-
Μου έκανε εντύπωση στο βίντεο του Marek όταν αναφέρει τις τιμές, λέει ότι ξεκινάει από 24.000 και το EAT8/130hp πάει 29.000 και το diesel περίπου ξεκινάει από εκεί.
Τόσο μεγάλη διαφορά έχουμε με Πολωνία, ή αναφέρει τιμές Γερμανίας.
Πάντως από όσο θυμάμαι, κάποιες εταιρείες (θυμάμαι πολύ καλά τα Citroen που παρακολουθούσα) έχουν πολύ συμφέρουσες τιμές Ελλάδα.
-
Πάντως από όσο θυμάμαι, κάποιες εταιρείες (θυμάμαι πολύ καλά τα Citroen που παρακολουθούσα) έχουν πολύ συμφέρουσες τιμές Ελλάδα.
Καλά θυμάσαι και είναι οι περισσότερες εταρείες έτσι. Δες τιμές σε: Renault, Ford, Toyota, ΒΜW κλπ. Είμαστε από τις πιο φθηνές χώρες και ας έχουμε 24% ΦΠΑ και το ΕΤΤ. ΓΙα παράδειγμα έβλεπα χτες ένα review του Γιάρις στην Αγγλία και έλεγε ότι ξεκινάει από τις 20.000 λίρες (!!!!) ενώ εδώ ξεκινάει από τις €17.000 (το υβριδικό, δεν έχουν μην υβριδικά εκεί). Άλλο παράδειγμα το Fiesta ST Line DCT 7, €24.500 στην Γερμανία, €19.500 εδώ.
-
Eπειδη παμε και στο ζουμι που ειναι το κοστος το αμαξι κακα τα ψέματα είναι αρκετά ακριβο. 26.600 βγαίνει με τον 1.2 ΕΑΤ8 shine pack που ειναι ενα αμάξι που πραγματικα δεν του λείπει τπτ και χωρίς κάποια έκπτωση αυτη την περίοδο νομίζω.
Εκανα μια διαμορφωση το Grandland X Business Edition 1.2lt Turbo, 130 hp (AT8) ιδιος κινητήρας ίδιο κιβώτιο προσθέτωντας
Versatility Pack € 176,65
Χρωμιωμένο περίγραμμα πλευρικών παραθύρων € 122,83
ECC, Ηλεκτρονικός Διζωνικός Κλιματισμός € 92,47
(Adaptive Cruise Control) € 554,80
Safety Pack € 292,58
Park & Go Pack 2 € 247,04
Φιμέ πίσω & πλαϊνά κρύσταλλα € 126,97το μονο που υστερει είναι οτι εχει eco led και δεν μπορει να παρει τα φουλ λεντ η εκδοση απο οτι βλεπω και βγαίνει 27147 !!
Χωρίς την έκπτωση που σίγουρα θα παρεις με την αναδουλεία που εχει το μοντέλο και παίρνεις ενα φαρδυτερο αρα πιο άνετο αμαξι μπρος πισω και σχεδον 140 λτ παραπανω χωρο αποσκεων για τα +12 εκ μήκους που χρεώνεσαι στο οπελ, ένα τελος πάντων καθαρο suv C στην καρδιά της κατηγορίας. Ε δεν μπορεί το γκραντλαντ με τον ίδιο εξοπλισμο να εχει ιδια τιμή με το c4.
Θα μου πεις σε κανα εξαμήνο θα κάνουν εκπτωσεις στην σιτροεν και κάποιο διορθωμα στην τιμη οτνα περασει η φουρια του νεου. Οκ για τωρα μιλαμε είναι ενα αρκετα ακριβο αμαξι.
-
Νομίζω ότι όλοι καταλαβαίνουμε πια είναι η ουσία .
Αρχικά να πω ότι τα γαλλικά περιοδικά , ας είναι καλά η γούγλια μετάφραση , είναι 5 φορές πιο αντικειμενικά από τα γερμανικά , που ότι δεν είναι γερμανικό είναι γτπ και 2 φορές πιο αντικειμενικά από τα βρεττανικά , που με τα γαλλικά αμάξια έχουν μια σχέση αγάπης μίσους , ιδιαίτερα όταν τα συγκρίνουν με αμάξια που φτιάχνονται στο ΗΒ .
Δηλαδή παραδόξως ο γαλλικός αυτοκινητικός σωβινισμός , είναι πολύ λιγότερος από τους γερμανοβρεττανικούς...
Το 'πρόβλημα' των νέων γαλλικών είναι το πολύ ελαφρύ τιμόνι . Παιχνίδι μεν , αλλά δεν σε εμπνέει σε στροφές . Η μάλλον σε εμπνέει άμα αλλάξεις άποψη και αφήσεις το ραχάτι που σου δίνει το αμάξι και σε δρόμους με στροφές που ξέρεις αποφασίσεις να οδηγήσεις .
Οδηγώντας το 3 αιρκρός που είναι ψηλότερο σκληρότερο και έχει και τα Χάνκουκ M+S λάστιχα που δεν είναι καλά στον στεγνό , για να έχω την ίδια αίσθηση ασφάλειας που είχα με την χαμηλή C5 με φαρδιά μετατρόχια και μεταξόνια και 245/45/18 λάστιχα δρόμου , πρέπει να πηγαίνω κοντά 20 % λιγότερο στις στροφές .
Η C5 ήταν άνετη στις ανοικτές στροφές , στα κλειστά στροφιλίκια κούραζε και τα 4,78 του μήκους ενοχλούσαν.
Το τιμόνι του 325 που είπε ο Δίας ήταν απλά πολύ πιο σκληρό από το τζίπ της Μέρκ . Ασχετα αν μπορούσα να το γυρίσω . Δεν το γούσταρα .
Οπότε όπως είπα υπάρχουν επιλογές για όλους.
Πάμε τώρα στο νέο 4 . Να πω ότι περιμένουμε και το νέο 5 , το οποίο επίσης θα είναι κροσόβερ και χάτς και θα έχει και στόχευση στην Κίνα .
Κάποιοι έκραξαν την επιλογή της εταιρείας να μην έχει κλασσικά σεντάν .
Ηρθε σήμερα και η Φόρντ και είπε ότι καταργεί εντελώς το Μοντέο . Δεν θα έχει σεντάν η εταιρεία πλέον γιατί ο κόσμος θέλει Σούβ .
Αρα μάλλον καλά τα βλέπουν οι Γαλάτες...
Γυρίζοντας στο νέο 4 , να θυμίσω ότι πριν 2 μήνες έκανα τέστ το 130 ΕΑΤ8 βενζίνη , ξεκινώντας από την έκθεση της Βουλιαγμένης , φτάνοντας Βούλα , γυρίζοντας παραλιακή μέχρι την Αλίμου και επιστροφή στο μαγαζί . Ηταν μεγάλη διαδρομή , χωρίς στροφιλίκια βέβαια .
Να πω λοιπόν ότι άνεση άπαιχτη , κινητήρας και κιβώτιο τα ξέρουμε , δοκίμασα και τα διάφορα προγράμματα και πήρα και κάποιες ανοικτές στροφές με χλμ . Το αμάξι έχει καλή απόδοση . Το τιμόνι όμως ελαφρύ , βαραίνει με τα χλμ , αλλά η αίσθηση ότι ξέρεις που είναι σε κάθε στιγμή οι ρόδες δεν υπάρχει .
Αυτό πιθανώς να τρομάξει κάποιους καυλοτίμονους .
Μην ξεχνάτε ότι οι δοκιμαστές είναι συνήθως τέτοιοι , είναι νεαροί και έχουν άλλες ορέξεις . Ιδιαίτερα αν το αμάξι δεν είναι δικό σου. Ακόμα χειρότερα είναι όταν οδηγούν , όχι βέβαια το 4 , αμάξια που είναι ακριβά και με τον μισθό που παίρνουν δεν θα τα πάρουν ποτέ στην ζωή τους . Εκεί βγάζουν και κόμπλεξ πολλά .
Αν λοιπόν είσαι 20άρης μόνος ψάχνεις άλλο αμάξι . Η και μεγαλύτερος χωρίς οικογένεια .
Αν αποκτήσεις οικογένεια αλλάζουν οι προτεραιότητες . Αν είσαι μεγάλος , επίσης υπάρχουν διαφορετικά θέλω.
Αν λοιπόν έχεις οικογένεια , θέλεις να κινείσαι με ασφάλεια σε λογικές ταχύτητες και να ταξιδεύεις ατσαλάκωτος , παίρνεις ένα 4 σαιν , κατά προτίμηση με αυτόματο .
Εγώ δεν θα πάρω για δύο λόγους . Ο ένας είναι ότι συνεχίζει να μην μου αρέσουν τα μπροστινά φώτα και ο άλλος ότι θέλω να έχω ψηλότερο αμάξι που με βολεύει καλύτερα .
Με τα σημερινά δεδομένα θα πήγαινα στο άκτιβ + 3008 σε αυτόματο κιβώτιο και ντίζελ . Σε ένα χρόνο , θα κοίταγα και το φέις λίφτ του 5 αιρκρός , αν είχε αλλάξει την κεντρική κονσόλα όπως έκανε στο 3008, οπότε δεν χρειάζεται να οδηγώ σαν κυρία με στενή φούστα και κολλημένα γόνατα και αν έκανε την ανάρτηση όπως στο νέο 4 .
Αλλά θα σκεφτόμουν και μία σχετικά οικονομική έκδοση του νέου DS4 που μου αρέσει πολύ .
Μέχρι τότε το 3 Αιρκρος τα κάνει όλα πολύ καλά για τα λεφτάκια που κοστίζει καινούργιο , πόσο μάλλον για τα 16000 που το πλήρωσα εγώ . Τόσο καλά που μέχρι να κλείσει χρόνο στην κατοχή μου θα έχει περάσει τα 30000 ξεκούραστα χλμ και τα 45000 χλμ συνολικά .
-
Καλά, το DS4 δεν θα το φτάνεις, η οικονομική του έκδοση θα είναι πολύ παραπάνω από ότι νομίζεις.
Επίσης αυτή η σύγκριση αυτοκινήτων με το κιλό πάλι μου προκαλεί βραχυκύκλωμα. Υπάρχουν φορτηγάκια στα 27.000, με ακόμη καλύτερο χώρο προς μήκος, ακόμη και το Berlingo είναι απαιχτο σε αυτό (μικρότερο μήκος από τα περισσότερα C suv) δεν βλέπω κανέναν να το προτείνει..
Το Grandland είναι από πιο βαρετά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, αν ήταν και ακριβό θα έκανε μηδενικές πωλήσεις, as simple as that, για όποιον θέλει φθηνούς χώρους, είναι πολύ καλή επιλογή βέβαια, όπως το είπαμε και πριν (για τα Crossland/Bayon/Aircross και τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις), αλλά πολλοί, θα βάλουν πολλά άλλα πριν από αυτό στη λίστα τους.
Επίσης το C4 είναι coupe crossover, όλα έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών/μήκος λόγω coupe σχεδίασης, ένας από τους λόγους που δεν έπαιρνα ποτέ, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Αν θες να κρίνεις, πρέπει να το δεις αυστηρά στην κατηγορία του, δηλαδή C-HR, Ford Focus Active (δεν είναι coupe, αλλά crossover τουλάχιστον), Xceed και στην κορυφή αυτών το DS4 φυσικά, εκεί πρέπει να βγάλεις αναλογίες, και νομίζω τα πάει μία χαρά.
Αλλιώς το συγκρίνεις και με το Crossland/C3 Aircross που έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών για πολλά χιλιάρικα λιγότερα, και τελείωσε η υπόθεση..το 85% των ανθρώπων θα έφτανε μέχρι αυτά δηλαδή!
-
Kαλο το ακτιβ+ 3008 αυτοματο ντιζελ αλλα παει 33000 και δεν έχει ουτε καν επαναφορά στην λωριδα μονο προειδοποίηση!!!
Dublin βαρετο ξεβαρετο το οπελ κοστιζει 10000 λιγοτερο από το 1.2 ΕΑΤ8 allure plus που είναι το αντίστοιχο με την διαμορφωση των 27000 που εκανα στο γκραντλαντ!!! οποιος μπορει να πληρωσει τα επιπλεον λεφτα που ζητα το 3008 προχωρα σε αυτό και δεν βαριεται ποτε!! και μιλάμε για 2 αμαξια που μοιράζονται την συντρηπτικη πλειοψηφια των υλικών που φορουν (off topic sorry).
Στα ματια μου το γκραντλαντ εχει ενα απιστευτα βαρετο ταμπλο που παραπεμπει σε αμαξι του 2016, μεχρι εκει. Το εξωτερικό του ειναι αρκετο κομψο , οκ ευπεπτο αλλα βλεποντας τι παίρνεις στα 27Κ και τι ζητά ο ανταγωνισμος για αυτά μάλλον το καταπινεις...
-
Μην ξεχνάτε ότι οι δοκιμαστές είναι συνήθως τέτοιοι , είναι νεαροί και έχουν άλλες ορέξεις . Ιδιαίτερα αν το αμάξι δεν είναι δικό σου. Ακόμα χειρότερα είναι όταν οδηγούν , όχι βέβαια το 4 , αμάξια που είναι ακριβά και με τον μισθό που παίρνουν δεν θα τα πάρουν ποτέ στην ζωή τους . Εκεί βγάζουν και κόμπλεξ πολλά .
Ωραία προσέγγιση γενικά, σορυ όμως αλλά το παραπάνω δεν προκύπτει από πουθενά.
-
Kαλο το ακτιβ+ 3008 αυτοματο ντιζελ αλλα παει 33000 και δεν έχει ουτε καν επαναφορά στην λωριδα μονο προειδοποίηση!!!
Dublin βαρετο ξεβαρετο το οπελ κοστιζει 10000 λιγοτερο από το 1.2 ΕΑΤ8 allure plus που είναι το αντίστοιχο με την διαμορφωση των 27000 που εκανα στο γκραντλαντ!!! οποιος μπορει να πληρωσει τα επιπλεον λεφτα που ζητα το 3008 προχωρα σε αυτό και δεν βαριεται ποτε!! και μιλάμε για 2 αμαξια που μοιράζονται την συντρηπτικη πλειοψηφια των υλικών που φορουν (off topic sorry).
Στα ματια μου το γκραντλαντ εχει ενα απιστευτα βαρετο ταμπλο που παραπεμπει σε αμαξι του 2016, μεχρι εκει. Το εξωτερικό του ειναι αρκετο κομψο , οκ ευπεπτο αλλα βλεποντας τι παίρνεις στα 27Κ και τι ζητά ο ανταγωνισμος για αυτά μάλλον το καταπινεις...
Δεν ξέρω καν τις τιμές, και δεν διαφωνώ καθόλου φυσικά, αλλά υπάρχουν και C5 Aircross ανάμεσα, Tucson ίσως, Kuga εκεί κοντά, τα υπόλοιπα που περιμένουμε τιμές (QQ/Sportage/Kadjar), μετά όλα τα VAG.. Και το 3008 πουλάει καλύτερα από το Grandland, οπότε και εκεί υπάρχει κοινό που πάει.
Το είπα και εγώ, είναι τρομερό value for money (ειδικά για τους χώρους) απλά δεν έχει την δυναμική του Corsa και των Mokka/Astra που έρχονται με φόρα και μπαίνουν/θα μπουν, πολύ ψηλά στις λίστες των αγοραστών. Νομίζω το επόμενο θα έχει καλύτερη και πιο ξεκάθαρη στόχευση.
-
criuser wrote:
Μην ξεχνάτε ότι οι δοκιμαστές είναι συνήθως τέτοιοι , είναι νεαροί και έχουν άλλες ορέξεις . Ιδιαίτερα αν το αμάξι δεν είναι δικό σου. Ακόμα χειρότερα είναι όταν οδηγούν , όχι βέβαια το 4 , αμάξια που είναι ακριβά και με τον μισθό που παίρνουν δεν θα τα πάρουν ποτέ στην ζωή τους . Εκεί βγάζουν και κόμπλεξ πολλά .
Ωραία προσέγγιση γενικά, σορυ όμως αλλά το παραπάνω δεν προκύπτει από πουθενά.
Προκύπτει , όχι από το συγκεκριμένο άρθρο , αλλά από παλιότερα που σύγκριναν ακριβά αμάξια και έβλεπες μόνο φανέλλες και έκρυβαν ελαττώματα και ανέβαζαν τα πλεονεκτήματα ...
Τώρα αυτά τα ακριβά δεν τα δίνουν για τέστ πια , αφού παίζουν μόνο στο λήζινγκ .
-
Καλά, το DS4 δεν θα το φτάνεις, η οικονομική του έκδοση θα είναι πολύ παραπάνω από ότι νομίζεις.
Επίσης αυτή η σύγκριση αυτοκινήτων με το κιλό πάλι μου προκαλεί βραχυκύκλωμα. Υπάρχουν φορτηγάκια στα 27.000, με ακόμη καλύτερο χώρο προς μήκος, ακόμη και το Berlingo είναι απαιχτο σε αυτό (μικρότερο μήκος από τα περισσότερα C suv) δεν βλέπω κανέναν να το προτείνει..
Το Grandland είναι από πιο βαρετά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, αν ήταν και ακριβό θα έκανε μηδενικές πωλήσεις, as simple as that, για όποιον θέλει φθηνούς χώρους, είναι πολύ καλή επιλογή βέβαια, όπως το είπαμε και πριν (για τα Crossland/Bayon/Aircross και τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις), αλλά πολλοί, θα βάλουν πολλά άλλα πριν από αυτό στη λίστα τους.
Επίσης το C4 είναι coupe crossover, όλα έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών/μήκος λόγω coupe σχεδίασης, ένας από τους λόγους που δεν έπαιρνα ποτέ, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.
Αν θες να κρίνεις, πρέπει να το δεις αυστηρά στην κατηγορία του, δηλαδή C-HR, Ford Focus Active (δεν είναι coupe, αλλά crossover τουλάχιστον), Xceed και στην κορυφή αυτών το DS4 φυσικά, εκεί πρέπει να βγάλεις αναλογίες, και νομίζω τα πάει μία χαρά.
Αλλιώς το συγκρίνεις και με το Crossland/C3 Aircross που έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών για πολλά χιλιάρικα λιγότερα, και τελείωσε η υπόθεση..το 85% των ανθρώπων θα έφτανε μέχρι αυτά δηλαδή!
Ετσι είναι γενικά .
Το DS4 θα είναι ακριβό το ξέρω , αλλά οικονομικές υπερβάσεις για αμάξια έκανα στα 40+. Τώρα στα 60+ δεν με τραβάει να τις κάνω, εκτός αν μου αρέσει τόσο .
-
Στο θέμα που άνοιξα στο 'Περί Αυτοκίνησης', έγραψα ότι δεν με 'αγγίζει' καθόλου η σημερινή Citroen (γιατί η Citroen των Xantia Activa, ZX 2.0, Xsara VTS, Saxo VTS - ακόμα και η ονειρική SM-Maserati αν πάμε παλιότερα - κλπ, με 'άγγιζε' πολύ), αλλά καταλαβαίνω ότι υπήρχει η ανάγκη για ένα πιο άνετο αυτοκίνητο και σήμερα.
Μερικοί εδώ μέσα θέλουμε σπορ αυτοκίνητα. Είμαι από τους 'χειρότερους' σε αυτό το θέμα, βρίσκω σχετικά άνετη μια 330i που ο Criuser θεωρεί ότι του συνθλίβει τους σπονδύλους (καλά, αυτό που έγραψε, ότι δηλαδή άνδρας 1,95 και 130+ κιλά δεν μπορούσε να γυρίσει το τιμόνι μιας 3άρας... να τον πάρω στον πόλεμο θέλω, για να αλλάξουμε ερπύστρια σε Leopard... Χα!!!). Από την άλλη η άνεση είναι και υποκειμενική. Αν με βάλεις σε μια GSA θα κάνω εμετό, γιατί δεν αντέχω τις κλίσεις, ο Criuser θα την βρει άνετη, την μαούνα...
Καλά κάνει και υπάρχει αυτή η νέα C4, έχει το κοινό της (φαντάζομαι), όπως το είχαν κι εκείνες οι 'βάρκες' GS/GSA... Ελπίζω να μην παίρνει η νέα Citroen κλίσεις 25 μοιρών, όπως εκείνες οι υδροπνευματικές...
Αυτό που τελικά θέλω να πω είναι ότι υπάρχει κάτι για κάθε επιθυμία.
-
Πάντως,έχω δει αρκετούς Άγγλους δοκιμαστές που εκτός από την άνεση του, λένε καλά λόγια για αποδεκτό,ασφαλές κράτημα (π.χ. έχω βάλει προηγούμενο βιντεάκι από έναν βρετανό,car obsession λέγεται,ο οποίος οδηγεί ibiza FR του 2005 -το είχα κι εγώ 2μησι χρόνια- κι είναι κούτσουρο σε σχέση με το C4.Παρ'ολα αυτά το βρίσκει ο.κ.).Το ίδιο κι οι περισσότεροι Ιταλοί (και μάλιστα δημοσιογράφοι που γενικά τους αρέσουν τα πιο οδηγοκεντρικά).
Δε λέει κανείς ότι είναι Focus,Civic ή Leon (ούτε θα γίνει).Aλλά είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν,παραμένοντας υποδειγματικό στην άνεση.
Κι ένα βιντεάκι για το πως τα καταφέρνει στις 'κακοτοπιές' της Ρώμης:
-
Το αμάξι είναι άριστο στα δυνατά του σημεία και καλό έως πολύ καλό στα υπόλοιπα . Βάλτε τώρα τον ιδιαίτερο σχεδιασμό , τους χώρους , την ποιότητα , την ηχομόνωση και τον εξοπλισμό σε λογικές τιμές και νομίζω ότι πρέπει να μπαίνει στις πρώτες επιλογές στην γκάμα 20-25000 €.
-
Το αμάξι είναι άριστο στα δυνατά του σημεία και καλό έως πολύ καλό στα υπόλοιπα . Βάλτε τώρα τον ιδιαίτερο σχεδιασμό , τους χώρους , την ποιότητα , την ηχομόνωση και τον εξοπλισμό σε λογικές τιμές και νομίζω ότι πρέπει να μπαίνει στις πρώτες επιλογές στην γκάμα 20-25000 €.
+1
-
Το αμάξι είναι άριστο στα δυνατά του σημεία και καλό έως πολύ καλό στα υπόλοιπα . Βάλτε τώρα τον ιδιαίτερο σχεδιασμό , τους χώρους , την ποιότητα , την ηχομόνωση και τον εξοπλισμό σε λογικές τιμές και νομίζω ότι πρέπει να μπαίνει στις πρώτες επιλογές στην γκάμα 20-25000 €.
Νομίζω έτσι συμβαίνει, πολλοί δεν το ξέρουν ακόμη, αλλά όταν μάθουν ότι υπάρχει το βάζουν πολύ ψηλά στις λίστες τους. Νομίζω η Citroen παίζει έναν ρόλο αντί-Dacia στο γκρούπ, σίγουρα θα κόψει από Kamiq/Scala ένα C4, και είναι δυνατά σε πωλήσεις, το Kamiq πουλάει περίπου όσο το Puma αν δεν κάνω λάθος, πάντως είναι πολύ κοντά.
Είναι πολύ καλό, οικονομικό, και με λογικά κόστη συντήρησης, ενώ επιτέλους υπάρχει ρεύμα για καθαρά crossover. Νομίζω έκανε διάνα η Citroen με ότι της δόθηκε.
Σημείωση: Scala/Kamiq έχουν πάρει την μικρότερη πλατφόρμα του VAG, όπως και το C4 έχει την πλατφόρμα του Mokka/2008/208/Corsa και τα λοιπά. Περίπου έχουν αντίστοιχη θέση στα group τους αλλά ανταποκρίνονται σε λίγο διαφορετικά target group.
-
Εχεις φαγωθεί να την θάψεις...
Δεν είναι όμως έτσι . Σίγουρα θα είναι φτηνότερη από την Πεζώ και στα ίδια με την Οπελ , δεν ξέρουμε για την Φίατ που θα κάτσει ,αλλά δεν έχει σχέση με την λογική της Βάγκ , γιατί η Σιτροέν έχει άποψη . Η Σκόντα είναι απλά λίγο φτηνότερη .
Δηλαδή παίρνεις Α4 , Πασσάτ , Οκτάβια . Ιδια λογική στα αμάξια , απλά διαφορές τιμών , πολυτέλειας και εξοπλισμών .
DS4 , 308 , C4 . Astra , Tipo ... Αλλη στόχευση εντελώς , όχι μόνο λόγω τιμής, αλλά σε άλλο τάργκετ γκρούπ αυτοκινήτου κάθε αμάξι .
-
Από τις κορυφαίες επιλογές στα 20-25 Κ αλλά για να το πάρεις αυτόματο με εξοπλισμό που θα αντέξει την επόμενη 5ετια πρέπει να δώσεις από 26.5 και πάνω αν δεν κάνω λάθος.
-
Εχεις φαγωθεί να την θάψεις...
Δεν είναι όμως έτσι . Σίγουρα θα είναι φτηνότερη από την Πεζώ και στα ίδια με την Οπελ , δεν ξέρουμε για την Φίατ που θα κάτσει ,αλλά δεν έχει σχέση με την λογική της Βάγκ , γιατί η Σιτροέν έχει άποψη . Η Σκόντα είναι απλά λίγο φτηνότερη .
Δηαδή παίρνεις Α4 , Πασσάτ , Οκτάβια . Ιδια λογική στα αμάξια , απλά διαφορές τιμών , πολυτέλειας και εξοπλισμών .
DS4 , 308 , C4 . Astra , Tipo ... Αλλη στόχευση εντελώς , όχι μόνο λόγω τιμής, αλλά σε άλλο τάργκετ γκρούπ αυτοκινήτου κάθε αμάξι .
Δεν τη θάβω βρε, την κατατάσσω! Όπως τα λες είναι, απλά βρίσκω ομοιότητες σε target group, οι πιο επιθετικοί οδηγεί στα 2 γκρουπ δεν θα πάρουν Citroen/Skoda, όσοι ζητούν άνεση και χώρους σε φθηνά οικογενειακά αυτοκίνητα, ναι.
Από την ίδια δεξαμενή παίρνουν, απλά εκφράζουν διαφορετικές φιλοσοφίες. Επίσης η Skoda έχει σαν σλόγκαν το simply clever, οπότε και αυτή παίζει με την τσαχπινια και πρωτότυπες ιδέες, απλά οι μεν είναι Τσέχο/Γερμανοί, και οι δε Γάλλο/Γάλλοι!
Επίσης αυτό με τις πλατφόρμες είναι αλήθεια, σίγουρα η μεγαλύτερη πλατφόρμα ανεβάζει και το κόστος εν τέλει, όμως μην ξεχνάμε η Β είναι και η πιο καινούργια του ομίλου οπότε έχει και τα δικά της πλεονεκτήματα.
Επίσης Opel/Peugeot upper mainstream, Citroen/Fiat mainstream, DS/Lancia/Alfa premium έχουν δηλώσει.
Διαβάζω τα εργοστάσια στην Ιταλία έχουν 4 φορές το κόστος των Γάλλο/Ισπανικών της PSA! Θα κόψουν γραμμές από εκεί μέχρι να πάρει μπρος η Alfa/Lancia/Fiat.. Χάλια οι Ιταλοί βρε παιδί μου, όλα τα καλά του Θεού έχουν αλλά όλο κάπως τα χαλάνε στο τέλος!
-
Οι Ιταλοί έχουν και υψηλά μεροκάματα , και δεν ζωριζονται πολύ στην δουλειά και έχουν και ισχυρά συνδικάτα στα εργοστάσια που έχουν ρόλο , η εργοδοσία δεν αποφασίζει μόνη της και κάπως έτσι ανεβαίνουν πολύ τα κόστη...
-
Νομίζω η Citroen παίζει έναν ρόλο αντί-Dacia στο γκρούπ...
Noμίζω κάπου κάνεις λάθος.
CITROEN C4 III mod 2021