-
@ sarantism Αυτές οι ομάδες detailing είναι ό,τι πιο κουραστικό υπάρχει. Μετά από ένα απόγευμα ανάγνωσης ή παρακολούθησης βίντεο έχω την διάθεση να αφήσω το αυτοκίνητό μου πενταβρώμικο, έτσι από αντίδραση. Όλα αυτά που λες ισχύουν.
Γι' αυτό εγώ επιμένω πάντα στο εξής: το εσωτερικό είναι πιο σημαντικό από το εξωτερικό. Ωραίο το κέρωμα, καλή η γυαλάδα, αλλά όλα αυτά αφορούν το εξωτερικό του αυτοκινήτου το οποίο εκ φύσεως λερώνεται πολύ: λάσπες, έντομα, κουτσουλιές, γατιά κι ένα σωρό άλλα που είναι αδύνατον να τα αποφύγεις. Το εσωτερικό όμως, δεν είναι έτσι. Εκεί ευθύνονται οι επιβάτες, επίσης, εκεί είναι θέμα υγείας. Και κάτι που δε μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου: η αίσθηση που έχεις μια βροχερή μέρα, όταν όλα γύρω σου είναι μέσα στην λάσπη και μπαίνεις μέσα στο καθαρό σου αυτοκίνητο.Και εν τέλει, οφείλουμε όλοι να μιμηθούμε την τυπική Ελληνίδα νοικοκυρά, η οποία χωρίς να το κάνει επιστήμη, έχει πετύχει με πολύ λίγα καθαριστικά να κάνει λαμπίκο ένα ολόκληρο νοικοκυριό: από τα ρούχα και τα οικιακά σκεύη, μέχρι τα έπιπλα και το σιφόνι της τουαλέτας.
-
@panos2171. Χαίρομαι που σε 'βλέπω' φίλε μου!! Από που τραβάνε αέρα οι αεραγωγοί για να σου φέρουν κάπνα; Εκτός αν εννοείς μέσα στην πόλη αυτό το ντουμάνι που έχει, ξέρεις ατμοσφαιρική ρύπανση. Ότι δηλαδή αναπνέεις αν κυκλοφορείς με μηχανή σε κίνηση στην πόλη....
O αέρας από έξω έρχεται από μια σήτα όπου οι αποστάσεις του πλέγματος είναι τέτοιες που χωράει το δάκτυλο. Θεωρώ ότι από εκεί έρχονται οι ρύποι και με τον καιρό κάθονται στους αεραγωγούς. Δεν υπάρχει κάτι να φιλτράρει τον εξωτερικό αέρα.
-
@piliou Δεν έχω δοκιμάσει κάτι τέτοιο και δυστυχώς δε μπορώ να σε βοηθήσω. Αν δοκίμαζα κάτι από αυτά που παρέθεσες θα ήταν αυτό στο δεύτερο link το οικονομικό να δώ αν όντως προσφέρει κάτι παραπάνω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν αντικαθιστά το πιεστικό. Εφόσον έχεις καλή ροή νερού μπορείς να φτιάξεις ένα λάστιχο με ταχυσυνδέσμους(αν δεν υπάρχει ήδη) και κουμπώνεις στην άκρη ένα πιστόλι κλασσικό κήπου με σκανδάλη.
Οι περισσότεροι που ασχολούνται και δεν έχουν πιεστικό, χρησιμοποιούν αφροποιητή χειρός (αυτόν που τρομπάρεις) με πολύ καλά αποτελέσματα. Δε χρειάζεται να είναι φαντεζί, ένας τυπικός 2L που μπορεί και να έχεις ήδη σου κάνει. Αυτό που έχει σημασία είναι το προιόν που θα χρησιμοποιήσεις με τον αφροποιητή. Το καθαριστικό-αφρός πρόπλυσης που χρησιμοποιούμε με τον αφροποιητή σε κάποια αναλογία με απιονισμένο κατά προτίμηση νερό, είναι πιο ισχυρό από τα κλασσικά σαμπουάν αυτοκινήτου. Το αφήνεις να 'δουλέψει' λίγα λεπτά και ξεπλένεις με το λάστιχο. (Ακολουθάς τις οδηγίες, δεν είναι τίποτα δύσκολο)
Σκοπός του αφρού είναι να σηκώσει και να 'σπάσει' τις ακαθαρσίες με αποτέλεσμα αυτές να αφαιρεθούν ευκολότερα χωρίς να τρίβεις με δύναμη το σφουγγάρι και τα πανιά σου στις επιφάνειες. Γλιτώνεις χρόνο και δεν 'τραυματίζεις' με αμυχές το βερνίκι του αυτοκινήτου σου.
@panos2171 αν ο καπνός έρχεται από το χώρο του κινητήρα πιστεύω πώς ότι και να κάνεις θα έχεις διαρκώς το ίδιο θέμα. Πάντα έτσι ήταν ή στο κάνει τώρα τελευταία?
Μήπως εννοείς κάπνα από την εξάτμιση του μπροστινού που μένει στην καμπίνα εκ των υστέρων? Δεν μου έχει τύχει και κάτι ανάλογο.. Στην θέση σου θα το έψαχνα με τον Googl-η..
@sarantism Να σαι καλά. Από αυτά που γράφεις φαίνεται ότι έχεις ασχοληθεί και εσύ αρκετά. Προσωπικά η προσέγγιση μου στην όλη φάση βρήκε το δρόμο της όταν ξεκαθάρισα τις προσδοκίες μου, τι μου αρέσει να κάνω και αν υπάρχει η δυνατότητα να το κάνω. Κατανόησα τους περιορισμούς βάση χώρου, χρόνου, εξοπλισμού και τεχνογνωσίας και διάλεξα τις πηγές που θα ενημερώνομαι. Πχ δε θα κάνω εξαιρετικά βρώμικες δουλειές όπως αφαίρεση και καθαρισμό ζαντών με degreassers γιατί εδώ είναι σπίτι ούτε βιολογικό καθαρισμό στην καμπίνα.. Αν μου τη βαρέσει και θέλω κάτι τέτοιο θα το πάω στον κατάλληλο επαγγελματία.
@Αλέξανδρος Τα έχουμε ξαναπέι. Όπως τη βρίσκει ο καθένας. Και εγώ πρίν δύο χρόνια αν παρακολουθούσα σεμινάριο της Rupes θα μου φαινόντουσαν Κινέζικα. Τώρα παρακολουθώ ένα δίωρο και δε μου φτάνει..
Α, η μέση Ελληνίδα νοικοκυρά δε ξέρει τι της γίνεται. 'Καθαρίζουν' μέν αλλά με την ίδια ποιότητα που σου πλένουν το αμάξι στα βενζινάδικα. Μετά από λίγο καιρό όλα είναι degrade στο σπίτι.
Tip: Την επόμενη φορά που θα κάτσετε στο θρόνο του μπάνιου σας αφήστε το κινητό, η σταματήστε να διαβάζετε τις ετικέτες από τα απορρυπαντικά αν έχετε ξεχάσει το κινητό και παρατηρήστε το πάτωμα και τα πλακάκια. Είναι σκατά ! Σα την αράχνη στα αυτοκίνητα γιατί αυτή που τα τρίβει δεν διαθέτει κοινή λογική για το πώς να κάνεις μια δουλειά σωστά! Ούφ, τα είπα και ξαλάφρωσα
-
Αν και δεν είναι τόσο σχετικό με το detailing ωστόσο όσον αφορά τον καθαρισμό του εσωτερικού έχω ένα θέμα με οσμή κάπνας από τους αεραγωγούς. Δεν είναι κάτι έντονο αλλά εγώ το καταλαβαίνω και υποθέτω ότι είναι λόγω απουσίας φίλτρου καμπίνας. Φαντάζομαι ότι αυτή η μυρωδιά ''κάθεται'' στα αφρολέξ των αεραγωγών οπότε έλεγα μήπως πάρω ένα σπρέυ καθαρισμού AC και το ρίξω εκεί μέσα αν και κατά πόσο θα κάνει δουλειά.
Η ''βόμβα'' που βάζω κάθε χρόνο δε βλέπω να εξαλείφει αυτή την οσμή.
Για ποιον λόγο δεν υπάρχει φίλτρο καμπίνας; Βασικά, ποιο μοντέλο το έχει αυτό; Εχεις μηπως κανένα ιστορικό;
-
Μάστορα τί ήταν αυτό το φιναλε στην τελευταία σου ανάρτηση; Γέλασα με την ψυχή μου! Όσον αφορά την μέση Ελληνίδα νοικοκυρά, εγώ της βγάζω το καπέλο. Οι περισσότερες μετατρέπουν ένα σύνηθες διαμέρισμα, μιας μίζερης πολυκατοικίας, σε αρχοντόσπιτο. Τα δε πλακάκια εννοείται ότι έχουν αράχνες αφού είτε πατιούνται, είτε πέφτουν ένα σωρό νερά πάνω τους και σχηματίζονται άλατα.
Η αλήθεια είναι ότι αν κάνουμε κόντρα με την γυναίκα μου, το αυτοκίνητο το έχω εγώ πιο τζιτζί απ' ότι έχει αυτή το σπίτι. Αλλά το αυτοκίνητο είναι 3 τετραγωνικά χώρος, το σπίτι πάνω από 100. Επίσης, στο αυτοκίνητο δεν τρώμε, δεν πάμε τουαλέτα, τα παιδιά δε ζωγραφίζουν στους τοίχους, δεν ανακατεύουν παιχνίδια, απλά περιμένουν καρτερικά το τέλος του ταξιδιού δεμένα με την ζώνη τους.
Και κάτι τελευταίο, αν μια μάνα πει στα παιδιά της 'μην πατάτε εδώ έχω σφουγγαρίσει' την λένε στρίγγλα. Αν το κάνουμε εμείς μας λένε detailers. Είναι άδικο αυτό. -
@panos2171 σίγουρα το πλέγμα δεν είναι πατέντα? Δεν θυμάμαι αυτοκίνητο μου που να μην είχε φίλτρο καμπίνας , τι αυτοκίνητο είναι-χρονιά κατασκευής?
@Piliourits και εγώ δεν έχω πιεστικό και βάζω απλό σαμπουάν αυτοκινήτου σε τρομπάκι , πρέπει να ψάξεις λίγο την αναλογία νερού -σαμπουάν - αφρού και θα είσαι μια χαρά, πλύσιμο με σκέτο νερό να φύγουν τα χοντρά και μετά ψέκασμα να απλώσει. Αν πάρεις και σαμπουάν ειδικό για αφροποιητές νομίζω θα είσαι σούπερ!
κάτι τέτοιο έχω:
-
Ωραιες και χρησιμες συμβουλες εδω μέσα με παιδιά που οντως θελουν να βοηθησουν και να μοιράσουν γνώση.
Ενα χρόνο τώρα, ψαχνω, μαθαίνω, προσέχω το καινουριο αμαξι μου. Σε μεγάλο βαθμο, τοσο που μου εγινε ψυχωση και σχεδόν ταλαιπωρία.Παιδιά, ότι και να κάνεις, μα ΟΤΙ και να κάνεις δε γλυτώνεις τις μικρο φθορές. Αραχνες θα έχεις, πετραδακια θα έχεις, επακουμβησεις θα έχεις, κιτρινιλες θα έχεις. Ενα αμάξι οταν ειναι εκτεθημένο στο δρόμο, στα παρκινγκ, στο καιρο αργα η γρηγορα θα φθαρει. Εαν δε θες τπτ κλειδωσε το. Εκει καταλήγω εγώ. Οπως λέει και και ο φιλος @Mastoras78 το detailing ταβάνι δεν έχει.
Οσο ασχολεισαι και δεν σε αγχωνει ειναι καλό, αλλα οσο το κάνεις με αγχος, πιεση και θέλεις να τα ελεγξεις ολα, τοτε ταλαιπωρείσαι. (Παθών). Σου τρωει ενεργεια και τρελαινεσαι με το παραμικρο.
Προσφατα στο 1ο μου Service, μου το πλύνανε κιολας για να με ευχαριστήσουν (Ευτυχώς οχι σε βουρτσα). Εγκεφαλικο εγώ κανονικο. Στο Παρκινγκ προχθες ειδα απο μακρια, καποιοι ακουμπησανε στη πισω πορτα και άραζαν. Παλι εγκεφαλικο εγώ. (Τροχαδην επιτοπου για να τους πω να μη το αγγιζουν). Εεε δε γινεται ετσι...
Κάποιοι δεν εχουν ιδέα τι συμβαινει και απλα σε κοιτανε περίεργα. Το κακό ειναι οτι ολη τη πιεση την επομίζεσαι εσύ...
Προσέχουμε εμεις οι μερακλήδες, με φροντιδα και στοργή, αλλα οτι και να κανεις με το περασμα του χρόνου το κάστρο θα πέσει.
-
@Báll
Ξέρεις για ποιον λόγο μου αρέσει να έχω το αυτοκίνητό μου πεντακάθαρο; Για να κάνω ένα ταξίδι με την οικογένειά μου και να το απολαύσουν. Για να κάνω μια βόλτα την μητέρα μου και να ευχαριστηθεί βόλτα. Της βάζω κλασική μουσική που της αρέσει (κάποια που αρέσουν και σ' εμένα).Χωρίς τους άλλους, το γυαλιστερό αυτοκίνητό μας δε θα είχε νόημα. Κι αν κάποτε φάει τα ψωμιά του, οι στιγμές θα έχουν μείνει.
-
Καλό είναι πριν την αλλαγή ελαστικών και την ζυγοστάθμιση να πλένονται οι ζάντες ενδελεχώς και από την εσωτερική πλευρά (ιδανικά αφαιρώντας τες από το όχημα) για την ευκολότερη τοποθέτηση των αντίβαρων. Πρόσφατα είδα με τα μάτια μου την 'απελπισία' στο βλέμμα του λαστιχά στο βουλκανιζατέρ σε αμάξι που είχε μόνο μαυρίλα στον εσωτερικό δακτύλιο ενώ εξωτερικά φαινόταν καθαρή.
-
Καλό είναι πριν την αλλαγή ελαστικών και την ζυγοστάθμιση να πλένονται οι ζάντες ενδελεχώς και από την εσωτερική πλευρά (ιδανικά αφαιρώντας τες από το όχημα) για την ευκολότερη τοποθέτηση των αντίβαρων. Πρόσφατα είδα με τα μάτια μου την 'απελπισία' στο βλέμμα του λαστιχά στο βουλκανιζατέρ σε αμάξι που είχε μόνο μαυρίλα στον εσωτερικό δακτύλιο ενώ εξωτερικά φαινόταν καθαρή.
Σωστό. Επειδή κάτι τέτοιο δεν είναι και πολύ εύκολο να γίνεται (το βάλε-βγάλε ζαντών) ο πιο απλός τρόπος να αποφεύγεται είναι να... πλένουμε το αμάξι/ζάντες που και που και όχι κάθε 6μηνο !
Ένα όχημα που πλένεται σε τακτική βάση δε χρειάζεται κάν ισχυρά καθαριστικά ζαντών. Η δουλειά γίνεται με το σαμπουάν που χρησιμοποιούμε για το αμάξωμα και λίγη επιμέλεια.
Ο περίγυρος μου λέει συχνά.. έλα μωρέ βαριέμαι να το πλύνω και αμα γίνει λώκος θα το πάω στον τάδε και θα το κάνει 'καινούργιο', όλα διορθώνονται.
Πρώτον το να πλένεις το αμάξι κάθε 6 μήνες σημαίνει ότι είναι θα καθαρό για 1-2 εβδομάδες και 5μιση + μήνες χάλια. 2-4 βδομάδες το χρόνο καθαρό δηλαδή..
Είναι επίσης σα να μη πλένεις ποτέ τα δόντια σου και να σκάς μια στο τόσο στον οδοντίατρο και να στα φτιάχνει όλα. Θα είναι όμως επίπονο,κοστοβόρο και δε θα είναι ποτέ όπως πρώτα.. έτσι και στο αμάξι η πρόληψη μας γλιτώνει από αχρείαστη βαβούρα.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σχετικά με αφροποίηση. Αυτό που βάλατε στις φωτογραφίες είναι τυπικό δοχειακι πίεσης που πωλείται παντού, ή κάτι πιο εξειδικευμένο;
Κι αν έχετε να προτείνετε και κανένα (όχι πανάκριβο) σαμπουάν για τέτοια χρήση που κυκλοφορεί ευρέως, γιατί δεν τα ξέρω γω αυτά τα πράγματα.
-
Δεν ξέρω αν έχεις τα κεφάλαια για αυτό, αλλα ένα μαγαζάκι με detailer περιποίηση να άνοιγες και μέσα από τα forum, έστω μεταξύ των μελών που τίμια θα γνώριζαν ότι κάνεις τέτοια εργασια, και σταδιακά μέσω της φημης, θα γινόσουν φίρμα.
Φαίνεσαι καθαρός, αγαπάς το αυτοκινητο, το κανεις ούτως ή άλλως ως χομπυ, και σ αρέσει η λεπτομέρεια. Σαν περιγραφή εργασίας διαβάζονται όλα αυτά. Τικαρεις όλα τα πεδία.
Και δεν χρειάζεται να πηγαίνει ο καθένας. Μόνο οι καθαροί και οι ψαγμενοι που θέλουν αυτό το εξτρα στο αυτοκίνητο τους.
Μπορει να αρπαζομαστε αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγεται. Εγώ λέω πως από αυτά που ποσταρεις φαίνεται πως προς σε αυτόν τον κλάδο θα γινοσουν πολύ καλος.
Μιυ θυμίζεις εκείνον τον Έλληνα τον γιαννημαιζ
-
Ου, κι έχω και κανα δυο τόσο ψυχαναγκαστικούς φίλους που θα ερχόταν απ τον Βόλο ως πελάτες!
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σχετικά με αφροποίηση. Αυτό που βάλατε στις φωτογραφίες είναι τυπικό δοχειακι πίεσης που πωλείται παντού, ή κάτι πιο εξειδικευμένο;
Προτείνετε και κανένα (όχι πανάκριβο) σαμπουάν για τέτοια χρήση που κυκλοφορεί ευρέως, γιατί δεν τα ξέρω γω αυτά τα πράγματα.
Δεν είναι κάτι εξειδικευμένο. Υπάρχουν μέν αλλά είναι για τους enthusiasts. Ένα σα τα εικονιζόμενο σου κάνει.
Σαμπουάν ενεργού αφρού ενδεδειγμένα για χρήση με αφροποιητή είναι σαν τα παρακάτω. Έχουν υψηλότερο ph από τα κλασσικά. Βγάζουν λίγο πολύ όλες οι εταιρίες τέτοια προιόντα, μπορεί και να βρείς εκτός Σκρουτζ.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια ξανά και ξανά. Επαναλαμβάνω ότι είμαι hobby-στας που απλά του αρέσει. Έχω τον ψυχαναγκασμό του να γίνεται μια δουλειά σωστά και κάπως έτσι 'παρασύρθηκα' και μάζεψα κάποιες επιπλέον -υπερβολικές ίσως- γνώσεις.
Λένε ότι αν δε θές να δουλέψεις όυτε μια μέρα, κάνε το hobby σου επάγγελμα και θα είσαι ευτυχισμένος. Έχει μια δόση αλήθειας το παραπάνω αλλά όχι ακριβώς.
Αλλάζει πολύ το πράμα όταν έχεις να κάνεις με επιχείρηση, πελάτες και έξοδα. Ομολογώ ότι κάποια στιγμή μου πέρασε από το μυαλό να επιχειρήσω, κάτι όμως που συμβαίνει σε αρκετούς που καταπιάνονται με το συγκεκριμένο 'σπόρ'. Κατέληξα ότι άργησα καμμιά 10αριά και βάλε χρόνια που τότε δεν είχα επαφή με το αντικείμενο.
Αν ήταν έτσι εύκολα τα πράγματα θα βλέπαμε κι άλλους θαμώνες του συγκεκριμένου ή και μη forum με ειδικότητες γύρω από το αυτοκίνητο (συνεργεία, λαστιχάδες κτλ) να γράφουν και να προωθούν τη δουλειά τους. Δε γίνεται όμως.. γιατί άραγε ? Τροφή για σκέψη !
Η συγκεκριμένη ενασχόληση με υψηλά στάνταρ κοστίζει. Δεν είναι στην κουλτούρα μας η περιποίηση του αυτοκινήτου αλλά ούτε για την τσέπη μας στην πλειοψηφία. Μικρό κοινό. Γι' αυτό και βλέπεις κεραμικές να κάνουν κατά 99% σε φρεσκοαγορασμένα ακριβά αμάξια.
Επισκέπτομαι λοιπόν 2-3 συνεργεία της περιοχής και δίνω από λίγη δουλειά σε όλους μιας και έχουμε 5-6 αυτοκίνητα στο σπίτι συνολικά. Ε λοιπόν κανένας μα κανένας δε δίνει βάση στις παρατηρήσεις μου. Ασχολούνται μόνο αν κάτι χαλάσει και είναι στο αμήν. Ο λόγος είναι οτι οι πελάτες σαν και εμένα που θέλουν τα οχήματα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση (και)μηχανικά είναι απειροελάχιστοι. Οι περισσότεροι πελάτες θέλουν το αμάξι ίσα να τσουλάει χωρίς να τους αφήσει και δεν έχουν καμμία διάθεση να πληρώσουν το κάτι παραπάνω. Δε φταίνε λοιπόν και τα συνεργεία.. ότι τους επιβάλλει και ζητάει η πελατεία τους κάνουνε. Τα ίδια ισχύουν πάνω κάτω σε όλα τα επίπεδα στον τόπο μας. Για αυτό παίρνουμε πχ και τους ανάλογους πολιτικούς..
-
Τελικά έφτασε και ο αφροποιητής απο Aliexpress της MJJC, αφού πέρασε μια περιπέτεια απο τελωνείο , το οποίο το γλιτώσαμε με τέχνασμα !!! Ελπίζω να τον δοκιμάσω την Κυριακή με Koch Chemie GSF μαζί με GreenStar.
-
@jobous Καλορίζικος φίλε. Έχω και εγώ της MJJC κάποιο παλαιότερο μοντέλο. Δώσε αν θές link του συγκεκριμένου.. με το τελωνείο τι παίχτηκε ?
Σε τι πιεστικό θα τον βάλεις ? Φαντάζομαι έχει τον κατάλληλο adaptor. Δώσε λίγο βάση στις οδηγίες για το κούμπωμα του adaptor να τυλίξεις σωστά με τεφλόν ώστε να μην έχεις διαρροές. Βλέπω βάζουν στο κίτ και το μικρότερο nozzle 1,1 mm. Το έβαλα πρόσφατα αλλά δεν είδα σοβαρή διαφορά, μείνε με το default για αρχή θα σου πρότεινα.
Και εγώ κάνω την 'πατέντα' με το GreenStar σε πολύ βρώμικο όχημα. Απλά πρόσεξε να το ξεβγάλεις λίγο νωρίτερα από το συνηθισμένο πρίν 'στεγνώσει'.
edit: Τα Koch Chemie τα πήρες ήδη ? Από πού ?
-
Λοιπόν το τελωνείο αποφάσισε να το τσεκάρει , λόγω μεγέθους και δηλωμένης αξίας φαντάζομαι, ζήτησαν δικαιολογητικά , εγώ αφού επικοινώνησα με πωλητή και έμαθα τι ποσό δήλωσε στο πακέτο (22$) τους έστειλα screenshot και κατάσταση χρεωστικής κάρτας με 22$ , είχαμε κάτι απαντήσεις του στυλ 'δεν είναι η ίδια αξία του πακέτου με αυτά που μας στείλατε', τους στέλνω και μια απόδειξη του κινέζου με 22$ και τελικά το έδιωξαν με ατέλεια.
Χθές παρέλαβα , πράγματι χωρίς επιπρόσθετο κόστος αλλά ο κινέζος τελικά είχε δηλώσει 5$ !!!!!!!! Τι να πω ρε παιδί μου ?!??!!!?
Πιεστικό , πήρα το Parkside απο το Lidl (PHD170), το οποίο τελικά είναι λίγο φασιαρόζικο (!!!) δεν θα αλλάξω το nozzle θα το αφήσω με το default και βλέπουμε.
Koche απο εδώ : https://www.auto-star.gr/plysimo-autokinitou/koch-chemie-gfs-αφρός-καθαρισμού-1lt.html
και ο αφροποιητής είναι ο MJJC : https://www.aliexpress.com/item/32476705863.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4f5a4c4dPnkeHN
τον οποίο μετά απο 10-15 μέρες που τον παρήγγειλα τον ανέβασε 10$ πάνω !!!!!!!
-
@Jobus Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν με τον αφροποιητή. Σιγουρέψου ότι κουμπώνει στο Parkside αν και φαντάζομαι θα το έχεις κάνει ήδη..
Φοβάμαι ότι οι τιμές στα προιόντα από Κίνα θα πάρουν τον ανήφορο.. δές μόνο τις δηλώσεις του Βακάκη σήμερα (Jumbo).
περί Koch Chemie δες το mail σου....
-
Κίνα αλλάζουν γιατί μπαίνει ΦΠΑ συν το κόστος μεταφορικών (container) που έχει ανέβει κτλ.
Δεν το έχω κουμπώσει ακόμα λόγω χρόνου. Αύριο !!!!
P.S. : Σου έστειλα απάντηση
-
Δηλαδή από 1 Ιουλίου πως θα βγαίνει η τελική τιμή οτιδήποτε αγοράζουμε (απ' όσο άκουσα) γενικά από χώρες εκτός Ε.Ε.;
Θα γίνεται (όπως στο Amazon.com) με την αγορά του προιόντος π.χ. από το Ailiexpress η φορολόγηση στο προιόν;
Παίρνω πράγματα που κάνουν 3 και 5 ευρώ......
Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ