-
Καλά παιδιά από προσωπική άποψη όχι πως έχω δει καλή συμπεριφορά από PSA.
-
Ως γνωστόν, ο μέσος Έλληνας καταναλωτής κοιτάει μόνο τι θα δώσει και όχι τι θα πάρει...το βλέπω κάθε μέρα και με τα σπίτια....
-
Από εμπειρία προσωπική Citroen είναι η φιλικότερη, σε πολλαπλές αντιπροσωπείες σε πολλές πόλεις της Ελλάδας που γνωρίζω.
Δηλαδή και Skoda ήταν απογοητευτική η εμπειρία (εννοώ σαν mainstream που είναι), μην μιλήσω για Korea-τες και VW, για ακριβές εταιρείας premium δεν γνωρίζω.
Peugeot είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση σε 4 αντιπροσωπείες σε 3 πόλεις που πήγα, προσπάθησαν να βρουν λύσεις, μέχρι και προσφορές leasing μου έκαναν και είχαν υποσχεθεί ότι θα μπορούσαμε να μαγειρέψουμε τους όρους, κ.λ.π
Renault/Dacia/Ford μέτρια πράγματα.
-
Dublin θα συμφωνήσω μαζί σου όντως citroen πολύ καλή συμπεριφορά. Ford κρύα πράγματα,Renault Dacia suzuki ένα στυλακι βαριέμαι, μην βαρέσετε όλοι μαζι καλή συμπεριφορά έχω δει από toyota, Honda. Μιλάω πάντα για επαρχία που μένω τώρα τι γίνετε στις άλλες πόλεις δεν γνωρίζω.
-
Από εμπειρία προσωπική Citroen είναι η φιλικότερη, σε πολλαπλές αντιπροσωπείες σε πολλές πόλεις της Ελλάδας που γνωρίζω.
Δηλαδή και Skoda ήταν απογοητευτική η εμπειρία (εννοώ σαν mainstream που είναι), μην μιλήσω για Korea-τες και VW, για ακριβές εταιρείας premium δεν γνωρίζω.
Peugeot είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση σε 4 αντιπροσωπείες σε 3 πόλεις που πήγα, προσπάθησαν να βρουν λύσεις, μέχρι και προσφορές leasing μου έκαναν και είχαν υποσχεθεί ότι θα μπορούσαμε να μαγειρέψουμε τους όρους, κ.λ.π
Renault/Dacia/Ford μέτρια πράγματα.
Η Citroen πραγματικά είναι άλλου! Δεν πίστευα οτι έτυχα τέτοιας αντιμετώπισης! Στη Θεσσαλονίκη, την αντιπροσωπεύει επίσης ο Γιαννίρης που έχει Peugeot & Mazda. Από την Peugeot έχω καλή εικόνα, αλλά αυτό που είδα στη Citroen ανατολικά ..... Είχα ραντεβού εκεί δίπλα και είχα φτάσει 15 λεπτά νωρίτερα κι έτσι μπηκα να χαζέψω το c4 που μόλις είχε έρθει. Ήρθε ο πωλητής, ευγενέστατος άρχισε να ρωτάει πως να βοηθήσει και τέτοια. Του εξήγησα ότι δεν είμαι πιθανός αγοραστής κι ότι το ενδιαφέρον μου είναι καθαρά ακαδημαϊκό , κι αυτός επέμενε να κάνουμε ένα test drive επειδή είχε μια ακύρωση! Όλα αυτά χωρίς να γίνει καμμία στιγμή φορτικός ! Και πας αλλού και δε σηκώνονται από την καρέκλα!
-
Ωχχχ, μετά την αναγόρευση του ύψους των πωλήσεων σε σημαντικό ατού, πήγαμε τώρα στη συμπεριφορά των πωλητών ως βασικό παράγοντα επιλογής νέου αυτοκινήτου... Βρεεεε, αυτοκίνητο αγοράζετε και όχι τον πωλητή! Το θεωρώ τεράστια μ@λ@κία να μην πάρετε το αυτοκίνητο που σας αρέσει περισσότερο, επειδή ο πωλητής δεν ήταν εξυπηρετικός ή ήταν βαριεστημένος, ανενημέρωτος ή μλκας. 'Ενα πράγμα σα να πυροβολείτε το πόδι σας...
-
Harisma 23 με όλο το σεβασμό δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Για τις πόλεις που μπορεί να έχουν αρκετές αντιπροσωπείες συνεργεία ναι συμφωνώ. Όταν όμως έχεις μια και η επόμενη είναι μια μιάμιση ώρα και μακρυά θέλει σκεψη το πράγμα γιατί σαφώς παίρνεις το αυτοκίνητο αλλά για όσο υπάρχει εγγύηση υποχρεωτικά παντρεύεσαι και την αντιπροσωπεία, ας πάρουμε παράδειγμα το 2008 με το πρόβλημα με τις δισκοπλακες ξέρω άτομο που τις αλλάξανε δωρεάν ξέρω και άτομο που έκανε ολόκληρο σαματά γιατί του λέγανε πως όταν το πήρε δεν έστρωσε τα φρένα και γιαυτό το έπαθε. Οπότε θεωρώ πως παίζει ρόλο ο αντιπρόσωπος, όχι μεγάλο, μικρό πολύ μικρό αλλά παιζει
Υ. Γ Άσχετο με το τοπικ, σήμερα πήγα σούπερ μάρκετ και ήταν ένα 208 αραγμένο (πανέμορφο) λευκό, τι κοίταξα? Τις δισκοπλακες και είδα πως είχε αυλακακια σχετικά βαθια
-
Όταν όμως έχεις μια και η επόμενη είναι μια μιάμιση ώρα και μακρυά θέλει σκεψη το πράγμα γιατί σαφώς παίρνεις το αυτοκίνητο αλλά για όσο υπάρχει εγγύηση υποχρεωτικά παντρεύεσαι και την αντιπροσωπεία. Οπότε θεωρώ πως παίζει ρόλο ο αντιπρόσωπος, όχι μεγάλο, μικρό πολύ μικρό αλλά παιζει
Σωστά τα λές, αλλά το λές και μόνος σου...ο αντιπρόσωπος (ο έμπορος δηλαδή) μετράει και όχι ο πωλητής. Ο πωλητής είναι για την πώληση, όχι για το συνεργείο. Για το συνεργείο σημασία έχει να είναι σωστός ο υπέυθυνος του συνεργείου και ο ιδιοκτήτητης της αντιπροσωπείας (εαν είναι μικρή). Οπότε ο πωλητής εν τέλη, δεν παίζει και πολύ σημαντικό ρόλο (εκτος εαν κάνει κακή έκπτωση ή κάποια άλλη διευκόλυνση).
-
Και άλλο πεζω με δισκοπλακες ε;
ειχα ίδιο πρόβλημα και με το 108 στα 20000 χλμ.
ευτυχως αλλαχθηκε μετά από επιμονή μου αλλά δεν ξέρω κόστος λόγω μίσθωσης. -
alex mix wrote:
Όταν όμως έχεις μια και η επόμενη είναι μια μιάμιση ώρα και μακρυά θέλει σκεψη το πράγμα γιατί σαφώς παίρνεις το αυτοκίνητο αλλά για όσο υπάρχει εγγύηση υποχρεωτικά παντρεύεσαι και την αντιπροσωπεία. Οπότε θεωρώ πως παίζει ρόλο ο αντιπρόσωπος, όχι μεγάλο, μικρό πολύ μικρό αλλά παιζει
Σωστά τα λές, αλλά το λές και μόνος σου...ο αντιπρόσωπος (ο έμπορος δηλαδή) μετράει και όχι ο πωλητής. Ο πωλητής είναι για την πώληση, όχι για το συνεργείο. Για το συνεργείο σημασία έχει να είναι σωστός ο υπέυθυνος του συνεργείου και ο ιδιοκτήτητης της αντιπροσωπείας (εαν είναι μικρή). Οπότε ο πωλητής εν τέλη, δεν παίζει και πολύ σημαντικό ρόλο (εκτος εαν κάνει κακή έκπτωση ή κάποια άλλη διευκόλυνση).
Μα φυσικα αντιπροσωπος=πωλητης, ο αγοραστης δεν βλεπει τον Σαρακακη πχ, τους πωλητες του βλεπει.
Ο ρολος του πωλητη ειναι ιδιαιτερα σημαντικός καθως αυτος επι της ουσίας εφαρμόζει την εμπορικη πολιτικη του καθε ομιλου. Οταν εψαχνα εγω πχ για αυτοκίνητο, πηγα σε ολες της αντιπροσωπείες της μαρκας που με ενδιέφερε εντος Αθηνων και αντιμετώπισα σημαντικές διαφορες. Στην αντιπροσωπεία που μου εδινε την καλύτερη τιμη, υπήρχε η απαιτηση για προεξόφληση ολου του ποσου εδω και τωρα πριν ακόμη έρθει το αυτοκινητο, κατι που δεν απαίτησαν οι αλλοι. Απο εκει και περα ειναι και θεμα καταναλωτή το πως θα κινηθει. Αρα λοιπον πως δεν παιζει ρολο ο καθε πωλητης=εμπορος στην τελική επιλογή?
Απο εκει και πέρα ειναι και θεμα αγοραστή. Υπαρχουν αρκετοι που κινούνται ντουγρου για το μοντελο που τους αρεσει και θα το παρουν ανεξαρτήτως ορων η ακομη και αν διαπιστώσουν μικρα θεματακια για αυτους. Υπάρχουν ομως και αγοραστες που θα εχουν 2-3 εναλλακτικές και οσο και να τους αρεσει η πρωτη τους επιλογη, ενδεχομενως να οδηγηθούν στις αλλες λογω τιμης, εξοφλησης, αναμονής κτλ
Προσωπικά ανηκω στους 2ους, οταν μου ζητηθηκε ολο το ποσο μπροστα προεξοφληση, ωστε να δικαιολογησουν την χαμηλοτερη τιμη, του αντέτεινα το γνωστο, ενα ποσοστο προκαταβολης και πληρη εξοφληση οταν με παρουν τηλεφωνο και δω το αυτοκινητο στο γκαραζ τους. Στην αρχη προφασιστηκαν διάφορα προσχηματα (δεν μπορουμε να εκτελωνισουμε, ειναι πολιτικη της εταιρειας κτλ) ωσπου τους ειπα το πολυ απλο, παιδια εγω εχω Χ χιλιαρικα να δωσω, τα εχω εδω στην αριστερη μου τσεπη, τα θέλετε? η να πάω στον άλλο που θα τα πάρει?
που θελω να καταληξω, εαν πχ η Peugeot δεν ζηταει ολα τα χρηματα μπροστα (τυχαια ονοματα) αλλα η VW τα ζηταει, ειναι πολυ πιθανο ενας αγοραστης να προτιμησει το 2008 απο το T-Roc, ακομη και εαν ειχε το T-Roc ως πρωτη επιλογη αναμεσα στα 2
-
Fanis75 wrote:
alex mix wrote:
Όταν όμως έχεις μια και η επόμενη είναι μια μιάμιση ώρα και μακρυά θέλει σκεψη το πράγμα γιατί σαφώς παίρνεις το αυτοκίνητο αλλά για όσο υπάρχει εγγύηση υποχρεωτικά παντρεύεσαι και την αντιπροσωπεία. Οπότε θεωρώ πως παίζει ρόλο ο αντιπρόσωπος, όχι μεγάλο, μικρό πολύ μικρό αλλά παιζει
Σωστά τα λές, αλλά το λές και μόνος σου...ο αντιπρόσωπος (ο έμπορος δηλαδή) μετράει και όχι ο πωλητής. Ο πωλητής είναι για την πώληση, όχι για το συνεργείο. Για το συνεργείο σημασία έχει να είναι σωστός ο υπέυθυνος του συνεργείου και ο ιδιοκτήτητης της αντιπροσωπείας (εαν είναι μικρή). Οπότε ο πωλητής εν τέλη, δεν παίζει και πολύ σημαντικό ρόλο (εκτος εαν κάνει κακή έκπτωση ή κάποια άλλη διευκόλυνση).
Μα φυσικα αντιπροσωπος=πωλητης, ο αγοραστης δεν βλεπει τον Σαρακακη πχ, τους πωλητες του βλεπει.
Ξαναδίαβασε σε παρακαλώ. Μιλάει για σερβις ο Αλεξ και σε αυτό απαντάω. Ο πωλητης ΔΕΝ εχει σχέση με το συνεργείο, η εμπλοκή του τελειώνει με την πώληση. Μπορει να ειναι εξαιρετικός ο πωλητης και χάλια το συνεργείο ή το ανάποδο.
Προφανώς για την πώληση οταν ενα πωλητης μου πει €300 με επιστροφή εαν ακυρώσεις και ο άλλος €1.000 χωρις τετοια δυνατότητα, για το ίδιο αυτοκίνητο, εεε ο 1ος με κέρδισε. -
ναι ειναι ξεκαθαρο δεν διαφωνουμε ως προς αυτο
για να γυρισουμε στην αρχικη συζητηση (επι των πωλησεων), σιγουρα η επιτυχια η αποτυχια ενος μοντελου, καθοριζεται και σε συνδυασμο με την εμπορικη στρατηγική του αντιπροσωπου, οπως αυτη εφαρμοζεται απο τους πωλητες. Ανεξαρτητα εαν το αυτοκινητο ειναι ομορφο, αξιοπιστο, δυνατο, εχει το κοινο του κτλ
Εαν πχ ο αντιπροσωπος εχει παγια τακτικη την προεξοφληση, πιθανως να εχει αντικτυπο στις πωλησεις.
-
όλα είναι διαφήμιση.
Έχει πολλούς Ευγένιους με λεφτά εκεί έξω.
-
Προσωπικά επιλογη αυτοκινήτου κάνω από οσα διαβάζω, ακούω και βλέπω.
Ο πωλητής είναι ένας αναγκαστικός ενδιάμεσος. Το παν να ξέρεις το αφεντικό να μιλάς με αυτόν που παίρνει τις αποφάσεις.
Ο dealer παίζει ρόλο αν θα σου κάνει καλύτερη τιμή. Εγώ τους παίζω αρκετά και συνηθως χρησιμοποιώ έναν τρίτο ως λαγό για να αγοράσω από αυτόν που ξέρω με καλύτερη τιμή.
αλλωστε δεν αλλάζω εύκολα μάρκα οποτε με ξέρουν και τους ξέρω.
Και φυσικά δεν περιμένω πολλά από τα χαζα τεστ drive που κάνουν να βγάλω συμπέρασμα.
Αν παρόλα αυτά δεν μείνω ικανοποιημένος από όσα μου λένε και ιδιως την τιμη δεν θα πάρω άλλο αμάξι.
Θα περιμένω.
δεν θα πήγαινα ποτε να αγοράσω αμάξι με 2-3 επιλογές και οποία κάτσει. Σε τέτοια περίπτωση καταλήγεις σε γνωστά μονοπάτια.
οπως όταν μετά το κορολα πήρα το ραβ όπου είχα κοιτάξει και πολυμορφικό που ήταν της μόδας ακόμα τότε και είχα πάρει προσφορες για smax και zafira.
Αλλά κάτι δεν κόλλαγε οποτε με την πρώτη ευκαιρία πήγα στα γνωστά και στην αγαπημένη Τογιότα.
Έκτοτε πρώτα μπαίνει στο μυαλό μου τι θέλω το ψάχνω και άντε να πάω σε καμία έκθεση να το δω και live χωρίς να με μπαλαμουτιασει πωλητής και πάω μετά συνειδητοποιημένος για παζάρι -
Monman 1;
-
Οι τογιοτακηδες είμαστε συνειδητοποιημένοι στα θέλω μας άσε που αγοράζουμε εγγύηση και καιζεν.
Όχι ότι δεν υπάρχουν αλλου καλά αμάξια αλλά αν η Τογιότα βγάλει κάτι κοντά σε αυτό που ψάχνουμε είναι μονόδρομος η ιστορία.
πχ έχω στο μυαλό αλλαγή του γιαρις μιας και ήδη έφτασε 5ετια. Κάτι σε μικρό suv θέλω.
Ε από τη στιγμή που θα βγει το γιαρις κρος το δίλημμα είναι ή γιαρις κρος ή μένουμε με αυτό που έχουμε.
Και ας βγαίνουν τόσα στην κατηγορία αυτή. -
Harisma 23 με όλο το σεβασμό δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Για τις πόλεις που μπορεί να έχουν αρκετές αντιπροσωπείες συνεργεία ναι συμφωνώ. Όταν όμως έχεις μια και η επόμενη είναι μια μιάμιση ώρα και μακρυά θέλει σκεψη το πράγμα γιατί σαφώς παίρνεις το αυτοκίνητο αλλά για όσο υπάρχει εγγύηση υποχρεωτικά παντρεύεσαι και την αντιπροσωπεία, ας πάρουμε παράδειγμα το 2008 με το πρόβλημα με τις δισκοπλακες ξέρω άτομο που τις αλλάξανε δωρεάν ξέρω και άτομο που έκανε ολόκληρο σαματά γιατί του λέγανε πως όταν το πήρε δεν έστρωσε τα φρένα και γιαυτό το έπαθε. Οπότε θεωρώ πως παίζει ρόλο ο αντιπρόσωπος, όχι μεγάλο, μικρό πολύ μικρό αλλά παιζει
Alexmix, προφανώς εννοώ ότι για την αγορά δεν μπορεί να είναι κριτήριο η ικανότητα, προθυμότητα, επάρκεια, ευγένεια κτλ του πωλητή. Πολύ δε περισσότερο σε πόλεις ή νομούς με πολλές αντιπροσωπείες.
Σε περιοχές πιο απομονωμένες, ρόλο πολύ λογικά μπορεί να παίζει το σέρβις και η επάρκεια του (ή όχι). Και πάλι όμως αναφέρομαι στο σέρβις και όχι στις πωλήσεις.
-
Οι τογιοτακηδες είμαστε συνειδητοποιημένοι στα θέλω μας άσε που αγοράζουμε εγγύηση και καιζεν.
Όχι ότι δεν υπάρχουν αλλου καλά αμάξια αλλά αν η Τογιότα βγάλει κάτι κοντά σε αυτό που ψάχνουμε είναι μονόδρομος η ιστορία.
πχ έχω στο μυαλό αλλαγή του γιαρις μιας και ήδη έφτασε 5ετια. Κάτι σε μικρό suv θέλω.
Ε από τη στιγμή που θα βγει το γιαρις κρος το δίλημμα είναι ή γιαρις κρος ή μένουμε με αυτό που έχουμε.
Και ας βγαίνουν τόσα στην κατηγορία αυτή.Αστείο που το γράφεις τώρα, σήμερα το πρωί είχαμε αυτή τη συζήτηση με κάτι κολλητούς (διαδικτυακή), Toyota και VW είναι οι μόνες 2 ξεκάθαρες φυλές που μπορούμε να αναγνωρίσουμε, δεν νομίζω ότι υπάρχουν άλλοι τόσο φανατικοί αγοραστές.
Είχαμε και εμείς μέχρι πρόσφατα ένα Auris αλλά δεν είχε ικανό αντικαταστάτη σε SUV να κοιτάξουμε τότε.
Επίσης γι' αυτό αναφέρω ότι η έλευση του Yaris Cross θα πάρει κυρίως πωλήσεις από τις ήδη υψηλές πωλήσεις Toyota. Όποιος θέλει μεγαλύτερο από Yaris, πρακτικότερο από Corolla, οικονομικότερο και κοντινότερο σε SUV από C-HR θα κοιτάξει πρώτα το Cross πλέον.
Τεράστια εμπορική επιτυχία θα γίνει.
-
Αλίμονο να καθόριζε ο πωλητής το τι αμάξι θα προτιμήσουμε. Όχι πως δεν μπορεί να σε επηρεάσει θετικά ένας εξυπηρετικός επαγγελματίας, αλλά τα λεφτά είναι αρκετά και δεν το αγοράζουμε κάθε μέρα. Ειδικά στα αμάξια το προιόν έχει σε τέτοιο βαθμό τον πρώτο λόγο που ο πωλητής έχει περισσότερο το ρόλο διεκπεραιωτή.
Το προιόν, η διαθεσιμότητα και η τιμή/χρηματοδότηση παίζουν το βασικό ρόλο. Δέχομαι πάντως ότι στην επαρχία που οι επιλογές σε μεταπωλητές είναι συγκεκριμένες μπορεί και να μας επηρεάσει αλλά σε λογικά πλαίσια.
Από εκεί και πέρα πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί ένας αυτοκινητόφιλος με κάποιο ιστορικό συναλλαγών στην ζωή του θα δυσκολευτεί. Άντε στην χειρότερη να.. αυτοεξυπηρετηθεί ! Την δουλίτσα του όμως θα την κάνει. Πάντως επειδή έχω μακροχρόνια τριβή με χοντρική(δόξασι) αλλά και λιανική πώληση παλαιότερα(φτου φτου φτου μακριά από εμάς) αυτό που παρατηρώ είναι ότι προβληματικοί είναι οι πελάτες οι ίδιοι σε συντριπτικό βαθμό. Αγένεια, ημιμάθια, εμμονές, λάθος προσδοκίες και ελληναρισμός (πςς τι είπα,μόνος μου το σκέφτηκα-promise) τα διαπιστώνω ιδίοις όμμασι καθημερινά..
off topic off
-
alex mix wrote:
Harisma 23 με όλο το σεβασμό δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Για τις πόλεις που μπορεί να έχουν αρκετές αντιπροσωπείες συνεργεία ναι συμφωνώ. Όταν όμως έχεις μια και η επόμενη είναι μια μιάμιση ώρα και μακρυά θέλει σκεψη το πράγμα γιατί σαφώς παίρνεις το αυτοκίνητο αλλά για όσο υπάρχει εγγύηση υποχρεωτικά παντρεύεσαι και την αντιπροσωπεία, ας πάρουμε παράδειγμα το 2008 με το πρόβλημα με τις δισκοπλακες ξέρω άτομο που τις αλλάξανε δωρεάν ξέρω και άτομο που έκανε ολόκληρο σαματά γιατί του λέγανε πως όταν το πήρε δεν έστρωσε τα φρένα και γιαυτό το έπαθε. Οπότε θεωρώ πως παίζει ρόλο ο αντιπρόσωπος, όχι μεγάλο, μικρό πολύ μικρό αλλά παιζει
Alexmix, προφανώς εννοώ ότι για την αγορά δεν μπορεί να είναι κριτήριο η ικανότητα, προθυμότητα, επάρκεια, ευγένεια κτλ του πωλητή. Πολύ δε περισσότερο σε πόλεις ή νομούς με πολλές αντιπροσωπείες.
Σε περιοχές πιο απομονωμένες, ρόλο πολύ λογικά μπορεί να παίζει το σέρβις και η επάρκεια του (ή όχι). Και πάλι όμως αναφέρομαι στο σέρβις και όχι στις πωλήσεις.
Harisma 23 ούτε εγώ εννοώ ότι θα πάρω Citroen επειδή ήταν οκ ο πωλητής! Απλά επισημαίνω τις διάφορες ανάμεσα σε ανταγωνιστές, και δε νομιζω να είναι απλά η ευγένεια και ο επαγγελματισμός ενός ανθρώπου.Σίγουρα είναι και γραμμή της εταιρείας! Πόσοι μπορεί να πουν καλα λόγια για VW πχ( μη μου πειτε εξαιρέσεις , κι εγώ είχα ειδική μεταχείριση στην ΕΤΕΑ λόγω πιστότητας τού πατέρα μου , γύρω στα 15 VW και Audi)
SUV/Crossovers Forum