Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 197
    • 198
    • 199
    • 200
    • 201
    • 224
    • 225
    • 199 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4500
    76505
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Έχω μια ερώτηση προς άπαντες τους ιδιοκτήτες DSG, ανεξαρτήτως τύπου (ξηρού/υγρού). Πόσα χιλιόμετρα έχετε βγάλει με DSG και αν κάποιος είχε πρόβλημα με αυτό. Σε θετική περίπτωση θα ήθελα να μάθω το πρόβλημα που αντιμετώπισε καθώς και το κόστος επισκευής αυτού Το ερώτημα παράκληση να μην θεωρηθεί πρόκληση/μομφή/'πικάρισμα' κλπ. Ρωτάω απο ειλικρινές ενδιαφέρον.

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tkin73 last edited by

        Μπες σε φόρουμ αμαξιών vw είναι πολλοί αυτοί που την έχουν φάει ακόμα και κάτοχοι που τα δούλευαν ευλαβικά και με στοργή. Τα πάνε στην αντιπροσωπεία , αυτή τα στέλνει για επισκευή σε συνεργαζόμενα συνεργεία και πέφτουν χρεώσεις πάνω από 1500 ...

        Φυσικά αν είσαι εκτός εγγύησης μπορείς να ψαχτεις και να το πας απευθείας εσύ στον μάστορα για να γλιτώσεις το καπέλο της αντιπροσωπείας.

        Τα θέματα αρχίζουν συνήθως μετά τα 80000 χλμ. Φυσικά δεν αφορά όλα τα  αμάξια. Αν οδηγείς συχνά εκτός πόλης μπορεί να μην βγει ποτέ. Αν είσαι όλη μέρα στο σταματά ξεκινά είναι αλλιώς...

        Όμως η ευκολία του αυτόματου φαίνεται στην κίνηση. Όταν καρφώνεις 6η και δεν αλλάξεις τι να το κάνεις το αυτόματο?

        Στο τίγκ επαναλαμβάνω ότι το dsg είναι και πολύ ακριβό. +4000 σε σχέση με το χειροκίνητο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sabas_thess last edited by

          Καλά άστο το Tiguan DSG με την καμία γιατί ξεφεύγει στην τιμή. Είναι οριακά στην κλίμακα το Life 1,5 TSI 150 PS με μηχανικό χωρίς μεταλλικό. Το Infoteinment με το Navi προσθέτεις και από τα 400€ στον διαμορφωτή φορτώνεται πάνω από χιλιάρικο. Ρωτάω γενικά για τα DSG καθώς αυτό αλλά και του Leon MK IV τα νήματα είναι τα πιο ενεργά από VAG.

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess @harisma23 last edited by

            Τί λες Χρήστο; Δεν καταργήθηκαν τα φορολογικά σκαλοπάτια;

            Όχι φίλε δυστυχώς. Μπες στον διαμορφωτή του Tiguan για πλάκα και τσεκαρε αυτό που είπα να πάθεις πλάκα. Τα σκαλοπάτια διευρύνθηκαν λίγο και κυρίως φορολόγησε 'άνα σκαλοπάτι' και όχι για όλο το ποσό όπως πριν. Δηλαδή πρώτα για 30κ όχημα έτρωγες καπέλο και στα 30κ το Χ ποσοστό φόρου. Τώρα για τα πρώτα 15κ Χ ποσοστό, τα επόμενα 10κ Ψ ποσοστό και ούτω καθεξής. Το είπα μπακαλιστικα όπως το καταλαβαίνω ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              harisma23 last edited by

              Τί λες Χρήστο; Δεν καταργήθηκαν τα φορολογικά σκαλοπάτια;

              Στο θέμα της αξιοπιστίας του DSG οφείλουμε να διαχωρίσουμε: α) Τα σαφώς πιο αξιόπιστα υγρού τύπου από τα ξηρού τύπου και β) τα τελευταία ξηρού τύπου (με τις σχετικές αλλαγές σε λίπανση) που πάνε πολύ καλύτερα από αξιοπιστία από τα παλαιότερα προβληματικά ξηρού τύπου.

              Εμπειρίες: Μετά από 55.000 Km σε (ελαφρώς) βελτιωμένο Α3 8Ρ 2.0Τ, με 25% αύξηση ιπποδύναμης και 35% αύξηση ροπής, δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με το πρώτης γενιάς 6άρι υγρού τύπου DSG. Φίλος με Golf 1.4TSi 160HP mk6 σε 120.000 Km (με το 90% σε εθνική και Αττική οδό) είχε και τα δύο προβλήματα των ξηρού τύπου DSG, δηλαδή πολύδισκο και Mechatronic. Ευτυχώς ήταν leasing...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ναι, αυτό εννοούσα, αλλά δεν το έγραψα καλά. Όμως η επιβάρυνση για ένα έξτρα που μόλις ξεπερνάει το σκαλοπάτι, δεν είναι σαφώς μικρότερη, επειδή δεν συμπαρασύρει ολόκληρη την τιμή του αυτοκινήτου;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sabas_thess @harisma23 last edited by

                  Ναι, αυτό εννοούσα, αλλά δεν το έγραψα καλά. Όμως η επιβάρυνση για ένα έξτρα που μόλις ξεπερνάει το σκαλοπάτι, δεν είναι σαφώς μικρότερη, επειδή δεν συμπαρασύρει ολόκληρη την τιμή του αυτοκινήτου;

                  Ναι όπως το λες ακριβώς. Μικρότερη μεν αλλά επιβάρυνση δε. Για την ακρίβεια Tiguan λευκό μη μεταλλικό 1,5 TSI 150PS M/T 26541€. 445€ Infoteinment + navi. Αντί 26986€ πάει 27328€. Το πληρώνεις σχεδόν διπλό, τόσο απλά.

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    στα παλια τσι δεν χαλαγανε και τοσο συχνα. τουλαχιστον οχι τοσο συχνα οσο αλλαζες συμπλεχτη κομπρεσσορα-τουρμπο. θυμαμαι ειδικα τα τουραν μου ειχαν φτασει μη σου πω και 40k μεχρι να αλλαξουν σασμαν. τα επομενα τσι, του 2012, στα 20k. και μετα ξανα. και μετα εληξε το ληζινγκ. τα πασσατα θελανα αλλαγη αργοτερα, ηταν και ντηζελια. αλλα μεχρι και το τελευταιο του 2016 θυμαμαι να βγαζει ντι ες τζι και αφου πουληθηκε με καπου 60k και το θυμαμαι να εχει γινει καιρο, πρεπει να ηταν επισης καπου στα 40. κοστος, κλαιν μάιν, το ληζινγκ πλερωσε. αλλα ειχε ταλαιπωρια καθε φορα γιατι εμεναν καρεντα-φιλιπαιο 1-2 βδομαδες. δεν ειναι φαου βε μονο παντως το προβλημα, εχω και 2 βιτ με σαζμαν διπλοσυμπεχτο της φιατ. εχουν ηδη αλλαξει μια φορα δισκους σε κατω απο 50k. και οσα τετοια ξερω επισης. την ιδια ωρα που τα aisin εχουν ζωη χωρις καν συντηρηση περισσοτερη απο το υπολοιπο αμαξι.

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • mastoras78
                      mastoras78 @dettol last edited by

                      Οταν λες 'ξεχασμενο' εννοεις οτι οταν το ενεργοποιησες θυμοταν την προηγουμενη ρυθμιση ταχυτητας που το ειχες βαλει και για αυτο γκαζωσε αποτομα χωρις να το περιμενεις;

                      Στα VAG δουλευει με τον εξης τροπος, πρωτα το ενεργοποιεις και μετα ειτε πατας κουμπακι (το set ειναι νομιζω) το οποιο διατηρει την τρεχουσα ταχυτητα, ειτε πατας το res που ρυθμιζει την προηγουμενη ταχυτητα του cruise control που θυμαται . Δεν ξερω για ποσο καιρο το 'θυμαται' ομως. Προσωπικα παντα βαζω το set ωστε να μην βρεθω προ εκπληξεων και παντα το ενεργοποιω στην εθνικη οταν εχω βγει απο αθηνα και ειμαι ανετος. Απο εκει και περα, συνηθως παιζω με τα κουμπακι ρυθμισης ταχυτητας οταν βλεπω καμπες στον δρομο ή οταν θελω να προσπερασω.

                      Σε γενικες γραμμες, θα ελεγα οτι ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την υλοποιηση της VAG στο ACC. Στο lane assist εκτος απο τα θεματα που ανεφερα υπαρχει και οτι δεν σε κεντραρει στην λωριδα. Το ανεφερε και ο Γατος αυτο.Δηλαδη αφηνει περιθωριο στο αμαξι να κινειται μεταξυ τωνδυο ακρων της λωριδας, το οποιο καποιες φορες οδηγει σε 'ταλαντωση'. Αλλα πιο προηγμενα lane assist (ισως και μεσα στον ιδιο ομιλο;) πανε το αμαξι 'τρενο πανω σε ραγες' κρατωντας το στην μεση της λωριδας.

                      Οπως ειπες, ειναι απαραιτητη παντα η προσοχη, αλλα ειναι εργαλεια τα οποια οταν χρησιμοποιηθουν σωστα, επιτρεπουν να κανεις με ασφαλεια και ξεκουραστα, τα ταξιδια.

                      Dettol όταν λέω 'ξεχασμένος' ομιλώ για εμένα τον ίδιο. Ήμουν σε mood μετακινούμαι και όχι οδηγώ. Απλό cruise έχω. Η φάση ήταν ανηφορίτσα, αυτό να γκαζώνει να κρατήσει την ταχύτητα που είχα ορίσει, εγώ να βαριέμαι να φρενάρω για να μη βγεί το cruise και να το ξαναβάζω οπότε έστριψα με πολλά για την περίσταση, λίγο άβολα για τη συνεπιβάτη που άρχισε την γκρίνια.. ηθικό δίδαγμα.. έπρεπε να φρενάρω τελικά 

                      Α και το οτι τα ηλεκτρονικά είναι βοηθήματα και καλό να έχουμε το νού μας πάντα, όπως λέτε και οι υπόλοιποι..

                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                      #tsekourato_ksevrakoma

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Γι αυτό βγήκε και το acc που παιρνει δεδομένα από το GPS και φρενάρει πριν την στροφη. Το διαθέτουν ηδη οι BMW και πλέον μπαίνει και σε πιο mainstream αυτοκινητα.

                        Σε εμενα οντως δεν φρενάρει πριν μπεις στην στροφή (πρώτης γενιάς acc) αλλά όταν πάρει έντονες κλίσεις έχω την αίσθηση ότι φρενάρει απαλά μόνο του. Το δοκίμασα δύο τρεις φορές και κάπως έτσι αντέδρασε. Δεν έχω εύκολα την όρεξη για να το δοκιμάσω ξανα

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          djhoulio last edited by

                          Και στο σιβικ, το acc δεν φρενάρει πριν τη στροφή μόνο του,  αλλά αν το τιμόνι ξεπεράσει κάποιες μοίρες σε στροφή και έχει οριστεί μεγαλύτερη ταχύτητα, τότε δεν επιταχύνει μέχρι να ευθυγραμμιστεί το τιμόνι.

                          Επίσης  όταν βαριέμαι να πατήσω φρένο σε στροφή για να μην απενεργοποιηθεί το acc, κρατάω πατημένο το κουμπί που μειώνει την ταχύτητα και φρεναρει μόνο του, λίγο άτσαλα βέβαια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wrongstuff last edited by

                            Συγνώμη αλλά έχω λυθεί στα γέλια με τα  του cruise control.... Τα ίδια κάνω και εγώ και νόμιζα είμαι ο μόνος (κυκλοφορώ και με πόλο του 2004 341K km με retrofit cruise..)

                            Για να λέμε και του στραβού το δίκιο βέβαια στις εθνικές τηρώντας το όριο δεν δικαιολογείται να είναι τσάλεντζινγ το στρίβειν κτλ αλλά οκ 🙂

                            Φιλικά πάντα, είμαι άλλος ένας που στην εθνική χρησιμοποιεί μόνο χέρια στην οδήγηση και σιχτιρίζει τα άτιμα τα διόδια που πρέπει να κουνηθούν πόδια...

                            Για να κόβει, ένα στιγμιαίο cancel στο κουμπάκι, και μετά hold το set στην νέα ταχύτητα είναι το στυλιστικό μου.

                            Το predictive ACC απορώ και εγώ γιατί δεν είναι mainstream ακόμα αν και τους δίνω οτι τα safety / reliability / legal είναι περίπλοκα θέματα..

                            Στα του thread: Κάντε ένα τσεκ με την αντιπροσωπία και το VIN σας για το 'Field Measure 46I6' ημερομηνίας 16.12.2020. DSG δεξιοτίμονα (MY2020 υποτίθεται λέει).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              trogg last edited by

                              Απλά μια ενημέρωση σχετικά με το παραπάνω , ότι μπορεί να μην υπάρχει στον εξοπλισμό διαμόρφωσης της Life ως επιλογή το συγκεκριμένο ,  αλλά σε συνεννόηση με την αντιπροσωπεία μπορεί να μπει κατά εξαίρεση και ο  κωδικός αυτός (1N7)  , συνολικό κόστος με φόρους τέλη €324,00

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                konstantinos-st last edited by

                                Καλησπέρα ,

                                Κάτοχος Golf V TSi 1400 cc  , ήρθε η ώρα για αλλαγή.

                                Είμαι ανάμεσα σε Tiguan και Kuga, μεταχειρισμένα έως 23.000€.

                                Αξίζει τo Tiguan 2.0d 150 ps , τα βρίσκω με 22.000€ μοντ 2018 και περίπου 50k-70k.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  costasbab last edited by

                                  Καλημερα σας.

                                  Μετα απο πολυ καιρο, να μοιραστω καποια πραγματα μαζι σας.

                                  Στα 25.000χλμ, εκανα το 1o service .150E το κοστος στον τοπικο αντιπροσωπο.Δεν εκαναν κατι το ιδιαιτερο,οτι αναγραφοταν στο προγραμματισμενο service.(Advance,1.6 tdi)

                                  Δεν εκανα την αλλαγη μπρος-πισω στα ελαστικα αν και το αναφερει το βιβλιαρακι ,αφου μου ειπαν οτι δεν χρειαζοταν μετα τον ελεγχο των ελαστικων + οτι θα ειχα θεμα στην αρχη με την αλλαγη.

                                  Με ρωτησαν αν υπαρχει καποιο θεμα που παρατητηρησα η αν εχω καποιο προβλημα.

                                  Το θεμα που ειχα με το android auto επιλυθηκε(Φωνητικες εντολες-applicatrions)....το ειχε το κινητο μου το θεμα.

                                  Κατι που εχω παρατηρησει ειναι το εξης:

                                  Οταν το πλενω σε πλυντηριο αυτοκινητων και μετα το βαζω στο γκαραζ...αν το μετακινησω μετα απο μια -δυο μερες...το χειροφρενο κολλαει ....και μετα αφου ξεκολλησει . .στα πρωτα μετρα...ακουγεται ενας εντονος θορυβος .....απο πισω σαν να εχω σπασει τον πισω αξονα και η ροδα ειναι ετοιμη να φυγει....σε βαθμο που λες...εχει προβλημα το αμαξι να  το ακινητοποιησω...

                                  ..Ομως αν πατησεις το φρενο αποτομα... μειωνεται ο θαρυβος και μετα απο δυο τρεις φορες φευγει τελειως....

                                  προφανως εχει να κανει με το πλυσιμο και τα νερα που κραταει στα δισκοφρενα...

                                  Εχει συμβει και σε  καποιον αλλον κατοχο...???

                                  Ευχαριστω για τον χρονο σας.

                                  Καλο Πασχα ,υγεια σε ολο τον κοσμο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol last edited by

                                    Μετα απο πλυσιμο εχω ακουσει και εγω παραξενο θορυβο οταν απεμπλεκεται το αυτοματο χειροφρενο, αλλα τιποτα τοσο εντονο οσο αυτο που περιγραφεις. Προφανως εχει να κανει με τα νερα, ισως σε προσεχουν πολυ και του ριχνουν μπολικο 🙂

                                    Μετα τοεπομενο πλυσιμο, δοκιμασε να λυσεις το χειροφρενο χειροκινητα και να δεις πως θα συμπεριφερθει τοτε το αμαξι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • H
                                      harisma23 @konstantinos-st last edited by

                                      Αξίζει τo Tiguan 2.0d 150 ps , τα βρίσκω με 22.000€ μοντ 2018 και περίπου 50k-70k.

                                      Μια χαρά κινητήρας είναι ο δίλιτρος TDi με τα 150 άλογα. Πιο δυνατός και πιο οικονομικός από ότι φαντάζεσαι βάσει των προδιαγραφών του. Αν δεν σε πειράζουν φορολογικά τα 2000 κυβικά, προχώρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • W
                                        wrongstuff @dettol last edited by

                                        Μετα απο πλυσιμο εχω ακουσει και εγω παραξενο θορυβο οταν απεμπλεκεται το αυτοματο χειροφρενο, αλλα τιποτα τοσο εντονο οσο αυτο που περιγραφεις. Προφανως εχει να κανει με τα νερα, ισως σε προσεχουν πολυ και του ριχνουν μπολικο 🙂

                                        Μετα τοεπομενο πλυσιμο, δοκιμασε να λυσεις το χειροφρενο χειροκινητα και να δεις πως θα συμπεριφερθει τοτε το αμαξι.

                                        Συναγωνιστές!

                                        Οι δισκόπλακες λόγω 'γυαλίσματος' από το τακάκι είναι υπερκαθαρές μεταλλικές επιφάνειες και σκουριάζουν σε χρόνο μηδέν, θα το έχετε προσέξει σε αυτοκίνητα που κάθονται 1-2 μέρες.

                                        Με νερό/πλύσιμο πάνω στην επιφάνεια αυτή 'σκουριάζει' σε χρόνο dt εξού και ο θόρυβος, 'κολλάει' το τακάκι με τον δίσκο.

                                        Νορμάλ πράμα, γενικά σε όλα, με λίγο πάτα άσε είναι οκ. Νομίζω το αυτόματο χειρόφρενο κάνει τα πράματα λίγο χειρότερα ηχητικά, νομίζω επίσης οτι δένει πολύ καλύτερα από τα παραδοσιακά χειροκίνητα.

                                        Όταν παραλάβαμε το Tig από την αντιπροσωπία έκανε αυτόν τον θόρυβο ακριβώς που περιγράφετε. Προφανώς το είχαν πλύνει και είχε μείνει 2-3 μέρες με το χειρόφρενο δεμένο.

                                        Χτες έπλενα σαράβαλο μη-Τίγκουαν με δισκόπλακες πίσω και έκανε τα ίδια στο πρώτο ξεκίνα χωρίς αυτόματο χειρόφρενο.

                                        • Θα έχουν υπολογίσει πιστεύω το πιστονάκι του χειρόφρενου να αντέχει τι διάολο....

                                        • Τα μπαταριοίνητα με το έντονο ρεκουπερέισιο κάτι μου λέει οτι θα χουν πολύ μικρότερη απόδοση στο φρενάρισμα με τις δισκόπλακες μια στο τόσο, αλλά δεν έχω ντάτα, αν δεν απατώμαι τα IDx της VW είναι με ταμπούρο πίσω, μπορεί να συνδέεται με τα παραπάνω.

                                        • (Για να προλάβω τα περί τσίπιδων VW και ταμπούρου στα IDx, το ταμπούρο συγκρίσιμου μεγέθους με δίσκο προσφέρει μεγαλύτερη δύναμη πέδησης, έχει τα θεματάκια του όμως σε ψύξη και βρώμισμα εξού και δίσκοι πιά)

                                        • Ξέφυγα λίγο.....

                                        https://tekdeeps.com/the-volkswagen-id-4-has-drum-brakes-and-although-this-squeaks-in-a-50000-euro-car-it-makes-some-sense/

                                        https://www.thedrive.com/news/36683/why-the-new-volkswagen-id-4-electric-crossover-has-rear-drum-brakes

                                        edit: Λύσιμο όπως λέει ο ντετόλ χειροκίνητο θα είναι καλύτερα, αλλά και πάλι κάποιο θόρυβο θα τον κάνει αν έχει μείνει ώρα. Και χωρίς πλύσιμο, αν μείνει καμιά βδομάδα δεμένο πάλι τα ίδιο θα κάνει, το πλύσιμο επιταχύνει την διαδικασία 'σκουριάσματος' της δισκόπλακας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by

                                          ασχετον καθως η ενημερωσις λεει οτι το πουγκ ειναι σε διαδικασια ταξινομησης, ευγενικα δηλαδη δεν θα μου το παραδωσουν πριν το Πασχα υποθετω... το τιγκ λοιπον εχει ηλεκτροχρωματικος απαφτος που βλεπεις τη τσιμπλα στο ματι. εγω δεν συμπαθω τετοιους παρα μονο χειροκουνητους. εχετε και υμεις παρατηρησει οτι δεν γυρναει σε σκιαση σε περιπτωση που ο απο πισω ειναι ειτε μονοφθαλμος, ειτε μηχανη αλλα παντως μαλακας με αναμμενο προβολι?

                                          ΑρΕς

                                          ...ας κουνηθουν με τετοιες αηδιες οι αποπισω στο τζιβι, οκ δεν φτανουν τοσο ψηλα οσο ο καθρεπτης του, εχω και πισω 300αρα λεντομπαρα και 2 εκατοπενηνταρες στα πλαινα....

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dettol @gatoz last edited by

                                            το τιγκ λοιπον εχει ηλεκτροχρωματικος απαφτος που βλεπεις τη τσιμπλα στο ματι. εγω δεν συμπαθω τετοιους παρα μονο χειροκουνητους. εχετε και υμεις παρατηρησει οτι δεν γυρναει σε σκιαση σε περιπτωση που ο απο πισω ειναι ειτε μονοφθαλμος, ειτε μηχανη αλλα παντως μαλακας με αναμμενο προβολι?

                                            Δεν το εχω παρατηρησει. Ειναι σαφως πιο σκοτεινος απο εναν 'κανονικο' καθρεφτη αλλα η αληθεια ειναι οτι απλα δεν ασχολουμαι. Το μονο που με νοιαζει ειναι οτι δεν τυφλωνομαι ποτε.

                                            Με το καλο να παραλαβεις την καινουρια σου αμαξαρα!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 199 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr