Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 411
    • 412
    • 83 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    139
    8221
    271514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jamesd last edited by

      Το πρόβλημα με όλα αυτά που κατά καιρούς διαβάζουμε είναι ότι οι προτάσεις δεν είναι αυτό που λέμε και στο χωριό μου 'parametric' με αποτέλεσμα να αποτελούν αόριστες και hyped 'λυσεις'. Π.χ. Σε αυτό που λέει ο @dstou, parametric είναι να πεις, αναμένουμε Χ αυτοκίνητα να κυκλοφορούν με hydrogen ετήσια, η κατανάλωση αυτών απαιτεί παραγωγή Υ ενέργειας από ΑΠΕ που θα προέλθει κατά Ζ%100 από τις υπάρχουσες ανεμογεννήτριες Ε% από ηλιακή ενέργεια και δεν ξέρω και εγώ τι αλλά. Στο τέλος όμως πρέπει να καταλήγει στο ότι βγαίνουν οι αριθμοί.

      Αν δεν παρέχονται αριθμοί πρόκειται ενδεχομένως για zero emission παπατζες που κάποιος πρέπει να ψάξει αν βγαίνουν ή όχι οι αριθμοί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Αυτά που λέει ο dstou είναι σωστά, αλλά μάλλον παρακολουθεί την κουβέντα μόνο πρόσφατα, κι αυτά που λέει ο JamesD σωστά επίσης: είναι τόσο παπαντζα να πεις πως τα οχήματα θα κινούνται με υδρογόνο ή βιοαεριο ( κι όμως πλήρως εφικτες λύσεις με 0 ισοζύγιο διοξειδίου) όσο παπαντζα είναι ότι σε 5-10 χρόνια θα έχουμε όλοι μπαταριοκίνητα, κι αυτό θα γίνει 'για το καλό του περιβάλλοντος', τσιμεντώνοντας περιοχές Natura για να μην αναπνέουν πολλά NOx στο Μπουρνάζι και την Πολιτεία...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by

          Τα nox τα αναπνέουν σε όλες τις γειτονιές. Και σε όλες τις γειτονιές ζουν άνθρωποι είτε πλούσιοι είτε μεσαίοι είτε φτωχοί. Όλοι είναι άνθρωποι και η υγεία όλων έχει σημασία.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            dublin last edited by

            Το ότι η Αθήνα είναι η πρωτεύουσα με το χαμηλότερο ποσοστό πρασίνου στην Ευρώπη δεν παίζει και κάνα σημαντικό ρόλο κατά τ'  άλλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Γενικά τα nox είναι η ονομασία για μια σειρά ρύπων που έχων βάση το άζωτο. Τα No2 (σημαντικός ρύπος και υποκατηγορία της γενικότερης κατηγορίας που ονομάζουμε Nox, μαντέψτε δε ποιο καυσιμο τον παραγει κατά κόρον με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα) αντιδρά με τον αέρα και τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου και παραγει το όζον της τροπόσφαιρας που το αναπνέει ο άνθρωπος, επίσης αντιδρά με ελεύθερες ρίζες στην ατμόσφαιρα όπου επηρεάζεται η ατομική του σύσταση και ξαναγίνεται No και έπειτα ξανά αντιδρά με τις υπεριώδεις ακτίνες και ξαναγίνεται No2. Δηλαδη, ο ιδιος ρύπος ανακυκλώνετε μόνος του. Κατά μέσο όρο το κανει αυτο 5 φορες μέχρι να εξασθενήσει. Δηλαδη η μόλυνση είναι πολλαπλή και διαρκής από την ονομαστική καταγραφή, κατά την παραγωγή του ρυπου.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • piliourits
                piliourits last edited by

                Λαπ, και γω μαζί σου. Ξεχνα το ντηζελ, επειδή έτυχε και βρήκα γω ένα ντίζελ σε καλή τιμή πρόσφατα, δεν είμαι οπαδός του. Τα NOx που ενημερώνεις κι αυτούς που δεν ξέρουν, είναι παράγωγα ΚΑΘΕ καύσης.

                Ο κύκλος ΕΞΟΡΥΞΗΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ πρώτων υλών και ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ και ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ανεμογενητριών και μπαταριών και καινούριων οχημάτων για 500 εκατομμύρια κόσμο (σε τόσους περίπου αφορά, τα υπόλοιπα 6 δισεκατομμύρια ακόμη αγωνίζονται να σιγουρέψουν τροφή και στέγη)  είσαι σίγουρος πως δίνει αρνητικό ισοζύγιο; Δηλαδή θα μειωθεί η μόλυνση, ή απλά θα μεταφερθεί αλλού;

                Το λεγόμενο 'μακριά από τον κ..... μας, κι όπου θέλει ας μπει' ; Για κάποιους σαν εμένα είναι πασιφανές πλεον πως πρόκειται απλά για μπίζνες ας γιούζουαλ, βάλτε τώρα που γυρίζει να κονομήσουμε για κάνα δυο δεκαετίες και ποιος ζει ποιος πεθαίνει...

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lap last edited by

                  Το nox είναι έως και εκατοντάδες φορές μεγαλύτερα στα ακατανομαστα συγκριτικά με τα βενζινης σε γρ/χλμ.

                  Δηλαδη 1 ακατανομαστο =δεκάδες βενζινης 

                  Δεν γνωριζω τι γίνεται και πως στις αλλαγές τις τεχνολογίες. Δεν το έχω ψάξει.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tgd last edited by

                    1. Το ότι υπάρχουν ΝΟχ δείχνει πόσο καλύτερη καύση κάνει το ακατανόμαστο, αφού καίει και το άζωτο του αέρα.

                    2. Ρε, είχα νίτρο και δεν το ήξερα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Για θέαση τις ξένοιαστες ώρες του Σαββατοκύριακου...

                      Μια και εδώ αναλύουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των καυσίμων, ας δούμε και  τί γίνεται παγκοσμίως σε τομείς πέρα απ' το καρούλι που αγοράζει ο καθένας μας.

                      Και υπάρχουν και μερικές λαμπρές στιγμές της Ελληνικής Ναυτιλίας και της σχέσης της με την Ελληνική Κυβέρνηση.

                      Στο 32:40 άλλη μια ιστορική στιγμή οφ δα Mitsotakis Administration που κάνει τον γύρο του κόσμου...

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trobas last edited by

                        Εγώ ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω ποια επιλογή καυσίμου είναι η καλύτερη.  Ήμουν αποφασισμένος να αγοράσω diesel καινούργιο ή μεταχειρισμένο αλλά από την άλλη λέω μήπως ένα υβριδικό.....Δεν ξέρω , έχω χάσει την μπάλα γιατί είναι και ο παράγοντας οικονομία μέσα στην συνάρτηση. Δεν είναι ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα (10000-15000 εκει γύρω επειδή μένω κυκλάδες ) αλλά επειδή η αγορά θα γίνει για να καλύπτει τις ανάγκες μιας οικογένειας 4 ατόμων για τα επόμενα σίγουρα 10έτη , είναι πολύ σημαντικός ο παράγοντας οικονομία. Σκεφθείτε ότι εδώ έχουμε 1.72 βενζίνη , 1,48 πετρέλαιο και 0,95 υγραέριο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          clockwork82 @trobas last edited by

                          To diesel είναι ιδανικό στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να θερμανθεί ο κινητήρας και η εξαγωγή μπορεί να έχει φθορές (ακριβές).

                          για νησί, όπου μιλάμε για μικρές διαδρομές  εγώ θα έπαιρνα υβριδικό (ή και αμιγώς ηλεκτρικό αν υπάρχει δυνατότητα χώρου στάθμευσης-φόρτισης).

                          αλλιώς και το υγραέριο είναι πολύ καλή λύση για οικονομία. Δες τα εργοστασιακά υγραέρια της Renault (Clio/Captur)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dublin @trobas last edited by

                            Εγώ ρε παιδιά δεν μπορώ να καταλάβω ποια επιλογή καυσίμου είναι η καλύτερη.  Ήμουν αποφασισμένος να αγοράσω diesel καινούργιο ή μεταχειρισμένο αλλά από την άλλη λέω μήπως ένα υβριδικό.....Δεν ξέρω , έχω χάσει την μπάλα γιατί είναι και ο παράγοντας οικονομία μέσα στην συνάρτηση. Δεν είναι ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα (10000-15000 εκει γύρω επειδή μένω κυκλάδες ) αλλά επειδή η αγορά θα γίνει για να καλύπτει τις ανάγκες μιας οικογένειας 4 ατόμων για τα επόμενα σίγουρα 10έτη , είναι πολύ σημαντικός ο παράγοντας οικονομία. Σκεφθείτε ότι εδώ έχουμε 1.72 βενζίνη , 1,48 πετρέλαιο και 0,95 υγραέριο....

                            Πώς κάνεις τόσα πολλά χιλιόμετρα σε νησί;!

                            Τα νησιά πάντως θα είναι τα πρώτα μέρη που τα ηλεκτρικά έχουν τεράστια πλεονεκτήματα, ειδικά αν έχεις μονοκατοικία και φωτοβολταϊκά!

                            Αν δεν βγαίνεις συχνά ηπειρωτική Ελλάδα θα έλεγα ηλεκτρικό θα είναι must (αλλά θα πρέπει να περιμένεις κάνα 4αρι χρόνια για καλύτερες τιμές/περισσότερες επιλογές). Έπειτα υβριδικά (=Toyota) συμφέρουν πολύ.

                            Η μετριότερη, και συχνά σωστότερη, λύση μπορεί να είναι απλά ένας σύγχρονος βενζινοκινητήρας, που σου δίνει επιλογές σχεδόν σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και μπορεις να πέσεις και στα 16.000 για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, οπότε και η αύξηση στην κατανάλωση θα σου απλωθεί σε βάθος δεκαετίας και δεν θα σου φανεί, αν θες π.χ 5-15.000 περισσότερο για υβριδικό και ηλεκτρικό (προφανώς θες κάνα 30αρι για οικογενειακό ηλεκτρικό).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              trobas last edited by

                              Πλέον με τα παιδιά τα δρομολόγια θα πολλαπλασιαστούν αλλιώς θα ήμουν γύρω στα 10000. Το ηλεκτρικό το καλοκοιτούσα γιατί μένω σε μονοκατοικία και έχω δυνατότητα να φορτίζω και στον χώρο εργασίας αλλά η γυναίκα με κοιτούσε καλά καλά  Δεν θα δώσουμε λέει 30000 για να πάρουμε ηλεκτρικό και αν θέλουμε να κάνουμε ένα ταξίδι να μην μπορούμε ! Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες δλδ αν προκύψει προβλημα με αυτές μετά την εγγύηση την έκατσες...... Το υβριδικό από την άλλη σε toyota δεν ξέρω δεν μου γεμίζει το μάτι κάποιο ίσως το yaris αλλά με δύο παιδιά και μικρό πορτ μπαγκαζ δεν μας καλύπτει από την άλλη το yaris cross δεν μου φαίνεται να έχει κάποιο φοβερό όφελος σε θέμα ΄χωρων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • L
                                lap last edited by

                                Capture lpg;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • T
                                  trobas last edited by

                                  Το είχα  δει το capture αλλά μου φάνηκε πολύ φτωχό μέσα και δεύτερον με το υγραέριο εδώ στα 0,95 αξίζει  ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                  • D
                                    dublin @trobas last edited by

                                    Πλέον με τα παιδιά τα δρομολόγια θα πολλαπλασιαστούν αλλιώς θα ήμουν γύρω στα 10000. Το ηλεκτρικό το καλοκοιτούσα γιατί μένω σε μονοκατοικία και έχω δυνατότητα να φορτίζω και στον χώρο εργασίας αλλά η γυναίκα με κοιτούσε καλά καλά  Δεν θα δώσουμε λέει 30000 για να πάρουμε ηλεκτρικό και αν θέλουμε να κάνουμε ένα ταξίδι να μην μπορούμε ! Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξουν οι μπαταρίες δλδ αν προκύψει προβλημα με αυτές μετά την εγγύηση την έκατσες...... Το υβριδικό από την άλλη σε toyota δεν ξέρω δεν μου γεμίζει το μάτι κάποιο ίσως το yaris αλλά με δύο παιδιά και μικρό πορτ μπαγκαζ δεν μας καλύπτει από την άλλη το yaris cross δεν μου φαίνεται να έχει κάποιο φοβερό όφελος σε θέμα ΄χωρων.

                                    Διάλεξε ότι αυτοκίνητο σου αρέσει και σε βολεύει, και κοιτάς τι επιλογές σου δίνει από καύσιμα, και αποφασίζεις.. απλή τίμια βενζινουλα σε κόβω!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Αν το οικονομικό κομμάτι είναι σφιχτό, βάλε χαρτί και μολύβι με μια ρεαλιστική εκτίμηση κατανάλωσης για 10ετια (με σημερινές τιμές βέβαια) επί π.χ. 10.000χλμ το χρόνο, για κάθε μοντέλο που θεωρείς πως σου κάνει και σου αρέσει. Πρόσθεσε τέλη κυκλοφορίας, η ασφάλιση δεν διαφέρει πολύ, και μετά προσθεσε την συγκεκριμένη τιμή που θα πάρεις προσφορά για το καθένα (όχι τι λένε τα περιοδικά).έτσι θα χεις μια καλή προσέγγιση για το συνολικό κόστος, ακόμη κι αν κάποιος παραγοντας αλλάξει στο μέλλον, και θα δεις το συνολικό κόστος.

                                      Μετά παίζουν ρόλο τα υπόλοιπα, π.χ. εγγύηση, μικροδιαφορές εξοπλισμού, προσωπικά γούστα και προφανώς διαθεσιμότητα: άλλο ένα αμάξι που ετοιμοπαράδοτο κι άλλο ένα σε 6 μήνες και βλέπουμε...

                                      Και αν πρόκειται για χρηματοδότηση, το νου σου κι εκεί, μπορεί η διαφορά τόκων να είναι ΠΟΛΛΑ χιλιάρικα.

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Στα toyota παίζεις μόνο με αυτοματο κιβωτιο οπότε η σωστή σύγκριση για να έχεις ίδια αίσθηση οδήγησης είναι να συγκρίνεις σε αυτόματες εκδόσεις και τα άλλα υποψήφια.

                                        Σε καθε περίπτωση δεν ξέρω ίσως αν έπρεπε να ανοίξεις ξεχωριστό νημα ώστε να ρωτήσεις και δεις τις προτάσεις των υπολοίπων.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                        • T
                                          tgd last edited by

                                          Εγώ θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το ηλεκτρικό για τέτοια χρήση. Οι μπαταρίες δεν θα πάθουν τίποτα, το καύσιμο θα είναι το φτηνότερο και το σέρβις θα είναι επίσης πιο άνετο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • N
                                            nascar1 last edited by

                                            Γιατί όχι ένα plug in hybrid;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 83 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr