Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 50
    • 51
    • 6 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1012
    65554
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator last edited by

      Και να προσθέσω ότι ένα χειροκίνητο κιβώτιο είναι ακόμα μεγαλύτερος αναχρονισμός στο 308, γιατί δεν ταιριάζει ούτε με το εσωτερικό ούτε με την εικόνα που θέλει να πλασάρει η εταιρεία για το αυτοκίνητο. Οπότε σοφά επέλεξαν να μην διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dublin last edited by

        Εγώ απλά αναφέρω τις εμπειρίες μου, το να λέμε δογματικά κάτι που ίσχυε πριν 15 χρόνια, δεν είναι η απόλυτη αλήθεια το 2021, δεν είπα ότι είναι το κορυφαίο manual της κατηγορίας του (και είχαμε και Γιαπωνέζικα και Ιταλικά, και Ford) αλλά είναι απολύτως καλύτερο από τις προηγουμενες γενιές.

        και κουοτάρω από το review CarWow

        'Hit the road and you’ll find the 2008 is a great all-rounder. Its steering is light in town, but weights up to give you more confidence at faster speeds. The slick six-speed manual gearbox (an eight-speed auto is optional) is the perfect match for the Peugeot’s sporty small steering wheel and, with little body lean to speak of, it’s a fun car to hustle about.

        You can choose to swap the slick six-speed manual gearbox for an eight-speed automatic but, unless you only drive in town, there’s no need.

        The 155hp model has the auto as standard. It shifts gears smoothly when left to its own devices but try and take manual control and it’s frustratingly slow to respond. In fact, the performance never feels that much quicker than the mid-range model.'

        μάλιστα το έχει στα αρνητικά 'sluggish automatic gearbox' ενώ το review είναι σχεδόν διθυραμβικό (BUY IT η προτροπή, σχεδόν σπάνιο για τα video review του Matt και 9/10 το written review).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Έχουν βελτιωθεί οντως κακά τα ψέματα αλλά και πάλι δεν είναι από τα καλά. Και οι ανταγωνιστές του δηλαδη βελτιώθηκαν

          Η χειρότερη περίοδος των κιβωτίων τους ήταν το 2000 με 2015....πραγματικά αθλια κιβώτια.

          Τα τσέχικα και τα γερμανικά έχουν κατ ομολογίαν από τα καλύτερα σε αίσθηση κιβωτια οπότε τα αποτελεσματα στη σύγκριση είναι έντονα.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • S
            sabas_thess last edited by

            Ακόμα και οι ανατολίτες τους έχουν ξεπεράσει σε μηχανικά κιβώτια. Και άντε πες το Civic είναι μια κατηγορία από μόνο του μηχανολογικά. Να σε ξεπερνάνε οι Κορεάτες; Πολύ καλύτερα κιβώτια βρήκα στα Ceed/Xceed/Sportage/Tuscon όταν τα δοκίμασα. Τεσπά thank God for Aisin...

            Κάποτε θεωρούσα ότι τα χειρότερα κιβώτια έφεραν τα Opel. Περιμένω το νέο Astra να δω και αυτό τι ψάρια θα πιάνει, πλάκα θα έχει.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • fanis75
              fanis75 moderator @sabas_thess last edited by

              Τεσπά thank God for Aisin...

              Εννοείται! Και με τόσα λεφτά που επένδυσε η PSA στο εργοστάσιο να φτιάχνει τα Aisin στην Γαλλία, είναι λογικό να τα προμοτάρει και να κάνει phase out τα χειροκίνητα. Είπαμε δεν ταιριάζουν και με το προφίλ και τα οδηγικά χαρακτηριστικά των PSA τα χειροκίνητα....είναι σαν να έχεις την σούπερ ντούπερ τηλεόραση και να σηκώνεσαι να αλλάζεις κανάλι.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • D
                dublin last edited by

                Πάντως από όλα αυτά τα 2008/208/Corsa που πωλούνται Ελλάδα, η συντριπτική πλειοψηφία είναι manual, το 308 αν βγει μόνο auto θα δικαιολογεί εν μέρει και την αυξημένη τιμή από το 'ταπεινότερο' Astra, που φαντάζομαι θα βγαίνει και manual για τους κοινούς θνητούς.

                Κιβώτια όλα ίδια είναι στον PSA

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dublin last edited by

                  Πάντως από όλα αυτά τα 2008/208/Corsa που πωλούνται Ελλάδα, η συντριπτική πλειοψηφία είναι manual,

                  Εεε ναι λογικό είναι, μιλάμε για την Ελλάδα. Οφείλεται στην άγνοια του κόσμου, στον 'φόβο', στο ότι νομίζουμε ότι είμαστε φοβεροί οδηγοί (και μπορούμε να αλλάξουμε ταχύτητα καλύτερα/πιο γρήγορα/πιο σωστά) και φυσικά στην αυξημένη τιμή (Νο. 1 λόγος)

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • D
                    dublin @fanis75 last edited by

                    Dublin wrote:

                    Πάντως από όλα αυτά τα 2008/208/Corsa που πωλούνται Ελλάδα, η συντριπτική πλειοψηφία είναι manual,

                    Εεε ναι λογικό είναι, μιλάμε για την Ελλάδα. Οφείλεται στην άγνοια του κόσμου, στον 'φόβο', στο ότι νομίζουμε ότι είμαστε φοβεροί οδηγοί (και μπορούμε να αλλάξουμε ταχύτητα καλύτερα/πιο γρήγορα/πιο σωστά) και φυσικά στην αυξημένη τιμή (Νο. 1 λόγος)

                    Όπως και να έχει, υπάρχει αγορά, και πουλάει και πολύ.

                    Το παλικάρι με το Puma ST με καταλαβαίνει που αρνουμαστε να οδηγήσουμε και scooter ακόμη.

                    Έχουμε και αριστερό πόδι, και δεξί χέρι (στα αυτοκίνητα) και αριστερό χέρι/πόδι (στις μηχανές) και θέλουμε να τα χρησιμοποιούμε.

                    Δεν μπορείς να με πείσεις ότι είναι βλακεία και αναχρονισμός, αναχρονισμός θα γίνει όταν θα πηγαίνουν όλα μόνα τους, οπότε εκεί δεν θα έχουμε και καμία επιλογή, τώρα που έχω επιλογή θα πάρω αυτό που θέλω. Ευτυχώς. Πάντως έρχεται η εποχή του ηλεκτρικού που θα πηγαίνει μόνο του μέσα στα όρια ταχύτητας όλα και το ένα πίσω από το άλλο και θα γράφουμε στο φόρουμ - ενώ είμαστε εν κινήσει - για τις οθόνες μας και πόση μνήμη έχει ο κεντρικός υπολογιστής του αυτοκινήτου μας, τίποτα άλλο..και μετά θα είναι τόσο βαρετό όλο αυτό που δεν έχουμε καν ιδιωτικά οχήματα, αλλά αυτό θα το συζητήσουμε από το 2030 και μετά (κάποιοι από εμάς ίσως).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @dublin last edited by

                      Όπως και να έχει, υπάρχει αγορά, και πουλάει και πολύ.

                      Το παλικάρι με το Puma ST με καταλαβαίνει που αρνουμαστε να οδηγήσουμε και scooter ακόμη.

                      Έχουμε και αριστερό πόδι, και δεξί χέρι (στα αυτοκίνητα) και αριστερό χέρι/πόδι (στις μηχανές) και θέλουμε να τα χρησιμοποιούμε.

                      Δεν μπορείς να με πείσεις ότι είναι βλακεία και αναχρονισμός,

                      1. Υπάρχει αγορά, για τους λόγοςυ που είπα...στην Αμερική π.χ. ή στην Ασία κανείς δεν αγοράζει χειροκίνητα.

                      2. Ειδικό αυτοκίνητο το Puma ST που και πάλι με ένα αυτόματο θα ήταν σαφώς καλύτερο, αλλά σε τέτοιες κατασκευές να δεχτώ και το χειροκίνητο (αν και όλα τα σπορ και σουπερ σπορ πλέον μόνο αυτόματα βγαίνουν!). Καμία σχέση με το CVT των Scooter.

                      3. Όπως είχε πει και ο συγχωρεμένος μέγιστος LJK Setright 'εαν ο Θεός ήθελε να οδηγούμε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο θα μας έδινε 3 πόδια'!

                      4. Δεν θέλω να σε πείσω, την γνώμη μου απλά λέω. Όμως δεν μπορώ να ακούω επιχειρήματα όπως 'θέλω να ελέγχω το αυτοκίνητο' όταν το 95% από εμάς δεν ξέρουμε πως να το κάνουμε, απλά έχουμε την ψευδαίσθηση ότι με τις χειροκίνητες αλλαγές το ελέγχουμε καλύτερα, έτσι μάθαμε (σε κανένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δεν έχουν χειροκίνητο με συμπλέκτη πλέον), Δηλαδή τα 9 στα 10 επιχειρήματα υπερ του χειροκίνητου δεν ευσταθούν. Και συνήθως τα λένε όσοι από εμάς (και εγώ ήμουν ένας από αυτούς μέχρι το 1996) δεν έχουν οδηγήσει αρκετά κάποιο καλό αυτόματα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • C
                        criuser last edited by

                        Τα αυτόματα κιβώτια είχαν παλιά ένα θέμα με τις στροφές . Επρεπε να κατεβάσεις χειροκίνητα και πάλι αργούσες και δεν μπορούσες να στρίψεις όσο ήθελες γρήγορα , ή έπρεπε να πέσεις στα φρένα .

                        Τώρα τα αυτόματα είναι γρήγορα , καταλαβαίνουν τον δρόμο και την διάθεση που έχεις και κατεβάζουν μόνα τους γρήγορα .

                        Και εγώ πλέον μόνο αυτόματο .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου. Καλά τα λέμε για τα αυτόματα και τα δέχομαι όλα. Η δική μου κόκκινη γραμμή είναι όμως ο τύπος αυτού. Δεν έπαιρνα ποτέ DSG (είτε ξηρού είτε υγρού τύπου) ή DCT.

                          Το CVT όσο η εφορία κάνει απαγορευτικά τα 2L δεν θα το ακουμπούσα επίσης εκτός αν αγόραζα αυτοκίνητο αποκλειστικά για κίνηση εντός πόλης.

                          Ένα T/C όταν το αντίστοιχο μηχανικό είναι μέτριο ναι. Πχ αν ερχόταν Ελλάδα Focus 1,5T ecoboost με το άρτιο μηχανικό 6αρι δεν θα επέλεγα σε καμία περίπτωση το αυτόματο T/C.

                          Αντίστοιχα Honda/Mazda με τα εξαιρετικά τους μηχανικά θα ήταν μονόδρομος. Στο PSA ο μόνος λόγος να πας σε μηχανικό είναι ακριβώς όπως το θέτει ο Φάνης. Κόστος. Κόστος αγοράς και κόστος χρήσης για κάποιον πχ που θέλει κυρίως για ψυχολογικούς λόγους να έχει μηδενικά ΤΚ στο νέο C4 αντί των 80€ του αυτόματου. Δεν νομίζω ότι σώθηκε κάνεις με 80€/έτος....

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • P
                            peta last edited by

                            άπειρος/η  οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!

                            (Όποιος διαφωνεί ας πάρει  τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @peta last edited by

                              άπειρος/η  οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!

                              (Όποιος διαφωνεί ας πάρει  τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)

                              Εαν είναι άπειρος ο οδηγός, το ίδιο πρόβλημα θα έχει και με το μηχανικό γιατί θα κατεβαίνει είτε με λάθος σχέση ή ακόμα χειρότερα με νεκρά.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • S
                                sabas_thess @peta last edited by

                                άπειρος/η  οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!

                                (Όποιος διαφωνεί ας πάρει  τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)

                                Πολύ ενδιαφέρουσα ταινία η οποία είναι χρόνια τώρα στο #IMDB250 και έχει τίτλο 'Dial M for murder' του 1954 σε σκηνοθεσία Άλφρεντ Χίτσκοκ. Που κολλάει στην περίπτωσή μας; Όλα τα αυτόματα έχουν την επιλογή 'M' για manual χρήση με paddles. Βάζεις και το driving mode στο sport ώστε να κρατάει τις στροφές και η οδήγηση γίνεται 100% ευκολότερη καθώς τα χέρια σου δεν ξεκουμπώνουν ποτέ πάνω από το τιμόνι. Αν δε έχει το όχημα και αυτόματα φώτα μέχρι μεγάλη σκάλα LED Matrix σε συνδυασμό με lane keeping assist μόνο ένας με τάσεις αυτοκτονίας μπορεί να κάνει λάθος. Αυτό και την ατομική βλακεία η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει καταφέρει ακόμα να τα προβλέψει!

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • mastoras78
                                  mastoras78 @fanis75 last edited by

                                  1. Όπως είχε πει και ο συγχωρεμένος μέγιστος LJK Setright 'εαν ο Θεός ήθελε να οδηγούμε αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο θα μας έδινε 3 πόδια'!

                                  Που τον έμαθες εσύ τον LJK Setright και έχεις και άποψη είχες και στο χωριό σου τέτοιο πράγμα? 😛

                                  Εύγε που έχεις τέτοια αναγνώσματα ταπεινέ αυτοκινητόφιλε

                                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                  #tsekourato_ksevrakoma

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @mastoras78 last edited by

                                    Που τον έμαθες εσύ τον LJK Setright και έχεις και άποψη είχες και στο χωριό σου τέτοιο πράγμα? 😛

                                    Εύγε που έχεις τέτοια αναγνώσματα ταπεινέ αυτοκινητόφιλε

                                    Αχαχαχα..... Δεν είχα εγώ στον χωριό μου? στο παραδίπλα σπίτι παραθέριζε! 

                                    Να είναι καλά ο ΚΚ και οι 4Τ των καλών εποχών (από το 1970 τους είχαμε ένεκα πατέρα και από το 1986 τους αγόραζα με το χαρτζιλίκι μου ανελλιπώς).

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • P
                                      panormus772 last edited by

                                      https://www.autoblog.gr/2021/04/21/i-elleipsi-se-tsip-epanaferei-ton-analogiko-pinaka-organwn-sto-peugeot-308/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • S
                                        sabas_thess last edited by

                                        Αφορά το τρέχον μοντέλο και όχι το νέο. Στην Ελλάδα έτσι και αλλιώς δεν εισήχθη ποτέ με digital cockpit. Κυρίως ίσως γιατί δεν εισάγεται ως GT-LINE και οι πωλήσεις στην συντριπτική τους πλειοψηφία αφορούσαν εκδόσεις Active/Active+. Έφερναν και μια έκδοση 'tech edition' (ανάμεσα από Active+ & GT-Line) αλλά δεν πρέπει να πούλησε ούτε όχημα.

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Θα έλεγα ότι οι δυνατότητες επιολογής είναι μόνο πλεονέκτημα. Υπάρχουν άνθρωποι που είτε δεν πολυγουστάρουν αυτόματα, είτε δεν είναι πρόθυμοι να δώσουν +2.500 ευρώ για να τα έχουν. Ας έχουν και αυτοί την επιλογή τους. Αρκεί όλες οι επιλογές να είναι σωστά υλοποιημένες και δομημένες.

                                          Όχι π.χ. να χρεώνουν τιμωρητικά το αυτόματο π.χ. +5.000 ευρώ, ή να το συνδυάζουν ΜΟΝΟ με το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, πράγμα συνηθισμένο στη χώρα μας στα φθηνά μοντέλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • H
                                            harisma23 @peta last edited by

                                            Αυτόματο κιβώτιο,τούρμπο κινητήρας, άπειρος/η  οδηγός,κατηφορική ορεινή διαδρομή,στη κυριολεξία ο συνδυασμός που σκοτώνει!

                                            (Όποιος διαφωνεί ας πάρει  τέτοιο αυτοκίνητο στο παιδί του.)

                                            Ε καλά, εμείς για τα παιδιά μας θα πάρουμε από τα καλά: 20ετίας (τότε που τα έφτιαχναν σωστά), με ατμοσφαιρικούς κινητήρες (αναιμικούς, για να μην τρέχουν) και χειροκίνητα κιβώτια (για να μην πετύχουν καμία κατηφορική στροφή).

                                            Τί άλλη χαζομάρα θα διαβάσουμε; Σίγουρα δεν είσαι τρολλ των 4Τ για να ανέβουν τα posts; 

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 6 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr