Το αμάξι έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.
ΘΕΤΙΚΑ
-
Το αμάξι έχει δύναμη. Πολύ δύναμη. Στο eco βγαίνει με γραμμικό ρυθμό (δεν έχει τόσο «πέταγμα» όσο τα άλλα 2) αλλά στο normal και ειδικότερα στο sport το αμάξι πετάει.
-
Στις στροφές πατάει γερά, ακόμη και με ταχύτητα να μπαίνεις, ξέρεις ότι εκεί υπάρχει η στιβαρότητα και η πρόσφυση για να μη φοβάσαι.
-
Τα φρένα είναι φοβερά, σε κάνουν να τα εμπιστεύεσαι απόλυτα.
-
Η κατανάλωση για τα 1000 χιλιόμετρα που έκανα ως τώρα πήγαινε ανάμεσα στα 5,8 και 6,3, τιμή που θεωρώ πολύ καλή.
-
Τεχνολογικά είναι υπερπλήρες, κανένα παράπονο!
-
Η ποιότητα του εσωτερικού (ειδικά τα ημι-δερματινα καθίσματα) είναι ανώτερη από πολλούς ανταγωνιστές (πχ ένας ξάδερφος έχει captur, σε σχέση με το xceed δείχνει εντελώς φτηνιάρικο…).
-
Μου αρέσει πολύ το ότι σε ανηφορική θέση δε σε πάει πίσω, κρατάει τη θέση μέχρι να επιταχύνεις. Το αναφέρω γιατί δεν έχω ηλεκτρικό χειρόφρενο…
-
Το ηχοσύστημα είναι πάρα πολύ καλό, ποιότητα ήχου εξαιρετική.
-
Ηχομόνωση ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!! Ειδικά στο eco ο ήχος του κινητήρα είναι σαν να μην υπάρχει...
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-
Ορατότητα πίσω μέτρια ως κακή, ξέρω υπάρχει η κάμερα αλλά υπάρχουν και οι περιπτώσεις που εν κινήσει θα χρειαστείς να κοιτάξεις πίσω….
-
Χώρος αποσκευών οριακός για τις ανάγκες μιας οικογένειας.
-
Το ενοχλητικό σύστημα με τις γραμμές του δρόμου που είναι προεπιλεγμένα ενεργό και κάθε φορά πρέπει να το απενεργοποιείς…
-
Το για να βάλεις μπροστά το αμάξι πρέπει υποχρεωτικά να είναι σε νεκρά ταχύτητα και πατημένο το φρένο και ο συμπλέκτης.
-
Ο κόφτης που (λίγο απότομα η αλήθεια κάποιες φορές) ενεργοποιείται στις κατηφόρες για να φορτίσει η μπαταρία του υβριδικού συστήματος.
Στη τελική ζυγαριά μου ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ τα όσα μου αρέσουν είναι σαφώς περισσότερα. Δεν αναφέρω το προφανές: αισθητικά είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους, και επειδή είναι ελάχιστα αυτά το κάνει ακόμη πιο ξεχωριστό!