-
Εχουν υπερπληθυσμό και πρόβλημα στέγης .
Ποιός είπε ότι οι Ελληνες κάνουν μόνο 3 ταξίδια τον χρόνο ? Μεγάλο μέρος των Ελλήνων έχει εξοχικά , που σημαίνει ταξίδια ανά ΣΚ που θα είναι οριακά με το ηλεκτρικό .
Αν πάνε στην ίδια τιμή με τα συμβατικά , τότε θα πάει ο κόσμος σε αυτά . Μέχρι τότε παραμένουμε στα θερμικά .
Σωστά, έχετε δει πόσο κοστίζουν 30τετραγωνικά σπίτι στο Τόκυο;
Οι Έλληνες είναι από τους πρώτους στην Ευρώπη με 2η κατοικία (είτε εξοχικό, είτε χωριό, είτε διαμέρισμα στην πόλη - όποια πόλη, άπειρα αυθαίρετα που θέλουν γκρέμισμα, αλλά υπάρχουν μέσα στα δάση και τους αιγιαλούς), εδώ την 1Μαγιά εν μέσω lockdown και είχε κίνηση στην εθνική και σε κάνα 2 σημεία κόλλησα, πριν το lockdown θυμάται κανείς τι γινόταν στις εξόδους για Ολυμπία/Μορέας και για Βόρεια Ελλάδα; ουρές χιλιάδων αυτοκινήτων.
Αν είναι να φύγεις για 2μισαήμερο και τη μία μέρα φορτίζεις, καλά κρασιά..μόνο πολύ πλούσιους, και όσους έχουν 2ο αποκλειστικά για γύρω - γύρω και κέντρο αφορά το θέμα αυτή τη στιγμή, και στη 2η περίτπωση, περιμένουμε τα φθηνά, δύσκολα θα φώσει 20.000 να πάρει Up ο άλλος για 2ο αφού μπορεί να πάρει με τα μισά λεφτά αυτή τη στιγμή. Αν πέσει στα 12-13, φυσικά θα γίνει θελκτικό.
Να υπενθυμίσω ότι μιλάμε για Ευρώπη εδώ, η ηλεκτροκίνηση στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού του πλανήτη (Ασία/Αφρική/Νότια Αμερική) είναι όνειρο θερινής νυχτός ακόμη! Στην Ευρώπη όμως, έχει αποφασιστεί το κοντινό μέλλον, αν το 2030-35 έχουν καταργηθεί οι πωλήσεις Μ.Ε.Κ, τότε τι συζητάμε για ενδιάμεσες και παρα-μεσες λύσεις;! The future is now.
Υπενθυμίζω εδώ για πολλοστή φορά, ότι όταν μιλάμε για κατάργηση πωλήσεων μιλάμε ΚΑΙ για υβριδικά, ΚΑΙ για plug in hybrid. Αυτά λένε τα σχέδια.
-
Αν κάτσεις να διαβάσεις κάποια σχέδια ανάπτυξης κάποιων κλάδων της οικονομιας και ενίσχυσης κτλ θα δεις ότι είναι σχέδια του 80 και ακόμα και σήμερα δεν έχουν πραγματοποιηθεί. Αντιστοίχως πιστεύω και στα ηλεκτρικά. Το ότι είναι σχέδιο δεν λέει κάτι. Αν δεν υπάρχουν τα γεγονότα που δείχνουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Μέχρι στιγμής οι κατασκευαστές λένε πως θα έχουμε για δεκαετίες ακόμα τους θερμικους μαζί με υβριδικα συστηματα. Και ότι ένα ποσοστό του 50% των αυτοκινητων να γίνουν ηλεκτρικά αρκεί για αλλαγή του περιβάλλοντος και μπορεί να το στηρίξει το σύστημα ηλεκτροδοτησης κτλ.... Οποτε πιθανότερο είναι να ξέρουν καλύτερα. Οψόμεθα βέβαια.
Βεβαια οι σκανδιναβοι είπαν πως θα έχουν μόνο ηλεκτρικά, το ιδιο έκαναν και με το ηλεκτρονικό χρήμα και το ξαναπήραν πίσω ή ζήτησαν να γυρίσουν πίσω όταν εφαρμοστηκε. Έχουν δηλαδή μια τάση να πρωτοπορούν έντονα και να δουν αν θα τους βγει....
-
Και επειδή είχαμε συζητήσει και στο παρελθόν για τα mHEV και ότι η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει ιδέα τι σημαίνει και ποια είναι η διαφορά με τις υπόλοιπες υβριδικές τεχνολογίες και άρα λές είναι Hybrid το δικό μου και το πουλάς σαν ζεστό ψωμάκι (ακόμα). Σήμερα διάβαζα στην σελίδα του ΦΒ στο Puma Club και όυτε οι ιδιοκτήτες (εκτός 1-2) είχαν ιδέα τι πήραν, πως λειτουργεί και τι προσφέρει...μαύρα μεσάνυχτα!! Ο άλλος διάβασε ότι το μοτέρ είναι 16 ίππους και θεωρούσε ότι δίνει 16 επιπλέον άλογα (διάλεξε να μην διαβάσει την παράγραφο που αναφέρει ότι προσφέρει μόνο ροπή).
-
Είναι σαν τις πισωκίνητες bmw 1 Φάνη, πολύ λίγοι ήξεραν ότι είναι πισωκίνητη.
Πόσο μάλλον για το κομμάτι των υβριδικών που το μηχανολογικό είναι πιο περίπλοκο και δεν έχουν όλοι (κακώς) το υπόβαθρο να καταλάβουν τον τρόπο λειτουργίας.
-
Και εγώ το ακούω συχνά, 'καλύτερα το Puma που είναι και υβριδικό', δεν το πίστευα ότι θα υπάρξει τόση άγνοια επί του θέματος, φυσικά Φάνη τα έλεγες εσύ, απλώς μου φαινόταν τόσο ξεκάθαρο που δεν το είχα φανταστεί.
-
Τέρμα τρικυμία στο (έτσι κι αλλιώς) αργόστροφο κεφάλι Σάμπα. Έχω βρεθεί με κάποια χρήματα τελευταίως κι ως γνήσιος petrolhead (καλά, πρώην petrolhead αλλά φαίνεται ότι κάπου έχει φωλιάσει το σαράκι) θέλω να τα ρίξω σε τέσσερις ρόδες. Θυμίζω ότι το τωρινό μου όχημα είναι ένα Corolla Verso 16 ετών με 257Κ χιλ κι υγραέριο. Με αυτό κουβαλάω ό,τι πολυτιμότερο έχω, γυναίκα και παιδιά δηλαδή. Είναι μια χαρά αξιόπιστο (αν και σύντομα θα χρειαστεί κάποια αναμενόμενα μαζεματάκια που μπορεί να αγγίξουν το τετραψήφιο νούμερο), κοστίζει 7-8 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα (μια χαρά δηλαδή) κι έχει φάει το μεγάλο κομμάτι τής απαξίωσης. Από δω και μπρος, ο χρόνος δε θα αλλάξει δραματικά το πόσα χρήματα θα πιάσει ως μεταχειρισμένο.
Η τρικυμία έγκειται στο τι μπορώ να κάνω από δω και πέρα με τα χρήματα. Επενδύσεις δε γουστάρω, δεν είναι του χαρακτήρα μου. Κάτι στο σπίτι δεν έχω να κάνω. Το να μπορέσω να προσφέρω κάτι καινούριο, ασφαλέστερο στην οικογένειά μου είναι μάλλον η πρώτη μου σκέψη. Το θέμα είναι ότι αυτό μπορεί να συνδυαστεί με μηδενικό έξτρα κόστος, από τη στιγμή που υπάρχουν μοντέλα που έχουν τόσο πιο χαμηλό κόστος καυσίμου, απαλλάσσονται κι από τέλη κυκλοφορίας, ώστε σε βάθος χρόνου να βγει ίδιο ποσό με το να γεράσω με το Verso.
-
Κάπου αλλού είχα πει για την ηλεκτρική C4. Την οδήγησα σήμερα κι απορρίφθηκε, αλλά αυτά θα τα γράψω στο κατάλληλο θέμα.
-
Μπορώ να περιμένω κάποιο μικρό ηλεκτρικό, στιλ Dacia Spring. Αυτό θα διευκολύνει τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά δε θα αντικαταστήσει το Verso.
-
Αντί για το Spring, μπορεί να αγοραστεί Nissan Leaf πρώτης γενιάς με καλή αυτονομία (περί τα 130 χιλιόμετρα, μας αρκούν προς ώρας για τα καθημερινά). Γλιτώνουμε 3 χιλιάρικα σε σχέση με το Spring, είναι πολύ πιο αυτοκίνητο από το κουβαδάκι κι επειδή τα χιλιόμετρά μας είναι περιαστικά, μας ταιριάζει ποεύ περισσότερο. Μειονεκτήματα: η αυτονομία δεν είναι πραγματικά μεγάλη και καθώς το Leaf έχει τη χειρότερη πτώση μπαταρίας σε σχέση με όλα τα ηλεκτρικά (αερόψυκτη μπαταρία γαρ και μάλιστα πρώτης γενιάς), σε 100.000 χλμ θα είναι σε αστεία επίπεδα. Θα είναι και το όχημα 16-17 ετών, οπότε δε θα πιάνει τίποτα. Μόνο σε κάνα μουσείο θα μπορεί να πουληθεί. Ενώ το Spring εικάζω ότι θα έχει μια κάποια μεταπωλητική αξία. Επίσης, πάλι ΔΕΝ έχει φύγει το Verso.
-
Δίνω το Verso και σκέφτομαι για καινούριο. Το C4 απορρίφθηκε, το Enyaq αποδείχθηκε τρελή απάτη. Βασικά όχι το αυτοκίνητο, αλλά η τιμολογιακή πολιτική τής Skoda. Το προωθούν για 29,5 χιλιάρικα αλλά υπάρχουν **υποχρεωτικά **έξτρα που εκτοξεύουν την τιμή. 41,5 έφτασε το δικό μου και μιλάμε για τη βασική έκδοση με μοναδικά έξτρα το μεταλλικό χρώμα (δε θα πάρεις ΤΕΤΟΙΟ αμάξι με το βασικό αισχρό βαθύ μπλε που θα γούσταρε μόνο ο Α/ΓΕΝ) κι ACC (επίσης δε θα πάρεις ΤΕΤΟΙΟ αμάξι χωρίς αυτό το βοήθημα).
-
Δίνω το Verso και πάω σε Kamiq CNG, αλλά με βάθος 5ετίας κι όχι 10ετίας ή 15ετίας, όπως θα έκανα στις άλλες ηλεκτρικές περιπτώσεις. Τα καλά: μας χαιρετά το Verso. Τα ελληνικά μεταχειρισμένα φυσικού αερίου από ιδιώτη έχουν πάρα πολύ καλή μεταπώληση. Στα 5 χρόνια, η διαφορά στο κόστος καυσίμου και βλαβών, σε συνδυασμό με την υψηλή μεταπώληση (συν ότι δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, ενώ το Toyota σκάει 300άρια), θα μου επιτρέψουν να έχω αντίστοιχο συνολικό κόστος με το Verso και θα μου μείνει ένα ολοκαίνουριο 5στερο όχημα με ACC και συστήματα ασφαλείας. Μειονεκτήματα: η καζούρα σε φόρουμ και ΦουΜπού. ΔΕΝ είναι αυτόματο (που τα ποθώ αδιαλλείπτως). ΔΕΝ έχω τόσο κοντά μου πρατήριο φυσικού αερίου. Υπολόγισα ότι σε περιόδους ΜΗ καραντίνας χρειάζομαι ένα ντεπόζιτο CNG την εβδομάδα, αλλά δεν περνάω κάθε εβδομάδα έξω από πρατήριο. Επίσης, το να πας διακοπές θα θέλει προγραμματισμό κι ενίοτε πολύ συχνά φουλαρίσματα των 9 λίτρων βενζίνης. Αν ήταν έστω 15, θα το ένιωθα πολύ πιο κατάλληλο. Έχει αστείο πορτ-μπαγκάζ (282 λίτρα) στα οποία θα πρέπει να κουβαλάω ΚΑΙ ρεζέρβα ανάγκης (πρέπει να αγοραστεί έξτρα). Έξτρα πρέπει να μπει και μπαγκαζιέρα, γιατί προφανώς ΔΕΝ κάνεις ταξίδι με τέτοια χωρητικότητα. Καλά, 282 είναι μέχρι την εταζέρα και σε κανένα αμάξι μου δεν είχα τέτοια.
-
Αντί για το Kamiq, μπορώ να κοιτάξω το Captur LPG. Δε θα έχει όμως τόσο χαμηλό κόστος κίνησης και δε θα έχει αντίστοιχη μεταπώληση μετά από 5 χρόνια. Θα είναι όμως πολύ πιο όμορφο (στα δικά μου μάτια), με μεγάλο όφελος στο ότι θα βρίσκω υγραέριο παντού και θα έχει μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης.
-
Κρατάω τα χρήματα και τα κάνω κάτι άλλο.ή τα δίνω για ηλεκτρικό αμάξι μια και καλή σε 3-4-5 χρόνια, που θα είναι πιο ώριμα = πιο φθηνά, με πιο μεγάλες μπαταρίες, που μάλλον θα φορτίζουν πιο γρήγορα, που θα υπάρχουν πολλαπλάσιες επιλογές σε σχέση με σήμερα. Το Verso δε θα χάσει πολλά χρήματα σε μεταπώληση, αλλά θα συνεχίσει να καίει 7-8 ευρώ στα 100 και δεν ξέρουμε τι βλάβες θα βγάλει. Όχι τόσο λόγω υγραερίου όσο γενικότερης παλαιότητας.
Τρικυμία εν κρανίω...
-
-
Προσωπική γνώμη:
Την κουρτίνα ν.7
-
Φταίνε οι πωλητές. Ή καλύτερα οι οδηγίες που έχουν για να το αφηνουν θολό το τοπιο. Απλα αντικαθιστουν την βενζίνη με ρεύμμαοβετσι μειώνουν την βενζινη. Υπάρχει όντως το Mode με φουλ και τα δύο ταυτόχρονα αλλά και για αυτό δε είμαι σιγουρος
Δηλαδη όταν καρφώνω το πόδι στο πάτωμα κα τραβάει φουλ βενζινη,τερματίζει η μπάρα της βενζίνης αλλά ταυτόχρονα δείχνει ότι πρπσφερει ΚΑΙ ρεύμα, ενώ όταν κινησε κανονικά μέσα στην πόλη στα στενα της, τότε δίνει ρευμα και το δείχνει η οθονη αλλά βλέπεις παράλληλα και την μπάρα της καταναλωσης να πεφτει.... Οποτε συμπεραινω πως υπάρχει και ένα έξτρα Mode αλλά δεν το λένε ίσως διοτι δεν ισχυει πάντοτε πάρα μόνο όταν είναι γεμάτη η μπαταρια.
Παντως ίσως είναι και placebo αλλά όταν λειτουργούν και τα δύο το νιώθεις πιο δυνατό το αυτοκινητο
-
-
Να προσέξετε τον Ζονκ!
Βρε Dimsabas, πρέπει να περιορίσεις λίγο τις επιλογές για να βγάλεις συμπέρασμα, πρέπει να βοηθήσεις πρώτα τον εαυτό σου!
Τι 15ετιες και 20ετιες;! 25 χρονών είσαι;! Ποιός ζεί ποιος πεθαίνει σε 15 χρόνια!
Νομίζω κανείς απολύτως στον πλανήτη δεν ξέρει πως ακριβώς θα είναι η ανθρωπότητα σε 15 χρόνια, είναι μεταβατική η περίοδος, it can go either way. Ούτε ο Bill Gates δεν ξέρει!
-
Εαν σώνει και ντέ θες να αλλάξεις (μαζί σου είμαι, και εγώ θα άλλαζα), γιατί δεν παίρνεις ένα υβριδικό Corolla? Ίδιο κόστος κίνησης, μηδενικά τέλη και θα είναι και εμπορικό σε μια 5ετία εαν θες να το αλλάξεις.
-
Το ηλεκτρικό δε συμφέρει, το cng έχει μακριά πρατήριο και δεν έχει χώρο αποσκευών, έμεινε το lpg που.. ήδη έχεις lpg.. Παίζουν και τα τουοτα τα υβριδικά τα ορθόδοξα
Σενάριο 8
Κάνε μια έκπληξη στον εαυτό σου και πάρε ένα δεκαετίας με κάμποσα άλογα 5πορτο και άς καίει, αλλά να το χαρείς βρε αδερφέ. Μια ζωή την έχουμε
Αν μείνεις με το verso πάρε ηλεκτρικό.. απινιδωτη! Να πριζώνεσαι που και που να σου τα σκάει και να σε επαναφέρει στην ζωντάνια..
-
Καταρχάς είναι χαμηλό κι εγώ θέλω ψηλά οχήματα. Δεύτερον έχει απαράδεκτους χώρους, έχω μπει κι έφριξα. Είμαι 1.94 και 100+ κιλά. Τρίτον μπορεί να γλιτώνω τα τέλη κυκλοφορίας αλλά σε κόστος κίνησης είμαι στα ίδια. Ενώ στα ηλεκτρικά θα είμαι στο 1/5, στο φυσικό αέριο στο 1/2 (με έναν αστερίσκο γιατί θα καίω και βενζίνη ενίοτε) και με ένα σύγχρονο εργοστασιακό υγραέριο όπως το Captur στα 2/3 με 3/4. Το μόνο καλό τής Corolla είναι το αυτόματο κι οι ηλεκτρικές στιγμές που απολαμβάνεις ξέμπαρκες εδώ κι εκεί.
Ο ορίζοντας πενταετίας και δεκαετίας πρέπει να ορισθεί. Δεν έχω ούτε την άνεση να αλλάζω τακτικά αυτοκίνητα. Το μέλλον μου θα είναι ηλεκτρικό. Αλλά θα γίνει τώρα; Θα πάρω την κουρτίνα 7 (όπως σοφά προτάθηκε) και θα γίνει στο μέλλον; Θα γίνει στο μέλλον αλλά με ένα καινούριο αέριο στο ενδιάμεσο χωρίς να έχω χασούρα στην πενταετία; Θα κρατήσω το παλιό μέχρι να λιώσει και τα σπρώξω το μαρούλι σε μικρό ηλεκτρικό;
-
Χαχαχα χαχαχα
-
Το ηλεκτρικό δε συμφέρει, το cng έχει μακριά πρατήριο και δεν έχει χώρο αποσκευών, έμεινε το lpg που.. ήδη έχεις lpg.. Παίζουν και τα τουοτα τα υβριδικά τα ορθόδοξα
Σενάριο 8
Κάνε μια έκπληξη στον εαυτό σου και πάρε ένα δεκαετίας με κάμποσα άλογα 5πορτο και άς καίει, αλλά να το χαρείς βρε αδερφέ. Μια ζωή την έχουμε
Αν μείνεις με το verso πάρε ηλεκτρικό.. απινιδωτη! Να πριζώνεσαι που και που να σου τα σκάει και να σε επαναφέρει στην ζωντάνια..
Χαχαχα, καλά τα λες. Αλλά έχει παρέλθει αυτή η λόξα. Τρία Miata κι ένα homologation special έχουν περάσει από τα χέρια μου, τα έκανα,, τα χόρτασα. Βάλε 'Dimsabas drift' στον Τιούμπη να περάσεις ένα ευχάριστο δίωρο.
Τώρα θέλω άνεση, ξεκούραση, ασφάλεια. Αν κέρδιζα το λαχείο, θα ψώνιζα Tesla με το έξτρα πακέτο αυτόνομης οδήγησης.
-
Άμεσο μέλλον με ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την μάζα δεν βλέπω . Οι υποδομές φόρτισης θα χρειαστούν προϋπολογισμούς και επενδύσεις τεράστιες από κάπου θα πληρωθούν όλα αυτά , προσωπικά θα αντιδράσω αν αρχίσω και βλέπω ΚΑΙ χρεώσεις στους λογαριασμούς ρεύματος για 'αναβαθμίσεις' και 'ενισχύσεις' του δικτύου για να πάρουν πανάκριβα ηλεκτρικά μερικοί τυχεροί με μονοκατοικίες και ιδιωτικά πάρκινγ .
Στην αρχή με την ψήφο μου ... και βλέπουμε μετά
Για το δίλημμα τoυ Dimsaba θα συμφωνήσω με την παραπάνω πρόταση για cοrolla hybrid εχει 5-6 στο car .gr κάτω από 20000 € σε 5-6 χρόνια την πουλάς θα έχει ακόμα εγγύηση δεν θα χάσεις πολλά
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34089383-toyota-corolla
αλλιώς δώσε 10 χιλιάρικα ακόμα πάρε ένα Rav 4 καινούργιο ,ορθόδοξο σκέτο βενζίνη, αυτόματο , χώροι μεγάλοι θα σε ενδιαφέρουν αφού τώρα έχεις verso
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/25269338-toyota-rav-4
ξέρεις καλούς εγκαταστάτες LPG ή ξεκίνα project να το κάνεις φυσικού αερίου να έχουμε να διαβάζουμε
-
Ρε φιλαράκια, λέμε ότι ΑΝ δε γίνει κίνηση μπαλαντέζας, η έτερη κίνηση θα έχει ορίζοντα πενταετίας, δηλαδή θα πρέπει το όχημα να πουληθεί όταν θα έχει αρχίσει το μεγάλο κυνηγητό (https://www.arcadiaportal.gr/news/o-diogmos-ton-klefton) και σεις μου προτείνετε ένα όχημα που δε χωράω καν να κάτσω (Corolla) κι ένα δίλιτρο γομάρι που θα έχει ΚΑΙ φόρο πολυτελείας ΚΑΙ τεκμήριο ΚΑΙ θα πρέπει να γίνει μετατροπή από την πρώτη μέρα για να μη με ξετινάξει οικονομικά. Άντε να πουληθεί αυτό το γομάρι σε 5 χρόνια...
Για αυτό σας λέω: τσιμπάω φυσικό αέριο, το οποίο πωλείται σα ζεστό ψωμί (ελληνικό αμάξι από ιδιώτη, σκίζονται στην ποδιά μου (https://www.mixanitouxronou.gr/to-erotiko-egklima-pou-sokare-tin-ellada-ton-60s-tin-skotosa-giati-tin-agapousa-ipe-stin-apologia-tou-o-19chronos-fonias-pou-strangalise-tin-sinomiliki-arravoniastikia-tou/). Το κρατάω 5 χρόνια, συνολικά θα έχω χασούρα σα να κράτησα το Verso (υπολογίζοντας και την υψηλή μεταπώληση του Skoda), απολαμβάνω ένα καινούριο απροβλημάτιστο όχημα με ACC και stress free ιδιοκτησία κι είμεθα όλοι ευτυχείς. Αν μάλιστα τσιμπήσω τούτο δω (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35416677-skoda-kamiq), θα έχω γλιτώσει 2,5 χιλιάρικα για καινούριο αυτοκίνητο.
-
σωστός θα αλλάξεις και το blog σε sabasgoescng.blogspot.gr ?
-
Λατρεία, δώσε πληροφορίες. Τι να περιμένω για ένα Captur LPG με ACC; Ιδανικά θα ήθελα και διχρωμία στην οροφή, να υπολογίζω κάτι γύρω στα 21; Έχει καλό χρηματοδοτικό ή πιασοκολέ; Τι κατανάλωση βλέπεις με ήρεμη οδήγηση; Μόνο τέτοια κάνω; Γύρω στα 7,5-8 λίτρα; Ξέρεις να ψεκάζει ΚΑΙ βενζίνη υπό συνθήκες, όπως οι μετατροπές;
Το μπλογκ ΔΕΝ αλλάζει, εκεί καταγράφονται οι οδηγικαί εμπειρίαι. Το μέλλον περνάει από την πρίζα!
-
Έχει νόημα το acc σε manual κιβώτιο στην πόλη? Ήρεμα ρωτάω
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά