-
Τρόμπα, πάρε μετάχειρο πετρέλαιο. Επαρχία είσαι, δεν δεν αγγίζουν τα euro4/5/6/13, δακτύλιοι και απαγορεύσεις δεν θα σε αγγίξουν ποτέΣ, μποτιλιαρίσματα δεν έχεις, μπιρ παρά θα το πάρεις. Το σέρβις μόνο να προσέξεις, εκεί που είσαι να υπάρχει τεχνική κάλυψη.
Είναι νωρίς για ηλεκτρικά, τα απλά υβρίδια δεν είναι καλύτερα για επαρχία από το πετρέλαιο, τα δε επαναφορτιζόμενα είναι ακόμη πολύ ακριβά ακόμη και ως μετάχειρα. Άσε που άμα μείνεις από μπαταρία θα ξεπαραδιαστείς για να την αλλάξεις.
Το σκέτο βενζίνα είναι οικονομικό έγκλημα, το δε υγραέριο είναι ΑΣΤΕΙΟ δίπλα στο πετρέλαιο για χρήση στις ανεμοδαρμένες Κυκλάδες.
Με το πετρέλαιο θα γεμίζεις μια φορά το μήνα μόνο!, θα καις κάτι σε 4-6 λίτρα/100 χλμ., ανάλογα το μοντέλο βέβαια, και ΚΛΑΙΝ.
Το 2030 ξανανοίγεις θρεντ και ξαναρωτάς τι θα πάρεις. Τότε μπορεί να είναι και ηλεκτρικό. Εδώ θα είμαστε.
-
Καλημέρα. Για εκεί πήγαινα κάποιο μεταχειριενο πετρέλαιο 3-4 ετών μεχρι 20000€ και έως 50000-60000 χιλιόμετρα, αλλά θέλω να έχει και τα πλιπλικια του καμμια οθόνη κλπ να καταλάβω ότι μπαίνω σε πιο καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι αλλά δεν βιάζομαι κοιτάω σε ιδιώτες περισσότερο καιε έναν μάντρα που είναι εμπιστοσύνης.
-
ID.3 με τη μικρή μπαταρία, έρχεται μες στο καλοκαίρι στα 25 χιλιάρικα.
-
Ναι καλή σκέψη αν και οπως είπα η γυναίκα το φοβάται σαν πολύ καινούργιο το ηλεκτρικό. Πάντως σε μεταχειρισμένο πετρέλαιο οι τιμές είναι υπερβολικά ακριβές για την ηλικία των οχημάτων σε σχέση με ένα καινούργιο , από την άλλη βέβαια δεν βρήσκεις ετοιμοπαράδοτα πλεον.....Ημουν διατεθημένος να βρω καποιο peugeot 3008 21 diesel active plus με την παλιά τιμή στα 29000 αλλά τζίφος έχει ένα μόνο πολύ μακρια μου που πραγματικά το κάνει ασύμφορο......Μαλλον δεν θα κάνω τπτ για την ώρα.....
-
Μακάρι να επιλέξεις ό,τι καλύτερο. Αν μπορείς να περιμένεις πάντως, αυτό θα ενεργήσει ευεργετικά για τον εξηλεκτρισμό σου.
-
Κι εγώ θέλω ένα δεύτερο αυτοκίνητο για τη σύζυγο, αλλά θα περιμένουμε 1-2 έτη και θα πάρουμε ηλεκτρικό. Ζούμε σε μονοκατοικία και ήδη έχω δρομολογήσει εγκατάσταση wallbox στο πλαίσιο του Εξοικονομώ.
-
Μακάρι να επιλέξεις ό,τι καλύτερο. Αν μπορείς να περιμένεις πάντως, αυτό θα ενεργήσει ευεργετικά για τον εξηλεκτρισμό σου.
Απόλυτος κατανοητό αυτό που αναφέρει αλλά με δύο μωρά 4 μηνών με ένα Fiat panda η υπομονή μου αρχίζει και χτυπάει κόκκινο. Όχι ότι δεν μπορώ να κάνω υπομονή αλλά ώρες ώρες είμαι να σκάσω που δυσκολεύομαι με όλα.... Τώρα βέβαια αυτή την περίοδο δεν έχω καμμια διάθεση να πάω να κλείσω ένα αυτό κινητό και να το στείλουν σε 6 μήνες..... επόμενος με βλέπω στην αναμονή και αν σκάσει κάποια ευκαιρία την κάνω την αμαρτία.... (δυστυχώς έχασα ένα 3008 του 21 active plus diesel, χειροκ. Test drive me 27000 και 4500 χιλιομετρα)
-
Καλησπέρα παιδιά. Τελικά βρήκα ένα Golf Sportvan του 2017 , diesel 1600 με 20000 χιλιόμετρα από ιδιώτη και θα το κλείσω. Η τιμή είναι αρκετά καλή γύρο στα 15000€ και νομίζω θα κάνουμε μια χαρά την δουλεία μας.
-
Μπράβο, με γεια! Καλά χιλιόμετρα!
-
- Ένα υγραέριο θέλει 2-3 φορές συχνότερο ανεφοδιασμό από ένα πετρέλαιο ή ένα καλό υβρίδιο, εξαρτάται από το μέγεθος της δεξαμενής του κατά βάση. Αν αυτό το θεωρείς πλεονέκτημα του υγραερίου, είναι η σειρά μου να πάω πάσο.
2.Θεωρώ δε αδιανόητο το ιχ μου να μην έχει ρεζέρβα. Στο φινάλε πόσοι μπορούν να μπαλώσουν ένα τρύπιο ελαστικό? Κάτι σε 30%? Τεσπά, βάλε ότι ποσοστό θέλεις, αλλά ρεζέρβα μπορεί το 90% να αλλάξει. Και τα εργοστάσια σου προσφέρουν την δυνατότητα να παραγγείλεις έξτρα ρεζέρβα για το αμάξι σου, υπάρχουν δε και εταιρείες που φτιάχνουν τέτοια στενά ελαστικά και ζάντες, universal fit. Κάποια σοβαρή ζήτηση υπάρχει, για να προσφέρουν αυτή την δυνατότητα. Τι θα κάνει ο υγραέριος σε αυτη την περίπτωση? Τίποτα, θα μείνει με το κιτ επισκευής, ή θα αγοράσει και αυτός έξτρα ζαντολάστιχο και θα το έχει σκόρπιο στο πορτμπαγκάζ μειώνοντας έτι περεταίρω το χώρο αποσκευών του και αγανακτώντας κάθε φορά όταν ανοίγει το καπώ.
- Το απαγορευτικό εισόδου σε συγκεκριμένους χώρους περιλαμβάνει και τα εργοστασιακά υγραέρια, όχι μόνο τα εκ μετατροπής. Και έχουμε πει εδώ πολλάκΗς το λόγο: το υγραέριο είναι περί το 20-25% βαρύτερο του ατμοσφαρικού αέρα και σε περίπτωση διαρροής 'κάθεται' στα χαμηλότερα σημεία και φωλιάζει εκεί. Και σε τυχόν σπινθιρισμό, ακόμη και μία γόπα, γίνεται της αρκούδας το σώσαι. Πολλά υπόγεια γκαράζ στην Αθήνα, όπως και μολλ και σούπερμάρκετ το αναγράφουν στις πινακίδες στην είσοδο. Θα μου πεις ποιός το ελέγχει. Κάτσε να γίνει ένα μπουμ και θα δεις τότεΣ αν θα σε ελέγξουν. Ο νόμος είναι σαφής και οι υποχρεώσεις των ασφαλιστικών επίσης. Γιατί υπάρχει νόμος, δεν είναι παραξενιά του μολλ και μερικών άλλων αυτή η απαγόρευση. Εδώ απαγορεύεται να μπει υγραέριο σε συνεργείο επισκευής το οποίο έχει υπόγεια γαλαρία επιθεώρησης για έλεγχο διαρροών και λάδια.
- Την συχνότητα πρατηρίων την παίρνετε αψήφιστα, και κάνετε λάθος και εδώ. Και τους αφορά όλους, όχι μόνο τους ντόπιους. Ένα απτό παράδειγμα: Στον νομό Κορινθίας έχει πρατήρια υγραερίου σε Λουτράκι, Αγ. Θεοδώρους και Κόρινθο. Επόμενο είναι στο Κιάτο, καμιά 25αριά χλμ. μακρυά. Επόμενο στο Ξυλόκαστρο, άλλα 25 χλμ. Επόμενο στον επόμενο νομό στην Ακράτα, άλλα 35 χλμ. απόσταση. Επόμενο στο Αίγιο, άλλα 25 χλμ. Οι περιοχές αυτές είναι γεμάτες κόζμο, δεν είναι ορεινή Φωκίδα, το δε καλοκαίρι πήζουν από εποχικούς τουρίστες, χώρια τους περαστικούς.
Που θα πάνε όλοι αυτοί (χιλιάδες) για ανεφοδιασμό? Κάθε πότε? Πόσα έξτρα χλμ. λόγω πράκαμψης από το δρομολόγιό τους θα πρέπει να κάνουν για να γεμίσουν υγραέριο? Τα σκέφτηκε κανείς με χαρτί και μολύβι? Να τα έξτρα κοστολόγια λοιπόν, να τα έξτρα χλμ. , να τα χλμ. με βενζίνα γιατί τους τελείωσε το υγραέριο, να οι χαμένες ώρες, να και τα κουμπαρηλήκια με τον πρατηριούχο. Απλό, καθημερινό πρακτικό παράδειγμα φέρνω, υπάρχουν και χειρότερα σε κάτι κορφοβούνια, αλλά και νησάκια .
- Πλήθος μετατροπών βρίσκονται με μειωμένη ιπποδύναμη μετά την εγχείριση. Και σε μία περίπτωση, στα υγραέρια του Λαικού, το εργοστάσιο φρόντιζε να αυξήσει λίγο την υπερσυμπίεση στο τούρμπο, έτσι ώστε το εργοστασιακό υγραέριο να μην ήταν πιο αδύναμο από το σκέτο βενζίνη.
Θαυμάστε το τέλειο καύσιμο λοιπόν.
Από Κόρινθο μέχρι Κιάτο έχει τα εξης πρατήρια υγραεριου: Στην αρχαία Κόρινθο, στο Λέχαιο απέναντι από το my market, στον Άσσο, στο Ζευγολατειο και στο Κοκκωνι. Με λίγα λόγια κάθε 4 με 5 χλμ Μαξ συναντάς πρατήριο υγραεριου
Μάλλον δεν είσαι από εκεί και δε γνωρίζεις.
-
Είχα καιρό να διαβάσω το νήμα και διάβασα αρκετά μηνύματα μαζεμένα σήμερα.
Θα καταθέσω κι εγώ την άποψή μου για το υγραέριο.
Να αναφέρω ότι ζω μόνιμα στην Κορινθία.
Το μακρινό 2014 αποφασισα να μετατρέψω το αυτοκίνητο μου σε υγραέριο. Να πω την αλήθεια ήμουν πολύ επιφυλακτικός. Φοβόμουν όλα αυτά που γράφετε και που σε πολλούς έχουν συμβεί, δεν αμφιβάλλω καθόλου.
Ο λόγος που πήγα σε αέριο ήταν γιατί το αμάξι ήταν σχετικά καινούριο, fiesta 2009, οπότε ήθελα να το κρατήσω και τα ετήσια χλμ που κυμαίνονταν μεταξύ 30 και 40 χιλιάδων.
Θεωρούσα σίγουρα προτιμότερη τη λύση του ντίζελ αλλά δε σκόπευα να αλλάξω αυτοκίνητο τόσο σύντομα. Έτσι είπα να πάρω το ρίσκο και να προχωρήσω.
Σήμερα 7 χρόνια μετά έχω γλυτώσει αρκετές χιλιάδες ευρώ, το αμάξι δεν έχει παρουσιάσει κανένα μηχανικό πρόβλημα σχετιζομενο με το αέριο και δεν έχω μετανιώσει καθόλου για την επιλογή μου. Πρόσφατα άλλαξα μόνο 2 αισθητήρες με κόστος 120 ευρώ. Μπορεί να μου έτυχε ή απλά να έκανα σωστές επιλογές. Πλέον και να διαλυθεί το αυτοκίνητο που λέει ο λόγος, δε μου καίγεται καρφί, έχω κερδίσει 2 φορές την αξία του.
Πριν 1,5 χρόνο αγορασα και ένα scala tsi.
Να σας πω την αλήθεια ψιλό μετάνιωσα. Όχι για το αμάξι, μια χαρά είναι, για το καύσιμο. Αισθάνομαι ότι βάζοντας βενζίνη καίω τα λεφτά μου. Κάθε φορά που βάζω βενζίνη δε φαντάζεστε πόσο μου κακοφαινεται. Τόσο που κινείται μόνο σε ταξίδια, στην καθημερινότητά μου μόνο fiesta με κατανάλωση παπιου.
Αν αγόραζα πάλι αυτοκίνητο σήμερα θα επέλεγα βενζινοκινητο και να το μετατρέψω σε αέριο; να σας πω την αλήθεια μάλλον όχι. Μου βγήκε μια φορά, αλλά ακόμα δεν έχω 100% εμπιστοσύνη σε αυτές τις μετατροπές.
Εργοστασιακό lpg? Ναι με τα χίλια.
-
-
Πάντως οι Τρίτηδες κάνανε τεστ και δίνουν μέσο όρο κατανάλωσης, λίγο καλύτερο από τα οικονομικά ψευτουβριδικά και που σχεδόν υστερεί σε σύγκριση με πλήρως υβριδικά και ντίζελ.
-
Που υπολείπεται με τα diesel;
Πόσα καταναλωνει ένα diesel b suv;
-
Εδω μια καλή υλοποίηση των ψευτο υβριδικών (όπως τα λέτε με απώτερο σκοπό να τα υποβαθμισετε)
Δειτε το puma που έχει μια πολλή καλή υλοποίηση του mhev συστήματος.
Εχει πλάκα όταν δεν έχετε περάσει ούτε απ εξω, όπως λέγεται η φραση, αλλά έχετε και άποψη χιλίων καρδιναλιων.
-
Που υπολείπεται με τα diesel;
Πόσα καταναλωνει ένα diesel b suv;
Λαπ το Τρίτη που έβαλες δίνει 5,3λτ κατανάλωση στο καλύτερο 'μέτρια-υβριδικο' (έχεις πιο καλή, λιγότερο υποτιμητικη μετάφραση; ) όσο περίπου είναι και τα ντίζελ B-Suv (crossover έπρεπε να τα λέμε όλα, και το Vitara και όλα) που τόσο περίπου καίνε σε λίτρα. Εδώ το δικό μου, που είναι και αυτόματο και υποτίθεται καίει παραπάνω:
Οπότε, αν οι ίδιοι μετράνε 8λτ το χειροκίνητο LPG, δηλαδή χοντρικά 6,5€ όσο και ένα αυτόματο ντίζελ και -1,5€ απ το Puma, τί συμπέρασμα να βγάλουμε;
-
Τι συμπέρασμα ? Οτι έχεις ξεσκίσει το αιρκρός στις βόλτες... 4336 σε 2 μήνες ? Και με καραντίνα τον ένα ?
-
Τι συμπέρασμα ? Οτι έχεις ξεσκίσει το αιρκρός στις βόλτες... 4336 σε 2 μήνες ? Και με καραντίνα τον ένα ?
Μπα, μόνο τα 3000 είναι δικά μου, από 10 Απριλίου και μετά, με ένα ταξίδι Αθήνα κι ένα στο χωριό για δουλειές, τι μένει για 'βόλτες', ούτε 1000χλμ μηνιαίως, δηλαδή ούτε 30χλμ ημερησίως μέσος όρος, με ~2€ τα 30 αυτά χλμ!
Αλλά για LPG και απαλουβριδικά χειροκίνητα δεν λέγαμε;
-
Κάτι που βρήκα ενδιαφέρον.
Οι μπαταρίες στα scooter έχουν 2 θεματακια (όπως και παντού), πιάνουν πολύ χώρο (και τα scooter φημίζονται και βολεύουν γι' αυτό), αυξάνουν κατά πολύ το βάρος (αναλογικά με τα αυτοκίνητα, 5-10 κιλά βάρος σε ένα όχημα 130-140 κιλών είναι τεράστια διαφορά).
Ίσως τελικά να το έχουμε υποτιμήσει το υδρογόνο..
-
Είναι πάνω από 10 χρόνια που τέτοιο πειραματικό σκούτερ, με μπουκάλα υδρογόνου που γέμιζε σιγά σιγά από αυτόνομη 'ντουλάπα' με φωτοβολταϊκά στο πάνω μέρος, είχε επιδείξει και εργαστήριο Ελληνικού πολυτεχνείου (είχε γίνει και διακωμώδηση στον ΑΝΤ1 επειδή κατά την επίδειξη σε δημοσιογράφο κόλλησε η ντίζα του γκαζιού απ΄το παλιό μικρό σκούτερ που χρησιμοποιούσαν, και αυτό ξέφυγε έπεσε) αν και δεν θυμάμαι αν το συγκεκριμένο είχε θερμικό κινητήρα ή κυψέλες καυσίμου. Και ακόμη και σε τριτοκοσμικές χώρες υπήρξαν αντίστοιχες κατασκευές, η ηλεκτρόλυση με φωτοβολταϊκά είναι κάτι πολύ απλό.
Είναι όμως κυρίως πολιτική απόφαση η γενικευμένη χρήση Υδρογόνου ως μέσο αποθήκευσης και μεταφοράς ενέργειας, και οι όποιες τεχνικές προκλήσεις υπάρχουν θα επιλυθούν, όσο προχωρούν και γίνονται πιο εφικτά τεχνικά στάνταρς που μέχρι πριν λίγες δεκαετίες αφορούσαν μόνο στην αεροδιαστημική τεχνολογία. Προς το παρόν όμως είναι η κύρια διαφαινόμενη λύση για γενικευμένη ηλεκτροκίνηση στο μέλλον. Τουλάχιστον για όσο η τεχνολογία των μπαραριών παραμένει κολλημένη σε τεχνολογίες 100 ετών... αλλά και πάλι, αν υπάρξουν φοβερές εξελίξεις στις μπαταρίες όπως για παράδειμα με το γραφένιο, μπορεί να παραχθεί σε τόση κλίμακα που να κινεί αεροπλάνα και βαπόρια !? Γι αυτό εξελίσσεται η τεχνολογία του Υδρογόνου. Σε κάποια χρόνια ίσως είναι εφικτή η πυρηνική σύντηξη, πως θα διανεμηθεί όλη αυτή η ενέργεια;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά