-
Επ'αυτου δεν ξέρω να σου απαντήσω...τώρα για τα ελαστικά που σε ενδιαφέρουν να ξέρεις ότι το p1 verde είναι αρκετά παλιό ελαστικό αλλά τίμιο...σε 185/60/15 φορούσα τα p1 veede για σχεδόν 50k km και τώρα φοράω τα eco contact 6...τα continental είναι καλύτερα συνολικά , αλλά και τα pirelli δε νομίζω να.σε δυσαρεστήσουν...
-
Έχετε εμπειρία από την χρήση του GOODYEAR VECTROR 4SEASON GEN-2;
-
Έχετε εμπειρία από την χρήση του GOODYEAR VECTROR 4SEASON GEN-2;
Πρόσφατα έβαλα τα GOODYEAR VECTROR 4SEASON GEN-3. Έχω κάνει ελάχιστα χλμ - είναι λίγο νωρίς για τα συμπεράσματα.
-
διαφορες kobra με kodiak καποιος?
....malatesta
-
Νέα ερώτηση: μου πε λαστιχάς σήμερα ότι σκίζει τα πτυχία του ότι έτσι είναι ο νόμος ότι αν αλλάξεις έστω και ελάχιστα την εργοστασιακή διάσταση έχεις νομικό πρόβλημα αποζημιώσεων και ευθυνών σε κάθε τροχαίο ατύχημα...
δηλ. σκεφτόμουν ότι επειδή δε βγαίνει το conti ecocontact 6 σε 165/65/14 αλλά μόνο σε παραλλαγές, να βάλω continental αλλά με απέτρεψε ότι θα χω θέμα με ασφαλιστικές κλπ.
Γνωρίζετε αν έχει δίκιο ή αν απλά με κατεύθυνε σε άλλες μάρκες;
Ο λαστιχας μάλλον έχει δίκιο.
Ισχύει ότι αν αλλάξεις τη διάσταση, ΔΕΝ περνάς κτεο, κοινώς το όχημά σου δεν θεωρείται ασφαλές.
Επιτρέπεται όμως να ανέβεις διάσταση ΜΌΝΟ αν η διάσταση που θα πας φοριέται από το ίδιο αυτοκίνητο σε άλλη έκδοσή του.
Κοινώς να έχει πάρει έγκριση για τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.
Βέβαια επειδή ζούμε στην Ελλάδα κανείς δε ψάχνει τίποτα ούτε στο κτεο ούτε οι ασφαλιστικές.
Δε ξέρεις όμως που θα πέσεις όταν έρθει η ώρα να σε αποζημιώσουν και τι θα σκαρφιστουν όταν έρθει η ώρα να πληρώσουν.
-
Βλέπω στο πλαινό μέρος ενός ελαστικού ένα σκίσιμο...κάθετο.Όπως το κοιτάμε,κάθετα από τα γράμματα και τους αριθμούς που γράφουν μάρκες dot κλπ.
1ον)Επισκευάζεται ή πάμε για αλλαγή;
2ον)Αυτό έγινε από καμιά λακούβα ή κανά πεζοδρόμιο ή μου το έκανε κάνα...καλόπαιδο με σουγιαδάκι;
3ον)Είναι επικίνδυνο;Γιατί διαβάζω ότι μπορεί να κλατάρει στο δρόμο.
Πίεση έλεγξα πάντως και έχει ή ίδια με τα άλλα 3 ελαστικά ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 ελαστικά...Κάτι παρόμοιο με αυτό της φωτό άλλα με όχι τόσο μεγάλο άνοιγμα+ότι κοιτάει κάθετα στη ζάντα και όχι παράλληλα...
-
Νομίζω πως άμα φαίνονται τα λινά του ελαστικού θέλει αντικατάσταση...εάν βλέπεις μόνο μαύρο καουτσούκ τότε δεν έχει θέμα.
-
Νομίζω πως άμα φαίνονται τα λινά του ελαστικού θέλει αντικατάσταση...εάν βλέπεις μόνο μαύρο καουτσούκ τότε δεν έχει θέμα.
Αυτό δεν παίζει να έγινε από σουγιά/κατσαβίδι κλπ έτσι;Ρωτάω γιατί η περιοχή που μένω δεν είναι και η καλύτερη...
Άσε που πιστεύω ότι σε λίγη ώρα θα είχε ξεφουσκώσει όλο...πίεση έχει ή την ίδια με τα άλλα 3 ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 όπως είπα πριν... -
Βλέπω στο πλαινό μέρος ενός ελαστικού ένα σκίσιμο...κάθετο.Όπως το κοιτάμε,κάθετα από τα γράμματα και τους αριθμούς που γράφουν μάρκες dot κλπ.
1ον)Επισκευάζεται ή πάμε για αλλαγή;
2ον)Αυτό έγινε από καμιά λακούβα ή κανά πεζοδρόμιο ή μου το έκανε κάνα...καλόπαιδο με σουγιαδάκι;
3ον)Είναι επικίνδυνο;Γιατί διαβάζω ότι μπορεί να κλατάρει στο δρόμο.
Πίεση έλεγξα πάντως και έχει ή ίδια με τα άλλα 3 ελαστικά ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 ελαστικά...Κάτι παρόμοιο με αυτό της φωτό άλλα με όχι τόσο μεγάλο άνοιγμα+ότι κοιτάει κάθετα στη ζάντα και όχι παράλληλα...
Ενέργεια Α) Φοράς τη ρεζέρβα.
Ενέργεια Β) Εάν δεν έχεις ρεζέρβα τοποθετείς προσωρινά τον προβληματικό τροχό στο πίσω άξονα.
Ενέργεια Γ) Αλλάζεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και τα 2 λάστιχα του άξονα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση στην αλλαγή σε σχέση με το πόσο πολυμερισμενο είναι και του φορτιου βαραίνει επικινδυνα.
-
Όταν γυρίσεις από το βουλκανιζατερ γράψε μας τι σου είπανε..
-
NoLimit14 wrote:
Βλέπω στο πλαινό μέρος ενός ελαστικού ένα σκίσιμο...κάθετο.Όπως το κοιτάμε,κάθετα από τα γράμματα και τους αριθμούς που γράφουν μάρκες dot κλπ.
1ον)Επισκευάζεται ή πάμε για αλλαγή;
2ον)Αυτό έγινε από καμιά λακούβα ή κανά πεζοδρόμιο ή μου το έκανε κάνα...καλόπαιδο με σουγιαδάκι;
3ον)Είναι επικίνδυνο;Γιατί διαβάζω ότι μπορεί να κλατάρει στο δρόμο.
Πίεση έλεγξα πάντως και έχει ή ίδια με τα άλλα 3 ελαστικά ή 1 psi παρακάτω από τα άλλα 3 ελαστικά...Κάτι παρόμοιο με αυτό της φωτό άλλα με όχι τόσο μεγάλο άνοιγμα+ότι κοιτάει κάθετα στη ζάντα και όχι παράλληλα...
Ενέργεια Α) Φοράς τη ρεζέρβα.
Ενέργεια Β) Εάν δεν έχεις ρεζέρβα τοποθετείς προσωρινά τον προβληματικό τροχό στο πίσω άξονα.
Ενέργεια Γ) Αλλάζεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και τα 2 λάστιχα του άξονα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση στην αλλαγή σε σχέση με το πόσο πολυμερισμενο είναι και του φορτιου βαραίνει επικινδυνα.
Ευτυχώς είναι στον πίσω άξονα!
Ρεζέρβα έχει αλλά είναι η εργοστασιακή(15+ χρονών).Αμφιβάλλω αν θα ζει αυτό το ελαστικό.
Το φθινόπωρο κλείνουν 3 χρόνια τα ελαστικά.Μήπως να τα αλλάζαμε όλα;Αν και δεν είναι και ότι καλύτερο καλοκαιριάτικα.Στο μεταξύ ξέχασα να το πω.Αν δείτε αρκετά ποστς πιο πάνω,στην προηγούμενη σελίδα,σχεδόν κανα μήνα πριν,αναφέρω περιστατικό που ξεκίνησα για βόλτα και σε έλεγχο αέρα βλέπω 30+30 μπροστά,28 πίσω αριστερά,12 πίσω δεξιά και κατευθείαν έβαλα αέρα σε αυτό με 12.Οταν το πήγα σε βουλκανιζατέρ βρήκαμε ότι είχε μπει μια πρόκα να!
Το ίδιο ελαστικό έχει το σκίσιμο που γράφω παραπάνω.Τυχαίο ή όχι,εγώ προχτές το πρόσεξα. -
Μια χαρά είναι η ρεζέρβα.
-
Αυτό είναι ένα κλασικό επφανειακ΄π σκίσιμο από πεζοδρόμιο.
Επίση, μην δίνεται συμβουλές για μπροστινούς και πίσω άξονες αν εν γνωρίζετε το αυτοκίνητο, την κίνηση και την κατανομή βάρους του.
-
δεν έχει χάσει καθόλου.Και τα 4 έχουν τις ίδιες πιέσεις.
Μιας και τα ελαστικά κλείνουν 3ετία το φθινόπωρο,τι είναι καλύτερο;
Να αλλαχτούν τα 2 πίσω τώρα και βλέπουμε για τα μπροστινά ή και τα 4 μαζί τώρα;
Αν και δεν θα ήθελα να τα αλλάξουμε μέσα στο καλοκαίρι...
Και το χειρότερο είναι ότι επειδή το όχημα χρησιμοποιείται ελάχιστα επειδή υπάρχουν κι άλλα,τα ελαστικά έχουν μόλις 5000 χιλιόμετρα(άσχετα που μπήκαν πάνω πριν 2μιση χρόνια).
Καταραμένα πεζοδρόμια...(η καταραμένες λακούβες)... -
Για μπρος και πίσω άξονες. Θα τοποθετούσα τον προβληματικό τροχό ούτως η άλλως στον πίσω αξονα ανεξαρτητως που είναι η κινηση για να έχω τιμόνι σε περίπτωση κλαταρισματος μέχρι το πρώτο βουλκανιζατέρ.
-
Τελικώς είναι επιφανειακό γδάρσιμο,οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.Και από τη στιγμή που δεν χάνει και αέρα,όλα καλά!
Προσοχή σε πεζοδρόμια λοιπόν(και σε λακούβες όσο γίνεται)! -
Τελικώς είναι επιφανειακό γδάρσιμο,οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.Και από τη στιγμή που δεν χάνει και αέρα,όλα καλά!
Προσοχή σε πεζοδρόμια λοιπόν(και σε λακούβες όσο γίνεται)!Παντως δεν φαινεται και τοσο επιφανειακο. Οσο για το κανενας κινδυνος, θεωρεις οτι δεν ειναι πλεον ευαισθητο στο σημειο αυτο..?? Εγω παντως θα φοβομουν να τρεξω πανω απο καποια χιλιομετρα η να πιεσω πολυ το αυτοκινητο σε στροφιλικι δλδ..
-
Τέτοιο σκίσιμο έκανα εγώ στο wrangler του 'Μήτσου' πριν 2-3 χρόνια. Είχε ένα μεταλλικό φρεάτιο το οποίο δεν ήταν ακριβώς πάνω στο πεζοδρόμιο αλλά ένα μικρό μέρος του έκανε κάθετη γωνία. Έκανα εγώ ανέμελα όπισθεν με τη λογική ότι αν βρω πεζοδρόμιο θα κάνω λίγο μπρος πίσω και όλα καλά αλλά δεν είχα δει το μεταλλικό μέρος του φρεατίου και μου το έσκισε. Είναι όμως εντελώς επιφανειακό και δεν έχει πρόβλημα. Δεν πήγα καν σε βουλκανιζατέρ.
-
Γνώμες για 185 60 15 για καννίβαλο ? Ευχαριστώ..
-
NoLimit14 wrote:
Τελικώς είναι επιφανειακό γδάρσιμο,οπότε δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.Και από τη στιγμή που δεν χάνει και αέρα,όλα καλά!
Προσοχή σε πεζοδρόμια λοιπόν(και σε λακούβες όσο γίνεται)!Παντως δεν φαινεται και τοσο επιφανειακο. Οσο για το κανενας κινδυνος, θεωρεις οτι δεν ειναι πλεον ευαισθητο στο σημειο αυτο..?? Εγω παντως θα φοβομουν να τρεξω πανω απο καποια χιλιομετρα η να πιεσω πολυ το αυτοκινητο σε στροφιλικι δλδ..
Η φωτό είναι ενδεικτική.Δεν είναι από αυτό το όχημα.Τυχαία φώτο που βρήκα στο νετ για να έχετε μια εικόνα του τι παίζει.
Επίσης,έγινε επίσκεψη σε βουλκανιζατέρ και ελέγχτηκε.
Και μιλάμε πάντα για όχημα που χρησιμοποιείται ελάχιστα μόνο μέσα στην πόλη.Αν δεις παραπάνω έγραψα ότι τα τελευταία 2μιση χρόνια έχει κάνει μόλις 5000 χιλιόμετρα.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]