Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 154
    • 155
    • 32 / 155
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    187
    3083
    245787
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodoris91 @kalamargiannis last edited by

      Επ'αυτου δεν ξέρω να σου απαντήσω...τώρα για τα ελαστικά που σε ενδιαφέρουν να ξέρεις ότι το p1 verde είναι αρκετά παλιό ελαστικό αλλά τίμιο...σε 185/60/15 φορούσα τα p1 veede για σχεδόν 50k km και τώρα φοράω τα eco contact 6...τα continental είναι καλύτερα συνολικά , αλλά και τα pirelli δε νομίζω να.σε δυσαρεστήσουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        ss_76 last edited by

        Έχετε εμπειρία από την χρήση του GOODYEAR VECTROR 4SEASON GEN-2;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iant @ss_76 last edited by

          Έχετε εμπειρία από την χρήση του GOODYEAR VECTROR 4SEASON GEN-2;

          Πρόσφατα έβαλα τα GOODYEAR VECTROR 4SEASON GEN-3. Έχω κάνει ελάχιστα χλμ - είναι λίγο νωρίς για τα συμπεράσματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • gatoz
            gatoz last edited by

            διαφορες kobra με kodiak καποιος?

            ....malatesta

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit @kalamargiannis last edited by

              Νέα ερώτηση: μου πε λαστιχάς σήμερα ότι σκίζει τα πτυχία του ότι έτσι είναι ο νόμος ότι αν αλλάξεις έστω και ελάχιστα την εργοστασιακή διάσταση έχεις νομικό πρόβλημα αποζημιώσεων και ευθυνών σε κάθε τροχαίο ατύχημα...

              δηλ. σκεφτόμουν ότι επειδή δε βγαίνει το conti ecocontact 6 σε 165/65/14 αλλά μόνο σε παραλλαγές, να βάλω continental αλλά με απέτρεψε ότι θα χω θέμα με ασφαλιστικές κλπ.

              Γνωρίζετε αν έχει δίκιο ή αν απλά με κατεύθυνε σε άλλες μάρκες;

              Ο λαστιχας μάλλον έχει δίκιο.

              Ισχύει ότι αν αλλάξεις τη διάσταση, ΔΕΝ περνάς κτεο, κοινώς το όχημά σου δεν θεωρείται ασφαλές.

              Επιτρέπεται όμως να ανέβεις διάσταση ΜΌΝΟ αν η διάσταση που θα πας φοριέται από το ίδιο αυτοκίνητο σε άλλη έκδοσή του.

              Κοινώς να έχει πάρει έγκριση για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.

              Βέβαια επειδή ζούμε στην Ελλάδα κανείς δε ψάχνει τίποτα ούτε στο κτεο ούτε οι ασφαλιστικές.

              Δε ξέρεις όμως που θα πέσεις όταν έρθει η ώρα να σε αποζημιώσουν και τι θα σκαρφιστουν όταν έρθει η ώρα να πληρώσουν.

              i30 1.5 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nolimit14 last edited by

                Βλέπω στο πλαινό μέρος ενός ελαστικού ένα σκίσιμο...κάθετο.Όπως το κοιτάμε,κάθετα από τα γράμματα και τους αριθμούς που γράφουν μάρκες dot κλπ.
                1ον)Επισκευάζεται ή πάμε για αλλαγή;
                2ον)Αυτό έγινε από καμιά λακούβα ή κανά πεζοδρόμιο ή μου το έκανε κάνα...καλόπαιδο με σουγιαδάκι;
                3ον)Είναι επικίνδυνο;Γιατί διαβάζω ότι μπορεί να κλατάρει στο δρόμο.
                Πίεση έλεγξα πάντως και έχει ή ίδια με τα άλλα 3 ελαστικά ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 ελαστικά...

                Κάτι παρόμοιο με αυτό της φωτό άλλα με όχι τόσο μεγάλο άνοιγμα+ότι κοιτάει κάθετα στη ζάντα και όχι παράλληλα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dgrgtc last edited by

                  Νομίζω πως άμα φαίνονται τα λινά του ελαστικού θέλει αντικατάσταση...εάν βλέπεις μόνο μαύρο καουτσούκ τότε δεν έχει θέμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nolimit14 @dgrgtc last edited by

                    Νομίζω πως άμα φαίνονται τα λινά του ελαστικού θέλει αντικατάσταση...εάν βλέπεις μόνο μαύρο καουτσούκ τότε δεν έχει θέμα.

                    Αυτό δεν παίζει να έγινε από σουγιά/κατσαβίδι κλπ έτσι;Ρωτάω γιατί η περιοχή που μένω δεν είναι και η καλύτερη...
                    Άσε που πιστεύω ότι σε λίγη ώρα θα είχε ξεφουσκώσει όλο...πίεση έχει ή την ίδια με τα άλλα 3 ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 όπως είπα πριν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 25
                    • O
                      otokomae @nolimit14 last edited by

                      Βλέπω στο πλαινό μέρος ενός ελαστικού ένα σκίσιμο...κάθετο.Όπως το κοιτάμε,κάθετα από τα γράμματα και τους αριθμούς που γράφουν μάρκες dot κλπ.
                      1ον)Επισκευάζεται ή πάμε για αλλαγή;
                      2ον)Αυτό έγινε από καμιά λακούβα ή κανά πεζοδρόμιο ή μου το έκανε κάνα...καλόπαιδο με σουγιαδάκι;
                      3ον)Είναι επικίνδυνο;Γιατί διαβάζω ότι μπορεί να κλατάρει στο δρόμο.
                      Πίεση έλεγξα πάντως και έχει ή ίδια με τα άλλα 3 ελαστικά ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 ελαστικά...

                      Κάτι παρόμοιο με αυτό της φωτό άλλα με όχι τόσο μεγάλο άνοιγμα+ότι κοιτάει κάθετα στη ζάντα και όχι παράλληλα...

                      Ενέργεια Α) Φοράς τη ρεζέρβα.

                      Ενέργεια Β) Εάν δεν έχεις ρεζέρβα τοποθετείς προσωρινά τον προβληματικό τροχό στο πίσω άξονα.

                      Ενέργεια  Γ) Αλλάζεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και τα 2 λάστιχα του άξονα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση στην αλλαγή σε σχέση με το πόσο πολυμερισμενο είναι και του φορτιου βαραίνει επικινδυνα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 26
                      • mastoras78
                        mastoras78 last edited by

                        Όταν γυρίσεις από το βουλκανιζατερ γράψε μας τι σου είπανε..

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 23
                        • N
                          nolimit14 @otokomae last edited by

                          NoLimit14 wrote:

                          Βλέπω στο πλαινό μέρος ενός ελαστικού ένα σκίσιμο...κάθετο.Όπως το κοιτάμε,κάθετα από τα γράμματα και τους αριθμούς που γράφουν μάρκες dot κλπ.
                          1ον)Επισκευάζεται ή πάμε για αλλαγή;
                          2ον)Αυτό έγινε από καμιά λακούβα ή κανά πεζοδρόμιο ή μου το έκανε κάνα...καλόπαιδο με σουγιαδάκι;
                          3ον)Είναι επικίνδυνο;Γιατί διαβάζω ότι μπορεί να κλατάρει στο δρόμο.
                          Πίεση έλεγξα πάντως και έχει ή ίδια με τα άλλα 3 ελαστικά ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 ελαστικά...

                          Κάτι παρόμοιο με αυτό της φωτό άλλα με όχι τόσο μεγάλο άνοιγμα+ότι κοιτάει κάθετα στη ζάντα και όχι παράλληλα...

                          Ενέργεια Α) Φοράς τη ρεζέρβα.

                          Ενέργεια Β) Εάν δεν έχεις ρεζέρβα τοποθετείς προσωρινά τον προβληματικό τροχό στο πίσω άξονα.

                          Ενέργεια  Γ) Αλλάζεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και τα 2 λάστιχα του άξονα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση στην αλλαγή σε σχέση με το πόσο πολυμερισμενο είναι και του φορτιου βαραίνει επικινδυνα.

                          Ευτυχώς είναι στον πίσω άξονα!
                          Ρεζέρβα έχει αλλά είναι η εργοστασιακή(15+ χρονών).Αμφιβάλλω αν θα ζει αυτό το ελαστικό.
                          Το φθινόπωρο κλείνουν 3 χρόνια τα ελαστικά.Μήπως να τα αλλάζαμε όλα;Αν και δεν είναι και ότι καλύτερο καλοκαιριάτικα.

                          Στο μεταξύ ξέχασα να το πω.Αν δείτε αρκετά ποστς πιο πάνω,στην προηγούμενη σελίδα,σχεδόν κανα μήνα πριν,αναφέρω περιστατικό που ξεκίνησα για βόλτα και σε έλεγχο αέρα βλέπω 30+30 μπροστά,28 πίσω αριστερά,12 πίσω δεξιά και κατευθείαν έβαλα αέρα σε αυτό με 12.Οταν το πήγα σε βουλκανιζατέρ βρήκαμε ότι είχε μπει μια πρόκα να!
                          Το ίδιο ελαστικό έχει το σκίσιμο που γράφω παραπάνω.Τυχαίο ή όχι,εγώ προχτές το πρόσεξα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 21
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Μια χαρά είναι η ρεζέρβα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 26
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Αυτό είναι ένα κλασικό επφανειακ΄π σκίσιμο από πεζοδρόμιο.

                              Επίση, μην δίνεται συμβουλές για μπροστινούς και πίσω άξονες αν εν γνωρίζετε το αυτοκίνητο, την κίνηση και την κατανομή βάρους του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 21
                              • N
                                nolimit14 last edited by

                                δεν έχει χάσει καθόλου.Και τα 4 έχουν τις ίδιες πιέσεις.
                                Μιας και τα ελαστικά κλείνουν 3ετία το φθινόπωρο,τι είναι καλύτερο;
                                Να αλλαχτούν τα 2 πίσω τώρα και βλέπουμε για τα μπροστινά ή και τα 4 μαζί τώρα;
                                Αν και δεν θα ήθελα να τα αλλάξουμε μέσα στο καλοκαίρι...
                                Και το χειρότερο είναι ότι επειδή το όχημα χρησιμοποιείται ελάχιστα επειδή υπάρχουν κι άλλα,τα ελαστικά έχουν μόλις 5000 χιλιόμετρα(άσχετα που μπήκαν πάνω πριν 2μιση χρόνια).
                                Καταραμένα πεζοδρόμια...(η καταραμένες λακούβες)... 

                                1 Reply Last reply Reply Quote 21
                                • O
                                  otokomae last edited by

                                  Για μπρος και πίσω άξονες. Θα τοποθετούσα τον προβληματικό τροχό ούτως η άλλως στον πίσω αξονα ανεξαρτητως που είναι η κινηση για να έχω τιμόνι σε περίπτωση κλαταρισματος μέχρι το πρώτο βουλκανιζατέρ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                  • N
                                    nolimit14 last edited by

                                    Τελικώς είναι επιφανειακό γδάρσιμο,οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.Και από τη στιγμή που δεν χάνει και αέρα,όλα καλά!
                                    Προσοχή σε πεζοδρόμια λοιπόν(και σε λακούβες όσο γίνεται)!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                    • P
                                      petran17 @nolimit14 last edited by

                                      Τελικώς είναι επιφανειακό γδάρσιμο,οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.Και από τη στιγμή που δεν χάνει και αέρα,όλα καλά!
                                      Προσοχή σε πεζοδρόμια λοιπόν(και σε λακούβες όσο γίνεται)!

                                      Παντως δεν φαινεται και τοσο επιφανειακο. Οσο για το κανενας κινδυνος, θεωρεις οτι δεν ειναι πλεον ευαισθητο στο σημειο αυτο..?? Εγω παντως θα φοβομουν να τρεξω πανω απο καποια χιλιομετρα η να πιεσω πολυ το αυτοκινητο σε στροφιλικι δλδ..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Τέτοιο σκίσιμο έκανα εγώ στο wrangler του 'Μήτσου' πριν 2-3 χρόνια. Είχε ένα μεταλλικό φρεάτιο το οποίο δεν ήταν ακριβώς πάνω στο πεζοδρόμιο αλλά ένα μικρό μέρος του έκανε κάθετη γωνία. Έκανα εγώ ανέμελα όπισθεν με τη λογική ότι αν βρω πεζοδρόμιο θα κάνω λίγο μπρος πίσω και όλα καλά αλλά δεν είχα δει το μεταλλικό μέρος  του φρεατίου και μου το έσκισε. Είναι όμως εντελώς επιφανειακό και δεν έχει πρόβλημα. Δεν πήγα καν σε βουλκανιζατέρ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                        • mastoras78
                                          mastoras78 last edited by

                                          Γνώμες για 185 60 15 για καννίβαλο ? Ευχαριστώ..

                                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                          #tsekourato_ksevrakoma

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • N
                                            nolimit14 @petran17 last edited by

                                            NoLimit14 wrote:

                                            Τελικώς είναι επιφανειακό γδάρσιμο,οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.Και από τη στιγμή που δεν χάνει και αέρα,όλα καλά!
                                            Προσοχή σε πεζοδρόμια λοιπόν(και σε λακούβες όσο γίνεται)!

                                            Παντως δεν φαινεται και τοσο επιφανειακο. Οσο για το κανενας κινδυνος, θεωρεις οτι δεν ειναι πλεον ευαισθητο στο σημειο αυτο..?? Εγω παντως θα φοβομουν να τρεξω πανω απο καποια χιλιομετρα η να πιεσω πολυ το αυτοκινητο σε στροφιλικι δλδ..

                                            Η φωτό είναι ενδεικτική.Δεν είναι από αυτό το όχημα.Τυχαία φώτο που βρήκα στο νετ για να έχετε μια εικόνα του τι παίζει.

                                            Επίσης,έγινε επίσκεψη σε βουλκανιζατέρ και ελέγχτηκε.

                                            Και μιλάμε πάντα για όχημα που χρησιμοποιείται ελάχιστα μόνο μέσα στην πόλη.Αν δεις παραπάνω έγραψα ότι τα τελευταία 2μιση χρόνια έχει κάνει μόλις 5000 χιλιόμετρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 32 / 155
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr