-
Το μόνο 'πρόβλημα' που βρίσκω στο Corsa, το ότι είναι στενάχωρο, ειδικά πίσω, δύσκολο στο μπες βγες. Το πλεονέκτημα, πως είναι ίσως το φθηνότερο-καλύτερο για τα λεφτά του να αγοραστεί αυτόματο (μαζί με το C3 ) και είναι κρίμα να μη πάρεις αυτόματο ένα αμάξι που θα κινείται 90% μέσα στη πόλη. Εκτός κι αν επέλεγες κάποιο αέριο για οικονομία, που θα ήταν επίσης πολύ λογική κίνηση, ή έδινες τα παραπάνω χρήματα να πας σε Yaris. To Μαζντα 2 ειναι απλά ακριβούτσικο, αλλά 'αμαξάρα' το αμαξάκι...
κι όλα αυτά τα μοντέλα έχουν πολλούς λόγους να τα προτιμήσει κανείς, μερικά όπως το Ford έχουν δικό τους φανατικό κοινό, αλλά αν εγώ ήθελα ένα τυπικό σούπερ μίνι χειροκίνητο, πρώτο απ' όλα θα έβλεπα το SWIFT. Νομίζω πως είναι το καλύτερο πακέτο ως σέξυ-πρακτικό-οικονομικό-οδηγικά και ως πολύ πρακτικό και χρήσιμο αμάξι θα κοιτούσα και το Skoda Fabia (και τα ξαδερφάκια του)
-
Εγω θα επελεγα Κορσα για δυο λογους..Πρωτα γιατι εμαθα να οδηγω σε ενα corsa A sedan (του πατερα μου και της σχολης οδηγων) αρα συναισθηματικους λογους αλλα και επειδη δεν παλευεται με τιποτα το εσωτερικο και το τετραγωνο τιμονι του 208.
Κατα τ αλλα προκειται για δυο σχεδον ιδια αυτοκινητα....με το Κορσα να ειναι και πιο φτηνο....
Για αυτό πρέπει να προσέχουμε τα παιδιά μας, ώστε να μην τους προξενήσουμε τραύματα στην παιδική ή και εφηβική ηλικία , γιατί θα τα κουβαλάνε μια ζωή μετά!
Ad,sorry έτσι, καταλαβαίνεις ότι κάνω πλάκα.
Αλλά για το εσωτερικό τού 208 γιατί βρε αγόρι μου? Νομιζω ότι είναι το δυνατό του σημείο, ένα selling-point που λένε και στα χωριά μας! -
Το μόνο 'πρόβλημα' που βρίσκω στο Corsa, το ότι είναι στενάχωρο, ειδικά πίσω, δύσκολο στο μπες βγες. Το πλεονέκτημα, πως είναι ίσως το φθηνότερο-καλύτερο για τα λεφτά του να αγοραστεί αυτόματο (μαζί με το C3 ) και είναι κρίμα να μη πάρεις αυτόματο ένα αμάξι που θα κινείται 90% μέσα στη πόλη. Εκτός κι αν επέλεγες κάποιο αέριο για οικονομία, που θα ήταν επίσης πολύ λογική κίνηση, ή έδινες τα παραπάνω χρήματα να πας σε Yaris. To Μαζντα 2 ειναι απλά ακριβούτσικο, αλλά 'αμαξάρα' το αμαξάκι...
κι όλα αυτά τα μοντέλα έχουν πολλούς λόγους να τα προτιμήσει κανείς, μερικά όπως το Ford έχουν δικό τους φανατικό κοινό, αλλά αν εγώ ήθελα ένα τυπικό σούπερ μίνι χειροκίνητο, πρώτο απ' όλα θα έβλεπα το SWIFT. Νομίζω πως είναι το καλύτερο πακέτο ως σέξυ-πρακτικό-οικονομικό-οδηγικά και ως πολύ πρακτικό και χρήσιμο αμάξι θα κοιτούσα και το Skoda Fabia (και τα ξαδερφάκια του)
+1 σε όλα όσα λες, σίγουρα δες για αυτόματο αν σε παίρνει, Mazda & swift κορυφαία, απλά σε πρακτική λύση, αντί του fabia βάλε Ibiza, εξίσου πρακτικό, αλλά πολύ παραπάνω σε sexiness!
-
Ρε ταξιαρη.....σορρυ αλλα δεν μου παει το τιμονακι αυτο....Και καλα στο 208,στο 5008 τι το θελανε.....
-
Ρε ταξιαρη.....σορρυ αλλα δεν μου παει το τιμονακι αυτο....Και καλα στο 208,στο 5008 τι το θελανε.....
Κοιτα για το τιμονακι, ένα δίκιο τό'χεις. Βέβαια, το συνηθίζεις, παίρνω το 208 τής μου και μια χαρά με βολεύει. Τώρα στο μέγεθος τού 5008 φαίνεται σαν χειριστήριο PlayStation!
Υ.Γ. Σε ζηλεύω θανάσιμα για τη Σύρο, να ξέρεις.....
-
οποτε θες εδω ειμαστε....αν μας ανοιξουν....
-
Νομίζω πώς έχω καταλήξει στο διλλημα 208 η κορσα. Ποίο θα επιλέγατε και για ποιους λόγους το καθένα; Κουβέντα να γίνεται.
Corsa σε κάθε περίπτωση, γιατί αγοράζεις το ίδιο μηχανικά αυτοκίνητο, με λίγο πιο σπορτίφ στήσιμο μάλιστα (με βάση τα τεστ) περίπου 3 χιλιάρικα φθηνότερα. Αν τώρα είσαι πολύ άνετος οικονομικά, μη ρωτάς καν, πάρε όποιο γουστάρεις!
-
Συγκεκριμένα η έκδοση allure στο 208 που έχει τα πάντα είναι στα 18κ ενώ το κορσα στην έκδοση Elegance που είναι η αντίστοιχη είναι στα 16κ. 2 χιλιάρικα διάφορα, καθαρά για την σχεδίαση και μόνο του 208. Αξίζει λέτε; Η αλήθεια είναι οως αυτό το εσωτερικό είναι πειρασμός...
-
Επίσης όμως κοντά 18κ σχεδόν είναι και οι εκδόσεις γιαρις style με 125 ίππους όμως. Και το φιέστα με τα 125 άλογα εκεί είναι. Δύσκολο να αποφασίσεις, το περίμενα πιο εύκολο χαχαχ
-
Συγκεκριμένα η έκδοση allure στο 208 που έχει τα πάντα είναι στα 18κ ενώ το κορσα στην έκδοση Elegance που είναι η αντίστοιχη είναι στα 16κ. 2 χιλιάρικα διάφορα, καθαρά για την σχεδίαση και μόνο του 208. Αξίζει λέτε;
Καταναοώ ότι ο εξοπλισμός είναι υποκειμενικός και σχετικός, αλλά η Allure δεν έχει τα πάντα, έχει αρκετές ελλείψεις και η Allure Plus είναι σχετικά καλά εξοπλισμένη.
Το εαν αξίζει η διαφορά είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και μόνο εσύ μπορείς να αποφασίσεις με τα δικά σου λεφτά.
-
Καλημέρα
Θα ήθελα την γνώμη σας για αγορά ενός εκ των δυο αυτοκινήτων Fiat Panda cng 0.9 vs Suzuki ignis 1,2 hybrid
Είναι πραγματικά σε δίλημμα ...
ευχαριστώ
-
Ξεκάθαρα πιο οικονομικό το panda.
Καλύτερο αυτοκινητο στα υπόλοιπα το suzuki με την ένσταση πως το panda έχει πιο άνετη ανάρτηση.
-
το cng δεν βλεπω να εχει μελλον ή να βολευει εκτος αν εισαι ή η κορη του βενζινοαερά ή ο γαμπρος του. ομως ενα 900αρακι panda ειναι εξαιρετο και καλυτερο παντου εκτος απο κατι αστερια σφαλειας.
-
Ευχαριστώ ...λίγα λόγια με πολύ νόημα ...
-
το cng δεν βλεπω να εχει μελλον ή να βολευει εκτος αν εισαι ή η κορη του βενζινοαερά ή ο γαμπρος του. ομως ενα 900αρακι panda ειναι εξαιρετο και καλυτερο παντου εκτος απο κατι αστερια σφαλειας.
Υποτίθεται ότι το μεγάλο του προσόν είναι η οικονομία χρήσης και συντήρησης ή όχι ;
-
gatoz wrote:
το cng δεν βλεπω να εχει μελλον ή να βολευει εκτος αν εισαι ή η κορη του βενζινοαερά ή ο γαμπρος του. ομως ενα 900αρακι panda ειναι εξαιρετο και καλυτερο παντου εκτος απο κατι αστερια σφαλειας.
Υποτίθεται ότι το μεγάλο του προσόν είναι η οικονομία χρήσης και συντήρησης ή όχι ;
καυσιμο cng = ελαχιστα πρατηρια που ακουμε οτι θα γινουν περισσοτερα αλλα δεν γινονται. και αν δεν εχεις κοντα, οτι οικονομια κανεις απο το καυσιμο το πλερω για μεγαλυτερη αποσταση μεχρι να πας στο πρατηριο. στο μεταξυ υπαρχει και θεμα με τα ηλεκτρικα: οσο εξαπλωνονται τοσο θα πιεζονται τα πρατηρια. και βλεπω και τα λιγα που υπαρχουν να χαιρετανε. γενικα πεθαμενη κατασταση.
-
ομως ενα 900αρακι panda ειναι εξαιρετο και καλυτερο παντου εκτος απο κατι αστερια σφαλειας.
Τα εχεις οδηγησει Γατε? Ενας φιλος πινει νερο στο ονομα του Ignis . Απο οτι λεει ειναι απο τα καλυτερα στην κατηγορια του
Για τον 0,9 του Παντα , δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα επισης
-
Νομίζω ότι ο δικύλινδρος του Panda, αν και αρκετά ικανός για τα κυβικά του στις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις του, είναι ότι πιο δυσάρεστο υπάρχει στη σύγχρονη αυτοκινητιστική παραγωγή, όσον αφορά την ποιότητα λειτουργίας και τον ήχο του.
-
Ο ήχος του είναι πολύ ωραίος. Θρόισμα μαζί με ταυτόχρονο ήχο από μοτοσυκλέτα. Μια εποχή είχα οδήγησει πολύ αυτόν τον κινητήρα στο panda και στο ypsilon που τα δοκίμαζα μήπως και πάρω κάνα τέτοιο. Λοιπόν στο ypsilon που είχε καλύτερη ηχομονωση όπου και βοηθούσε στα ταξίδια, εμένα μ αρεσε πάρα πολύ αυτός ο κινητηρας όσον αφορά τον ήχο του.
Καθε φορα που ξεκινούσα στα φανάρια ακουγόταν σαν εξατμιση από Cafe racer μοτοσικλέτα. Τέλειος ήχος
-
προβληματικός δεν βγήκε αυτός; ο τούρμπο δικύλινδρος;
Αγορά supermini 2020