-
Χαιρετώ την ωραία παρέα.
Αν και με δίπλωμα οδήγησης εδώ και 15 χρόνια είμαι σχεδόν αποκλειστικά οδηγός μηχανής καθώς βολεύει εντός Αθήνας αλλά και σε κοντινές αποδράσεις μαζί με την κυρία που δεν οδηγεί... Τις όποιες έκτακτες ανάγκες για 4τροχο τις κάλυπτα με μια Corolla του 2005 του συνταξιούχου πατέρα μου ο οποίος κάνει πλέον λίγα χλμ ετησίως.
Πλέον όμως αναμένεται νέο μέλος στην οικογένεια προς το τέλος του έτους και πρέπει να καλύψουμε τις νέες ανάγκες. Από τη μία φυσικά θα συνεχίσω να οδηγώ μηχανή όταν είμαι μόνος αλλά θα πρέπει να υπάρχει ΙΧ για να πηγαίνει σε γιατρούς, επισκέψεις, βόλτες το νέο μέλος μαζί με όλα τα ογκώδη συμπράγκαλα που έχει ένα μωρό. Δεν πιστεύω πως θα κάνουμε πάνω από 10000χλμ ετησίως και μάλλον 50-60% εντός πόλης.
Ως άσχετος δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Με ενδιαφέρει να είναι ένα αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο και δεν με καίει η οδηγική απόλαυση ή το να είναι μουράτο. Να χωράει καρεκλάκι και καρότσι και 1-2 βαλιτσούλες και να τσουλάει με αξιοπρέπεια και ασφάλεια είναι τα βασικά. Έχω μια συμπάθεια σε ασιάτες λόγω του ότι η Corolla του πατέρα δεν κάνει κιχ και δεν τον έχει προδώσει ποτέ, αλλά δε θα έλεγα όχι και σε κάτι καλό και αξιόπιστο ευρωπαϊκό.
Το μπάτζετ σχετικά περιορισμένο γύρω στα 10000 αν είναι μεταχειρισμένο ή έως 15-16000 αν είναι καινούργιο και βάλουμε κάποιες δόσεις. Αγορά σε 3-4 μήνες για να δούμε και την εξέλιξη της πανδημίας γιατί αν συνεχίσει το μάντρωμα μια χαρά θα κάνει δουλίτσα η (δανεική) Corolla για εντός πόλης που προστάζει ο Nick the Hard(αλιάς).
Ξέρω ότι οι ανάγκες μου είναι κόντρα στα οδηγικά ενδιαφέροντα του forum αλλά σίγουρα οι εμπειρίες σας είναι πολύτιμες. Ευχαριστώ!
-
Χαιρετώ την ωραία παρέα.
Αν και με δίπλωμα οδήγησης εδώ και 15 χρόνια είμαι σχεδόν αποκλειστικά οδηγός μηχανής καθώς βολεύει εντός Αθήνας αλλά και σε κοντινές αποδράσεις μαζί με την κυρία που δεν οδηγεί... Τις όποιες έκτακτες ανάγκες για 4τροχο τις κάλυπτα με μια Corolla του 2005 του συνταξιούχου πατέρα μου ο οποίος κάνει πλέον λίγα χλμ ετησίως.
Πλέον όμως αναμένεται νέο μέλος στην οικογένεια προς το τέλος του έτους και πρέπει να καλύψουμε τις νέες ανάγκες. Από τη μία φυσικά θα συνεχίσω να οδηγώ μηχανή όταν είμαι μόνος αλλά θα πρέπει να υπάρχει ΙΧ για να πηγαίνει σε γιατρούς, επισκέψεις, βόλτες το νέο μέλος μαζί με όλα τα ογκώδη συμπράγκαλα που έχει ένα μωρό. Δεν πιστεύω πως θα κάνουμε πάνω από 10000χλμ ετησίως και μάλλον 50-60% εντός πόλης.
Ως άσχετος δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Με ενδιαφέρει να είναι ένα αξιόπιστο και οικονομικό εργαλείο και δεν με καίει η οδηγική απόλαυση ή το να είναι μουράτο. Να χωράει καρεκλάκι και καρότσι και 1-2 βαλιτσούλες και να τσουλάει με αξιοπρέπεια και ασφάλεια είναι τα βασικά. Έχω μια συμπάθεια σε ασιάτες λόγω του ότι η Corolla του πατέρα δεν κάνει κιχ και δεν τον έχει προδώσει ποτέ, αλλά δε θα έλεγα όχι και σε κάτι καλό και αξιόπιστο ευρωπαϊκό.
Το μπάτζετ σχετικά περιορισμένο γύρω στα 10000 αν είναι μεταχειρισμένο ή έως 15-16000 αν είναι καινούργιο και βάλουμε κάποιες δόσεις. Αγορά σε 3-4 μήνες για να δούμε και την εξέλιξη της πανδημίας γιατί αν συνεχίσει το μάντρωμα μια χαρά θα κάνει δουλίτσα η (δανεική) Corolla για εντός πόλης που προστάζει ο Nick the Hard(αλιάς).
Ξέρω ότι οι ανάγκες μου είναι κόντρα στα οδηγικά ενδιαφέροντα του forum αλλά σίγουρα οι εμπειρίες σας είναι πολύτιμες. Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα. Σε καινούργιο δές dacia και fiat tipo για να κρατήσεις χαμηλά το budget. Βέβαια σε αυτά τα χρήματα μπορείς να πάρεις και κάποιο super mini κατηγορίας Β αν σε βολεύουν οι χώροι. Σε μεταχειρισμένα έχεις πιο πολλές επιλογές αλλά καλό είναι να παραθέσεις περισσότερα στοιχεία ώστε να πάρεις γνώμες.
-
Τα είπες όλα για τον Nick Hard! Εγώ έσκασα λεφτά για αμάξι πριν σχεδόν δυο χρόνια και το βλέπω σκονισμένο στο γκαράζ να κάθεται. Βολέψου με την Κορόλλα μέχρι να στρώσουν τα πράγματα.
-
Πάρε Corolla καινούργιο. Θα το κρατήσεις άλλα 20 χρόνια.
Αλλιώς τα ατμοσφαιρικά εισαγωγικά B suv (Crossland, Stonic, το καινούργιο C3 Aircross που θα έρθουν το καλοκαίρι) θα σας χωρέσουν ευχάριστα και ξεκινάνε εκεί κοντά στα λεφτά σού.
-
Ευχαριστώ για τις γνώμες όλων σας. Η αλήθεια είναι ότι με τους μαθητευόμενους μάγους που μας κυβερνούν είναι παραπάνω από βέβαιο πως τα απόνερα της πανδημίας λόγω της ατελείωτης καραντίνας και της σφοδρής ύφεσης που τη συνοδεύει, θα είναι πολύ χειρότερα για την Ελλάδα από τις περισσότερες (αν όχι όλες) τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Ίσως το να ρίξεις λεφτά σε δόσεις για καινούργιο αμάξι που δεν θα είναι πάντα το κύριο μέσο μεταφοράς με το ρίσκο να σου τσαμπουκαλεύεται ο κάθε άριστος Nick Hard για πολλούς μήνες ακόμα, αποτελεί τρέλα αν δεν σου τρέχουν από τα μπατζάκια.
Αλήθεια από μεταχειρισμένα 6-7 ετών τι θα προτείνατε που να είναι δοκιμασμένο & αξιόπιστο, μαζεμένο για να παρκάρει σχετικά άνετα αλλά με χώρους για συμπράγκαλα; Πάντα υπάρχει η διαχρονική λύση για κάποια Corolla καταλαβαίνω, είδα επίσης και εδώ στο forum ότι υπάρχει μεγάλη συμπάθεια στο Baleno του 2015 που κάποια παίζει να έχουν υπόλοιπο εγγύησης. Κάτι άλλο;
-
Εγώ θα πήγαινα για καινούριο Duster υγραέριο στα 17.
-
Μπορείς να δεις και μοντέλα με φυσικό αέριο αν κινείσαι κοντά σε περιοχές που διαθέτει υποδομή.
Πχ το kamiq cng παίζει κοντά στα λεφτά σου.
-
Fiat Panda cng καινούριο με 12000€ και μια καλή μπαγκαζιέρα με αλλά 500 και είσαι πρώτος!
-
Ειμαι στην ιδια φαση με σενα καθως κυκλοφορω καθημερινως με μηχανακια καθως και στις διακοπες με την γυναικα παιρνω το μεγαλο και την κανω 2ημερα η στο μεγαλο καλοκαιρινό.
Εσύ που εχεις 1 παιδι οι ανάγκες για χώρους δεν ειναι τοσο αυξημένες.
Να καταλαβεις εως πριν λιγες μερες που είχαμε ενα βρεφος εκανα ολες τις μετακινησεις με το παιδί + εκτος αθηνων στα χωριά μας με ενα Suzuki Swift του 15' ,
στο οποιο εβαλα απο πανω κ μια μπαγκαζιερα οροφής 300λιτρων με 350ευρω και χωρανε ανετα τα μπαγκαζια και το καρότσι.
Μπορεις να κανεις το ιδιο με παρα πολλες επιλογές ή
να δεις κάτι ανάμεσα σε κατι ελαφρως μεγαλύτερο σε μέγεθος οσο πιο καινουριο με λιγα χλμ και παγια εξοδα και με εναν καλο έλεγχο , 5-8 ετών και γυρω στα 7-8Κ να μην ξανααασχοληθεις για μινιμουμ 5 ετη
-
Προσωπική άποψη, πες του μπαμπά να σου δώσει το κορόλα με ή χωρίς μεταβίβαση. Αφού δεν το χρειάζεται. Γιατίν α πας να πάρεις μεταχειρισμένο αφού έχεις στα πόδια σου ένα και μάλιστα αρκετά άνετο?
Θες καινούργιο και θα πας να βάλεις γραμμάτια. Είσαι σίγουρος γι αυτό? Το ρισκάρεις δηλαδή? Αν είσαι σίγουρος 1000% πάρε ένα tipo sedan να έχεις όλες τις ανέσεις.
-
Εγώ θα πήγαινα σε clio sportourer όπως αυτό, πανέμορφο, οικονομικό, αυτόματο με τεράστιο πορτμπαγκάζ. https://autovalue.car.gr/cars/view/35469605/
Επίσης θα άνοιγα λίγο το budget για το μεταχειρισμένο στα 13.500 με 14.000 που εκεί υπάρχει τεράστια επιλογή από καλά εξοπλισμένα c hatchback (megane , golf, astra , focus, 308, leon κλπ ) πολύ ανώτερα από το καινούργιο tipo.
-
Εγώ θα πήγαινα σε clio sportourer όπως αυτό, πανέμορφο, οικονομικό, αυτόματο με τεράστιο πορτμπαγκάζ. https://autovalue.car.gr/cars/view/35469605/
Επίσης θα άνοιγα λίγο το budget για το μεταχειρισμένο στα 13.500 με 14.000 που εκεί υπάρχει τεράστια επιλογή από καλά εξοπλισμένα c hatchback (megane , golf, astra , focus, 308, leon κλπ ) πολύ ανώτερα από το καινούργιο tipo.
Άσχετο, αλλά ζευγάρι που πήρε το αμάξι, μετά από 3 μήνες (μεταχειρισμένο) έβγαλε μεγάλη ζημιά (κάνα χιλιάρικο, μπορεί περισσότερο). Δεν έβγαλαν άκρη με τον έμπορο και το έφτιαξαν μόνοι τους. Κατά τα άλλα ήταν σε τέλεια κατάσταση. Το αναφέρω γιατί ήταν η μεγαλύτερη ζημιά σε μεταχειρισμένο που γνωρίζω τα τελευταία χρόνια. Manual ήταν/είναι και ήταν εισαγωγής, οπότε μπορεί να είχε και εκατοντάδες χιλιάδες παραπάνω χλμ. Κατά τα άλλα έχω πάει και ταξίδι και είναι πολύ άνετο για Clio.
-
Θα διαφωνήσω με την άνεση του clio. Όταν πριν έναν περίπου χρόνο μπήκα σε clio f/l του 17 απογοητεύτηκα.
Απαράδεκτοι χώροι, ελλιπέστατη ηχομόνωση και ποιότητα εσωτερικού.
Συνήθως όταν μπαίνεις σε αυτοκίνητο σημαντικά νεότερο από αυτό που οδηγείς έχεις την αίσθηση ότι μπαίνεις σε αεροπλάνο.
Ε λοιπόν δε το ένιωσα καθόλου μα καθόλου αυτό.
Να θυμίσω ότι οδηγώ scala και fiesta 2009. Καλά για το scala δε το συζητάω καν 7 κλάσεις ανώτερο, ακόμα και το φειστα μου φανηκε πολύ ανωτερο κι ας είναι 8 χρόνια παλιότερο.
-
Θα διαφωνήσω με την άνεση του clio. Όταν πριν έναν περίπου χρόνο μπήκα σε clio f/l του 17 απογοητεύτηκα.
Απαράδεκτοι χώροι, ελλιπέστατη ηχομόνωση και ποιότητα εσωτερικού.
Συνήθως όταν μπαίνεις σε αυτοκίνητο σημαντικά νεότερο από αυτό που οδηγείς έχεις την αίσθηση ότι μπαίνεις σε αεροπλάνο.
Ε λοιπόν δε το ένιωσα καθόλου μα καθόλου αυτό.
Να θυμίσω ότι οδηγώ scala και fiesta 2009. Καλά για το scala δε το συζητάω καν 7 κλάσεις ανώτερο, ακόμα και το φειστα μου φανηκε πολύ ανωτερο κι ας είναι 8 χρόνια παλιότερο.
Αν πρόσεξες είπα '.. άνετο για Clio..', σε σύγκριση δηλαδή με το αντίστοιχο Clio της εποχής.
Ακόμη δεν έχω βρει Renault που να με συγκινήσει περισσότερο από τουλάχιστον 3-4-5-6-7-8, άλλες επιλογές εδώ και 20+ χρόνια που αγοράζω αυτοκίνητα!
Εδώ το Kadjar μου το 'χαρίζανε' λόγω γνωστού το 2019 και δεν το έπαιρνα με τίποτα!
-
Για καινουργιο θα προτεινα kia stonic η skoda scala. Αν μιλαμε για μεταχειρισμενο το baleno που αναφερεις ειναι μια πολυ καλη λυση. Στα συν η πλην(οπως το παρει κανεις) του stonic,baleno η μεγαλη εγγυηση.
-
+1 για το Baleno, 4 μέτρα για να βρίσκεις να παρκάρεις εύκολα, χώροι μεγαλύτερης κατηγορίας, χαμηλή τιμή κατανάλωσης και κτήσης, καλές επιδόσεις, αξιοπιστία.
Εγώ έχω δύο μωρά με καρεκλάκια κλπ και χωράμε μια χαρά.
Γνώμες για αγορά αυτοκινήτου σε μηχανόβιο