-
Τα εσωτερικά τα έβαλα για δημόσια σύγκριση , οπότε όλοι τα βλέπουμε και ως ποιότητα και ως αισθητική σχεδιασμού .
Επίσης είπα ότι είναι μεταβατική η περίοδος που έχουμε μπροστά μας .
Ακόμα είδα ότι οι τιμές των αυτοκινήτων διαφέρουν πολύ και ότι στο εξοπλισμό του ακριβότερου , υπάρχουν ελλείψεις έναντι του φτηνότερου .
-
Καλησπέρα σε όλους! Μέσα στην εβδομάδα θα πάω να το παραγγείλω καθώς περίμενα την έκδοση του 1.5 48V (πιστεύω ότι είναι ο ιδανικός κινητήρας καθώς το χιλιάρι που οδήγησα μου φάνηκε αναιμικό). Πιστεύετε αξίζει να δώσω τα κοντά 3 χιλιάρικα παραπάνω για να πάω στην titanium?
-
Καλησπέρα σε όλους! Μέσα στην εβδομάδα θα πάω να το παραγγείλω καθώς περίμενα την έκδοση του 1.5 48V (πιστεύω ότι είναι ο ιδανικός κινητήρας καθώς το χιλιάρι που οδήγησα μου φάνηκε αναιμικό). Πιστεύετε αξίζει να δώσω τα κοντά 3 χιλιάρικα παραπάνω για να πάω στην titanium?
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου!
Τι διαφορές έχει; Φωτοχρωματικο, ηχοσύστημα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, και κάτι αυτοματισμούς ακόμη; Δεν θυμάμαι, έχει περάσει καιρός!
Αν έχεις την οικονομική άνεση, κάνε κάνα παζάρι ακόμη, κόψε κανά ψιλό (για τη ψυχολογία περισσότερο!) και πάρε το full, θα χαρείς το αυτοκίνητό σου στον υπέρτατο βαθμό και θα είναι σαν αυτά στα review και στις διαφημίσεις!
Αν πιέζεσαι πολύ οικονομικά, και η μεσαία σούπερ είναι.
Τι κατανάλωση περιμένεις να έχεις από ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Τέλη κυκλοφορίας πληρώνει;
-
Εντάξει , αλλά δεν μου αρέσει να γράφω αρνητικά για τα αυτοκίνητα στα θέματα τους .
Αν κάτι δεν μου αρέσει , απλά δεν γράφω καθόλου .
Αντίθετα αν διαβάσω κακόπιστες κριτικές σε κάτι που μου αρέσει , εκεί αντιδρώ , όπως και εσύ άλλωστε και καλά κάνουμε ....
Να μην παίρνουν και θάρρος .
Προφανώς το Σπόρτατζ ως μεγαλύτερο αμάξι είναι καλύτερο από το Σίντ...
Εντελώς παράλλογη άποψη. Το φόρουμ υπάρχει για να γράφουμε αυτά που θέλουμε, όχι για να χαϊδεύουμε αυτιά.
-
Το ΜΥ21 πλέον έχει 2 εκδόσεις και η titanium είναι η φουλ έξτρα. Αν σε ικανοποιούν τα παραπάνω και πιστεύεις η διαφορά των 3000 δικαιολογείται ναι πάρτο.
-
Το ΜΥ21 πλέον έχει 2 εκδόσεις και η titanium είναι η φουλ έξτρα. Αν σε ικανοποιούν τα παραπάνω και πιστεύεις η διαφορά των 3000 δικαιολογείται ναι πάρτο.
Θα συμφωνήσω με τον parikon αν μπορείς και θέλεις να δώσεις τα 3χιλιάρικα παρτο αν όχι πάρε την άλλη έκδοση,
-
Καλησπέρα σε όλους! Μέσα στην εβδομάδα θα πάω να το παραγγείλω καθώς περίμενα την έκδοση του 1.5 48V (πιστεύω ότι είναι ο ιδανικός κινητήρας καθώς το χιλιάρι που οδήγησα μου φάνηκε αναιμικό). Πιστεύετε αξίζει να δώσω τα κοντά 3 χιλιάρικα παραπάνω για να πάω στην titanium?
Πες μας τι παραπάνω δίνει στα 3 χιλιάρικα που ζητά να σου πει ο καθένας την γνώμη του αν αξίζει. Προφανώς εσύ θα ξέρεις καλά μια και είσαι ένα βήμα πριν την αγορά. 3 χιλιάρικα είναι μεγάλη διαφορά πρέπει να έχει αρκετά παραπάνω για να σε κερδίσει. Και αυτό αν αγορασεις με μετρητά. Άλλιως η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη.
-
Ο αναλυτικός εξοπλισμός είναι εδώ: texnika1 texnika2 texnika3 texnika4
Από όλα όσα έχει επιπλέον η titanium πιο πολύ σκέφτομαι ότι θα ήθελα το ηλεκτρονικό χειρόφρενο και την μεγαλύτερη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό όπως και το start stop κουμπι. Θερμαινόμενα καθίσματα δεν με ενδιαφέρει (μένω Ρόδο που δεν έχουμε βαρύ χειμώνα), για ηχοσύστημα jbl δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις ούτε με νοιάζει για αυτόματη ενεργοποίηση υαλοκαθαριστών ή τη ρύθμιση καθίματος συνοδηγού σε ύψος...
η dynamic βγαίνει στις 23790 και η titanium στις 26290...
-
Ο αναλυτικός εξοπλισμός είναι εδώ: texnika1 texnika2 texnika3 texnika4
Από όλα όσα έχει επιπλέον η titanium πιο πολύ σκέφτομαι ότι θα ήθελα το ηλεκτρονικό χειρόφρενο και την μεγαλύτερη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό όπως και το start stop κουμπι. Θερμαινόμενα καθίσματα δεν με ενδιαφέρει (μένω Ρόδο που δεν έχουμε βαρύ χειμώνα), για ηχοσύστημα jbl δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις ούτε με νοιάζει για αυτόματη ενεργοποίηση υαλοκαθαριστών ή τη ρύθμιση καθίματος συνοδηγού σε ύψος...
η dynamic βγαίνει στις 23790 και η titanium στις 26290...
2500 η διαφορά, όχι 3 λοιπόν.
Επίσης έχει ηλ. αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες με φλας (δηλαδή στην προηγούμενη έκδοση δεν κλείνουν ηλ. ;), Φωτοχρωματικο/αντιθαμβωτικο καθρέπτη (ξέρεις τι είναι αυτό; Για εθνική οδό και ταξίδια είναι must, ίσως και γενικά θα έπρεπε να είναι στάνταρ).
Ρύθμιση καθ' ύψος σε συνοδηγό και ηλ. Οσφυϊκή σε οδηγό (αυτό δεν το έχει το δικό μου, και πάλι το θεωρώ must).
Ασύρματη φόρτιση κινητού, και το ηχοσύστημα, που είναι το μόνο πράγμα που μετανιώνω που δεν έχω βάλει ποτέ, είτε γιατί τσιγκουνευομαι τα 500-800 είτε γιατί θέλει παραγγελία και παίρνω πάντα ότι υπάρχει για λόγους ταχύτητας κτίσης.
Είναι στα όρια για να θεωρείς ότι τα αξίζει τα λεφτά του. Οι μεγάλες οθόνες μέσα βοηθάνε, καλώς ή κακώς από εκεί κάνεις και βλέπεις πολλά.
Τώρα επειδή είσαι Ρόδο, και όσο να' ναι είναι λίγο περιορισμένες οι διαδρομές, από το να κάνεις Εθνική κάθε εβδομάδα, μπορεί και να μην τα αξίζει, αν ήσουν Ηπειρωτική Ελλάδα και ταξίδευες και συχνά πυκνά, θα σου έλεγα, βουρ!
Τώρα, αν δεν έχεις σοβαρό θέμα οικονομικό, είπαμε, βάλε τα όλα να γουστάρεις!
-
Πολλά λεφτά η διαφορά για αυτά που περιγράφεις δεν αξίζουν. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο μόνο το ότι κερδίζεις λίγο χώρο. Υπάρχουν φορές που θα βλαστημισεις μη ξέροντας αν είναι δεμενο ή όχι.
-
Να αναφέρω εδώ, ότι έμαθα από φίλο ότι το Sportage βγαίνει πλέον, βενζίνη από 21.000, πετρέλαιο 23.200 και η έκδοση που τον ενδιαφέρει (1.6 136άλογα mild hybrid diesel Optimum) 24.400.
Ξεπουλάνε και αυτοί, έρχεται το καινούργιο!
-
Βρήκα τα τεχν. χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα 1.5 160hp (στο ελληνικό site δεν τα έχουν ανεβάσει ακόμη).
Εκπομπές WLTP -αναλόγως έκδοσης- από 134 έως 145 gr.CO2
file:///C:/Documents%20and%20Settings/user1/%CE%A4%CE%B1%20%CE%AD%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AC%20%CE%BC%CE%BF%CF%85/Downloads/Listino_Kia_XCEED_Pubblico_06_02_2021.pdf
-
-
Τι περίεργο κι αυτό! Έχει 2 τιμοκαταλόγους με 'περιορισμένο απόθεμα' κι έναν 'κανονικό'.
https://www.kia.com/gr/nea-modela/xceed/prodiagrafes/
Το ίδιο αμάξι,στις ίδιες εκδόσεις,με ίδιο κινητήρα και χειροκιν. ή αυτόματο (1.5 160hp), στον 1ο πίνακα η dynamic (αυτόμ. ή χειρ.) κοστίζει 200 ευρώ λιγότερα από τον 2ο (εν μέρει λογικό),ενώ η titanium στον 1ο κοστίζει 300 ευρώ** περισσότερο** από τον 2ο. Ότι να'ναι...
-
Δεν ασχολούνται το xceed έχει το 7% των πωλήσεων του τετραμήνου , το 60% είναι ριο.
-
στόνικ έχει γεμίσει ο τόπος.
-
στόνικ έχει γεμίσει ο τόπος.
Είχα πετύχει πέρσι σε καφέ στη Ν. Σμυρνή στο διπλανό τραπέζι δύο υπαλλήλους της ΚΙΑ, ο ένας μάλλον προτζεκτ μανατζερ και ο άλλος υποψήφιος πωλητής. Πέρα από τα υπόλοιπα μη ενδιαφέροντα αυτό που είχε κάνει εντύπωση τότε και το θυμήθηκα τώρα που το έγραψες είναι ακριβώς η φράση του: 'θέλουμε να πουλάμε στόνικ'.
Πάντως σε αντιπροσωπεία που είχα πάει για να το δω το xceed, η αδιαφορία τους για την προώθηση του προϊόντος και την εξυπηρέτηση σου ήταν χαρακτηριστική. Όταν μάλιστα τους είπα ότι κάνω έρευνα αγοράς για νέο αυτοκίνητο μέσα στο επόμενο τρίμηνο και θα ήθελα να κάνω και ενα τεστ ντραιβ ο πωλητής μου λέει το φοβερό:
'και τι το θέλεις το τεστ ντραϊβ από τώρα, κατέλειξε στο αν θέλεις το αυτοκίνητο και έλα να κάνεις τότε'!! Θεούλης;;
-
και εξήντ έχω αρχίσει να βλέπω στους δρόμους,αρκετά λιγότερα βέβαια.
(Για την ανώνυμη στοχοποίηση τη γνώμη μου την έχω πει)
-
Στόνικ κόντεψα να αγοράσω κι εγώ, το ακύρωσα το δελτίο παραγγελίας την επόμενη μέρα... αλλά είναι αμαξάκι που θα έπρεπε να κυκλοφορεί ακόμη περισσότερο στις Ελληνικές συνθήκες (όπως νομίζω και για το Juke).
Xceed δεν έχω δει ούτε ένα ποτέ πουθενά ούτε για δείγμα, όπως και το Τζαζ...
-
Εγώ πάντως ακόμη περιμένω να μάθω την τιμή του ψηφιακού πίνακα οργάνων στο Xceed ως έξτρα εξοπλισμός.Είχα αφήσει τα στοιχεία μου το Νοέμβριο του 2019 όταν και πήγα να πάρω προσφορά.
Kia XCeed - crossover