, λίγο οικονομικουλι, βολεύει για 2ο και πόλη, δώσε το Oktavia και πάρε C3!
το octavia εχει δωθεί ήδη, περιμένει τον νεο του κατοχο που μενει Τρικαλα να έρθει να το παραλάβει. Συντομα θα με αφησει αλλά θα το βλέπω μιας και είναι γνωστος.
Εμεινε να φύγει και ενα πολύ παλιο fiesta που έχουμε και το αλλο μισο να αποφασίσει επιτέλους τι θέλει για νεο τουτου μιας και το δικό της το έδωσε στον πατέρα της που είχε το εν λογω fiesta ως τώρα
Το C3 εμενα δεν με αρεσει πολυ το τιμονι, παρα είναι ελαφρυ για τα γούστα μου το τιμόνι αν και μεσα στην πόλη καλό ειναι αυτο. Καλό αμαξάκι, τίμιο και ομορφούλι. Εχω κόλλημα ομως στο κεφαλι με τους γάλλους όμως δεν παίρνω ποτέ τα φοβαμαι πάρα πολύ. Στην οικογένεια 2 Renault (Laguna & Megane) και ενα Citroen C4 εβγαλαν πάρα πολλά προβλήματα (εγκεφάλους και χιλια δυο και ταλαιπώρησαν αφανταστα τους κατόχους) και φοβήθηκε το μάτι μου. Εχασαν πάρα πολλά χρήματα. Τυχαιο θα μου πείς και θα έχεις και δίκιο πιθανοτατα αλλά η πίστη μου κλωνίστηκε. Μαρέσουν πάρα πολύ (ειδικα όλη η νέα γκάμα της PEUGEOT) αλλά δεν θα έπαιρνα.
-
Cirus νομίζω στο είχα πει ότι το τιμόνι είναι έτσι. Πιστεύω θα το συνηθίσεις και θα το εκτιμήσεις όταν το οδηγήσεις όπως του αρμόζει..
-
Cirus νομίζω στο είχα πει ότι το τιμόνι είναι έτσι. Πιστεύω θα το συνηθίσεις και θα το εκτιμήσεις όταν το οδηγήσεις όπως του αρμόζει..
και βεβαια το ειχες πει, απλά το γράφω και εγω τώρα που το διαπιστώνω ώστε όπως εσυ με βοήθησες να καταλάβω να κάνω και γω το ίδιο σε κάποιον που ενδιαφέρεται. Το τιμόνι εμενα μαρεσει πολύ εστω και με αυτο το μικρό μείον. Εχει περισσοτερα θετικα απο αρνητικά αλλα τα λέμε όλα γιατι ολοι εχουν διαφορετικά γούστα και μπορει αυτο το για μενα μικρο μειον να είναι για αλλον ενας πολυ μεγάλος αποτρεπτικός παραγοντας.
Βλέπεις θέλω να πιστεύω ότι και οι αλλοι 2 πιθανοι αγοραστες στο μελλον στην Ελλάδα μπορει και να διαβάζουν (μπορεί να εβαλα τους διπλασιους αλλά καταλαβαίνεις, να μην φαινονται και πολυ λίγοι)
-
Μπραβο ρε κατάπτυστε. Εύχομαι να το χαρείς όσο δεν πάει.
Απο τα καθισματα μέχρι το τιμονι αυτό το αυτοκινητο σχεδιάστηκε για χιμπατζήδες σαν εσένα, εάν έχει χώρο ειδικά σχεδιασμένο για μπανάνες ή ότι σ αρέσει για κολατσιό, τελείωσε, είναι το καλύτερο αυτοκίνητο για εσένα.
Να το χαρείς, να το στύψεις, να το χαρούν οι γύρω σου, να το ζηλέψουν οι γείτονες, να σου μείνει καλή ανάμνηση όταν θα το αναπολείς.
-
Eχει εξατμιση με βαλβιδα?
-
Eχει εξατμιση με βαλβιδα?
ναι έχει, οταν το βάζεις σε sport ή track mode ενεργοποιείται
-
ωωωω
σιρε ειναι cialis των 20 σε μαυρο. 3 δοσεις puma το πρωι πριν το πρωινο, 7 το μεσημερι μετα το φαγητο, 2 πριν το βραδυνο πηδημα και 9 μετα. το πηδημα μπορεις να το παραβλεψεις, τις δοσεις οχι.
#kalotrehton
-
Καλοτάξιδο! Γεροί να είστε όλοι σας να το χαρείτε. Εξαιρερικό.
-
Κι απο εμενα.
-
Σιδερένιος και καλοταξιδο...το πιο επιθετικό Puma που έχω δεί...του πάει πολύ το μαύρο!
-
Καλοταξιδο και καλά χιλιόμετρα, πάντα με προσοχή παιδιά. Σήμερα στην Λαυρίου είδα puma μαύρο φορτωμένο σε οδική, έλειπε η πίσω αριστερή ρόδα και είχαν ανοίξει οι κουρτίνες αερόσακοι, την είχε φάει πολύ καλά....
-
Παντα μου άρεσαν οι κόκκινες πινελιες εσωτερικα μονο. Δευτερα πάει για PPF μεμβράνες και κεραμική και την Παρασκευή θα είναι ολοκληρωμένο.
https://ibb.co/48ZrkqJ
https://ibb.co/hFW67TG
https://ibb.co/HYmbr0k
https://ibb.co/H4MNQj2
https://ibb.co/XyJpJSW
https://ibb.co/G5d3ZDB
https://ibb.co/M53K3mP
https://ibb.co/1JqmNf9
https://ibb.co/W2bG1Nn
https://ibb.co/1r2yysN -
Ωραίος! Δεν ήξερα ότι αντί το κλασσικό οβάλ της Ford βάζουν ένα puma..
Ποιά λάστιχα φοράει ? Pilot Sport 4S ?
-
Σε σκεφτόμουν σήμερα....στην διαδρομή Καστορία-Πρέσπες που είναι όλο στροφές και απαλές καμπές μέσα στο πράσινο με καλή άσφαλτο σχεδόν σε όλη τη διαδρομή, τι ωραία θα ήταν να βρυχόνταν το ST.....
Καλοτάξιδο!
Ford Puma 2019