-
Το ανέκδοτο της χρονιάς ή φέτος η Πρωταπριλιά ήρθε νωρίτερα;
18.452€; Είναι η 'καλή' έκδοση, και καλά.. πάντως δεν μπορούσαν να βάλουν μία πιο σύγχρονη οθόνη; Τους είχαν μείνει από το προηγούμενο Clio;
Πάντως δεν είναι επίσημη τιμή, κάτσε να δούμε, μπορεί να είναι κάνα 17αρι, που είναι λίγο προς τα πάνω..
-
22 χιλιάρικα; Δε θα είναι με τα καλά του ο τύπος...
-
Παντως είναι euro 6 d temp, μαλλον για αυτο τα 22.000.
-
Δε λέει τίποτα καινούριο,αλλά το βάζω για μια πιο 'ζωντανή' εικόνα του Spring (για όποιον θέλει να έχει μια ιδέα των εσωτ. χώρων,ο δοκιμαστής αναφέρει πως έχει ύψος 1.76-1.77μ.)
-
Ένα ακόμα βιντεάκι
Και ένα 0-100
ΟΚ, προφανώς και κάνει 20 δεύτερα για τα 0-100, αλλά πιάνει τα 80 σε 10 δεύτερα και τα 90 σε 13-14 δεύτερα. Πρακτικά από εκεί και πάνω είναι που κόβει αρκετά. Για αστική και περιαστική χρήση νομίζω είναι μια χαρά για τα λεφτά του.
-
Μια χαρά είναι.... Όσοι σήμερα ήσασταν μέσα στην πόλη πιάσατε 100 χλμ/ωρα;
-
Μια χαρά είναι.... Όσοι σήμερα ήσασταν μέσα στην πόλη πιάσατε 100 χλμ/ωρα;
Eγω ναι, μέχρι 120 χ.α.ω έπιασα.
-
Μια χαρά είναι.... Όσοι σήμερα ήσασταν μέσα στην πόλη πιάσατε 100 χλμ/ωρα;
Κ εγώ, πήγα Μεσογείων, Αττική οδό, περιφερειακή Υμηττού κ τώρα είμαι εθνική.
-
Μια χαρά είναι.... Όσοι σήμερα ήσασταν μέσα στην πόλη πιάσατε 100 χλμ/ωρα;
Χχαχααχ σήμερα βρήκες? Που ανέβηκα κατέβηκα Κηφισό με άνοιγματα να δω πως τα πάει το μοτέρ και πότε μπαίνει σε βενζίνα υπό πίεση? Σήμερα όλο το φόρουμ τάπες πήγαινε!
Βέβαια αν έχεις το spring στα π@π@κι@ σου αν κατοσταριζει στα 5'-10'-15'ή20' απλά θα σου είναι αδιάφορο!
-
Ναι, μη νομίζεις βγήκα να ψωνίσω για το σπίτι τα μισά που θα ψωνησω αύριο διοτι....... Συχαίνομαι τα ψωνια
Ετσι αν έχεις γκαράζ ή μονοκατοικία το βαζεις να φορτίσει καιβπας τσάρκα χαλαρή με 1,5 ευρώ/100 χλμ .... Πιο φθηνα από καφέ!!!!
Νομιζω δεν μπαίνει σε βενζίνη υπό πίεση.... Ολο το βγάζει με υγραέριο.
-
ΟΚ, προφανώς και κάνει 20 δεύτερα για τα 0-100, αλλά πιάνει τα 80 σε 10 δεύτερα και τα 90 σε 13-14 δεύτερα. Πρακτικά από εκεί και πάνω είναι που κόβει αρκετά. Για αστική και περιαστική χρήση νομίζω είναι μια χαρά για τα λεφτά του.
Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία, αλλά περίπου 12''+ για τα 80 και 22'' για τα 100 (γιατί πρέπει να υπολογίσεις και το σφάλμα ταχυμέτρου) . Δεν ενοχλεί όμως μέσα στην πόλη, αρκεί να πιάσεις δεξιά και να πηγαίνεις λίγο πιο γρήγορα από τα λεωφορεία. Βέβαια εξαρτάται κι από το που ζει ο καθένας. Πόλη θεωρούνται και τα στενά στην Κυψέλη - Άνω Πόλη στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη αντίστοιχα, πόλη θεωρείται και το τελευταίο σπίτι στο τέρμα της Βάρης-Κορωπίου ή της Θεσσαλονίκης-Καρδίας. Στην 1η περίπτωση όμως πηγαίνεις με 20-30, ενώ στην 2η μπορείς άνετα να 200αρίσεις...
-
Νομιζω δεν μπαίνει σε βενζίνη υπό πίεση.... Ολο το βγάζει με υγραέριο.
Γυρνάει σε βενζίνη στην πρώτη - δευτέρα σε δυνατές επιταχύνσεις (σχεδόν κόφτες), σε ανοίγματα τέταρτης -πέμπτης δεν γύρισε σε βενζίνη .
-
-
-
22 χιλιάρικα αρχική τιμή και 12 μετά την επιδότηση; Δε μου βγαίνουν τα νούμερα.
-
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
-
Αν 17.700, που κοστίζει στην Ουγγαρία; Τότε θα πέσει κάτω από 13. Πάντως, στα 16 δε νομίζω να πουλήσει ιδιαίτερα. Ενώ στα 13, θα γίνει χαμός.
-
Θα περιμένουν όλοι να το πάρουν ελαφρά μεταχειρησμενο.
-
Με το μάτι στο 5:00 φαίνεται 30-70 χλμ/ώρα γύρω στα 6 δευτ., όσο δηλ. και το Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi με 90 άλογα και 220 Νm (30-70 χλμ/ώρα, 5,84 δευτ. (3η ταχύτητα)). Για 45 μόλις άλογα πάει πάρα πολύ καλά γι' αυτό που έχει σχεδιαστεί (αστικές μετακινήσεις).
https://www.autoblog.gr/2015/05/12/test-drive-dacia-sandero-stepway-15-dci/
-
-Για αγορά ή μίσθωση αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Λιανικής Τιμής Προ Φόρων έως 30.000€, η επιδότηση αναλογεί στο 20% της αξίας και με μέγιστο ποσό τις 6.000€.
Αν κάνει 22.000 αρχική τιμή, ξεκάθαρα θα κοστίζει 16.000€.
Dublin κανείς λάθος αγαπητέ, γιατι η επιδότηση είναι 20% στη τιμή προ φόρων.
Έτσι , αν θεωρήσουμε ότι το spring θα έχει λιανική τιμή 22000€, άρα ΛΤΠΦ 17742€ (τα ηλεκτρικά επιβαρύνονται μόνο με ΦΠΑ), η επιδότηση θα είναι 3548€.
Άρα η λιανική με την επιδότηση θα είναι 18.452€. Υποθετικό σενάριο πάντα (όσον αφορά στις τιμές), αλλά νομίζω πολύ κοντά στην πραγματικότητα
Dacia Spring