Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 1026
    • 1027
    • 163 / 1027
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20533
    662262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiverg @piliourits last edited by

      Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/

      Μηδενικές εκπομπές και 1003 χλμ. Ίσως υπάρχει όντως και άλλος δρόμος πέραν των κοστοβόρων και 'βρώμικων' μπαταριών. Όσο για το που θα γεμίζει, όπου θα γέμιζε και ένα ηλεκτρικό πριν από15 χρόνια. Ίδωμεν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • piliourits
        piliourits @fiverg last edited by

        piliourits wrote:

        Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.

        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/

        Μηδενικές εκπομπές και 1003 χλμ. Ίσως υπάρχει όντως και άλλος δρόμος πέραν των κοστοβόρων και 'βρώμικων' μπαταριών. Όσο για το που θα γεμίζει, όπου θα γέμιζε και ένα ηλεκτρικό πριν από15 χρόνια. Ίδωμεν...

        Μα αυτό ακριβώς. Όλο το δίκτυο πρατηρίων, έστω τα μισά ή ένα τέταρτο από αυτά να μετατραπούν, θα καλύψουν όλες τις ανάγκες για γέμισμα σε 5 λεπτά, όπως γίνεται για πάνω από 100 χρόνια.

        Και το ζήτημα είναι πως λύνεται και το πρόβλημα ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ηλεκτρικής ενέργειας που παράγουν οι ΑΠΕ και δεν ρυπαίνει όλο τον πλανήτη η παραγωγή μπαταριών, τεχνολογία 150 ετών.

        Κάθε τεχνολογία έχει προβλήματα, κι όταν είχαμε μουλάρια έπρεπε να ταΐζονται, ποτίζονται, πεταλώνονται και παρήγαγαν κοπριές που επιβάρυναν το αστικό περιβάλλον...

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by

          Εγω φοβάμαι τις δεξαμενές. Για δειτε τα bar τους. Επίσης πότε δεν είχαμε αυτοκινητα με τοσα bar να κυκλοφορούν και να συντηρούνται όπως τα δικά μας toyota που ειναι ερείπια.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dstou last edited by

            H ανέγερση από το μηδέν ενός πρατηρίου υδρογόνου κοστίζει αυτή τη στιγμή 1 μιλλεούνι $ σε τιμές Ούσα.

            Καταλαβαίνετε νομίζω τώρα πόσοι ελ πρατηριούχοι θα ανοίξουν από ένα τέτοιο πρατήριο.

            Ναι, καλά καταλάβατε, κανένας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Ενώ οι Έλληνες πρατηριούχοι θα σφραγγίσουν τις δεξαμενές, θα αφαιρέσουν τις αντλίες και θα εγκαταστησουν από ένα υποσταθμό και 50-100 ταχυφορτιστες συνεχούς ρεύματος...

              Μιλάμε για μελλοντικές τεχνολογίες σε 20-30 χρόνια.

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimsabas last edited by

                Ήδη υπάρχουν ένα κάρο φορτιστές σε πάρα πολλά σημεία. Ειδικά στον Δήμο μου, στον 3Β, έχουν βάλει σταθμούς σε κάθε κουλό σημείο. Λογικό άλλωστε, αφού ρεύμα υπάρχει παντού. Δε μιλάμε βέβαια για ταχυφορτιστές. Άλλωστε, αυτοί χρειάζονται μόνο σε πολύ συγκεκριμένα σημεία (βλέπε αυτοκινητοδρόμους).

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                • S
                  spiros last edited by

                  To υδρογονο αυτη τη στιγμη ειναι πολυ ακριβο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • D
                    dstou last edited by

                    To προωθούν από τις Βρυξέλλες. Για ειδικές χρήσεις και μόνο.

                    Τα σχέδια του υπουργείου Μεταφορών για το υδρογόνο (4troxoi.gr)

                    Και φυσικά, η υδρογονο κίνηση δεν αφορά μόνο στις οδικές μεταφορές, αλλά και τον σιδηρόδρομο. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γνωρίζει λοιπόν τον οδικό χάρτη που θα πρέπει να ακολουθήσει για να διευκολύνει την υδρογονο κίνηση, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση χρειάζεται κάτι περισσότερο. Γι αυτό τον σκοπό το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προτίθεται να συνεργαστεί με τον Δημόκριτο σε αυτή την πορεία, καθώς είναι ήδη ο Εθνικός Εκπρόσωπος στην ΕΕ για το υδρογόνο.

                    *Στις αστικές μεταφορές, ένα σημαντικό πεδίο. Σε πρώτη φάση, το υδρογόνο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα οχήματα ειδικών χρήσεων που διαθέτουν Δήμοι και Περιφέρειες, όπως πχ απορριμματοφόρα, σκούπες και στη συνέχεια, γιατί όχι στο μέλλον, και στις δημοτικές συγκοινωνίες. Ειδικά τα απορριμματοφόρα, παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς είναι πιο εύκολο να διαμορφωθούν μικροί σταθμοί ανεφοδιασμού στους χώρους στάθμευσης τους, αφού είναι εκ των προτέρων γνωστές με ακρίβεια οι χιλιομετρικές αποστάσεις που διανύουν. Η χρήση του καυσίμου για τα απορριμματοφόρα έχει και ένα άλλο όφελος, ότι τα οχήματα κινούνται αθόρυβα, συνεπώς περιορίζεται η ηχορύπανση κατά τις μεταμεσονύκτιες ώρες». *

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Παιδιά, το υδρογόνο είναι το 'καύσιμο του μέλλοντος', όπως όταν περάσαμε από 200 χρόνια Κάρβουνου απ την αρχή της Βιομηχανικής Επανάστασης, στα υγρά καύσιμα και το Oil Economy. Δεν αποκλείεται για τα επόμενα 20-30 χρόνια να είναι μπαταριοκίνητα τα Ι.Χ. εφόσον υπάρχει ήδη ένα λόμπυ που βλέπει πως μπορεί να βγάλει λεφτά ΤΩΡΑ από μια υπάρχουσα έστω 'παλιά' τεχνολογία. Αλλά θα πρέπει σύντομα να βρεθεί λύση για τα Αεροπλάνα & Βαπόρια & Νταλίκες που λέει το άσμα και οι υπάρχουσες τεχνολογίες μπαταριών ΔΕΝ είναι ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ για όλα αυτά. Όταν βέβαια καθιερωθεί το υδρογόνο ως ΤΟ καύσιμο, θα είναι ασύμφορο και τεχνικά πολύπλοκο να μην γίνουν και τα Ι.Χ. υδρογονοκίνητα.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 16
                      • bekiaris
                        bekiaris @piliourits last edited by

                        Παιδιά, το υδρογόνο είναι το 'καύσιμο του μέλλοντος', όπως όταν περάσαμε από 200 χρόνια Κάρβουνου απ την αρχή της Βιομηχανικής Επανάστασης, στα υγρά καύσιμα και το Oil Economy. Δεν αποκλείεται για τα επόμενα 20-30 χρόνια να είναι μπαταριοκίνητα τα Ι.Χ. εφόσον υπάρχει ήδη ένα λόμπυ που βλέπει πως μπορεί να βγάλει λεφτά ΤΩΡΑ από μια υπάρχουσα έστω 'παλιά' τεχνολογία. Αλλά θα πρέπει σύντομα να βρεθεί λύση για τα Αεροπλάνα & Βαπόρια & Νταλίκες που λέει το άσμα και οι υπάρχουσες τεχνολογίες μπαταριών ΔΕΝ είναι ΒΙΩΣΙΜΗ ΛΥΣΗ για όλα αυτά. Όταν βέβαια καθιερωθεί το υδρογόνο ως ΤΟ καύσιμο, θα είναι ασύμφορο και τεχνικά πολύπλοκο να μην γίνουν και τα Ι.Χ. υδρογονοκίνητα.

                        Τα ίδια κ τα ίδια...παντού λόμπυ, παντού συνομοσία. Γνωρίζεις τι υποδομές ( κ σε τι κόστος) χρειάζονται για το υδρογόνο? δεν υπάρχει κανένα λόμπυ, είναι αδύνατον να δούμε βενζινάδικα με υδρογόνο παντού στα σημερινά κόστη. Θέλει πολλά χρόνια να ωριμάσει η συγκεκριμένη τεχνολογία σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά που έχουν κάνει αλματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • bekiaris
                          bekiaris @dublin last edited by

                          Φυσικά και υπάρχουν λόμπι, πώς νομίζεις ασκούνται πιέσεις και παίρνονται οι αποφάσεις για τα περισσότερα θέματα σε μία κυβέρνηση;

                          Δεν αντιλέγω... το θέμα ειναι, για να μην πλατιάζουμε, ειναι βιώσιμη η τεχνολογία του υδρογόνου σήμερα? γιατί το mirai δεν βγαίνει σε μαζική παραγωγή? ποιο είναι το κόστος του οχήματος καθώς κ των υποδομών που απαιτούνται...δεν υπάρχει κανένα λόμπυ αγαπητέ, ειναι ασύμφοφη οικονομικά σήμερα η τεχνολογία του υδρογόνου για οχήματα μαζικής παραγωγής. Οταν θα ωριμάσει η συγκεκριμένη τεχνολογία, τα 'λόμπυ' που αναφέρεις θα το γυρίσουν το παραμύθι προς τα εκεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • D
                            dublin last edited by

                            Φυσικά και υπάρχουν λόμπι, πώς νομίζεις ασκούνται πιέσεις και παίρνονται οι αποφάσεις για τα περισσότερα θέματα σε μία κυβέρνηση;

                            Ίσα ίσα τα λόμπι είναι περισσότερο δημοκρατικά και εργαλιοποιημενα, από τις απευθείας εντολές που παίρνουν οι πολιτικοί σε 3κοσμικες χώρες όπως η Ελλάδα.

                            'Η ομάδα πίεσης ή Λόμπι είναι μια ομάδα προσώπων που προσπαθεί να επηρεάσει τα όργανα της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας, επιδιώκοντας την πιο συμφέρουσα για τα μέλη της, ή και για το κοινωνικό σύνολο, απόφαση ή λύση. Ως ομάδα πίεσης κατά τον Σβάρτσενμπεργκ ορίζεται: «μια οργάνωση που δημιουργήθηκε με σκοπό την υπεράσπιση συμφερόντων και που ασκεί πίεση στις δημόσιες αρχές για να τους αποσπάσει αποφάσεις σύμφωνες με συγκεκριμένα συμφέροντα»[1]. Οι ομάδες πίεσης είναι συνήθως εργατικά συνδικάτα, κινήματα νέων, φεμινιστικά κινήματα, ενώσεις γονέων κ.τ.λ. καθώς και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο.'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 14
                            • W
                              wantone @dimsabas last edited by

                              Τα ηλεκτρικά έχουν γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα. Το ότι είναι φρέσκο φρούτο στην Ελλάδα, δε σημαίνει ότι δεν ξέρουμε τι καπνό φουμάρουν. Το λέω αυτό για τις μπαταρίες. Με τα σημερινά δεδομένα, οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού έχουν διάρκεια ζωής όσο το αυτοκίνητο. ΔΕ θα χρειαστούν αντικατάσταση.

                              Εγω θυμαμαι ενας Νορβηγος που ειχε παρει απο τα πρωτα Τεσλα (και εκανε πολλα χμ) ειχε αλλαξει τις μπαταριες και 3 φορες ηλεκτροκινητηρα ολα σε εγγυηση. Απο τοτε βεβαια η Τεσλα πρεπει να τα εχει βελτιωσει πολυ. Καποιοι αλλοι με νορμαλ χρηση εχω ακουσει οτι σε 5-6 χρονια εναν αισθητηρα μονο αλλαξαν παλι σε εγγυηση και μαλιστε ηρθε το σερβις στο σπιτι τους και το αλλαξε. Βασικα δηλαδη τιποτα δεν εβγαλε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • D
                                dublin last edited by

                                Το λογικότερο είναι ταυτόχρονα να χρησιμοποιούνται διαφορετικοί τύποι κίνησης των αυτοκινήτων.

                                Μέσα στην επόμενη δεκαετία που θα περάσουμε στην φάση κυριαρχίας των ηλεκτρικών, είναι δεδομένο, και πλέον το παραδέχονται όλοι, ότι ταυτόχρονα θα χρησιμοποιούνται ορυκτά καύσιμα και αργότερα συνθετικά. Μιλάμε για τουλάχιστον 15 χρόνια Ευρώπη, και πολλά περισσότερα στον υπόλοιπο κόσμο.

                                Μέσα σε αυτή την δεκαπενταετία θα δούμε και άλλες προτάσεις να αναπτύσσονται, ανάμεσά τους και το υδρογόνο.

                                Το λογικότερο αυτή τη στιγμή είναι τα ηλεκτρικά για μέσα στην πόλη, και το υδρογόνο κάποια στιγμή να αντικαταστήσει το diesel για μεγάλες αποστάσεις/φορτία και καράβια, κ.λ.π.

                                Κάποια πράγματα απλά ΔΕΝ μπορεί να πετύχει ο ηλεκτρισμός, και θα δούμε καινοτόμες τεχνολογίες, που κάποιες θα μετακυλισουν και σε εμάς.

                                Το να θες 5 λεπτά για να βγάλεις 1.000χλμ, είναι ακόμη επιστημονική φαντασία για βιώσιμη λύση στα ηλεκτρικά (η καταπόνηση στο σύστημα και τις μπαταρίες θα ήταν απίστευτα επιβλαβής), και κάποιοι επιζητούν ακριβώς αυτό (π.χ τρένο/νταλίκα/καράβι/επαγγελματικά/στρατιωτικά οχήματα).

                                Μπορεί τα ηλεκτρικά να φαίνονται το μέλλον τώρα, απλά μπορεί απλά να είναι ένα κομμάτι του μέλλοντος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 17
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  https://traction.gr/apovasi-stin-astypalaia-gia-ta-vw-id/

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    https://autoholix.com/2021/05/29/nissan-leaf-16/

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ήρθαν και οι νέες, πιο προσιτές εκδόσεις των .ID.

                                      https://www.4troxoi.gr/agora/nees-ekdoseis-vw-id-3-id-4/

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Λέγανε για το 3 στα 25-26 χιλιάρικα. Πού 'ν' το;

                                        Η τιμή τού 4 είναι σαν τα 29,5 τού Enyaq (δηλαδή ψέμα, κράχτης) ή πραγματική;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                                          Λέγανε για το 3 στα 25-26 χιλιάρικα. Πού 'ν' το;

                                          Εεε εντάξει και εσύ, μην είσαι ψείρας...τα 25-56 έγιναν 28, σιγά την διαφορά. Πάρτο να τελειώνουμε, να μας πεις και εντυπώσεις!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            τα συνθετικα καυσιμα ειναι επισης πανακριβα. Αυτη τη στιγμη η Πορσε που τα εξελισσει μιλαει για 10€/λιτρο & ισως καποια στιγμη στο μελλον καταφερει να το ριξει στα 2€/λιτρο. Οι τιμες αυτες ειναι χωρις φορους.

                                            εχουν και αλλα θεματα βεβαια, πχ μικροτερη ενεργειακη πυκνοτητα απο τα ορυκτα, αρα αυξημενη καταναλωση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 1026
                                            • 1027
                                            • 163 / 1027
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr