-
προσωπικα πιστευω οτι ολα τα περι φιμωματος ειναι αρλουμπες. Ιδια χαρτογραφηση θα εχουν....απλα για αλλους λογους μπορει να δημιουργειται η αισθηση στον οδηγο για πιο γρηγορο/αργο. Λογοι οπως το βαρος, η υστερηση στο ηλεκτρογκαζο κλπ.
και φυσικα μολυ πιθανο να ειναι και Placebo, αφου δεν οδηγουν τα συγκρινομενα αυτοκινητα back to back και συζηταμε για μικροδιαφορες
-
Παιδιά για να μην παρεξηγηθουν τα λόγια μου.
Κ φυσικά δεν έχουν τεράστια διαφορά. Η διαφορά των δύο EcoBoost 1.0 mh 155hp και 1.5 tsi 150hp έχει να κάνει με την απόκριση του γκαζιού κυρίως στις χαμηλές στροφές (2000rpm έως 5000rpm ) πιστεύω λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης του φοκους.
- οδηγώντας και τα δύο σε sport mode είδα την μικρή αυτή διαφορά που σας είπα παραπάνω.
Τεσπα μετά και την σημερινή μου εμπειρία με το i30 n line. Έχω καταλήξει κατά 90% στον leon fr plus. Πήρα τίμια προσφορά και από τις δύο αντιπροσωπείες της Θεσσαλονίκης.
-
Ξέρουμε αν μπαινει το full link (apple car play,android auto,mirror link)στην 8.25 infotainment; Η εδώ αντιπροσωπεία μου είπε ότι γίνεται να δω χάρτες από κινητό (googlemaps) μόνο στη δεκάρα οθόνη,όμως είναι δυνατόν; Και είναι πολλα τα φραγκα για 10'+full link..
-
Το full link μπαίνει παντού, ακόμα και σε μικρότερες οθόνες.
-
Ξέρουμε αν μπαινει το full link (apple car play,android auto,mirror link)στην 8.25 infotainment; Η εδώ αντιπροσωπεία μου είπε ότι γίνεται να δω χάρτες από κινητό (googlemaps) μόνο στη δεκάρα οθόνη,όμως είναι δυνατόν; Και είναι πολλα τα φραγκα για 10'+full link..
Μπαίνει και στην 8.25 κανονικά. Το κόστος είναι περίπου στα 200 ευρώ. Βέβαια μπορείς να την ζητήσεις και σαν δώρο στην προσφορά που θα σου κάνουν στην αντιπροσωπεία.
-
Almost as good as a golf (difference is negligible)
Better riding quality and soundproofing compared to focus
Focus has better stearing
-
Επειδή κ εγώ είμαι μεταξύ fr plus και i30 fastback n line για πες μας πιο αναλυτικά αν μπορείς γιατί επιλέγεις το seat,μετά το test drive.εντυπωσεις σε ποιότητα εσωτερικού,ηχομόνωση κλπ.τι τιμή σου έδωσαν για το fr plus;κάνουν κάνα σκοντο;
-
Almost as good as a golf (difference is negligible)
Better riding quality and soundproofing compared to focus
Focus has better stearing
https://www.autoexpress.co.uk/family-hatchbacks/352716/seat-leon-vs-volkswagen-golf-vs-ford-focus
Και εδω λενε αλλα πραγματα. Ποιον να πιστεψεις;
-
Vdx wrote:
Almost as good as a golf (difference is negligible)
Better riding quality and soundproofing compared to focus
Focus has better stearing
https://www.autoexpress.co.uk/family-hatchbacks/352716/seat-leon-vs-volkswagen-golf-vs-ford-focus
Και εδω λενε αλλα πραγματα. Ποιον να πιστεψεις;
Μέχρι να οδηγήσω το leon θα εμπιστευτώ αυτόν που οδηγεί σε ελληνικούς δρόμους και στην συγκεκριμένη περίπτωση σε κακής ποιότητας οδόστρωμα! Δεν το διάβασα αλλά σην Αγγλία έχουν ένα κόλλημα με την ford....
-
Να μην πιστεύεις κανένα 'δημοσιογράφο' γιατί ο καθένας κρίνει με βάση το συμφέρον του μέσου που εκπροσωπεί.
Ειδικά για τους Άγγλους, επειδή τους διαβάζω πολλά χρόνια, οι γενικοί 'κανόνες' έχουν ως εξής:
-
Αν υπάρχει Ford κερδίζει (οι Άγγλοι νομίζουν ότι τα Ford είναι 'αγγλικά' κατά κάποιον τρόπο)
-
Αν δεν υπάρχει Ford κερδίζουν τα VW (φαίνεται ότι τους ταΐζει χοντρά το μαύρο ταμείο)
-
Αν δεν υπάρχουν VW κερδίζουν οι μάρκες του ομίλου VW
-
Αν δεν υπάρχουν VAG τότε χάνουν οι Γάλλοι και οι Ιταλοί και κερδίζουν οι Ασιάτες γιατί δεν υπάρχουν άλλοι...
Φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και ανατροπές σε αυτούς τους κανόνες αλλά στα περισσότερα τεστ διαχρονικά ισχύουν...
-
-
Να μην πιστεύεις κανένα 'δημοσιογράφο' γιατί ο καθένας κρίνει με βάση το συμφέρον του μέσου που εκπροσωπεί.
Ειδικά για τους Άγγλους, επειδή τους διαβάζω πολλά χρόνια, οι γενικοί 'κανόνες' έχουν ως εξής:
- Αν υπάρχει Ford κερδίζει (οι Άγγλοι νομίζουν ότι τα Ford είναι 'αγγλικά' κατά κάποιον τρόπο)
- Αν δεν υπάρχει Ford κερδίζουν τα VW (φαίνεται ότι τους ταΐζει χοντρά το μαύρο ταμείο)
- Αν δεν υπάρχουν VW κερδίζουν οι μάρκες του ομίλου VW
- Αν δεν υπάρχουν VAG τότε χάνουν οι Γάλλοι και οι Ιταλοί και κερδίζουν οι Ασιάτες γιατί δεν υπάρχουν άλλοι...
Φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και ανατροπές σε αυτούς τους κανόνες αλλά στα περισσότερα τεστ διαχρονικά ισχύουν...
Συμφωνώ και επαυξάνω, με τις όποιες εξαιρέσεις.
Το (4) μπορεί να παίζει, αλλά σε γενικές γραμμές κάπως έτσι πάει.
Θα μπορούσα να προσθέσω και κάποια ακόμα.Το δυστύχημα είναι ότι ενώ πλέον η ίδια ιστορία επί χρόνια έχει γίνει καθεστώς,
ενώ ξέρεις από πριν τον τυφλοσούρτη που θα ακολουθήσει κάθε δημοσιογράφος,
υπάρχει κόσμος που παρασύρεται από τους μεσάζοντες της επικοινωνίας.Αντικειμενικά δημιουργείται ένα κλίμα
και για όποιον έχει ανάγκη την αποδοχή των επιλογών του από τους άλλους,
έχει καλώς να λαμβάνει υπόψη το αποτέλεσμα κάθε «δοκιμής»
όσο προβλέψιμο κι αν έχει γίνει. -
Να μην πιστεύεις κανένα 'δημοσιογράφο' γιατί ο καθένας κρίνει με βάση το συμφέρον του μέσου που εκπροσωπεί.
Ειδικά για τους Άγγλους, επειδή τους διαβάζω πολλά χρόνια, οι γενικοί 'κανόνες' έχουν ως εξής:
-
Αν υπάρχει Ford κερδίζει (οι Άγγλοι νομίζουν ότι τα Ford είναι 'αγγλικά' κατά κάποιον τρόπο)
-
Αν δεν υπάρχει Ford κερδίζουν τα VW (φαίνεται ότι τους ταΐζει χοντρά το μαύρο ταμείο)
-
Αν δεν υπάρχουν VW κερδίζουν οι μάρκες του ομίλου VW
-
Αν δεν υπάρχουν VAG τότε χάνουν οι Γάλλοι και οι Ιταλοί και κερδίζουν οι Ασιάτες γιατί δεν υπάρχουν άλλοι...
Φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και ανατροπές σε αυτούς τους κανόνες αλλά στα περισσότερα τεστ διαχρονικά ισχύουν...
Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά ξέχασες 2 παράγοντες ακόμη, η Vauxhall, όσο ήταν στην GM πάλι ήταν 'τοπική' μάρκα, τώρα που είναι PSA/Stellantis δεν ξέρω (έχω να πάω χρόνια στο νησί) και επίσης Honda/Toyota είχαν μεγάλα παραγωγικά εργοστάσια (ζούσα κοντά σε Toyota factory μια περίοδο και όλα τα στελέχη ήταν Ιάπωνες, μάλιστα δεν μίλαγαν καν Αγγλικά! Αλλά λόγω αυτού είχαμε ένα απίστευτο σουσαδικο - με το ζόρι παραγγελναμε, μόνο μία κοπελίτσα κουτσομιλαγε Αγγλικά).
Αυτό με τη Ford επίσης είναι σχεδόν ανέκδοτο.
Και το άλλο με VAG σχεδόν τραγικό.
-
-
Να μην πιστεύεις κανένα 'δημοσιογράφο' γιατί ο καθένας κρίνει με βάση το συμφέρον του μέσου που εκπροσωπεί.
Ειδικά για τους Άγγλους, επειδή τους διαβάζω πολλά χρόνια, οι γενικοί 'κανόνες' έχουν ως εξής:
- Αν υπάρχει Ford κερδίζει (οι Άγγλοι νομίζουν ότι τα Ford είναι 'αγγλικά' κατά κάποιον τρόπο)
- Αν δεν υπάρχει Ford κερδίζουν τα VW (φαίνεται ότι τους ταΐζει χοντρά το μαύρο ταμείο)
- Αν δεν υπάρχουν VW κερδίζουν οι μάρκες του ομίλου VW
- Αν δεν υπάρχουν VAG τότε χάνουν οι Γάλλοι και οι Ιταλοί και κερδίζουν οι Ασιάτες γιατί δεν υπάρχουν άλλοι...
Φυσικά πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις και ανατροπές σε αυτούς τους κανόνες αλλά στα περισσότερα τεστ διαχρονικά ισχύουν...
Τον εμπιστεύομαι μέχρι ενός βαθμού, μου αρέσει η προσέγγιση του, γενικά είναι του vw group αλλά δεν είναι θανατικός και είναι αρκετά αντοικειμενηκος, επίσης στο συγκεκριμένο βίντεο οδηγεί σε κακό οδόστρωμα σπάνιο για review.
+1 για τους Άγγλους!
-
Δεν μιλαω για την συκγριση με τα Ford αλλα μεταξυ seat και golf. Στην εδω συγκριση γραφει οτι το seat ειναι ιδιο στην ανεση και ποιοτητα κυλισης με το golf αλλα και ποιο σπορ στησιμο, κατι το ποιο ξερουμε οτι δεν μπορει να υσχυει, ενω στο αγγλικο τα γραφει , για μενα πιο καλα.
-
είχαμε ένα απίστευτο σουσαδικο
Ούτε στο σκυλί μου δεν δίνω φύκια και ωμό ψάρι...
Στην Αγγλία έξω έτρωγα σε pubs, αγγλικά φαγητά, όχι φύκια...
-
-
Dublin wrote:
είχαμε ένα απίστευτο σουσαδικο
Ούτε στο σκυλί μου δεν δίνω φύκια και ωμό ψάρι...
Στην Αγγλία έξω έτρωγα σε pubs, αγγλικά φαγητά, όχι φύκια...
Καλά, και εγώ pub-οβιος μεγάλος ήμουν!
Κουβεντουλα με τους γέρους Άγγλους (οι περισσότεροι καταπληκτικοί άνθρωποι, καμία σχέση με τους νέους), ales και μπριζόλα πάνω στο μαντέμι να τσιρτσιριζει, αλλά αυτό το σουσαδικο ήταν το καλύτερο που έχω πάει οπουδήποτε (ακόμη και Ασία που ταξίδεψα).
Πάντως και το fish n chips φερμένο απ' έξω είναι, το μόνο Αγγλικό είναι το Sunday Roast!
-
Πολλά αγγλικά φαγητά υπάρχουν, π.χ. kidney pie (λατρεία), αλλά μην το κάνουμε 'αγγλογνωσία' το topic.
-
Καλησπέρα.
Έπειτα από την ήττα που έφαγα από το focus που το είχα παραγγείλει τον Γενάρη κ περίμενα τέλος του μηνα να παραλάβω, την προηγούμενη βδομάδα με ένα email μου ανακοίνωσαν πιθανή κατασκευή τέλος Σεπτεμβρίου... οπότε και το ακύρωσα.
Ξανά βγήκαμε λοιπόν στο σεργιάνι για ψάξιμο hatchback..
Και εδώ θέλω την βοήθεια / εμπειρία / συμβουλή σας.. είμαι ανάμεσα στο leon fr plus 1.5 tsi 150hp και i30 n line 159hp.
Το leon το έκανα τεστ ντραιβ ομολογώ ότι δεν είχε την σπιρτάδα του focus 1.0 mh με τους 155hp ίσως και λόγω της ηλεκτρικής υποβοήθησης του focus παρ'όλα αυτά σε αίσθηση τιμονιού και χώρους αμαξώματος με βρίσκει αρκετά ικανοποιημένο αυτές τις μέρες θα κάνω κάνω τεστ ντραιβ κ το i30 να έχω μια εικόνα κ από εκεί.
Πριν καταλήξεις σε SEAT κοίτα το δίκτυο εξυπηρέτησης αν σε εξυπηρετεί. Στην Αττική είναι υπό διάλυση και στην επαρχία υπάρχουν γεωγραφικές περιοχές χωρίς συνεργείο. Κάτι άκουσα ότι σε όλη την Πελοπόννησο υπάρχει ένα μόνο συνεργείο στην Πάτρα. Εγώ αν χρειαστώ συνεργείο πρέπει από Χαλάνδρι να πάω τέρμα Τατοϊου στην Εθνική Οδό, στον Μητρούση.
Ανύπαρκτο δίκτυο, υπό διάλυση.
-
Εγώ αν χρειαστώ συνεργείο πρέπει από Χαλάνδρι να πάω τέρμα Τατοϊου στην Εθνική Οδό, στον Μητρούση.
Γιατί το λές αυτό? Έχει 3-4 συνεργεία πολύ πιο κοντά σου. Εκτός εαν εννοείς ότι δεν είναι καλά. Πάντως υπάρχουν και της Βελμάρ στο Μαρούσι ποη πήγαινα το Ford μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις για εξουσιοδοτημένο.
Seat Leon Mk4 (2020)