Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 128
    • 129
    • 38 / 129
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    125
    2561
    132638
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      To 90% της χρήσης μέχρι 2000 σαλ , εξηγούνται και πολλές συνήθεις βλάβες  επικαθήσεις  στους κινητήρες  , προβλήματα με τα σασμάν και τα βολάν διπλής μάζας και στα ντίζελ που παρόμοια θα τα οδηγούν βουλωμένα DPF...

      Οι Γερμανοί τα πατάνε λίγο παραπάνω με σκουριές τα εισαγωγής αλλά ξεκαπνισμένα...

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Απλα σου ερχεται να κλαψεις!!!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          css03027 last edited by

          Καλησπέρα!

          Την περασμένη εβδομάδα παρέλαβε η κοπέλα μου το νεο yaris 1.5 βενζίνη έκδοση active.

          Παραπονιόταν πως τα τζάμια ηταν υπερβολικά θολωμένα και δε το πίστευα.
          Λοιπόν, ηταν σήμερα παρκαρισμένο για κάποιες ώρες, εξω έβρεχε και δεν φαινόταν τίποτα απο το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα γύρω αυτοκίνητα δεν ηταν έτσι.

          Τι μπορεί να φταιει? Προφανώς και θα καλέσω toyota να δω τι θα πούνε.

          Ειχα για καιρό το νεο Fiesta και τώρα εχω μια ΒΜW 220d αλλα δεν είχα ποτε προβλημα με θολωμένα τζάμια.... τουλάχιστον σε τετοιο βαθμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            Κλείστε καλά το πορτ μπαγκαζ μήπως ήταν κάτι ανοιχτό..

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dirtybit last edited by

              Πιστεύετε θα παίξει κάποια προωθητική ενέργεια στο yaris μέχρι το καλοκαίρι;

              Στο προηγούμενο μοντέλο θυμάται κανείς πόσο διάστημα πέρασε μετά το λανσάρισμα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @dirtybit last edited by

                Πιστεύετε θα παίξει κάποια προωθητική ενέργεια στο yaris μέχρι το καλοκαίρι;

                Κανείς δεν ξέρει, αλλά πολύ δύσκολο με δεδομένο ότι όλα όσα είναι να έρθουν μέχρι τον Μάιο έχουν ήδη πωληθεί. Μιλάω για το Υβιδικό (το απλό δεν έχει νόημα εξάλλου), δεν ξέρω για το άλλο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • jorge_greek
                  jorge_greek last edited by

                  Ίσως όταν βγει το yaris suv;

                  And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    Έκανα test drive  το υβριδικό yaris και μπορώ να πω ότι σίγουρα είναι τελείως διαφορετικό στην απόδοση και την αίσθηση που σου δίνει ο κινητήρας σε σχέση με το παλιό . Συγκεκριμένα δεν κάνει πια σαν ηλεκτρική σκούπα στο max όταν ζητάς επιτάχυνση ο ήχος είναι σπορ και τον ένιωθα να στροφάρει πιο φυσιολογικά , η επιτάχυνση ταίριαζε με τις στροφές του κινητήρα . Επίσης έχει επιδόσεις τουλάχιστον μέχρι τα 130 που του έδωσα τα πιάνει γρήγορα.

                    Αν τώρα δεν βιάζεσαι το ηλεκτρικό μοτέρ σε πάει και σε πάει ...έβγαλα όλη την Γεωργικής Σχολής   χωρίς να κάψει σταγόνα βενζίνης , άλλωστε αν δεν περάσεις πολύ τα 60 πας με το πράσινο κύμα ήταν και ένα περιπολικό στην μεσαία ... αλλά και στον δρόμο για Χαλκιδική όποτε άφηνες λίγο το πόδι από το γκάζι εσβηνε η μηχανή και πήγαινες  με την μπαταρία και 120-130 στο κοντέρ ...ωραίο!

                    Μέση κατανάλωση είχε 4,8 έτσι το βρήκα δεν μηδένισα και μου έβγαλε σκορ eco 70% δηλ στο 70% του χρόνου του τεστ πήγαινα με την μπαταρία .

                    Συνεχίζεται...

                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Τώρα πάμε στα άσχημα ...

                      οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν πολύ το παρατηρείς αμέσως έτσι ήταν ένα C3 πoυ είχα νοικιάσει σε κάποιο νησί και μικρή πόρτα και δεν άνοιγε πολύ

                      δεν μου φάνηκε και πολύ σπορ ή καλλίτερο από το προηγούμενο ,μαλακό ήταν το esp μπήκε  4-5 φορές -όταν έφυγε το περιπολικό - σε φάσεις που το δικό μου δεν καταλαβαίνει τίποτα . Μια και το ανέφερα το δικό μου είναι μια έκδοση που είχε άλλη ανάρτηση και κρεμαγιέρα (style +) ρώτησα αν υπάρχει στο τωρινό κάποια αντίστοιχη έκδοση ...δεν ήξεραν  , τέλος πάντων εγώ δεν είδα κάτι το συγκλονιστικό σε σχέση με το παλιό στην οδική συμπεριφορά ,θόρυβοι αεροδυναμικοί, κύλισης   μια από τα ίδια επίσης

                      είδα και κάτι ατμοσφαιρικά 1500 στην έκθεση ,  εεε ότι έκδοση και να πάρεις έχει ταμπούρα πίσω ,125 άλογα με ταμπούρα δεν μου αρέσει...

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dgrgtc last edited by

                        Αφίχθη....

                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34284861-toyota-yaris

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Σπαω κουμπαρά....

                          Μ αρέσει που ήθελα να κοστίζει 27-30.000 ευρώ...μακριά νυχτωμένος.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            Τέλος να συμπληρώσω για τα άσχημα , το δερμάτινο τιμόνι ήταν σαν πλαστικό ούτε ραφές ούτε κάποια ιδιαίτερη υφή , κάμερα οπισθοπορείας σαν το δικό μου (8 ετών)  ούτε ενεργές γραμμές  ανάλυση ίδια  , ηλεκτρικά παράθυρα 4 , 1 αυτόματο  του οδηγού ...

                            Λοιπόν σαν συμπέρασμα ξανακαταλήγω ότι θα αγόραζα τώρα  την πιο απλή έκδοση στα 17800 με μεταλλικό χρώμα τελική τιμή   και θα απέφευγα τις πλούσιες που με μεταλλικό είναι πάνω από τα 20000 € ...για όσους δεν βιάζονται  προβλέπω να μείνει στην παραγωγή πολλά χρόνια (το παλιό 8 γεμάτα χρόνια) οπότε και προσφορές θα υπάρξουν και άλλες εκδόσεις  ελπίζω πιο σπορ.

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • mastoras78
                              mastoras78 last edited by

                              Από εμφάνιση και μόνο, είδα ένα λευκό πέρλα διχρωμία με μαύρη οροφή πρίν λίγες μέρες και ήταν απίστευτα όμορφο. Μου άρεσαν πολύ και οι πίσω θόλοι αυτό το φούσκωμα που έχουν. Μου έβγαλε πολύ σπορτίβικη και άγρια ομορφιά. Βέβαια μετά είδα την τιμή του και μου κόπηκε ο βήχας..

                              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                              #tsekourato_ksevrakoma

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @mastoras78 last edited by

                                Βέβαια μετά είδα την τιμή του και μου κόπηκε ο βήχας..

                                Αχαχαχα!! Έτσι ακριβώς...στα λεφτά που βγαίνει, ουσιαστικά έχει εστερικό ανταγωνισμό από την Corolla, η οποία όπως κια να το κάνουμε είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο...δεν έχουν σχέση. Δηλαδή στα €21.000 το Yaris...έεε δίνεις €22.000 για την Κορόλλα (και με καλύτερο εξοπλισμό).

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dublin @fanis75 last edited by

                                  Mastoras78 wrote:

                                  Βέβαια μετά είδα την τιμή του και μου κόπηκε ο βήχας..

                                  Αχαχαχα!! Έτσι ακριβώς...στα λεφτά που βγαίνει, ουσιαστικά έχει εστερικό ανταγωνισμό από την Corolla, η οποία όπως κια να το κάνουμε είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο...δεν έχουν σχέση. Δηλαδή στα €21.000 το Yaris...έεε δίνεις €22.000 για την Κορόλλα (και με καλύτερο εξοπλισμό).

                                  Αυτή η εμμονή με το 'κιλό' πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που προκύπτει!

                                  Εκτός από το C-HR δεν ξέρω καλά τα νέα μοντέλα της Toyota, αλλά η Corolla δεν είναι καμιά 40αρια πόντους μεγαλύτερη από το Yaris;

                                  Δηλαδή κάποιος που θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα πει, 'δεν βαριέσαι, τι σχεδόν 4, τι σχεδόν 4.4μ, παίρνω περισσότερο σίδερο, άρα τους κορόιδεψα' και μετά ψάχνει να παρκάρει στους Αμπελόκηπους που δουλεύει και στο Παγκράτι που μένει;

                                  Αν ήταν έτσι το Ignis και το Panda θα είχαν πουλήσει 10 αυτοκίνητα, όλοι Duster θα παίρνανε!

                                  Όποιος θέλει μικρό πόλης, θα κοιτάξει Β, ακόμη και Α κάποιοι, κάποιοι φυσικά θα πάνε και παραπάνω, αλλά δεν αγοράζει με το κιλό ο περισσότερος κόσμος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Με το κιλό δε τα αγοράζουν αλλά με ευρώ ψωνίζουν και στις δύο περιπτώσεις. Ε όπως και να το κάνουμε τα ignis και panda κοστίζουν αρκετά λιγότερο. Όταν λοιπόν ένα μικρό αυτοκίνητο μπει τιμολογιακά στην επόμενη κατηγορία θα το σκεφτείς δύο φορές παραπάνω να τα δώσεις και είναι πιθανό να πας σε οικονομικοτερο της ίδιας κατηγορίας..

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @dublin last edited by

                                      Αυτή η εμμονή με το 'κιλό' πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που προκύπτει!

                                      Εκτός από το C-HR δεν ξέρω καλά τα νέα μοντέλα της Toyota, αλλά η Corolla δεν είναι καμιά 40αρια πόντους μεγαλύτερη από το Yaris;

                                      Δηλαδή κάποιος που θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα πει, 'δεν βαριέσαι, τι σχεδόν 4, τι σχεδόν 4.4μ, παίρνω περισσότερο σίδερο, άρα τους κορόιδεψα' και μετά ψάχνει να παρκάρει στους Αμπελόκηπους που δουλεύει και στο Παγκράτι που μένει;

                                      1. Δεν είναι θέμα 'κιλού'. Προφανώς π.χ, ένα Smart ή ένα IQ είναι πολύ ακριβά γιατί καλύπτουν πολύ συγκεκριμένες ανάγκες και πληρώνεις αυτή την διαφορετικότητα και το τι καλύπτουν. Το Γιάρις δεν ανήκει σε αυτά.

                                      2. Ναι 40 εκ διαφορά έχουν. Δεν κοιτάνε όμως όλοι το μέγεθος (όπως π.χ, εγώ που δεν με ενδιαφέρει εαν θα είναι 4, 4.5 ή 5 μέτρα).

                                      3. Πουθενά δεν είπα 'περισσότερο σίδερο, τους κοροϊδεψα'. Τελείως διαφορετικό νόημα έχει το ποστ μου. Το νόημα είναι ότι όταν 2 αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών της ίδια εταιρείας έχουν σχεδόν την ίδια τιμή, τότε εγώ το βλέπω ως πρόβλημα και κυρίως ότι το μικρότερο είναι πολύ ακριβό. Σκέψου το 208 να είχε ίδια τιμή με το 2008, δεν θα έλεγες ότι είναι ακριβό το 208? Το Polo να είχε ίδια τιμή με το Golf ή το C3 με το C4.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        ad276 last edited by

                                        Απλα ειναι το ομορφοτερο Γιαρις που εχει σχεδιαστει.Και φυσικα το καλυτερο (μεχρι το επομενο,).....

                                        Καλυτερη επιλογη το 1500αρι ατμοσφαιρα.Χωρις τουρμπο, χωρις μπαταριες και χωρις τις συχρονες π@π@ριες....

                                        Οι τιμες δικαιολογουνται απο το ονομα Τογιοτα,την αξιοπιστια και το (πολυ σημαντικο) after sales της Τογιοτα....εδω πληρωνεις 20+ για κατι απεριγραπτα γερμανικα (ονοματα δε λεμε χεχεχε).....

                                        Επειδη κανεις ομως δεν ειναι τελειος,αρνητικο σημειο του οι χωροι για επιβατες και αποσκευες.Αλλα μην ξεχνατε οτι εχει μηκος κατω απο 4μ.,τη στιγμη που σχεδον κανενα σουπερμινι δεν ειναι κατω απο τα 4μ. (εξαιρεση το Μικρα στα 3,999)....

                                        Για εμενα αρνητικο ειναι οτι δεν προσφερεται με ρεζερβα ουτε καν αναγκης.....

                                        Οποτε,δε σπαει,δε χαλαει,ομορφο ειναι,επιδοσεις εχει,οικονομικο ειναι,δε πληρωνει τελη και επιτελους στριβει.Τι κι αν εχει 17+ ......Τασουπερμινι ετσι κι αλλιως τιμολογουνται ακριβα (εστω κι αν δεν το αξιζουν),δοκιμαστε να παρετε Πολο με λιγο εξοπλισμο......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          super-t last edited by

                                          Για το 2020 το Yaris ήταν το 21 % των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @ad276 last edited by

                                            Καλυτερη επιλογη το 1500αρι ατμοσφαιρα.Χωρις τουρμπο, χωρις μπαταριες και χωρις τις συχρονες π@π@ριες....

                                            Ακριβώς το ανάποδο πιστεύω εγώ...αχαχα! Οτι μόνο το Υβριδικό αξίζει, τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα νόημα υπάρξης, αφού υπάρχουν καλύτερα σουπερμινι. Το selling point και η μοναδικότητά του είναι το υβριδικό σύστημα...σε όλα τα Τογιότα. Σε μη υβριδικά, δεν έχουν νόημα και δεν αξίζουν.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 38 / 129
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr