Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 233
    • 234
    • 43 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4676
    254502
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Με το καλό να παραλάβεις και να το απολαύσεις!

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • d_m
        d_m @mastoras78 last edited by

        Με το καλό να παραλάβεις και να το απολαύσεις!

        Ευχαριστώ πολύ! Θα σας ενημερώνω με τις εντυπώσεις μου, όταν (δεήσει να)  έρθει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • P
          panormus772 last edited by

          Kαλοτάξιδο και καλή υπομονή με την αναμονή!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • d_m
            d_m @panormus772 last edited by

            Kαλοτάξιδο και καλή υπομονή με την αναμονή!

            Ευχαριστώ πάρα πολύ!

            Έχω αλλάξει σχεδόν δέκα αυτοκίνητα, τρεις μήνες δεν περίμενα για κανένα!...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • d_m
              d_m last edited by

              διαφωνίες αλλά και διάλογος, από γνώστες και μη...

              https://www.facebook.com/20196107123/posts/10157832122732124/?sfnsn=mo

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hurricane21 last edited by

                Kαλημερα σε ολους,οδηγησα χθες το νεο tucson και ειλικρινα απορησα για ποιον λογω γινονται συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα.

                Απο οπου και να το πιασεις το αμαξι ειναι πολυ μπροστα (υποκειμενικα παντα), εμφανισιακα σε τραβαει που αλλα και μεσα μοντερνο εσωτερικο με στιβαρη κατασκευη. Αυτο που ισως δεν ειναι τοσο καλο ειναι η ποιοτητα των υλικων που ειναι ομως αρκετα τιμια, αλλωστε παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις, ειδικα σε αυτα τα ποσα.

                Οδηγηκα πολυ καλο, ανταποκρινοτανε πληρως σε οτι και εαν του ζητουσες, ανεβαζε ευκολα στροφες και επιταχυνε και επιβραδυνε με χαρακτηριστικη ευκολια. Οι λακουβες των Ελληνικων δρομων ειναι σαν να μην υπαρχουν, επεσα μεσα σε πολλες επιτηδες και αυτα που περναγανε μεσα ητανε χαρακτηριστικα λιγα. Στις στροφες και με ταχυτητα εαν εμπαινες δεν φοβοσουνα οτι μπορει να σε '' πεταξει' καθως η αισθηση του τιμονιου ειναι στιβαρη και πολυ καλη για τα δεδομενα.

                Το infotainment η αληθεια ειναι πως ξενιζει λιγο, θα ηθελα να ειναι λιγο πιο ψηλα στο ματι, αλλα η οθονη αφης νομιζω ειναι καθαρα για να την χειριζεται ο συνοδηγος, καθως για τον οδηγο για τις βασικες λειτουργιες εχει χειριστηρια στο τιμονι, αλλα και καποια βασικα κουμπια στην κονσολα μπροστα.

                εχοντας κανει προσφατα test drine το ds7 και το peugeot 3008 μπορω να πω οτι η αδηγηκικη εμπειρια με το tucson απλα δεν συγκρινεται.

                Προσωπικα νομιζω κατεληξα σε αυτο και το μονο που μενει για να το κλεισω ειναι να δω ποσο κοστολογουνε το αυτοκινητο που εχω τωρα ωστε να γινει η ανταλλαγη

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  hurricane21 last edited by

                  Kαλημερα σε ολους,οδηγησα χθες το νεο tucson και ειλικρινα απορησα για ποιον λογω γινονται συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα.

                  Απο οπου και να το πιασεις το αμαξι ειναι πολυ μπροστα (υποκειμενικα παντα), εμφανισιακα σε τραβαει που αλλα και μεσα μοντερνο εσωτερικο με στιβαρη κατασκευη. Αυτο που ισως δεν ειναι τοσο καλο ειναι η ποιοτητα των υλικων που ειναι ομως αρκετα τιμια, αλλωστε παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις, ειδικα σε αυτα τα ποσα.

                  Οδηγηκα πολυ καλο, ανταποκρινοτανε πληρως σε οτι και εαν του ζητουσες, ανεβαζε ευκολα στροφες και επιταχυνε και επιβραδυνε με χαρακτηριστικη ευκολια. Οι λακουβες των Ελληνικων δρομων ειναι σαν να μην υπαρχουν, επεσα μεσα σε πολλες επιτηδες και αυτα που περναγανε μεσα ητανε χαρακτηριστικα λιγα. Στις στροφες και με ταχυτητα εαν εμπαινες δεν φοβοσουνα οτι μπορει να σε '' πεταξει' καθως η αισθηση του τιμονιου ειναι στιβαρη και πολυ καλη για τα δεδομενα.

                  Το infotainment η αληθεια ειναι πως ξενιζει λιγο, θα ηθελα να ειναι λιγο πιο ψηλα στο ματι, αλλα η οθονη αφης νομιζω ειναι καθαρα για να την χειριζεται ο συνοδηγος, καθως για τον οδηγο για τις βασικες λειτουργιες εχει χειριστηρια στο τιμονι, αλλα και καποια βασικα κουμπια στην κονσολα μπροστα.

                  εχοντας κανει προσφατα test drine το ds7 και το peugeot 3008 μπορω να πω οτι η αδηγηκικη εμπειρια με το tucson απλα δεν συγκρινεται.

                  Προσωπικα νομιζω κατεληξα σε αυτο και το μονο που μενει για να το κλεισω ειναι να δω ποσο κοστολογουνε το αυτοκινητο που εχω τωρα ωστε να γινει η ανταλλαγη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • d_m
                    d_m @hurricane21 last edited by

                    Kαλημερα σε ολους,οδηγησα χθες το νεο tucson και ειλικρινα απορησα για ποιον λογω γινονται συγκρισεις με αλλα αυτοκινητα.

                    Απο οπου και να το πιασεις το αμαξι ειναι πολυ μπροστα (υποκειμενικα παντα), εμφανισιακα σε τραβαει που αλλα και μεσα μοντερνο εσωτερικο με στιβαρη κατασκευη. Αυτο που ισως δεν ειναι τοσο καλο ειναι η ποιοτητα των υλικων που ειναι ομως αρκετα τιμια, αλλωστε παντα καπου κερδιζεις καπου χανεις, ειδικα σε αυτα τα ποσα.

                    Οδηγηκα πολυ καλο, ανταποκρινοτανε πληρως σε οτι και εαν του ζητουσες, ανεβαζε ευκολα στροφες και επιταχυνε και επιβραδυνε με χαρακτηριστικη ευκολια. Οι λακουβες των Ελληνικων δρομων ειναι σαν να μην υπαρχουν, επεσα μεσα σε πολλες επιτηδες και αυτα που περναγανε μεσα ητανε χαρακτηριστικα λιγα. Στις στροφες και με ταχυτητα εαν εμπαινες δεν φοβοσουνα οτι μπορει να σε '' πεταξει' καθως η αισθηση του τιμονιου ειναι στιβαρη και πολυ καλη για τα δεδομενα.

                    Το infotainment η αληθεια ειναι πως ξενιζει λιγο, θα ηθελα να ειναι λιγο πιο ψηλα στο ματι, αλλα η οθονη αφης νομιζω ειναι καθαρα για να την χειριζεται ο συνοδηγος, καθως για τον οδηγο για τις βασικες λειτουργιες εχει χειριστηρια στο τιμονι, αλλα και καποια βασικα κουμπια στην κονσολα μπροστα.

                    εχοντας κανει προσφατα test drine το ds7 και το peugeot 3008 μπορω να πω οτι η αδηγηκικη εμπειρια με το tucson απλα δεν συγκρινεται.

                    Προσωπικα νομιζω κατεληξα σε αυτο και το μονο που μενει για να το κλεισω ειναι να δω ποσο κοστολογουνε το αυτοκινητο που εχω τωρα ωστε να γινει η ανταλλαγη

                    Καλημερα,

                    μας διευκρινιζετε σας παρακαλώ ποιο ακριβώς μοντέλο δοκιμάσατε?

                    Ευχαριστώ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      alf last edited by

                      Μιας και βρέθηκα στην αντιπροσωπεία για να κλείσω το Kia proceed άδραξα την ευκαιρία για ένα test drive στο Tucson 1.6 2WD 150.

                      Εμφανισιακά να πω την αλήθεια δεν με συναρπάζει η μούρη του αυτοκινήτου αλλά πίσω μου αρέσει. Η διαδρομή ήταν γύρω στα 15 χλμ και προσπάθησα να το πιέσω σε κάποιες στροφές όπου δεν είδα κάποια περίεργη αντίδραση ούτε κάποια πλαδαρότητα. Επίσης μου έκανε πολύ καλή εντύπωση η απορρόφηση της ανάρτησης στις λακκούβες που έπεσα επίτηδες για να δω την αντίδραση τής.

                      Γενικά μου φάνηκε πολύ δεμένο και ποιοτικό. Βέβαια δεν ασχολήθηκα επισταμενως μιας και δεν ενδιαφερόμουν για το αυτοκίνητο.

                      Αν όμως έψαχνα σε αυτήν την κατηγορία θα ήταν προσωπικά η πρώτη μου επιλογή

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        ggab last edited by

                        Με το καλό να παραλάβετε τα αυτοκίνητα σας και εύχομαι να τελειώσει ο εγκλεισμός ώστε να τα απολαύσετε.

                        Alf πόσο πήγε το proceed και με ποιό κινητήρα;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • A
                          alf last edited by

                          Είναι η GT line 1.4 140 σε κόκκινο χρώμα .Έγινε  μια γενναία έκπτωση σε σχέση με την αρχική τιμή και είχαμε αισια κατάληξη. GGAB ευχαριστώ πολύ για τις ευχές

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Είδα ένα σήμερα στο δρόμο προς Λιβαδειά.Εξωτερικα δε είναι καθόλου για το γούστα μου.Πολύ φλύαρο ,ήταν και λευκό...

                            Ολα αυτά τα Led μπροστά είναι στα όρια του κακόγουστου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hurricane21 last edited by

                              ειναι να σου κατσει, εμενα πχ μου αρεσε πολυ συνολικα. Αυτο που δεν μου αρεσε καθολου ητανε το 3008 που κυκλοφορει και πολυ στους δρομους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • I
                                intrepidous last edited by

                                Είναι πολύ διαφορετικά οχήματα το 3008 με το tucson . Εμένα μου αρέσει το καθένα για διαφορετικούς λόγους .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagkirk last edited by

                                  Θεωρώ πως η θετική διαφορά που είδε ο φίλος σε σχέση με τα 3008 και Ds7 είναι κυρίως λόγω απόδοσης κινητήρα. Αυτά τα αυτοκίνητα χρειάζονται τουλάχιστον 150 άλογα και πάνω. Τα 130 άλογα ειδικά σε diesel (όπως και τα 120 άλογα του kuga) είναι οριακά οπουδήποτε εκτός πόλης και κεντρικών λεωφόρων ή μικρών επαρχιακών δρόμων. Νομίζω πως είναι και καλή υλοποίηση ο νέος 1.6 αυτός με το CVVD.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • d_m
                                    d_m last edited by

                                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Tech-Hyundai-neo-systhma-metablhtoy-xronismoy-CVVD_191716.asp?a=1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hurricane21 @vagkirk last edited by

                                      Θεωρώ πως η θετική διαφορά που είδε ο φίλος σε σχέση με τα 3008 και Ds7 είναι κυρίως λόγω απόδοσης κινητήρα. Αυτά τα αυτοκίνητα χρειάζονται τουλάχιστον 150 άλογα και πάνω. Τα 130 άλογα ειδικά σε diesel (όπως και τα 120 άλογα του kuga) είναι οριακά οπουδήποτε εκτός πόλης και κεντρικών λεωφόρων ή μικρών επαρχιακών δρόμων. Νομίζω πως είναι και καλή υλοποίηση ο νέος 1.6 αυτός με το CVVD.

                                      Δεν μιλαω για αποδοση κινητηρα καθως θεωρω πως οταν κοιτας για τετοιου μεγεθους αμαξι ξεχνας τα γκαζια και κοιτας τους χωρους. Μιλαω για κρατηματα στον δρομο- που στο tucson ηταν αρκετα καλα, ενω στο ds νομιζα πως απο κατω εχω κανενα κουβα και σε καθε λακουβα αργουσε να επανελθει και κουνουσε αρκετα- και για την οδηγικη αισθηση - απο το ds μετα το test drive και ενω δεν το ζορισα αρκετα βγηκα κουρασμενος-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hurricane21 last edited by

                                        εχω μια ερωτηση γενικου περιεχομενου που θα κανω και στην αντιπροσωπεια, απλως να ξερω πανω κατω τι να περιμενω.

                                        Ολες οι προσφορες που εχω παρει ειναι για αγορα αυτοκινητου με δοσεις μεσω τραπεζας εαν το αμαξι αγοραζοτανε μετρητοις, θα ειχα καμια καλυτερη εκπτωση στην τιμη πιστευεται? και εαν ναι τι ταξεως?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gebou @hurricane21 last edited by

                                          εχω μια ερωτηση γενικου περιεχομενου που θα κανω και στην αντιπροσωπεια, απλως να ξερω πανω κατω τι να περιμενω. Ολες οι προσφορες που εχω παρει ειναι για αγορα αυτοκινητου με δοσεις μεσω τραπεζας εαν το αμαξι αγοραζοτανε μετρητοις, θα ειχα καμια καλυτερη εκπτωση στην τιμη πιστευεται? και εαν ναι τι ταξεως?

                                          Το τελευταίο δίμηνο έχω αγοράσει 2 αυτοκίνητα καινούργια στην οικογένεια. Και τα 2 μετρητοίς. Πέραν των εκπτώσεων/δώρων που έκαναν ως αντιπροσωπείες, στην ερώτηση για εξόφληση τοις μετρητοίς ανεφεραν ότι είναι κάτι που δεν τους επηρεάζει. Δεν τους ενδιέφερε άρα δεν είχα να κερδίσω κάτι.

                                          Απ'ότι είδα στα αυτοκίνητα τουλάχιστον που με ενδιέφερε, με δόσεις συνέφερε μόνο για το ford kuga (1% επιτόκιο μόνο), το οποίο όμως τελικά δεν παράγγειλα. Δεν ενδιαφερόμουν για Hyundai οπότεδεν ξέρω, αλλά δεν το πιστεύω ότι θα τους ενδιέφερε καθώς εμπλέκονται τράπεζες και παίρνουν τα χρήματα απευθείας (μην σου πω και προμήθεια για το νέο δάνειο)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Τα μετρητά δεν τους λένε κάτι γιατί και με δάνει, ο έμπορος μετρητά θα τα πάρει + επιπλέον προμήθεια από την τράπεζα. Απλά με τα μετρητά είναι σίγουρος ενώ με το δάνειο μέχρι να εγκριθεί δεν είναι σίγουρος για την πώληση. Αλλά στο διαταύτα δεν τους κάνει διαφορά, δεν δίνει το δάνει ο έμπορος για να τον νοιάζει η ρευστότητα, αυτός μετρητά θα πάρει σε κάθε περίπτωση.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 43 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr