-
Παντως οντως ετοιμάζεται φθηνή low cost citroen να χτυπήσει το sandero. Τώρα για τις άλλες κατηγορίες δεν γνωριζω.
-
εγώ δεν είπα Dacia βέβαια, είπα Skoda, και τα Skoda έχουν καλύτερο εσωτερικό ακόμη και από VW (ειδικά από Scala και μετά), η Dacia είναι ακόμη χαμηλότερη κατηγορία, είναι τελείως low cost. Δεν το είπα αρνητικά, από τον όμιλο μόνο Skoda έχω κοιτάξει σοβαρά, από την εποχή του Yeti μάλιστα (το πήρε φίλος από την παρέα), οπότε η σύγκριση ήταν για καλό, αν καταλάβατε κάτι άλλο.
-
Το scala είναι κελεπούρι αλλά δνε αρέσει αισθητικά. Παντως οντως χρειάζεται η stellantis μια low cost μάρκα για να έχουν επιλογές ώστε να αγοράζουν οι έξυπνοι και πραγματικά πλούσιοι
-
Δεν μπορώ να γνωρίζω λεπτομέρειες για την ποιότητα υλικών και κατά πόσο θα αντέξουν στον χρόνο στο εσωτερικό της c4, αυτό που διαπίστωσα όμως στα τόσα td που έκανα είναι ότι το εσωτερικό του ειναι καντάρια καλύτερο απ οτιδήποτε είδα σε αυτή τη κατηγορία. Δεν συγκρίνεται ούτε με Σκόντα πόσο μάλλον με Dacia το συγκεκριμένο τουλάχιστον αυτοκίνητο.
Ακόμη και στο A3 δεν ενθουσιαστηκα τόσο όταν μπήκα.
-
Δεν χρειάζεται να εφεύρεις και να προσπαθήσεις να στηλώσεις από το μηδέν ΑΛΛΗ ΜΙΑ μάρκα, λες και έχει λίγες ο όμιλος στην πλάτη του. Φίατ βραζιλιάνικα και σλοβενο/σέρβικα, καθώς και Πεζω/σιτροέν από το εργοστάσιο της Ντονγφένγκ -> ιδού τα τέρμα φτηνά των Στέλιων.
Θυμόσαστε τα Φίατ Ντούνα και τα πάσης φύσεως Ζάσταβα? Καιρός να τα ξαναθυμηθούμε, αν αυτό χρειαστεί.
-
Γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζει η ηλιοροφη ως έξτρα?
Μπαινω στο configuration της cintroen αλλά δεν μου ανοίγει καμία διαμόρφωση με αυτοκίνητα.
Στο ιταλικό /γαλλικό σαιτ κανονικά, αλλά στο δικό μας όχι.
-
criuser wrote:
Το αμάξι είναι άριστο στα δυνατά του σημεία και καλό έως πολύ καλό στα υπόλοιπα . Βάλτε τώρα τον ιδιαίτερο σχεδιασμό , τους χώρους , την ποιότητα , την ηχομόνωση και τον εξοπλισμό σε λογικές τιμές και νομίζω ότι πρέπει να μπαίνει στις πρώτες επιλογές στην γκάμα 20-25000 €.
Σημείωση: Scala/Kamiq έχουν πάρει την μικρότερη πλατφόρμα του VAG, όπως και το C4 έχει την πλατφόρμα του Mokka/2008/208/Corsa και τα λοιπά. Περίπου έχουν αντίστοιχη θέση στα group τους αλλά ανταποκρίνονται σε λίγο διαφορετικά target group.
Να ρωτησω κατι; Το C4 δεν ειναι C segment στην κατηγορια hatchback crossover rμε σχεδον 2700 μετατροχιο και το C3 B segment;
-
Σωστά τα λές, μια διόρθωση μόνο, έχει 2,70μ μεταξόνιο και όχι μετατρόχιο.
Έτσι για να είμαστε τυπικοί γαιτί μας διαβάζει και ο Μήτσος με το έβο, ο Μπάμπης με τα λερωμένα ρούχα (λαδια) αλλά καθαρή καρδιά και άλλοι που δε θέλουν και πολύ να την κάνουν κι αυτοί.
Θα μείνουν μόνο οι κοπελίτσες εδώ μέσα που ρωτάνε για βλάβες και οι μαμάδες που ψάχνουν αυτοκίνητο με κριτήριο αν χωράει παιδικά καθισματάκια.
-
Γνωρίζει κάποιος πόσο κοστίζει η ηλιοροφη ως έξτρα?
Μπαινω στο configuration της cintroen αλλά δεν μου ανοίγει καμία διαμόρφωση με αυτοκίνητα.
Στο ιταλικό /γαλλικό σαιτ κανονικά, αλλά στο δικό μας όχι.
Λειτουργικό configurator C4:
-
Δεν μπορώ να γνωρίζω λεπτομέρειες για την ποιότητα υλικών και κατά πόσο θα αντέξουν στον χρόνο στο εσωτερικό της c4, αυτό που διαπίστωσα όμως στα τόσα td που έκανα είναι ότι το εσωτερικό του ειναι καντάρια καλύτερο απ οτιδήποτε είδα σε αυτή τη κατηγορία. Δεν συγκρίνεται ούτε με Σκόντα πόσο μάλλον με Dacia το συγκεκριμένο τουλάχιστον αυτοκίνητο.
Ακόμη και στο A3 δεν ενθουσιαστηκα τόσο όταν μπήκα.
Για τον ακριβό ξά του Golf δεν έχω άποψη γιατί γενικότερα κάτω από A4 τα θεωρώ ένα υπερεκτιμημένο ψέμα. Για να μην πω A5/A6 και γίνουμε πάλι μύλος! Για το Škoda αν αναφέρεσαι στα Scala/Kamiq οκ δεκτόν είναι λίγο χαμηλά η μπάλα.
Στο νέο Octavia μπήκες και σου φάνηκε ανώτερη ποιοτικά η καμπίνα του C4, αλήθεια τώρα; Το έκανα προχθές μια βόλτα που το πήρε ένας γνωστός στη γειτονιά της δουλειάς και έχω πάθει ένα λαλά (βέβαια διαμορφωμένο γύρω στα 29κ με sport suspension progressive steering 1,5T combi m/t). Παίζει να'ναι καλύτερη σε όλα η καμπίνα του Octavia ακόμα και από το Golf, πόσο μάλλον από το C4. Σε χώρους και εργονομία κλάσεις ανώτερη από κάθε C_VAG, ίσως ακόμα και από Tiguan. Το νέο Octavia είναι όαση τιμιότητας και vfm στην έρημο της αμαρτίας του VAG.
Ήμαρτον δηλαδή είπαμε οκ καλό τίμιο αμάξι το C4 και εμείς αγαπάμε στηρίζουμε και μάλλον θα ξαναστηρίξουμε PSA, Συγγελίδη επιτρέποντος, αλλά κατεβάστε και λίγο την μπάλα. Το Octavia αν είχε άλλο σήμα στο καπό ακόμα θαχε κεράσει τρελό #ΠΕΗΝ και θα έκλαιγαν μερικές πρίμιες μανούλες....
-
Μαζί σου εννοείται όσο αφορά το Octavia. Είναι όπως τα λες. Η σύγκριση η δική μου αφορά όμως capture /puma/qq/T roc/2008/kona. Και πηγαίνοντας για το t roc είδα στα πεταχτά και το a3.
Δεν αμφιβάλλω για τους χώρους και ποιότητα της Octavia αλλά νομίζω πως δεν συγκρίνονται με C4. Άλλη κατηγορια το ένα άλλη το άλλο.
-
Είχα στην κατοχή μου τη νέα c4 για test drive και μάλιστα για 7 ημέρες οπότε έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Το αμάξι πραγματικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου απο θέμα άνεσης, ηχομόνωσης ποιότητα κύλισης αλλά και απτής ποιότητας υλικών εσωτερικού. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μου ήταν το bluehdi 130 ps EAT8 σε έκδοση shine pack.
-Oδική συμπεριφορά:Είναι μαλακό όσο πρέπει αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει την νωθρότητα που εμφάνιζε στο εμπρός μέρος η προηγούμενη c4 στις στροφές, ενώ οι κλίσεις σε σχέση πάλι με την προηγούμενη c4 που είχαμε στην κατοχή μας επί 4 χρόνια είναι εμφανώς πολύ πιο περιορισμένες. Τα υδραυλικά ωστήρια στα αμορτισέρ εδω έχουν καλύτερη εφαρμογή απο ότι στον Κάκτο αλλά και στο c5 aircross που είχα οδηγήσει κατά το παρελθόν μιάς και σε φρεναρίσματα πανικού δεν 'βουτάει' με τα μούτρα.Μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο οδηγοκεντρικό σε σχέση πάντα με την προγούμενη γενιά c4 με πολύ μικρότερες κλίσεις στις στροφές και αρκετά καλύτερη πληροφόρηση απο το τιμόνι.
-Άνεση: Το αμάξι συνδιάζει με την νέα ανάρτηση και τα καθίσματα advance comfort ενισχυμένα με πυκνό αφρό και πραγματικα νιώθεις ότι οδηγείς απο την πολυθρόνα του σαλονιού σου.Η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι εκπληκτική πραγματικά εκεί οι Γάλλοι δίνουν ρεσιτάλ. Κλείνεις την βαριά σε αίσθηση πόρτα και απομονώνεις κάθε εξωτερικό θόρυβο απο έξω, κάθε τι που θα σου χαλάσει την ηρεμία και την οδηγική απόλαυση.
-Κινητήρας - Κιβώτιο: O γνωστός πασπαρτού κινητήρας της PSA με άφθονη ροπή, ραφιναρισμένη λειτουργία, και πραγματική κατανάλωση με το δικό μου στυλ οδήγησης απο 5,3 έως 6,0 λ/100 (με αρκετό ζόρισμα και φορτίο),Το αυτόματο απλά απόλαυση ενώ διαθέτει 3 λειτουργίες eco, normal και sport.
-Εσωτερικό:Η ποιότητα που αντιλαμβάνεσαι απο το αμάξι ξεκινά απο την ώρα που ανοίγεις την Γερμανική σε αίσθηση πόρτα και τον βαθύ ήχο που παράγει καθώς την κλέινεις, αφήνοντας απο έξω κάθε θόρυβο που θα σου χαλάσει την μαγική αίσθηση της άνεσης και ηρεμίας.Καταντάει γραφικό αλλά πραγματικά στην ηχομόνωση οι Γάλλοι σε αυτό το αμάξι δίνουν ρεσιτάλ.Στην έκδοση shine pack που είχα στην κατοχή μου όλο το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό αφρώδους αίσθησης δίνοντας την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, απο την μέση και κάτω είναι πιο σκληρό σαν όλα τα υπόλοιπα αμάξια της κατηγορίας, ενώ οι πόρτες στο πάνω μέρος έχουν μαλακό πλαστικό και πολύ ωραίο ύφασμα.Γενικά η απτή ποιότητα που αντιλαμβάβεσαι είναι σε εξαιρετικό επίπεδο ενώ στις πίσω πόρτες τα πλάστικά είναι κατώτερης ποιότητας μάλλον για λόγους οικονομίας.Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας είναι πληρέστατος στην έκδοση shine και shine pack ενώ η ηλιοροφή που διέθετε το αμάξι της δοκιμής που είχα στην διάθεση μου, έδινε μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας και ελευθερίας.Ωραία και ξεχωριστή προσθήκη αποτελεί η βάση στήριξης tablet με το συρόμενο συρταράκι τόσο για την αποθήκευση του όσο και για την αποθήκευση εγγράφων.
-Χώροι:Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετός που σου επιτρέπει να καθίσεις άνετα ακόμα και σταυροπόδι, το πλάτος είναι αρκετό, ενώ ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας 380 λίτρων ίσως θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερος. Έχει όμως μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Ειλικρινά μετά απο μία εβδομάδα συνεχούς χρήσης το αμάξι ξεπέρασε τις αρχικές μου προσδοκίες. Είναι διαφορετικό απο οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία του, άνετο, ήσυχο, οικονομικό καλοεξοπλισμένο, ταξιδιάρικο και ποιοτικότατο.Στα αρνητικά του η έλλειψη πίσω υλοκαθαριστήρα και για άλλους (όχι για εμένα) οι μικρές ενδείξεις απο τον εμπρός πίνακα όργάνων.Sorry για το σεντόνι. Περισσότερα θα πούμε με την παραλαβή του δικού μου αυτοκινήτου
-
Η ηλιοροφη μόνο στην έκδοση shine pack μπαίνει ως έξτρα?
-
@gianniss07 χαίρομαι που το ξεκαθαρίσαμε. Πάντως για την ιστορία τα αυτοκίνητα είναι αμφότερα C. Όσο και αν φαίνεται παράξενο η Octavia βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του VAG και είναι C όπως τα Leon/Golf/A3.
-
Γιατί δεν κράτησες αυτό , αφού το ίδιο έχεις παραγγείλει ?
Σκόρπιες απαντήσεις στα υπόλοιπα ...
Διαφωνώ στις κατηγοριοποιήσεις που κάνετε με το εξής σκεπτικό .
Αρχικά οι Βαγγέληδες .
Η Σκόντα έχει ανέβει πολύ εδώ και χρόνια , ιδιαίτερα στις Οκτάβια . Εδώ οι Βαγκέληδες δεν έκαναν τα αμάξια διαφορετικά ως προς το οδήγημα , αλλά παίζουν σε εξοπλισμούς , σχεδιασμό , ποιότητα υλικών , για να διαφορποιηθούν στις τιμές .
Δηλαδή η Οκτάβια ως συμπεριφορά δεν διαφέρει από το Πασσάτ και από το Α4 . Διαφέρει ως εμφάνιση .
Αντίθετα η 4 διαφέρει ως συμπεριφορά από τα αδέλφια της και ως εμφάνιση και λιγότερο ως ποιότητα .
Τώρα ότι θα βγάλουν και φτηνά αμάξια για το παγκόσμιο χωριό είναι γνωστό . Ετοιμάζεται νέο μικρό Σούβ κάτω από τα 4 μέτρα για την Ινδία .
Αλλά και οι άλλοι βγάζουν . Εδώ στην Βραζιλία βγαίνει ακόμα το παλιότερο 3 , το κάκτους με ανοιγόμενα πίσω παράθυρα και στροφόμετρο και διάφορα άλλα .
Για την ποιότητα του 4 είναι καλή . Δεν θα μπω σε ιδιαίτερες συγκρίσεις γιατί γενικά τα αυτοκίνητα είναι καλά πλέον . Απλά πάμε σε πολυτέλειες .
Πριν 2-3 χρόνια ήθελα να κοιτάξω το Ντάστερ . Το είδα στην πλούσια έκδοση και είπα εντάξει καλό είναι.
Πήγα και στην έκθεση στην Μεταμόρφωση . Είχε τις φτηνές εκδόσεις και του Ντάτσια και του Σνάιντερο...
Επιστροφή στο 1980 ...
Δηλαδή επιλογές υπάρχουν που τις στήνουν τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών.
-
Είχα στην κατοχή μου τη νέα c4 για test drive και μάλιστα για 7 ημέρες οπότε έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Το αμάξι πραγματικά ξεπέρασε τις προσδοκίες μου απο θέμα άνεσης, ηχομόνωσης ποιότητα κύλισης αλλά και απτής ποιότητας υλικών εσωτερικού. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μου ήταν το bluehdi 130 ps EAT8 σε έκδοση shine pack.
-Oδική συμπεριφορά:Είναι μαλακό όσο πρέπει αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει την νωθρότητα που εμφάνιζε στο εμπρός μέρος η προηγούμενη c4 στις στροφές, ενώ οι κλίσεις σε σχέση πάλι με την προηγούμενη c4 που είχαμε στην κατοχή μας επί 4 χρόνια είναι εμφανώς πολύ πιο περιορισμένες. Τα υδραυλικά ωστήρια στα αμορτισέρ εδω έχουν καλύτερη εφαρμογή απο ότι στον Κάκτο αλλά και στο c5 aircross που είχα οδηγήσει κατά το παρελθόν μιάς και σε φρεναρίσματα πανικού δεν 'βουτάει' με τα μούτρα.Μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πολύ πιο οδηγοκεντρικό σε σχέση πάντα με την προγούμενη γενιά c4 με πολύ μικρότερες κλίσεις στις στροφές και αρκετά καλύτερη πληροφόρηση απο το τιμόνι.
-Άνεση: Το αμάξι συνδιάζει με την νέα ανάρτηση και τα καθίσματα advance comfort ενισχυμένα με πυκνό αφρό και πραγματικα νιώθεις ότι οδηγείς απο την πολυθρόνα του σαλονιού σου.Η ηχομόνωση του αυτοκινήτου είναι εκπληκτική πραγματικά εκεί οι Γάλλοι δίνουν ρεσιτάλ. Κλείνεις την βαριά σε αίσθηση πόρτα και απομονώνεις κάθε εξωτερικό θόρυβο απο έξω, κάθε τι που θα σου χαλάσει την ηρεμία και την οδηγική απόλαυση.
-Κινητήρας - Κιβώτιο: O γνωστός πασπαρτού κινητήρας της PSA με άφθονη ροπή, ραφιναρισμένη λειτουργία, και πραγματική κατανάλωση με το δικό μου στυλ οδήγησης απο 5,3 έως 6,0 λ/100 (με αρκετό ζόρισμα και φορτίο),Το αυτόματο απλά απόλαυση ενώ διαθέτει 3 λειτουργίες eco, normal και sport.
-Εσωτερικό:Η ποιότητα που αντιλαμβάνεσαι απο το αμάξι ξεκινά απο την ώρα που ανοίγεις την Γερμανική σε αίσθηση πόρτα και τον βαθύ ήχο που παράγει καθώς την κλέινεις, αφήνοντας απο έξω κάθε θόρυβο που θα σου χαλάσει την μαγική αίσθηση της άνεσης και ηρεμίας.Καταντάει γραφικό αλλά πραγματικά στην ηχομόνωση οι Γάλλοι σε αυτό το αμάξι δίνουν ρεσιτάλ.Στην έκδοση shine pack που είχα στην κατοχή μου όλο το πάνω μέρος του ταμπλό διαθέτει μαλακό πλαστικό αφρώδους αίσθησης δίνοντας την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, απο την μέση και κάτω είναι πιο σκληρό σαν όλα τα υπόλοιπα αμάξια της κατηγορίας, ενώ οι πόρτες στο πάνω μέρος έχουν μαλακό πλαστικό και πολύ ωραίο ύφασμα.Γενικά η απτή ποιότητα που αντιλαμβάβεσαι είναι σε εξαιρετικό επίπεδο ενώ στις πίσω πόρτες τα πλάστικά είναι κατώτερης ποιότητας μάλλον για λόγους οικονομίας.Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας είναι πληρέστατος στην έκδοση shine και shine pack ενώ η ηλιοροφή που διέθετε το αμάξι της δοκιμής που είχα στην διάθεση μου, έδινε μια επιπλέον αίσθηση πολυτέλειας και ελευθερίας.Ωραία και ξεχωριστή προσθήκη αποτελεί η βάση στήριξης tablet με το συρόμενο συρταράκι τόσο για την αποθήκευση του όσο και για την αποθήκευση εγγράφων.
-Χώροι:Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετός που σου επιτρέπει να καθίσεις άνετα ακόμα και σταυροπόδι, το πλάτος είναι αρκετό, ενώ ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας 380 λίτρων ίσως θα μπορούσε να είναι λίγο μεγαλύτερος. Έχει όμως μεγάλο άνοιγμα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης.
Ειλικρινά μετά απο μία εβδομάδα συνεχούς χρήσης το αμάξι ξεπέρασε τις αρχικές μου προσδοκίες. Είναι διαφορετικό απο οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία του, άνετο, ήσυχο, οικονομικό καλοεξοπλισμένο, ταξιδιάρικο και ποιοτικότατο.Στα αρνητικά του η έλλειψη πίσω υλοκαθαριστήρα και για άλλους (όχι για εμένα) οι μικρές ενδείξεις απο τον εμπρός πίνακα όργάνων.Sorry για το σεντόνι. Περισσότερα θα πούμε με την παραλαβή του δικού μου αυτοκινήτου
Ωραίος ο Πάνος
-
Η ηλιοροφη μόνο στην έκδοση shine pack μπαίνει ως έξτρα?
νομίζω πως μπαίνει και στην shine, κόστος γύρω στο 900άρι
-
Γιατί δεν κράτησες αυτό , αφού το ίδιο έχεις παραγγείλει ?
Δεν ήταν στο σωστό κόκκινο χρώμα του Θρύλου
-
Δεν μπορώ να γνωρίζω λεπτομέρειες για την ποιότητα υλικών και κατά πόσο θα αντέξουν στον χρόνο στο εσωτερικό της c4, αυτό που διαπίστωσα όμως στα τόσα td που έκανα είναι ότι το εσωτερικό του ειναι καντάρια καλύτερο απ οτιδήποτε είδα σε αυτή τη κατηγορία. Δεν συγκρίνεται ούτε με Σκόντα πόσο μάλλον με Dacia το συγκεκριμένο τουλάχιστον αυτοκίνητο.
Ακόμη και στο A3 δεν ενθουσιαστηκα τόσο όταν μπήκα.
Καλά από τα καμικ και σκάλα δεν απέχει πολύ και άλλος θα σου πει ότι μπορεί τα Σκόντα να φαίνονται πιο ποιοτικά. Και τέλος μπες στο cx30 και θα καταλάβεις πιο είναι ποιοτικότερο.
-
Καλά από τα καμικ και σκάλα δεν απέχει πολύ και άλλος θα σου πει ότι μπορεί τα Σκόντα να φαίνονται πιο ποιοτικά. Και τέλος μπες στο cx30 και θα καταλάβεις πιο είναι ποιοτικότερο.
Καλά εντάξει cx 30 δαγκωτό αλλά αν δεν καταργήσουν τα τεκμηρια λίγοι θα το δουν τώρα ειδικά που σταμάτησε το πετρελαιο
CITROEN C4 III mod 2021