-
Δεν εχει νοημα με τόση ηλιοφάνεια και ανέμους και θάλασσες να πληρώνεις τον Πουτιν για εισαγόμενο αέριο!
Στρατηγική επιλογή (ή επιβολή) η μικρότερη εξάρτηση από το ΦΑ.
Ο κοσμάκης των 700 ευρώ ειναι irrelevant μεγεθος για όσους αποφασίζουν και αν δεν μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο θα βολεύονται με τα ΜΜΜ
Τα ελεγα σε φιλο τις προάλλες που αγορασε προσφατα panda cng με γνωμονα την οικονομία. Και τσακώθηκαμε γιατι του ακύρωνα δηθεν την επιλογή του... Ας απολαύσει την οικονομία όσο διαρκεί και ειδικά στην περίπτωση του υπερκαλυμμένος είναι καθώς έχει 35 λίτρα τεπόζιτο βενζίνης.
-
Το φυσικό αέριο δε στηρίχθηκε για τους εξής λόγους:
-
λόγω ασχετοσύνης. Μη σας κάνει εντύπωση, εδώ οι μισοί μαντράδες κλικάρουν CNG στις αγγελίες τους για αμάξια με υγραέριο.
-
λόγω υψηλού κόστους για τα πρατήρια: όταν θες 300 χιλιάρικα για να βάλεις ΦΑ σε υπάρχον πρατήριο, για να γεμίζουν τα ελάχιστα αμάξια που κυκλοφορούν κι όταν το κάθε αμάξι ΦΑ φουλάρει με 10 ευρώ (οπότε τι κέρδος θα βγάλεις), τι να συζητάμε;
-
λόγω προσπέρασης από δεξιά από την ηλεκτροκίνηση. Έτσι κι αλλιώς, μόνο η Βαγκ το στήριζε ως τεχνολογία. Πέρσι, ανακοίνωσε ότι σταματά την εξέλιξη νέων κινητήρων και θα δώσει τα κονδύλια στις μπαλαντέζες.
Οπότε τι παραπάνω να περιμένουμε στη χώρα μας;
ΥΓ. Στο Βέλγιο, το υγραέριο κοστίζει κάτι αστείο, του στιλ 35 λεπτά το λίτρο. Δηλαδή κάθε 15ετίας, που έκανε μετατροπή σε υγραέριο, μπορεί και κινείται με 2,5 ευρώ τα 100 (τα σουπερμίνι) μέχρι 5 (τα τζιπάκια). Εντάξει, αν είχαμε εδώ αντίστοιχες τιμές, δε θα το άγγιζε τίποτα. Παλιό αμάξι με υγραέριο, εγγυημένη οικονομία.
-
-
Δεν εχει νοημα με τόση ηλιοφάνεια και ανέμους και θάλασσες να πληρώνεις τον Πουτιν για εισαγόμενο αέριο!
Στρατηγική επιλογή (ή επιβολή) η μικρότερη εξάρτηση από το ΦΑ.
Ο κοσμάκης των 700 ευρώ ειναι irrelevant μεγεθος για όσους αποφασίζουν και αν δεν μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο θα βολεύονται με τα ΜΜΜ
Τα ελεγα σε φιλο τις προάλλες που αγορασε προσφατα panda cng με γνωμονα την οικονομία. Και τσακώθηκαμε γιατι του ακύρωνα δηθεν την επιλογή του... Ας απολαύσει την οικονομία όσο διαρκεί και ειδικά στην περίπτωση του υπερκαλυμμένος είναι καθώς έχει 35 λίτρα τεπόζιτο βενζίνης.
Ο κοσμάκης των 700-1200ε αντιπροσωπευει το 90% των Ελλήνων. Δεν είναι irrelevant μέγεθος ,αλλά απλα οι πολιτικοί μας ελέγχουν τα ΜΜΕ και κανουν καθημερινή πλύση εγκεφάλου. Βάζεις τον Ευαγγελάτο να σου λεει οτι πρεπει να κυκλοφορούμε με άλογα και ο κοσμάκης αυτο θα κανει ,διοτι εχει μειωθεί το ΙQ του απο τα big brothers και survivor.
Η ενέργεια απο τα solar panels και τις ανεμογγενήτριες δεν αποθηκεύεται και ειναι 10 φορές πιο ακριβή απο τον λιγνίτη. Οταν μειωθεί το κοστος των μπαταρίων ίσως. Προς το παρον κονομάνε οι εθνικοί μας εργολάβοι και ο ''κοσμάκης'' πάλι τα δέχεται όλα.
Με την οικονομική κρίση που εχει η Ελλάδα μόνο λιγνίτη έπρεπε να καίει ή μαζουτ που καίνε τα καράβια. Διοτι η οικονομική κρίση σκοτώνει εκατονταπλάσιους απο τους ρύπους. Είναι σαν να πεις σε Αφρικανικες χώρες πως πρέπει να κυκλοφορούν με Τεσλα και πως τα παλιά αμάξια μολύνουν το περιβάλλον. Τα ηλεκτρικά, τα green energy και οι κλιματικες ανοησίες είναι για χώρες σαν την Νορβηγία που είναι πλούσιες. Βεβαια και η Νορβηγία εγινε πλουσια απο το ''κακο'' πετρελαιο. Πριν τα πετρέλαια ψαράδες ήταν.
Ο φίλος σου με το panda καλά εκανε. Αν είχε λεφτά θα αγόραζε τεσλα. Και γιατροί ακομα που δεν είναι απατεώνες δεν εχουν λεφτά για ηλεκτρικό. Στην πολυκατοικία μου είναι 2 γιατροί διορισμένοι σε νοσοκομείο και αγορασαν kia sorento.
-
Το τελευταίο του παγωμένου έχει βάθος.
Παντως όπως σας την δίνει το αφορολόγητο των ηλεκτρικων άλλο τόσο μπορεί κάποιον να του την δίνει ο μικρότερος φόρος στο Diesel λόγω co2 (το οποίο ακόμα και σήμερα δεν εχουν βέβαιωθει για την προσαρμογή του πνεύμονα της γης(άλγη και φυτοπλαγκτόν). Διοτι πληρώνουμε οι υπόλοιποι τη διαφορά σε φόρο βενζινης για το φθηνότερο καυσιμο που έχει αυτός (diesel) και παρόλα αυτα ολοι μαζι πληρώνουμε το ιδιο σε φόρους για την υγεία και τα ταμεία της, λόγω των ρύπων που προέρχονται κυρίως από diesel
-
Οι αποφάσεις λαμβάνονται με γνώμονα τα μεγεθη παγκοσμίως.
Το τι συμβαίνει στην Ελλάδα τους είναι αδιάφορο. -
Εγώ δεν ανησυχώ για τους βενζινοκινητήρες γιατί παγκοσμίως οι πολιτικοί των ημερών μας χαρακτηρίζονται από μια αιθεροβάμωνα επιπολαιότητα. Για μια πενταετία ονειρεύονται μια χαζομάρα, την επόμενη πενταετία την σχεδιάζουν, την επόμενη πενταετία την υλοποιούν και στο τέλος διαπιστώνουν ότι ήταν χαζομάρα και ασχολούνται με τα πράγματα που έπρεπε να είχαν προνοήσει. Εν προκειμένω για την ηλεκτροκίνηση, μέχρι και ένας μαθητής δημοτικού, στον οποίον οι γονείς του έχουν εξηγήσει για ποιον λόγο έχουμε blackout το καλοκαίρι, καταλαβαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να υλοποιηθεί.
-
Tα ίδια τα παγκόσμια κέντρα αποφάσεων είναι αυτά που επέβαλλαν στην Βουλγαρία να φτιάξει 118 πρατήρια φ.α., στην Αυστρία 170, στην Σουηδία 140, στην Ελβετία με 2,5 φορές παραπάνω εισόδημα από εμάς(!), 105 στο Βέλγιο, κ.ο.κ.
Εδώ γιατί δεν το έκαναν? Γιατί, πιθανότατα, έπεσαν οι σχετικές παναγίες από τους ντόπιους ισχυρούς πετρελαιάδες, παρέα με την υπενθύμιση μετά φιλικού χτυπήματος στην πλάτη ότι σε κάθε λίτρο βενζίνης που πωλείται προς 1,5 ευρώ το 1 ευρώ είναι φόροι, και το μαλακισμένο κράτος έκανε πίσω. Και το υπονόμευσε καλλιτεχνικά και με τον τρόπο του, ανοίγοντας ένα πρατήριο κάθε 3 χρόνια και αφήνοντας τεράστιες περιοχές της χώρας χωρίς κανένα σημείο ανεφοδιασμού.
Δεν ισχύει το βολικό 'ο πολίτης δεν το αγκάλιασε ποτέ και δεν είδε με καλό μάτι το νέο αυτό καύσιμο'. Ο πολίτης παγκοσμίως είναι ΑΣΧΕΤΟΣ, αλλού περισσότερο, αλλού λιγότερο. Αλλά δεν είναι και (εντελώς) χαζός. Όταν λοιπόν βλέπει ότι δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του όπως θα ήθελε, όταν ψυλλιάζεται ότι το κράτος θα τον αδειάσει αύριο, γιατί δεν υπάρχει εδραιωμένη εμπιστοσύνη, γιατί να το υιοθετήσει? Και μπορεί να τον αδειάσει με πολλούς τρόπους, είτε αυξάνοντας παράλογα την τιμή του φ.α. είτε κλείνοντας και ορισμένα πρατήρια.
Και ήρθαν τώρα, πιθανότατα, τα ίδια τα λόμπια από το εξωτερικό, και τραβάνε το αυτί της κυβέρνησης και της λένε : που είναι ρε μαλάκες τα πρατήρια φ.α. στην Εγνατία και στην Πάτρα, τις πύλες εισόδου και εξόδου στη χώρα? Πως θα προχωρήσει το εμπόριο? Και σπεύδει τώρα το κράτος, εν έτει 2021 και με δεδομένη την απόφαση μεγάλων εταιρειών να απέχουν από τo cng προς χάριν, προφανώς, της ηλεκτροκίνησης, να φτιάξει 7 πρατήρια στην Εγνατία, άλλα 2 στην ε.ο. Αθήνας-Θεσνίκης και 1 στην Πάτρα. Και νάσου οι ανακοινώσεις για την πράσινη ενέργεια, το περιβάλλον, τις μειώσεις στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τα ΝΟχ, και νάσου μια ετεροχρονισμένη επίθεση φιλίας στον πολίτη και στον επαγγελματία να αγκαλιάσει το νέο αυτό καύσιμο.
Το ίδιο το κράτος που χρόνια τώρα το υπονομεύει.
Το ίδιο το κράτος που έφτιαξε πριν 3 χρόνια αγωγό φ.α. από Αττική σε Μεγαλόπολη, για να καίει φ.α. πλέον το εργοστάσιο, αλλά τον έκανε μόνο γι' αυτές τις ανάγκες. Αν όμως αντί για αγωγό διαμέτρου 500mm που τον έκανε τον έφτιαχνε 600mm, όπου το συνολικό κόστος του έργου θα ήταν +10% από αυτό που στοίχισε τώρα (τα νούμερα τυχαία, αλλά ρεαλιστικά), θα έφερνε φ.α. για θέρμανση και κίνηση σε άλλους τρεις νομούς (την μισή Κορινθία, την μισή Αργολίδα και την Αρκαδία). Αλλά δεν το έκανε, ενώ μπορούσε.
Το ίδιο το κράτος που δεν είχε μέχρι πριν 3 μήνες φτιάξει πρατήριο φ.α. στην Πελοπόννησο, παρόλο που 1 εκατομμύριο από καταγωγής πελοποννήσιοι ζουν στην Αττική.
Το ίδιο το κράτος που δεν έχει πρατήριο φ.α. σε Μακεδονία, Θράκη και Ήπειρο, κάτω από το υπέδαφος των οποίων περνάνε οι αγωγοί τροφοδοσίας φ.α. της χώρας! και έφτιαξε μόλις φέτος ένα πρατήριο στα Γιάννενα με φ.α. εκ μεταφοράς!
Και γιατί τώρα, στην αυγή της ηλεκτροκίνησης, ήρθαν τα παγκόσμια κέντρα αποφάσεων και ζητάνε πρατήρια φ.α. σε Εγνατία και αλλού? Γιατί στα φορτηγά η ηλεκτροκίνηση είναι ανύπαρκτη ακόμη και θα είναι έτσι για αρκετά χρόνια. Γιατί αν αυτή τη στιγμή ένα φορτηγό TIR ήταν ηλεκτρικό (η τεχνολογία υπάρχει) θα έκανε 500.000 ευρώ για να έχει μια στοιχειώδη αυτονομία, ποσό που ουδείς φορτηγατζής δεν έχει να διαθέσει όταν ένα πετρελαιοκίνητο κάνει 130.000 ευρώ.
Και σου λένε τώρα τα λόμπια : 'φτιάξτε πρατήρια φ.α. σαν ενδιάμεση λύση για τα βαρέα οχήματα'. Και το κράτος είναι πλέον ασφαλές, και θα το κάνει, αφού το φ.α. στα ιχ είναι πλέον καμμένο χαρτί, ουδείς πλην εξαιρέσεων δεν θα αγοράσει εν έτει 2021 ιχ φ.α., το πουλάκι πέταξε για πάντα. Μαζί και η πιθανότητα να είχες καθαρίσει σε τεράστιο βαθμό το μικροκλίμα των ελληνικών πόλεων, με μια εύκολη, φθηνή και άμεση λύση μέχρι να βρεις κάτι άλλο στην πορεία, λέγε με ηλεκτρικά ιχ, υδρογόνο, χουατέβερ.
-
-
Nα πούμε εδώ ότι η εε θα ανακοινώσει την ντιρεκτίβα euro 7 τον Νοέμβριο.
Και δράττομαι της ευκαιρίας να θέσω ένα διαδικτυακό συμβολικό στοίχημα. Ότι τα περί 90% μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου που λέγονται προσυνεδριακά θα πεταχτούν ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ στον πλησιέστερο κάλαθο αχρήστων. Γιατί? Γιατί πιστεύω ότι η εε δεν θα πυροβολήσει τα πόδια της, την αυτοκινητοβιομηχανία της δηλαδήΣ την ίδια στιγμή που αμερική και κίνα ετοιμάζονται για ντου εφ' όλης της ύλης.
Μέχρι τότεΣ υπομονή and keep posting.
-
Όποιος διαβάσει μόνο τον τίτλο θα καταλάβει ότι σε 5 χρόνια θα απαγορευτούν τα πάντα εκτός από τα ηλεκτρικά. Όποιος διαβάσει λίγο και μέσα θα καταλάβει ότι το άρθρο είναι μια μπούρδα που μεγαλοποιεί και τραγικοποιεί τις διαπραγματεύσεις για τα όρια ρύπων που θα ισχύουν κάποτε στο μέλλον ,πόσο και από πότε άγνωστο.
Φυσικά καλά κάνουν και πιέζουν οι πολιτικοί για αυστηρά όρια γιατί όσο άσχετος στα τεχνικά θέματα και να είσαι καταλαβαίνεις ότι πχ η VW σε κοροϊδεύει -μια ακόμη φορά - γιατί ο ανταγωνιστής της τα φτιάχνει τα υβριδικά και τα μοσχοπουλάει ακόμη και τα μικρά σαν το yaris γίνονται ανάρπαστα και οχι μόνο στην Ελλάδα .
Στο τέλος φυσικά θα υπάρξουν οι κατάλληλοι συμβιβασμοί γιατί φυσικά κανένας Ευρωπαίος πολιτικός δεν θέλει να καταστρέψει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία προς όφελος των απωανατολικών ανταγωνιστών , άρα θα έχουμε για πολλά ακόμη χρόνια παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης υπολογίζω 15-20 που φυσικά θα μολύνουν λιγότερο.
-
Αυτό το άρθρο παίζει μετά τα Χριστούγεννα συνέχεια, και ποσταρεται κάθε 15 μέρες από τα site, και έπειτα από κάποιον από εμάς.
Το έχω διαβάσει τουλάχιστον 4 φορές με διαφορετική ημερομηνία.
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ένα ισχυρό λόμπι πολιτικάντηδων στις Βρυξέλλες που πιέζουν έντονα προς την ηλεκτροκίνηση.
Ελπίζω να επικρατήσει η λογική στο τέλος, γιατί υπάρχει το ενδεχόμενο να καταστραφεί η Ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και να συμπαρασύρει συνολικά την Ευρωπαϊκή Ένωση, και να γίνουμε άμεσα εμείς ο 3ος κόσμος (καθώς ως γνωστόν πρώτες ύλες και φθηνά εργατικά ΔΕΝ υπάρχουν στην Ευρώπη).
-
Σωστός , κλικ μπειτ άρθρα μην ασχολείστε μέχρι να βγει ΤΕΛΙΚΗ και ΟΡΙΣΤΙΚΗ απόφαση .
-
Ξεχνατε πόσο ρόλο παίζουν πια οι Πράσινοι στα πραγματα ... Μπορεί να μην είναι 2025 αλλά μιλάμε για φανατικούς.
Οταν προκειται για οικονομικές και εμπορικές συναλλαγές μην αφήνετε τα πιστεύω σας και την αποψη σας να υπερισχύουν στην κρίση σας.
-
Κάποτε αγόραζες το Leon με φυσικό αέριο κάπου στα 20-21 χιλιάρικα. Τώρα έχει τιμή καταλόγου 25+, οπότε με κάνα εξτραδάκι και μεταλλικό χρώμα και έξοδα ετοιμασίας, θα θες 26,5-27 χιλιάρικα. Πώς έχουν πάρει οι τιμές την ανηφόρα;
-
Κάποτε αγόραζες το Leon με φυσικό αέριο κάπου στα 20-21 χιλιάρικα. Τώρα έχει τιμή καταλόγου 25+, οπότε με κάνα εξτραδάκι και μεταλλικό χρώμα και έξοδα ετοιμασίας, θα θες 26,5-27 χιλιάρικα. Πώς έχουν πάρει οι τιμές την ανηφόρα;
Σωστά τα λες φίλε, αυτά έλεγα κ εγώ κ προσπαθούσα να εξηγήσω οτι τα ηλεκτρικά εν τέλει με την επιδώτηση δεν ειναι κ τόσο ακριβά (αν βάλεις κ την καθημερινή απόσβεση λόγω χαμηλότερου κόστους κίνησης), ειναι γενικό το φαινόμενο, τα αυτοκίνητα έχουν ανέβει κ για να πάρεις κάτι αξιόλογο για την φαμήλια πας λίγο κάτω από τα 30. Αυτή δυστυχώς ειναι η σημερινή πραγματικότητα. Κ βάλε κ τα καθημερινά έξοδα σε πετρέλαιο/βενζίνη κτλ, το κόστος του αυτοκινήτου μαζί με την συντήρηση έχει εκτοξευτεί!!!
-
Bασικά είναι η πρώτη φορά που το Leon διατίθεται με κινητήρα cng.
-
Βασικά όχι.
-
19090 Νοέμβριος 2020. Έχω κρατήσει τον επίσημο τιμοκατάλογο.
Για το Leon CNG
-
dimsabas wrote:
Θέλω να πιστεύω ότι δε χάνεται, αλλά ζεις σε μια αβεβαιότητα. Έχω πάρει ηλεκτρικό ποδήλατο από τέλη Οκτώβρη και δεν έχω δει φράγκο ακόμα. Την περασμένη εβδομάδα έγραψαν κάποιοι ότι πήραν την επιδότηση. Μακάρι να τα δώσει, γιατί έχω μια κάποια αγωνία. Και φαντάσου να μην περιμένεις το 800άρι, αλλά 5-6 χιλιάρικα σε καθημερινό αμάξι. Δηλαδή ένα 208 ή ένα e-Up. Εκεί μιλάμε για καθημερινούς αγοραστές, όχι για τον πλούσιο με το Model 3 Performance.
+1
Κι εγώ με ηλεκτρ.ποδήλατο από μέσα Σεπτεμβρίου αγορασμένο περιμένω τα 710 ευρώ ακόμα.Ενώ είχα πάρει έγκριση αρχές Νοέμβρη,κατάφερα να έχω τα τελικά χαρτιά έτοιμα Φλεβάρη (για να μου δώσει φορολ.ενημερότητα έπρεπε να έχω εξοφλήσει όλο τον ΕΝΦΙΑ) και τελειώνοντας 11/3/21 μου είπαν ότι σε 20μέρες με 1μήνα θα μπουν τα χρήματα (αν δεν τα δω Δευτέρα,ξανά email,τουλάχιστον εκεί απαντούν πιο γρήγορα από τηλέφωνο).
Όταν ρώτησα ένα παλληκάρι του υπουργείου 'καλά πρέπει να ξοφλήσω τα πάντα στην εφορία,για να πάρω ασφ.ενημερότητα και επιδότηση,αυτό πως θα το καταφέρει ο περισσότερος κόσμος;' μου απάντησε ότι έχω δίκιο αλλά δεν έχει βρεθεί κάποια άλλη φόρμουλα ακόμη.Του είπα 'τότε να πείτε ανοιχτά στον κόσμο πως πριν πάει για την επιδότηση,να μην χρωστάει τίποτα στο δημόσιο,αλλιώς γιοκ'.
dimsabas, χάνεται η επιδότηση αν 6μήνες μετά την έγκριση (δηλ. το Νοέμβρη για μένα,είχα περιθώριο ως Μάιο),δεν καταθέσεις τα τελικά έγγραφα (μόνο σε ειδικές περιπτώσεις παίρνει κανένα 2μηνο παράταση ακόμη)
Προς επιβεβαίωση των όσων λέγαμε:
https://www.newsauto.gr/electric/ilektrokinisi-kratiki-triklopodia-stin-kratiki-epidotisi/
Kαι φυσικά πέρασε ο μήνας κι ακόμη δεν μου καταβλήθηκε το ποσό της επιδότησης για το ποδήλατο.. Η νέα ερώτηση μου -στις 12/4/2021- μέσω email: '* Καλησπέρα σας,*
Σε προηγούμενη επικοινωνία μας με είχατε ενημερώσει πως η εκταμίευση της επιδότησης στον τραπ. λογαριασμό μου θα εκτελεσθεί εντός 20 ημερών με 1 μηνός. Επειδή παρήλθε το χρονικό αυτό διάστημα (11/3/2021 η ολοκλήρωση της έγκρισης) και δεν έχει κατατεθεί το ποσό, έχει διαφοροποιηθεί κάτι; Nα αναμένω το ποσό εντός της εβδομάδας κι αν όχι να σας ενημερώσω πάλι;
Eυχαριστώ.'Κι η απάντηση: ' Καλησπέρα σας, δεν μπορούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα σας με ακρίβεια , η πληροφορία που μπορούμε να μεταφέρουμε είναι ότι η διαδικασία πληρωμών ξεκίνησε στις 1.4.2021 και θα εξελίσσεται με βάση την χρονική προτεραιότητα των αιτήσεων
*Στην διάθεση σας *
Help Desk'
Υ.Γ. Η αγορά του ποδηλάτου έγινε 11-9-2020...
-
panormus772 wrote:
dimsabas wrote:
Θέλω να πιστεύω ότι δε χάνεται, αλλά ζεις σε μια αβεβαιότητα. Έχω πάρει ηλεκτρικό ποδήλατο από τέλη Οκτώβρη και δεν έχω δει φράγκο ακόμα. Την περασμένη εβδομάδα έγραψαν κάποιοι ότι πήραν την επιδότηση. Μακάρι να τα δώσει, γιατί έχω μια κάποια αγωνία. Και φαντάσου να μην περιμένεις το 800άρι, αλλά 5-6 χιλιάρικα σε καθημερινό αμάξι. Δηλαδή ένα 208 ή ένα e-Up. Εκεί μιλάμε για καθημερινούς αγοραστές, όχι για τον πλούσιο με το Model 3 Performance
+1
Κι εγώ με ηλεκτρ.ποδήλατο από μέσα Σεπτεμβρίου αγορασμένο περιμένω τα 710 ευρώ ακόμα.Ενώ είχα πάρει έγκριση αρχές Νοέμβρη,κατάφερα να έχω τα τελικά χαρτιά έτοιμα Φλεβάρη (για να μου δώσει φορολ.ενημερότητα έπρεπε να έχω εξοφλήσει όλο τον ΕΝΦΙΑ) και τελειώνοντας 11/3/21 μου είπαν ότι σε 20μέρες με 1μήνα θα μπουν τα χρήματα (αν δεν τα δω Δευτέρα,ξανά email,τουλάχιστον εκεί απαντούν πιο γρήγορα από τηλέφωνο).
Όταν ρώτησα ένα παλληκάρι του υπουργείου 'καλά πρέπει να ξοφλήσω τα πάντα στην εφορία,για να πάρω ασφ.ενημερότητα και επιδότηση,αυτό πως θα το καταφέρει ο περισσότερος κόσμος;' μου απάντησε ότι έχω δίκιο αλλά δεν έχει βρεθεί κάποια άλλη φόρμουλα ακόμη.Του είπα 'τότε να πείτε ανοιχτά στον κόσμο πως πριν πάει για την επιδότηση,να μην χρωστάει τίποτα στο δημόσιο,αλλιώς γιοκ'.
dimsabas, χάνεται η επιδότηση αν 6μήνες μετά την έγκριση (δηλ. το Νοέμβρη για μένα,είχα περιθώριο ως Μάιο),δεν καταθέσεις τα τελικά έγγραφα (μόνο σε ειδικές περιπτώσεις παίρνει κανένα 2μηνο παράταση ακόμη)
Προς επιβεβαίωση των όσων λέγαμε:
https://www.newsauto.gr/electric/ilektrokinisi-kratiki-triklopodia-stin-kratiki-epidotisi/
Kαι φυσικά πέρασε ο μήνας κι ακόμη δεν μου καταβλήθηκε το ποσό της επιδότησης για το ποδήλατο.. Η νέα ερώτηση μου -στις 12/4/2021- μέσω email: '* Καλησπέρα σας,*
Σε προηγούμενη επικοινωνία μας με είχατε ενημερώσει πως η εκταμίευση της επιδότησης στον τραπ. λογαριασμό μου θα εκτελεσθεί εντός 20 ημερών με 1 μηνός. Επειδή παρήλθε το χρονικό αυτό διάστημα (11/3/2021 η ολοκλήρωση της έγκρισης) και δεν έχει κατατεθεί το ποσό, έχει διαφοροποιηθεί κάτι; Nα αναμένω το ποσό εντός της εβδομάδας κι αν όχι να σας ενημερώσω πάλι;
Eυχαριστώ.'Κι η απάντηση: ' Καλησπέρα σας, δεν μπορούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα σας με ακρίβεια , η πληροφορία που μπορούμε να μεταφέρουμε είναι ότι η διαδικασία πληρωμών ξεκίνησε στις 1.4.2021 και θα εξελίσσεται με βάση την χρονική προτεραιότητα των αιτήσεων
*Στην διάθεση σας *
Help Desk'
Υ.Γ. Η αγορά του ποδηλάτου έγινε 11-9-2020...
Πάλι καλά που απαντάνε, είναι μία κάποια πρόοδος..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά