Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio V
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio V
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 95
    • 96
    • 60 / 96
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    1916
    100796
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      https://www.newsauto.gr/news/o-diesel-epistrefi-sto-renault-clio/

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Δεν κατάλαβα

        Τελικά έρχεται πλέον με diesel;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @lap last edited by

          Δεν κατάλαβα

          Τελικά έρχεται πλέον με diesel;

          Από Φθινώπορο στην Ελλάδα, γράφει το άρθρο. Για να δούμε...

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Οπότε μένουν δύο όμιλοι με Diesel στην κατηγορία. Renault και stellantis

            Εβλεπα μια δοκιμή πο έλεγε πως το τετρακικυνδρο μοτερ του 85 dci ήταν αισθητά πιο πολιτισμένο από το 3κιλυνδρο μοτερ της εταιρίας.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spi_duster last edited by

              .

              ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dstou last edited by

                Χαχαχα,  πετρέλαιο γατάκια. Ξανά. Νομίζατε ότι θα τη γλιτώνατε? The lion will roar again!  Που πας ρε Καραφρανσουά με τη βενζίνη και το υβρίδιο μόνο? Το αίμα νερό δε γίνεται.

                Ελλάς - Γαλλία - συμμαχία. Στηρίζουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nixon last edited by

                  Ερώτηση για το κιβώτιο με το 5αρι lpg σασμάν στις 3000 στροφές πιάνει 130 ταχύτητα,  σε εσάς με 6αρι πως κυμαίνεται;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    azmo last edited by

                    Γνωρίζετε αν τον νεο κινητήρα πετρελαίου με τα 100 άλογα θα τον πάρει και το Captur ; Πάντως ό,τι και να λένε για καταργήσεις τα συμφέροντα που θέλουν να σπρώξουν την ηλεκτροκίνηση (και που έχουν μετατρέψει ακόμα και πρωθυπουργούς σε πλασιέδες) το πετρέλαιο και γενικά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ΠΟΛΥ δρόμο ακόμα. Μέχρι να αποκτήσουν ανταγωνιστικό κόστος - μεγεθος - χωρητικότητα - ταχυτητα φορτισης οι μπαταρίες και μέχρι να επεκταθεί το δίκτυο φόρτισης σε βαθμό που να ειναι προσβάσιμο παντου και με ευκολία, εγω προβλεπω να έχουμε πάρει σύνταξη και να είμαστε γεροντάκια με μπαστούνια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nixon last edited by

                      Όσοι έχετε LPG , έχετε αγοράσει εξτρα ρεζερβα για περίπτωση ανάγκης;

                      Αύριο φεύγω επαγγελματικό ταξίδι και μου αναζωπυρωθηκε το ενδιαφέρον...

                      Είχα ψαχτεί στην αρχή αλλά σε όσους πηγα με παρότρυναν να μην πάρω..  κόστος + όγκος,  εφόσον έχω και το κιτ + οδική

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ έξτρα στενής Ρεζέρβα και κιτ επισκευής. Η πρώτη είναι μονόδρομος για μένα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          asteris @nixon last edited by

                          Όσοι έχετε LPG , έχετε αγοράσει εξτρα ρεζερβα για περίπτωση ανάγκης;

                          Αύριο φεύγω επαγγελματικό ταξίδι και μου αναζωπυρωθηκε το ενδιαφέρον...

                          Είχα ψαχτεί στην αρχή αλλά σε όσους πηγα με παρότρυναν να μην πάρω..  κόστος + όγκος,  εφόσον έχω και το κιτ + οδική

                          To kit είναι για τους μπρούκληδες. Άμα το χρησιμοποιήσεις, χαλάς το λάστιχο, δεν σηκώνει μετά επισκευή από τρύπημα, δεν πιάνει η κόλλα από μέσα και πάει για αντικατάσταση. 100€. Και άμα έχεις περάσει τα 10-15 χιλιάδες χιλιόμετρα, συστήνεται να αλλάξεις μαζί και το άλλο στον άξονα. Για μία βίδα και 10€ δουλειά δηλαδή, να πετάξουμε 200€ έτσι για πλάκα.

                          Εγώ πήρα μια σιδερένια 15άρα, έβαλα πάνω ένα 185/55/15 κανονικό (από μεταχειρισμένα), σάκο μεταφοράς ρεζέρβας και δεύτερη τσάντα με γρύλλο και επεκτεινόμενο μπουλονόκλειδο. Όταν είναι να βγω εκτός νομού, μπαίνουν μέσα στο πορτ-παγκάζ και τέλος. Εντός νομού ή θα μου τα φέρει κάποιος από το σπίτι, ή θα με πάει η οδική σε βουλκανιζατέρ. Έχει και το TPMS που πιάνει τα ψιλά τρυπήματα (προχτές προλάβαμε μιά βίδα που είχε καρφωθεί), οπότε κρίνω ότι είμαι εντάξει έτσι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • yem
                            yem last edited by

                            Αν δεν πας επαγγελματικό ταξίδι στην Μέση του Πουθενά τι να κάνεις 2 τσάντες πράγματα που θα κουδουνιζουν μέσα στο αμάξι? Καλή και η λύση του Αστέρη αλλά και το μεταχειρισμένο λάστιχο επικίνδυνο είναι και μην ακούσω κανέναν να λέει : θα το αλλάξω και θα πηγαίνω μόνο με 40χλμ...μπουρδες.

                            Σαν σωστός  γρουσούζης έπαθα 2 φορές λάστιχο από το Νοέμβριο στο καπτουρ, φουσκωσα το λάστιχο πήγα τα παιδιά σχολείο και μετά βουλκανιζατερ. Την δεύτερη φορά το καρφί ήταν έξω έξω και σκέφτηκα να το φτιάξω με το σουβλι και το μακαρόνι που πήρα (κιτ επισκευής) αλλά λέω άστο...

                            EDIT : Ακόμα και το κιτ επισκευής να έχεις χρειάζεσαι γρύλο και κλειδί αν η βίδα - προκα είναι κέντρο και μέσα.

                            https://www.skroutz.gr/c/3975/episkeyastika-elastikon.html?keyphrase=%CE%BA%CE%B9%CF%84+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7%CF%82&o=%CE%BA%CE%B9%CF%84+%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%B7%CF%82+%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%89%CE%BD

                            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              asteris last edited by

                              Και την ρεζέρβα και το μεταχειρισμένο, είναι μέχρι να πας σε βουλκανιζατέρ. Όχι να κάνεις τον γύρο της Πελοποννήσου. Απλά με το κανονικό λάστιχο (έστω και μεταχειρισμένο, σε καλή κατάσταση), πας 10-20 χιλιόμετρα μέχρι τον κοντινότερο λαστιχά, σαν άνθρωπος, πατάς και 100 άμα χρειαστεί. Με την ανάγκης, θέλει να πηγαίνεις 70-80 max και φυσικά αν πρέπει να μπει μπροστά, θες διπλή αλλαγή, να βάλεις κανονικό λάστιχο μπροστά και την ρεζέρβα πίσω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                meletis89 last edited by

                                Σε Clio LPG τις μέρες που έχει πολύ ζέστη και το χει βαρέσει ο ήλιος ζορίζεται να πάρει μπρος, σα να μπουκώνει.

                                Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι αντίστοιχο? Καμιά ιδέα τι παίζει να φταίει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • yem
                                  yem last edited by

                                  Έχεις βενζίνα μέσα ή είναι με τις αναθυμιάσεις? Κάνε την καρδιά σου πέτρα και βάλε κάνα 20ε βενζίνα και γύρνα το να κάψεις την παλιά να φύγει. Και εγώ έχω ξεχάσει να την κάψω και έχω 10ε βενζίνα από τον Γενάρη  , θα έχει γίνει μπουγαδόνερο τώρα με τις ζέστες.

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    meletis89 @yem last edited by

                                    Έχεις βενζίνα μέσα ή είναι με τις αναθυμιάσεις? Κάνε την καρδιά σου πέτρα και βάλε κάνα 20ε βενζίνα και γύρνα το να κάψεις την παλιά να φύγει. Και εγώ έχω ξεχάσει να την κάψω και έχω 10ε βενζίνα από τον Γενάρη  , θα έχει γίνει μπουγαδόνερο τώρα με τις ζέστες.

                                    Βενζίνη έχει πάντα, δεν πέφτει κάτω απ τα 2 πλακάκια. Γενικά ανά 1000 περίπου χλμ το γυρνάω βενζίνη να την κάψω. To φούλαρα βενζίνη πριν 3 βδομάδες, την Κυριακή έκανα και ~70-80 χλμ με βενζίνη. Το μπούκωμα το κάνει μόνο στη ζέστη όμως, αν είναι βράδυ ή δεν το χει βαρέσει ο ήλιος για ώρα δεν έχει θέμα. Θα δοκιμάσω να κάψω τελείως τη βενζίνη και θα βάλω φρέσκια μπας και ισιώσει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nixon last edited by

                                      Θεσσαλονίκη- Αθήνα και πίσω έχει το πρόγραμμα για αυτο ελεγα να εχω καμια ρεζέρβα καλού κακού. Βέβαια μου ζήτησαν 100αρι σύνολο για την ρεζέρβα και δεν μου έκατσε καλά η ιδέα..

                                      Σε Clio LPG δεν εχω κανένα θέμα με την ζέστη και το μπούκωμα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • yem
                                        yem last edited by

                                        100ε για ρεζέρβα ασφαλείας χωρίς γρύλο και κλειδί ?Υπάρχουν κιτ με ρεζέρβα ασφαλείας (μικρή και ελαφριά) μαζί με γρύλο κτλ αλλά τσιμπάει λίγο. Τώρα Αθήνα -Θεσσαλονίκη πόση γκαντεμιά να σκίσεις λάστιχο... άλλοι θα σου πούνε ότι χρειάζεσαι εγώ θα σου πω όχι.

                                        @asteris καλά κάνεις με την ρεζέρβα δεν λέω ότι εγώ που δεν έχω είμαι ο εξυπνάκιας αλλά λάστιχο μεταχείρο κόκκαλο καμμένο να το βάλω και στο τιμόνι και να πάω και με 100 ?

                                        https://www.skroutz.gr/c/1882/Eidi-Ektaktis-Anagkis-Aytokinitou.html?keyphrase=Kit

                                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          asteris @nixon last edited by

                                          Θεσσαλονίκη- Αθήνα και πίσω έχει το πρόγραμμα για αυτο ελεγα να εχω καμια ρεζέρβα καλού κακού. Βέβαια μου ζήτησαν 100αρι σύνολο για την ρεζέρβα και δεν μου έκατσε καλά η ιδέα..

                                          Σε Clio LPG δεν εχω κανένα θέμα με την ζέστη και το μπούκωμα...

                                          Άμα το ταξίδι το κάνεις μέρα, θα σε πάει η οδική σε βουλκανιζατέρ, φορτωμένο. Αν είναι να κάνεις κάνα νυχτερινό ταξίδι και φοβάσαι μην μείνεις στην μέση του πουθενά και να περιμένεις με τις ώρες, πάρε μιά σιδερένα ζάντα, κάνει 25€, ένα μεταχειρισμένο λάστιχο σε καλή κατάσταση, γρύλλο και μπουλονόκλειδα δανεικά και κάνε το ταξίδι σου.

                                          Ούτε μένα έχει θέμα στην ζέστη, μάλλον η βενζίνη έχει θέμα, ή η αντλία θα έχει πιάσει μάκα από το καθησιό (από καμιά βενζίνη της κακιάς ώρας που μπορεί να έβαλες).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • A
                                            asteris @yem last edited by

                                            100ε για ρεζέρβα ασφαλείας χωρίς γρύλο και κλειδί ?Υπάρχουν κιτ με ρεζέρβα ασφαλείας (μικρή και ελαφριά) μαζί με γρύλο κτλ αλλά τσιμπάει λίγο. Τώρα Αθήνα -Θεσσαλονίκη πόση γκαντεμιά να σκίσεις λάστιχο... άλλοι θα σου πούνε ότι χρειάζεσαι εγώ θα σου πω όχι.

                                            @asteris καλά κάνεις με την ρεζέρβα δεν λέω ότι εγώ που δεν έχω είμαι ο εξυπνάκιας αλλά λάστιχο μεταχείρο κόκκαλο καμμένο να το βάλω και στο τιμόνι και να πάω και με 100 ?

                                            https://www.skroutz.gr/c/1882/Eidi-Ektaktis-Anagkis-Aytokinitou.html?keyphrase=Kit

                                            Λάστιχο του 2018 βρήκα, με 6mm τακούνι ακόμα πάνω. Δεν μιλάω για παρτάλια τελείως. Έχει από τύπους που εμπορεύονται μεταχειρισμένα λάστιχα με 20-25€ το λάστιχο.

                                            Τα leasing αλλάζουν λάστιχα ανά διετία, ή στα 40.000χλμ. Έχω φορέσει στο προηγούμενο αμάξι, λάστιχο 18 μηνών, με 7mm πέλμα από τέτοια αλλαγή, από γνωστό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 60 / 96
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr