-
Με το καλό να παραλάβεις και να το απολαύσεις!
-
Με το καλό να παραλάβεις και να το απολαύσεις!
Ευχαριστώ πολύ! Θα σας ενημερώνω με τις εντυπώσεις μου, όταν (δεήσει να) έρθει!
-
Kαλοτάξιδο και καλή υπομονή με την αναμονή!
-
Kαλοτάξιδο και καλή υπομονή με την αναμονή!
Ευχαριστώ πάρα πολύ!
Έχω αλλάξει σχεδόν δέκα αυτοκίνητα, τρεις μήνες δεν περίμενα για κανένα!...
-
διαφωνίες αλλά και διάλογος, από γνώστες και μη...
https://www.facebook.com/20196107123/posts/10157832122732124/?sfnsn=mo
-
Kαλημερα σε ολους,οδηγησα χθες το νεο tucson και ειλικρινα απορησα για ποιον λογω γινονται συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα.
Απο οπου και να το πιασεις το αμαξι ειναι πολυ μπροστα (υποκειμενικα παντα), εμφανισιακα σε τραβαει που αλλα και μεσα μοντερνο εσωτερικο με στιβαρη κατασκευη. Αυτο που ισως δεν ειναι τοσο καλο ειναι η ποιοτητα των υλικων που ειναι ομως αρκετα τιμια, αλλωστε παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις, ειδικα σε αυτα τα ποσα.
Οδηγηκα πολυ καλο, ανταποκρινοτανε πληρως σε οτι και εαν του ζητουσες, ανεβαζε ευκολα στροφες και επιταχυνε και επιβραδυνε με χαρακτηριστικη ευκολια. Οι λακουβες των Ελληνικων δρομων ειναι σαν να μην υπαρχουν, επεσα μεσα σε πολλες επιτηδες και αυτα που περναγανε μεσα ητανε χαρακτηριστικα λιγα. Στις στροφες και με ταχυτητα εαν εμπαινες δεν φοβοσουνα οτι μπορει να σε '' πεταξει' καθως η αισθηση του τιμονιου ειναι στιβαρη και πολυ καλη για τα δεδομενα.
Το infotainment η αληθεια ειναι πως ξενιζει λιγο, θα ηθελα να ειναι λιγο πιο ψηλα στο ματι, αλλα η οθονη αφης νομιζω ειναι καθαρα για να την χειριζεται ο συνοδηγος, καθως για τον οδηγο για τις βασικες λειτουργιες εχει χειριστηρια στο τιμονι, αλλα και καποια βασικα κουμπια στην κονσολα μπροστα.
εχοντας κανει προσφατα test drine το ds7 και το peugeot 3008 μπορω να πω οτι η αδηγηκικη εμπειρια με το tucson απλα δεν συγκρινεται.
Προσωπικα νομιζω κατεληξα σε αυτο και το μονο που μενει για να το κλεισω ειναι να δω ποσο κοστολογουνε το αυτοκινητο που εχω τωρα ωστε να γινει η ανταλλαγη
-
Kαλημερα σε ολους,οδηγησα χθες το νεο tucson και ειλικρινα απορησα για ποιον λογω γινονται συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα.
Απο οπου και να το πιασεις το αμαξι ειναι πολυ μπροστα (υποκειμενικα παντα), εμφανισιακα σε τραβαει που αλλα και μεσα μοντερνο εσωτερικο με στιβαρη κατασκευη. Αυτο που ισως δεν ειναι τοσο καλο ειναι η ποιοτητα των υλικων που ειναι ομως αρκετα τιμια, αλλωστε παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις, ειδικα σε αυτα τα ποσα.
Οδηγηκα πολυ καλο, ανταποκρινοτανε πληρως σε οτι και εαν του ζητουσες, ανεβαζε ευκολα στροφες και επιταχυνε και επιβραδυνε με χαρακτηριστικη ευκολια. Οι λακουβες των Ελληνικων δρομων ειναι σαν να μην υπαρχουν, επεσα μεσα σε πολλες επιτηδες και αυτα που περναγανε μεσα ητανε χαρακτηριστικα λιγα. Στις στροφες και με ταχυτητα εαν εμπαινες δεν φοβοσουνα οτι μπορει να σε '' πεταξει' καθως η αισθηση του τιμονιου ειναι στιβαρη και πολυ καλη για τα δεδομενα.
Το infotainment η αληθεια ειναι πως ξενιζει λιγο, θα ηθελα να ειναι λιγο πιο ψηλα στο ματι, αλλα η οθονη αφης νομιζω ειναι καθαρα για να την χειριζεται ο συνοδηγος, καθως για τον οδηγο για τις βασικες λειτουργιες εχει χειριστηρια στο τιμονι, αλλα και καποια βασικα κουμπια στην κονσολα μπροστα.
εχοντας κανει προσφατα test drine το ds7 και το peugeot 3008 μπορω να πω οτι η αδηγηκικη εμπειρια με το tucson απλα δεν συγκρινεται.
Προσωπικα νομιζω κατεληξα σε αυτο και το μονο που μενει για να το κλεισω ειναι να δω ποσο κοστολογουνε το αυτοκινητο που εχω τωρα ωστε να γινει η ανταλλαγη
-
Kαλημερα σε ολους,οδηγησα χθες το νεο tucson και ειλικρινα απορησα για ποιον λογω γινονται συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα.
Απο οπου και να το πιασεις το αμαξι ειναι πολυ μπροστα (υποκειμενικα παντα), εμφανισιακα σε τραβαει που αλλα και μεσα μοντερνο εσωτερικο με στιβαρη κατασκευη. Αυτο που ισως δεν ειναι τοσο καλο ειναι η ποιοτητα των υλικων που ειναι ομως αρκετα τιμια, αλλωστε παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις, ειδικα σε αυτα τα ποσα.
Οδηγηκα πολυ καλο, ανταποκρινοτανε πληρως σε οτι και εαν του ζητουσες, ανεβαζε ευκολα στροφες και επιταχυνε και επιβραδυνε με χαρακτηριστικη ευκολια. Οι λακουβες των Ελληνικων δρομων ειναι σαν να μην υπαρχουν, επεσα μεσα σε πολλες επιτηδες και αυτα που περναγανε μεσα ητανε χαρακτηριστικα λιγα. Στις στροφες και με ταχυτητα εαν εμπαινες δεν φοβοσουνα οτι μπορει να σε '' πεταξει' καθως η αισθηση του τιμονιου ειναι στιβαρη και πολυ καλη για τα δεδομενα.
Το infotainment η αληθεια ειναι πως ξενιζει λιγο, θα ηθελα να ειναι λιγο πιο ψηλα στο ματι, αλλα η οθονη αφης νομιζω ειναι καθαρα για να την χειριζεται ο συνοδηγος, καθως για τον οδηγο για τις βασικες λειτουργιες εχει χειριστηρια στο τιμονι, αλλα και καποια βασικα κουμπια στην κονσολα μπροστα.
εχοντας κανει προσφατα test drine το ds7 και το peugeot 3008 μπορω να πω οτι η αδηγηκικη εμπειρια με το tucson απλα δεν συγκρινεται.
Προσωπικα νομιζω κατεληξα σε αυτο και το μονο που μενει για να το κλεισω ειναι να δω ποσο κοστολογουνε το αυτοκινητο που εχω τωρα ωστε να γινει η ανταλλαγη
Καλημερα,
μας διευκρινιζετε σας παρακαλώ ποιο ακριβώς μοντέλο δοκιμάσατε?
Ευχαριστώ!
-
Μιας και βρέθηκα στην αντιπροσωπεία για να κλείσω το Kia proceed άδραξα την ευκαιρία για ένα test drive στο Tucson 1.6 2WD 150.
Εμφανισιακά να πω την αλήθεια δεν με συναρπάζει η μούρη του αυτοκινήτου αλλά πίσω μου αρέσει. Η διαδρομή ήταν γύρω στα 15 χλμ και προσπάθησα να το πιέσω σε κάποιες στροφές όπου δεν είδα κάποια περίεργη αντίδραση ούτε κάποια πλαδαρότητα. Επίσης μου έκανε πολύ καλή εντύπωση η απορρόφηση της ανάρτησης στις λακκούβες που έπεσα επίτηδες για να δω την αντίδραση τής.
Γενικά μου φάνηκε πολύ δεμένο και ποιοτικό. Βέβαια δεν ασχολήθηκα επισταμενως μιας και δεν ενδιαφερόμουν για το αυτοκίνητο.
Αν όμως έψαχνα σε αυτήν την κατηγορία θα ήταν προσωπικά η πρώτη μου επιλογή
-
Με το καλό να παραλάβετε τα αυτοκίνητα σας και εύχομαι να τελειώσει ο εγκλεισμός ώστε να τα απολαύσετε.
Alf πόσο πήγε το proceed και με ποιό κινητήρα;;;
-
Είναι η GT line 1.4 140 σε κόκκινο χρώμα .Έγινε μια γενναία έκπτωση σε σχέση με την αρχική τιμή και είχαμε αισια κατάληξη. GGAB ευχαριστώ πολύ για τις ευχές
-
Είδα ένα σήμερα στο δρόμο προς Λιβαδειά.Εξωτερικα δε είναι καθόλου για το γούστα μου.Πολύ φλύαρο ,ήταν και λευκό...
Ολα αυτά τα Led μπροστά είναι στα όρια του κακόγουστου.
-
ειναι να σου κατσει, εμενα πχ μου αρεσε πολυ συνολικα. Αυτο που δεν μου αρεσε καθολου ητανε το 3008 που κυκλοφορει και πολυ στους δρομους.
-
Είναι πολύ διαφορετικά οχήματα το 3008 με το tucson . Εμένα μου αρέσει το καθένα για διαφορετικούς λόγους .
-
Θεωρώ πως η θετική διαφορά που είδε ο φίλος σε σχέση με τα 3008 και Ds7 είναι κυρίως λόγω απόδοσης κινητήρα. Αυτά τα αυτοκίνητα χρειάζονται τουλάχιστον 150 άλογα και πάνω. Τα 130 άλογα ειδικά σε diesel (όπως και τα 120 άλογα του kuga) είναι οριακά οπουδήποτε εκτός πόλης και κεντρικών λεωφόρων ή μικρών επαρχιακών δρόμων. Νομίζω πως είναι και καλή υλοποίηση ο νέος 1.6 αυτός με το CVVD.
-
-
Θεωρώ πως η θετική διαφορά που είδε ο φίλος σε σχέση με τα 3008 και Ds7 είναι κυρίως λόγω απόδοσης κινητήρα. Αυτά τα αυτοκίνητα χρειάζονται τουλάχιστον 150 άλογα και πάνω. Τα 130 άλογα ειδικά σε diesel (όπως και τα 120 άλογα του kuga) είναι οριακά οπουδήποτε εκτός πόλης και κεντρικών λεωφόρων ή μικρών επαρχιακών δρόμων. Νομίζω πως είναι και καλή υλοποίηση ο νέος 1.6 αυτός με το CVVD.
Δεν μιλαω για αποδοση κινητηρα καθως θεωρω πως οταν κοιτας για τετοιου μεγεθους αμαξι ξεχνας τα γκαζια και κοιτας τους χωρους. Μιλαω για κρατηματα στον δρομο- που στο tucson ηταν αρκετα καλα, ενω στο ds νομιζα πως απο κατω εχω κανενα κουβα και σε καθε λακουβα αργουσε να επανελθει και κουνουσε αρκετα- και για την οδηγικη αισθηση - απο το ds μετα το test drive και ενω δεν το ζορισα αρκετα βγηκα κουρασμενος-
-
εχω μια ερωτηση γενικου περιεχομενου που θα κανω και στην αντιπροσωπεια, απλως να ξερω πανω κατω τι να περιμενω.
Ολες οι προσφορες που εχω παρει ειναι για αγορα αυτοκινητου με δοσεις μεσω τραπεζας εαν το αμαξι αγοραζοτανε μετρητοις, θα ειχα καμια καλυτερη εκπτωση στην τιμη πιστευεται? και εαν ναι τι ταξεως?
-
εχω μια ερωτηση γενικου περιεχομενου που θα κανω και στην αντιπροσωπεια, απλως να ξερω πανω κατω τι να περιμενω. Ολες οι προσφορες που εχω παρει ειναι για αγορα αυτοκινητου με δοσεις μεσω τραπεζας εαν το αμαξι αγοραζοτανε μετρητοις, θα ειχα καμια καλυτερη εκπτωση στην τιμη πιστευεται? και εαν ναι τι ταξεως?
Το τελευταίο δίμηνο έχω αγοράσει 2 αυτοκίνητα καινούργια στην οικογένεια. Και τα 2 μετρητοίς. Πέραν των εκπτώσεων/δώρων που έκαναν ως αντιπροσωπείες, στην ερώτηση για εξόφληση τοις μετρητοίς ανεφεραν ότι είναι κάτι που δεν τους επηρεάζει. Δεν τους ενδιέφερε άρα δεν είχα να κερδίσω κάτι.
Απ'ότι είδα στα αυτοκίνητα τουλάχιστον που με ενδιέφερε, με δόσεις συνέφερε μόνο για το ford kuga (1% επιτόκιο μόνο), το οποίο όμως τελικά δεν παράγγειλα. Δεν ενδιαφερόμουν για Hyundai οπότεδεν ξέρω, αλλά δεν το πιστεύω ότι θα τους ενδιέφερε καθώς εμπλέκονται τράπεζες και παίρνουν τα χρήματα απευθείας (μην σου πω και προμήθεια για το νέο δάνειο)
-
Τα μετρητά δεν τους λένε κάτι γιατί και με δάνει, ο έμπορος μετρητά θα τα πάρει + επιπλέον προμήθεια από την τράπεζα. Απλά με τα μετρητά είναι σίγουρος ενώ με το δάνειο μέχρι να εγκριθεί δεν είναι σίγουρος για την πώληση. Αλλά στο διαταύτα δεν τους κάνει διαφορά, δεν δίνει το δάνει ο έμπορος για να τον νοιάζει η ρευστότητα, αυτός μετρητά θα πάρει σε κάθε περίπτωση.
Hyundai Tucson NX4 (2020)