-
To 90% της χρήσης μέχρι 2000 σαλ , εξηγούνται και πολλές συνήθεις βλάβες επικαθήσεις στους κινητήρες , προβλήματα με τα σασμάν και τα βολάν διπλής μάζας και στα ντίζελ που παρόμοια θα τα οδηγούν βουλωμένα DPF...
Οι Γερμανοί τα πατάνε λίγο παραπάνω με σκουριές τα εισαγωγής αλλά
ξεκαπνισμένα... -
Απλα σου ερχεται να κλαψεις!!!
-
Καλησπέρα!
Την περασμένη εβδομάδα παρέλαβε η κοπέλα μου το νεο yaris 1.5 βενζίνη έκδοση active.
Παραπονιόταν πως τα τζάμια ηταν υπερβολικά θολωμένα και δε το πίστευα.
Λοιπόν, ηταν σήμερα παρκαρισμένο για κάποιες ώρες, εξω έβρεχε και δεν φαινόταν τίποτα απο το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα γύρω αυτοκίνητα δεν ηταν έτσι.Τι μπορεί να φταιει? Προφανώς και θα καλέσω toyota να δω τι θα πούνε.
Ειχα για καιρό το νεο Fiesta και τώρα εχω μια ΒΜW 220d αλλα δεν είχα ποτε προβλημα με θολωμένα τζάμια.... τουλάχιστον σε τετοιο βαθμό.
-
Κλείστε καλά το πορτ μπαγκαζ μήπως ήταν κάτι ανοιχτό..
-
Πιστεύετε θα παίξει κάποια προωθητική ενέργεια στο yaris μέχρι το καλοκαίρι;
Στο προηγούμενο μοντέλο θυμάται κανείς πόσο διάστημα πέρασε μετά το λανσάρισμα;
-
Πιστεύετε θα παίξει κάποια προωθητική ενέργεια στο yaris μέχρι το καλοκαίρι;
Κανείς δεν ξέρει, αλλά πολύ δύσκολο με δεδομένο ότι όλα όσα είναι να έρθουν μέχρι τον Μάιο έχουν ήδη πωληθεί. Μιλάω για το Υβιδικό (το απλό δεν έχει νόημα εξάλλου), δεν ξέρω για το άλλο.
-
Ίσως όταν βγει το yaris suv;
-
Έκανα test drive το υβριδικό yaris και μπορώ να πω ότι σίγουρα είναι τελείως διαφορετικό στην απόδοση και την αίσθηση που σου δίνει ο κινητήρας σε σχέση με το παλιό . Συγκεκριμένα δεν κάνει πια σαν ηλεκτρική σκούπα στο max όταν ζητάς επιτάχυνση ο ήχος είναι σπορ και τον ένιωθα να στροφάρει πιο φυσιολογικά , η επιτάχυνση ταίριαζε με τις στροφές του κινητήρα . Επίσης έχει επιδόσεις τουλάχιστον μέχρι τα 130 που του έδωσα τα πιάνει γρήγορα.
Αν τώρα δεν βιάζεσαι το ηλεκτρικό μοτέρ σε πάει και σε πάει ...έβγαλα όλη την Γεωργικής Σχολής χωρίς να κάψει σταγόνα βενζίνης , άλλωστε αν δεν περάσεις πολύ τα 60 πας με το πράσινο κύμα ήταν και ένα περιπολικό στην μεσαία
... αλλά και στον δρόμο για Χαλκιδική όποτε άφηνες λίγο το πόδι από το γκάζι εσβηνε η μηχανή και πήγαινες με την μπαταρία και 120-130 στο κοντέρ ...ωραίο!Μέση κατανάλωση είχε 4,8 έτσι το βρήκα δεν μηδένισα και μου έβγαλε σκορ eco 70% δηλ στο 70% του χρόνου του τεστ πήγαινα με την μπαταρία .
Συνεχίζεται...
-
Τώρα πάμε στα άσχημα ...
οι πίσω πόρτες δεν ανοίγουν πολύ το παρατηρείς αμέσως έτσι ήταν ένα C3 πoυ είχα νοικιάσει σε κάποιο νησί και μικρή πόρτα και δεν άνοιγε πολύ
δεν μου φάνηκε και πολύ σπορ ή καλλίτερο από το προηγούμενο ,μαλακό ήταν το esp μπήκε 4-5 φορές -όταν έφυγε το περιπολικό - σε φάσεις που το δικό μου δεν καταλαβαίνει τίποτα . Μια και το ανέφερα το δικό μου είναι μια έκδοση που είχε άλλη ανάρτηση και κρεμαγιέρα (style +) ρώτησα αν υπάρχει στο τωρινό κάποια αντίστοιχη έκδοση ...δεν ήξεραν , τέλος πάντων εγώ δεν είδα κάτι το συγκλονιστικό σε σχέση με το παλιό στην οδική συμπεριφορά ,θόρυβοι αεροδυναμικοί, κύλισης μια από τα ίδια επίσης
είδα και κάτι ατμοσφαιρικά 1500 στην έκθεση , εεε ότι έκδοση και να πάρεις έχει ταμπούρα πίσω ,125 άλογα με ταμπούρα δεν μου αρέσει...
-
-
Σπαω κουμπαρά....
Μ αρέσει που ήθελα να κοστίζει 27-30.000 ευρώ...μακριά νυχτωμένος.
-
Τέλος να συμπληρώσω για τα άσχημα , το δερμάτινο τιμόνι ήταν σαν πλαστικό ούτε ραφές ούτε κάποια ιδιαίτερη υφή , κάμερα οπισθοπορείας σαν το δικό μου (8 ετών) ούτε ενεργές γραμμές ανάλυση ίδια , ηλεκτρικά παράθυρα 4 , 1 αυτόματο
του οδηγού ...Λοιπόν σαν συμπέρασμα ξανακαταλήγω ότι θα αγόραζα τώρα την πιο απλή έκδοση στα 17800 με μεταλλικό χρώμα τελική τιμή και θα απέφευγα τις πλούσιες που με μεταλλικό είναι πάνω από τα 20000 € ...για όσους δεν βιάζονται προβλέπω να μείνει στην παραγωγή πολλά χρόνια (το παλιό 8 γεμάτα χρόνια) οπότε και προσφορές θα υπάρξουν και άλλες εκδόσεις ελπίζω πιο σπορ.
-
Από εμφάνιση και μόνο, είδα ένα λευκό πέρλα διχρωμία με μαύρη οροφή πρίν λίγες μέρες και ήταν απίστευτα όμορφο. Μου άρεσαν πολύ και οι πίσω θόλοι αυτό το φούσκωμα που έχουν. Μου έβγαλε πολύ σπορτίβικη και άγρια ομορφιά. Βέβαια μετά είδα την τιμή του και μου κόπηκε ο βήχας..
-
Βέβαια μετά είδα την τιμή του και μου κόπηκε ο βήχας..
Αχαχαχα!! Έτσι ακριβώς...στα λεφτά που βγαίνει, ουσιαστικά έχει εστερικό ανταγωνισμό από την Corolla, η οποία όπως κια να το κάνουμε είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο...δεν έχουν σχέση. Δηλαδή στα €21.000 το Yaris...έεε δίνεις €22.000 για την Κορόλλα (και με καλύτερο εξοπλισμό).
-
Mastoras78 wrote:
Βέβαια μετά είδα την τιμή του και μου κόπηκε ο βήχας..
Αχαχαχα!! Έτσι ακριβώς...στα λεφτά που βγαίνει, ουσιαστικά έχει εστερικό ανταγωνισμό από την Corolla, η οποία όπως κια να το κάνουμε είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο...δεν έχουν σχέση. Δηλαδή στα €21.000 το Yaris...έεε δίνεις €22.000 για την Κορόλλα (και με καλύτερο εξοπλισμό).
Αυτή η εμμονή με το 'κιλό' πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που προκύπτει!
Εκτός από το C-HR δεν ξέρω καλά τα νέα μοντέλα της Toyota, αλλά η Corolla δεν είναι καμιά 40αρια πόντους μεγαλύτερη από το Yaris;
Δηλαδή κάποιος που θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα πει, 'δεν βαριέσαι, τι σχεδόν 4, τι σχεδόν 4.4μ, παίρνω περισσότερο σίδερο, άρα τους κορόιδεψα' και μετά ψάχνει να παρκάρει στους Αμπελόκηπους που δουλεύει και στο Παγκράτι που μένει;
Αν ήταν έτσι το Ignis και το Panda θα είχαν πουλήσει 10 αυτοκίνητα, όλοι Duster θα παίρνανε!
Όποιος θέλει μικρό πόλης, θα κοιτάξει Β, ακόμη και Α κάποιοι, κάποιοι φυσικά θα πάνε και παραπάνω, αλλά δεν αγοράζει με το κιλό ο περισσότερος κόσμος.
-
Με το κιλό δε τα αγοράζουν αλλά με ευρώ ψωνίζουν και στις δύο περιπτώσεις. Ε όπως και να το κάνουμε τα ignis και panda κοστίζουν αρκετά λιγότερο. Όταν λοιπόν ένα μικρό αυτοκίνητο μπει τιμολογιακά στην επόμενη κατηγορία θα το σκεφτείς δύο φορές παραπάνω να τα δώσεις και είναι πιθανό να πας σε οικονομικοτερο της ίδιας κατηγορίας..
-
Αυτή η εμμονή με το 'κιλό' πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω που προκύπτει!
Εκτός από το C-HR δεν ξέρω καλά τα νέα μοντέλα της Toyota, αλλά η Corolla δεν είναι καμιά 40αρια πόντους μεγαλύτερη από το Yaris;
Δηλαδή κάποιος που θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα πει, 'δεν βαριέσαι, τι σχεδόν 4, τι σχεδόν 4.4μ, παίρνω περισσότερο σίδερο, άρα τους κορόιδεψα' και μετά ψάχνει να παρκάρει στους Αμπελόκηπους που δουλεύει και στο Παγκράτι που μένει;
-
Δεν είναι θέμα 'κιλού'. Προφανώς π.χ, ένα Smart ή ένα IQ είναι πολύ ακριβά γιατί καλύπτουν πολύ συγκεκριμένες ανάγκες και πληρώνεις αυτή την διαφορετικότητα και το τι καλύπτουν. Το Γιάρις δεν ανήκει σε αυτά.
-
Ναι 40 εκ διαφορά έχουν. Δεν κοιτάνε όμως όλοι το μέγεθος (όπως π.χ, εγώ που δεν με ενδιαφέρει εαν θα είναι 4, 4.5 ή 5 μέτρα).
-
Πουθενά δεν είπα 'περισσότερο σίδερο, τους κοροϊδεψα'. Τελείως διαφορετικό νόημα έχει το ποστ μου. Το νόημα είναι ότι όταν 2 αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών της ίδια εταιρείας έχουν σχεδόν την ίδια τιμή, τότε εγώ το βλέπω ως πρόβλημα και κυρίως ότι το μικρότερο είναι πολύ ακριβό. Σκέψου το 208 να είχε ίδια τιμή με το 2008, δεν θα έλεγες ότι είναι ακριβό το 208? Το Polo να είχε ίδια τιμή με το Golf ή το C3 με το C4.
-
-
Απλα ειναι το ομορφοτερο Γιαρις που εχει σχεδιαστει.Και φυσικα το καλυτερο (μεχρι το επομενο,).....
Καλυτερη επιλογη το 1500αρι ατμοσφαιρα.Χωρις τουρμπο, χωρις μπαταριες και χωρις τις συχρονες π@π@ριες....
Οι τιμες δικαιολογουνται απο το ονομα Τογιοτα,την αξιοπιστια και το (πολυ σημαντικο) after sales της Τογιοτα....εδω πληρωνεις 20+ για κατι απεριγραπτα γερμανικα (ονοματα δε λεμε χεχεχε).....
Επειδη κανεις ομως δεν ειναι τελειος,αρνητικο σημειο του οι χωροι για επιβατες και αποσκευες.Αλλα μην ξεχνατε οτι εχει μηκος κατω απο 4μ.,τη στιγμη που σχεδον κανενα σουπερμινι δεν ειναι κατω απο τα 4μ. (εξαιρεση το Μικρα στα 3,999)....
Για εμενα αρνητικο ειναι οτι δεν προσφερεται με ρεζερβα ουτε καν αναγκης.....
Οποτε,δε σπαει,δε χαλαει,ομορφο ειναι,επιδοσεις εχει,οικονομικο ειναι,δε πληρωνει τελη και επιτελους στριβει.Τι κι αν εχει 17+ ......Τασουπερμινι ετσι κι αλλιως τιμολογουνται ακριβα (εστω κι αν δεν το αξιζουν),δοκιμαστε να παρετε Πολο με λιγο εξοπλισμο......
-
Για το 2020 το Yaris ήταν το 21 % των πωλήσεων της Toyota στην Ευρώπη...
-
Καλυτερη επιλογη το 1500αρι ατμοσφαιρα.Χωρις τουρμπο, χωρις μπαταριες και χωρις τις συχρονες π@π@ριες....
Ακριβώς το ανάποδο πιστεύω εγώ...αχαχα! Οτι μόνο το Υβριδικό αξίζει, τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα νόημα υπάρξης, αφού υπάρχουν καλύτερα σουπερμινι. Το selling point και η μοναδικότητά του είναι το υβριδικό σύστημα...σε όλα τα Τογιότα. Σε μη υβριδικά, δεν έχουν νόημα και δεν αξίζουν.
2020 Toyota Yaris
ξεκαπνισμένα...
... αλλά και στον δρόμο για Χαλκιδική όποτε άφηνες λίγο το πόδι από το γκάζι εσβηνε η μηχανή και πήγαινες με την μπαταρία και 120-130 στο κοντέρ ...ωραίο!