-
balex wrote:
Ψοφιο Ψοφιο το Spring αλλα μια χαρά τα κατάφερε
Εντάξει, δε θα το έλεγα και μια χαρά. Αναφέρει ότι πέρασε με 77km/h,αλλά στα δικά μου μάτια, φαίνεται πλασματικό. Και σ'αυτή την προσπάθεια έχει βγει εκτός ορίων κι απλά επειδή δεν υπάρχουν κορίνες εκεί -είναι στο διάκενο μεταξύ τους-, δεν τις χτύπησε και θεωρήθηκε επιτυχές πέρασμα.
Kαι προς επιβεβαίωση των ανωτέρω,δείτε πως το ηλεκτρικό Renault Twingo περνά το τεστ με τα ίδια χλμ./ώρα (77),αρκετά καλύτερα από το Spring.
-
-
Οπότε μη κλείσετε όλοι μαζί στο ίδιο ξενοδοχείο οι καταυλακιώτες, ένας ένας να πηγαίνετε μετά την αγορά ηλεκτρικού
-
Ο στόχος για το 25 πέφτει στα $60 per kWh άρα πολύ απλά η σύγκλιση τιμών με τα θερμικά θα έρθει πολύ πιο νωρίς από ότι περιμέναμε...αν οι τιμές μειωθούν τόσο ακόμα κ στην Ελλάδα ελλείψη υποδομών κτλ, το 30 θα έχουμε αρκετά ηλεκτρικά.
-
Σχόλιο στο ΦουΜπού, φίλου που σήμερα οδήγησε Model 3 Long Range (όχι το Performance): 'άλλος αιώνας'.
Δεν έχω ακούσει κάτι πιο πετυχημένο.
-
6000 kwh ο λογαριασμός 1300 €....
Δεν ήταν φόρτιση αυτοκινήτου , ήταν δύο σπίτια που περιμένουν να τους έρθει το ρεύμα ...
Αλλά ας πούμε σε 2 μήνες πόσες φορές θα φορτίσει ένα αμάξι και πόσο θα κοστίσει αυτό μαζί με το ρεύμα του σπιτιού ?
-
E;
-
Αλλά ας πούμε σε 2 μήνες πόσες φορές θα φορτίσει ένα αμάξι και πόσο θα κοστίσει αυτό μαζί με το ρεύμα του σπιτιού ?
Υποθετικά, έαν αυτοκίνητο με μπαταρία 60KwH θα φορτίζει 1-2 φορές την εβδομάδα, θέλει από 240 έως και 480 kwH τον μήνα.
-
Οπως έχω γράψει στον αντίλογο περιμένω 6-7 μήνες να φέρουν το ρεύμα και το νερό . Ο οτε ήλθε πριν λίγες μέρες .
Μέχρι τότε δύο σπίτια μένουν με το εργοταξιακό και η συνολική τους κατανάλωση το 4μηνο ήταν για 6400 κβω 1600 € κομπλέ με ΔΤ - ΔΦ .
Το κόστος της καω είναι σταθερό και με όλες τις χρεώσεις είναι 0,1948 €/κβω .
Εδώ έχουμε στους 3 μήνες τα δύο σπίτια και στον 1 μήνα το ένα σπίτι . Σημείωση και τα δύο έχουν δική τους αντλία θερμότητας και είναι καλά μονωμένα .
Η κατανάλωση λοιπόν περιλαμβάνει και την θέρμανση και μιλάμε για 100άρια σπίτια .
Αν δεχτούμε ότι το ένα σπίτι είχε τα 5/9 της κατανάλωσης και το άλλο τα 4/9 , βγάζουμε περίπου 700 κβω ανά μήνα , ανά σπίτι , που σε αυτό περιλαμβάνει και το 75 % του χειμώνα . Αν υπολογίσουμε κάποια κατανάλωση για ψύξη το καλοκαίρι από την αντλία και το διάστημα των 4 μηνών που δεν θα λειτουργεί καθόλου , θα μπορούμε να έχουμε ένα κόστος χρήσης ενός σύγχρονου μέσου σπιτιού με αντλία θερμότητας και από εκεί και μετά να υπολογίσουμε πόσο θα κοστίζει και η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου , με τα σημερινά κόστη που δίνουν οι πάροχοι .
Σας βάζω λοιπόν ένα πραγματικό παράδειγμα κατοικιών στο κέντρο της Αθήνας , για να δούμε τι θα κοστίζει τελικά πραγματικά το ηλεκτρικό αμάξι .
Θεωρώ ότι δεν θα υπάρξει κάποιος που θα δώσει τόσα λεφτά παραπάνω για ηλεκτρικό αμάξι και δεν θα έχει κάνει μόνωση στο σπίτι του ή ακόμα και δεν θα έχει βάλει αντλία θερμότητας ώστε να ανέβει ενεργειακά στην Α κατηγορία .
-
Ρε συ πολλά τα λεφτά για θέρμανση με την αντλία!! Δεν ξέρω εαν αξίζει. Ο πατέρας μου με πετρέλαιο (και καυστήρα 20ετιας, top κατηγορίας, αλλά παλιό) θέλει €2.000 τον χρόνο για θέρμανση και ζεστό νερό στα 150τμ. Τα €1.600 δεν είναι πολλά, ή εγώ δεν το κατάλαβα σωστά?
-
Ρε συ πολλά τα λεφτά για θέρμανση με την αντλία!! Δεν ξέρω εαν αξίζει. Ο πατέρας μου με πετρέλαιο (και καυστήρα 20ετιας, top κατηγορίας, αλλά παλιό) θέλει €2.000 τον χρόνο για θέρμανση και ζεστό νερό στα 150τμ. Τα €1.600 δεν είναι πολλά, ή εγώ δεν το κατάλαβα σωστά?
Εξαρτάται την περιοχή που βρίσκεσαι βέβαια, κ τι θερμοκρασία θέλεις μέσα στο σπίτι. Η θεωρία λέει οτι η αγορά της αντλίας καθώς κ η εγκατάσταση της υποδομής κάνει απόσβεση μετά τα 8 χρόνια, αλλά αποδεσμεύεσαι από πετρέλαια αέρια κτλ. Γενικά αν κάποιος διαθέτει μεράκι κ όρεξη κ αρκετό χρήμα, αν κάνει μιά υποδομή (σε μονοκατοικία κ με συνδυασμό μπαταριών) με φωτοβολταικά κ αντλία θερμότητας κ ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βγει κερδισμένος μακροπρόθεσμα (μιλάμε για 10 χρόνια +) ειδικά με την επωφενώμενη αυξηση των τιμών ρεύματος λόγω δικαιωμάτων ρύπων. Όλα ειναι θέμα επιλογών κ απόφασης ανάληψης ρίσκου, σίγουρα κάποιοι ακόμα κ να διαθέτους ρευστότητα δεν συμφωνούν με τα παραπάνω καθώς δεν θέλουν να μπλέξουν κ δεν βλέπουν ουσιαστικό κέρδος, το οποίο εν μέρει έχει ένα σοβαρό Point από την άποψη οτι σε 10 χρόνια ποιος ζει ποιος πεθαίνει. Γενικά επειδή προσωπικά μου αρέσιε να ψάχνομαι κ να κάνω τέτοιες αλχημείες, αν είχα μονοκατοικία, είμαι 100% σίγουρος οτι θα δοκίμαζα, ειδικά με tesla κεραμίδια.
-
Ενδιαφέροντα αυτά που λές Μπεκιάρη!! Θα πρέπει να το ψάξω, ήδη κοιτάω ένα σύστημα μικτής θέρμανσης με ηλιακό και συνδυασμό με τον καυστήρα. Επειδή έχει ενδοδαπέδια, μπορεί να λειτουργήσει γιατί θέλω νερό σε χαμηλή σχετικά θερμοκρασία (50-55oC) και υπάρχουν λύσεις, χωρίς να βάλω και αντλία θερμότητας. Επίσης και ο φορτιστής για ηελκτρικό, όταν με το καλό έρθει (σε μια 5ετία το βλέπω), υπάρχει χώρος να μπει στο γκαράζ και 3φασικό ρεύμα.
-
Επειδή έχει ενδοδαπέδια, μπορεί να λειτουργήσει γιατί θέλω νερό σε χαμηλή σχετικά θερμοκρασία (50-55oC) και υπάρχουν λύσεις, χωρίς να βάλω και αντλία θερμότητας.
Αν έχεις ήδη ενδοδαπέδια, που σημαίνει οτι έχεις ήδη ένα βασικό πλεονέκτημα κ μπορείς να δουλέψεις σε χαμηλές θερμοκρασίες, δεν ξέρω αν έχει νόημα να κοιτάξεις κάτι πέρα από αντλία θερμότητας. Σε αυτό το ευρος θερμοκρασιών αποδίδουν πάρα πολύ καλά κ οικονομικά, ίσως η απόσβεση να έρθει κ πιο νωρίς. Ρώτησε έναν μηχανολόγο καλύτερα για την περίπτωση σου για μάθεις ακριβώς κόστος εγκατάστασης κ χρήσης κ δες τι πραγματικά σε συμφέρει.
-
Αν έχεις ήδη ενδοδαπέδια, που σημαίνει οτι έχεις ήδη ένα βασικό πλεονέκτημα κ μπορείς να δουλέψεις σε χαμηλές θερμοκρασίες, δεν ξέρω αν έχει νόημα να κοιτάξεις κάτι πέρα από αντλία θερμότητας. Σε αυτό το ευρος θερμοκρασιών αποδίδουν πάρα πολύ καλά κ οικονομικά, ίσως η απόσβεση να έρθει κ πιο νωρίς. Ρώτησε έναν μηχανολόγο καλύτερα για την περίπτωση σου για μάθεις ακριβώς κόστος εγκατάστασης κ χρήσης κ δες τι πραγματικά σε συμφέρει.
Σε ευχαριστώ!!
Είχα ρωτήσει (αλλα΄θα πάρω και 2η γνώμη/προσφορά) και μου είχαν πει περί τα €10.000 για την ατλία με ηλιακό μαζί (δεν υπάρχει τώρα ηλιακός, το ζεστό νερό είναι από το boiler με τον καυστήρα πετρελαίου). Και €3.000 περίπου για το μικτό σύστημα του ηλιακό με τον υφιστάμενο καυστήρα. Όπου το νερό του ηλιακού θα είναι περίπου 45oC και άρα ο καυστήρα θα έχει να το ανεβάσει μόνο 10oC στους 55oC.
Τέσπα...είμαι εκτός θέματος...αλλά σε όλο αυτό θα ρωτήσω εαν με την τοποθέτηση φορτιστή αλλάχω κατηγορία για να έχω την επιδότηση.
-
Φάνη 700 kwh ανά μήνα , ανά σπίτι 100 τμ, φωτισμό , ψήσιμο , ΖΝΧ και θέρμανση είναι πολλές ? Εδώ λες για το αμάξι από 240-480 θα θέλει τον μήνα .
Νομίζω ότι η αντλία δεν καίει τίποτα .
Το παράδειγμα το ανέβασα για να μάθω πόσα χρεώνουν οι πάροχοι στα ΟΙΚΙΑΚΑ τιμολόγια , γιατί εδώ είναι ΕΜΠΟΡΙΚΟ τιμολόγιο.
-
700 kwh ανά μήνα , ανά σπίτι 100 τμ, φωτισμό , ψήσιμο , ΖΝΧ και θέρμανση είναι πολλές ?
Λίγες δεν είναι πάντως. Αρκεί να αναφέρω ότι εγώ έχω 3.000 kwh ετήσια κατανάλωση σε σπίτι 108 τ.μ. 30ετίας το οποίο κατοικείται από 4μελή οικογένεια, αλλά έχω ηλιακό για ζνχ και φ.α. για θέρμανση. Θέλει περισσότερη ανάλυση το πράγμα βέβαια, αλλά 700kwh το μήνα όπως και να το κάνουμε είναι αξιοσημείωτη κατανάλωση. Ειδικά για νεόδμητο διαμέρισμα με σούπερ ντούπερ ουάου μονώσεις.
-
Κοίταξε το 700 είναι κατά προσέγγιση . Γιατί κάναμε και εργασίες στην οικοδομή ταυτόχρονα , αλλά θα περιμένω να δω όταν θα έχουν το δικό τους ρεύμα .
Δεν έχουν τις νέες μονώσεις των 10 εκ , αλλά τις άλλες που βάζαμε γιατί είναι παλαιότερη άδεια των 4-5 εκ και ενεργειακά τζάμια . Εχουν και ηλιακό. Το ένα τον έχει συνδέσει με την αντλία . Ο άλλος επειδή είναι στον πρώτο δεν έχει συνδεθεί με την αντλία.
Είναι και αρχή μέχρι να πάρουν τα ίσια τους τα σπίτια , γιατί μπήκαν και οι δύο χειμώνα. Ο ένας έχει φαν κόιλ για ψύξη - θέρμανση και ο άλλος έχει ενδοδαπέδια για θέρμανση και φαν κόιλς για ψύξη και τα είχαν συνέχεια ανοικτά.
Εσωτερική θερμοκρασία επειδή κρυώνουν λίγο οι κυρίες τους 22-23 βαθμούς συνέχεια , ίσως και 24 .
Τώρα για ετήσια κατανάλωση , εγώ χωρίς να είμαι σπάταλος , 2 άτομα είμαστε πλέον , 110 τμ τελευταίος όροφος 20ετίας με καλές μονώσεις για την εποχή και ηλιακό τριπλής , έχω 4000 κβω ετήσια κατανάλωση . Αλλά για πετρέλαιο με αυτονομία και με εσωτερική θερμοκρασία 20-21 πληρώνω γύρω στα 700 € τον χρόνο .
Αυτοί για πρώτη χρονιά θα πληρώσουν για τον χειμώνα 150-170 τον μήνα για τον χειμώνα ρεύμα και θέρμανση για υπερβολική για μένα ζέστη. Δηλαδή τον χειμώνα θα πληρώσουν όσο πληρώνω εγώ μόνο για θέρμανση , θα έχουν μεγαλύτερη εσωτερική θερμοκρασία και το ρεύμα τζάμπα . Και μάλιστα με τηλεργασία και τηλεκπαίδευση των παιδιών και συνεχή χρήση 2 υπολογιστών και τηλεόρασης .
Για να μην φεύγουμε όμως από το θέμα του αυτοκινήτου , αν δεχτούμε ότι για λογικές θερμοκρασίες 19-20 βαθμών θα πλήρωναν 100-120 τον μήνα θέρμανση και ρεύμα , πόσο ακόμα θα θέλαμε για καθημερινή φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή και δύο αυτοκινήτων αργότερα .
-
Δεν κρυώνουν μόνο οι κυρίες, αλλά και οι κύριοι.
Και εμείς με 24-25 ήμασταν φέτος. Δεν ξέρω, αλλά συμφωνώ να πληρώνω όσο-όσο για την ζέστη μου. (αρκετά δηλαδή)
-
Βγαίνω να πετάξω τα σκουπίδια και βλέπω ότι ο διπλανός μου (κάτοχος Model 3 Performance εδώ και 1-1,5 μήνα, λευκό με μαύρο εσωτερικό, χωρίς Full Self Driving=αυτόνομη οδήγηση) έχει συντροφιά. Έχει έρθει ένας φίλος του με Long Range, κόκκινο με λευκό εσωτερικό, πολύ πιο όμορφο συνολικά από το Performance. Το οποίο έχει και FSD.
Πιάνω την κουβέντα, είναι Ρώσου φίλου του, ο τύπος κυκλοφορεί στη Ρωσία με Maybach (μεγάλε, δεν έχω δει καν από κοντά τέτοιο όχημα, μιλάμε για ανταγωνιστή των Rolls-Royce), τουλάχιστον εξαπλάσια τιμή από το Tesla. Κι εκεί που περιμένεις ότι ο Ρώσος έχει ξενερώσει από την επιλογή του, ρωτάς και σου λέει: έχει χάσει την μπάλα, είναι απίστευτα ενθουσιασμένος και το γουστάρει τρελά.
-
Χτες και σήμερα είδα πάνω από 10 Τέσλα στον δρόμο (διαφορετικά)...βέβαια σε περιοχές που το ανέμενα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης