Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD KUGA 2020
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD KUGA 2020
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 56
    • 57
    • 22 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1127
    41261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Καλοτάξιδο ρε σεις. Ρε μανία με το καλορίζικο. Είναι σνα του λετε καλογκαραζικο, να το χαρεί το γκαράζ σου.

      Καλοτάξιδο λοιπόν, πολύ καλή επιλογή έκανες. Πολύ καλό αυτοκίνητο να το χαρείτε και να σας προσφέρει πολλές ευτυχισμένες στιγμες και αναμνήσεις.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        agpr last edited by

        Το 《καλορίζικο 》 βγαίνει από το ριζικό και σημαίνει 《μοίρα》 και 《τύχη》. Σημαίνει, λοιπόν,  καλότυχο.

        Καλορίζικο, πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • K
          kyriakos33 last edited by

          Καλό ταξίδι και να το χαρείς όσο περισσότερο γίνεται. Επιβεβαιώνω ότι τα μαρσπιε δεν το έχουν το αυτοκόλλητο stline.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Καλά τα λες, και ίσως έτσι είναι. Εδω πάλι δεν αναφέρει το ρίζα ως τύχη.

            https://el.m.wiktionary.org/wiki/ῥίζα

            Σε άλλα sites το αναφέρουν όπως το λες.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              agpr last edited by

              Φυσικά και δεν αναφέρει την **ρίζα **ως τύχη. Το **ριζικό **είναι η τύχη και η μοίρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Στα αυτοκίνητα λέμε καλατάξιδο, καλόγκαζωτο και καλόστριφτο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd last edited by

                  Καλοταξιδο φίλε φοβερή επιλογή. Βάλε αν θέλεις και καμία φωτογραφία να δουδνε και οι υπόλοιποι την αμαξαρα που το λέγανε αδιάφορο!

                  Οσο για το HUD θα το εκτιμήσεις όταν δεις ότι σου βγάζει οδηγίες για το GPS ή android auto, που να στρίψεις και σε πόση απόσταση κτλ, χωρίς να πάρεις τα μάτια από το δρόμο. Μπορείς επίσης να ενεργοποιήσεις την ένδειξη για αλλαγή ταχύτητας εκεί για να το βλέπεις πιο εύκολα. Αν το ακολουθείς πετυχαίνεις την μέγιστη οικονομία. Τέλος, έχοντας εκεί τις βασικές πληροφορίες σου επιτρέπει να βάλεις κάτι άλλο στο καντράν του αυτοκινήτου όπως πχ καταναλώσεις μουσική κτλ.

                  Εγώ το HUD το έχω λατρέψει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • R
                    regresso last edited by

                    Καταρχάς να σας ευχαριστήσω..... επανέρχομαι λοιπόν μετά και από τη σημερινή οδήγηση. Κάζα, Σχιστό, Πειραιάς, Συγγρού με φανάρια και αρκετά σταμάτα-ξεκίνα κατανάλωση 6,8l/100km στο Eco-Normal με τις οδηγίες του coach economy. Γενικά το αμάξι σε προδιαθέτει για ήρεμη και χαλαρή οδήγηση ειδικά με τη χρήση του acc το οποίο απενεργοποιείται κάτω απο τα 30χλμ. Ενεργοποιείται πανεύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού κλειδώνοντας τη ταχύτητα που κινείσαι εφόσον είσαι άνω των 30χλμ. και με τα βελάκια το ανεβοκατεβάζεις.Σαν να παίζεις Playstation είναι η όλη αίσθηση. Keyless Entry και handsfree πόρτα αποσκευών απογειώνουν την όλη εικόνα. Απλά με το κλειδί στη τσέπη ανοίγει-κλειδώνει ακουμπώντας με το δάκτυλο τους αισθητήρες και περνώντας το πόδι κάτω από κέντρο του πορτπαγκαζ σηκώνεται η πόρτα.

                    Με τα καθίσματα τραβηγμένα τέρμα μπροστά κάθονται άνετα δύο παιδιά στα καθισματάκια τους (regarro) και ανοίγει και το υποβραχιόνιο. Τραβηγμένα τέρμα πίσω γίνεται πάρτι εκεί μέσα.

                    Το Start-Stop δεν έχω καταλάβει πώς δουλεύει, νομίζω κλείνεί τον κλιματισμό όταν σταματάει, έχει κουμπί βέβαια που απενεργοποιείται. Θα επανέλθω με το αυτόματο παρκάρισμα γιατί δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω ήρθε και μου κόλλησε ένας μηχανόβιος που δεν κρατιόταν με τίποτα, μου χώθηκε και το παράτησα.

                    Το navigation δεν εμφάνιζε το δρόμο που έχουν φτιάξει πριν τη Συγγρου , προφανώς θα μπουν σε κάποια αναβάθμιση, ωστόσο αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι το navi εμφάνιζε μία προειδοποιητική κόκκινη κουκίδα πάνω στο δρόμο, η οποία όταν την έφτασα υπήρχε ένας τεράστιος γερανός όπου εκτελούσε εργασίες. Σου εμφανίζει δηλαδή εμπόδια που υπάρχουν μπροστά πριν γίνουν ορατά με το μάτι.Στον ψηφιακό πίνακα δείχνει την turn list (π.χ στα 500k στροφή δεξιά, δεν δείχνει δηλαδή όλο το χάρτη όπως στην οθόνη).

                    Επίσης σε άλλα φάση λειτούργησε το Pre Collision Assist όπου σε περίπτωση που σου πεταχτεί πεζός-μηχανάκι ή αυτοκίνητο εμφανίζει κόκκινη προειδοποιητική λυχνία και φρενάρει μόνο του (έχει δυνατότητα ρύθμισης της απόστασης).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Εξαιρετικά νέα, με το καλό να το χαρείς με Υγεία και καλοτάξιδο. Είναι πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο (είχα το προηγούμενο), από τα καλύτερα της κατηγορίας και για εμένα πολύ όμορφο, σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • R
                        regresso last edited by

                        Απίστευτο αυτοκίνητο οδηγικά. Παρόλο που το φοβόμουν στην αρχή λόγω όγκου, δε είχα ποτέ τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, με εξέπληξε η ευκολία που οδηγείται μέσα στη πόλη, έχει τόσο καλό τιμόνι που στρίβει άνετα και χώνεται σε δρομάκια με  κλειστές στροφές. Την περισσότερη ώρα το οδηγάω μονο με το acc, χωρίς γκάζι-φρένο. Όταν σταματάει τελείως ο μπροστινός πατάω μόνο φρένο και περνώ έλεγχο των πεντάλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • L
                          lap last edited by

                          Άλλος ένας φίλος του acc! Θυμίζω ότι ήμουν ο δεύτερος ή τρίτος πους σας έλεγα πόσο καταπληκτικό είναι το acc και μου λέγατε ιστορίες για αγρίους.

                          Οπότε σας παρακαλώ τα επιφωνήματα θαυμασμού να τα στείλετε στο chat.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Δε σημαινει πως ειναι εχθρος. Προσωπικα θεωρω πολυ προσεκτικο οδηγο τον εαυτο μου που πολλα απο τα συγχρονα συστηματα που εχει η Μερκ σε μενα μοιάζουν απενεργοποιημενα. Αν εισαι οπαδος οπως εγω της pro active σμυντικης οδηγησης αυτα τα συστηματα ειναι εκει μαζι σου εν ΥΠΝΩΣΕΙ...

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • R
                              regresso last edited by

                              Το acc είναι ο ορισμός της ασφαλούς οδήγησης. Πας τόσο ξεκούραστα αφού δεν χρησιμοποιείς γκάζι-φρένο ώστε όταν πραγματικά σου τύχει η στραβή να έχεις τα ανακλαστικά και την προσοχή να το αντιμετωπίσεις. Εμένα προσωπικά μου δίνει αίσθηση ηρεμίας όταν το χρησιμοποιω. Δεν λειτουργεί στο μποτιλιάρισμα της Αθήνας διότι απενεργοποιειτε κάτω απο τα 30χλμ, εκεί χρειάζεται να έχεις αυτόματο και auto hold για να βγεις ατσαλακωτος. Σε κάθε περίπτωση για ΕΟ ή περιαστική χρήση σε μεγάλες λεωφόρους (στυλ Συγγρού) παίζει ελάχιστα ρόλο το είδος κιβωτίου.

                              Στα του Kuga τώρα με τραβηγμένα τέρμα μπροστά καθίσματα χωράει άνετα η γυναίκα μου (1.60) όταν χρειάστηκε να κάτσει πίσω μαζί με τα παιδιά.

                              Οι  χώροι για μικροαντικείμενα είναι ατελείωτοι και οι διακόπτες κλιματισμού και ραδιοφώνου σε τέτοια θέση ώστε να τους αλλάζεις χωρίς να πάρεις τα μάτια σου από το τιμόνι. Για το ράδιο υπάρχουν και κουμπιά πάνω στο τιμόνι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • M
                                monokoygki last edited by

                                Καλησπέρα σε όλους.

                                Κάτοχος, από τον Νοέμβρη 2020, ενός ST-Line X mk3 (1.5 EcoBoost) και με 8.000km περίπου στο κοντέρ.

                                Από τη μέχρι τώρα χρήση του αυτοκινήτου, διαπιστώνω ότι εκτός από τις οδηγικές ευκολίες που προσφέρει, η ανάρτηση είναι αρκετά σφιχτή, για τους (μη κεντρικούς) δρόμους της Αθήνας, σε σημείο ενοχλητικό. Οι πίσω επιβάτες αισθάνονται κάθε κραδασμό, το ίδιο και ο συνοδηγός. Η καθημερινή οδήγηση έχει καταντήσει σλάλομ αποφυγής των ανωμαλιών του δρόμου και η απόλαυση έχει πάει περίπατο. Σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει την αντίστοιχη εμπειρία (σε επίπεδο ανάρτησης) που είχα, με το τίμιο και δοξασμένο Ford Focus 1.6 mk1 του 2000.

                                Είναι μόνο δική μου εντύπωση;

                                Ωστόσο, έχω κάνει ένα ταξίδι στην Εθνική Οδό (300+300km) και ήταν απολαυστικό, τόσο από πλευράς άνεσης, όσο και από πλευρά ηχομόνωσης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Το mk3 είναι το τωρινό ή το προηγούμενο μοντέλο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • dimitriscsd
                                    dimitriscsd @monokoygki last edited by

                                    Καλησπέρα σε όλους.

                                    Κάτοχος, από τον Νοέμβρη 2020, ενός ST-Line X mk3 (1.5 EcoBoost) και με 8.000km περίπου στο κοντέρ.

                                    Από τη μέχρι τώρα χρήση του αυτοκινήτου, διαπιστώνω ότι εκτός από τις οδηγικές ευκολίες που προσφέρει, η ανάρτηση είναι αρκετά σφιχτή, για τους (μη κεντρικούς) δρόμους της Αθήνας, σε σημείο ενοχλητικό. Οι πίσω επιβάτες αισθάνονται κάθε κραδασμό, το ίδιο και ο συνοδηγός. Η καθημερινή οδήγηση έχει καταντήσει σλάλομ αποφυγής των ανωμαλιών του δρόμου και η απόλαυση έχει πάει περίπατο. Σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει την αντίστοιχη εμπειρία (σε επίπεδο ανάρτησης) που είχα, με το τίμιο και δοξασμένο Ford Focus 1.6 mk1 του 2000.

                                    Είναι μόνο δική μου εντύπωση;

                                    Ωστόσο, έχω κάνει ένα ταξίδι στην Εθνική Οδό (300+300km) και ήταν απολαυστικό, τόσο από πλευράς άνεσης, όσο και από πλευρά ηχομόνωσης.

                                    Τι πιέσεις έχεις στα λάστιχα; Τις έχεις ελέγξει; Είναι αρκετά περίεργο αυτό που περιγράφεις σε αμάξι με αυτά τα χαρακτηριστικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • M
                                      monokoygki last edited by

                                      Το mk3 είναι το τωρινό μοντέλο ( @Tkin73 ).

                                      Σύμφωνα με το FordPass, οι πιέσεις είναι:

                                      Εμπρός τροχοί: Αριστ. 35 -  Δεξ. 34

                                      Πίσω τροχοί: Αριστ. 32 - Δεξ. 32

                                      Οι πιέσεις 'παίζουν' ανάλογα με τη θερμοκρασία. Συνήθως, οι πίσω είναι 31 - 31 (όσο δίνει ο κατασκευαστής)

                                      ενώ οι μπροστινοί τροχοί είναι 35 - 34

                                      πάντα σe psi.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Ίσως δε σου ταιριάζει το συγκεκριμένο SUV που είναι πιο 'στριφτερό'. Το έχουμε ξαναπεί άλλωστε ότι αναγκαστικά τα ψηλότερα αυτοκίνητα προκειμένου να προσομοιάζουν στο στρίψιμο τα χαμηλά αδερφάκια τους, πρέπει να είναι πιο 'σκληρά'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • dimitriscsd
                                          dimitriscsd @monokoygki last edited by

                                          Το mk3 είναι το τωρινό μοντέλο ( @Tkin73 ).

                                          Σύμφωνα με το FordPass, οι πιέσεις είναι:

                                          Εμπρός τροχοί: Αριστ. 35 -  Δεξ. 34

                                          Πίσω τροχοί: Αριστ. 32 - Δεξ. 32

                                          Οι πιέσεις 'παίζουν' ανάλογα με τη θερμοκρασία. Συνήθως, οι πίσω είναι 31 - 31 (όσο δίνει ο κατασκευαστής)

                                          ενώ οι μπροστινοί τροχοί είναι 35 - 34

                                          πάντα σe psi.

                                          Άσε το fordpass και τα υπόλοιπα gadgets τα οποία είναι πάντα συμβουλευτικά. Τον αέρα τον μετράμε πάντα με κρύα ελαστικά.

                                          Δες στην πόρτα του οδηγού στο αυτοκόλλητο τι πιέσεις προτείνει ο κατασκευαστής (χωρίς φορτίο) και ξεκίνα από εκεί και για εμπρός και για πίσω, χρησιμοποιώντας ένα όργανο που εμπιστεύεσαι. Συνήθως στα βουλκανιζατέρ είναι καλύτερα καλιμπραρισμένα από τα βενζινάδικα.

                                          Όταν φορτώνεις για ταξίδι φυσικά πρέπει να βάλεις τις ανάλογες πιέσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • K
                                            kyriakos33 last edited by

                                            Ειναι εξαιρετικό σε ταξίδι.

                                            Τα θετικά:

                                            • Ηχομόνωση τρελή

                                            • Φοβερή κατανάλωση. Γεμάτο ντεπόζιτο πήγα και ήρθα Τωλο και με ενδιάμεσα ταξίδια και έχω υπόλοιπο 460 km στο ρεζερβουάρ. Ταχύτητες κοντά στα 120 γιατί είχε κίνηση και στο πήγαινε έφαγα μια ώρα κολλημένος.

                                            • Το adaptive cruise control είναι κάτι που πρέπει κάποιος που παραγγέλνει αυτοκίνητο να το βάζει. Έλεγα πως δεν τρελενομαι αλλά αναθεωρω και λέω ότι τουλάχιστον για ταξίδι είναι υπέροχο.

                                            • Ανάρτηση φοβερή στο ταξίδι.

                                            • Χώροι με παιδιά και γεμάτο όσο δεν περνει άλλο κορυφαίοι.

                                            • Κλιματισμός φοβερός και βολεύει η ρύθμιση με τις 3 σκάλες για την auto επιλογή θερμοκρασίας.

                                            Αρνητικα:

                                            • Δεν είναι ακριβώς αρνητικό αλλά... Καλό το navigation που διαθέτει αλλά όταν βάλεις android auto βλέπεις το φως το αληθινό.

                                            Ήμουν ευχαριστημένος πολύ αλλά το αμάξι είναι ιδανικό για ταξίδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 22 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr