-
Νομίζω ότι ξεκινάς από λάθος βάση. Η ηλεκτρική εκδοχή είναι ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο για να το οδηγείς καθημερινά, αυτή είναι η βασική της υπεροχή. Πολύ πιο ξεκούραστη, αρχοντική, γρήγορη, ήσυχη, αγχολυτική. Ειδικά σε μια Merc, αναδεικνύει πάρα πολύ τις παραδοσιακές της αξίες. Το ότι βγαίνει φθηνότερη είναι ένα ακόμα προσόν. Όχι το βασικό. Συμβαίνει βέβαια με πολλά ηλεκτρικά, απλά μαθηματικά είναι άλλωστε, άλλο που πολλοί δεν το παραδέχονται.
Καλοτάξιδη και πάντα αγχολυτική και χαλαρωτική. Θεωρώ δεδομένο ότι στο πρώτο σου κατέβασμα στην Αθήνα θα είσαι προσεκτικός με την ταχύτητα κίνησης. Σύμφωνα με όσα βλέπω εδώ (https://ev-database.org/car/1147/Mercedes-EQA-250), καλό θα ήταν να σταματήσεις για κάνα τεταρτάκι στον σταθμό φόρτισης στην Αταλάντη, για να είσαι άνετος και ξέγνοιαστος. Δώσε χρόνο στο να μάθεις το αυτοκίνητο και ρίξε την ταχύτητα κίνησής σου αν είναι απαραίτητο. Δηλαδή πολλές φορές, σε απόσταση που είναι οριακή, είναι προτιμότερο να κάνεις όλο το ταξίδι με 110 και να μη σταματήσεις καθόλου από το να ταξιδεύεις με 130 και να πρέπει να σταματήσεις 20΄. Θα σου βγει ίδιος χρόνος στο τέλος, αλλά με διαφορά στο κόστος.
Πέτυχα κιόλας μια λευκή BMW ix3. Σε απασχόλησε καθόλου ή πήγες καρφί στην Merc;
-
του δίνει βοήθημα το κράτος να πάρει αυτοκίνητο 51000€;
-
Νομίζω ότι ξεκινάς από λάθος βάση. Η ηλεκτρική εκδοχή είναι ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο για να το οδηγείς καθημερινά, αυτή είναι η βασική της υπεροχή. Πολύ πιο ξεκούραστη, αρχοντική, γρήγορη, ήσυχη, αγχολυτική. Ειδικά σε μια Merc, αναδεικνύει πάρα πολύ τις παραδοσιακές της αξίες. Το ότι βγαίνει φθηνότερη είναι ένα ακόμα προσόν. Όχι το βασικό. Συμβαίνει βέβαια με πολλά ηλεκτρικά, απλά μαθηματικά είναι άλλωστε, άλλο που πολλοί δεν το παραδέχονται.
Καλοτάξιδη και πάντα αγχολυτική και χαλαρωτική. Θεωρώ δεδομένο ότι στο πρώτο σου κατέβασμα στην Αθήνα θα είσαι προσεκτικός με την ταχύτητα κίνησης. Σύμφωνα με όσα βλέπω εδώ (https://ev-database.org/car/1147/Mercedes-EQA-250), καλό θα ήταν να σταματήσεις για κάνα τεταρτάκι στον σταθμό φόρτισης στην Αταλάντη, για να είσαι άνετος και ξέγνοιαστος. Δώσε χρόνο στο να μάθεις το αυτοκίνητο και ρίξε την ταχύτητα κίνησής σου αν είναι απαραίτητο. Δηλαδή πολλές φορές, σε απόσταση που είναι οριακή, είναι προτιμότερο να κάνεις όλο το ταξίδι με 110 και να μη σταματήσεις καθόλου από το να ταξιδεύεις με 130 και να πρέπει να σταματήσεις 20΄. Θα σου βγει ίδιος χρόνος στο τέλος, αλλά με διαφορά στο κόστος.
Πέτυχα κιόλας μια λευκή BMW ix3. Σε απασχόλησε καθόλου ή πήγες καρφί στην Merc;
Δεν με απασχολησε αρκετα η ΙΧ3 γιατι σαν εμφανιση δεν μου εδινε το κατι που ηθελα η Χ2 μου μοιαζει πιο ομορφη αλλα και η τιμη κυριως ειναι απαγορευτικη για αυτα που θελω και αυτα που δινει Σε καποια αλλη χωρα με αλλα μετρα και σταθμα ισως Και τα 46500 ειναι παρα πολλα αλλα σε βαθος 6ετιας παλευονται με τηνοικονομια που σου δινει το αμαξι στα ταξιδια και στις καθημερινες μετακινησεις περιπου 400-500 χλμ την εβδομαδα τωρα θα τα κανω με 4 euro ενω πριν ηθελα 45
-
του δίνει βοήθημα το κράτος να πάρει αυτοκίνητο 51000€;
Το βοηθημα το δινει σε ολα τα μοντελα αναλογα με την αξια και σιγουρα τα 46000 ειναι πολλα αλλα δυστηχως ολα τα αμαξια κκοντα σε αυτη την κατηγορια τοσο κοστιζουν πχ νεο hyundai tucso hybrid ξεκινα απο 47000 Ολα ειναι επιλογη του καθενος αρκει φυσικα να εχεις ενα κεφαλαιο για εκκινηση το 30% περιπου της αξιας του αυτοκινητου
-
Ναι, με τιμή προ φόρων μέχρι τα 50 χιλιάρικα, το κράτος (ή πιο σωστά, η ΕΕ) βοηθά τον αγοραστή. Προσωπική μου άποψη είναι ότι έπρεπε όλα αυτά τα κονδύλια να στραφούν στους επαγγελματίες. Ένα ταξί που καπνίζει και διανύει 300 χιλιόμετρα την ημέρα μέσα στην Αθήνα βγάζει μόλυνση αντίστοιχη με 200 πετρέλαια ΙΧ Euro 6, που είναι πολύ πιο καθαρά και κάνουν πολύ λιγότερα χιλιόμετρα το καθένα. Αν βάλουμε και τις βενζίνες στη μέση (γιατί κανείς δε μας λέει ότι ηλεκτρικό θα πάρει ΜΟΝΟ όποιος είχε πετρέλαιο), τότε μπορεί το κάθε ταξί να αντιστοιχεί σε 300 αυτοκίνητα. Αν ήμουν υπουργός, θα έθετα οριστική διαγραφή σε ΟΛΑ τα ταξί μέχρι το τέλος τού 21 (κι ας έκαναν απεργίες μέχρι τον αιώνα τον άπαντα) και θα έδινα τρομερά κίνητρα για ηλεκτρικά, μαζί με σοβαρές υποδομές φόρτισης σε πάρα πολλά σημεία. Υποδομές όπου θα μπορούσαν να φορτίζουν μόνο ταξί.
Στη συνέχεια, θα κοιτούσα λεωφορεία αστικής χρήσης. Το να βοηθάμε τον γείτονά μου, που πήρε Tesla Model 3 Performance, είναι λίγο κοροϊδία. Βέβαια, πάλι υπάρχει περιβαλλοντικό όφελος, γιατί θα αγόραζε κάτι μεγάλο και ενεργοβόρο.
-
Εδώ η αμιγώς ηλεκτρική Πόρσε Ταικάν των 150.000 ευρώ λιανικής δεν πληρώνει δραχμή για τέλος ταξινόμησης, σε ένα ψωροβοήθημα θα κολήσουμε ?
-
Ωχ!
Καλα που το είπες μη σε προτείνουμε για υπουργό διοτι με τις απεργίες που θα προκαλέσεις θα φρακαρουν οι δρόμοι.
Άσε που θα γεμίζαμε cng παντού με εσενα. Θα έβγαιναν επίσης ενημερώσεις πριν από κάθε τηλεοπτικό προγραμμα 'Κατάλληλο για άνω των 12 ετών, nissan leaf'
-
κάποιος κατά την αγορά να μη το δεχθεί,να το δωρησει,κλπ σαν ένδειξη αλληλεγγύης στους πεινασμένους;
-
@Dimis Volos εγώ κατάλαβα ότι σου αρέσουν πάαααρα πολύ τα Mercedes και οτι το βιαζόσουνα. Καλόταξιδο και σε εσένα
-
κάποιος κατά την αγορά να μη το δεχθεί,να το δωρησει,κλπ σαν ένδειξη αλληλεγγύης στους πεινασμένους;
Με την αργοπορία και την αβεβαιότητα στην καταβολή τής επιδότησης, είναι σα να τη χαρίζεις.
-
χρήζοντα βοήθειας;
-
Θέλω να πιστεύω ότι δε χάνεται, αλλά ζεις σε μια αβεβαιότητα. Έχω πάρει ηλεκτρικό ποδήλατο από τέλη Οκτώβρη και δεν έχω δει φράγκο ακόμα. Την περασμένη εβδομάδα έγραψαν κάποιοι ότι πήραν την επιδότηση. Μακάρι να τα δώσει, γιατί έχω μια κάποια αγωνία. Και φαντάσου να μην περιμένεις το 800άρι, αλλά 5-6 χιλιάρικα σε καθημερινό αμάξι. Δηλαδή ένα 208 ή ένα e-Up. Εκεί μιλάμε για καθημερινούς αγοραστές, όχι για τον πλούσιο με το Model 3 Performance.
-
Θέλω να πιστεύω ότι δε χάνεται, αλλά ζεις σε μια αβεβαιότητα. Έχω πάρει ηλεκτρικό ποδήλατο από τέλη Οκτώβρη και δεν έχω δει φράγκο ακόμα. Την περασμένη εβδομάδα έγραψαν κάποιοι ότι πήραν την επιδότηση. Μακάρι να τα δώσει, γιατί έχω μια κάποια αγωνία. Και φαντάσου να μην περιμένεις το 800άρι, αλλά 5-6 χιλιάρικα σε καθημερινό αμάξι. Δηλαδή ένα 208 ή ένα e-Up. Εκεί μιλάμε για καθημερινούς αγοραστές, όχι για τον πλούσιο με το Model 3 Performance.
+1
Κι εγώ με ηλεκτρ.ποδήλατο από μέσα Σεπτεμβρίου αγορασμένο περιμένω τα 710 ευρώ ακόμα.Ενώ είχα πάρει έγκριση αρχές Νοέμβρη,κατάφερα να έχω τα τελικά χαρτιά έτοιμα Φλεβάρη (για να μου δώσει φορολ.ενημερότητα έπρεπε να έχω εξοφλήσει όλο τον ΕΝΦΙΑ) και τελειώνοντας 11/3/21 μου είπαν ότι σε 20μέρες με 1μήνα θα μπουν τα χρήματα (αν δεν τα δω Δευτέρα,ξανά email,τουλάχιστον εκεί απαντούν πιο γρήγορα από τηλέφωνο).
Όταν ρώτησα ένα παλληκάρι του υπουργείου 'καλά πρέπει να ξοφλήσω τα πάντα στην εφορία,για να πάρω ασφ.ενημερότητα και επιδότηση,αυτό πως θα το καταφέρει ο περισσότερος κόσμος;' μου απάντησε ότι έχω δίκιο αλλά δεν έχει βρεθεί κάποια άλλη φόρμουλα ακόμη.Του είπα 'τότε να πείτε ανοιχτά στον κόσμο πως πριν πάει για την επιδότηση,να μην χρωστάει τίποτα στο δημόσιο,αλλιώς γιοκ'.
dimsabas, χάνεται η επιδότηση αν 6μήνες μετά την έγκριση (δηλ. το Νοέμβρη για μένα,είχα περιθώριο ως Μάιο),δεν καταθέσεις τα τελικά έγγραφα (μόνο σε ειδικές περιπτώσεις παίρνει κανένα 2μηνο παράταση ακόμη)
-
@Dimis Volos εγώ κατάλαβα ότι σου αρέσουν πάαααρα πολύ τα Mercedes και οτι το βιαζόσουνα. Καλόταξιδο και σε εσένα
Σιγουρα ειμαι φαν της εταιρειας αλλα σου θυμιζω οτι για πολλα χρονια ημουν με γιαπονεζο και δεν ειχα κανενα παραπονο Τωρα για βιασυνη νομιζω οτι οι περισσοτεροι δεν θα μποροσαν να περιμενουν 9-11 μηνες για το νεο τους αμαξι και θελω να πιστευω πως μετην αγορα της EQA θα ειμαι και ενα βημα τουλαχιστον μπροστα απο οτι κυκλοφορει σημερα σε νορμαλ τιμες και καταστασεις Περισσοτερα για οταν το παραλλαβω και δοκιμασω στο δρομο σε πραγματικες συνθηκες ταξιδια δηλαδη γιατι για την πολη σιγουρα δεν το φοβαμαι .Ν θυμισω τελος οτι με το RAV εδινα τελη ασφαλιστρα και καυσιμα περιπου 300 euro καθε μηνα δηλαδη περιπου η δοση της EQA κοντα χωρις να υπολογιζω πληρωμες για μικρο σερβις λαδια κλπ γιατι 1500 χλμ τον μηνα στο περιπου ειναι αρκετα Με οτι γραφω προαπαθω να βοηθησω και καποιους αλλους να αποφασισουν αν το οχημα τουςτους συμφερει ακομη η ηρθε ο χρονος να το αλλαξουν χωρις να υπολογισουν τοσα και τοσα καινα σκεφτουν ολα αυτα που εκανα εγω τους τελευταιους μηνες
-
Συγγνώμη, αλλά τι προκαταβολή χρειάζεται για να βγει 300 ευρώ η μηνιαία δόση; Και πόσους μήνες; 84;
-
Συγγνώμη, αλλά τι προκαταβολή χρειάζεται για να βγει 300 ευρώ η μηνιαία δόση; Και πόσους μήνες; 84;
Απο 20000 εως 25000 για 84 μηνες αλλα και για 72 κοντα εισαι δηλαδη προκαταβολη 35-40% της αξιας υπολογιζοντας βεβαια και την κρατικη επιδοτηση μαζι με το wallbox
-
Με το καλό να την παραλάβεις και να μας γράφεις τις εντυπώσεις σου. Την έχω προτείνει σε γνωστό, που δεν είναι αρκετά τολμηρός για να δοκιμάσει Tesla. Νιώθει πιο άνετα με το αστέρι. Καλά να πάθει χαχαχα!
-
Η λογική της τεσλα να γίνονται όλα από την οθόνη αφής είναι επειδή το αμάξι στην Αμερική οδηγείται μόνο του.
Εδώ δεν έχει τέτοια οποτε οποιοδήποτε αμάξι καταργεί τα φυσικά κουμπιά και τα κανεις όλα από μια οθόνη αντικειμενικά για λογους ασφαλείας αλλά και προσωπικά ψυχαναγκαστικούς (γιατί δεν μπορώ να βλέπω δαχτυλιες στην οθόνη ή να κινδυνεύω να γρατσουνιστεί) αμάξια με τέτοια εξάρτηση από οθονες με χάνουν.
Άσε που το τεσλα δεν είναι σουβ και κάθεσαι χαμηλά. -
Άσε που το τεσλα δεν είναι σουβ και κάθεσαι χαμηλά.
Έχει και SUV, to X.
-
Και το Υ.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά